Uszczelka lub sama głowica. Bez zdjęcia głowicy trudno stwierdzić. Choć bardziej prawdopodobne jest, że to uszczelka
Stawiam na uszczelkę pod głowicą.
Albo uszkodzony termostat (nie otwiera), albo uszczelka pod głowicą :cry: . Wentylator działa ??
Powinno pomóc http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Od jazdy na zbyt krótkich odcinkach. Węże w bmw mają być takie trochę twarde. Odpowietrz go dobrze i jeździj, to nie uszczelka pod głowicą.
Witam. Czy obserwowałeś otwarty zbiornik wyrównawczy po przegazowaniu? Co się dzieje? Czy pojawiają się bańki powietrza? Bo objaw opisany mógłby wskazywać jednak na uszczelkę głowicy.
Widzę, że kolega ma bardzo roszczeniową postawę :) Pomijam już fakt, że ten wątek dotyczy układu chłodzenia.. Jeżeli węże są twarde, to znaczy, że problem nie został rozwiązany. A jeżeli nie został rozwiązany, to może być przyczyną "cykania". Poprawki po rzekomym mechaniku robisz sam, czy ktoś wykonuje to dla Ciebie? Sprawdź wtryski.
BMW ,,Będziesz Miał Wydatki" :D:D jak kolega szymon198312 wspomniał: prawdopodobnie masz przedmuch pod głowica lub pęknięcie głowicy. częsta usterka w bmkach jak tylko gotuję wodę to przeważnie uszczelka pod głowicą :)
Jeśli tam jest ok, to zrób test na CO, bo może się okazać że masz problem z uszczelką pod głowicą.
Pierwsza rzecz to termostat, jak okaże się dobry to trzeba sprawdzić uszczelkę pod głowicą.
Witam mam problem z moim E39. Otóż muszę wymienić uszczelkę pod głowicą, ale nie wiem jak. Miałem kiedyś link do podobnej strony( http://www.beisansystems.com/procedures/... ) chyba na tej stronie była ta instrukcja. Jeżeli mielibyście taką instrukcje, lub jakieś inne to proszę o pomoc. Pozdrawiam :D
Jeżeli układ jest odpowietrzony prawidłowo i szczelny to kolego czeka cię wymiana uszczelki lub samej głowicy.
Witam.Jak problem znikł po naprawie i powrócił to może problem z blokiem silnika,lub silnik się przegrzewa.Zdjąłbym głowicę ponownie i obejrzał uszczelkę,jak wygląda,gdzie pusciła.
Witam. Ostatnio zaobserwowałem problem z moim BMW E36, a mianowicie zauważyłem, że gdy jest poniżej 10 stopni, to auto zaczyna delikatnie kopcić na biało na wolnych obrotach, ale po dodaniu gazu z tyłu jest biała chmura. Co ciekawe, nic takiego nie występuje, gdy jest ciepło na zewnątrz. Obawiam się, że może być to uszczelka pod głowicą. Proszę o podpowiedzenie...
Mogła ci paść uszczelka pod głowicą . Sprawdź po rozgrzaniu silnika czy przewody od chłodnicy są mocna twarde jak tak to masz gdzieś przedmuch na uszczelce .
Zrób ponowny pomiar ciśnienia sprężania z próbą olejową. Wygląda na przedmuchy na uszczelce pod głowicą.
Wykręć wszystkie świece. jeśli któraś ma białyy nagar to płyn idzie do cylindra czyli uszczelka lub głowica.
A co ma chłodnica oleju do opisanej sytuacji? Jeżeli by puściła to olej zostałby na drodze, nie widzę związku ... Może uszczelka czego życzę a może i głowica ... nie przegrzałeś go?
nie chcę straszyć, ale to taki typowy objaw kończącej się uszczelki pod głowicą, no ale najpierw lepiej wykluczyć inne możliwości już wypisane
[quote="Cobrat"]I daj spokój chłodniczce olejowej, miałbyś olej w zbiorniczku.[/quote cobrat dobrze pisze. i zrób test na gazy w ukł. chłodzenia,swietny patent,a potem dopiero uszczelka pod głowicą..
przepływke podstawiałem chyba ze tez miałem zepsutą generalnie chodzi mi o wykluczenie usterki typu uszkodzona uszczelka pod głowica
czesc na twoim miejscu zmienil bym szpilki na nowe, wiek auta zmecznie materialu po drugie skad wiesz czy juz ktos 2 lub 3 razy ich nie zmienial? dobrze wiesz ze w bmw diesel siadaja glowice, uszczelki powodzenia
Łączeniu kolektorów? Masz na myśli uszczelkę pomiędzy kolektorami wydechowymi a głowica?
