Ja wiem. Cofasz nastawnik tak żeby przepustnica się całkowicie zamknęła, i na pinie 2 ma być 0,20-0,25V. A tak naprawdę to się tego niby nie reguluje, tylko wymienia razem z przepustnicą. :D
Mam podobnie zrobione u siebie. Pompa De Dietrich TWH 300, monoblok 300 itrów. Początkowo rury wystawione na zewnątrz ale domontowałem trójnik i wypuściłem starym kominem na piętro w rurach wentylacyjnych. Sterowania na razie automatycznego brak także ręcznie trzeba przepustnice ustawić. Działa ale jest jeden wielki problem - latem w upały gdy potrzebuję...
Cześć. GSF 1250 SA - synchronizację przepustnic i TPS. - Na jakim poziomie ustawiać synchronizację przepustnic w tym modelu ? Do konkretnych wartości ? Do najniższych pomiarów, do najwyższych, uśrednić ? - Moto wrzucony w tryb testowy, sprawdzam - no i oczywiście TPS jest za nisko. Kręcę, przekręcam, ruszam, kombinuje - za nic nie chce wskoczyć na środek....
Przy wyłączonym silniku jak i odpalaniu przepustnica musi być całkowicie otwarta. Ten gaźnik, ze zdjęcia, nie posiada ssania, są modele ze ssaniem, wtedy od strony filtra powietrza jest druga przepustnica. Jeżeli w takim gaźniku załączysz ssanie, to ta druga przepustnica się zamyka, pewnie stąd te rozbieżne opinie na temat przepustnicy. W każdym razie,...
Przy wtrysku nie należy ruszać zderzaka przepustnicy.
Po prawej ustawiasz powietrze optymalnie powinna być na 1,5 obrotu wykręcona. Środkowa odpowiada za obroty na luzie. Jeśli gaśnie to masz ustawiona przepustnice za nisko. Wtedy trzeba ustawić wyżej przepustnice. Do tego służy środkowa śrubka. Za niskie obroty - wkręcać. Za wysokie - wykręcać.
Masz dwie linki, jedna od pedału gazu, druga od nastawnika biegu jałowego. Przepustnica ma być zamknięta całkowicie.
okazało się, że elementy jednak nie były spasowane prawidłowo. rozebrałem, złożyłem jeszcze raz i gra gitara ;)
TPS - Throttle Position Sensor (czujnik położenia przepustnicy /potencjometr przepustnicy/) ale nie wiem czy w tym wtrysku on występuje. Nastawnik powinien ustawić przepustnicę w pozycji zależnej od temperatury silnika i o ile ta się nie zmienia, nie ma powodu jej ruszać, zwłaszcza że silnika się nie uruchamia. Napięcie ładowania powinno być takie jak...
a te napięcie na biegu jałowym to musi wynosić dokładnie 0.7V Może by nieco więcej, byle nie za dużo - nie pamiętam w tej chwili, ale zakres chyba wynosi 0,6-0,9V. odczytałem błędy z komputera i jest błąd: 35 - Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków, więc myślę że krokowca muszę wymienić. To nie myśl więcej, a za to poczytaj - trzeba przywrócić...
Jest to drut regulatora odśrodkowego, dzięki niemu kosiarka utrzymuje równe obroty pod obciążeniem w trawie. Jeśli jest w twoim silniku ustawiony tak jak tu, to nic nie powinno dzwonić. Może najpierw sprawdź czy nie jest luźny nóż. Dodano po 9 Czy to powinno się jakoś wyregulować? Da się, trzeba zdjąć obudowę rozrusznika, poluzować na dźwigni regulatora...
Musisz popuścić śrubkę, którą jest przykręcona przepustnica do osi, i próbować ją ustawić tak, aby zamykała się całkowicie. Gdy, to się uda, dokręć śrubkę. Oczywiście linka musi być odpięta. I używaj ssania, tak jak napisałem wyżej.
W skodzie felici po samym wymontowaniu przepustynicy bądź czyszczeniu jej trzeba jechać na adaptacje przepustnicy wiem, bo sam miałem oba problemy...
