Stawiam na uszczelkę pod głowicą.
Od jazdy na zbyt krótkich odcinkach. Węże w bmw mają być takie trochę twarde. Odpowietrz go dobrze i jeździj, to nie uszczelka pod głowicą.
Jeśli tam jest ok, to zrób test na CO, bo może się okazać że masz problem z uszczelką pod głowicą.
Widzę, że kolega ma bardzo roszczeniową postawę :) Pomijam już fakt, że ten wątek dotyczy układu chłodzenia.. Jeżeli węże są twarde, to znaczy, że problem nie został rozwiązany. A jeżeli nie został rozwiązany, to może być przyczyną "cykania". Poprawki po rzekomym mechaniku robisz sam, czy ktoś wykonuje to dla Ciebie? Sprawdź wtryski.
Jeżeli układ jest odpowietrzony prawidłowo i szczelny to kolego czeka cię wymiana uszczelki lub samej głowicy.
nie chcę straszyć, ale to taki typowy objaw kończącej się uszczelki pod głowicą, no ale najpierw lepiej wykluczyć inne możliwości już wypisane
[quote="Cobrat"]I daj spokój chłodniczce olejowej, miałbyś olej w zbiorniczku.[/quote cobrat dobrze pisze. i zrób test na gazy w ukł. chłodzenia,swietny patent,a potem dopiero uszczelka pod głowicą..
Czyli problem z głowicą? Lub uszczelka?
Obstawiam pęknięte pierścienie albo dziura w tłoku. Raczej uszczelka,zawór, albo pęknięcie głowicy.
Witam jestem nowy na forum za wszystkie błędy z góry prprzepraszam. A więc krótki opis co się stało zakupiłem bmw e46 318i po swapie na 328 z uszkodzona uszczelka pod głowica samochód przed naprawa normalnie odpalił lecz wyrzucił cala wodę korkiem co oznaczało, że kompresja poszła w wodę. Głowice oddałem do planowania kupiłem uszczelkę wymieniłem wszystko...
Na 99% uszczelka pod głowicą do wymiany...
A dlaczego ten dolny wąż jest zimny ? Jak nie ma termostatu to obieg jest cały czas otwarty, a tworzy się ciśnienie i się grzeje, zastanawiał bym się nad uszczelką pod głowicą powoli
Wiertło Φ8 nie wystarcza do ustawienia pompy. Jeśli przy zdejmowaniu pokrywy łańcucha, naruszyłeś tą gumkę uszczelniającą na uszczelce głowicy, to uszczelka do wymiany(pod głowicą). Świece nie wychodzą przez nagar. Kup albo zrób blokady do walków.
Witam. Podobny problem jak nie takki sam miałem bmw E39 uszczelka pod głowicą jak chwilkę auto pochodziło nie odpalał, po ostygnięciu palił od kopa, wymieniłem uszczelkę i problem ustąpił. Pozdrawiam
Jeśli 143 km to n42 b20. Kupiłeś auto na wygląd nie myśląc o silniku a to jedna z najbardziej awwryjnych jednostek. Jeśli miga check, to problem nie jest błachy. Nawet nie jedz z tym do pierwszego lepszego mechanika, bo diagnoza tego silnika nie jest łatwa i przeciętny mechanik będzie wymieniał wszystko po kolei. Problemem w tych silnikach są uszczelniacze...
Jeśli łańcuch hałasuje to nie jest to wina samego łańcucha tylko napinacza - tu nasuwa mi się pytanie. Ile auto ma nalatane kilometrów, że rozrząd klepie? Co do pocenia się silnika to raczej niemożliwe, że to z pod uszczelki głowicy. Gdyby to była uszczelka to albo byś zagotował silnik (w najlepszym wypadku) albo już by głowica "poleciała". Poci się...
Witaj, na pewno jest przedmuch między cylindrami a układem chłodzenia> uszczelka głowicy. Może być też pęknięcie w samej głowicy.