Uszkodzenie uszczelki pod głowicą nie zawsze oznacza przeciek płynu chłodniczego do komory olejowej lub na zewnątrz głowicy bądź do cylindrów. Są tam kanały olejowe, które odprowadzają olej spod wałków rozrządu, wzdłuż głowicy przez uszczelkę do bloku silnika, prawdopodobnie winna jest uszczelka pod głowicą w miejscach gdzie jest kanał olejowy - będzie...
Daj se lepiej spokój z tym spawaniem. Ja kiedyś w 7 próbowałem i nic z tego nie wyszło. W silnikach BMW R6 jest za długa głowica więc spaw długo nie nasiedzi. Poszukaj lepiej od razu drugiej przynajmniej zaoszczędzisz koszty spawania, plantu lub całego remontu głowicy do tego dochodzą oczywiście uszczelki, płyny i oczywiście robocizna co daje kilka...
Po serwisowaniu niby ogrzewanie jest ale ta maź się zbierała a teraz po założeniu nowej chłodnicy tej mazi nie ma no ale woda ze zbiorniczka znika. Więc chyba muszę sprawdzić te uszczelki... Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Przed wymianą chłodnicy były typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Sama wymiana chłodnicy tego nie naprawi,...
Test na spaliny w płynie, test szczelności głowicy.
Sprawdzić jeszcze czy przybyło oleju, ale wyrzucanie białej piany z pod uszczelki- uszczelka do wymiany i głowica do planowania, a jeśli się odkształciła- do wymiany lub regeneracji;
Uszczelka pod glowica
Czyli problem z głowicą? Lub uszczelka?
Bo żadko sie zdaża żeby był. Zrób test na CO2 w układzie chodzenia to się dowiesz czy uszczelka, głowica lub tuleja.
Witam Samochód to BMW e39 528i 193hp 1996r Jest problem ponieważ olej przedostaje się do układu chłodzącego. Mechanicy obstawiają że to uszczelka pod głowicą lub głowica pęknięta. Co o tym sądzicie???
przyczyna była prosta :) sprzęgło wiskotyczne nie obracało sie na wyższych obrotach , a co do problemów z przyspieszaniem i brakiem mocy - problem rozwiązała wymiana uszczelki pod głowicą :D
moim zdaniem sie pospieszyłes ze sciaganiem głowicy jak juz zdjołes to teraz do nowych uszczelek musisz oddac do planowania
Obstawiam pęknięte pierścienie albo dziura w tłoku. Raczej uszczelka,zawór, albo pęknięcie głowicy.
Skończyło się elektrykiem .po odłączeniu Aku rozkodawalo się inni i zablokowało wszystko .
Witam. Podobny problem jak nie takki sam miałem bmw E39 uszczelka pod głowicą jak chwilkę auto pochodziło nie odpalał, po ostygnięciu palił od kopa, wymieniłem uszczelkę i problem ustąpił. Pozdrawiam
Witam. Mam dość nietypowy problem ponieważ przeszukałem całą sieć i nic nie znalazłem. Tydzień temu wymieniałem uszczelkę pod głowica w BMW E36 316 Compact 94r silnik M43 na łańcuszku rozrządu. Powodem była kompresja w układzie chłodzenia. Zleciłem to do zakładu gdzie wszystko zostało wymienione: -uszczelka kolektora ssącego -uszczelka kolektora wydechowego...
Możliwe że masz pękniętą głowicę lub uszczelkę pod nią :)
Witam jestem nowy na forum za wszystkie błędy z góry prprzepraszam. A więc krótki opis co się stało zakupiłem bmw e46 318i po swapie na 328 z uszkodzona uszczelka pod głowica samochód przed naprawa normalnie odpalił lecz wyrzucił cala wodę korkiem co oznaczało, że kompresja poszła w wodę. Głowice oddałem do planowania kupiłem uszczelkę wymieniłem wszystko...
