Należy sprawdzić parametry pracy wtryskiwacza na pierwszym cylindrze.
A jak chcesz jechać to auto się zbiera czy ma problemy? Skąd wiesz że to czwarty cylinder ma problemy a nie np drugi ?
Jak już zmierzysz ciśnienia na cylindrach to sprawdź czy szczelinomierz wejdzie 0.10 na zamkniętych zaworach wydechowych środkowego cylindra .
Można by było zmierzyć też inny cylinder.
Był podpięty pod komputer i nie ma żadnych błędów ani nic A podgląd parametrów bieżących ? Ciśnienie w cylindrach ?
Sprawdź ciśnienie na cylindrach
Auto było podłączane pod kompa kilka razy był tylko błąd Egr został już usunięty i wsadzony nowy Egr. Było mierzone też ciśnienie i wszystko jest ok mimo to dalej problemy występują... Raz jest ok a raz źle, czasem lekko go szarpnie
zdejmuj głowice i wszystko będzie jasne. albo jak wolisz czekaj az zawór sie rozpadnie i wtedy mogą zacząć sie problemy w tym silniku naprawde mozna to zrobic sprawnie w jeden dzien jak niemasz doswiadczenia, razem z docieraniem zaworów
Witam, Twoje podejrzenia jak najbardziej trafne, gdyż to napewno będzie uszkodzona cewka, jeśli się nie mylę to są 4 cewki na każdą świecę, najlepiej podpiąć samochód jakimś urządzeniem diagnostycznym, powinno dokładnie pokazać na którym cylindrze występuje problem.
Sprawdź skąd jest brane podciśnienie na serwo, czy przypadkiem nie z dolotu na trzeci cylinder ?
co może być przyczyna benzyna dostaje się do oleju wtryski ok pali na wszystkie cylindry
Sory, że to napiszę, ale jednak Seaty nie były i nie są dobrymi samochodami ... Oglądaliśmy kilka Seatów i w 2 na 3 padały właśnie wtryski, co objawiało się brakiem pracy na jednym z cylindrów.
Nie mam rozpiski , ale jeżeli mnie pamięć nie myli tam jest wtrysk grupowy , dwa na dwa. Nie odpowiedziałeś co ze sprężaniem na tych dwóch cylindrach.
Trzęsie się bo silnik zapewne przestał pracować na któryś z cylindrów. Do sprawdzenia na sam początek świece
Wydaje mi się że silnik nie chodzi na jednym cylindrze. Paliwo jest dopalane w kolektorze i dlatego tak sie grzeje. Katalizator niepotrzebnie usunałeś. Sprawdź świece, przewody, cewkę. Sprawdz czy jest iskra na każdym cylindrze.
kolego a nie przestawiłeś wału o 180 stopni,bo miałem tak już jak mi młody przeje...bał rozrząd na wale Dodano po 1 rozumiem że chodzi na wszystkich cylindrach?
Z tego co mi wiadomo to przerwa na kole fonicznym powinna się znaleźć pod czujnikiem gdy tłok w pierwszym cylindrze jest w GMP.
Sprawdź świece, następnie iskrę czy występuje cyklicznie na wszystkich cylindrach. Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach. Podmień cewkę.
Nie ma czegoś takiego jak czujnik położenia tłoków, jest czujnik położenia wałka ale na pewno nie jest nic podpięte pod pierwszy cylinder ;) Wymień przedowy ;)
Immo ok. Świece podmienione. Samochód załapuje ale nie może odpalić. Rozrząd tez był sprawdzony. Rozłączałem cz. temp bez zmian. Jaka temp powinna być przy adaptacji?? Pozostał tylko 1 błąd. Wcześniej był błąd cz. KS i wypadania zapłonów na wszystkich cylindrach.
A jeśli mechanik grzebał mi w pompie i wymienił nastawnik mogło to być przyczyną jeśli coś tam źle ustawił??? No bo już chyba innej opcji nie ma a ciśnienie sprężania było 31 30 31 31 mniej więcej tak sie wachało ciśnienie na cylindrach
Seat Ibiza 1.2 trzy cylindry,przygasa,czesto gasnie jak schodzi z obrotow. Dolot szczelny,sklad mieszanki ok. Na wolnych obrotach pracuje rowno,sonda chodzi ok. Przepustnica czysta,adaptacja wykonana.
Trzyczęściowe pierścienie zgarniajace zakończyły żywot. Rozbierać, wymienić i jeździć - o ile cylindry sie nadają.