Test CO2 był robiony przed wymianą UPG nie wykazał nic. Pomimo to i tak zrobiłem nową uszczelkę głowicy+ obróbka planowanie itp i dalej to samo
Miałem podobny problem ale w BMW e46 po wymianie uszczelki pod głowicą brał płyn. wlałem jakiegoś specyfiku do uszczelniania chłodnic w płynie (nie pamiętam nazwy) i problem się rozwiązał.
co ma uszczelka do brania oleju? napisz co sie dzieje oprócz poboru oleju
Witam, mam kolejny niestety problem ze swoja bmw e46 320 d 150 km, dzisiaj zrobiłem około 300 km i wszystko bylo w porządku, żadnych objawów ktore wskazywaly by na cokolwiek, wieczorem odpaliłem samochód wszystko dobrze, po ruszeniu w lusterku biały dym, silnik był rozgrzany, nadal mocno kopci, ubylo trochę płynu chłodniczego jednak silnik pracował...
rover 200 i ciagle przy nim cos. a zbliza sie do awarii uszczelki pod glowica
Witam, byłem na wymianie oleju w moim BMW e46 i mechanik powiedział mi, że mam jakiś wyciek, zobaczyłem do zbiornika z płynem chłodniczym i było go bardzo mało, dolałem płynu, niby mieszalnego z każdym innym płynem, patrzę na drugi dzień i zrobiła się biała "maź", coś jak majonez. Pojechałem do mechanika, po jednym dniu mechanik stwierdził, że to uszczelka...
temat opanowałem , u mnie na szczęście w nieszczęściu była to tylko uszczelka pod głowicą po planowaniu i jej zmianie ,nic nie wywala i węże są normalne miękkie , poprzednia uszczelka już była stara odpadła sama jak tylko uniosłem głowicę do gury , puszczała chyba wszędzie tylko nie na zewnątrz . wyglądała tragicznie dzięki za pomoc
Ten chrupek ma 20 lat a ty go chcesz jeszcze katować tuningami. Co jak co ale w bmw 2.0 diesel jest porządnym silnikiem jesli trzeba się się uszczelkę pod głowicą wymieni i chodzi silnik dobrze nie to co te nowe co po 10 latach nadają się na wyrzuceniem
Uszczelka pod głowicą do wymiany. Planowanie głowicy cię czeka kolego to samo miałem ... myślę, że po 5 latach, problem został rozwiązany, ... albo sprzedany. Reg. 3.1.19. Nie wysyłaj wiadomości w tematach archiwalnych.
czy to zwykły gaz czy sekwencja? jak zwykły na mikserze to do sprawdzenia szczelność kolektora ssącego do głowicy (np psikając plakiem - pewnie nieszczelna i trzeba odkręcić kolektor i wymienić uszczelkę, najlepiej smarując ją jeszcze Reinzem), jak sekwencja to do czyszczenia/wymiany wtryskiwacze lub ich sterowanie
Czyli masz z wersji 318, bo ten miał 118 KM. Mechanicznie powinno wszystko pasować, nie wiem jak ze sterownikiem (chyba, że kupiłeś uzbrojony), ale ogarnięty mechanik nie powinien mieć z tym problemu. Co do układu chłodzenia, już Cię wcześniej pytałem o kontrolki. Dlaczego? Bo jak zaświeci kontrolka niskiego poziomu płynu to znaczy, że poziom już nie...
Cześć, sprawdz czy działa pompa wody - (piszesz, że widać że wymieniana ) odpowietrz porządnie układ - koledzy piszą, że będziesz musiał wymieniać uszczelkę - nie w bmw pękają głowice.
Problemy widoczne: - zalany cały silnik olejem /paliwem poniżej glowicy, kompresor klimy zalany strona przeciwna pompa itd pod dolot zalana aż po miskę, front silnika zalany ponizej pompy vaccum - twardy hamulec - wyciek olej z węży podciśnienia bardzo mocne zapocenie pod kolektorem na wężach, na rozejściu - delikatny wyciek u góry na dwóch wtryskach...
Uszczelka pod głowicą niekoniecznie musi ulec uszkodzeniu (pęknięciu, przepuszczaniu) w stronę kanałów wodnych... jest wiele różnych innych dróg np przedmuch w w kanał olejowy, przedmuch z cylindra na cylinder lub też pęknięcie w kierunku szpilki mocowania głowicy... Podzielam zdanie Pawla wawa... Jazda na krótkich odcinkach, niedogrzany silnik... często...
