OK, sprawdzę ale co to mi da? Chodzi o to żeby ustawić obroty na jałowym w tym trybie?
Ja miałem zasilanie na monowtrysku i tam czujnik jest podłączony bezpośrednio pod alternator,raz mi się wypiął i nie zauważyłem tego miałem podobną sytuacje z obrotami tylko u mnie jeszcze był problem że na zimnym silniku ciężko zapalał .Po wpięciu tego kabelka wszystko wróciło do normy.
Cześć wszystkim. Check Engine świeci (podobno ze zagazowane tak mają). Tak mówią specjaliści od LPG którzy źle dobrali komponenty ,źle zamontowali albo nie wiedzą jak to ustawić. Co do samych skoków obrotów jak obrotomierz sam z siebie wchodzi na 3500 RPM (silnik faktycznie chodzi na 3500) a nie ma odzwierciedlenia w prędkości to sprzęgło coś się poddaje.
Zrób pomiary. Po załączeniu stacyjki na jednym z przewodów idących do silnika musi być + 12V. Zobacz to żarówką np od kierunków tj 12V/21W, musi świecić. Przełącznik wycieraczek zostaw w poł. wyłączone. Jak będzie ok to sprawdź styki w silniczku, prawdopodobnie nie łączą po obrocie tego kułeczka o 1/3 obrotu. Powodzenia :)
nawet jak podniosę obroty.. wystarczy wyłączyć silnik i ponownie uruchomić ... i światła ogrzewanie szyby i klima i znowu nie ma ładowania ... mam nowy alternator i rozmawiałem z konsultantem .. tak nie może się dziać ... mechanik jak wymienia alternator powinien ustawić na regulatorze napięcia odpowiednie wartości i tu tez może byc przyczyna ... Fakt...
Witam! Piszę ponieważ po ostrej konwersacji z mechanikiem odstawiłem samochód spowrotem i dziś odebrałem.Usterka została usunięta... w końcu.... silnik chodzi jak pszczółka :D całkowicie zaniknęło falowanie obrotów gdyż wcześniej były ale bardzo słabe,. Brak szarpania i dławienia . Mianowicie mechanik powiedział ,że źle były dobrane świece i że założyli...
Ma ktoś procedurę regulacyjną do GF silnik 2,0? Chodzi o : -napięcie TPS przy puszczonej przepustnicy -bazowe ustawienie przepustnicy -procedura ustawienia biegu jałowego wkrętem regulacyjnym kanału obejściowego przepustnicy W samochodzie w gniazdku nie ma już pinów TEN i FEN Dodano po 4 Ludzie, przeciez piszę do fachowców, ten parametr, ten podświetlony,...
Czy może ktoś z szanownych urzytkowników miał do czynienia z regulacją przepływomierza? Mam na myśli przepływomierz z przegrodą spiętrzającą i regulację napięcia sprężyny cofającej klapkę. Problem mój dotyczy auta Mazda 626 2.0i 8v 90r, w którym taki właśnie przepływomierz występuje wyprodukowany przez Nippon Denso. Kłopot mój zaczął się kiedy "pewien...
Witam mam następujący problem, kupiłem wyżej wymieniona mazdę z gazem (nie sekwencyjnym) Ponieważ strasznie duże było spalanie gazownik nakazał wymianę parownika bo ten ma 9 lat itp itd... parownik wymieniony lecz gazownik nie chce wyregulować gazu ponieważ obroty są 1200 czy silnik zimny czy ciepły i na lpg i na benzynie. Długo nie czekając pojechałem...
Skoro jest taki ogarnięty to ciekawe czy zdejmie kolektor do wiercenia, chociaż jest plastikowy to warto go na wszelki wypadek zdemontować do wiercenia( Nie ma z tym dużo roboty). Poza tym w kolektorze są klapki i trzeba nawiercić jak najbliżej głowicy żeby nie było przed klapkami. Jeśli umie dobrze wystroić auto i użyje hamowni jak najbardziej na plus....
