Uszczelka cylindra Briggs po jednym dniu pracy. https://obrazki.elektroda.pl/3068754400_... https://obrazki.elektroda.pl/4822259600_... Witam, mam pytanie, czy ta uszczelka cylindra jest dobra? Po dniu pracy traktorek zaczął dziwnie cykać. Podejrzenia padły na uszczelkę, bo dzień wcześniej ją wymieniałem. Czy takie...
Jak sąsiednie cylindry to może uszczelka miedzy cylindrami poszła. Trzeba by kompresorem dmuchać w otwór swiecy.
Przy dociśnięciu króćca do cylindra, nadmiar silikonu, na pewno, zatka ten otworek. Zrób uszczelkę, z jakiegoś kartonu, i będzie dobrze.
Tak, sprawdzić łącznik gaźnik cylinder, uszczelki, sprawdzić dokręcenie cylindra do karteru silnika.
Nową uszczelkę pod cylinder możesz wyciąć z kartonu. Zdejmując cylinder do zmiany uszczelki sprawdź czy nie założyłeś tłoku odwrotnie ma być strzałką w stronę wydechu. Do sprawdzenia dolot również gaźnika czy jest szczelny oraz uszczelniacze wału.
Są to ewidentne objawy ubogiej mieszanki. Jeżeli twierdzisz, że gaźnik masz przeczyszczony, to tak jak mówią koledzy- sprawdź iglicę, ewentualnie trochę ją podnieś. Obstawiam, że łapie gdzieś lewe powietrze. Uszczelka pod cylindrem, simmering na wale lub uszczelka między karterami.. (jeżeli zauważyłeś, że romecik zaczął ci mocno kopcić, to simmer lub...
Uszczelniacze zmieniłeś bez rozbierania pilarki bo chyba w tym modelu da się to zrobić z zewnątrz i tu ewentualne lewe powietrze zostało wyeliminowanie. Moze być jeszcze na uszczelce pod cylindrem (luźne śruby) ewentualnie na uszczelce połówek karterów mogą być też popuszczone śruby.
Uszczelkę, pomiędzy cylindrem a gaźnikiem, masz na pewno dobrą, nie ciągnie tam lewego powietrza?
możesz miec wydmuchaną uszczelkę pomiędzy cylindrami wtedy też będzie taki efekt
kolego a słyszałeś o czymś takim jak przestrzelenie uszczelki między cylindrami?
Oryginalnie są takie mosiężne pierścionki, możesz zacisnąć czymkolwiek. Uszczelka pod cylindrem była nieuszkodzona? Uszczelniłeś to czymś dodatkowo, dokręciłeś tak jak trzeba?
Zamień przewody 2 i 3.Chyba że uszczelka między cylindrami,to sprawdź kompresję.
Mogła się przepalić uszczelka między cylindrami, co powoduje głośne stukanie.
Filtr paliwa jest w zbiorniku paliwa. Uszczelka przy cylindrze to ta: -odkręcasz gaźnik -odkręcasz plastikowy łącznik i jest uszczelka pomiędzy łącznikiem a cylindrem (i to tu właśnie może być nie dokręcone, od początku chodziło mi o to) Przychodzi mi na myśl jeszcze dziurawy przewód paliwa. Lub przy pchane sitko w gaźniku. Części pasują z NAC-ów. Tylko...
czujnik wałka,albo uszkodzony ,albo rozrząd źle złożony dlatego wywala błąd.
Dopiero teraz posłuchałem tego filmu i też mi się to kojarzy z przedmuchaną uszczelka pomiędzy cylindrami.
Sprawdź wężyk paliwowy czy nie jest uszkodzony oraz uszczelkę między cylindrem a gaźnikiem. Czyszczenie gaźnika i sprawdzenie membran. Rozbierałeś może gaźnik?
Przy jeździe powyżej 40km/h polecam wymiane łańcucha na mocniejszy. U mnie nic nie cieknie pomiędzy głowicą a uszczelką - wręcz nie powinno. Pewnie jakaś nierówność pomiędzy głowica - uszczelka - cylinder, może jakiś wżer. Warto sprawdzić stan uszczelki pod głowicą.
Np przepalona między cylindrami uszczelka, sprawdź kompresję
Na styku połówek obudowy jeśli są gładkie i nikt nie rozpoławiał przecinakiem wystarczy silikon . Pod cylinder uszczelka tak samo pod głowice . Grubość uszczelek pod cylinder można dobrać po założeniu cylindra na tłok i zmierzeniu czy tłok wystaje ponad czy nie . Przeważnie jest to bardzo cienka uszczelka . Pod głowice ok 0.5-0.8 mm .
