Przy wyłączonym silniku jak i odpalaniu przepustnica musi być całkowicie otwarta. Ten gaźnik, ze zdjęcia, nie posiada ssania, są modele ze ssaniem, wtedy od strony filtra powietrza jest druga przepustnica. Jeżeli w takim gaźniku załączysz ssanie, to ta druga przepustnica się zamyka, pewnie stąd te rozbieżne opinie na temat przepustnicy. W każdym razie,...
Przy wtrysku nie należy ruszać zderzaka przepustnicy.
Masz dwie linki, jedna od pedału gazu, druga od nastawnika biegu jałowego. Przepustnica ma być zamknięta całkowicie.
Cześć. GSF 1250 SA - synchronizację przepustnic i TPS. - Na jakim poziomie ustawiać synchronizację przepustnic w tym modelu ? Do konkretnych wartości ? Do najniższych pomiarów, do najwyższych, uśrednić ? - Moto wrzucony w tryb testowy, sprawdzam - no i oczywiście TPS jest za nisko. Kręcę, przekręcam, ruszam, kombinuje - za nic nie chce wskoczyć na środek....
okazało się, że elementy jednak nie były spasowane prawidłowo. rozebrałem, złożyłem jeszcze raz i gra gitara ;)
TPS - Throttle Position Sensor (czujnik położenia przepustnicy /potencjometr przepustnicy/) ale nie wiem czy w tym wtrysku on występuje. Nastawnik powinien ustawić przepustnicę w pozycji zależnej od temperatury silnika i o ile ta się nie zmienia, nie ma powodu jej ruszać, zwłaszcza że silnika się nie uruchamia. Napięcie ładowania powinno być takie jak...
a te napięcie na biegu jałowym to musi wynosić dokładnie 0.7V Może by nieco więcej, byle nie za dużo - nie pamiętam w tej chwili, ale zakres chyba wynosi 0,6-0,9V. odczytałem błędy z komputera i jest błąd: 35 - Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków, więc myślę że krokowca muszę wymienić. To nie myśl więcej, a za to poczytaj - trzeba przywrócić...
Jak wiadomo sezon koszenia w pełni więc trzeba było rozkręcić kosiarkę i wyczyścić wszystko, tak więc gaźnik etc. zdemontowane, potem ponownie skręcone i tu mały zonk bo kosiarka przestała wchodzić na mniejsze obroty, po odpaleniu od razu na najwyższe, tak więc po sprawdzeniu linek, cięgieł, śrubek regulacyjnych, spręzyn doszedłem do momentu gdzie obroty...
Witam mam pytanko na temat gażnika typu pierburg jak szeroko powinna być otwarta przepustnica rozruchowa na zimnym silniku?
Jeżeli chodzi o silnik to wymieniana była uszczelka pod głowicą i przy okazji sprawdzona była tuleja. Nie ma żadnego progu, sprężanie jest ok. Przewody paliwowe wymienione na nowe. Model ten nie posiada pomp paliwowej. Paliwo do komory pływaka dostarczane jest grawitacyjnie. Z informacji uzyskanej od Pana który sprzedał to "cudo", wiem że bardzo mało...
Po prawej ustawiasz powietrze optymalnie powinna być na 1,5 obrotu wykręcona. Środkowa odpowiada za obroty na luzie. Jeśli gaśnie to masz ustawiona przepustnice za nisko. Wtedy trzeba ustawić wyżej przepustnice. Do tego służy środkowa śrubka. Za niskie obroty - wkręcać. Za wysokie - wykręcać.
Trzeba odkręcić podstawę filtra powietrza (dwie nakrętki M5) i masz gaźnik na wierzchu, potem palcem ustawić przepustnice w pozycje otwartą i założyć cięgno.