Witam mam pytanko na temat gażnika typu pierburg jak szeroko powinna być otwarta przepustnica rozruchowa na zimnym silniku?
Jak wiadomo sezon koszenia w pełni więc trzeba było rozkręcić kosiarkę i wyczyścić wszystko, tak więc gaźnik etc. zdemontowane, potem ponownie skręcone i tu mały zonk bo kosiarka przestała wchodzić na mniejsze obroty, po odpaleniu od razu na najwyższe, tak więc po sprawdzeniu linek, cięgieł, śrubek regulacyjnych, spręzyn doszedłem do momentu gdzie obroty...
wyczyśc sobie przepustnicę
Jeżeli chodzi o silnik to wymieniana była uszczelka pod głowicą i przy okazji sprawdzona była tuleja. Nie ma żadnego progu, sprężanie jest ok. Przewody paliwowe wymienione na nowe. Model ten nie posiada pomp paliwowej. Paliwo do komory pływaka dostarczane jest grawitacyjnie. Z informacji uzyskanej od Pana który sprzedał to "cudo", wiem że bardzo mało...
wyczyścić przepustnice i ustawić na komputerze (adaptacja)
Przepustnicę otwiera?
Regulacja jak w maluchu. Śrubką mieszanki ustawiasz najwyższe obroty (wykręcasz do osiągnięcia najwyższych obrotów, potem powoli wkręcasz, aż silnik zacznie przygasać i lekko wykręcasz), a śrubą obrotów (tą od przepustnicy ustawiasz obroty na 850. Przepustnicę rozruchową ustawiasz na znaki. Luzując trzy śrubki. Ważne jest, ąby siłownik pull-down pracował...
Czy mogę jakoś ustawić przekaźnik wewnętrzny tak aby dawał sygnał działania palnika Można ustawić przekaźnik dodatkowy jako: Przepustnica spalin/ wyciąg oparów https://obrazki.elektroda.pl/2238112400_... Jest jeszcze Zewnętrzny zawór gazowy - więc też powinno dawać napięcie ~230V do otwarcia zaworu gazowego.
Trzeba odkręcić podstawę filtra powietrza (dwie nakrętki M5) i masz gaźnik na wierzchu, potem palcem ustawić przepustnice w pozycje otwartą i założyć cięgno.
Wolne obroty ustawiasz tą centralnie w linii prostej pod przepustnicą, stosunek powietrza/paliwa drugą znajdującą się bliżej wlotu powietrza do gaźnika.
Czy jak odkręcę przepustnice i wyczyszczę to muszę coś ustawić, czy wystarczy przykręcić i będzie wszystko ok?
Po wyczyszczeniu(umyciu)przepustnicy przestawia się kąt przepustnicy. Komputer widzi uchylenie przepustnicy np:4stopnie,a przepustnica po umyciu ma 2 stopnie uchylenia wtedy trzeba ustawić pierwotne ustawienie przepustnicy(przeprowadzić adaptacjię)aby komputer silnika mógł regulować wolne obroty.Niestety ani KTS BOSCHA,ANI GUTMAN tego niezrobi,tylko...
przepustnice trzeba na nowo ustawić (adaptacja)
To zagięte czarne "coś" to dekompresator. Jak zalejesz silnik to możesz go tym "przedmuchać" odkręcając. Przepustnica ustawiona w jedno ze skrajnych położeń (niepamiętam w którym) i zablokowana służy do uruchomienia (mało powietrza dużo paliwa) po rozgrzaniu zwolnić. Wtedy silnik powinien wejść na obroty nominalne. Bardziej "wychużdane" silniki zalewało...
To się ustawia na granicy maksymalnego zamknięcia, najprościej pod światło. Jeśli była za mocno cofnięta to może być teraz mechanicznie uszkodzona przepustnica.
Suzuki Burgman 400 K7 błąd f1- c28 Na początku błąd F1 pojawiał się sporadycznie, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu nie wracał. W tej chwili zgaszenie i ponowne odpalenie nie pomaga. Problem najprawdopodobniej leży w przepustnicy, klapka nie otwiera się prawidłowo, po włączeniu zapłonu drży i próbuje się ustawić. Wyjąłem czujnik położenia przepustnicy...
