Znalazłem coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/8683661800_1...
Niedawno robiłem taką mazdę znajomemu tylko tam problemem były za wysokie obroty na biegu jałowym. To co u ciebie jest to może być źle ustawiony zapłon. Obroty biegu jałowego w trybie serwisowym powinny trzymać na ok. 800obr,/min. Trzeba ustawić obroty biegu jałowego. Jeśli nie ma innych usterek, należy ustawić potencjometr położenie przepustnicy (TPS)....
Nie mam .To jest z oryginalnej książki od magnum dxi.Powinno zadziałać .Jak nie to jedż na komputer powinni ustawić diagiem ale spróbuj jeszcze raz na spokojnie ,pamiętaj o wciśnięciu i puszczeniu pedału hamulca bądz sprzęgła.
mariot 123 akurat tak sie sklada ze zakladam gaz juz prawie 7 lat i mam jakies pojecie na ten temat wiec najpierw sie dowiedz dokladnie a potem pisz bo widze ze wiele ludzi nic niewie a pisze tylko swoje madrosci i to co uslyszeli bez komentarza
Nie, nie ma szans nawet techem ustawić pożądanie jałowe 1200 obr. Masz jakąś anomalie (np złe wskazanie z ECT) lub inna przypadłość, np wskazanie włączony klimatyzator i sterownik sam ustawił takie pożądanie. Techem2 tam wiele nie zdziałasz, może nawet się nie połączy, lepiej Techem1
Masz w tym gaźniku membranę? Bo jeśli tak, to najpewniej ją ciul strzelił :P . Druga sprawa - luzy zaworowe do sprawdzenia. Jak masz mocno rozjechane, to nie będzie chciał równo chodzić. Po 3cie, jeśli silnik jest zimny, a ty wyłączysz ssanie, to nie jest dziwne że gaśnie, zwłaszcza w aktualną zimową pogodę. Po 4te. Najpierw ustawiasz skład mieszanki,...
Mosiężną na razie zakręć. Odkręć tą na wężu tak, aby dobrze się "wkręcał". Potem dużą w parowniku tak, żeby obroty biegu jałowego były stabilne. Najlepiej przekręć w lewo, aż zacznie nierówno pracować, potem w prawo, aż zacznie nierówno pracować, a potem ją wypośrodkuj, żeby było optymalnie. Rób to powoli. Potem znowu koryguj śrubą na wężu "wkręcanie"...
wiec tak trzeba zacząć czy masz nowszy gaźnik czy straszy nowsze były wyposażone w elektrozawór od biegu jałowego (dochodzi do gaźnika kabelek podłączony jest do elektrozaworu) bieg jałowy jest to praca silnika bez gazu czyli jak sobie stoi odpalony i pyrka tzn pracuje silnik a całe ustawianie gaźnika sprowadza sie do dwóch śrubek od biegu jałowego...
Jeżeli masz szczelny układ ssący to trzeba wziąć lepszy sprzęcik i zrobić kasowanie wartości wyuczonych i następnie ustawić pożądanie jałowe na taką wartość jak chcesz. Launch tego nie robi, ale robi Carmanscan. Sprawdź jeszcze czy ECCS nie widzi "lewego" sygnału z: -pracującej klimy -wspomagania
Witam Mam skode octavie 1.6 z 2001 roku z LPG. Jak moge zmienic obroty VAGIEM lub innym programem. Narazie jestem na etapie blok 01 login wpisuje numer i wyskakuje okienko z data i czym jeszcze co mam w pisac aby przestwic obroty lub kilometry Prosze o odpiwedz
Cylinder 2 jest rozpoznany jako słabszy i jest zwiększona dawka by wyrównać obroty biegu jałowego twz,regulacja spoczynkowa.Sterownik próbuje regulować ale jak widzisz mu się nie udaje,czyli coś nie tak z tym garem.Zajrzyj jeszcze w grupę 18 i zobacz co tam słychać.Jak sam grzebiesz to zamień pompki miejscami np.2 na 1 i zobacz czy dolegliwości przeniosą...
Witam serdecznie Szukam czegoś na wzór tempomatu jak w ciężarówkach (nie wiem jak jest w osobówkach), ale żeby naciśnięcie sprzęgła czy hamulca nie rozłączało jego działania, czyli ustawiam na postoju np. 1000 obr/min i mam takie obroty do momentu jak sam ich nie zmniejszę. Już wyjaśniam po co - autkiem jeździ żonka po mieście, często z klimą i ciągle...
Gdy odkręcasz(wkładasz śrubokręt i kręcisz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) śrubkę zaznaczoną niebieską strzałką to wzbogacasz mieszankę wolnych obrotów. Stoisz normalnie oparty o zderzak i jesteś skierowany do przedniej szyby. Wkręcasz to zubożasz. Razem z tą operacją musisz korygować obroty śrubką zaznaczoną czerwoną strzałką. Gdy silnik jest...