Ja wiem. Cofasz nastawnik tak żeby przepustnica się całkowicie zamknęła, i na pinie 2 ma być 0,20-0,25V. A tak naprawdę to się tego niby nie reguluje, tylko wymienia razem z przepustnicą. :D
Jest to drut regulatora odśrodkowego, dzięki niemu kosiarka utrzymuje równe obroty pod obciążeniem w trawie. Jeśli jest w twoim silniku ustawiony tak jak tu, to nic nie powinno dzwonić. Może najpierw sprawdź czy nie jest luźny nóż. Dodano po 9 Czy to powinno się jakoś wyregulować? Da się, trzeba zdjąć obudowę rozrusznika, poluzować na dźwigni regulatora...
Witam Ostatnio naprawialem taki potencjometr - nie pamietam dokladnie ale raczej powinien wskazywac 128 lub cos kolo tego.Co do sterownika to raczen nie powinno byc klopotow z adaptacja na nowym potencjometrze. Moze ktos z kolegow bedzie wiedzialdokladniej.
Czy mogę jakoś ustawić przekaźnik wewnętrzny tak aby dawał sygnał działania palnika Można ustawić przekaźnik dodatkowy jako: Przepustnica spalin/ wyciąg oparów https://obrazki.elektroda.pl/2238112400_... Jest jeszcze Zewnętrzny zawór gazowy - więc też powinno dawać napięcie ~230V do otwarcia zaworu gazowego.
Takich danych nie mam, ale gdy nie wiedziałem jak ustawić przepustnicę rozruchową, ustawiałem ją by była zamknięta przy zimnym silniku, otwierała się po rozruchu na 2 do 3 mm i po nagrzaniu była całkiem otwarta.
Po wyczyszczeniu(umyciu)przepustnicy przestawia się kąt przepustnicy. Komputer widzi uchylenie przepustnicy np:4stopnie,a przepustnica po umyciu ma 2 stopnie uchylenia wtedy trzeba ustawić pierwotne ustawienie przepustnicy(przeprowadzić adaptacjię)aby komputer silnika mógł regulować wolne obroty.Niestety ani KTS BOSCHA,ANI GUTMAN tego niezrobi,tylko...
Musisz popuścić śrubkę, którą jest przykręcona przepustnica do osi, i próbować ją ustawić tak, aby zamykała się całkowicie. Gdy, to się uda, dokręć śrubkę. Oczywiście linka musi być odpięta. I używaj ssania, tak jak napisałem wyżej.
Dokładnie. Czujnik położenia przepustnicy należy wyregulować. Jest to trudne ( bynajmniej dla mnie ) do wytłumaczenia. Najprostszym sposobem na naprawę to wymiana całego wtrysku w którym nie widać że ktoś majstrował przy nastawach czujnika położenia przepustnicy. Przerabiałem ten temat w 106- tce i w seacie cordoba. W peugeocie udało mi się ustawić...
Uszkodzony regulator, nieodpowiednia lub źle zapięta sprężynka. Regulacja przez przełożenie sprężynki do innego otworu. Daj zdjęcie jak masz to popodpinane.
Hej. Kto wie jak ustawic przepustnice po zdemontowaniu/czyszczeniu w TU1M?
Jest taki problem z Yariską kolegi - w tych samochodach silnik ma bardzo niskie wolne obroty (sam nawet kiedyś pytałem na forum tylko o wersję 1.0). Właściciel chciał sobie je podnieść regulując mechanicznie przepustnicę (jak się dobrze orientuję śrubką od regulacji położenia początkowego). Efektem jest rozregulowanie biegu jałowego w taki sposób, że...
Mam podobnie zrobione u siebie. Pompa De Dietrich TWH 300, monoblok 300 itrów. Początkowo rury wystawione na zewnątrz ale domontowałem trójnik i wypuściłem starym kominem na piętro w rurach wentylacyjnych. Sterowania na razie automatycznego brak także ręcznie trzeba przepustnice ustawić. Działa ale jest jeden wielki problem - latem w upały gdy potrzebuję...
