Wypalone w środku pierścienie ślizgowe zwiera przewód pierścienie.P
Proponuję sprzedawać ten palec elektrowniom. :D Nie wiem co to znaczy: Pomiarów alter. pod obciążeniem nie robiłem. Rozumiem że powinno być podobne jak na biegu jałowym? Dalej nie rozumiesz zasady działania. regulatora :cry: Analizując schemat i dostarczone informacje są następujące możliwości: 1. Alternator nie daje wystarczającego prądu pod obciążeniem/po...
Co do tematu silnika układu wspomagania kierownicy nie będę się wypowiadał bo musiałbym widzieć układ sterowania. Ale - co do alternatora to chętnie podpowiem - a więc żeby sprawdzić czy alternator jest OK należy uruchomić silnik samochodu i nie załączając żadnych innych urządzeń w samochodzie mierzymy napięcie w instalacji - powinno być max 14,1 V...
To są zwykłe alterantory będą działać wszędzie o ile będą obroty i i wzbudzanie. I tu pewnie jest usterka masz coś nie tak z wzbudzaniem do sprawdzenia ten kabelek bo on nie tylko do kontrolki jest w aucie.
Mój Boże, u kogo ty byłeś, może u szewca. Jest nr alternatora, wejście na neta - wynik przy półkolu "L" jak lampa , drugi to "DFM". Dosłownie niecała minuta roboty. To jest usterka do zdiagnozowania góra 10 minut, ale nie 5 dni. Masz wszystko podane gdzie szukać.
aku jest ok zostało mi to uzwojenie ale międy sobą niema zwarcia.
szukam podpowiedzi gdzie się znajduje w seju 900 bezpiecznik napięcia? Aktualnie jestem w trasie i dopiero będę za 2 tyg to ogarniał i tak orjetacyjnie chciałem się dowiedzieć dziękuję za pomoc. Za akumulatorem jest mała skrzyneczka z bezpiecznikami tam jest bezpiecznik główny, ale jak kontrolki świecą to nie wiem czy spalony, są tam chyba dwa lub...
Chyba usterka nie jest zależna od obrotów, a bardziej od sterowania. Gdy puszczasz gaz silnik schodzi z obrotów, a razem z nim synchronicznie alternator, gdyby było niesynchronicznie to słyszałbyś pisk paska rowkowego. Po drugie skoro na wolnych obrotach ładuje czyli ładowanie jest non stop. Zobacz czy przypadkiem napinacz nie jest kulawy. Możesz śmiało...
Nawet z Zetorach i MF. Zetor ma alternator żywcem ze Skody - główna usterka w nich to uszkodzona zatartym łożyskiem tylna obudowa. Co do waterpump - kup oryginał, zobaczysz różnicę. Zakładane do C330/360 altki Zelmot wytrzymują bezproblemowo - pracują w warunkach dużo bardziej komfortowych niż w Żuku, FSO1500 czy Polonezie - z daleka od kolektora wydechowego...
Panowie problem nie lezy w alternatorze ale w sterowniku silnika który widzac wcześniej duże ładowanie alternatora zaczął załączać inne urządżenia w pojeżdzie np. ogrzewanie tylnej szyby wentylator chłodnicy itp.Rozwiązaniem jest wykasowanie błędu ze sterownika przed założeniem naprawionego alternatora . Tylko że ten temat był już poruszany na forum...
Jeśli chodzi o alternatory w tych autach to stały temat, nie jesteś pierwszą i ostatnią osobą u której alternator się "spalił" Usterka przeważnie występuje po okresie zimowym, a związana jest według mnie z akumulatorem. Dlatego po wymianie alternatora należało by dokładnie sprawdzić akumulator(zdolność rozruchową i tym podobne) Nie należy zapominać...
Być może spaliło cewkę przekaźnika lampki ładowania, tak się zazwyczaj kończy usterka ładowanie w tym Isuzu. Druga kwestia to taka, że ten alternator wymaga myślenia, tam się nie da go zrobić na zasadzie "powymieniam to co na forum kazali"
Mierzenie prądu multimetrem uniwersalnym w samochodzie to proszenie się o poważne "kuku". a Ty czym mierzysz??? cwaniak co do kolegi wymień ten alternator wszystko wskazuje na nadpalone uzwojenie. szkoda że nie posiadasz oscyloskopu... widzielibyśmy wtedy cały problem jak na dłoni... na 95% to alternator.... i jest to usterka z którą walczyłem jeszcze...