W tych silnikach występuje też problem że zacierają się zawory w głowicy. Dlatego ciężko jest to zdiagnozować bo czasem chodzi a czasem lipa, jak się zawór wypali to nie chodzi cały czas a jak zaciera (przyciera) to sprawdzisz tylko w momencie kiedy gubi ciśnienie. stwierdził ze to wina wtrysku. Wyskakuje błąd zapłonu 'Błąd zapłonu' to szerokie pojęcie...
Silnk BMS to 1.4 tdi na pompowtryskach (takie 1.9 z wycietym trzecim cylindrem). Klasyka w tym silniku to uszczelki pompowtrysków czasem nawet rozjechane ich gniazda z tego biorą się problemy z paleniem. Z klasyki to jeszcze wycierający się wałek rozrządu który potrafi zjeść szklanki hydropopychaczy ,padająca tandem-pompa Luk-a. Na koniec tylko w 1.4...
wymieniam go poniewaz mam blad sterownika i nie mam sygnalu ze sterownika na 3 cylinder do wtryskiwacza
Witam mam problem ze skaczącym strzelającym silnikiem Wyskakuja błędy 16684,16685, 16686,16687,16490 Ogólnie przerwy z zapłonem i błedy na wszystkich trzech cylindrach proszę o pomoc
Po co wymieniałeś tłok, sprawdzałeś wcześniej kompresje, iskra jest na tym cylindrze, wtryskiwacz dostaje napięcie?
Super tylko ze ja z mechaniki mam tyle pojecia co nic.Chodzi ci o silnik krokowy od gazu czy paliwa?(o ile taki jest bo nie mam pojecia)Dodam moze ze samochod ma problemy z odpalaniem.Niewazne czy rozgrzany czy zimny czasem potrafi po dluzszej chwili postoju odpalic tak jakby pracowal na 2 - 3 cylindrach a po chwili wskakuje ladnie na rowne obroty.Sam...
Zrobiłem to już. Ale 3 razy bo tyle jest cylindrów. Jest iskra z każdej świecy.
(...) a co mogę zrobić żeby to naprawić Dodano po 2 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Aby ustalić właściwą przyczynę nierównej pracy silnika i dźwięku przypominającego kosiarkę w SEAT Ibiza 1.4 MPI (2002 r.), należy przeprowadzić szereg podstawowych testów diagnostycznych. Najistotniejsze jest sprawdzenie stanu układu zapłonowego (cewki i przewody),...
Auto jest na wielopunktowym wtrysku. Samochód pali na jeden cylinder. Iskra jest, paliwo podaje i zalewa pozostałe trzy cylindry, sprawdzono chyba już wszystko. Proszę o pomoc.
Witam, w Ibizie 101km świeci mi się diagnostyka silnika,,podłaczenie powiedziało że świece drugiego cylindra..wymieniłem..błąd był usuwany a i tak za jakiś czas się zapaliła..w okresie zimowym sama zgasła na dość długi czas..jak ostatnio podł., komputer pokazał świeca drugiego cylindra i uszkodzony czy zerwany obwód.. Jak to dalej diagnozować??
Ma wpływ,prawdopodobnie źle ustawiłeś.
Możę to faktycznie utlenione styki po tych kilku latach eksploatacji i 120000km przepompowanego paliwa pogorszyło kontakt i tam wzrastała temperatura i to pogarszało się aż do owego feralnego poranka :-) Bezpiecznik mam na oku i od paru dni nic sie z nim nie dzieje :-) Pożyjemy zobaczymy... Nie mam gazu więc o pracę na sucho się nie martwię, a tankuje...
Witam serdecznie forumowiczów. Chciałbym was prosić o pomoc w diagnozie problemu jaki występuje w mojej ibizie 6l 1.4 bby. Mianowicie moim podejrzeniem jest wtryskiwacz benzyny. Mam instalację gazową i na niej wszystko chodzi idealnie. Przy benzynie na zimnym silniku mam problem z odpaleniem. Muszę kręcić dłużej niż zawsze, telepie wtedy silnikiem...
juyro zmierzę kompresję i będzie wiadomo co jest grane czy niesprawny cylinder czy sterownik pompy wtryskowej
(at)Darek-ibiza zmiana temperatury przełączania nie spowoduje zniknięcia problemu. Pomoże tylko w zaoszczędzeniu benzyny bo w tym aucie dobrze dobrana i założona instalacja powinna przerzucać już dobrze przy 30 stopniach. błędu check pisze brak zapłonu 4 cylinder jeśli tak wyrzuca program to warto sprawdzić właśnie układ zapłonowy. Jaki stan świec?...