Jak ją wkręciłeś tak jak była, to nie. Śrubka wpływa na ustawienie czujnika położenia przepustnicy, na TPS. Jak czujnik nadal daje te same napięcie co przed "regulacją", to nie trzeba programować wolnych obrotów. Powrót do stabilnych obrotów na to wskazuje, ale gdyby, za czas jakiś coś się działo z obrotami silnik zaczął falować raz 1000 raz 800 albo...
szpaner16 powiedz mi co mam zrobić przebiegi sfotografować i wkleić, film ci nakręcić czy co? autor tematu nie wie jak wyglada przewod WN a tym bardziej co on moze powodowac i to powiedział człowiek który nie wie jak ustawić przepustnicę, ty czytasz w ogóle to co ja piszę czy nie? dobrze ze jeszcze nikt mi krokowego nie każe czyścić. wojtekryba szarpnięcia...
Wolne obroty ustawiasz tą centralnie w linii prostej pod przepustnicą, stosunek powietrza/paliwa drugą znajdującą się bliżej wlotu powietrza do gaźnika.
Regulacja jak w maluchu. Śrubką mieszanki ustawiasz najwyższe obroty (wykręcasz do osiągnięcia najwyższych obrotów, potem powoli wkręcasz, aż silnik zacznie przygasać i lekko wykręcasz), a śrubą obrotów (tą od przepustnicy ustawiasz obroty na 850. Przepustnicę rozruchową ustawiasz na znaki. Luzując trzy śrubki. Ważne jest, ąby siłownik pull-down pracował...
Kupiłem zestaw, wymieniłem wszystkie uszczelki i brakującą podkładkę, wyczyściłem ile umiałem... Chodzi tak samo... Czyli: ciężko pali na zimno. Jak chodzi to kilka to co chwila pryka w tłumik. Ale kosić się da... Teraz chyba rozregulowana bo na żółwiu lepiej chodzi a na zającu dusi się. Coś ją chyba innego boli. A.. I zauważyłem, że brakuje jednej...
Przepustnicę otwiera?
wyczyśc sobie przepustnicę
:arrow: slawson3 ] na PW wysłałem Ci materiały szkoleniowe Jeśli będą pytanie to pisz...... Pozdrawiam.
nie opowiem bezpośrednio na pytanie, ale poradzę, ze przy 100zł za ta usługe w ASO skody warto podjechać. Przepustnica jest droga a trzeba to bardzo dobrze ustawić.
możesz spróbować psiknąć jakimś środkiem WD itp. może przestanie ale ja u siebie miałem też tak najpierw zaczęło cicho hałasować jak było ciepło w samochodzie a potem to już cały czas... Rozebrałem to ustrojstwo i na początku jak są resztki zaczepów mocujących zębatkę (takie sprzęgło kłowe)i jeszcze wystają to się wszystko obracało z takimi "dżwiękami"...
Czy jak odkręcę przepustnice i wyczyszczę to muszę coś ustawić, czy wystarczy przykręcić i będzie wszystko ok?
Mono wtrysk Boscha jak się nie mylę. Oficjalnie się TPS-u nie rusza, wymienia się tylko z całą przepustnicą. Nieoficjalnie ma być 0.2V-0.25V na drugim pinie, nastawnik całkowicie cofnięty.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph... masz opis.
Sprawy się zmieniły. ustawiłem zawory ale z pośpiechu nie w pozycji t tylko byle jak. Odpalił. Iskra często ginie silnik przerywa i nie kręci wyżej. Moduł nie siedzi zbyt pewnie jutro go przylutuje i dam znać. Pytanie jeszcze w jakiej pozycji ustawić ssanie? Przepustnica otwarta? Zamknięta? A może w połowie?
wyczyścić przepustnice i ustawić na komputerze (adaptacja)
Bo mieszanka albo jest za bogata albo za uboga. To nie jest wtrysk elektroniczny gdzie mieszanka jest zawsze optymalna. Skoro świeca nie jest czarna to przyczyną gaśnięcia jest prawdopodobnie mieszanka za uboga. W ogóle to jaka to różnica czy rozpylacz średnich i wysokich obrotów zaczyna dawać paliwo przy pewnym otwarciu przepustnicy czy paliwo pochodzi...