Jest taki problem z Yariską kolegi - w tych samochodach silnik ma bardzo niskie wolne obroty (sam nawet kiedyś pytałem na forum tylko o wersję 1.0). Właściciel chciał sobie je podnieść regulując mechanicznie przepustnicę (jak się dobrze orientuję śrubką od regulacji położenia początkowego). Efektem jest rozregulowanie biegu jałowego w taki sposób, że...
Ciepły silnik palisz bez ssania z lekkim gazem (zanim uruchomisz rozrusznik już powinieneś lekko uchylić przepustnicę)? Sprawdź ustawienie zapłonu i zobacz jak wyglądają świece (zwłaszcza wtedy gdy nie chce zapalić).
Witam Ostatnio naprawialem taki potencjometr - nie pamietam dokladnie ale raczej powinien wskazywac 128 lub cos kolo tego.Co do sterownika to raczen nie powinno byc klopotow z adaptacja na nowym potencjometrze. Moze ktos z kolegow bedzie wiedzialdokladniej.
W P11.144 autoadaptacja zazwyczaj nie pomaga. Po wyczyszczeniu przepustnicy trzeba skorygować ustawienie śrubki ograniczającej domykanie przepustnicy. Wyczyszczona przesłona nie domyka przepływu i stąd podwyższone obroty biegu jałowego.
Czy wie ktoś może jaka może być przyczyna cyklicznego, krótkotrwałego dławienia i gaśnięcia nierozgrzanego silnika ? Po odpaleniu pracuje normalnie, a po chwili traci moc i żeby nie zgasł muszę mocno otworzyć przepustnicę. Nie można również ustawić wolnych obrotów. Żeby nie zgasł na światłach, muszę cyklicznie dodawać gazu. Jeżeli wkręcę śrubę od wolnych...
Testerem można podnieść ale sprawdź czy masz idealnie czystą przepustnicę.
Takich danych nie mam, ale gdy nie wiedziałem jak ustawić przepustnicę rozruchową, ustawiałem ją by była zamknięta przy zimnym silniku, otwierała się po rozruchu na 2 do 3 mm i po nagrzaniu była całkiem otwarta.
Sprawdź przepustnicę. I najlepiej ponownie ustawić kąt jej otwarcia u elektromechanika. Miałem bardzo podobny problem w cordobie 1.6.
nie opowiem bezpośrednio na pytanie, ale poradzę, ze przy 100zł za ta usługe w ASO skody warto podjechać. Przepustnica jest droga a trzeba to bardzo dobrze ustawić.
Czujnik halla to jest czujnik obrotów i położenia silnika, na jego podstawie sterownik steruje wtryskiem i zapłonem. Przepustnica w tych autach ma w sobie mały układ scalony i czasem sie rozprogramuje nie wiadomo czemu i wtedy trzeba ją ustawić od nowa to znaczy zrobić adaptacje
Mono wtrysk Boscha jak się nie mylę. Oficjalnie się TPS-u nie rusza, wymienia się tylko z całą przepustnicą. Nieoficjalnie ma być 0.2V-0.25V na drugim pinie, nastawnik całkowicie cofnięty.
Elektroniczny, powiadasz, więc w jaki sposób steruje przepustnicą gaźnika?
Wkręt regulacyjny wolnych obrotów L - 1 obrót Wkręt regulacyjnych wysokich obrotów H - 1 obrót Śruba przepustnicy LA - ustawić tak, żeby pilarka nie gasła na wolnych obrotach. Od takich ustawień trzeba zacząć i dodawać paliwa (wykręcając wkręt regulacyjnych) lub zmniejszając dawkę paliwa przez wkręcanie śrub. https://obrazki.elektroda.pl/8464455300_...