Najlepiej podłączyć pod komputer diagnostyczny.W ostateczności pomóc może popularny ELM327. Wygląda na to, że ma miejsce wypadanie zapłonów na jednym z cylindrów. Do sprawdzenia: -świece -cewki zapłonowe (domyślam się że w tym modelu są cztery osobne cewki) Cewki najłatwiej sprawdzić zamieniając je miejscami,a na którym z cylindrów gubi zapłon można...
moment wtrysku jaki masz ustawiony?
Więc któryś cylinder wyleciał z pracy. Ustal który, będziemy rozmawiać dalej.
Według danych Autodata: Jeżeli śruby łożyska głównego zostaną poluzowane, blok cylindrów i wał korbowy muszą zostać wymienione.
A sprawdzałeś stopień sprężania w cylindrach ? Jak nie to sprawdź i wszystko jasne.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17...
moze masz problem z podpartymi popychaczami chydraulicznymi na tym cylindrze.dokladnie taki sam przypadek mialem w audi c4 2.3l jak sprawdzalem cisnienie sprezania to bylo ok,jak odpalilem to nie chodzil tez na 3cim cylindrze,po dodaniu obrotow i utrzymaniu podwyzszonej predkosci obrotowej bylo ok..
Dlaczego w takim razie dopiero po wyjęciu szamty i przejechaniu jakiś 10km nastąpily takie rzeczy a nie odrazu? bo olej w układzie ssacym musiał się rozgrzać by powietrze go zabrało na cylindry. Po zdjęciu głowicy wszystko będzie jasne.
Witam wszystkich. Mam problem z w/w wozidłem. Seat z 2000r. wyposażony w archaiczny silnik 1.6 ALM, jeszcze na rozdzielaczu zapłonu, pod kontrolą sterownika Magneti Marelli. Problem polega na kiepskiej jego pracy po odpaleniu, ale tylko wtedy gdy jest zimno (mamy lato więc obecnie zimno to poniżej 15°C). Wygląda to tak, że auto zawsze odpala bezproblemowo,...
po fakcie ale usterka usunieta,bylo przebicie z przewodu wysokiego napiecia cylindra 3 na wiazke instalacji idaca do monowtrysku,zamykam temat
Tak jak już pisałem nie ma błędów.Był jeden związany z 4 cylindrem po skasowaniu i kilku kilometrach ponowne podłączenia diagnostyki czyściutko.
Elektroda, serwisówka, download...
Ibiza 1.2 z 2003r. trzy cylindry, przebieg 30 tys. mocno strzela w przepustnicę i kopci na czarno. Po podłączeniu vaga 4 błędy: 1-brak zapłonu na pierwszym cylindrze, 2-brak zapłonu na drugim cylindrze, 3-brak zapłonu na trzecim cylindrze, 4-losowe wybieranie zapłonu. Czy jest możliwe że przeskoczył łańcuszek rozrządu, bo raczej wszystkie cewki się...
Zawrzeć przewody w miejscu wstawienia emulatora.
mysle ze raczej nie powinien sie przestawic bo regulacja jest niezależna w stosunku do kopulki Dodano po 4 zastanawiam sie czy moze to byc od kabli sa oryginalne ale maja jakby nie patrzyć juz 14 lat
Głowica do zdjęcia i regeneracji (wymiana prowadnic, zaworów i szlifowanie gniazd) w tych silnikach standard Dodatkowo jeżdżąc z odpiętą sondą mogłeś zabić katalizator
Witam. Mam problem z autem Seat Ibiza 1.4 tdi 3 cylindry z 2009r, a mianowicie po przejechaniu o 250km z prędkością autostradową zatrzymałem się i wyłączyłem silnik, po 15min po ponownym odpaleniu auto przestało wkręcać się na obroty powyżej 1,5tys i jak obroty dochodzą do 1,5 tys to telepie całym silnikiem. Dodam, że odpala "od strzału" i na wolnych...