Jeżeli byłby problem z zasilaniem w paliwo, to silnik nie paliłby nawet zimny. Jeżeli membrany wyglądają niepewnie, to należy je wymienić. Bardzo prawdopodobne że to jedna z nich jest powodem usterki. Wygląda że silnik gaśnie z powodu zalania świecy. Sprawdź ten tłok i cylinder, tak dla świętego spokoju. Uszczelki, pod cylindrem i gaźnikiem, są nieuszkodzone?
Do sprawdzenia szczelność silnika (uszczelniacze), uszczelka pod cylindrem, przewód paliwa, filtr paliwa, połączenie gaźnik cylinder, świeżość mieszanki paliwa z olejem, świeca, stan tłoka i pierścienia (możliwość zatarcia). Częstym objawem braku wolnych obrotów są wyciągnięte membrany gaźnika, i przestawiony łącznik gumowy na cylindrze. Ale powyższe...
Jak nie było żadnej pasty uszczelniającej oryginalnie to nie smarujesz niczym. Nowa uszczelka i ma być. Olej zastosuj ten co masz do benzyny czyli mieszankowy. Tłok, cylinder, łożyska. Śruby dokrecasz ręcznie,do większego oporu. To są cienkie śruby to może tam jest ze 12 niutonów.
A czy uszczelka cylindra może być przyczyną?
Uszczelka może sobie wystawać poza obrys elementów silnika. To nic nie znaczy. Szczególnie taka. Skoro zaczęło coś stukać, to coś się kończy - wał, korbowód, rozrząd... Trzeba silnik zdiagnozować.
To silnik 2T, koło samego cylindra jedyne co może się lać to płyn chłodzący. Nie masz tam łańcucha rozrządu czy oleju do głowicy. Ewentualnie może ci spod któregoś bocznego dekla olej rzucać na górę, ale to też w sumie pierdołka, zdjąć dekiel, wymienić uszczelkę, złożyć. Ewentualnie opcja nr 3, ale ta najbardziej naciągana, to całkowicie uszkodzona...
no to jesli brak kompresji a auto na gazie jezdzi od dawna to jest duze prawdopodobienstwo ze zawory sie przepalily za dwóch cylindrach na raz a na pozostałych nie ? Chcociaż kto wie. Jeśli brak kompresji na cylindrach 1 i 2 lub 3 i 4 to wiadome o co chodzi. Przebicie na uszczelce pomiędzy cylindrami.
Może być przyczyną, ale nawet po długim kopaniu musi odpalić. Więc przydało by się dogłębnie przeczyścić gaźnik, sprawdzić tą membranę, oraz uszczelnienie silnika, czyli uszczelniacze, uszczelki cylindra. Jak masz zdjęty gaźnik to przyłóż palce na łączniku gaźnika i pokręć silnikiem z rozrusznika, powinieneś odczuwać tylko zasysanie powietrza.
Hej, zobacz taki nr 97252584 jet to wg opisu USZCZELKA, PIERŚCIENIOWA, UCHWYT DYSZY WTRYSKIWACZA DO GŁOWICY CYLINDRÓW
Stuki mogą pochodzić od luzów na przeciwwadze wału, łącznika przeciwwagi, luzów na korbowodzie, niewłaściwej uszczelki pod głowicą cylindra, lub pierścienie uderzają o próg powstały na wskutek wytarcia cylindra.
A właśnie jaki to model chinola? nasz wydech taki w którym można odkręcić sam tłumik a kolanko zostaje? jeżeli tak to wykręć tłumik i jak masz możliwość to pojeżdzij bez tłumika i zobacz czy się dalej będzie przegrzewał. Jeżeli to nic nie da to już nie wiem czemu może się tak przegrzewać.W ostateczności weż zciągnij cylinder i zobacz czy się faktycznie...
https://www.youtube.com/watch?v=IQyG-HUP... zobacz może to jest to
Niepotrzebny okazał się zakup uszczelki cylindra (sądziłem, że to uszczelka pod cylinder, a okazało się, że występują rozbierane cylindry i tam jest niezbędna uszczelka) - koszt 6zł Rozbierane to są skrzynie korbowe (karter) i tam normalnie też daje się uszczelkę pod cylinder. Nie rozumiem w czym silikon jest lepszy od uszczelki?