Ale wracając do meritum tematu. W moim aucie jako tako nie ma silnika krokowego. Jest sterowanie elektroniczne. Jak inni będą to czytać...... Są Citroeny C2 z silnikiem 1.4 benzyna, które maja wymienne silniczki krokowe i są też takie jaki ja mam - gdzie jak coś będzie mu dolegać to trzeba wymienić cała przepustnice wraz ze sterowaniem. Dobrze mówię?...
Uszkodzony regulator, nieodpowiednia lub źle zapięta sprężynka. Regulacja przez przełożenie sprężynki do innego otworu. Daj zdjęcie jak masz to popodpinane.
Dokładnie. Czujnik położenia przepustnicy należy wyregulować. Jest to trudne ( bynajmniej dla mnie ) do wytłumaczenia. Najprostszym sposobem na naprawę to wymiana całego wtrysku w którym nie widać że ktoś majstrował przy nastawach czujnika położenia przepustnicy. Przerabiałem ten temat w 106- tce i w seacie cordoba. W peugeocie udało mi się ustawić...
Ruszać to się rusza bez żadnych oporów, jak się odpali to cięgno ciągnie starając się zamknąć przepustnicę, tylko nie wiem jak to ustawić
Witam. Napisałem przecież jak ustawić poprawnie przepustnice.[Jak wymieniałeś uszczelnienie osi to musiałeś odkręcić te dwa wkręty , może źle ustawiłeś tarcze przepustnicy.Weź i poluzuj śrubkę z sprężynką od otwarcia przepustnicy następnie poluzuj dwa wkręty na osi przepustnicy a przepustnica sama ustawi się w gardzieli gaźnika,dokręć te dwa wkręty...
Na początku chciałem tak właśnie ustawić, ale mi coś nie pasowało, jak tak się ustawi to przepustnica będzie otwarta, jutro przestawię cięgno od przepustnicy i dam znać czy dobrze jest. A mam jeszcze jedno pytanie, czy podkładki przy gaźniku łączyć na towot czy na silikon?
A gdzie masz ten nieszczęsny regulator obrotów, który steruje przepustnicą. Musisz go podłączyć do przepustnicy. Jak sobie to wyobrażasz, ze przepustnica sama wie jak ma się ustawić? Poszukaj, na forum są zdjęcia jak to zrobić.
Dowiem się wszystkiego dokładnie jutro i dam znać, styk NO i NC z zegara F&F wyprowadzone na zugi , przepustnice w styku NO maja otworzyć na ileś procent w styku NC na więcej. Po przyciśnięciu puściłeś trochę farby. Wiemy więc, że zegar ma sterować dwustanowo przepustnice - ma być stan 1 i stan 2 ustawienia przepustnicy. Może można to uzyskać jednym...
Hej. Kto wie jak ustawic przepustnice po zdemontowaniu/czyszczeniu w TU1M?
Sygnał wyjściowy z potencjometru przekazuje położenie przepustnicy do zespołu sterowania, tak aby zespół sterowania mógł określić, czy przepustnica jest zamknięta, szeroko otwarta czy częściowo otwarta. Jeżeli przepustnica jest zamknięta, to zespół sterowania reguluje prędkość na biegu jałowym lub, jeżeli prędkość jest większa niż 1200-1500 obr/min,...
Witam! Jak to jest z tymi cięgnami i regulatorem w Prisma 37 ? Regulator należy ustawić tak aby przepustnica była maksymalnie otwarta - czyli to ramie do którego podłącza się linke gazu daje na max obroty i wtedy reguluje regulator w sposób aby przepustnica była max otwarta? A co jak ją gasze, bo wychodzi, że wtedy też jest max otwarta więc troche tego...
:arrow: slawson3 ] na PW wysłałem Ci materiały szkoleniowe Jeśli będą pytanie to pisz...... Pozdrawiam.