Tak, przełamanie przewodów to była typowa przyczyna gubienia iskry. Drugą z nich były uszkadzające się moduły zapłonowe, było produkowanych kilka modeli w których każdy miał swoją typową przyczynę usterki. W programie Usterka wszyscy chcieli wymieniać moduły. Był też odcinek z instalacją gazową, gaziarze kombinowali z zatykaniem dolotu, zmienianiem...
Jest taki problem z Yariską kolegi - w tych samochodach silnik ma bardzo niskie wolne obroty (sam nawet kiedyś pytałem na forum tylko o wersję 1.0). Właściciel chciał sobie je podnieść regulując mechanicznie przepustnicę (jak się dobrze orientuję śrubką od regulacji położenia początkowego). Efektem jest rozregulowanie biegu jałowego w taki sposób, że...
Zaczęły falować mi obroty , wyjąłem przepustnicę i wyczyściłem krokowy , zmontowałem , zresetowałem ECU i zacząłem programować obroty biegu jałowego .po uruchmieniu było 1700 , potem jak temperatura rosła to obroty zamiast spadać rosły do 2200 , próbowałem dwa razy i to samo , krokowy do wymiany ? proszę o szybką podpowiedź.Nie mam gazu tylko PB.
OK, gdyby nie wzrosły po zwarciu pinów, jak sprawdzić tą instalację, proszę o podpowiedź. Dodam: Spróbowaliśmy za pomocą komputera ustawić obroty biegu jałowego 850, jest znaczna poprawa, przy skręcie kierownicą jest znacznie lepiej, nie spada tak z obrotów, tylko się zastanawiam czy 850 obrotów to troszkę nie za dużo ? Jak pan myśli, czy zostawić te...
Jak wyregulować gaźnik w silniku 2-suwowym (pilarka, kosa). Poniżej przedstawię ogólne informacje jakie czynności należy wykonać w celu prawidłowej regulacji gaźnika: 1. sprawdzamy stan filtra powietrza (filtr musi być czysty i drożny, przed regulacją gaźnika należy go oczyścić lub wymienić na nowy). Jeżeli wykonamy regulacje na brudnym filtrze powietrza...
Witam, Proszę o wskazówki, co może być przyczyną, że regulator obrotów Heinzmann w silniku BF4L1012E ma problem z utrzymaniem biegu jałowego przy lekkim obciążeniu, np. ruszaniu (bez maszyny) lub skręcie kołami (wspomaganie), i dusi go do 500 obr. Układ paliwowy jest sprawny, pali na dotyk, ciśnienie wstępne paliwa dobre, hydraulika sprawna, traktor...
1.Ustaw poziom paliwa: _Do uszczelki pływak ma mieć 7mm /+/_ 0.25 mm/Najlepiej wziąc wiertło o średnicy 7 mm i nim posługiwać sie przy wyznaczeniu odległosci douszczelki , trzeba dogiac jezyczek pływaka gdy jest inny wymiar. _Maksymalna odległosc pływaka od uszczelki powinna wynosic 14,75 mm -15,25mm Skok pływaka powinien wynosic 8,0 mm 2.Zeby ustawic...
masz tam tylko 2 śruby :| regulacja jest już na forum opisana ale opisze jeszcze raz : - odpalasz motor i czekasz jak się zagrzeje -teraz wkrecasz śrube dodatkowego powietrza na max( ta która jest bliżej cylidra) motor powinien zgasnoć jeśli nie masz przedmuchy:) - zgasł- -odkręcasz troche śrube dodatkowego powietrza ustawiasz byle jak obroty jałowe...
Witam szanownych kolegów. Wyminiłem silnik w samochodzie Mazda 323F 1,5 16V z roku 1995. Po operacji niby wszystko jest ok, ale nie potrafię ustawić obrotów w samochodzie. Obroty biegu jałowego to 1350 obr/min, czy ktoś potrafi podpowiedzieć co muszę zrobić, żeby samochód miał prawidłowe obroty ?? Pozdrawiam Marcin P.S. Czy zdemontowanie sprężarki klimatyzacji...
Cześć, Kupiłem ładowarkę z silnikiem Deutz D2011 l04w. Silnik ma problem z uruchomieniem czy zimny czy ciepły jest tak samo z tym że po odpaleniu z plaka na zimnym kopci na biało przez ok. 30sekund później już wcale nie dymi ale chodzi troche jak stary golf. Ciepły też musi otrzymać minimalnie plaka i pali od strzała. Dziwnie wysokie są obroty jałowe...
Silnik poskładany, ale przydała by mi się jeszcze informacja gdzie w tym aucie jest/powinien być filtr par paliwa. Węzyk idący od zbiornika kończy się pod akumulatorem i nie jest nigdzie podłączony. Nie wiem też do czego jest zaworek przy filtrze paliwa, wogule to najlepiej jakby ktoś mi podpowiedział jak mają być podłączone wszystkie wężyki podciśnienia....
Być może zbyt niskie obroty silnika powodują, że przy niewielkim obciążeniu częstotliwość generowanego prądu wynosi jednak mniej niż 50Hz. Dopiero większe obciążenie (np. 1kW) wymusza podwyższone obroty silnika i wówczas jest na wyjściu te 50. Jeżeli tak jest to należałoby ustawić obroty biegu jałowego silnika na odpowiednim poziomie. Jeżeli urządzenie...
