Niewłasciwy regulator lub urwany przewód komunikacji.
Witam czy udało się rozwiązać problem. Mam dokładnie taki sam przypadek. Mechanik twierdzi że główny komputer to powoduje.
Było wiele razy, szukaj. Alternator jest sprawny.
Witam mam problem z Renault Master 3 2.3 mianowicie po odpaleniu na desce pojawia się usterka ładowania akumulatora i równocześnie problem z wycieraczkami jak włącze to nie można ich zatrzymać auto jeździ z warsztatu do warsztatu wymienione wszystkie sterowniki cała instalacja przejrzana naście razy na koniec alternator orginalny kupiony pod ten model...
Jakim interface to odczytałeś? Sprawdź EGR, na początek.
Diagram postępowania przy wyszukiwaniu usterek obwodu ładowania akumulatora dla motocykli japońskich
Co to jest za akumulatorek ?
Jak masz czym to zmierz napięcie na pokładzie, na wyłączonym i włączonym silniku. A jak zapala? Usterka ładowania akumulatora to najczęściej uszkodzenie alternatora, jego regulatora lub przewodów ( kostka ma alternatorze. Pozdr. J.
Na początek ściągnij z alternatora kabelek z wyjścia oznaczonego D+ i dotknij końcówką tego kabelka do masy (zapłon włączony). Jeśli w tym momencie zapali się kontrolka od ładowania, to masz problem z alternatorem. Coś w układzie wirnik, szczotki, regulator napięcia (najprawdopodobniej właśnie regulator) Jeśli kontrolka sie nie zapali, usterka w układzie...
No to tam wystarczy omomierz, znajomość metod sprawdzania elementów i myślenie. Jakie zdjęcia, takie diody. Zwarcie wyprowadzeń EC tranzystora powinno spowodować działanie tyrystora, jeśli usterka jest w dzielniku napięcia lub tranzystorze. Życzę powodzenia w naprawie.
Ja rozumiem, że ci się nie podoba, ale tak jest w wielu pojazdach i nie jest to usterka Jeżeli takie napięcie jest dopuszczalne przez producenta akumulatorów OK, jeżeli jest wyższe od dopuszczalnego to albo usterka albo niewłaściwy akumulator do tego systemu ładowania.
Należało by sprawdzić przede wszystkim okolice skrzynki bezpiecznikowej, złącza instalacji skręcane ze śrubą na 10 klucz. Wilgoć robi też spustoszenia w połączeniach masowych, również pod maska. Często spotykana przypadłością są nie łączące przewody w okolicy akumulatora, oraz same jego zaciski (klemy) Mierzyłeś napięcie ładowana?
Sprawdzić działanie pompy paliwa , czy przypadkiem nie wyłączył się włącznik uderzeniowy - taki czerwony powinien być pod maską w okolicy nadkola .Ogólnie masz problem - kupiłeś nieznane auto , nie wiadomo co tam ktoś pokombinował. To że przyjechało auto z daleka to wcale nie dowodzi że akumulator się dobrze naładował. Może być usterka w samym akumulatorze...
Posiadam prostownik telwin t-charge 20. Ostatnio zauważyłem że nie kończy ładować. Inny prostownik pokazuje naładowanie akumulatora. Telwin dalej ładuje. Boję się że może przeładować. Czy ta usterka jest do naprawy?
Mam Volvo v40, d2, rocznik 2014. Ostatnio wyświetlił się komunikat: usterka ładowania akumulatora, pilny serwis. Mam znajomego, który podpiął komputer i wyświetlił się błąd: brak łączności ze sterownikiem rozrusznika lub pradnicy. Gdzie szukac sterownika? Jak rozwiązać problem?
Kolego sprawdź miernikiem, czy akumulator ładowany jest prądem stałym. Odłącz akumulator i sprawdź bezpośrednio z kabli, czy masz ładowanie prądem stałym. Na podstawie Twoich spostrzeżeń wydaje mi się, że akumulator ładuje Ci prądem zmiennym. Usterka ta byłoby groźna dla akumulatora - ulegnie on uszkodzeniu.
Witam szanownych forumowiczów Na zewnątrz ledwie-2 stopnie Wsuwam kartę chcę zapalić i wyświetlają mi się komunikaty :usterka ciśnienia oleju,usterka hamulca postojowego, usterka ładowania akumulatora. Poza tym wentylator chłodnicy cały czas pracuje, rozrusznik wogóle się nie załącza. Macie jakieś pomysły?