Witam, dalszy opis mojej walki z ustawieniami Landi: - ciśnienie zostało ustawione na 1,1 bar - muszę sprawdzić po zdjęciu podciśnienia jakie będzie całkowite, ustawienie sugerowanego 1,4 bar jest bardzo trudne - małe ruchy a właściwie nawet naciśnięcie śruby powoduje sporą zmianę, podobnie poniżej 1,0 bar jakiekolwiek zmiany wymagają sporo obrotów...
Witam ponownie. Widzę,że jesteś konsekwentny i chcesz sam zrobić tą wymiane.a to się ceni. Więc w szczegółach zrób tak. Po ściągnięciu osłon paska rozrządu i koła pasowego na wale korbowym poszukaj na kołach rozrządu na wale korbowym i wałku rozrządu / UWAGA jeżeli silnik posiada inne wałki, które napędza np. wyrównoważający lub napędzający aparat zapłonowy...
Ustawiłem odpowiednia mieszankę gazu i teraz silnik pracuje równo nie tak jak mi tu sugerowanie abym się zajął pierwsze paliwem chyba niektórzy nie czytają dokladnie
Witam! Jest duże prawdopodobieństwo, że ktoś grzebał w ustawieniach komputera pokładowego. Powinieneś zrobić diagnostykę...
Witam musisz zmienic sygnał z cewki zapłonowej bedzie oszukaiwał lub obroty beda sie zawieszac wież sygnał z wałka rozrzadu i muisz wtedy zmienic w ustawieniach w kompie obroty i je zapisac do swojego programu
Zrozumiałem że na postoju wolne obroty silnika są OK. Tylko w czasie jazdy silnik gaśnie. Jeżeli jest tak, to może to być sprawa wlotu powietrza. Nie chodzi o przysłonięcie wlotu powietrza tylko o takie ustawienie wlotu aby pęd powietrza nie wytwarzał nadciśnienia w układzie dolotowym.
A może masz przypchaną nagrzewniczkę. Czy wtedy auto będzie grzało tylko podczas jazdy? Raczej nie grzało by prawidłowo. Jeśli podczas normalnej jazdy (2-2,5 tyś. obrotów) ustawię nawiew i temperaturę na full to po kilkuset metrach grzeje b.dobrze. Nawiewy robią się chłodne po zatrzymaniu na wolnych obrotach. Czy wpływ mogą mieć np. obroty,słabszy...
Przeczyściłem tę przepustnicę, lecz nie poprawiło to sytuacji. Zapomniałem wspomnieć, że ten samochód ma automatyczną skrzynię biegów i problem pojawia się wtedy, kiedy muszę trzymać go na hamulcu np. pod światłami. Kiedy puszczę hamulec, to obroty zaraz wracają na swój normalny poziom. Samochód nawet nie zdąży ruszyć, ja nie naciskam pedału gazu, a...
Po zwarciu pinów w gniazdku chodzi tak samo? o to chodzi że w trybie serwisowym nie mam tyle obrotów co normalnie, pokazuje mi aż 1000, śrubką kręciłem na przepustnicy do 680-700 lecz zaczęło coś głośno klekotać z silnika, 3 klekotnięcia na sekunde i zwiększa się ich częstotliwoś gdy dodaję gazu, co się stało , jak dołączałem jedną fajkę od świecy...
eh, patrzyłem, ale nie widzę niepokojących spadków. Co prawda nie znam się na tym i nie wiem jaki spadek (ile mbar) jest już niepokojący. Przykładowy screen sprzed kilku dni: akurat na tych ustawieniach jest korekcja mieszanki o 7% na zimnym, bo myślałem, że zalewa silnik. Niestety poprawy brak. Na dolnym wykresie widać obroty oraz ciśnienie: http://imageshack.us/a/img560/385/zimnam...
Sterowanie alternatorem, tam jest alternator sterowany z PCM w zalezności od potrzeb, stąd styki P i D ( a nie L i S jak w starej GFce) Po to ją odpiąłeś, aby stwierdzić jak się zachowa silnik kiedy nie będzie hamowany momentem elektrodynamicznym generowanym przez alternator. Jest lepiej. Problem u ciebie jest taki, że w zakresie wolnych obrotów twój...