Odgrzebię stary temat. Z tymi wolnymi obrotami tak ma być i masz dobrze. Regulację biegu jałowego jak robisz to najpierw musisz odpiąć wtyczkę od przepustnicy i auto przegazować kilka razy w zakresie 2000-3000 rpm a następnie ustawić obroty biegu jałowego.
Spróbuj ustawić obroty biegu jałowego na śrubie przy lince, tam gdzie masz mono-wtrysk. Może masz linkę z gazu za bardzo naciągniętą i trzeba zwiększyć jej długość śrubą regulacyjną na lince przy mono-wtrysku.
Dziękuje kolego. Ten schemat już bardzo pomoże w temacie. gdyby nie udało mi się rozszyfrować w weekend oznaczeń kabelków odezwę się na pewno. a czy orientujesz się może czy da się w Scani R 420 HPI 2006r ustawić obroty biegu jałowego na troszkę wyższe ? Mam procedurę która zadziałała w Scani serii 4 HPI ale w R nie działa. Jest jakaś inna czy tylko...
kolejno ( po czyszczeniu) -reset mapy uczącej bloku IAC -ustawienie obrotów biegu jałowego mam prośbę-nie pytaj jakim sofcikiem i jakim fejsikiem, ok?
Wracam do tematy po paru dniach. Po (testach) okazuje się ze wymiana nastawnika biegu jałowego z nowego na stary załatwiła problem w taki sposób ze poprostu on nie działa. Obroty po odpaleniu przez jakieś 1-2 min są 500 obr/min aż trzesie samochodem, gdy się trochę rozgrzeje jest ok. Wiem ze na forum są różne tematy o schemacie tego nastawnika ale chyba...
Do regulacji gaźnika nie jest potrzebny obrotomierz, zrobisz to na słuch, a jak nie masz wprawy to daj komuś, kto to już robił ;-) Obroty biegu jałowego musisz ustawić tak, żeby silnik pracował na możliwie najniższych obrotach, przy których chodzi równo, nie gaśnie itp.
Przed czyszczeniem gaźnika zapalał i pracował normalnie? Dysze drożne i wyczyszczone? Jedyne regulacje gaźnika to śrubka regulacyjna składu mieszanki (wkręcić do końca a następnie około 2 obrotów z powrotem) i pokrętło regulacji prędkości biegu jałowego ( jak odpali to można ustawić właściwe obroty jałowego biegu). 2T chińczyk?
Ustawić iglicę na środkową pozycję, śrubę składu mieszanki wkręcić do końca i wykręcić o około 0.5- 1 obrót, śrubę podpierającą przepustnicę wkręcić do połowy. Próbować odpalić, jeśli się nie uda to podlać paliwa pod świece i kiedy odpali nie dopuścić manetką do zgaśnięcia. Wyregulować obroty biegu jałowego i po rozgrzaniu silnika i wyłączeniu ssania,...
Napisz jaką masz instalację LPG . Jeśli na centralce to możliwe że masz sztywne nastawy attuatora i nie jest w stanie wykonać kroków. Jesli jest w porządku z programem w centralce to wkręć prawie do końca wkręt nr 1 na parowniku a wkrętem nr 2 szukaj jałowych obrotów. Musisz znaleźć ten puknt i będzie to tak że jak już będą te obroty to ustal środkową...
Chłopie to tylko GAŹNIK jak ci mamy pomóc? Trzeba odkręcić górę wyczyścić, przedmuchać dysze, ustawić poziom paliwa, skład mieszanki sprawdzić podciśnienia, zobaczyć czy działa termostat powietrza, czy masz rurę papierowo-aluminiową do rury wydechowej, czy na wydechu masz blachę do łapania ciepłego powietrza itp. itp. A z tym "prykaniem" to............?
Witam, pilarka ma zbyt bogatą mieszankę nie wchodzi w obroty (zalewa się) trzeba odpowiednio wyregulować i dalej będziemy patrzeć ( być może jest nieszczelna na wale jak mówisz). Jeśli ona na pełnym gazie tak pracuje jak na filmie i nie gaśnie to pierw spróbować regulacji na słuch skład mieszanki biegu jałowego wolnych obrotów oraz obroty maksymalne...
Miesiąc temu wygrałem zakład, że serwis nie da rady ustawić wolnych obrotów w Almerze N16. Po trzech tygodniach wygrałem zakład i oprócz symbolicznej butelki wziąłem cztery stówy zamiast półtorej. Należało jeszcze coś naprawić żeby procedura przeszła. Serwis w między czasie naciągnął klienta na wymianę katalizatora i sondy, obrotów nie ustawił, ale...
Jak to ustawiasz? Komputerem (Techem?)? Na pompie wtryskowej? Inaczej? ----- Przeważnie jest ustawiona na 650. Nie ma możliwości w tym modelu ustawić ponad 750. Urządzenie sterujące ma możliwość wprogramowania tylko trzech nastaw-650-700-750 .