Stosuję taki (podobny) układ, póki co z Fotowoltaicznych, bo ciągle się bujam z wykonaniem prądnicy. Kupiłem UPS`a APC SU1500 swego czasu, a jego usterka polegała na ładowaniu akumulatorów tylko do 25V, zamiast 27,6V. Kiedyś mi to przeszkadzało, a teraz jest zbawienne. Jak długo nie świeci słońce, to ładuje z sieci troszeczkę, ot tyle, aby w razie czego...
Tak to standardowa usterka
Jaki tam masz alternator? To raczej w nim siedzi usterka. Regulator wymieniony to przyjrzał bym się wirnikowi ale usterka może być trudna do jednoznacznego zdiagnozowania. Może się pojawiać na obrotach po osiągnięciu temperatury. Łatwiej czasami wirnik podmienić. Oczywiście to tylko sugestia.
Zmierz ładowanie akumulatora na zimnym/ciepłym silniku; powinno być 13.8-14.4V. Jeśli ta usterka wystąpiła po dorobieniu uszczelki, to upewnij się czy żaden otworek nie został pominięty albo zapchany silikonem oraz czy podczas montażu gaźnika nie zostały niepodpięte przewody.
Witam. Seat Ibiza 6l 2007r. silnik 1.4BXW,usterka tak jak w temacie. Chciałem zapytać o ten drugi brązowy kabel w złączu dwupinowym przy alternatorze jakie on ma zadanie?
Witam.Mam problem z pojawiającym się nieregularnie i krótkotrwale (pik ok sekundy) komunikatem "usterka ładowania akumulatora" w moim Sceniku III 1,5 dci 105km silnik k9k832.Winna jest najprawdopodobniej zakłócona komunikacja pomiędzy alternatorem a ecu.Ładowanie akumulatora jest w normie.Alternator to najprawdopodobniej Mitsubishi-tabliczka z uwagi...
Czy tam jest LPG i czy na LPG jest normalnie? Jeśli tak to jaka instalacja i jakie obroty? Jakie ma te wolne obroty na benzynie? Problemy z rozruchem to osobna kwestia - nie powinien słabo kręcić wałem, tu albo usterka elektryczna (akumulator, ładowanie), rozrusznika, albo przytarty silnik lub osprzęt silnika (rolki, pompy, alternator).
W stacji czołowej mam telefon, który informuje SMS'ami o usterkach/awariach. Ma włożony akumulator i ładowarkę podpiętą non stop. Pracuje już ponad dwa lata.
witam. czy ktoś dysponuje schematem elektrycznym ładowania w tym autku? Mam taką przypadłość że autko jeździ normalnie i od czasu do czasu pojawia sie usterka ładowania akumulatora. Przestaje ładować. Następnie jak troszkę postoi tak kilka godzin to odpala i ładowanie wraca do normy. Jak wyskakuje komunikat o ładowaniu to faktycznie nie ładuje , napięcie...
Ładowanie powinno wynosić około 14.5V.To nie musi być problem regulatora napięcia tylko usterka w samym alternatorze lub za krótkie szczotki węglowe współpracujące z pierścieniami wirnika
Usterka wystapila czy historia usterki nieznana?
Pomóc może bezpośrednia próba naładowania akumulatora z zewnątrz. Po długim rozładowaniu pomoże wymiana.
Działało bo właśnie znów przestało, było ok trochę ponad pół roku. Przy okazji ostatniej wizyty w serwisie fiata wymienili mi akumulator bo podobno on mógł być przyczyną tego że posypało się oprogramowanie, widać jednak że nie bo akumulator wymieniony a usterka znów się powtórzyła.
Dzisiaj zaświeciła mi sie kontrolka ładowania akumalatora oraz na wyświetlaczu komunikat usterka ładowania akumulatora. Te informacje pojawiają sie około 30 sekund po odpaleniu samochodu.Czy może to być wina któregoś z bezpieczników? Nie chciał bym u mechanika wyjsc na barana że wystarczyło zmienic tylko bezpiecznik.W skrzynce pod deska na rysunkach...