Masz do wymiany mostek prostowniczy.Notoryczna usterka w tych Delco-Remy.
Witam błędy EMS 5125 Kalibracja przepływomierza Kalibracja przepływomierza została wyłączona. Kod usterki został zarejestrowany, ponieważ w czasie aktualnej analizy cyklu jezdnego, tzn. od momentu włączenia zasilania kluczykiem, w układzie EGR zostały zarejestrowane kody usterek, wskutek których wyłączona została kalibracja. Kalibracja przepływomierza...
To nie bateryjka, to niestety alternator się zbiesił. Ostatnio miałem bardzo podobny przypadek w BMW. Falowanie obrotów spowodowane wadliwym alternatorem. Co ciekawsze, oddali alternator do papraka, wrócił z testów jako 100% sprawny. Postawilem wszystko na jedną kartę, kazałem zdemontować i założyć nowy. Koszt niemały ale klient ma, po roku walki, stabilnie...
Na 31 stronie jest opis.
Moje spostrzeżenia są takie ze do napraw samochodów w zasadzie oscyloskop o pasmie 1mhz starczy tu nie ma szału ja za dobry kupisz to i tak go nie wykorzystasz. A co do tematu to wydaje mi się że sprawa jest prosta . Alternator w zasadzie na wtyczce 3 pinowej ma +12 sygnał prostokątny -tak jak myślałem- z tym że sygnał bliski zeru wyzwala alternator...
Dziekuje za wszystkie odpowiedzi, usterka byl bardzo zly stan techniczny alternatora (nie nadawal sie do regeneracji) oraz dziura na przewodzie od "wzbudzenia" alternatora. To tak dla tych ktorzy mieliby podobny problem ;)
możliwe że uszkodzona jedna z diod wzbudzenia i przez regulator płynie składowa zmienna
Witam Typowa usterka starszych leciwych samochodów.Przyczyną lekkiego świecenia się kontrolki łądowania podczas obciążenia instalacji najczęściej jest zła masa /duży opór / na przewodach ,lub uszkodzona dioda wzbudzenia na alternatorze lub starte szczotki .Należy srawdzić napięcie łądowania bez obciążenia powinno być około 14,3V oraz podczas obciążenia...
Co się czepiliscie tego alternatora? Przeciesz ewidentni usterka jest gdzieś w przewodach. Alternator bym zostawił na sam koniec bo byc może ładowanie wroci do normy jak naprawi główna usterkę.
Nie kombinuj nic z alternatorem, w końcu pisałeś że wymieniłeś już dwie sztuki i zawsze to samo, czyli usterka poza alternatorem. Zrób prosty test - do wtyku L doprowadź 12 V przez żaróweczkę 2-4 W. Jeżeli alternator wzbudzi się od razu to już wiesz gdzie szukać.
oto masz odpowiedź 'Lampki kontrolne z lewej strony Znaczenie zapalonych wskaźników U góry od lewej do prawej strony: Spryskiwacz szyby * - uzupełnić Poziom oleju silnikowego *.. . za niski Poziom płynu chłodzącego *.. . za niski Światła mijania/pozycyjne tylne * przepalona żarówka Światła hamowania * przepalona żarówka Hamulce tarczowe zużyte okładziny...
Jak już wcześniej pisałem, w moim przypadku wina leżała po stronie pasa napędzającego wiatrak chłodnicy a tym samym i alternator. Usterka usunięta więc zamykam temat
L ma dostać masę z regulatora poprzez uzwojenie wirnika. Jak zacznie ładować z mostka idzie tam plus i gasi lampę. Tak na szybko.
Skoro alternatora nie da rady sprawdzić na stole to w jaki sposób mogę wyeliminować że to usterka po stronie instalacji elektrycznej samochodu? Bo nie chcę sytuacji że oddam sprawny alternator do regeneracji, a wina będzie leżeć gdzie indziej, bo już raz tak zrobiłem z alternatorem od ciągnika, że sprawny zawiozłem do regeneracji, a miałem wyrwany kabel...