Witam wszystkich!!! Proszę o radę w kwestii regulacji parownika LovTec . Parownik ten wygląda identycznie jak parownik Lovato, którego opis znalazłem na tym forum z informacją, że dotyczy on również LovTec-a. Z opisu i fotografii parownika wynika, że górna, metalowa, pionowo skierowana śruba regulacyjna jest od wolnych obrotów, a ta plastykowa, umieszczona...
to już zbadałem :-) w instrukcji pisze że do ustawiania wolnych obrotów najpierw między zderzak dużej wkłada się dystans 4mm a do tej małej 20mm potem zderzakiem dużej ustawia się ok 900obr/min i wyciąga te dystansy wtedy tą małą można ustawić właściwe obroty biegu jałowego mnie interesowało na co ona wpływa skoro ta duża reguluje dawkę
Co robić żeby dobrze odpalała? Pierwsze co trzeba zrobić to porządnie wyregulować gaźnik, nie mam tutaj na myśli regulacji na oko (coś nie działa to wkręcę lub odkręcę śrubkę), trzeba wyregulować tak jak należy. Wiem, że to już było opisywane setki razy ;) odpalamy pilarkę śrubkę L wkręcamy do momentu aż pilarka będzie pracować nierówno z tendencją...
Witam. Posiadam Skodę Octavię z 2011r z silnikiem benzynowym wolnossącym 8 zaworowym 1,6MPI z oznaczeniem BSE. Znany problem w tym silniku (montowanym zresztą też w Audi, Seat itd) to niski obroty biegu jałowego (650rpm). Trzęsie budą, gorzej si zbiera itd. Niestety, żeby ustawić "po bożemu" obroty w moim silniku (BSE), trzeba dysponować kodem logowania,...
Ja słyszałem że śrubką od przepustnicy nic się nie kręci!!. Jeżeli jest problem z utrzymaniem stabilnych obrotów biegu jałowego to należy problemu szukać gdzie indziej . Obejrzyj organoleptycznie przepustnicęi przynależne do niej elementy, wężyki.Może któryś z wężyków sparciały jest...... Przewody wysokiego napięcia z końcówkami, świece zapłonowe tez...
witam wszystkich, Chcę ustawić wolne obroty w aucie (seat ibiza 1992 poj. 903ccm silnik fiatowski - wersja gaźnikowa z mechanicznym przerywaczem) i mam problem z pomiarem obrotów miernikiem UNIT UT-106. Miernik wskazuje 320 dla silnika 4 cyl. co jest nieporozumieniem (320 oznacza obroty 3200 bo mierzymy RPM/min x 10) Chcę ustawić obroty biegu jałowego...
Odkręć tłumik wydechu i zobacz czy na tłoku nie są widoczne rysy tak się dzieje jak piła jest lekko przytarta lub nieszczelna mogą być zużyte pierścienie tłoka ale ja obstawiam na widoczne rysy na tłoku od strony wydechu lub na cylindrze od strony gaźnika patrząc przez wydech jeśli tak to nic z tym już nie zrobisz jedynie wymiana cylindra. W niektórych...
Jak radzili wcześniej przpłukać i oczyścić ,rezystencja cewki ok. na okrągłej części masz śrube regulacyjną pod klucz 7 mm. na zimnym silniku wymuś max. uchylenie przesłony i zamontuj .Uruchom silnik i sprawdz czy do kostki dopływa nap. ale tylko przy pracującym silniku.Cewka nagrzewa się powodując zamykanie kanału obejściowego wraz z nagrzewaniem się...
Ustawiają na oko w ECM między 10 a 12 stopni podobno . "na oko "można sobie ustawić buty w przedpokoju.Podpowiedz specjalistom że ECU ma widzieć "napięcie TPS 0.60 V " na biegu jałowym. Po zagrzaniu na ile kroków ustawia się silniczek krokowy? A mi się wydaje, że coś nie tak z czujnikiem optycznym zapłonu. A nie wydaje Ci się że ECU rejestruje wtedy...
Witam! Mam problem z ustawieniem obrotów w mercedesie vario 614, jak można to ustawić bo ma 600 obrotów i strasznie w nim trzęsie? Z góry dziękuję ;)
Jak nie wymieniałeś filtra w baku (jak wyżej ) to warto od tego zacząć bo koszt 10 pln. A to co na zdjęciu to śruby regulacyjne na specjalny śrubokręt. Takie zabezpieczenie by nikt oprócz serwisu tu nimi nie kręcił. Stihl też od któregoś roku produkcji ma "specjalne" śruby regulacji. Kręcisz w lewo śrubą L aż złapiesz moment że obroty zaczną spadać...
Sprawa wydaje się dość oczywista. Prawdopodobnie uszkodzony jest reduktor (parownik) i wycieki gazu do podciśnienia powodują zwiększone zużycie gazu, a zbyt bogata mieszanka wpływają na niższe obroty biegu jałowego i gaśnięcie silnika przy wysprzęglaniu. Prawdopodonie wystarczy wymienić membranę w reduktorze i wszystko wróci do normy. Koszt membrany...