To się ustawia na granicy maksymalnego zamknięcia, najprościej pod światło. Jeśli była za mocno cofnięta to może być teraz mechanicznie uszkodzona przepustnica.
Z powyżej zamieszczonych czterech fotografii tylko pierwsza jest wyraźna, a pozostałe trzy są zbyt rozmazane. Na pierwszym zdjęciu widać, że z takim ustawieniem przepustnicy gaźnik nie będzie pracował: 1. przepustnica ustawiona niesymetrycznie - jest szpara po lewej stronie przepustnicy. 2. Na osi po prawej stronie widać, że oś nie jest ciasno osadzona/uszczelniona...
Na początku chciałem tak właśnie ustawić, ale mi coś nie pasowało, jak tak się ustawi to przepustnica będzie otwarta, jutro przestawię cięgno od przepustnicy i dam znać czy dobrze jest. A mam jeszcze jedno pytanie, czy podkładki przy gaźniku łączyć na towot czy na silikon?
W takim razie będziesz miał problem z ustawieniem. Dźwignia, przy wyłączonym silniku, musi być tak ustawiona aby przepustnica była całkowicie otwarta. Po włączeniu silnika, regulator dąży do jej zamknięcia. Spróbuj tak, odkręć dźwignię, obróć oś przeciwnie do ruchu wskazówek, aż do oporu. Załóż dźwignię (oś cały czas musi być przekręcona do oporu) załóż...
przykręć go mniej-więcej tak jak był stary ale nie dokręcaj śrub żebyś mógł nim poruszać ustawić należy na ciepłym silniku a przynajmniej podgrzanym tak aby wolne obroty były właściwe czyli 900-1000 następnie dokręcić śruby jeśli chodzi o wolne obroty w tym wtrysku to sterownik ustawia przepustnicę do pożądanego położenia suwaka potencjometru Pozdrawiam...
Suzuki Burgman 400 K7 błąd f1- c28 Na początku błąd F1 pojawiał się sporadycznie, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu nie wracał. W tej chwili zgaszenie i ponowne odpalenie nie pomaga. Problem najprawdopodobniej leży w przepustnicy, klapka nie otwiera się prawidłowo, po włączeniu zapłonu drży i próbuje się ustawić. Wyjąłem czujnik położenia przepustnicy...
tego co opisujesz silniczek działa poprawnie to jak ma być ustawiona przepustnica i jak bardzo jest wychylona zależy od komputera na podstawie wielu informacji które do niego napływają Jedną z podstawowych dotyczących biegu jałowego jest informacja z potencjometra przepustnicy ( płytka mocowana na 4 sruby po drugiej stronie niż linka) warto by było...
przepustnice trzeba na nowo ustawić (adaptacja)
Witam! Jak to jest z tymi cięgnami i regulatorem w Prisma 37 ? Regulator należy ustawić tak aby przepustnica była maksymalnie otwarta - czyli to ramie do którego podłącza się linke gazu daje na max obroty i wtedy reguluje regulator w sposób aby przepustnica była max otwarta? A co jak ją gasze, bo wychodzi, że wtedy też jest max otwarta więc troche tego...
W P11.144 autoadaptacja zazwyczaj nie pomaga. Po wyczyszczeniu przepustnicy trzeba skorygować ustawienie śrubki ograniczającej domykanie przepustnicy. Wyczyszczona przesłona nie domyka przepływu i stąd podwyższone obroty biegu jałowego.
witam posiadam hyundaia lantre 1.5 kat 92r problem polega na tym ze pływały mi obroty poradzono mi wyczyścić przepustnice i tak uczyniłem ,po wyczyszczeniu żadnych efektów przestawiłem troszeczke czujnik położenia przepustnicy obroty się ustabilizowały i wszystko gra ale jest mały problem jak jest zimny .przy odpalaniu obroty wyskakuja na 2000 spadają...
