Dociągało się tylko głowice żeliwne w starszych typach silników i ze starszymi typami uszczelek. W silnikach Mitsubishi, choć głównie serii 4GXX, uszczelka głowicy, to jest czuły punkt. Czuły na błędy montażowe. Ważne jest dokładne oczyszczenie powierzchni przylgni i wyrównanie (planowanie) głowicy, jeżeli jest potrzebne. Ważną sprawą jest również zastosowanie...
To jeszcze zostaje uszczelka pod głowicą
Masz maź w zbiorniczku, ubywa Ci płynu a nic nie piszesz o tym by wzrastał poziom oleju. Skoro olej dostaje się do zbiorniczka to powinno być też odwrotnie. Tutaj turbina dostaje olej i chłodzenie z silnika więc problemem może być turbina - takie moje zdanie alem oczywiście mogę się mylić. Zacznij od pomiaru ciśnienia na tłokach. Jeżeli płyn dostawałby...
hmm a czy zauważyłeś żeby ci płyn chłodniczy schodził? lub czy w zbiorniczku od płynu nie znajduje się olej ? . Jeśli tak to mogła ci pójść uszczelka pod głowicą
Witam, posiadam auto marki mitsubishi canter rok 2000 poj 2800 chodzi mi o momenty dokręcania uszczelki pod głowicą
Słabo szukasz pierwsza pozycja z wójka google http://www.geneus.pl/index/czesci/Mitsub...
uszczelka sprawdzona od przewodu -głowica?
rysnieznany nie napisał jak był uszkodzony rozrząd, być może nie ruszało aparatem zapłonowym, jeśli dobrze pamietam,to w tym modelu jest napędzany od wałka rozrządu. Mnie też kiedyś przywlekli Astrę bo bendiks przepuszcza a skończyło sie na 1.200 pln, bo zerwał sie pasek - 14 na 16 zaworów do wymiany, 4 prowadnice pasek, rolki, uszczelka pod głowicą.
Po pierwsze sprawdzić termostat, a najlepiej wymienić jednak musi być założony część samochodów ma układ obiegu wody w silniku a dopiero termostat puszcza wodę na chłodnice zamykając obieg w silniku. Po drugie sprawdzić czy pompa pracuje prawidłowo tutaj niestety trzeba zagrzać silnik i czy na powrót pójdzie gorąca woda (nagle letni wąż zrobi się gorący).I...
Albo uszczelka albo głowica.
Uszczelka pod głowicą i regeneracja samej głowicy, pewnie 500zł najmniej.
Witam silnik 4G 64 na gaz nie pali Dodano po 23 Wymiana uszczelki pod głowicą i instalacja IMPCO Ca 100 wymieniłem wszystkie uszczelki i filtr Dodano po 51 Wymiana kopułki , przewody i cewka w instalacji wymienione filtr gazu w reduktorze uszczelki i w gaźniku uszczelki To się zrobiło po wymianie uszczelki pod głowicą
A może zawór się nie domyka (lub pękła sprężyna zaworowa) i sobie stuka zaworek o cylinderek robiąc demolkę...? W starych autach w 95% po załozeniu infrastruktury LPG leci uszczelka pod głowicą (wyższa temp spalania mieszanki).
Witam. Pojawił mi się olej w zbiorniczku wyrównawczym płynu, jaka to może być przyczyna? Czy poszła uszczelka pod głowicą czy może coś innego? Proszę o pomoc.
Witam. Mi też tracił moc i zaczął kopcić na biało. Zjadł mi cały płyn chłodniczy. Myślałem że to uszczelka pod głowicą ale okazuje się że to właśnie ta chłodniczka. Mój mechanik powiedział że można to obejść ale może się okazać że będzie więcej palił..