Wygląda na przegrzany silnik, sprawdź ciśnienie w cylindrach, uszczelka do wymiany, może głowica krzywa lub pęknięta wtedy trzeba spawać i splanować, ale to już naprawa warsztatowa.
Komora wydawała się w dobrym stanie. Jeszcze dodam, że wymieniłem uszczelki pod cylindrem na nowe.
Jak dla mnie nowa. Widać wewnątrz cylindra, że są ryski i jest jeszcze nie dotarta. Nie widać nagaru, uszczelki bez zabrudzeń.
Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu. Powinen być 5 stopni przy ok. 900 obr./min. Może też zasysać lewe powietrze na jednym cylindrze (uszczelka kolektora ssącego, serwo).
Witajcie szukam czegoś takiego jak uszczelka pomiędzy cylindrem a głowicą do traktorka . Jest coś takiego ??? Bo na żadnym schemacie nie ma a u mnie jest wstawiona jakaś wycinana z czegoś dziwnego . Dodano po 37 Witajcie szukam czegoś takiego jak uszczelka pomiędzy cylindrem a głowicą do traktorka . Jest coś takiego ??? Bo na żadnym schemacie nie ma...
Czy ułożenie tej uszczelki na cylindrze ma jakieś znaczenie http://obrazki.elektroda.pl/1419963500_1... chodzi mi wgłębienie które jest wytłoczone czy ma być do głowicy czy do cylindra http://obrazki.elektroda.pl/3570329500_1...
A ten gaźnik to na 100% pewny, przewody paliwowe założone poprawnie? Nie są zamienione czasem? Na zdjęciu widać bardzo mało paliwa w pompce (primera). Jak tam wygląda świeca zapłonowa po pròbach odpalenia ? Sucha czy mokra? Jak sucha to podlej trochę paliwa bezpośrednio do cylindra i spròbuj.
- podjeżdżając pod wzniesienie, wcisnąłem mocniej gaz i jakby coś pyknęło, od tego momentu silnik zaczął mocno bujać jakby palił nie na wszystkie gary Wygląda raczej na przeskoczenie rozrządu lub wystrzał gazu (nie napisałeś nic co to za instalacja). Okazało się, że nie było ciśnienia na 3 i 4 cylindrze. Po zwaleniu głowicy okazało się, że poszła uszczelka...
Założyłem nowe uszczelniacze wału korbowego oraz nowy pierścień. Kosa odpaliła i pracuje bez zrzutu. Pierścionek wymieniony profilaktycznie, a na 100% była to wina uszczelniaczy. Może nie bardzo dużo, ale trochę miałem do czynienia właśnie z malymi silnikami 2t i pierwszy raz widziałem takie dziwne objawy. W bardzo drogim sklepie stacjonarnym za uszczelniacze...
Czym się różni świeca z 1 cylindra względem pozostałych?? Barwa, przerwa?? Miałem taki problem z samochodem, gdy płyn chłodniczy dostawał się przez uwaloną uszczelkę pod głowicą do cylindra.
Szukaj na allegro w opisach "AY32072", albo u każdego sprzedawcy części do skuterów w okolicy, który bierze towar z Wilmatu. Ostatecznie można wyciąć z brystolu jak to się robiło przed laty. Taaaa. Zmniejsza się wtedy squish i istnieje duże ryzyko spalania stukowego czego skutkiem jest stopienie krawędzi denka tłoka i zatarcie silnika. Uszczelki w motocyklach...
1 wyciągasz wszystkie wtryski 2 wkładasz zegar do każdego cyl oddzielnie i kręcisz rozrusznikiem tak do 10 sek aż cisnienie na zegarze przestanie rosnać i tak dla wszystkich cyl. 3 Jesli ciśnienie jest niskie lub jest różnica pomiedzy cyl to powtarzasz pomiary ale wcześniej na cyl wstrzykujesz olej tak jak pisał kolega alfred. Jeśli po dodaniu oleju...
Witam! Master 2,5dci G9U , mam problem już w drugim silniku z wypalaniem uszczelki między cylindrami. Blok splanowany , głowica również , uszczelki Erling , śruby nowe , Nm według zaleceń i po ok 40000km wypala między cyl. Czy spotkał się ktoś z powracającym takim problemem?