Witam mam problem ponieważ ostatnio honda odpaliła na zbyt dużych obrotach i zmniejszyłem jej obroty Śrubą regulacji prędkości biegu jałowego i przestała odpalać :( teraz już nie odpala , pokręciłem już tyle tą śrubą że sam już nie wiem jak była ustawiona :/ co zrobić i jak ustawić śrubę żeby odpalała ? a może zresetować komputer i wtedy odpali i nauczy...
Dobrze masz ustawione, a oznacza to dokłasność regulacji biegu jałowego czyli sterownik tak bedzie regulował obroty żeby odpowiadały położenu TPS z dokladnością 0,15 V.
Dysza biegu jałowego nie może być dokręcona do końca, spróbuj najpierw na pół obrotu, a jak nie pomoże to cały obrót. Miałem ten problem jak rozleciał się oring, zresztą jak był już trochę zużyty do pod wpływem drgań dysza sama się dokręcała. Tak samo się działo z wkrętem regulacji ilości mieszanki wolnych obrotów. Oringi muszą być dobre, bo jak zasysa...
Według mnie za usterke będzie odpowiedzialny silnik regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego, zwany potocznie silnikiem krokowym, który utrzymuje stałą prędkość obrotową na biegu jałowym oraz podczas wysprzęglania. Jego rolą jest takie sterowanie dopływem powietrza na przepustnicy, aby obroty silnika nie spadały w żadnym momencie jego pracy poniżej...
Kiedyś gdzieś znalazłem na jakimś forum opisy jak ustawić bieg jałowy i przy okazji były scany gaźnika i min przewodów podciśnieniowych. W pliku opisy jak ustawić: 1. Falujące obroty na ssaniu: 2. Falujące obroty na biegu jałowym przy stałym obciążeniu 3. Falujące obroty przy średnich prędkościach obrotowych: 4. Zbyt niskie obroty biegu jałowego przy...
Cześć Golf 3 1.8 ABS mono motronic. Wymieniałem nastawnik biegu jałowego ponieważ stary powodował falowanie obrotów. Wyregulowałem szczelinomierzem szczelinę pomiędzy zderzakiem dźwigni przepustnicy a trzpieniem nastawnika. Zrobiłem to wg poniższej procedury ale po uruchomieniu ciepłego lub zimnego silnika silnik zaskakuje na właściwe właściwe obroty...
Na śrubkach regulacyjnych są gumowe oringi, wymień. Poza tym sprawdź czy nie ma luzu na przepustnicy, jeżeli jest to są do tego zestawy naprawcze. Te oringi są dostępne tylko w komplecie uszczelek do gaźnika. W starszym modelach były dysze biegu jałowego, które się czasem przytykały. A obroty biegu jałowego reguluje się śrubą na przepusnicy, tą drugą...
Obie Husqvarny, maksymalny moment obrotowy maja przy 9000 obr/min. Maksymalne obroty, z układem tnącym, około 13000 obr/min. Obroty biegu jałowego 2700 obr/min. Pilarka NAC maksymalna prędkość obrotowa silnika z układem tnącym 10000 obr/min Zalecana prędkość obrotowa na biegu jałowym 3000 obr/min Wiesz w jaki sposób ustawia się obroty?
dzięki za zainteresowanie Dodano po 1 czujnik temperatury cieczy jest nowy Dodano po 1 dobra dzięki. wkręt regulatora biegu jałowego znalazłem.
Posiadam Seata Toledo 1.6, 1993 rok, na gaźniku (Pierburg 2E3). Problem polega na gaśnięciu gorącego silnika podczas obrotów biegu jałowego. Problem nie jest stały, raz cały dzień jest dobrze, innego zaś gaśnie. Ważne jest to, że problem praktycznie pojawia się tylko w zimie, lub gdy już jest bardzo zimno choć nie jest to zasadą bo i latem robił mi...
Witam, mam problem z obrotami biegu jałowego w Nissanie j.w. wersja gaźnikowa z LPG. Auto na gazie pracuje dobrze, może poza tym, że trzeba je trochę długo "piłować" przy rozruchu na zimnym silniku. Gorsza sprawa wygląda z jazdą na benzynie - auto gaśnie na biegu jałowym, nie mogę ustawić obrotów, przy próbie regulacji śrubą musiałem rozkręcić ją do...
Po resecie kompa i programowaniu biegu jałowego jest prawie dobrze. To znaczy obroty są stabilne, czasem tylko pojawiaja się lekkie wahania, ale mniejsze niż przedtem
Witam. Tylko 1 usterka? To chyba nie jest usterka tylko zaprogramowane wolne obroty są za wysokie; pompa była zużyta i żeby nie falowała obroty zostały zwiększone. Gdy jest usterka nr 5 w pamięci to obroty są zwiększone do700 obr/min przez 3 minuty. wykasuj usterkę. Będzie ona się świecić dopóki jej nie skasujesz chyba że jest aktywna (istnieje) to...