(at)andrzej20001 ciezko przeprowadzac pomiar na srodku skrzyzowania ale nastepnym razem nie zgasze drania i moze sie uda ... najpierw zdycha predkosciomierz wiec mam pare sekund zeby sie przygotowac (at)jokerro oryginalny regulator i mostek ? dzwonilem juz do warsztatu ale moge zamowic sam aha w miedzyczasie wygrzebalem watek o przypadku kiedy czlowiek...
witam. walcze z ta sama usterka juz kilka dni i poradzic sobie nie moge. wdzieczny bym był za pomoc w usunieciu tej awari. dodma ze alternator został sprawdzony razem z regulatorem. pozdrawiam
Witam serdecznie. Pacjent to renault kangoo 1.5DCI z rocznika 2003. Otóż do pewnego momentu było wszystko ok lecz teraz okazało się, że ładowanie jest za wysokie, na poziomie 14,8V. Zanim usterka alternatora została wykryta akumulator się uszkodził. W tym momencie siedzi alternator o numerach 7711134313 czyli typowy montowany też między innymi w clio...
P1560 Teraz jaśniej to widać , "high input voltage system C-004" nie rozumiem, co nie potrafisz wyłapać? jakie napięcie daje alternator bo ten 1560 to sugeruje, natomiast pozostałe co wracają to nie są standardowe kody ale wynikały by z opisu że usterka jest powiązana z systemem antykradzieżowym . Immo i tym podobne a to że auto odpala hm do przemyśleń....
Witam Dopadły mnie błedy w moim 3008 II jak w tytule P0817 P1A96 U1133 Dodam że problem dotyczy auta z silnikiem 1.6 bluehdi 120PS automat Trochę to trwało ale zlokalizowałem problem, ale przy okazji przeglądania internetu doszedłem do wniosku, że zdarza się ten problem może nie często ... ale się zdarza. Nie twierdze również że moje rozwiązanie jest...
Mam problem z kontrolka akumulatora po zapaleniu samochodu i upływie jakiś 30 sekund władcza się kontrolka akumulatora i napis serwis na panelu czasem gaśnie. Obroty silnika nie maja wpływu na to czy zgaśnie czy też nie. Początkowo myślałem że mam słaby akumulator więc go naładowałem. Gdy podłączyłem i zapaliłem samochód kontrolka dalej się świeciła...
Takiego jeszcze nie robiłem. Oznaczenie TG12C077 produkcja Valeo (Francja). Sterowanie COM, czyli zapewnie właśnie protokołem LIN.
Kazdy ZBR jest scisle zaprogramowany do auta w ktorym sie znajduje , nawet jezeli trafisz identyczne auto to i tak bedziesz mial bledy na temat numeru VIN, wiec jak juz bedziesz pewien uszkodzenia ZBR to najlepiej go wymienic na ten sam numer lub wyzszy i przeprogramowac . Niestety oprocz kasowania bledow ,zadnego resetu nie da sie zrobic ManCatem....
Wv t5 silnik adx, czy ktoś się spotkał może z usterka ze kontrolka ładowania się włącza na chwilkę? Po rozgrzaniu silnika i tylko na jalowym, sprawdzałem przewody w komorze silnika nie ma tam problemów żeby było chwilowe zwarcie D+ do masy, alternator ma przejechane jakieś 20tys km. Podczas tej usterki ładowanie spada do 13,4V czyli raczej wykluczam...
Mam mały problem zaczęło się od tego że alternator nie ładował po nocy odpalałem na kable dzisiaj ta samą kontrolka plus czerwona usterka silnika rozrusznik kreci ale nie odpala
Peugeot 107 stał około miesiąca z powodu naprawy. Po miesiącu, przy pierwszym uruchomieniu silnika, rozległ się gwizd i rozniósł zapach palonej gumy. Stwierdziłem, że pasek wieloklinowy, który ma napędzać prądnicę, nie porusza się, a koło pasowe wychodzące z silnika, które próbuje go napędzać, ślizga się w zablokowanym pasku. Stąd gwizd i palona guma. Okazało...
Chciałem profilaktycznie sprawdzić alternator. Wymontowałem go i oddałem elektrykowi. Po "regeneracji" po uruchomieniu silnika po kilku, kilkunastu sekundach na wolnych obrotach nie ma ładowania. Wystarczy lekko zwiększyć obroty i ładowanie wraca. Wymontowałem go ponownie i oddałem na reklamację.Elektryk niby wymienił regulator, zrobił test i stwierdził...