Witam mam wózek widłowy Clark jak w tytule. niestety silnik jest do remontu (uszczelka pod głowicą itp) czy ktoś wie jaki silnik od jakiego samochodu będzie pasował tam zamiennie. jest to silnik na gaźniku zasilany samym gazem
juz znam przyczynę. wywaliło uszczelkę pod głowicą, tylko dlaczego poraz drugi?? była zmieniana jakieś 5000tys km temu, mechanik stwierdził ze głowica jest ook
Witam! Jeśli na uruchomionym silniku odkręcisz korek od zbiorniczka płynu chłodzącego i będzie tam "bulgotać", i uchodzić ciśnienie (UWAGA: może być gorące), a po zgaszeniu silnika powyższe ustanie, to masz albo uszczelkę pod głowicą do wymiany, albo głowica (bardziej stawiam na uszczelkę). Może być też przyczyną termostat (Zablokował się), ale wtedy...
Tak myślałem, że ta maź to mieszanina oleju i płynu. Zastanawia mnie jednak miejsce gdzie to występuje. Jest tam uszczelka, nie ma śladów pęknięć głowicy a przeciek musiał być. Jedynym podejrzanym jest ta zardzewiała kuleczka, która zaślepia otwór w głowicy ale ta rdza to chyba skutek a nie przyczyna przecieku.
Jeżeli wydobywają się kłęby białego dymu to najprawdopodobniej będzie to uszczelka pod głowicą do wymiany (woda dostaje się do cylindrów dlatego pojawia się biały dym) .Polecam też sprawdzić głowice na szczelność (czy nie jest gdzieś pęknięta). I taka mała rada Filtru paliwa nie powinno się czyścić tylko wymieniać.
Witam posiadam mitsubishi carisme 1.8 gdi 2000 rok . Samochód dużo pali ,a mianowicie około 14 litrów w trybie miejskim . Mam też obiaw ,w postaci falujących obrotów na biegu jałowym z tego ,co się dowiedziałem jest to spowodowane zabrudzoną przepustnicą ,ale czy to też ma wpływ na spalanie ,czy to może inny problem .W tym aucie była wymieniana uszczelka...
Witam serdecznie piszę do was z pytaniem czy warto ryzykować i zakładać ponownie głowicę jeśli ma ona pęknięcie widocznym na zdjęciu. Głowica jest po planowaniu przebieg ok 300 tys km. Wcześniej uszczelka była wymieniana 4 lata temu po czym przejechałem ok 100 tys. Mikro pęknięcia były już wcześniej na wlotach wtryskowych przy ostatniej wymianie uszczelki....
Witam!!! Niedawno oddałam autko do mechanika...Jako typowa kobieta powiedziałam aby "zrobił wszystko co trzeba" czyli paski bla,bla,olej itd Odebrałam autko ( Mitsubishi Colt 1.3 16v 1997r) po przejechaniu okło 20-25km autko stanęło,nie chciało odpalić. Chciałabym nadmienić iż nie zapaliła się ani jedna kontrolka,która w takich sytuacjach zaświecić...
palec jest OK, ale elektrody kopułki wypalone są, elektrody świec ok 1 mm ustawione zgodnie z zaleceniami producenta. Ale wyszła dziś nowa ciekawostka: Zmiana kabli nic nie dała, za to kręcenie aparatem zapłonowym w lewo tak, przy maksymalnym wychyleniu w lewo silnik jest w stanie utrzymać co prawda nie równe ale jednak jałowe obroty. Jak by wszystko...
Cześć! Super, że podałeś tyle szczegółów – to bardzo pomaga! Rozbiję to na części, bo masz kilka problemów do ogarnięcia. A. Elektryka (P1676, alternator, migotanie) Błąd P1676 to problem z komunikacją alternatora (LIN/BSS), często związany z regulatorem lub okablowaniem (,). Twój stary alternator (Mitsubishi 9660055080) i zamiennik (REC-2.3761) mogą...
witam opisze moją historię z tym problemem i chciałbym posłuchać waszych rad a więc: samochód kupiłem we wrześniu ub. roku a od listopada zaczęły się problemy, pewnego dnia zauważyłem mega wyciek oleju, jak się później okazało spod głowicy, więc wymiana uszczelki była potrzebna oraz planowanie głowicy, pomogło na kilka tygodni, potem wyciek znów był...