Naladuj baterie i sprawdź ładowanie. Usterki EDC są wynikem niskiego napiecia. Jeśli usterka ZBR3303 bedzie aktywna a bedzie lądowanie musisz sprawdzic poszczególne elementy instalacji odpowiadającej za ładowanie.
Nie, to normalne zużycie alternatora do wymiany najpewniej szczotki oraz wirnik. Typowa usterka, alternator Magnetti Marelli, części poza regulatorem pasują od alternatora Fiat Punto 65A.
Od jakiegoś czasu mam problem z komunikatem "Usterka ładowania akumulatora". Elektryk (ponoć najlepszy w Zielonej Górze) wymontował i sprawdził alternator oraz regulator, są sprawne ale z usterką sobie nie poradził - poddał się. Dla pewności zamontowany w aucie został jeszcze inny na 100% sprawny alternator - sprawdzone zostały również wszystkie przewody....
Większość niedomagań akumulatorów wynika raczej z usterek w obwodach ładowania oraz z kiepskiej jakości samych akumulatorów. Kiedyś standardem w aucie była prądnica, dająca 10-20A. Potem alternator - 40-50A. W tej chwili byle osobówka niższej klasy, ma alternator 100-120A.
Pytanko: Od 16h ładuję 1 aku Energizer 850 prądem 200mA i... nic. Prąd 1,16V Czy to problem z wykryciem pełnego naładowania przez ładowarkę, czy też usterka akumulatora? Proces ładowania trwa, podczas gdy w drugim kanale w tym samym czasie załadowało, rozładowało i jeszcze raz załadowało... :( Gdzie szukać przyczyn?
JEST ŁADOWANIE!! adam_mk gratuluję znajomości zagadnienia. Napięcie na akumlatorku stanęło na 13,8V świeci się natomiast nadal lampka usterki. Może jeszcze poczekać ?,albo aku nie trzyma pojemności? A DSC jest wybredny. Ładuje się już dobę. Nie mam pomysłu (ani doświadczenia) co dalej. pozdo _klark
Dzięki za info. Kolega mi sprawdzał i niby jest ok, ładuje, ale spróbuję zmienić. Mam nadzieję, że usterka minie 🙈 Pozdrawiam
Ustaw multimetr na największy zakres prądu stałego i podłącz akumulator przez tenże miernik (+ akumulatora - 1 przewód miernika - 2 przewód miernika - + klemy), pozamykaj cały samochód i zobacz jaki prąd pobiera. :idea: Jeżeli poniżej 0.2A to jest ok. Jeśli nie to wypinaj kolejno bezpieczniki i zobacz kiedy prąd się zmniejszy i usterka (prawie) znaleziona....
Układ sterujący ładowaniem jest w akumulatorze więc usterka w baterii , można by sprawdzić podmieniając akumulator na inny ale jak działa z gniazdka netbook to i po co .
przestało działać wspomaganie nie było możliwości uruchomienia pojazdu, gdyż nie nie kręci akumulator padł Usterka alternatora lub innego elementu obwodu ładowania akumulatora.
Problem z twardniejącym pedałem hamulca może być spowodowany uszkodzonym (nieszczelnym) serwem. A kontrolka ładowania to pewnie osobna usterka. Zmierz ładowanie zarówno gdy jest zgaszona, jak i po zapaleniu.
Witam szanownych forumowiczów.Wczoraj pojawił się poważny problem w moim scenicu. jezdziłem po sklepach w celu dokonania zakupów i wszystko był ok,autko odpalało bez najmniejszego problemu. po kolejnym zgaszeniu autko już nie odpaliło. Po wciśnięciu przycisku START słychać jak załączają się przekazniki i zaświecają się kontrolki, lecz samochód nie odpala....
Dlaczego zrazić? usterka jak usterka. Nikt Ci rozwiązania nie poda bez wstępnych informacji
Witam koledzy. Pacjent Peugeot 3008 Hybryda 2010 rok, motor spalinowy 2,0 HDI. Poszukuję schematu sterowania alternatora hybrydowego. Nie mam ładowania akumulatora niskonapięciowego, zapewne główny też nie jest ładowany. Diagnoza nie wykazuje żadnych błędów, na wyświetlaczu tylko lakoniczny komunikat "usterka silnika".
