Regulacja jak w maluchu. Śrubką mieszanki ustawiasz najwyższe obroty (wykręcasz do osiągnięcia najwyższych obrotów, potem powoli wkręcasz, aż silnik zacznie przygasać i lekko wykręcasz), a śrubą obrotów (tą od przepustnicy ustawiasz obroty na 850. Przepustnicę rozruchową ustawiasz na znaki. Luzując trzy śrubki. Ważne jest, ąby siłownik pull-down pracował...
nie opowiem bezpośrednio na pytanie, ale poradzę, ze przy 100zł za ta usługe w ASO skody warto podjechać. Przepustnica jest droga a trzeba to bardzo dobrze ustawić.
W skodzie felici po samym wymontowaniu przepustynicy bądź czyszczeniu jej trzeba jechać na adaptacje przepustnicy wiem, bo sam miałem oba problemy...
jakbys miał kolektor zapchany,niedostawałby powietrza tylko same paliwo to mialbys dymy z rury na calego. Kolega wyzej dobrze prawi,sprawdz co podstawowe. jeszcze zobacz czy ci sie otwarła klapa(przepustnica)na samym poczatku kolektora bo moze ty niemasz sprezania tylko nawet niepiszesz.
Witam serdecznie.Na Vag-u odczytałem kod 00533 i jest to kłopot z regulacją powietrza.Była już czyszczona przepustnica(jest elektroniczna z linką) ale nic nie pomogło.Doszukałem się też w info-techu,że wyższe obroty może ustawić czujnik cisnienia w układzie wspomagania układu kierowniczego ale to też nie to.Nie wiem czy była zrobiona adaptacja przepustnicy.Proszę...
Jakie powinny być obroty biegu jałowego w obr/min w silniku 1,4 16V 75 km, rok 2004? Od pewnego czasu po uruchomieniu silnika obroty są na poziomie 1000 obr/min, jednak czasami są na poziomie ok. 600 obr/min. Problem jednak polega na tym, iż silnik czasami gaśnie (np.: podczas manewrowania na parkingu, podczas hamowania po wciśnięciu sprzęgła). Dodam,...
możesz spróbować psiknąć jakimś środkiem WD itp. może przestanie ale ja u siebie miałem też tak najpierw zaczęło cicho hałasować jak było ciepło w samochodzie a potem to już cały czas... Rozebrałem to ustrojstwo i na początku jak są resztki zaczepów mocujących zębatkę (takie sprzęgło kłowe)i jeszcze wystają to się wszystko obracało z takimi "dżwiękami"...
Dzieki zobilem. a jest jakas mozliwosc na ustawienie ustawien fabrycznych
Opss.. :oops: nie ma LPG bez przeróbek po czyszczeniu - komputer i ustawienie może to świece?
Uważasz, że to kwestia nastaw Vagiem? Chodzi o wyzerowania wartości na kanale 0? Od czasu ostatniej wymiany przepustnicy przejechałem z 1 tys, km, czy nie powinno ustawić się same? Ok, ja nie ogarnąłem, ale elektryk samochodowy...
A czy w Simos Menager nie resetuje się immobilizer, tak jak miało do miejsce w przypadku Vagproga ??Czy reset factory powoduje kasowanie adresów komórek odpowiedzialnych za ustawienie przepustnicy, czy innych nastaw też ??
Ja stosuję preparat do odtłuszczania tarcz hamulcowych (czyszczę tym przepustnicę .Map senor itp.). Co do obrotów to nawet bym ustawił wyżej np. pierwsze LPG ;przełączały się 2tyś/obr.
Witam!! Mam taki problem jakieś 6 miechów temu miałem uszkodzony zawór w silniku zatarł się i zderzył się z tłokiem zawiozłem głowicę do firmy która zmieniła zawór i przy okazji założyła nowe uszczelniacze. Po złożeniu silnika samochód nie chciał odpalić z kluczyka więc najprościej było go zapalić z pycha i pojechałem do gościa który miał się znać na...
No a od czego masz blok wartości zmierzonych. A też że tak zapytam-po wymianie aparatu ustawiłeś zapłon lampą stroboskopową?
Auto naprawione, wymieniona pierwsza sonda lambda, ustawiony rozrząd (był przestawiony na wałku wydechowym o jeden ząbek), wykasowane wartości wyuczone oraz zrobiona adaptacja EGR i przepustnicy.
Witam ponownie. rozwiązałem problem mojego auta. Nie były to zawory, które i tak ustawiłem, problemem była przepustnica. Została wymieniona i działa teraz jak złota. Pozdrawiam. polecam dobry serwis skody w Bydgoszczy przy ul. Brodnickiej, naprawdę się znają i mają bogatą wiedzę.