Cześć, Od pewnego czasu mam problem z uruchamianiem samochodu (C4 Grand Picasso I 2.0 HDi, 150 KM). Najpierw problem występował tylko na rozgrzanym silniku – po dłuższej trasie samochód nie uruchamiał się (na szczęście za którymś razem w końcu załapał), ale po dłuższym odczekaniu znowu odpalał bez problemu. Od trzech dni doszedł kolejny objaw: nawet...
Akumulator zostaw w spokoju, jest dobry. Usterka alternatora, napisałeś że mechanik stwierdził silne nagrzewanie się alternatora, być może zwarcie między zwojowe. Wyłączanie ładowania następuje tylko i wyłącznie przy szybkim dodaniu gazu gdy silnik jest obciążony podobnie jak u focusa gdzie zastosowano jeden z pierwszych "inteligentnych" alternatorów....
(at)jerry1960 (at)balonika3 potwierdzam, wirnik już "napiera" na stojan. Alternator napuchł od rdzy stojana i przesunął się. To woda spod prawego koła go załatwia. Typowa usterka fiatów.
Witam serdecznie. Posiadam Seata Ibizę 3 z 2006 roku, z silnikiem 1.4, benzyna. Mam taki dziwny problem z reflektorami, a mianowicie: czasem podczas jazdy widać, jak światła mijania nagle świecą mocniej, można powiedzieć, że wygląda to, jakbym na chwilę włączył "długie". Jest to bardzo zauważalne, niektórzy kierowcy myślą, że jadę przez chwilę na długich...
Ok. Podłączę multimetr i pospisuję wszystkie dane, ale już nie dzisiaj. Usterka pojawia się chwilowo dwie, trzy sekundy i znika. Jak nie jeżdżę ze dwa tygodnie, to po uruchomieniu piszczy w odstępach co kilka lub co kilkanaście minut STOP, USTERKA ŁADOWANIA. Jak jeżdżę często, to już tak nie piszczy, ale pojawiał się komunikat skontroluj samochód (teraz...
witam przerabiałem citroen c4 1.6hdi z systemem start stop z alternatora 180A valeo lądowanie było na poziomie oczywiście nie odpalał świeciła sie jakaś lampka na żółto w przełączniku od tego usterki : alternator dwukierunkowy usterka reg. napięcia alternator odwracalny nieudane ponowne uruchomienie silnika alter. został wymieniony na inny kupiony używany...
Problem w końcu udało się rozwiązać. Winny okazał się alternator. Wcześniej był regenerowany, później 2-krotnie sprawdzany przez 2 różnych mechaników i niby był ok, ale maszyna dalej gasła. Dlatego pomimo zapewnień mechanika, że alternator jest ok, uparłem się, żeby założyć zupełnie nowy i okazało się, że to był w końcu strzał w 10. Długo to trwało,...
kupiłem używany alternator Ford mondeo mk5 2.0 tdci 210KM po wypadku ładowanie alternatora jest teraz stabilne cały czas 15,20V, nie wiem czy to za dużo? Ale kontrolka ładowania nadal się pokazuje i znika. Jak było źle tak dalej jest źle. Błąd należy skasować testerem. Robiłem kiedyś identyczny przypadek, ładowanie cały czas falowało od 13 do 15 V....
Usterka alternatora ,reszta to następstwa braku ładowania.P
Witaj kolego, witajcie. (Golf 4 1,6 sr – 1999, 220tyś za sobą - falujące obroty i 13l\100km i inne tam...) Chrzaniłem się z kilkoma mechanikami i radykalnie żaden mi nie pomógł. :cry: Natomiast cudownie wyczyścili kieszeń. Ci „fachowcy” zaczęli wymieniać: kolektor ssący, świece, jeden z wtrysków (uznali, że zawór wtrysku zacina się...
Witam. Jestem tu początkujący i niewiele pomogę, ale czy jest usterka zbr 3301? Alternator na 3 pinie ma napięcie?