Sprawy się zmieniły. ustawiłem zawory ale z pośpiechu nie w pozycji t tylko byle jak. Odpalił. Iskra często ginie silnik przerywa i nie kręci wyżej. Moduł nie siedzi zbyt pewnie jutro go przylutuje i dam znać. Pytanie jeszcze w jakiej pozycji ustawić ssanie? Przepustnica otwarta? Zamknięta? A może w połowie?
witam, dokładnie ten sam problem, jednakże poradziłem sobie po cięzkich bojach. sprawdz czujnik temperatury cieczy nowy 35zl, silniczek krokowy czy sie nie zanieczyścił,czujnik ciśnienia kolektora ssącego, i na koniec zapłon ustawić na lampe najleppiej, ewentualnie fałszywe powietrze moze łapac pod przepustnica , krokowym,no i w całej reszcie powiązanej...
To auto nie ma samodiagnostyki, musisz więc wykonac diagnostykę komputerową wtrysku, a potem możesz wynienić sam uszkodzony element. Prawdopodobnie masz uszkodzony silnik położenia przepustnicy albo źle ustawiony. Pozdrawiam.
Najczęściej problem tkwi w brudnej przebustnicy. Syf nie pozwala przepustnicy ustawić się w odpowiedniej pozycji, stąd blędy. Proponiję zacząć od umycia przepusnicy (bardzo dokladnie) i ataptacji. Jeźeli to nie pomoże wtedy szukać dalej. Pozdr.
A patrzyłeś kakie kątowe położenie przyjeła przepustnica? Próbowałes cofnąc nastawnik poprzez zasilenie go? Sprawdziłeś styk krańcówki? Sprawdziłes co się dzieje podczas odpięcia złącza potencjometru? I nie pisz źle o mechanikach bo wtedy mnie obrażasz!
Jak ją wkręciłeś tak jak była, to nie. Śrubka wpływa na ustawienie czujnika położenia przepustnicy, na TPS. Jak czujnik nadal daje te same napięcie co przed "regulacją", to nie trzeba programować wolnych obrotów. Powrót do stabilnych obrotów na to wskazuje, ale gdyby, za czas jakiś coś się działo z obrotami silnik zaczął falować raz 1000 raz 800 albo...
witam posiadam hyundaia lantre 1.5 kat 92r problem polega na tym ze pływały mi obroty poradzono mi wyczyścić przepustnice i tak uczyniłem ,po wyczyszczeniu żadnych efektów przestawiłem troszeczke czujnik położenia przepustnicy obroty się ustabilizowały i wszystko gra ale jest mały problem jak jest zimny .przy odpalaniu obroty wyskakuja na 2000 spadają...
Na ścieżce obciążeń częsciowych ustawia sie około 0,8V-0,9V, ale ja mam inną metodę-patrzę jak zachowuje się trzepień nastawnika biegu przepustnicy.
W takim razie będziesz miał problem z ustawieniem. Dźwignia, przy wyłączonym silniku, musi być tak ustawiona aby przepustnica była całkowicie otwarta. Po włączeniu silnika, regulator dąży do jej zamknięcia. Spróbuj tak, odkręć dźwignię, obróć oś przeciwnie do ruchu wskazówek, aż do oporu. Załóż dźwignię (oś cały czas musi być przekręcona do oporu) załóż...
przykręć go mniej-więcej tak jak był stary ale nie dokręcaj śrub żebyś mógł nim poruszać ustawić należy na ciepłym silniku a przynajmniej podgrzanym tak aby wolne obroty były właściwe czyli 900-1000 następnie dokręcić śruby jeśli chodzi o wolne obroty w tym wtrysku to sterownik ustawia przepustnicę do pożądanego położenia suwaka potencjometru Pozdrawiam...
Ja bym wykorzystał odpowiednio mocne serwo modelarskie. Są one łatwe w sterowaniu (pwm) oraz prezyzyjne. Jako czujnik położenia potencjometr z przepustnicy. Jeśli już zbyt awaryjny to tarcza kodowa z diodą ir i fototranzystorem. Układ miał by jedną wadę trzeba by jakoś rozwiązać szybką kalibrację przed startem silnika. Tzn przed odpaleniem serwo na...