Witam Padła mi uszczelka pod głowicą. Jak ściągnąć łańcuch rozrządu tylko z koła zębatego wałka, żeby nie przestawić rozrządu. Czy muszę zdemontować napinacz ? Wówczas poluzują mi się dwa łańcuchy.
Może rozrząd przeskoczył lub był źle ustawiony podczas montażu głowicy.
Gumowo/aluminiowa uszczelka wpadła do zaworu ssącego Zawór ssący stanowi jednoelementową odkuwkę. Nie ma żadnej możliwości, aby coś do niego wpadło! Odkręcić kolektor. Dobrym światłem i haczykiem z cienkiego mocnego drutu zlokalizować ciało obce i starać się je wyjąć w całości! Gdyby przy próbach wyjęcia doszło do rozerwania uszczelki , wyjąć wszystkie...
Witam. Ściągana głowica była? A sprawdzano szczelność głowicy? Bo spala wodę i dlatego dymi na biało. Lub uszczelka pod głowicą do wymiany? Kiedy to było robione?
Na 99% uszczelka pod głowicą do wymiany...
http://obrazki.elektroda.pl/6677318600_1... oring głowicy . sam lepiej tego nie ruszaj, możesz poćwiczyć rozbiórkę na pompach Boscha ze złomu ze składaniem już jest gorzej.
Wymian nie jest taka prosta jak się wydaje. Zakładam ze chcesz to zrobić sam a nie robiłeś tego wcześniej. Głowice warto zrobić kompleksowo- planowanie i sprawdzenie, szlif gniazd i zaworów, sprawdzenie prowadnic, nowe uszczelniacze. Tam gdzie ja zlecam to koszt planowania, sprawdzenia i mycia około 200 zł, zawór plus gniazdo 15zł x24 plus uszczelniacze...
Takie objawy są jak "poszła " uszczelka pod głowicą ,albo głowica (oby nie głowica).
A dlaczego ten dolny wąż jest zimny ? Jak nie ma termostatu to obieg jest cały czas otwarty, a tworzy się ciśnienie i się grzeje, zastanawiał bym się nad uszczelką pod głowicą powoli
Sprawdź czy układ chłodzenia jest prawidłowo odpowietrzony.Test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia.Być może uszczelka głowicy czego Ci nie życzę .
Z tym smarowaniem uszczelki to kwestia gustu i estetyki ;)
Uszczelka była idealna. wyglądała jakby ktoś ją niedawno zmieniał. Po oględzinach okazało sie że nie była to wina uszczelki tylko głowicy. zmiana głowicy pomogła. Głowicę miałem, poszła nowa uszczelka i śruby głowicy, robocizna moja. Koszt nie przekroczył 200zł.
jak dla mnie wina albo uszczelki albo głowica do wymiany... , sam robiłeś UPG ?
w bloku powinien być zaworek zwrotny który trzyma olej w szklankach. Może ma ktoś zdięcie takiego elementu bo mogli go zgubić.
Jeśli 143 km to n42 b20. Kupiłeś auto na wygląd nie myśląc o silniku a to jedna z najbardziej awwryjnych jednostek. Jeśli miga check, to problem nie jest błachy. Nawet nie jedz z tym do pierwszego lepszego mechanika, bo diagnoza tego silnika nie jest łatwa i przeciętny mechanik będzie wymieniał wszystko po kolei. Problemem w tych silnikach są uszczelniacze...
Wiertło Φ8 nie wystarcza do ustawienia pompy. Jeśli przy zdejmowaniu pokrywy łańcucha, naruszyłeś tą gumkę uszczelniającą na uszczelce głowicy, to uszczelka do wymiany(pod głowicą). Świece nie wychodzą przez nagar. Kup albo zrób blokady do walków.