Poeksperymentować z ustawieniem składu mieszanki, ale obu śrubkami: także wkrętem pod plombą - nie tylko ustawienie przepustnicy - o tym już pisałem. Nie zaszkodzi wymiana kabli zapłonowych. Sprawdzić można czy nie poluzował się czujniczek Halla Od strony alternatora, na kole pasowym silnika. No i to wszystko co mi przychodzi na myśl. Może jeszcze źle...
Może być tak jak piszesz, zakładając że temperatura 32°C niczym nie różni się od innych nastawionych temperatur. Po prostu regulator wypracowuje zadaną temperaturę uwzględniając sygnały z podłączonych do niego czujników. Jak on to robi? Nie mam pojęcia! trzeba by mieć program i przeanalizować. Na pewno robi to w jakiś sensowny sposób. Może być i tak...
W skodzie felici po samym wymontowaniu przepustynicy bądź czyszczeniu jej trzeba jechać na adaptacje przepustnicy wiem, bo sam miałem oba problemy...
Pierwsza sprawa to, masz źle założone cięgno przepustnicy (nie ten otwór), powinno być tak: http://obrazki.elektroda.net/26_12732936... Śruba regulatora ma lewy gwint (w większości silników), musi być dokręcona mocno (zakręca się w lewo) Przy wyłączonym silniku, regulator musi być tak ustawiony aby przepustnica była całkowicie otwarta. Twoje...
Sygnał wyjściowy z potencjometru przekazuje położenie przepustnicy do zespołu sterowania, tak aby zespół sterowania mógł określić, czy przepustnica jest zamknięta, szeroko otwarta czy częściowo otwarta. Jeżeli przepustnica jest zamknięta, to zespół sterowania reguluje prędkość na biegu jałowym lub, jeżeli prędkość jest większa niż 1200-1500 obr/min,...
Czujnik halla to jest czujnik obrotów i położenia silnika, na jego podstawie sterownik steruje wtryskiem i zapłonem. Przepustnica w tych autach ma w sobie mały układ scalony i czasem sie rozprogramuje nie wiadomo czemu i wtedy trzeba ją ustawić od nowa to znaczy zrobić adaptacje
Ale wracając do meritum tematu. W moim aucie jako tako nie ma silnika krokowego. Jest sterowanie elektroniczne. Jak inni będą to czytać...... Są Citroeny C2 z silnikiem 1.4 benzyna, które maja wymienne silniczki krokowe i są też takie jaki ja mam - gdzie jak coś będzie mu dolegać to trzeba wymienić cała przepustnice wraz ze sterowaniem. Dobrze mówię?...
Zobacz czy masz dobrze ustawiony czujnik położenia przepustnicy i czy jest sprawny. Sprawdź zawór powietrza dodatkowego "silnik krokowy"
witam, dokładnie ten sam problem, jednakże poradziłem sobie po cięzkich bojach. sprawdz czujnik temperatury cieczy nowy 35zl, silniczek krokowy czy sie nie zanieczyścił,czujnik ciśnienia kolektora ssącego, i na koniec zapłon ustawić na lampe najleppiej, ewentualnie fałszywe powietrze moze łapac pod przepustnica , krokowym,no i w całej reszcie powiązanej...
Czy wie ktoś może jaka może być przyczyna cyklicznego, krótkotrwałego dławienia i gaśnięcia nierozgrzanego silnika ? Po odpaleniu pracuje normalnie, a po chwili traci moc i żeby nie zgasł muszę mocno otworzyć przepustnicę. Nie można również ustawić wolnych obrotów. Żeby nie zgasł na światłach, muszę cyklicznie dodawać gazu. Jeżeli wkręcę śrubę od wolnych...
Daj model, schemat dedykowanego. Liniowy jedzie od krańcówki do krańcówki, trzeba ustawić skok.
Testerem można podnieść ale sprawdź czy masz idealnie czystą przepustnicę.
Elektroniczny, powiadasz, więc w jaki sposób steruje przepustnicą gaźnika?