Skoda Octavia 1,6 vag wskazał lambdę wymieniłem, następnie problem wolnych obrotów wymiana przepustnicy (nie dała się ustawić a czyszczenie nie pomagało) dodam iż wymiana przepustnicy to już był wielki postęp. Obroty wariowały już mniej wymiana kabli wysokiego napięcia i problem ustał na razie 1500 km przejechane ale nic się nie dzieje miałem jak kolega...
Nie wiem czy kosmiczny gdzieś widziałem o kalibracji układu kierowniczego ale nie potrafię tego znaleźć, i było tam właśnie napisane że zapamiętuje się pozycję 0 czyli na wprost. To jest tak jak np. adaptacja przepustnicy. Powiedz jak można źle ustawić zbieżność skoro komputer daje wydruk z pomiarów i jest na nim wszystko OK, ale ja się na tym nie znam...
No to masz problem Tak jak kolega pisał, czujnik polozenia przepustnicy nie wystepuje jako osobna czesc wiec tylko wymiana całej przepustnicy. Jednakze sam kiedys odkrecilem ten potencjometr za pomoca serwisowego srubokrecika:), u mnie zawinieta byla jedna nozka wiec ja urwalem bo wyprostowac sie nie udalo:) Dzialalo jescze troche na smarze grafitowym...
Zachciało mi się przeczyścić przepustnicę w mojej starej Felicii 1.3 MPI... Zamiast co 15tyś to przeczyściłem ją po 45tyś Nie demontowałem jej tylko wyczyściłem precyzyjnie na samochodzie. Wacik rozpuszczalnik ekstrakcyjny i powolutku oczyściłem komin i klapkę. Była mocno uwalona. Tłustawa troszkę ale ładnie się czyściła. Po ilości brudu wiedziałem...
Nikt tu się kolego z ciebie nie naśmiewa. Po prostu nie udzieliłeś wystarczających informacji byśmy mogli zająć merytoryczne stanowisko w sprawie. Sam widzisz ,że mimo posiadania vag-coma nie potrafisz postawić diagnozy , więc .... O tym ,że błędy pozwoliły się skasować dowiadujemy się w końcowym poście . Gdybyś sprawdził to na początku zapewne pierwszy...
Chciałbym odświeżyć temat. w listopadzie czyściłem przepustnice nic nie ustawiałem tylko jeździłem było wszystko ok, od miesiąca obroty spadły. Wczoraj pojechałem do mech żeby mi ustawił obroty bo były za niskie i autko gasło od czasu do czasu . No i okazało się że nie ustawił tylko jeszcze bardziej spieprzył bo teraz obroty wąchają się w granicach...
Robisz poszukiwanie usterek, następnie wchodzisz w funkcje, lub prowadzone funkcje.
Po wyczyszczeniu przepustnicy obroty raz są około900 a raz około 2000. Wczyczytałem, że można to ustawić Vagiem wpisując kod 098. Proszę o dokładną informację jak i gdzie wpisać ten kod 098.
Posiadam też fele1.3mpi+lpg i stosuję świece typowe skodowskie typS 101000049AC narazie bez problemu.Można oczywiście zmniejszyć przerwę na elektrodach.Co dotyczy przełączania się benz.na gaz to może być wina sterownika gazu, ale przy falujących obrotach w granicy 2000 jażeli masz ustawiono przełączanie na opadające obroty to może się samo przełączać.A...
Nie mam juz zdrowia skoda 23 tys km od nowosci watpie zeby ciagnela powietrze z pod kolektora lub z pod osiek przepustnicy , przed czyszczeniem az tak nie skakaly obroty
Witam , mam problem z silnikiem podczas jazdy przy gwałtownym puszczeniu pedału gazu obroty silnika spadają chyba za nisko i nieraz zgasnie silnik , nie wiem co zrobic czy to bedzie brudna oś przepustnicy czy coś z ustawieniami komputera ? poprosze o pomoc
Jutro jak tylko bede mieć komputer podłącze i podam wam wszystkie informacje ale dla uściślenia EVAP i serwo nie dają lewego powietrza, no mimo wszystko dam znac. Ta różnica w ciśnieniu na cylindrach podobno nie jest zła i nie powinno sie nic dziać. Kilku mechanikow ktorych pytalem mowili ze poniżej 10 dopiro zaczynaja sie problemy a auta z taką roznica...
- czas nakładania się faz To określa jak długo przy przełączaniu lpg-pb mają być podawane oba paliwa naraz (aby nie szarpał). Proponuję 0,3 s - max otwarcie atuttora powyżej i poniżej średniej - min otwarcie atuttora powyżej i poniżej średniej Proponuję poeksperymentować, przy jakich ustawieniach silnik pracuje najlepiej. U mnie zdaje się było na 0...