Rozumiem że pokrętło w kabinie ustawione na ciepło, ale czy steruje ono zaworem? Mogł się wysunąć pancerz linki, z opaski na jednym z końców sterowania. A jeżeli zawór pracuje, to masz większy problem. Zapowietrzona nagrzewnica. Generalnie po uzupełnieniu płynu powinna odpowietrzyć się sama. Jeżeli tak się nie dzieje to wydmuchana uszczelka pod głowicą...
Jeśli łańcuch hałasuje to nie jest to wina samego łańcucha tylko napinacza - tu nasuwa mi się pytanie. Ile auto ma nalatane kilometrów, że rozrząd klepie? Co do pocenia się silnika to raczej niemożliwe, że to z pod uszczelki głowicy. Gdyby to była uszczelka to albo byś zagotował silnik (w najlepszym wypadku) albo już by głowica "poleciała". Poci się...
Witam. Opiszę krótko swój problem. Po wymianie uszczelki pod głowicą w BMW 528i przy próbie dokręcania szpilek zerwał się gwint, później drugi. Głowica zdjęta, kupiony zestaw naprawczy konkretnie do tego silnika, wymienione w sumie 5 sztuk (dodatkowo te, które były "niepewne"). Dokręcanie szpilek siłą 40Nm i później jeszcze 180 stopni lub pół obrotu,...
Sprawdź ciśnienie sprzężenia w cylindrach, podepnij pod komp. i sprawdź, podejrzewam walnięta uszczelka pod głowicą i możliwe głowica do remontu.
Kolego, możliwe że głowica coś nadpękła, ale raczej uszczelka pod głowicą, całe cisnienie z tłoka idzie na pompę wodną i wyrzuca ci wodę.
Witaj, na pewno jest przedmuch między cylindrami a układem chłodzenia> uszczelka głowicy. Może być też pęknięcie w samej głowicy.
zacznij od tego: - odpowietrzyć układ chłodzący - sprawdzić termostat (jak nie puszcza to lewa górna rura zimna) - visco - pompa wody - niedrożny układ chłodzący - uszczelka pod głowicą Niektórzy chcą zaczynać od tyłu, zacznij od przodu.
Skoro nie widać obiegu w zbiorniku to wg. Ciebie jest to wina uszczelki lub samej głowicy? Wiadomo, że w BMW to standard bo rzadko kto zmienia pompę wody bez wymiany rozrządu.
Niestety pompa jest dobra, uszczelga glowcy też, glowica cała, a uklad odpowietrzony. Co tomoze byc ?
witam Problem dotyczy BMW 320i V6 E30 po wymianie uszczelki pod głowicą nie odpala wszystko wygląda ok, zapłon jest, rozrząd ok, paliwo podaje, i nie zapala czasem tak jakby póbowała ale nie zapali świece sprawdzone,przerwa ok,zawory wyregulowane więc niebardzo wiem co jest
Po pierwsze wjedź na podnośnik, kanał i obejrzyj dokładnie silnik od spodu. Wykręć wszystkie świece i sprawdź w jaki kolor mają elektrody świec. Po kolorze świec możesz wstępnie ocenić czy olej nie przedostaje się do cylindrów. Można pokusić się o sprawdzenie ciśnienia sprężania. Sprawdź czystość płynu w układzie chłodzenia - czy olej nie przedostaje...
Jeśli są to cylindry obok siebie, może być to spowodowane przedmuchem uszczelki pod głowicą, dlatego należało by najpierw sprawdzić ciśnienie sprężania
Wpisz na alledrogo "tester szczelności uszczelki głowicy". Oglądałeś auto od spodu? Może cieknie gdzieś ten olej.
Zacznij od wysokiego nap.tak jak koledzy piszą(swiece,przewody cewki). Spotkałem sie tez nie raz z tym objawem gdy była wydmuchana uszczelka pod głowicą miedzy-cylindrowo.Zdarzyło mi sie raz w BMW gdy były nieszczelne zawory ssące.Napisz co to jest za BMW(model,rok) oraz jaka jest instalacja gazowa(zwykła,elektronika,sekwencja)? Pozdrawiam.
Najpierw chłodnica oleju, potem uszczelka głowicy do sprawdzenia.