Wyjaśniła się jakoś sprawa ? Bo Też mam problem z ładowanie Scania r420 2005 bez wylacznika adr. Sprawdzony alternator, pasek , napinacz , wzbudzenie podaje , prądu na wyjściu z alternatora nie ma. Podczas jazdy czasami jakieś lądowanie się pojawia, ale strasznie skacze , od 24 do 27. A czasami wyskoczy błąd usterka silnika, zaświeci się błąd akumulatora...
witam chciałbym się podzielić moim problemem jaki mam z Oplem Movano B z 2010 r silnik 2.3 CDTI problem polega na tym że za każdym razem po odpaleniu auta i przejechaniu ok 3-4km czy ok 10 min włącza się kolejno usterka ładowania akumulatora, usterka hamulca której towarzyszy również opadanie wskazówki prędkościomierza oraz najgorsze - auto samo się...
Witam, sprawa dotyczy Junaka 905, tzn. nie mam ładowania. Jest to model z silnikiem 139FMB na wtrysku. W motocyklu został podmieniony regulator na nowy, co nie rozwiązało sprawy ładowania. Stator jest trójfazowy, na trzech żółtych przewodach wychodzących z cewek na wolnych obrotach jest napięcie 7V, rośnie. Przy około połowie manetki jest około 13V+....
odpowiedź jest w kodzie za wysokie lub za niskie napięcie albo akumulator padnięty albo coś z ładowaniem
Wpisz sobie na YT autonomis usterka ładowania tam jest pełna diagnostyka układu ładowania akumulatora dodatkowego i całą procedure diagnostyki i naprawy. Polecam bo Pan zna się na rzeczy.
Sprawdzałeś napięcie ładowania? Typowa usterka w Felicji.
Dotknij probówką do cienkiego niebieskiego przewodu przez alternatorze. Jesli kontrolka zaswieci to usterka tkwi w alternatorze.
Nic też nie wiemy z opisu, czy stało się nagl Tak to stało się nagle, że nie chce ten laptop się obudzić. Jednak praktycznie od nowości miałem z nim problemy gdy akumulator się całkowicie rozładował, że dioda od akumulatora nie świeciła od razu i akumulator się nie ładował. Jednak po pewnym czasie dioda się zapalała i ładował się akumulator natomiast...
Sprawdz ładowanie akumulatora , może przypadek że umarł reulator lub alternator
Witam Mam następujący problem w MercedesActros MP2 2007 Kontrolka akumulatora na wolnych obrotach świeci się cały czas na czerwono, a jak dodam gazu, auto wejdzie na wyższe obroty to gaśnie. Ktoś podpowie co to może być? Alternator się kończy czy może pasek jest luźny i na wolnych obrotach nie ładuje, a może ktoś ma inny pomysł o co chodzi. Jak sprawdzić...
Pomierz napięcia na samym alternatorze. B+ i masą, D+ i masą, no i samą masę alternatora, połączenie z akumulatorem. Jeśli będzie tyle samo co na akumulatorze - usterka -> reglator <-> alternator.
Kolega sprawdzi napięcie na regulatorze, zasilanie jest przez stacyjkę. Przy wyłączonej stacyjce nie powinno być napięcia. Jak jest włączona i nie ma trzeba szukać w połączeniu stacyjki lub bezpieczników. Najprościej wypiąć kabel ze stacyjki (na regulatorze) i podać napięcie z akumulatora (na regulator)- jak zacznie ładować właściwie usterka znaleziona....
Może zamiast się kłócić o bzdury, autor poda wymiary, lub typ akumulatora.
a czym może być spowodowana usterka braku ładowania?
Witam. Usterek może być kilka, między innymi przetarty przewód od wzbudzania, uszkodzony regulator napięcia, uszkodzony wirnik i tak dalej. Po zapaleniu kontrolki akumulatora ładowanie jest czy nie ma?
Witam na poczatek do sprawdzenia przewód do sterownika czesta usterka w tym modelu Pzdr
Tu siedzi Bosch. Nr już nie pamiętam. Najdziwniejsze jest to że ta usterka pojawia się i znika. Czy tutaj zewnętrzny komp CEM może zmieniać wartość napięcia ładowania ??? Tu nie ma czujnika temp akumulatora jak w nowszych Volvo. Usterka występowała też w ciepłe dni gdy było 27-30st na zewnątrz.