Przepustnica w środku był istny gnój, wyczyszczona do białości. Wolne obroty utrzymują się na 1300 obr/min. Podpinam tester, funkcja "wyuczanie biegu jałowego", silnik ładnie spuszcza obroty na 800 obr/min, ale tester nie wywala komunikatu "learned". Zawsze to robił bez pudła. Teraz trzyma funkcję uczenia nawet przez 5 minut, jak wyłączę silnik to pokazuje...
Witam forumowiczów. Na wstępie Wesołych Świąt życzę wszystkim. Mam mały problem ze skodą. Model to skoda felicia GLXi 1,3 MPI 50kW 68KM rocznik 1998 z instalacją lpg. Instalacja drugiej generacji. Parownik lovato, jeden filtr. W środku auta jest tylko przełącznik trójpozycjny: b(powyżej 2tys. przełączanie na gaz),g,b. Objawia się to losowym dławieniem,...
Witam Usiłuję zbudować (jak w temacie) do silnika od Skody (1,4 MPI), Silnik ten zastosowałem do własnej konstrukcji maszyny ogrodniczej. Problem wynikł podczas pierwszych prób, gdy się okazało, iż maszyna podczas pracy generuje losowo zmienne obciążenie dla silnika. Można powiedzieć - chciała by aby dodać gazu. Ustawienie stałych obrotów np. śrubką...
Witam, A więc nawierciłem nowe dysze - stare zamontowane przez gazownika dla poprzedniego właściciela samochodu były masakryczne. Każdy w innym miejscu i pod innym kątem - jedna dysza praktycznie się nie trzymała. Wymieniałem wszystkie przewody i zauważyłem że kolejna dysza wychodzi z wężykiem przy przepustnicy:( Zaślepiłem otwór i nawierciłem nową...
No tak ale nie chodzi o to aby auto z błędami jeździło. Poza tym fachowcy nie potrafią ustawić mi porządnie gazu. Przełącza się przy 35 stopniach do 80 stopni slinik chodzi topornie i mocno hamuje oraz nie trzyma wolnych obrotów bo natychmiastowo gaśnie co jest upierdliwe na skrzyżowaniach bo musze przełączać na bęzyne inaczej zgaśnie. Od 80 stopni...
Hej. Już po robocie, ale wyszły cyrki. Okazało się, że ten trzpień co jest w tym grzybku w egr, przy tej "ala" gruszce była wyłamany, dodatkowo łożysko rozwalone gdzie obraca się ta łapa, ten pazur na silniczku co zamyka i otwiera. Zrobiłem ten strzpień nowy, zaklepałem fachowo, jak nowy. Łożysko zmienione, sprawdzone, działa. Uszczelki nowe wszędzie....
Witam. Mam problem ze Skodą Felicia 1,6. Przy temperaturze poniżej 0 nie odpala. Niby próbuje, ale silnik zaskoczy na 2 sekundy i gaśnie. Oczywiście sprawdzone wszystkie podstawowe rzeczy. Tzn: -sprawdzony stan i ustawienie rozrządu. -OK -sprawdzone ciśnienie w cylindrach -OK -wymienione świece i przewody zapłonowe-nowe -wymieniona cewka zapłonowa-nowa...
Witam serdecznie. Octavia 1u 1.6 sr kuleje na gazie i szarpie przy stałej prędkości na Lpg. 1. Pewnego dnia z dużą wilgotnością zaczęła się "przygoda" z wypadaniem zapłonów. Nie palił na wszystkie cylindry do póki się nie zagrzał. Więc wymian świec, przewodów NGK i cewki TESLA. Kasowanie błędów i chwilę było lepiej do ponownych wilgotnych dni z tą różnicą...
usterka jak w temacie samochód posiada instalacje gazową i elektroniczną cewkę WN czyli taką co jest założona bezpośrednio na świece posiada też wielopunktowy wtrysk (to są informacje dla niedoinformowanych bo spotkałem się z sugestią czyszczenia przerywacza w aparacie zapłonowym) a owa usterka występuje i na benzynie i na gazie więc co po kolei zrobiłem:...
Mialem kilka samochodow z LPG, zalozenia zawsze mialem podobne, z doswiadczenia najlepsza okazala sie Skoda Octavia Tour z silnikiem AEH 1,6 MPI 8V. Rocznik 2009. Moc 102 konie. Kupilem ja w 2011 z przebiegiem niecalych 30 000km po lekkim strzale w tyl. Zagazowalem na taniej wowczas sekwencji (alaska, czerwone vlady, butla w kolo) za bodaj 2200zl. Sprzedalem...
ustawić przepustnica przepustnica ustawić skoda przepustnica
firefox android prostownik dławik android resetuje
barracuda 2000i wisniowski satel
Błąd P011 w piekarniku Electrolux - czujnik NTC Błąd C84 w piekarniku Electrolux - przyczyny i rozwiązania