Witam, Mam za zadanie sterować temperaturą wody w zbiorniku. Opis układu: Za pomocą przepustnic P1 i P2 kieruję strumień powierza na wymiennik W1. Aby podnieść temperaturę wody w zbiorniku otwieram P1 a zamykam P2, żeby zatrzymać grzanie zamykam P1 i otwieram P2. Przepustnice mają napędy sterowane prądowo za pomocą dwóch regulatorów PID czytających...
szpaner16 powiedz mi co mam zrobić przebiegi sfotografować i wkleić, film ci nakręcić czy co? autor tematu nie wie jak wyglada przewod WN a tym bardziej co on moze powodowac i to powiedział człowiek który nie wie jak ustawić przepustnicę, ty czytasz w ogóle to co ja piszę czy nie? dobrze ze jeszcze nikt mi krokowego nie każe czyścić. wojtekryba szarpnięcia...
Niższe napięcie pojawia się chwilowo przy schodzeniu z obrotów na zamkniętej przepustnicy. Widocznie większe podciśnienie powoduje takie ustawienie ośki, która w tej pozycji ma luz. Prawdopodobnie chodzi o wytartą klapę przepustnicy przy ośce i luz poosiowy.
Ten Sterownik gazu nie ma połączenia po obd i nie ma podglądu na korekty benzynowe. Zauważyłem że ten silnik przez system multiair ma dwa stany podcisnienia w kolektorze, albo przepustnica otwarta albo zamknięta. Coś pośredniego prawie nie istnieje, dlatego chyba stag nie może zrobić dobrego mnoznika. Spróbuję jeszcze stroić go jak valvetronica, czyli...
To teraz czas sprawdzić sterowanie i zespół przepustnicy.
przepływomierz wymyłem jest lepiej, czujnik położenia przepustnicy ustawiłem, a jak to wszystko robiłem to gdy podłączałem kostki nie podpiełem silniczka krokowego jest dużo lepiej niż gdy go podepnę
Prawdopodobnie jest to OF-51S ale pewności nie mam bo brak jest oznaczeń. Taki jest u kolegi znajomego a kocioł jest ponoć identyczny i kupiony w tym samym czasie przez tego samego instalatora.Telefonicznie ustaliłem z tym gościem, że on przepustnicę powietrza ma ustawioną na 3,5. Ja ustawiłem na 3 a i tak nie można zejść z tlenem (O2) poniżej 6%. A...
Dziurka ma być. Syczenie pewnie oznacza "lewe" powietrze. Sprawdź dobrze połączenia podcisnien i sławny "trojnik" z tyłu, pod rezonatorem. On lubi pękać i zasysac powietrze. A na LPG może akurat udało się to komuś zniwelowac regulacją. Gorzej z przebrana przepustnica, bo ona ma określone otwarcie początkowe. Podpiecie pod komputer powinno je pokazać...
Po zamontowaniu potencjometru przepustnicę ustawiłem na 0,51V co odpowiada krokowi 33. Ale i tak trzeba było wykasowac wartości wyuczone, co dziwne w Clipie nie widziałem w tej funkcji za to poszło walizką (G60*)
Witam. Czy ktoś używa tego sterownika? Mam go kilka dni, nie potrafię kontrolować kominka - sterownik żyje swoim życiem 1 - przy rozpalaniu często wyskakuje komunikat - nieudane rozpalanie 2 - gdy już w kominku się rozpali, na szczęście załącza pompę C.O. - nie mogę ustawić temperatury zadanej, jakakolwiek większa czy niższa - zawsze sterownik wraca...
Przepustnica do czyszczenia, być może zapłon należało by na kopułce ustawić, diagnostykę zrobić przepływomierz wyczyścić.
Bo mieszanka albo jest za bogata albo za uboga. To nie jest wtrysk elektroniczny gdzie mieszanka jest zawsze optymalna. Skoro świeca nie jest czarna to przyczyną gaśnięcia jest prawdopodobnie mieszanka za uboga. W ogóle to jaka to różnica czy rozpylacz średnich i wysokich obrotów zaczyna dawać paliwo przy pewnym otwarciu przepustnicy czy paliwo pochodzi...