No więc do tej pory było tak, że po odpaleniu obroty wskakiwały na 1100 - nigdy nie było także że wskakiwały aż na 2000 i tak trzymały dłuższą chwilę i po nagrzewaniu się spadały do 750, które wartości i gdzie odczytać ??? I nie wiem dlaczego nie chce zaadoptować przepustnicy. Dodano po 18 No gdzie, zbyt napięta linka, to brak pozycji spoczynkowej,...
Tak nie powinno być! Obroty nie mogą rosnąć samoczynnie sprawdzałem to już w kilku autach "benzyna" dodam że (BEZ LINKI GAZU) np. vectra 1.8 i można ustawić sobie 2150..2350..2400. itd... Obroty powinny rosnąć proporcjonalnie do wciskania pedału gazu. A nie jak ww opisywanych przypadkach "mucha siada" i obroty na 4000rpm. Dodano po 5 Przepływomierz...
Dziękuję za radę. Już to zrobiłem. Następnie zresetowałem komp benzyny. I po jakimś czasie problem się odnowił. Przypuszczam, że nie potrafię ustawić parametrów emulacji sondy lambda. W programie jest możliwość ustawienia czasów trwania poziomów niskich i wysokich emulowanego sygnału oraz rodzaju sondy. Ja ustawiłem 0-1V. Proszę poprawić temat - regulamin,...
Cytat z http://www.pilarz.net.pl/index.php?topic... Użytkownik Orange pisze: "Oznaczenia śrubek: H(high)- Skład mieszanki przy prędkości maksymalnej silnika. L(low)- Skład mieszanki na obrotach jałowych. T(throtle)- Położenie przepustnicy głównej na biegu jałowym. W stihlu śrubka T ma oznaczenie LA. Aby wyregulować maszynę nalezy: Wykręcić obie...
Aktualnie obroty biegu jałowego mam 900 a kąt wyprzedzenia jest 4. Dynamiczny kąt w VAG-u (01-08-04) powinien byc ok 50% a ja mam zawsze 2,8%?? :-(
Witam serdecznie, W temacie elektroniki jestem kompletnym laikiem. Dysponuję zasilaczem DC 12V 5A (60W) oraz regulatorem obrotów silnika DC 10-30V 10A 1%-99%. Potrzebuję do tego zestawu dobrać silniczek pracujący w zakresie 20-100 RPM. Które z poniższych silniczków obsłuży powyższy zestaw: Silnik 1. Prąd biegu jałowego przy 12V DC: ~100mA. Obroty max:...
Witam Mam problem z w.w audi mianowicie: po zakupie miał uszkodzoną klimatyzację - została naprawiona w prof. zakładzie wszystko działa i tu zaczyna się problem Po włączeniu klimatyzacji czy na gazie czy benzynie obroty spadają na dół i silnik mało się nie rozleci nak nim szarpie. Wymieniłem silnik krokowy sprawdziłem szczelność układu paliwowego i...
Przepustnica w środku był istny gnój, wyczyszczona do białości. Wolne obroty utrzymują się na 1300 obr/min. Podpinam tester, funkcja "wyuczanie biegu jałowego", silnik ładnie spuszcza obroty na 800 obr/min, ale tester nie wywala komunikatu "learned". Zawsze to robił bez pudła. Teraz trzyma funkcję uczenia nawet przez 5 minut, jak wyłączę silnik to pokazuje...
czy ktoś wie jak wyregulować w niej gaźnik Śrubę L wkręcamy do momentu kiedy pilarka zacznie prawie gasnąć z braku paliwa i bieg jałowy stanie się nierówny, następnie odkręcamy o 0,5 obrotu i ustawiamy śrubę przepustnicy tak by obroty biegu jałowego były odpowiednie w razie potrzeby powtarzamy czynność i nie ma w tym nic trudnego, natomiast z ustawieniem...
Witam problem polega na tym że nie moge ustawić biegu jałowego w moim charcie. Romet ma podniesioną przepustnice prawie do połowy za pomocą napinacz linki gazu (bo śruba regulacyjna nie daje takiej możliwości) próbowałem regulacji iglicy przepustnicy, brak rezultatu nie wchodzi na obroty, na niskich dławi się. Simeringi zostały zmienione na nowe. A...
Powracam do tematu, który niedawno przewinął się przez moje ręce, jednak nie został do końca usprawniony i jeździ, bo jeździ. Pierwszy raz mam tak głupią i tajemniczą zagadkę w pojeździe z tej rodziny. Pacjent: Peugeot 206 1.1 HFX 2002r. Objawy: 1. nie ma trudności z uruchomieniem zimnego silnika, jednak w pierwszej chwili po starcie potrafi on zgasnąć....
Witam mógłby kolega ten cytat rozwinąć ? -"Chcę dla ustawienia zapłonu ustawić optymalne obroty." Z góry dziekuje za odpowiedz. RobertLodz09 - chodzi Ci o wyjaśnienie po co to robię? Jeśli tak to proszę: Zapłon lampą stroboskopową należy ustawiać przy rozgrzanym silniku i przy określonych obrotach biegu jałowego - u mnie ma być 850obr/min, żeby dobrze...