Witam forumowiczów. Mnie niestety również dopadła usterka Antipollution Fault. Mam 307-kę z 2001 roku, 1.6 benzyna 16V. Opis sytuacji w której pojawia się błąd: Podczas jazdy z prędkościami autostradowymi, 140-150 kmh, obroty powyżej 4000, przy hamowaniu silnikiem zapala się kontrolka "check engine"m na wyświetlaczu pojawia się nieszczęsny komunikat...
najwyrażniej nie doładowywuje ci akumulatora napiecie na klemach powinno byc okolo 14,2 V a ta usterka moze byc spowodowana albo uszkodzeniem diody w alternatorze albo masz uszkodzony regulator napiecia... A na dłuższe trasy maluchem to najlepiej miec komplet kluczy :) i z takich rzeczy ktore czesto siadały w maluchach a całkowicie uniemożliwiały jazdę...
Witam Opisuję problem z jakim walczy mój kolega mechanik (posiada warsztat i wyposażenie diagnostyczne, zwrócił się do mnie elektronika ) , a zagadka dość specyficzna: Audi A6 -C5 1999r. silnik 1,8 Turbo ANB , 150 .000km przebieg. Uszkodzona była pompa powietrza wtórnego (zwarcie ,spalony bezpiecznik 40A) Wstawił nową pompę, nowy przekaźnik pompy ,...
Usterka bardziej pasuje do uszkodzenia mostka
akumulator wymieniony - kontrolka nadal się zaświeca z różna częstotliwościa ford posiada inteligentny system ładowania Inteligentny układ ładowania "Smart Charge" ma funkcję testu własnego zapisaną w module PCM, do której dostęp można uzyskać za pomocą WDS. Jeżeli w układzie pojawi się usterka, moduł PCM włącza lampkę ostrzegawczą ładowania. Jeżeli...
Czy wymieniono diody w alternatorze? Może usterka jednej z diod, powoduje brak pełnej wydajności alternatora. Poprawiłem pisownię Reg. 3.1.13. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor chciał przekazać.
Witam. Niestety usterka wróciła. Interesuje mnie jakim sygnałem steruje wzbudzenie alternatora (pin COM). Przy wypiętej wtyczce "pin COM" wzbudza się przy 3500 obr/min (obroty wirnika alternatora). Nie posiadam takiego testera regulatorów żeby podać sygnał COM i wykluczyć przyczynę usterki. Uszkodzony alternator czy sterownik?
Ładowanie w aucie na biegu jałowym to 14,7V - 15,2V (at)ElektrodaBot Dodano po 3 Wstępna ocena dostępnych informacji - Z informacji wynika, że napięcie ładowania na biegu jałowym oscyluje między 14,7 V a 15,2 V, co jest wyższe od typowego zakresu (zwykle 13,8–14,5 V). - W pamięci sterownika widoczne są dwa błędy związane z układem ESP/CAN: 1. U0126:00-8A...
Ja cos od siebie dodam - migające kontrolki i brak kontroli 'pedału gazu' - dla mnie to typowa usterka alternatora. Kolego podmień alternator i wtedy zobacz czy sa zmiany Przeczytaj temat od początku . Autor już alternatory podmieniał.
z tego co ja zrozumialem podlaczyl sterowanie + 12 pod kluczyk stacyjki czyli jak kluczyka nie ma to zasilania tez nie ma. Moje czyszczenie po 2 dniach okazalo sie do bani, powrocila usterka Jako ze sa 3 kabelki zamierzam zrobic tak ze wywale elektronike sterujaca pompa wstawie normalny przekaznik samochodowy : http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-r...
Zobacz: http://obrazki.elektroda.net/66_12335095... masz przykładowy schemat połączenia alternatora, powinno to rozjaśnić temat. Jeśli alternator sprawny (ładuje), to najprawdopodobniej usterka jest w obrotomierzu.
niezachowanie konkretnych wymiarów ustalających położenie wirnika względem obudowy. To w końcu wirnik był wymieniany? Jak renówka to alternator Valeo rodziny SG12 , a tam naliczyłem 7 róznych wirników. Średnica biegunów ta sama, ale ich szerokość już nie zawsze. Różne długości osiek i grubości podkładek dystansowych z przodu. Nawet wentylatorami się...
Witam, walka z Fordem Focusem Cmax 2006r. 1.6 80KW. Problem polega na tym iż w sterowniku silnika pojawia się błąd P1577 oraz w zegarach C1750. Oba błędy związane są z pedałem gazu. Zegary przelutowane. Problem dotyczy pedału gazu w związku z wentylatorem chłodnicy. Już mówię o co chodzi. Wszystko jest dobrze do momentu włączenia wentylatora chłodnicy...