Tak diesel 1.2 tdi 3 cylindry . Auto kupione od 1wzzego właściciela w Polsce. Wcześniej księstwo Belgii
Witam, dołącze się do tematu żeby nie zakładać nowego. Mam dokładnie taką samą ibizę (1,4 silnik ABD) która nie pracuje prawidłowo na 4-ty cylinder. Po dopaleniu nie pracuje na nim wcale ale po zwiększeniu obrotów na około 2,5 tyś. nagle ożywa i pracuje na wszystkie, po puszczeniu pedału gazu dalej to samo. Vag nie wykazuje żadnych błędów w elektronice...
dzieki za rade:) ale to nie szpryca tylko pelen wtrysk:) jak bys cos wiedzial wiecej to daj znac:)
Witam... Jest specjalny smar do klockow hamulcowych na bazie miedzi...Oczywiscie nie smarowac okladzin tylko czesc metalowa od strony cylindra i w miejscach stykajacych sie z obudowa...Powinno pomoc... Pozdrowionka...
Kod silnika powinien być BMS a wsadzony AMF, według internetów są 4 numeracje na kołach rozrządu 045 109 239, z literką A, B i C na końcu. Bez literki i B są takie same podobnie A i C. Zakładałem obydwa rodzaje (bez i z C), ten bez jest na oscylogramie moim a ten z C ma jak by dla 4 Cylindrów sygnał. Jutro dorobię układ na tranzystorze do odwrócenia...
chodzi o czujnik cisnienia montowany na kolektorze ssacym w okolicy 1 cylindra czujnik zespolony jest w jednej obudowie z czujnikiem temperatury powietrza
Cykanie to 100% szklanki zdejmij pokrywę klawiatury ustaw kszywki do góry i sprawdź które są miekie po kolei każdy cylinder. A z dymieniem jeśli niema nieszczelności to sprawdź przeplywke i czujnik doładowania.
Witam. Żona zakupiła sobie Seata Ibizę 4 2011r 1.2 MPI 3 cylindry. Benzyna bez lpg. Po kilku dniach dopiero zobaczyliśmy że to ma 3 cylindry i jest na łańcuchu rozrządu. Ale czytając różne forum nie znalazłem aż bardzo złych opini na temat tego silnika. Tylko że lubi przeskakiwać łańcuch o 2 ząbki i marna kultura pracy silnika tak okej. Ale problem...
Jestem już po wizycie. Na kompie wyszło oprócz tego co powyżej w kodach, że sterownik odcina cylinder dlatego samochód zaczyna nierówno pracować. Jak ktoś sprawdzał kiedyś wtryskiwacze w dieslu poprzez ich odpinanie to będzie wiedział o co chodzi. W aucie niema cewek, jest za to moduł sterujący świecami. Wstępnie to właśnie jego wskazali jako winowajcę....
Witam. Dziękuję za odpowiedź. Powiem szczerze, że jadąc długą trasę jadę na gazie, więc dzieje się to na gazie. Natomiast kiedy miałem sytuację, że odłączyło mi ten cylinder to i na benzynie sytuacja nie wróciła do normy, musiałem skasować błąd.
sprawdź aparat zapłonowy czy czasem nie dycha resztkami sil bo niestety jemu do szczęścia tez potrzeba podciśnienia jak jest rozregulowany i wypalony to nagły spadek podciśnienia co daje wciśniecie hamulca powoduje opuźnienie zapłonu i do tego jak koledzy naprowadzają przytkany gaziniczek silnik gaśnie Dodano po 1 noi brak mocy ok 50% winy zapłon Dodano...
Pewnie jak zwykle po druciarsku sygnał obrotów podłączony do sterowania jednej z cewek. Co wydłuża impuls masowy sterujący cewką, i ją uszkadza, tamta pierwsza cewka miała już swoje najechane, dlatego padła, ta za jakiś czas też nie wytrzyma. Dlaczego w trasie? bo wtedy masz wyższe obroty, i cewki pracują z wyższą częstotliwością. Moim zdaniem powinieneś...
Witam Już teraz wiem gdzie jest filtr paliwa. Mieści się on pod spodem samochodu, na zewnętrznej, tylnej ściance zbiornika paliwa mniej więcej po środku samochodu na wysokości tylnych kół. Filtr wygląda jak około 10 cm cylinder o średnicy około 5 cm. Dzieki za odpowiedzi pozdrawiam markusek
Faktycznie przepraszam was koledzy chodziło mi o rocznik 92, zamyśliłem się po prostu. Wadliwe świece też należy wykluczyć, gdyż zostały zakupione nowe. Ciśnienie w cylindrach też było sprawdzane u fachowca i było dobre. Palec i kopułka zostały wymienione więc to też nie to.
A co moglo by byc powodem tego ze nagle od czasu do czasu brakuje iskry ? Wydaje mi sie ze, jakby bylo to uszkodzenie swiecy to wypadalby 1 cylinder, chyba ze wszystkie swiece uległy uszkodzeniu. Tak jak mowie, samochod po odczekaniu ok. 15 minut zapala, po którejs probie..