Uważam, że należy zmierzyć ciśnienie w cylindrach i sprawdzić wtryskiwacze - jeżeli jest to tylko na benzynie. Uszczelka pod głowicą też może dawać takie oznaki. Pozdrawiam.
zaplon kable
Test CO2 był robiony przed wymianą UPG nie wykazał nic. Pomimo to i tak zrobiłem nową uszczelkę głowicy+ obróbka planowanie itp i dalej to samo
Zrób diagnostykę, może błędy coś podpowiedzą. Uszczelka nie powoduje gaśnięcia samochodu po dodaniu gazu i długiego odpalania. Raczej byłby to problem z zasilaniem w paliwo. Duże ciśnienie w układzie chłodzenia i szybkie nagrzewanie się (brak odbioru ciepła przy zakłóconym obiegu chłodzenia) z dużym prawdopodobieństwem wskazuje na uszczelkę albo pękniętą...
Nie wiem jak wygląda to w golfie.. Ale posiadałem kiedyś BMW i tam objawem uszkodzonej uszczelki pod głowicą było dymienie z rury białym intensywnym dymem i bulgotaniem w zbiorniczku wyrównawczym chłodnicy..
Tylko zasadnicze pytanie brzmi tak: czy to może być przyczyną tych objawów ? Znajomego M50 z walniętą uszczelką głowicy mniej drży. A tam nawet kompresji nie ma.
Witam mam zamiar kupić bmw e36 1.8 benzyna Mam upatrzoną ale ma problem pierwszy to przepływomierz a drugi to zawieszony termostat Nie chcem wpaść ze kupie a tam uszczelka pod głowica walnięta , jak sprawdzić ja przed zakupem czy uszczelka nie jest uszkodzona , i jak sprawdzić czy to na pewno termostat
Witam wszystkich, Jestem posiadaczem BMW e92 325i 2006 r. Problem polega na tym, iż nie wskazuje poziomu paliwa, nie działają wycieraczki, brak komunikacji z OBD, ciągle świeci się kontrolka zaciągniętego ręcznego, centralny zamek nie działa. Bezpieczniki sprawdzone, wszystkie są w porządku. Podmieniłem już moduł JBBF (moduł komfortu). Nic to nie pomogło,...
eksplozja lpg,uszczelka pod głowicą,może dziura w tłoku,zmierz ciśnienie sprężania i daj znać.
Ten chrupek ma 20 lat a ty go chcesz jeszcze katować tuningami. Co jak co ale w bmw 2.0 diesel jest porządnym silnikiem jesli trzeba się się uszczelkę pod głowicą wymieni i chodzi silnik dobrze nie to co te nowe co po 10 latach nadają się na wyrzuceniem
Miałem podobny problem ale w BMW e46 po wymianie uszczelki pod głowicą brał płyn. wlałem jakiegoś specyfiku do uszczelniania chłodnic w płynie (nie pamiętam nazwy) i problem się rozwiązał.
I co miało winę?
Po dwóch latach dowiedziałem się o co chodzi. Może komuś pomoże ta informacja. U mnie problemem okazała się uszczelka pod głowicą silnika. Stąd problemy z gazem. Dziękuję wszystkim za udział w temacie. Pozdrawiam
co ma uszczelka do brania oleju? napisz co sie dzieje oprócz poboru oleju
Witam Mam taki problem. W zbiorniczku płynu chłodniczego robi się ciśnienie a temperatura silnika dochodzi nawet lekko powyżej 100 stopni. Minimalnie ubywa też płynu. Czy to na 100% uszczelka pod głowicą? Wycieków nie widać. Jeśli tak to jakich kosztów mogę się spodziewać? BMW E60 530i 2008r Silnik to N53B30 272KM Tak, wiem że to lipny silnik.
Witam mam pytanie odnośnie BMW 118i 2005 rok, benzyna silnik2,0. Otóż z wydechu bucha biały dym po dodaniu gazu, nie cały czas lecz czasami. Ubywa oleju. Płyn chłodzący ok. Auto ma 100,500km przebiegu, w marcu wymieniany był olej, filtry i świece. Skrzynia jest automatyczna jeśli ma to znaczenie. Co może być przyczyną? Kupiłam auto niedawno za duże...