Aaaaa ... kuchnia ... Wywalić oba VAV (albo zdjąć im zasilanie i otworzyć stale na maksimum) a później ustawić cały układ na zasadzie statycznej różnicy wydatków przy czystych filtrach na nawiewie i wyciągu. CAV musi być zamontowany w takim miejscu żeby suma oporów na odgałęzieniu do kuchni była większa w każdych warunkach (1,2,3 bieg) o jakieś 30 .....
Sprawdź przepustnicę. I najlepiej ponownie ustawić kąt jej otwarcia u elektromechanika. Miałem bardzo podobny problem w cordobie 1.6.
Prawdopodobnie jest to OF-51S ale pewności nie mam bo brak jest oznaczeń. Taki jest u kolegi znajomego a kocioł jest ponoć identyczny i kupiony w tym samym czasie przez tego samego instalatora.Telefonicznie ustaliłem z tym gościem, że on przepustnicę powietrza ma ustawioną na 3,5. Ja ustawiłem na 3 a i tak nie można zejść z tlenem (O2) poniżej 6%. A...
Dzień dobry, Posiadam chłodziarko-zamrażarkę Samsung RT63VMVB. Od pewnego czasu pojawiły się problemy z chłodziarką, która nie chłodziła. Po dokładnym rozmrożeniu chłodziarka nie działa właściwie. Chłodziarka jest wyposażona w regulację temperatury pokrętłem. Pokręcając nim, reguluje się ustawienie przepustnicy (zwiększa się lub zmniejsza szczelina...
kolejny dzień poszukiwań problemu i ... SUKCES! mianowicie rano kupiłem świece i filtr powietrza. pojechałem do mechanika i... pod samym zakładem puściłem nogę z gazu i o dziwo samochód nie zgasł.. mechanik mówił że trzeba ustawić na komputerze przepustnice i umówiłem się z nim na środę, ale po co... od tego czasu obroty są idealne(900), wymieniłem...
W kazdym aucie mozna regulowac ustawienie przepustnicy. Przypatrz sie, oslony musisz sciagnac i miec swobodny dostep. Kazda przepustnica ma sprezyne i cos na czym sie opiera, kiedy puscisz gaz!!! Tam musi byc regulacja, czujnik jest po drugiej stronie, ktory to mierzy ustawienie przepustnicy!!! Przeciez to jest proste, musisz popuscic srobke tam gdzie...
Ruszać to się rusza bez żadnych oporów, jak się odpali to cięgno ciągnie starając się zamknąć przepustnicę, tylko nie wiem jak to ustawić
Masz żle wyregulowany reduktor i nastawy sterownika. Należy w programie ustawić pozycję "stała" aktuatora (z założenia optymalna 90kroków, jeśli reduktor lovato) i po ustawieniu w "opcji 2" wartości 90,90. W zależności od typu auta ustawić obroty przepustnicą na zakres ekonomiczny 2500-3500, doprowadzić śrubą na reduktorze do oscylacji przebiegu sondy...
A gdzie masz ten nieszczęsny regulator obrotów, który steruje przepustnicą. Musisz go podłączyć do przepustnicy. Jak sobie to wyobrażasz, ze przepustnica sama wie jak ma się ustawić? Poszukaj, na forum są zdjęcia jak to zrobić.
Od jakiegoś czasu zauważyłem że moim Hyundai IX35 przestaje działać ogrzewanie a robi się coraz zimniej i robi się problem. Na silniku jest 75°C a z kratek wieje zimne powietrze, zwiększam temperaturę na max, dalej to samo. Zmniejszając na Lo słychać ze przełączają się przepustnice i załącza się sprężarka. Nie ma żadnego błędu. Myślałem że może przepustnice...