No to ustaw, bedzie tak jak mówiłem wtrysk i zaplon w złym momencie, i dlatego zalewa, musiał pasek przeskoczyc, jezeli cisnienie na cylindrach jest dobre to nic innego jak pasek, lub aparat zaplonowy, lecz w tym raczej aparatu nie ma. sprawdz pasek dokładnie
Podłączyłem pod komputer. Klimatyzacj to czujnik ciśnienia, to może słabe ciśnienie, diagnostyka to że druga świece cylindra i że uszkodzony przewód czy tam obwód.. Dodano po 1 Swiece kiedyś wymieniałem..błąd usunięty a i tak się świeci..
Witam Posiadam Ibizie 1. 4 16v silnik bby. Wyskoczył błąd: wypadanie zapłonu 3 cylinder. Co zrobiłem zamieniłem cewkę świece i wtryskiwacze miejscami. Błąd pojawiał się dalej. Więc postanowiłem oddać i sprawdzić kompresję. Okazało się że na 3 tylko 10. Po złożeniu wszystkiego auto nie odpalilo. Auto zostawiłem i okazało się że spalił się komputer i...
Dzieki za odpowiedz - mozesz troszeczke jasniej? :) Dodano po 43 jak sprawdzic czy sonda dziala ok? Dodano po 9 i wydaje mi sie ze 'too lean' - oznacza 'za chudy' , 'zbyt ubogi' :) Dlatego cos mi nie pasuje to tlumaczenie na polski ;) Dodano po 2 takie jest tlumaczenie na stronie http://www.mojtorun.pl/elektronika/index...
Witam temat wciąż otwarty , niestety po wymianie czujnika i sondy lambdy problem pozostał blok pomiarowy 13 nie wskazuje korekt , co ciekawe z 3 różnymi czujnikami wałka pokazuję błąd nie zrozumiały sygnał czujnika wałka auto odpala na dotyk i chodzi normalnie a po zagrzaniu zaczyna przerywać na biegu jodłowym , i czuć w spalinach nie przepaloną ropę...
KME raczej sobie odpusc chyba ze extra fachowiec.tomasetto jesli nie masz wiecej jak 90 koni moze byc.valtek jest niezbyt chwalony ale zdazaja sie przebiegi bez napraw 200kkm. natomiast srednio ok.60kkm.(cewka 3om. czerwona,rail niebieska) plusem tej listwy jest mozliwosc naprawy za 10-15 zl. od jednego cylindra plus robocizna. dla porownania brc jeden...
17513 - podgrzewana sonda lambda 2,rzad cylindrów 1- zwarcie z potencjałem plus akumulatora w wiązce przewodów 17566- czujnik cisnienia w kolektorze ssacym, usterka zakresu dzialania 17978- komputer sterujacy silnika - immobiliser aktywny
Oczywiście, że powinieneś sobie z tym poradzić. Po zdjęciu kopułki, pokręć wałem korbowym tak aby palec był ustawiony na pierwszy cylinder. Na obudowie aparatu i na ostatniej stopce wałka rozrządu są nacięcia lub nadlewy. Po wymianie trzeba zgrać te punkty i po wszystkiemu. Powodzenia:)
Te same objawy wystąpiły kilka miesięcy temu,pojechałem wtedy do serwisu, podłączyli tester,stwierdzili uszkodzenie cewki. Wymienili tą cewkę i wszystko było ok. Teraz kupiłem jedną cewkę ,zamieniłem najpierw na czwartym cylindrze potem trzecim ,niestety bez poprawy .Nie mogę zdemontować pierwszej i drugiej ponieważ przeszkadza w tym wlew oleju, a nie...
Szukałem tego czujnika na silniku i nie mogłem znaleźć powinien być gdzieś koło głowicy w kadłubie. W instrukcji do VW polo piszą że ma być miedzy 2,3 cylindrem na silniku niestety nie znalazłem gdzie i nie widzę też przewodów które mogły by do niego biegnąć. Możliwe żeby ten silnik nie miał czujnaika stukowego.
dla mnie na biegu jałowym ciśnienie powinno być niższe ok 200-300mbar, dlatego odstawiałbym czujnik podciśnienia do sprawdzenia, wstawienie nowego To ile powinno być dla Ciebie, to mało istotne - ważne ile przewidział producent - dla większości silników jest to wartość 340mBar - nie wiem czemu zdarzają się takie, które tą wartość mają wyższą - prawdopodobnie...