Witam Mam takie sobie autkoo jak stare E46 320d Touring z 2003r z września. Walnięta uszczelka pod głowicą i przytarte wałki rozrządu - przebieg swój ma bo około pół miliona km tak więc mogło się zdarzyć. Zamówiłem głowice kompletną z wałkami, po regeneracji itp, ale przyszła z nowszymi wałkami niż miałem zamontowane w swojej. U siebie miałem wałki...
Jak mogę sprawdzić czy pompa działa czy nie ? A możliwe żeby było coś z mostem ? bo ten mój mechnik chyba jakiś ciulowy powiedział mi wprost że jest lipa, na pewno trzeba wymienić termostat ale ręki sobie nie da uciąć czy to pomoże, jeżeli nie to pozostanie uszczelka pod głowicą, ale i to nie wiaodmo czy pomoże. Ja rozumiem jakby to były koszty kilkudziesięciu...
Witam Panowie okazała się przykra sytuacja otóż mam moje auto już 6lat,wymieniłem w nim kupę rzeczy na dobrej jakości ostatnio w ciągu 2 mc wahacze przód+tuleje nowe meyle hd 1000zł Tarcze przód jurid+klocki textar 400zł Uszczelka miski olejowej,olej+filtr,czujnik oleju hella nowy,robocizna łącznie 1000zł wyszło Sprawa jest taka,ze po wymianie uszczelki...
Witam Bmw e46 318i (b/g) W moim bmw nie załącza się drugi bieg wentylatora chlodnicy i auto podczas jazdy nagrzewa się trochę ponad 90 a gdy się zatrzymam na parkingu (i zgasze silnik ) na 5 min i przekrece kluczyk by odpalić temperatura wzrasta do czerwonego pola. Poczytałem trochę na elektrodzie i innych forach i to co sprawdzałem -wentylator na krótko...
Zacznę od początku: Od jakiś 3-4 miesięcy zaświecała mi się pomarańczowa lampka od oleju, że jest niski poziom, a było ok. Strzeliła mi uszczelka pod głowicą - wymieniłem (planowanie+sprawdzenie szczelności głowicy). Od tego czasu nie mogę odpalić auta, tzn. odpali i gaśnie. Na komputerze błąd 135 camshaft sensor, wymieniłem czujnik położenia wałka...
Witam, mam BMW E46 1.9 benzyna z 1999 roku. W aucie tym raz pękł zbiorniczek, po naprawie zbiorniczka (sklejeniu) i po poprawnym odpowietrzeniu za jakiś czas znowu pękł ten zbiorniczek po wymianie zbiorniczka wraz z chłodnicą na drugą samochodu nie da się odpowietrzyć. Za pierwszym razem samochód odpowietrzono bez problemu a teraz za żadne skarby nie...
Witam serdecznie, Ściągnąłem samochód z Niemiec, wracając do polski zero problemów, po powrocie rozsadziło mi chłodnicę i pod autem była kałuża. Mechanik założył nową chłodnicę i uznał (ponieważ te wewnętrzne węże były spuchnięte), że idzie ciśnienie z głowicy. Zrobili test Co2 i kolor zmienił płyn. Dodam, że nie ma innych objawów uszkodzonej uszczelki...
Sprawdź ile masz płynu w układzie. Spuść cały płyn chłodniczy, do układu powinno wejść +- 6litrów (wiadomo,że 100% nie zleci) odmierz 6 litrów i zalewaj powoli aż układ nie będzie wciągał więcej, zalej do połowy stanu (jeszcze nie wejdzie cały płyn) zbiorniczka wyrównawczego odpal auto nie zakręcaj zbiorniczka i czekaj kiedy termostat się otworzy płyn...
Witam, auto jak w temacie rocznik 2008 silnik n43. Prosta naprawa brak podciśnienia na serwie hamulca, zlokalizowałem uszkodzony luźny króciec w vaccu pompie. Wymontowałem była oryginalna, zamontowałem nową firmy "trucktec"(miał ktoś z nimi styczność? Nie wygląda to na "chińczyka" firma niby Niemiecka produkuje tylko dla Mercedesa/ Bmw/Audi i scani...
Witam ! Silnik po remoncie to znaczy; -szlif wału + panewki nowe główne i korby -remont głowicy wszystkie prowadnice uszczelniacze planowanie itd -wszystkie uszczelki nowe -4 wtryskiwacze nowe po regeneracji z inter cars-u -turbina po regeneracji -odma nowa Problemem jest ubywanie oleju . Olej zasysany jest z odmy ,olej jest w intercoolerze i ssącym....