Znalazłem metodę adaptacji gdzieś w sieci a wygląda tak: na 1h bez aku, podłączenie aku, rozgrzanie do 90*, stacyjka na 60s na poz. MAR potem na 10s na STOP Moim zdaniem to lipa bo raczej w tym aucie nie ma czegoś takiego jak adaptacja przepustnicy. Trzeba zorganizować komputer np FES, odkręcić regulator biegu jałowego i ustawić czujnik położenia przepustnicy...
Witam, czy może ktoś powiedzieć jaki należałoby dorobić adapter do tej pompy żeby ją ustawić na te fabryczne 1,00 +- 0,02 ? Ustawiłem rozrząd przed jej demontażem, wał na (O kreska T) wałek widzę że jest na równo z głowicą ale oznaczenie pompy odbiegało od tych cech na korpusie i obudowie (z resztą nie istotne). Pompa u pompiarza (silnik miał wysokie...
witam katalizator wymieniłem na strumiennice silniczek krokowy i wtryskiwacze wyjołem wyczyściłem z tego całego ogaru i wypryskałem wd-40 a chciałem go ustawić biegu jałowym w ten sposób : "włączyć zapłon na 5 sekund wyłączyć zapłon na 5 sekund uruchomić silnik i poczekać aż płyn chłodniczy będzie miał temperaturę ok. 85 stopni Celsjusza jeżeli samochód...
zylax4 Jesteś złym duchem tego forum! Wypisujesz brednie! Może łamię regulamin, ale jeszcze Ci ktoś uwierzy i będzie miał kłopot. Obroty biegu jałowego 2400. (????) Bzdura. Powinny być nie większe niż 1200! Jeżeli nie da się ustawić prawidłowych, to trzeba szukać przyczyny, a nie ustawiać większe. Marcusso Podejrzewam problemy z zapłonem. Sprawdź iskrę...
Witam. Czy któryś z panów wie może czy sterownik silnika w moim Audi (taki jak w tytule) który pochodzi zapewne od samochodu ze skrzynią automatyczną, może bez problemów pracować w samochodzie ze skrzynią manualną? U mnie jest właśnie skrzynia manualna 5 biegowa i nie wiem czy oprócz zmiany kodowania trzeba jeszcze coś zmienić. Czy któryś z kolegów...
Powodem samozapłonu może być jeszcze zbyt duża ilość nagaru zgromadzona na denku tłoka i na komorze spalania w głowicy. Oprócz tego trzeba sprawdzić działanie dyszy elektromagnetycznej biegu jałowego tej w gaźniku czy na pewno zamyka dopływ paliwa po wyłączeniu zapłonu. I sprawdzić układ chłodzenia czy silnik się nie przegrzewa bo to też może być przyczyną...
Jakie powinny być obroty biegu jałowego w obr/min w silniku 1,4 16V 75 km, rok 2004? Od pewnego czasu po uruchomieniu silnika obroty są na poziomie 1000 obr/min, jednak czasami są na poziomie ok. 600 obr/min. Problem jednak polega na tym, iż silnik czasami gaśnie (np.: podczas manewrowania na parkingu, podczas hamowania po wciśnięciu sprzęgła). Dodam,...
Masz żle wyregulowany reduktor i nastawy sterownika. Należy w programie ustawić pozycję "stała" aktuatora (z założenia optymalna 90kroków, jeśli reduktor lovato) i po ustawieniu w "opcji 2" wartości 90,90. W zależności od typu auta ustawić obroty przepustnicą na zakres ekonomiczny 2500-3500, doprowadzić śrubą na reduktorze do oscylacji przebiegu sondy...
Witam Wymieniłem silnik w swojej B2 na identyczny jaki był (DS). Ale musiałem założyć gaźnik od tego "starego" bo facet miał jeździł tylko na gaxie i gaźni był kompletnie rozregulowany. Wiec założyłem swój - również 2E2. Ale silnik nie chciał poprawnie pracować - pomyślałem - trzeba dostroić go do nowego silnika. Gasł mi po rozgrzaniu do 90 stopni,...
żeby nie było niejasności jak to zamontowałem załączam foto. by-pass mam na myśli zawór dodatkowego powierza. silnik pracuje na gazie gdy tylko dotknę przepustnicy i zwiększę obroty do >1000/min . Płynnie przyspiesza i schodzi z obrotów . brak mi jednak biegu jałowego (trzyma się chwilę w okolicy 300-400 obr/min i gaśnie) - samochód stoi / nie porusza...
Co to według ciebie jest korpus wtrysku " ?". Domyślam się, że chodzi ci o srubę regulacyjną zawartości CO w spalinach ( śruba na imbus 5 w przepływomierzu powietrza ) lub śrube regulacyjna biegu jałowego ( na śrubokręt płaski w korpusie przepustnic ). Ta druga ma wpływ tylko na prędkość obrotową biegu jałowego natomiast śruba regulacyjana CO ma wpływ...