Cześć jeżeli jest paliwo iskra na wszystkich świecach to sprawdź kompresje mogła pójść uszczelka pod głowicą między cylindrami
sory za pomyłkę chodziło mi o uszczelkę pod cylinder bo pod głowicę daję nową a pod cylinder starom bo nie ufam tej nowej tekturowej
Rozwiązaniem była uszczelka pod cylindrem trzeba wymienić
silnik suchy ? sie nie poci gdzie spod uszczelki głowicy / pokrywy zaworów na tym cylindrze ?żeberka czyste i nie oblepione kurzem ? może na agrofoto warto zapytać
No to jutro sprawdzę iskrę i rozbiorę jeszcze raz gaźnik, założę filterek i zobaczę. A co do strzelania z tłumika, to faktycznie potrafi strzelić, może faktycznie ciągnie gdzieś lewe powietrze, więc założę odpowiednia uszczelkę między cylinder a gaźnik...
Witam , ja miałem też problem z wysokimi obrotami , u mnie była delikatnie uszkodzona uszczelka pomiędzy cylindrem a silnikiem , kiedyś też miałem przypadek , że wyskoczył mi simering od strony sprzęgła i też szalały obroty , mocno dymił i nie miał siły. Co do ustawień iglicy to ustawienie jej na którymkolwiek zatrzasku nie powinno powodować znaczącego...
Oryginał MZA, przywieziony statkiem z chin. tłok nie dochodzi do samego końca tulei tylko troche niżej o pare milimetrów Zmierz wysokość cylindra, pomiędzy dolną płaszczyzną styku z uszczelką a górną płaszczyzną styku z głowicą, suwmiarką można to zmierzyć tylko w jednej pozycji. Dla 50-60 cm³ dla tłoka o odległość od osi sworznia do górnej krawędzi...
Jeśli na uszczelkach nie widać śladów przedmuchów, sprawdź tuleje cylindrów.
Tam nie ma osobnej uszczelki, rolę tę pełni gumowy kołnierz łącznika gaźnika z cylindrem. Ważne aby był tam włożony plastikowy pierścień, zaznaczony na rysunku numerem 14. http://obrazki.elektroda.pl/4148523900_1...
Ciśnienie sprężania po 9 na każdym cylindrze, moc jest silnik pracuje równiótko. Pierwsze stwierdzenie wyklucza 2 następne. Głowica sprawdzona, uszczelka wymieniona dwa razy objaw ten sam. Głowica jest żeliwna, nigdy się z nią nic nie działo. Skoro Po ściągnięciu głowicy uszczelka uciśnięta idealnie na każdym z cylindrów, brak wizualnych objawów uszkodzenia...
Dokładnie, moda A co za tym idzie gorsza jakość. No nic zamówię ten tani i będę składał. Bo oryginał cylinder, tlok 500zl jakoś to moim zdaniem nieopłacalne. Kolego pytalem o ta uszczelkę, orientujesz się czy tam idzie uszczelka pod cylinder czy tylko silikon? Jeszcze raz dziękuję za pomoc .
Jeśli przy pociąganiu linką rozrusznika nie słychać nietypowych dźwięków (chrobotania) lub nadmiernego oporu albo jego zupełnego braku (uszkodzone pierścienie na tłoku) to: Założyć nowe wężyki i filtr paliwa. Sprawdzić twardość uszczelki zbiornika paliwa przez którą przechodzą wężyki bo często twardnieje i się kruszy, a same wężyki na przejściu przez...
Maksymalne odkształcenie głowicy to 0,003mm Grubość uszczelki głowicy cylindrów z występem tłoków 0,45-0,50 będzie 1,200- 1,300 mm(jeden otwór) Grubość uszczelki głowicy cylindrów z występem tłoków 0,51-0,55 będzie 1,250-1,350 mm(dwa otwory) Grubość uszczelki głowicy cylindrów z występem tłoków 0,56-0,60 będzie 1,300-1,400 mm (trzy otwory) Grubość uszczelki...
Witam, szukam uszczelki pomiędzy cylindrem a głowicą do traktorka MF 70, jest wg takie coś?
Mi jest potrzebna uszczelka łącząca silnik z cylindrami
to logiczne ze brak uszczelek pod głowica i w 2-suwie pod cylindrem spowoduje spadek mocy a co to był za remont silnika jak nie ma uszczelek????
Jak przerwa na świecy? Iskra jaki kolor? Nie ściągałeś cylindra? Być może łapie powietrze na uszczelce cylindra lub głowicy dokręć szpilki.