Silnik poskładany, ale przydała by mi się jeszcze informacja gdzie w tym aucie jest/powinien być filtr par paliwa. Węzyk idący od zbiornika kończy się pod akumulatorem i nie jest nigdzie podłączony. Nie wiem też do czego jest zaworek przy filtrze paliwa, wogule to najlepiej jakby ktoś mi podpowiedział jak mają być podłączone wszystkie wężyki podciśnienia....
Mikser do gazu masz masz niewłaściwy lub źle zamontowany lub brudny filtr powietrza a może jest wstawiona jakaś zwężka i ma zbyt duże podciśnienie przed przepustnicą
Nie podaje napięcia na uzwojenia. Gdy załączam identyfikację halli silnik nie wykonuje ruchu tylko miga czerwony i zielony LED. W czasie tego procesu pokręciłem ręcznie silnikiem i teraz gdy próbuję wyzwolić pracę nic się nie dzieje. Wcześniej przy próbie załączenia silnika było słychać lekkie "pykanie" i wyskakiwał błąd Wewnętrzny Reset. Bez ruchu...
Kupiłem zestaw, wymieniłem wszystkie uszczelki i brakującą podkładkę, wyczyściłem ile umiałem... Chodzi tak samo... Czyli: ciężko pali na zimno. Jak chodzi to kilka to co chwila pryka w tłumik. Ale kosić się da... Teraz chyba rozregulowana bo na żółwiu lepiej chodzi a na zającu dusi się. Coś ją chyba innego boli. A.. I zauważyłem, że brakuje jednej...
na slizgaczu ustawić poniżej 0,6V,ale nie niżej niz 0,4.Przepustnica podczas tej operacji ma być zwolniona,ogranicznik ma się opierac o zderzak. A jak ustawić w fordzie escorcie lub fieście '99r :?: potencjometr przykręcany na sztywno bez jakiejkolwiek regulacji,oś przepustnicy toczona i frezowana grubości ok 8mm(nie da się skręcić ani wyginać w jakikolwiek...
Pierwsza sprawa to, masz źle założone cięgno przepustnicy (nie ten otwór), powinno być tak: http://obrazki.elektroda.net/26_12732936... Śruba regulatora ma lewy gwint (w większości silników), musi być dokręcona mocno (zakręca się w lewo) Przy wyłączonym silniku, regulator musi być tak ustawiony aby przepustnica była całkowicie otwarta. Twoje...
Witam, twój problem polega na tym, że w twoim aucie została w nieprawidłowy sposób podłączona blokada zapłonu z alarmu. jestem prawie pewien że został odcięty przekaźnik sterownika silnika a ten po wyłączeniu zapłonu powinien jeszcze przez ok sekundę podtrzymać zasilanie. Jest to potrzebne do tego aby przepustnica ustawiła się w punkt otwarcia.Dlatego...
możesz spróbować psiknąć jakimś środkiem WD itp. może przestanie ale ja u siebie miałem też tak najpierw zaczęło cicho hałasować jak było ciepło w samochodzie a potem to już cały czas... Rozebrałem to ustrojstwo i na początku jak są resztki zaczepów mocujących zębatkę (takie sprzęgło kłowe)i jeszcze wystają to się wszystko obracało z takimi "dżwiękami"...
Daj model, schemat dedykowanego. Liniowy jedzie od krańcówki do krańcówki, trzeba ustawić skok.
Jest zawór wolnych obrotów umieszczony na przepustnicy. Prawidłowe ustawienie to przepustnica zamknięta. Jak podlaczysz komputer to ma pokazywać otwarcie 0%. Jeśli są problemy z biegiem jałowym to zdjąć zawór i wyczyścić oraz kanały w przepustnicy
Adaptacja odbywa sie na włączonym zaplonie wiec nie są potrzebne parametry pracującego silnika.warunek odpowiednia temperatura i brak bledow dotyczacych sensorow pozycji przepustnicy.masz tam całkowicie elektrycznie sterowana czy jeszcze na linkę?Adaptacja jedno a zachowanie pracującego na wolnych obrotach silnika to drugie.jurek ma racje pytajac jak...