Cześć, Samochód: Mazda 2, silnik 1.4 benzyna Ponad miesiąc temu zgłosiłem się do serwisu na rutynową wymianę rozrządu. Tego samego dnia odebrałem auto, które po około 5 km od mechanika stanęło i już nie odpaliło. Następnego dnia auto wróciło na lawecie do mechanika. W tym czasie skontaktowałem się z niezależnym rzeczoznawcą samochodowym i do jego przyjazdu...
Zrób przegląd kopułki,palca rozdzielacza,przewodów wys.napięcia i świec.Zużycie tych części może powodować podobne objawy.Miałem tak w renault,mechanicy chodzili,cmokali,regulowali,wymyślali różne cudactwa i nic. Wziąłem się za to samodzielnie,zacząłem od świec,wyczyściłem,ustawiłem szczelinę(taką jak trzeba),wymyłem przewody,wymontowałem kopułkę i...
a wiec co zrobiłem.. wyczyściłem aparat zapłonowy.. przeczyściłem elektrozawory... obejrzałem lutowanie kabla przy aparacie zapłonowym ( zapewne zbiera info o obrotach silnika) wygląda niby ok.. kalibracje po czyszczeniu i strojenie map po czyszczeniu reduktora oczywiście przeprowadziłem.. ciśnienie robocze mam ustawione na 1.4-1.45 bara i przy pełnym...
Witam. Auto mazda 323f 97r. 1.5 Problem od kilku lat mój polega na podnoszących się obrotach o jakieś 300 na jałowym biegu. Po naciśnięciu sprzęgła czy hamulca wracają do prawidłowego ustawienia 750 obrotów. Jak puszczę, to znowu idą do góry. Wykluczałem nieszczelność w układzie odlotowym, przepustnica i silnik krokowy wyczyszczony (nawet wymieniona...
Witam. Od jakiegoś czasu słyszałem lekkie chrobotanie w silniku od strony rozrządu. Moje podejrzenie padało na pompę wody , ponieważ pół roku temu wymieniłem rozrząd bez pompy. Do wczoraj jeździłem tak aż się chrobotanie nasiliło i zaczęły się zgrzyty aż czułem na pedałach oraz zapaliły się lampki na desce, więc auto przyholowałem. Okazało się że ściął...
Witam serdecznie, mam problem z obrotami w maździe 323 BA z silnikiem Z5-DE 1.5, Chciałabym ustawić obroty na luzie i ssaniu oraz ustawić TPS. Obroty na ssaniu wynoszą 2500 obr./min i nie schodzą nawet jak silnik chodzi z 5 minut, jadąc takim autem do momentu nagrzania silnika obroty wynoszą 1500 obr./min na luzie, i słychać po silniku że on cały czas...
Witam założyłem nowy temat ponieważ nie widziałem aby ktoś miał podobny przypadek do mojego. Auto już 3 tydzień uziemione u mechanika i nic ale od początku. Mam założoną instalacje gazową. Otóż pewnego razu nagle nie mogłem odpalić auta pompa się odzywała rozrusznik kręcił i nic. Kilka prób nie pomogło. Dzwonie do mechanika kazał odpalić awaryjnie na...
witam przedwczoraj po przejechaniu miasta silnikiem zaczęlo trząść strasznie, na swój rozum stwierdziłem że pali na 3 gady tylko, po oględzinach silnika mysląc że może coś nie tak z obrotami dotknąłem TPS czujnik położenia przepustnicy przy przepustnicy był odkręcony więc nie jest teraz ustawiony. na następny dzień nie było ssania , wymieniłem świece...
Witam wszystkich, moja mazda ma tylko manualną klime. Chciałbym ją nieco usprawnić jednocześnie nie ingerując zbyt drastycznie w istniejącą deske rozdzielczą i sterowanie. Pomysł jest zatem taki, żeby użytkownik ręcznie włączał klime i ustawiał klapy mieszacza ciepłe/zimne. Układ elektroniczny przejmowałby kontrole jedynie nad przełącznikiem opornicy...
mazda obrót silnik obrót silnik mazda mazda ustawić
iskrownik ustawić silnik pompy hydroforowej uzwojenie robocze
amica instrukcja mascott schemat
Czy fotele z Citroena Xsara Picasso C4 pasują do C3? Ikonki na desce rozdzielczej Peugeot 307 Diesel 2004