Nie, to normalne zużycie alternatora do wymiany najpewniej szczotki oraz wirnik. Typowa usterka, alternator Magnetti Marelli, części poza regulatorem pasują od alternatora Fiat Punto 65A.
Chyba nie czytałeś dokładnie, bo to ja sugerowałem czujnik, a kolega od paska opisywał jakieś bajki. Ty potrafisz być tylko uszczypliwy jak widać, bo nie wiesz co sprawdzałem, a wyciągasz jakieś wnioski na podstawie swojej wyobraźni chyba...., voltomierz to ja mam wpięty cały czas w samochodzie, nie ma żadnych spadków napięć, alternator utrzymuje napięcie...
Witam mam problem z Renault Master 3 2.3 mianowicie po odpaleniu na desce pojawia się usterka ładowania akumulatora i równocześnie problem z wycieraczkami jak włącze to nie można ich zatrzymać auto jeździ z warsztatu do warsztatu wymienione wszystkie sterowniki cała instalacja przejrzana naście razy na koniec alternator orginalny kupiony pod ten model...
Witam panowie po dłuższej przerwie. Posiedziałem długo nad alternatorem, wszystko dokładnie wyczyściłem, no i ku mojemu zdziwieniu alternator okazał się samowzbudny gdyż bez podłączania czegokolwiek do wtyczki z pierwszego postu alternator wzbudza się sam przy około 1000obr i ładuje akumulator napięciem 14V. Czy jest to usterka alternatora czy po prostu...
Witaj! Skoro mechanik stwierdził,że ładuje to niech sprawdzi jeszcze napięcie zwykłym multimetrem na alternatorze i na akumulatorze. Częsta usterka to kabel alternator - akumulator. Na alternatorze 14v a na klemie 12v Ja w takich przepadkach podpinam amperomierz i widzę czy następuje spadek. Następnie proponował bym sprawdzenie i wyczyszczenie gniazd...
Po pierwsze czy usterka występuje na gorącym silniku , po drugie jest to alternator samowzbudny więc każda usterka będzie sygnalizowana kontrolką ładowania.P
Usterka alternatora. To klasyczne objawy. Akumulator do podładowania.
Witam. Zwracam się do Was o pomoc w sprawie kontrolki ładowania alternatora. Mianowicie pacjent to Chrysler Pacifica 2006, alternator Denso z regulatorem napięcia w ECU. Niestety ale typowa usterka dla tego auta i brak ładowania spowodowany przez regulator w ECU. Zamontowalem zewnętrzny regulator Jezpol RNA2 , ładowanie jest, jednak nie wiem jak obejść...
Masz urwany ten kabel od alternatora chyba cienki fioletowy. To jest właśnie komunikacja lin. Bez niego alternator ładuje w trybie awaryjnym czyli tu u ciebie ok 15v
Brak ładowania to 90% usterka alternatora . Sprawdzałeś miernikiem po odpaleniu auta na klemach i na alternatorze że nie ładuje czy jak ??
tak ma elektryczny wyłącznik prądu, sorry ze nie podałem błędy z kamputera ale nie mam wtyczki do tego mana Auto nie ma ADR, autora zmylił elektryczny wyłącznik prądu który jest zabezpieczeniem napięcia akumulatora zatem, sam alternator, instalacja i może być jeszcze usterka przez grzałkę.
Uszkodzony, szwankujący Alternator (alternator jeśli usterka była przed wymianą regulatora) (Jeśli wystąpiło po wymianie regulatora, to jaki był powód wymiany regulatora) w samochodzie, zmierzyć napięcie na akumulatorze przed i po odpaleniu pojazdu.
Witam, Mam Fiata Grande Punto 1.4 z 2007 roku. Trzy lata temu wymieniałem alternator na nowy oryginalny. Obecnie mam taki problem. Po odpaleniu aurka napięcie ładowania wynosi 12,00 do 12,7 V. W zależności od obrotów sinika. Lampka braku ładowania zapala się bardzo rzadko przy zejściu poniżej 12 V. Co gorsze towarzyszy temu dźwięk jakby pracującej jakijś...