Witam. W tej pozycji zamykamy obieg samego kotła, zdejmujemy serwo i na trzpieniu powinno być nacięcie, to oznacza ustawienie przepustnicy zaworu, jeszcze kwestia obrotów lewo i prawo, zależy co ten zawór 4D ma za zadanie. Pozdrawiam.
po włączeniu ssania do końca normalnie przyspiesza Jaka pojemność cylindra?? wygląda na to, że dostaje za mało paliwa. Masz założony filtr stożkowy? czy zasysa powietrze przez oryginalny filtr? I jak ustawiona jest iglica przepustnicy?
Wobec tego jak poprawnie ten potencjometr ustawić
Właśnie jest dpf wyłączony, i EGR tez + program z 92 na 118 Tylko, ze EGR nie wyprogramowany tylko ustawiony na stałe zamknięty Kupiłem druga przepustnice i tak samo zero reakcji przy gaszeniu, podpięta na szybko bez adaptacji (nie wiem adaptacja by coś zmieniła) Chyba, ze ktoś ustawiając EGR na stale zamknięty ustawił przepustnice na stale otwartą...
a sprawdzałeś ustawienie przepustnicy? miałem kiedyś coś takiego pojechałem do znajomego skasował mi błędy i wyczyścił przepustnice oraz zrobił adaptacje i problem znikł Zrobił ci to w Lagunie I 2.0 8V ????
czas wtrysku ok 3,4ms na wolnych obrotach. Dla mnie to wygląda jakby komp zle ustawił przepustnice
Ciepły silnik palisz bez ssania z lekkim gazem (zanim uruchomisz rozrusznik już powinieneś lekko uchylić przepustnicę)? Sprawdź ustawienie zapłonu i zobacz jak wyglądają świece (zwłaszcza wtedy gdy nie chce zapalić).
Chodzi o ten który jest z definicji niewymienialny (na wcisk). Ma ktoś metodę naprawy tego potencjometru? Konkretnie kwestia tasiemki, dziś podłubałem i coś z tego wyszło, ale chętnie poczytam się jakie ktoś ma sposoby. Drugie-na który krok ma być ustawiona przepustnica? Ustawiłem 26 krok, będzie ok?
CZeść, jako instalator w firmie instalującej kotły z podajnikami retortowymi montująć kotłownię robię to od A do Z tzn. Ustawiam odpowiednie wielkości wartosci, które podales czyli u1 u2 itp oraz wartości serwisowe. Kazdy przypadek jest inny i wymaga innych ustawien w/w el. Wazny jest wyglad "działajacego" paleniska jak i jego wyglad w stanie podtrzymania,...
Witam jak to jest wtrysk jednopunktowy to moze byc uszkodzony silniczek rególujący ustawienie przepustnicy
Widzę, że nikt nie pomoże. Dzisiaj ustawiłem tak, że cofnąłem trzpien, podłączylem omomierz i tak regulowalem śrubka, aż styk zwarl obwód. Po pierwszej jeździe próbnej wydaje mi się, że jest lepiej i obroty ładnie schodza.
na slizgaczu ustawić poniżej 0,6V,ale nie niżej niz 0,4.Przepustnica podczas tej operacji ma być zwolniona,ogranicznik ma sie opierac o zderzak.
Pojedż na komputer odczytac i skasować pamięć błędów, usunąć ewentualne usterki i zrobić ustawienie przepustnicy
Silnik pracuje normalnie, wymieniony czujnik temperatury, ustawiona przepustnica.
Postanowiłem przed zimą wymienić olej i dokonać małego przeglądu agregatu. Tutaj niemiłe zaskoczenie ponieważ agregat gasł (regulator obrotów otwierał i zamykał przepustnicę) po ustawieniu ssania na pozycję RUN. Ustawienie przepustnicy w pozycji 2/3 powoduje że silnik pracuje równomiernie. Może ktoś spotkał się z takim zjawiskiem. Proszę o pomoc w usunięciu...
Dzień dobry. Sprawa dotyczy zmywarki jak w tytule. Pierwotnie słabo myła górny kosz, następnie przestała grzać wodę. Wymieniłem pompogrzałkę, wyczyściłem wszystkie przewody, w tym rozdzielacz. Wyczyściłem nadpalony styk przy silniku rozdzielacza. Po tej operacji zmywarka pracuje prawidłowo, tj. grzeje, górny kosz też myje poprawnie, jednak teraz nie...