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
Jak najbardziej, szczególnie uszczelka między cylindrem i gaźnikiem.
Jak chcesz dawać grubą uszczelkę/podkładkę to między cylinder a kartery, bo dając ją miedzy głowicę a cylinder to zmniejszysz znacznie stopnień sprężania. Taka przeróbka niestety może się nieco odbić na mocy motorka (o jakieś powiedzmy 5-10%).
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
A to co zrobić żeby nie ciekło Dodano po 1 uszczelki na cylindrze wymienić?
Z której strony by nie liczyć to i tak 1 nie pomyli się z 3,też jestem ciekaw co z tym 3 cylindrem.Pozdrawiam!
Witam. Mam stary agregat sprężarkowy Aspa 1JS60M (jednotłokowy z dwoma małymi butlami) 6l pojemności. Zestawów naprawczych do niego za specjalnie nie widzę. Na pierwszy rzut oka wydaje mi się, że będą pasować części ze sprężarki 3jw60, ale czy na pewno? Chodzi mi głownie o zaworki, tłok, pierścienie, uszczelki pod cylinder i głowicę. Utwierdzi mnie...
Może dostawać obce powietrze - łączenie gażnika z cylindrem,uszczelka pod cylindrem a blokiem silnika ale zacznij od przedmuchania dysz i sprawdzeniu poziomu paliwa
Pewnie dwa cylindry?
To typowy objaw uszczelki od głowicy, pewnie coś było robione tanim kosztem. Nie chcę cię martwić, ale to może być nie tylko uszczelka (pęknięcie w głowicy lub na tulei cylindra) ale to raczej w japończykach się nie zdarza. Pewnie dał uszczelkę z Japan Carsu za 30 złotych iu taki efekt
Prawdopodobnie tzw. "lewe, fałszywe powietrze". czyli wszystko co jest "pod tłokiem" a w zasadzie przed nim w ciągu powietrza. Np. simmering na wale, uszczelka cylindra, połączenie gaźnika z króćcem, itp.
A czemu to rozbierałeś był jakiś powód? Zestaw naprawczy do kosy nac nie jest drogi a jest w nim wszystko co powrzeba cylinder, tłok, pierścienie, sworzeń, zabezpieczenia i uszczelki.
Ile wynosi owalizacja cylindrów? Ile wynosiła grubość uszczelki pod głowicą?
Do sprawdzenia uszczelniacze wału, połączenie gaźnik cylinder, uszczelka pod cylindrem, uszczelnienie po między karterami.
Czyli tulejki muszą być. Głowica do splanowania. Nowa uszczelka. Wszystko przed montażem dokładnie wyczyścić (górę i dół cylindra) i karteru w miejscu styku cylindra. Nowa uszczelka pod cylinder. To takie podstawy żeby to miało jako ręce i nogi.
Witam. Mam podobny problem. Gaźnik cały spocony i tryska na obudowę. Wymieniłem uszczelkę pod cylindrem i przy okazji pierścienie tłokowe, uszczelkę między kolektorem a cylindrem, uszczelkę między kolektorem a gaźnikiem, wszystkie uszczelki gaźnika i leci nadal. Nie wiem co jest z tym dziadostwem ale już mnie to do szału doprowadza. Na myśl mi przychodzi...
Możliwe, że ta uszczelka była źle zamontowana. Wystawała i podczas pracy nie od razu, ale po pewnym czasie przypaliła się zwęgliła, a nagar co się na niej zebrał spowodował takie zniszczenia. Dość wąskie uszkodzenia tłoka i akurat pasujące do uszkodzenia uszczelki. Możliwy jest też scenariusz, że uszkodzenia uszczelki są następstwem porysowanego tłoka...
To może być tak że spaliny dostają się do układu chłodzenia, czyli uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica albo cylinder.
uszczelka pomiedzy cylindrem i gażnikiem lub/oraz simmeringi na wale
Swiece wymieniałem kiedy? Nigdy bo dobrze chodził ;) To wymień. I sprawdź po ciemku czy nie masz ulotów na WN. Przebieg o niczym nie świadczy- w matizie bardzo prawdopodobna też uszczelka głowicy (przebicie pomiędzy cylindrami) i/lub pierścienie. Jak nie pomoże naprawa zapłonu to sprawdź kompresję.