To trzeba zmierzyć ładowanie akum i do jakiego napięcia spada podczas kręcenia rozrusznikiem. Chyba że to usterka nie ma związku z akumulatorem.
Witam Na wstępie chciałbym przeprosić, jeżeli napisałem ten temat w złym dziale i prosić o przeniesienie go do właściwego. Proszę o wyrozumiałość, jestem nowy na forum ;) Przechodząc do tematu; Niedawno kupiłem helikopter RC. Na początku wszystko było w najlepszym porządku, ale podczas drugiego ładowania, pojawił się problem. Akumulator nie chciał się...
Błąd czwarty to niskie napięcie akumulatora. Błąd trzeci to usterka zasilania rezerwowego (brak akumulatora). Po wymianie błąd powinien samoistnie zniknąć, dopuszcza się parę chwil zwłoki dla ustabilizowania napięcia aku. Jeśli mimo to błąd pojawia się nadal, to trzeb sprawdzić, czy ładowanie w ogóle działa - amperomierzem; jeśli ładowania brak, do...
Opel Vivaro 1,9 dci 2001r. Nie posiadam alarmu i centralnego zamka. Światła awaryjne włączją się podczas zwiększonego zawilgocenia ( deszcz lub mróz). W okresie letnim usterka nie występowała. Wymieniony włącznik swiateł awaryjnych na oryginalny. Byłem u elektryka...ładowanie i akumulator jest Ok. Usterka ginie po włączeniu świateł mijania lub postojowych....
To zdjęcie to żart? Żaden żart tylko sztuka inżynierska made in Poland. Prostowniki te są nadal produkowane w Bielsku-Białej przez firmę Kukla - http://kuklab.eu/ [url=http://kuklab.eu]Link Ba, mają nawet certyfikaty![url= http://kuklab.eu/certyfikaty/]Link, które to potwierdzają ... nie wiem właściwie co. :) W razie potrzebny zapewne można kupić części...
Na Twoim miejscu pierwsze co bym zrobił to sprawdził na innym zasilaczu. Jak masz takie podejście, aby kupić nowy bo jest usterka z ładowaniem to kiepski wariant.
dzięki ale gdzie mam podłączc kable t1 i t2 (sabotaż) z czujek i sygnalizatorów do tej płyty ? resztę rozgryzłem i działa tylko ten sabotaż . Aha jak długo ma się ładowa akumulator żeby zniknąła usterka ponieważ ładuje się 6 godzin i dalej świeci
Po ściągnięciu klemy + obrotomierz działa poprawnie a altek przestaje piszczeć.pasek napięty o.k ,altek ładuje sprawdzony aletylko jak założe tylko kleme usterka powraca. Proszęo jakąś rade.pozdrawiam Kolego naostrz się - przecież pasek masz lużny i alternator nie może ładować akumulatora.
Do alternatora dochodzą 2 cienkie kable i jeden gruby?? Z tego co pamiętam jednym cienkim dochodzi plus po zapłonie, drugim cienkim kontrolka. Jeśli te kable są OK i gruby jest OK (sprawdź czy nie ułamany przy rozruszniku) to możliwa jest tylko usterka alternatora.
Najczęściej uszkadzają się przekaźniki przy silniku wspomagania, drugą częstą usterką jest czujnik skrętu. Przekaźniki można wymienić w warunkach domowych. Wspomaganie może również odmówić posłuszeństwa z powodu braku ładowania akumulatora lub w przypadku rozładowanego akumulatora (ogólnie - niskiego napięcia w instalacji). Ta usterka w FL jest stosunkowo...
a ja bym sprawdzil tez mostek prostowniczy-diody czesta usterka w tych typach
Na pewno nie wrócisz takim samochodem do Polski. Trzeba na początek dobrze naładować akumulator z prostownika, a później niestety szukać usterki. Prawdopodobnie jest to uszkodzenie alternatora, ale jakie ? Nie da się tego powiedzieć, bez jego wymontowania i dokładnego zbadania. Może to być prosta usterka typu zużyta szczotka (szczotki), ale może być...
Witam, mam dość złożony problem z samochodem Renault Megane 3 kombi 1.2 TCE 115KM 2013r Zaczęło się od delikatnego szarpania silnikiem przy jeździe na tempomacie przy prędkości 50-60 km/h. Denerwowało na tyle, że sprawdziłem własnymi możliwościami wszystko w układzie powietrza i paliwa. Wymieniłem świece, sprawdziłem cewki, kable oraz czujniki powietrza....