A patrzyłeś kakie kątowe położenie przyjeła przepustnica? Próbowałes cofnąc nastawnik poprzez zasilenie go? Sprawdziłeś styk krańcówki? Sprawdziłes co się dzieje podczas odpięcia złącza potencjometru? I nie pisz źle o mechanikach bo wtedy mnie obrażasz!
Ale od czasu do czasu ten styk nie zewrze się i silnik schodzi na wolne obroty poniżej nawet 600. To masz źle ustawioną przepustnice.
Ja wziąłem na przetrzymanie, ustawiłem otwarcie przepustnicy ręczne przy dwóch paleniach, bo na automacie piszczało. Teraz wygląda, że działa już poprawnie przez kolejne dwa palenia.
Kanał 001 wodzu, nastawnik zrobi "bzzzzz" i już. Silnik ma byc zgaszony. Na zapalonym w kanale 001 robisz ustawienie KWZ
Zart powienien byc smieszny, ten nie byl. Spodziewam sie tutaj fachowej pomocy, wiec moglby sobie kolega odpuscic, chyba ze ma cos do napisania w tym temacie. Dodam jeszcze moze istotna rzecz. Silnik gdy jest zimny, ma wieksze obroty niz na cieplo. Jest to spora roznica, bo 800 rpm. Przepustnica, krokowy, czujnik tlenu, wszystko jest czyste. Samo ustawienie...
Obroty, a częstotliwość- w tych agregatach ma to to duże znaczenie . Kto ich nie zna, niech za dużo nie pisze. Napisałem wcześniej> regulator odśrodkowy obrotów- on za pośrednictwem krzywek i dzwigni reguluje ustawienie przepustnicy gaznika. Wskazniki częstotliwości pokazują czasami dziwne wskazania- drgania samego silnika powodują rezonans tego wskaznika.
A czy w Simos Menager nie resetuje się immobilizer, tak jak miało do miejsce w przypadku Vagproga ??Czy reset factory powoduje kasowanie adresów komórek odpowiedzialnych za ustawienie przepustnicy, czy innych nastaw też ??
Odkręcasz 4 wkręty od TPSu i wkładasz nowy. Jak masz dostęp do wkrętów to nie musisz wyjmować przepustnicy. Tego się nie naprawia tylko wkłada nowy. Po założeniu nowego trzeba go jeszcze ustawić. Czasem lepiej idzie kupić cała przepustnicę i nie męczyć się z jego ustawianiem. Może poszukaj przepustnicy bez wtryskiwacza - będzie tańsza. Od poprawnego...
Niższe napięcie pojawia się chwilowo przy schodzeniu z obrotów na zamkniętej przepustnicy. Widocznie większe podciśnienie powoduje takie ustawienie ośki, która w tej pozycji ma luz. Prawdopodobnie chodzi o wytartą klapę przepustnicy przy ośce i luz poosiowy.
Dziurka ma być. Syczenie pewnie oznacza "lewe" powietrze. Sprawdź dobrze połączenia podcisnien i sławny "trojnik" z tyłu, pod rezonatorem. On lubi pękać i zasysac powietrze. A na LPG może akurat udało się to komuś zniwelowac regulacją. Gorzej z przebrana przepustnica, bo ona ma określone otwarcie początkowe. Podpiecie pod komputer powinno je pokazać...
przepustnica ustawić ustawić czujnik przepustnica regulator ustawić przepustnica
kamerka szpiegowska instrukcja webasto licznik energii pomiar
zasilacz pentagram suzuki gs500
Antena Televes DAT BOSS Mix LR do DVB-T2 Olsztyn – odbiór 31 km, drzewa i las, UHF+VHF, filtr LTE Napięcie przebicia drutu nawojowego emaliowanego DNE – wartości wg IEC 60317-13, Grade 1/2/3