Na początek wymień świecę dokręć gaźnik do cylindra ( czy uszczelki są całe) ustaw śruby regulacyjne według instrukcji.
moze uszczelka gaźnik-cylinder .
Jestem ciekaw, czy pod cylinder uszczelki sam robiłeś, czy miałeś kupione. Wygląda mi na to, że jeśli sam robiłeś uszczelkę pod cylinder, to nie wyciąłeś bocznych otworów ssących. Dlatego nie chce Ci zassać silnik paliwa do cylindra.
Wyciek w tej szpilce, raczej mógł być spowodowany przepuszczającą uszczelką pod cylindrem. Jeśli uszczelka pod głowicą jest nowa to pewnie bierze olej zaworami.
A jaka jest w tym przypadku przyczyna zatarcia ? Paliwo, nieszczelność? Sądząc po przegrzaniu chyba to drugie, więc uszczelniacze i łożyska też należało by wymienić. Do tego komplet uszczelek. Cylinder też bym proponował spolerować z tych rys papierem wodnym i wymienić tłok na oryginał.
To tak wydmuchane uszczelki pod cylindrami .
Twarde przewody od chłodnicy oznaczają, że spaliny z cylindrów przez nieszczelną uszczelkę dostają się do układu chłodzenia i tworzy się w nim ciśnienie. Dodano po 7 A co do szarpania i utraty mocy sprawa ma się tak że przy uszkodzonej uszczelce podczas suwu ssania płyn chłodniczy zostaje zassany do cylindrów i jest tam spalony. Stąd też pytanie o biały...
Niestety brak zdjęć uniemożliwia udzielenie poprawnej odpowiedzi. Prześlij / załącz fotografie podnośnika, lub ewentualnie podaj wymiary (głównie wysokość oraz średnicę głównego cylindra) .
Uszczelka pod cylindrem oraz pod głowicą jest cała?
Przestawienie o pół zęba koła zębatego na wale korbowym. Niewiele z tym zrobisz, możesz ustawić rozrząd z przesunięciem w jedną lub drugą stronę. Gdybyś chciał mieć idealnie, to by trzeba by kombinować z grubościami uszczelek pod cylindrem, pod głowicą, wysokościami głowicy i cylindra. Tylko wtedy trzeba zwrócić uwagę czy łańcuch nie będzie za mocno/za...
Sprawdz jeszcze uszczelkę pod cylindrem jeśli bierze lewe powietrze to nie zassie paliwa z gażnika do cylindra.
Zasysa lewe powietrze na uszczelce między gaźnikiem a cylindrem. Wymień uszczelkę ( możesz wyciąć z grubego papieru, np. z pudełka po butach). Mogły się też poluzować śruby mocujące gaźnik.
Może to być krzywa przylgnia na głowicy, uszkodzona (o ile kopci i ubywa płynu chłodniczego) lub za gruba uszczelka głowicy, uszkodzony zawór membranowy lub Nic nie kopci nic nie ubywa płynu wiadomo wszystkiego nie sprawdziłem bo musiałbym cały silnik rozkręcać pali z kopniaka zawór membranowy kiedyś wyjmowałem nie było prześwitu wszystko nowe zakładałem...
A wymieniłeś simeringi i uszczelkę pod cylinder. Nie rozumiem jak może dobrze wchodzić na obroty jak paliwo wyrzuca. Nic ja nie muli?
Wymienione łożyska , uszczelniacze, tłok z cylindrem i uszczelki
Witam, mam taki problem, ponieważ wymieniłem w quadzie uszczelkę pod cylindrem i głowicą, oraz pierścienie tłokowe. Złożyłem to do kupy i odpaliłem. Jedyne, czego nie jestem pewien, to ustawienie rozrządu, ponieważ wydaje mi się, że ustawiłem go o 180° niż powinien być. Niby odpalił normalnie, ale tak jak mówiłem, kopci i zastanawiam się, czy ustawienie...
Pęknięcie pierścienia, pęknięty korpus. Uszczelka.
problemy cylindrem citroen problemy cylindrem ibiza uszczelkę miedzy cylindrem
odbiornik janeczek klasa dokładność miernik zmniejszyć moment obrotowy
spotter blacharski kosiarki spalinowe najlepsze
ACPI BIOS ERROR – naprawa, aktualizacja BIOS, ASUS, Lenovo, Windows 11, Linux, BSOD 0x000000A5 Volvo FH13 MID128 PID98 FMI5 – błąd czujnika poziomu oleju, objawy i naprawa