Zobacz czy masz dobrze ustawiony czujnik położenia przepustnicy i czy jest sprawny. Sprawdź zawór powietrza dodatkowego "silnik krokowy"
Gdy odkręcasz(wkładasz śrubokręt i kręcisz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) śrubkę zaznaczoną niebieską strzałką to wzbogacasz mieszankę wolnych obrotów. Stoisz normalnie oparty o zderzak i jesteś skierowany do przedniej szyby. Wkręcasz to zubożasz. Razem z tą operacją musisz korygować obroty śrubką zaznaczoną czerwoną strzałką. Gdy silnik jest...
Jeśli nie jeździsz na benzynie to gaźnik służy Ci jedynie jako przepustnica i co naj wyżej wolne obroty możesz sobie ustawić Posiadam silnik cc700 mogę odstąpić po kosztach
Modyfikacje wydechu mają wpływ na skład mieszanki. Musiałbyś powkręcać piloty w gaźnikach aby zubożyć skład mieszanki biegu jałowego. Sprawdzić na ile są wykręcone i wstępnie wkręcić o 1/2 obrotu. Silnik 700/800 cm³ raczej nie potrzebuje znacznego otwierania przepustnicy, więc ustawienie pilotów ma duży wpływ na pracę silnika i zużycie paliwa. Najlepiej...
w końcu się wnerwiłem ściągłem wężyk zaślepiłem go a przepustnica została ustawiona na stałe czyli przelot przez intercoler . nic się nie działo złego i auto dobrze ciągło Ja mam elektryczne sterowanie,ale pomińmy to. Jeżeli odepnę kostkę to w tym momencie zawór egr również nie będzie działał prawidłowo-u Ciebie zapewne też tak było.
Daj fotki gaźnika- powinna być w nim śrubka od ustalania położenia przepustnicy.
Śrubka w przepustnicy jest ustawiana przez producenta,jeżeli ją ktoś poprzestawia to trzeba dobrego magika żeby ustawić z powrotem. Cz.temperatury płynu daje znać czy silnik jest zimny i potrzebne ssanie,sonda dozuje paliwo. Najbardziej wygląda mi to na problem z przepustnicą. Jak nie można sprawdzić parametrów komputerem to ciężko wymienić element.
kolejny dzień poszukiwań problemu i ... SUKCES! mianowicie rano kupiłem świece i filtr powietrza. pojechałem do mechanika i... pod samym zakładem puściłem nogę z gazu i o dziwo samochód nie zgasł.. mechanik mówił że trzeba ustawić na komputerze przepustnice i umówiłem się z nim na środę, ale po co... od tego czasu obroty są idealne(900), wymieniłem...
Czujnik temperatury silnika, stycznik wolnych obrotów pod osią, przepustnicy, źle ustawiony wkręt uchylenia przepustnicy.
masz luz na osce przepustnicy? to moze proste auto ale ustawienie gaznika w malaczu wcale nie jest proste tym bardziej leciwego wazny jest sklad mieszanki
-czyszczenie - tester Tech 2 -silnik -funkcje dodatkowe -reset mapy uczącej bloku IAC -ustawić porządanie jałowe na powiedzmy 913 obr.
Odkręcasz 4 wkręty od TPSu i wkładasz nowy. Jak masz dostęp do wkrętów to nie musisz wyjmować przepustnicy. Tego się nie naprawia tylko wkłada nowy. Po założeniu nowego trzeba go jeszcze ustawić. Czasem lepiej idzie kupić cała przepustnicę i nie męczyć się z jego ustawianiem. Może poszukaj przepustnicy bez wtryskiwacza - będzie tańsza. Od poprawnego...
ustawić przepustnica ustawić czujnik przepustnica regulator ustawić przepustnica
kamera gopro zasilanie numer karty sieciowej rysunek techniczny pralka
lenovo legion y520t sterowniki lodówka samsung alarm
Pralka Siemens WN14N208PL nie uruchamia się, ikona kłódki Jak sprawdzić elektrozawór pralki Bosch Max WFL 1200?