Zaniedbałeś auto, a wszystkim na forum pisałeś, jak to je świetnie serwisujesz. Decyzje, które podejmujesz (związane z samochodem) stawiają Cię na krawędzi i dowolna usterka powoduje, że problemy się nawarstwiają. Nie zdiagnozowałeś przyczyny pojawienia się oleju w płynie chłodniczym. Zaniedbałeś falujące obroty, a teraz nawet nie możesz go na jałowym...
Zresetuj centralę. Sciągnij zasilanie 230V Odczekaj parę minut.. Podłącz akumulator Podłącz zasilanie 230V Uzbrój i rozbrój system wejdź w tryb serwisowy wyjdź z serwisu sprawdź usterki sprawdź ładowanie akumulatora .. Jeżeli nie pomogło oddaj centralę do serwisu.
Zaraz, podstawowa sprawa, alternator w ogóle ładuje?. Bo to że lampka się świeci (żarzy) to jeszcze żadna usterka tak naprawdę.
Mój błąd, R11 powinien mieć 200mΩ, a nie 200Ω. Niestety w czasach zarazy ciężko dostać taki rezystor, więc go jeszcze nie wymieniłem. Ciekawe czy to jedyna usterka. Co do akumulatora, skoro napięcie całego pakietu jest ok, to wciąż jest szansa, że jeden akumulator się uszkodził?
Akumulator zostaw w spokoju, jest dobry. Usterka alternatora, napisałeś że mechanik stwierdził silne nagrzewanie się alternatora, być może zwarcie między zwojowe. Wyłączanie ładowania następuje tylko i wyłącznie przy szybkim dodaniu gazu gdy silnik jest obciążony podobnie jak u focusa gdzie zastosowano jeden z pierwszych "inteligentnych" alternatorów....
Zobacz, jaki układ pamięci cmos jest tam zamontowany. Potem odszukaj jego pinout i zlokalizuj pin na który ma iść prąd z akumulatora. A potem sprawdź czy rzeczywiście cmos jest zasilany. Może gdzieś jest jakaś przerwa, ewentualnie coś jeszcze jest uszkodzone. To jest akumulator więc na płycie jest także układ jego ładowania. Może w nim jest jakaś usterka.
Problem jest w braku ładowania baterii. Nie pali sie dioda ładowania.W UPSie zostały wymienione baterie na nowe 12V,ponieważ stare były rozładowane do 0V.Prąd ładowania 0V.Prawdopodobnie usterka pojawiła się wcześniej jednak nie zauważono jej.
Witam serdecznie. Pacjent to renault kangoo 1.5DCI z rocznika 2003. Otóż do pewnego momentu było wszystko ok lecz teraz okazało się, że ładowanie jest za wysokie, na poziomie 14,8V. Zanim usterka alternatora została wykryta akumulator się uszkodził. W tym momencie siedzi alternator o numerach 7711134313 czyli typowy montowany też między innymi w clio...
klema ciepła podpowiada słaby kontakt na niej, z takiego układu rozrusznika nie uruchomisz. Od tego bym zaczął. Objawy z kontrolkami wskazują na niskie napięcie, ale przyczyną tego może być słabo naładowany akumulator albo... słaby kontakt na klemie Symbol akumulatora mówi to samo albo ... słaby kontakt na klemie. Jak masz chociaż marketowy woltomierz...
bo wychodzi na to że to żadna usterka akumulatora i przy tym napięciu takie gazowanie to norma a problemem jest regulator który ciągle utrzymuje wysokie napięcie. Dodano po 1 Przy ładowaniu prostownikiem prostownik przechodzi w tryb podtrzymania i żadnego gazowania nie ma. Problem występuje tylko podczas ładowania z panela.
I nic Kolega z tą klemą nie zrobi, pozostaje wymiana klemy na uniwersalną, żadne dociskanie na dłużej nie pomoże. Jest za to duża szansa na uszkodzenie elektroniki auta jeśli usterka się pogłębi.