OK śmiga interface ale niewiem co było źle i pewnie sie nie dowiem najwazniejsze ze działa . Moze dlatego ze dorobilem elegancką wtyczkę do zeby sie wpiąc komputerka a nie jak wczesniej na kabelki . Ustawiłem gaz tak jak program podpowiadał jedynie ustawilem recznie ze jak spadaja obroty przełacza na gaz , okazało sie ze za mało powietrza było Niewiem...
Williams zrób tak: JAK USTAWIĆ SILNIK NA GAZIE, szczególnie gdy się nie ma analizatora spalin. Zacznijmy od punktu wyjścia : Silnik MUSI być poprawnie ustawiony na benzynie , właściwe obroty biegu jałowego, sprawny układ zapłonowy, filtr powietrza czysty itp... itd. Co zrobić ? Silnik jest ciepły, pracował na benzynie , przełączamy na gaz. Wstępnie...
Witajcie! No i nie bardzo jestem zadowolony z kalibracji instalacji (Autronic AL-700, program A-Mon). Przy regulacji na benzynie dałem sobie radę. Przy regulacji na LPG miałem następujące problemy: 1. Trudno mi było wyregulować na wolnych obrotach w I etapie regulacji - z opisu wynika, że należy ustawić prędkość obrotową biegu jałowego na reduktorze...
Witam Myśle , że najoszczędniej jest ustawić tak: bieg jałowy (0,0) obciążenie duże otwieranie +4 obciążenie duże zamykanie +10 :) Czyli będę miał szybsze otwieranie attuatora o 4 kroki/ms i wolniejsze jego zamykanie o 10 kroków/ms? Jeśli tak będzie, to w tym układzie będę miał bogatszą mieszankę w stosunku to ustawień standardowych, bo attuator będzie...
516 Styk biegu jałowego - F60, Czujnik pozycji przepustnicy - zamknięty przełącznik - F60 518 Potencjometr przepustnicy - G 69, Czujnik pozycji przepustnicy - sygnał poza zasięgiem (G69). Zobacz też straty zasilania ECM 530 Nastawnik / potencjometr przepustnicy - G88, Czujnik pozycji przepustnicy - G88 537 Regulacja z sondą Lambda, Kontrola czujnika...
Do artbi81 przeczytałem dokładnie twój post i szczerze mówiąc nadal nie wiem jaką instalację gazową masz zamontowaną w tym aucie. Jeżeli jest to samochód z wielopunktowym wtryskiem paliwa a instalacja została złożona w 2003 to wedle obowiązujących przepisów musisz mieć zainstalowany komputer gazowy.Poznasz to po tym że na wężu z reduktora do mixera...
Możliwe że gaźnik ma nie do końca dobrze wyregulowany skład mieszanki biegu jałowego. Nie można ustawić obrotów biegu jałowego zgodnie ze serwisówką — na zimnym ma za niskie obroty, a na rozgrzanym silniku za wysokie. Tak jakby był wyregulowany za ubogo. Tylko że jakiś skośnooki członek w fabryce „Hujai” ustawił gaźnik na stałe. Dysza regulacyjna z...
Kolego, jest ustawienie wolnych obrotów.
Taki objaw będzie gdy będzie ustawiona za uboga mieszanka. Ten kto ci wymieniał komputer nie przyłożył się do tego, ustawil bieg jałowy a nie ustawił składu przy wyższych obrotach. Nie wiem jaki masz reduktor ale powinieneś jeszcze raz jechac na regulację. Diagnoza: silnik atuatora pracuje na zbyt wysokich wartościach, przypuszczalnie na biegu jałowym...
Sprawdź ustawienie rozrządu i pompy. W załączniku masz instrukcje
Ten gaźnik jest nie dostrajany, jedynie można sobie w niej ustawić obroty biegu jałowego, tak ja w poście wyżej może problem jest w nieszczelności i na zimnym silniku są takie efekty.
nadlewka na głowicy o niczym nie świadczy, ten typ pompy działa mniej więcej z takim ciśnieniem, jaka jest średnica tłoka w tej myjce? Problem może dotyczyć silnika spalinowego, przy dużym obciążeniu nie uzyskuje odpowiedniej mocy, zdarza się to w agregatach prądotwórczych, że falują obroty pod obciążeniem. Optymalna dysza to 045, jeśli na płaskiej...
Wszystko zostało wymienione na nowe dwa miesiące temu, właśnie dlatego że nie można było ustawić obrotów na biegu jałowym. W prawdzie niepotrzebnie, bo nic to nie pomogło.
Szanowni grupowicze, czy ktoś z Panów posiada specyfikację obrotów husqvarna 51 na biegu jałowym, oraz max obroty podczas pracy, zakupiłem obrotomierz i nie wiem jakie ustawić obroty. Pozdrawiam serdecznie grupę.
wysokie obroty biegu jałowego renault obroty biegu jałowego falujace obroty biegu jałowego
żarówki zarowki philips wyciszyć hałas silnika peugeot boxer komputer
podłączenie zasilaczy serwerowych whirlpool awm6081 blokada drzwi
Migający wyświetlacz w pralce Candy Rapid - przyczyny i rozwiązania Bezpiecznik w kompresorze – lokalizacja Atlas Copco, Kaeser, Stanley, Xiaomi, Einhell