Witam. Mam problem z peugeot 508 hybryda 2013r, HDI. Samochód podczas jazdy po paru kilometrach zgasł. Błędy w sterowniku hybrydy były od paska alternatora, samego alternatora i silnika/napędu hybrydowego Diagboxem zresetowałem wymianę paska i alternatora, auto odpaliło, ładowanie jest, ale zostaje na desce usterka silnika, po minucie ładowanie idzie...
Witam! Clio IV 0.9tce 2016 Po odpaleniu auta po około 2 min kontrolka stop + akumulator. Informacja na liczniku usterka elektryczne zagrożenie! Ładowanie aku 14.4V. Akumulator podmieniony alternator sprawdzony można sterować linia lin alternator zmienia napięcie ładowania. Na przewodzie lin z pcm na mierniku 12.4V ciągle bez względu na obciążenie i...
Obudowa nie jest pęknięta - wyjmowałem alternator czyściłem ....... nie był wcześniej naprawiany (znam pierwszą właścicielkę tylko ASO ja jestem drugi cęgą jak sprawdzę podczas wadliwej pracy a nie będzie poboru na akumulator to na 100% usterka alternatora.
U mnie problem się nasila zima. Wymieniłem alternator już 3 razy albo 4. Rozrusznik jest po regeneracji no i nowy akumulator. Dzis auto mi nie odpaliło po 10 minutach postoju. Podładowałem akumulator i odpalił i później było ok. Odpaliłem na postoju go kilka razy podrząd. U mnie jeszce zamek bagażnika strzela przy otwieraniu bo wydaje się że dostaje...
po 2 latach usterka wyjaśniona.Założyłem nowy alternator i było tak samo.jeżdziłem tak następny rok.....gdy walnął całkowicie przewód od regulatora do alternatora/wzbudzenia/ wymieniłem na nowy i jest prawidłowe napięcie. Usterką było niedokładne połączenie na kablu sterującym wzbudzeniem...
Zaprowadź auto do fachowca, tanio nie będzie ale usterka do usunięcia.
Najpierw w autoryzowanym serwisie! ale usterka nie występowała regularnie i nie można było jej ustalić bo często było wszystko ok. i miałem nadzieje , że to już zostało naprawione - oni z resztą też... Teraz jestem pewien, że tych 6A dodatkowo pobiera moduł NAVI i nie mogę odnaleźć kogoś kto już ten problem przerabiał.... podobno rozładowywanie powoduje...
Witam. Mam problem z jednym błędem. Nie mogę poszukać nic na temat tego błędu. Może ktoś z was ma większą wiedzę w tym temacie. Gdzie szukać i jak to naprawić? Czy to jest jakiś błąd w kodowaniu czy jakaś usterka silnika? Jeden temat udało mi się poszukać z podobnym problemem(kod błędu 7144), ale nie rozwiązano tam problemu. Priorytet błędu to 2(Usterka...
Myślałem też o regulatorze napięcia. A tak mnie więcej ile może kosztować wymiana/regeneracja alternatora albo wymiana samego regulatora? Jeśli chodzi o wymianę regulatora napięcia to sprawa wygląda banalnie prosto i stosunkowo tanio. Gorzej wygląda sprawa gdy trzeba będzie wymienić pierścienie po których to ślizgają się szczotki zbierające napięcie...
Witam Mam problem ze zlokalizowaniem usterki w samochodzie, mianowicie Usterka objawiała się tym, że co jakiś czas, podczas jazdy włączał się alarm i świeciła kontrolka ładowania akumulatora. Napięcie spadało / zainstalowany miernik napięcia/ by za chwilę ponownie wrócić do normy. i tak sytuacja się powtarzała. Postanowiłem zregenerować alt. wymieniłem...
Taka mała usterka , a tyle słów napisano. Ludzie ,jeżeli alternator nie miałby masy to nie byłoby ŁADOWANIA!
Alternator nie jest sprawny, typowa usterka tego modelu - uszkodzenie mostka prostowniczego.