Spróbuj rozejrzeć się za innym silnikiem. Jaki przebieg ma to auto, że pękła głowica? Spaliny w płynie to może być też uszczelka pod głowicą. Zdejmij głowicę i sprawdź szczelność. Czy olej jest w płynie chłodniczym? 3000-4000tyś to strasznie drogo.
Jak krokowca możesz obracać w ten sposób to niedobrze. Powinien być dobrze zaciśnięty. Może był otwierany. Ale dobrze kombinujesz, w nim jest na główce taki element, kurtyna która dawkuje powietrze. ECU powinien tym sobie sterować np na podstawie parametrów odczytanych z sondy lambda, przepływomierza. Ważne by się nie zacinał w jakimś tam położeniu....
Witam, mam kolejny niestety problem ze swoja bmw e46 320 d 150 km, dzisiaj zrobiłem około 300 km i wszystko bylo w porządku, żadnych objawów ktore wskazywaly by na cokolwiek, wieczorem odpaliłem samochód wszystko dobrze, po ruszeniu w lusterku biały dym, silnik był rozgrzany, nadal mocno kopci, ubylo trochę płynu chłodniczego jednak silnik pracował...
4 stówy to koszt sprawnej głowicy do tego uszczelka, planowanie i koszt robocizny a jest tego troszkę.
Witam, mam problem, silnik wyrzuca wodę i grzeje się, uszczelka pod głowicą wygląda dobrze. Czy w tych modelach, lubią pękać głowice albo tuleje cylindra.
Auto się przegrzewa, termostat wyjęty odpowietrzany i płukany układ 4 razy była tam masa rdzy, auto stało 2 lata, ogrzewanie jest tylko na obrotach powyżej 4000 i przy włączonym ogrzewaniu temperatura spada nawet na niebieskie pole. Poza tym nie dymi, jeździ ma moc tylko musi być ogrzewanie na maxa i wysokie obroty to wtedy się nie przegrzewa i węże...
Przy nowej uszczelce powinny być dane dot. przykrecania. Jezeli to x5 od 03-06r to kolejnosc jest taka: nowe sruby dokrecić według kolejnosci 1.40NM 2.80NM 3.Poluzować 180 stopni 4.dokręcić 50NM 5.dokrecić 90stopni 6.dokrecić 90 stopni
Witam! Miałam delikatną dziurkę w uszczelce pod głowicą. Wlałam preparat "K-SEAL uszczelniacz chłodnicy, głowicy". Zaszła jakaś reakcja chemiczna i robi się teraz cholerna piana (jakby ktoś wlał szampon do wody). Układ był płukany gorącą wodą z 10 razy i nadal nic. Jakiś pomysł na wyczyszczenie tego? Jakiś preparat sprawdzony? Z góry dziękuję za pomoc...
Jest caly czas taki sam,nic nie ubywa.Gdyby ubywal to pewnie swiadczylo by o uszczelce pod glowica.
To w jaki sposób podłączyć Lpg jak nie pod sądę?? Dodano po 2 Dodam jeszcze, że właśnie dzisiaj wymieniłem silnik, bo myślałem, że to wałek rozrządu lub uszczelka pod głowicą. Wstawiłem 1.8 m40 i nadal to samo
Witam dzięki popatrzę za takim silnikiem od bmw. A jeszcze jedno pytanie bo w tym starym silniku w feroza wydmuchuie uszczelek pod głowica już była robiona głowica i uszczelka że 3 razy może być wina bloku że jest nierówna płaszczyzna?
Może warto sprawdzić rozrząd skoro auto muli a przy wymianie uszczelki głowicy nic więcej nie było robione.Szczelność dolotu również.Korek chłodnicy też ważna rzecz.
rover 200 i ciagle przy nim cos. a zbliza sie do awarii uszczelki pod glowica
matiz uszczelka głowicą daewoo uszczelka głowicą uszczelka głowicą fabia
podłączenie szyby ogrzewanej karta zielonka symphony telefon
pralka podświetlenie wyświetlacza pralka podświetlenie wyświetlacza
Adaptacja przepustnicy po czyszczeniu w Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 Jak rozebrać młynek w ekspresie DeLonghi Autentica?