Ja nie wiem jak ty chcesz logami zdiagnozować auto?Nie tędy droga.A ten remont to sam robiłeś czy jakiś spec? A Ty chcesz zdiagnozować magiczną ręką via internet? Kolego nagraj jakoś te odpalanie, stukanie na film, skąd mamy wiedzieć jaki to stuk, skąd dobiega? Wiele elementów może stukać. Nikt do tej pory nie wspomniał o kompresji, ile wynosi na poszczególnych...
Wtryski nie są w złym stanie. Pod tym Duże korekcje na minusie oznaczają iż dany cylinder jest mocniejszy od innych i komputer samochodu stara się podawać jak najmniej paliwa. Idealne korekcje oscylują około 0. Natomiast jeśli przekraczają +-2.8mg, powinniśmy zająć się problemem od strony mechanicznej, czyli sprawdzenie wydajności układu paliwowego,...
Sprawdzałem już to. Temperatura według wskazań termometru samochodu na zewnątrz była 21 stopni, tyle samo była ustawiona klima i również się załączała. W drugim samochodzie, również posiadam klimatronic i tam nie włącza się odrazu :) Dopiero po naciśnięciu przycisku na panelu AC załącza się. Więc sądziłem, że to jest jakaś usterka w Ibizie. Czy po...
Witam Od jakiegos czasu mam problem z autem, mianowicie auto szarpie podczas przyspieszania. Seat Ibiza 1.8 94r 90km, silnik z serii ABS Instalacja gazowa 2-letnia Auto odpala ładnie nawet podczas mrozow -20 stopni. Jak jest zimne to nie szarpie, po ujechaniu paru km zaczyna ... Gdy sie rowno jedzie, lub delikatnie przyspiesza to nie szarpie, natomiast...
tam mam problem z ibiza 1.2 12 v . Jechalem sobie jechalem zgasilem auto probuje odpalic samochod odpala na 3 sekundy i gasnie po dodaniu gazu coś jakby strzela w okolicy kolektora i warczy jakby nie chodził na jeden gar po puszczeniu gazu gasnie na jednej cewce zaplonowej nie bylo iskry , wymienilem iskra jest , wymieniłem też świece jednak z samochodem...
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z autkiem, a mianowicie po wizycie na myjni ciśnieniowej lub wjechaniu w jakaś większą kałużę, silnik zaczyna nierówno pracować, zupełny brak mocy, auto chodzi jak jakiś muscule car - żadne kontrolki (mam tu na myśli check engine) się nie zaświecają. Po podpięciu VCDS`a brak błędów. Efekt taki jakby jeden z cylindrów...
Witajcie, mam problem z seatem ibizą. Silnik 1,4 16V BBZ. Samochód miał uszkodzoną jedną cewkę (brak iskry). Wymieniłem cewkę iskra jest teraz na wszystkich ale dalej nie pali na 2 cylindry. Powiedzmy że nie pali na 1 i 2 cylinder, iskra jest normalnie ale nie chodzi. Przełoże cewki z 1 i 2 na 3 i 4 i w tym momencie przestają działać cylindry 3 i 4....
Witam, Od około miesiąca czasu mam problem z uruchomieniem silnika w w/w autku. Silnik startuje leczy wymaga to kilkukrotnego zakręcenia rozrusznikiem 3-5razy, wcześniej palił od strzału. Sprawdziłem czujnik temperatury płynu - jest ok. Wymieniłem świece na nowe - nie pomogło, Od kilku dni pojawia się problem z zapłonem na trzecim cylindrze, sporadycznie...
witam jestem właścicielem seata ibiza 1,4 16V z instalacją LPG z przebiegiem 120 tys km objaw jest następujący silnik nierówno pracuj i szarpie na zimnym, trochę lepiej na ciepłym silniku na benzynie, na LPG pracuje najlepiej ale też jest wyczuwalna nierówna praca silnika. Wydaje się jak by wypadał zapłon na jednym cylindrze po podłączeniu pod komputer...
problemy cylindrem citroen problemy cylindrem kawasaki uszczelka cylindrem
logować mbank regulacja położenie śruba lampa rosyjski
kondensator rozruchowy silnika kondensator rozruchowy silnika
Jak włączyć pilot do suwnicy Demag? Instrukcja krok po kroku Gdzie kupić Pulsus PS9818? Dostępność i opcje zakupu