Witam, silnik 4d56 2,5 w Pajero z 2002r. Wersja z pompą elektroniczną 115km. Po kapitalnym remoncie (dół i głowica) nie odpala ... Remont z powodu wywalonej uszczelki pod głowicą. Przy okazji zregenerowane wtryski. Rozrząd ok, ciśnienie sprężania po 33 bary na każdym cylindrze. Dalsze sprawdzanie doprowadziło do pompy. Odkręcone przewody od wtrysków....
Cześć Ręce już mi opadają. Pacjent Mitsubishi Eclipse 2.0 z 92r. 4G63, krew mnie już zalewa. Przed naprawą silnik odpalał i pracował właściwie. Po wymianie uszczelki pod głowicą i złożeniu wszystkiego silnik odpalił, wszedł na wysokie obroty, coś zaterkotowało w silniku i zgasł. Nie chciał już odpalić, dopiero po odpięciu przepływomierza odpalił i kulawo...
400zł to przy obecnych cenach oc nawet tego nie pokryje (silnik 1,6 to min) ale lepiej poszukaj vectr- czesci są tańsze. volvo było robione wspólnie z mitsubishi (oprócz silników) i ceny mogą dać w kość. a pomyślałeś że jest możliwe OC na raty? Dodano po 2 Jak masz 3 tys to szukaj zadbanej skody felicji lub tego typu auta . Kupisz od pierwszego właściciela...
A, oczywiście. Zapłon obecnie na pewno jest i iskra jest silna - ma niebieski kolor przy przeskoku z odległości pół centymetra. Miałem bardziej na myśli, że może zapłon jest w niewłaściwym momencie i dlatego gaśnie. Ale może i masz rację – trzeba by może sprawdzić ciśnienie paliwa… Jeśli chodzi o ten kabel, który idzie z ECU do tego czegoś,...
Jeśli będziesz poruszał się po mieście to po co Ci jakieś specjalne osiągi?? Rozejrzyj się jeszcze w małych autach typu Nissan Micra, Mazda 121 względnie 323, Mitsubishi Colt też nie jest zły-silnik jak najbardziej wytrzymały (1,3) autko ładne i zgrabne i również dynamiczne, Daihatsu Charade można się temu przyjrzeć 1.0 diesel. Fiat Seicento 1.1 nie...
Tak poradziłem sobie z tym problemem tzn a wszystkich pompiarzy którzy regenerują te pompy to za mity które opowiadają typu elektronika .kalibracja itp.pierdoły to tylko nabijanie w butelke ta pompa to jak wszyscy wiedzą to kopia bosch vp37 produkowana przez zexel ale japończyki poprostu chcieli zmodyfikować tak zwaną siekiere co jest największą głupotą...
hehhehe........ rozwiązałem problem. wszystko przez to że miałem uszkodzona uszczelke pod głowicą. tzn. na biegu jałowym samochud zasysał zbyt wiele powietrza i gasł. dzięki za temacik.
Sprawdź jeszcze raz wtryski przekładając je miejscami np. 1 z 3, 2 z 4 i zobacz na które cylindry reaguje przy zdejmowaniu wtyczek. Sposób prosty ale skuteczny. Gdybyś nie mierzył kompresji to można by podejrzewać uszczelkę pod głowicą wydmuchaną pomiędzy 3 i 4 cylindrem.
matiz uszczelka głowicą daewoo uszczelka głowicą uszczelka głowicą fabia
kontrolka stanu oleju nieprzydzielony obszar dysku laguna zaprogramować
ciśnieniomierz uszkodzony viper22a zamiennik
Zmiana czułości urządzenia S30: jak to zrobić? Oczko niezależne w analizie obwodów elektrycznych