P0404 Układ recyrkulacji spalin - sygnał poza zakresem/wydajność P1563 - zadanie zatrzymania silnika P1664 FIP (Fuel Injection Pump) malfunction (possible air ingress in low pressure fuel side) P0335 Czujnik A położenia wału korbowego - usterka P0216 Układ kontroli czasu wtrysku - usterka P1246 Alternator load input failed (various code)
Ostatnia aktualizacja Po chwili oczekiwania w samochodzie został zamontowany alternator 27060-33030 90 A w miejsce 27060-33020 70A. Dodatkowo został zmieniony pasek 5 rowkowy na nowy. Efekty: Po około 12h po ostatnim uruchamianiu silnika dzisiaj zrobiłem testy z miernikami. Po odpaleniu samochodu napięcie na alternatorze przez pierwsze 10 sekund po...
to 10,5 v faktycznie śmierdzi padniętą jedną celą - to najpopularniejsza usterka w aku , a jak auto odpalisz to możesz jechać nawet bez akumulatora.... alternator wyrobi na wszytko
Witaj, Zapewne w linię zasilania wkrada się jakieś zakłócenie, skoro w innym samochodzie jest okej to możemy wykluczyć usterkę w elektronice radia.. Obstawiam, Ze usterka leży przy alternatorze ( regulator napięcia, bliskie zużycia szczotki) Jeszcze też jest opcja że jakaś ładowarka do telefonu bądź nawigacji ma słabą filtracje i sieje po instalacji.....
Czyli wygląda na to że to usterka alternatora. 1. Czy lepiej jest naprawiać ten alternator czy od razu wymienić na nowy? 2. Jeżeli wymienić na nowy to czy jestem skazany tylko na Magneti Marelli? Czy można dostać innej firmy do tego modelu samochodu np. Bosch? 3. Co to znaczy padła jedna faza w alternatorze? Dodano po 2 miernik UNI-T M830BUZ
Usterki szukaj od diagnozy, czy czasem w PCM nie ma błędu odnośnie alternatora (smart alternator fault). Poza tym usterka może być też w ICM ( zegary). A regulator oryginał (Magneti Marelli) czy podróba?
złowrogi_boncur mam odkręcić kabel gruby plusowy z alternatora uruchomić samochód i zmierzyć ładowanie na alternatorze? Tak jest, zobaczymy w ten sposób czy się wzbudza alternator będzie pewność że usterka jest po stronie auta. Porada szkodliwa. Nie polecam takiego postępowania. Nie uruchamiamy nigdy alternatora, nie podłączonego do akumulatora.
W starszym samochodzie, w którym regulator napięcia alternatora sam sobie był "sterem, żeglarzem i okrętem" napięcie powinno wynosić ok 14V. W nowszych, w których regulatorem zarządza sterownik silnika, bądź BCM, lub też dedykowany battery management, napięcie ładowania zależy od zapotrzebowania na energię, może go nie być w ogóle i nie jest to żadna...
czyli wygląda, że instalacja w samochodzie w porządku, a coś jest nadal z alternatorem? Trochę to dziwne, ponieważ facet mówił ze z moich gratów została tylko obudowa, wirnik i stojan. Czy coś jeszcze w własnym zakresie coś mogę sprawdzić? Obawiam się, że facet powie ze alternator jest ok a jakaś usterka jest w samochodzie. W takim razie jutro reklamuje...
Koledzy, w Ursusie C-360 zaczęła świecić kontrolka ładownia. Stało się to po niewinnej z pozoru wymianie zegara (w którym ta kontrolka jest zainstalowana). Napięcie na alternatorze (po dodaniu gazu) 14,2V więc ładuje. Mimo to kontrolka nie gaśnie nawet przy pełnym gazie. Sprawdziłem połączenia pod deską, tak profilaktycznie, bo przecież jakby coś nie...
A co ma wzmacniacz do odbioru radia? Wzmacniacz można odłączyć i podłączyć zwykły głośnik - i już sprawdzone czy to wina wzmacniacza czy nie. Skoro usterka jest tak powtarzalna, to warto się zastanowić, co się zmienia w ciągu tych dwóch pierwszych minut pracy silnika, w instalacji elektrycznej pojazdu. Gdyby radio się np. przegrzewało, albo uszkodzona...
Typowa usterka dla tych alternatorów, wymiana regulatora sprawę załatwi.P
alternator usterka scania usterka alternator alternator astra usterka
pedał sprząc czujnik mercedes przekaźnik pompa paliwo logamatic buderus
ricoh blade kopie crunch gpx1000
Schemat zwrotnicy estradowej 2000 Hz: projektowanie i obliczenia Zamiennik dla domofonu Panasonic KX-7765