Masz jakieś niefabryczne radio ? Zamontowany autoalarm, immobilizer, lokalizator GPS ? Syrenka alarmu z własnym zasilaniem ? Podświetlenie wnętrza schowka - uszkodzony wyłącznik ? Oświetlenie wnętrza bagażnika ? Dodatkowe światła do jazdy dziennej ? Sprawdziłeś alternator - może uszkodzona jedna dioda i kradnie prąd ? Zamontuj do testów inny akumulator....
Witam. Znalazłem wiele tematów odnośnie prób naprawy czy ładowania uszkodzonych baterii, ale jaka jest przyczyna uszkodzenia akumulatorów? Głównie usterka objawia się naprzemiennym miganiem diody czerwonej i zielonej na firmowych ładowarkach. Czego pilnować, przestrzegać aby baterie nam służyły. Może powstanie tu jakiś mały tutorial.
Miernik w rękę i rób pomiary, to wyjaśni czy problem jest z wiązką czy alternatorem. Napisałem wyżej wartości napięć na pinach przy odpiętej wtyczce: 1 - ~8.8V 2 - ~0.4V 3 - ~12V (tu pokazywało dokładnie wartość napięcia z aku) Jak wczoraj parkowałem auto ładowanie działało. Dzisiaj (24h postoju na powietrzu) odpaliłem auto i niestety brak ładowania...
Szczotki typ SVX 7. Coś koło 5 zł komplet. Jak wodniak to 95% usterek mostek prostowniczy. Jak alternator serii SG15 to 95% usterek rozwarty wirnik.
Może po prostu akumulator kończy swój żywot i jeden dzień bez ładowania mu wystarcza aby prądu było za mało do rozruchu silnika.
Witam Posiadam chiński zasilacz regulowany 0-15V 0-5A. Problem z nim polega na tym że gdy go włączę jest np.: 14,5V to i tak za mało jak było na początku (15,3V) po jakiś 5s zaczyna stopniowo co jakieś kolejne 5s napięcie spadać o 0,1-0,2V. Wymieniłem regulatory napięcia i nic co może być tego przyczyną? Usterka wystąpiła jak kilkakrotnie ładowałem...
A jeśli nie ma czasowego układu, to prócz ze niebeda ładowane to może spalić się jakiś układ, (nastąpić usterka skanera) Dodam ze skaner fabryczne akumulatorki laduje przez 15 godzin
Przede wszystkim sprawdzić napięcie ładowania akumulatora i to na po włączanych odbiornikach, akumulator zawsze można kupić bo za chwile nowy podzieli los starego jak usterka będzie w zbyt niskim ładowaniu. W Dukato szczególnie zwrócić uwagę na luźny pasek.P
W pierwszym poście napisałem że ładowanie sprawdzone pod maską jak i na akumulatorze i spadków napięcia nie ma więc ta znana mi usterka w tym modelu nie wystąpiła.
zgadzam się brak wody nie, a usterka np. celi akumulatora ?
Do sprawdzenia alternator, tj. regulator i diody. O jego usterce może świadczyć m.in. dziwny hałas z głośników, jaśniejsze świecenie lamp a być może, że i sygnalizowana usterka poduszek. Uszkodzone diody będą miały wpływ na akumulator, gdyż będzie on ładowany napięciem zmiennym i będzie "gotował" elektrolit. W przypadku awarii regulatora akumulator...
Raczej nic nie jest uszkodzone! to jest normane zachowanie się alternatora, jeśli diesla zapalasz bez gazu to alternator zaczyna ładować ale aby lammpka kontrolna zgasła , wystarczy lekko dodać gazu i rozpoczyna się ładowanie. Po uruchomieniu silnika napięcie z alternatora musi przewyższyć napięcie akumulatora i dopiero kontrolka zgaśnie. Odbywa się...
Logowanie i wylogowanie to wina ładowania lub akumulatora w telefonie.Po wymianie usterka ustała
"Usterka akumulatora" występuje i w jednym i drugim przypadku - za duży lub za mały prąd ładowania może świadczyć o złym akumulatorze.
renault usterka ładować akumulator usterka ładować usterka akumulator
rozlutowany wirnik ładowarka długo ładować bateria matrycą chunghwa
samsung b2710 simlock samsung b2710 simlock
Inicjalizacja PVR w dekoderze Smart K Vectra Wymiana żarówki w okapie Amica OMP6555BG - krok po kroku