Panowie mam taki sam problem tylko że przy temperaturze dodatniej powyżej 10 stopni. Problem zaczął się po wymianie uszczelki pod głowicą, przed wymianą normalnie zapalał i pracował (powód wymiany woda w oleju). Mechanik głowice zdejmował przy użyciu blokad więc rozrząd chyba ok ale problem jest z odpalaniem zapala- gaśnie i kręci tak jakby bez kompresji....
E46 1.8 B + LPG landi renzo Problem wygląda następującą, zmieniałam króciec wody, w tym celu niezbędny jest demontaż górnego kolektora. Przed tym zabiegiem samochód chodził idealnie i nie było żadnych błędów. Po odebraniu samochodu z warsztatu zapalił się check. Na wolnych obrotach delikatnie falują obroty, na benzynie i na gazie Początkowo myślałem,...
A kolega zna się na mechanice ??????? Jeśli tak to kup auto z zadbaną budą i środkiem ale z zajechanym zawieszeniem i silnikiem tanio a reszte kasy w naprawe i części. Ja tak zrobiłem z E-36 1.8 i autko śmiga do dzisiaj. Ja miałem 10000tys i co kupiłem auto za 4500 a reszte wsadzilem w czesci i tyle dodatkowo została mi kasa na radyjko oraz nowy alarm...
Witam! Mam problem w moim samochodzie. Samochód na zimnym silniku nie chce jechać na benzynie, szarpie, kicha, słychać "strzały" w kolektorze wydechowym. Taka sytuacja dzieje się na zimnym silniku podczas ruszania. Samochód jest wyposażony w instalacje LPG, na której po przełączenia działa trochę lepiej. Podejrzewam wtryskiwacze, ponieważ przepływomierz...
Witam od jakiegoś czasu mam problem ze swoim autem ponieważ obroty mi spadają gdy naprzykład cofając popuszczę sprzęgło to samochód niemal że gaśnie oraz zaczyna szarpać w trasie nie ma żadnych problemów z obrotami tylko gdy wrzucę na jedynkę dodam gazu tak do 2000 obrotów potem spadają w wyniku czego silnik się dusi ( prawigaśnie ), albo tak jak pisałem...
Witam, posiadam BMW e 46 320i 170km i od jakiegoś czasu mam ciągle problem z wypadaniem zapłonów (zapłony wypadają po dwa i za każdym razem inne) nie ma znaczenia czy na zimnym czy na ciepłym silniku. Po odpaleniu samochodu po około 2min pokazuje się kontrolaka silniki i po podpięciu do kompa pokazuje wypadanie zapłonu. Byłem z samochodem już na różnych...
Wklejam wiadomość otrzymaną od wieloletniego posiadacza E36 compact. Podesłał mi to kiedy zastanawiałem się nad jakimś tanim dupowozem (skończyło się Toyotą Celicą VII, za dwa razy większe pieniądze niż planowałem). Miałem kompakta 323ti - to taki pocieszny popierdalacz z M52B25, czyli 2.5 litra R6 na pojedynczym vanosie, 170KM i 245NM przy 4K RPM,...
Jakie znów odpowietrzanie?A skąd tam nadmiar powietrza- z pękniętej głowicy ! Miałem walnietą uszczelke pod głowicą. A co kolega nie słyszał o odpowietrzeniu układu chłodzenia? Pozatym każdy układ chłodzenia jakieś ciśnienie wytwarza .
Witam. Prosze zapoznac sie dobrze z opisem i nie pisać mi tekstów typu "uszczelka pod głowica" , prosze o wypowiedzi fachowców. Posiadam BMW E46 330Ci m54b30, od dluzszego czasu mam problem z ukladem chlodzenia. Otoz po Lipcowym zakupie auta borykałem sie z wyskakujacym bledem: "7B pole rozpoznania chłodzenia przerwa / zwarcie do masy" - okazało sie...
matiz uszczelka głowicą daewoo uszczelka głowicą uszczelka głowicą fabia
przygasa płomień przetwornica xenon działać zdalne włączanie wyłączanie
vaillant usterki łódki zanetowe
Montaż instalacji odgromowej przed czy po ociepleniu? Powerbank 50000 mAh wyłącza się przy podgrzewaczu stóp