Na uszczelce głowicy nie było danych?
Luzu na prowadnicach niema przylgnia wygląda dobrze, zastanawiam się czy docierać jej do tej z samochodu czy tej w której chodziły tylko te wżery, gdyby nie to, to bym wcale nie cudował. Jak myślisz kolego Daro czy te wżery uszczelni uszczelka czy raczej nie da rady. Tak jak pisałem w około komory spalania...
Ale pasek rozrządu założono chyba na właściwe zęby koła zębatego skoro dał się zapalić chyba że za mocno naciągnięto. Jakby było przesunięte chocby o jeden to byłyby problemy z uruchomieniem i dalszą eksploatacją, przynajmniej mi się tak wydaje. Najpierrw po założeniu głowicy silnuik nie chciał odpalić...
Dzień dobry. Proszę o pomoc, bo problem trwa już za długo. Sprawa wygląda tak. Peugeot 207 SW AKT 1.4 benzyna 16V VTI 70 kW. Kupiony w kwietniu br. Ma wgniecione oba progi zaraz pod przednimi drzwiami (jakby zjechał mocno z krawężnika, lub najechał na coś i się zawiesił. Spalanie średnio 7,5/100km Z...
Stawiam na uszczelkę głowicy lub problem z sama głowicą, a polega na tym że dostaje się kompresja z cylindrów do układu chłodzenia i tym sposobem zapowietrzamy układ chłodzenia który później nie pracuje tak jak ma . Ja proponuję zrobić tak: 1. Rozgrzać silnik do momentu włączenia się elektro wentylatora...
Kolego chodzi Ci o nagrzewnicę czy o dmuchawę. W peugeocie 309 często padały tranzystory od dmuchawy - należało wymienić na odpowiednik. Jeśli nagrzewnica nie działa to najpierw spróbuje odpowietrzyć układ, sprawdź działanie zaworu otwierającego przepływ płynu. Jeśli to nic nie da to zostaje wymiana...
Jeśli chodzi o wielkośc wycieku to dziś rano mechanik wymieniając termostat uzupełnił poziom płynu oraz odpowietrzył układ A z jakiego powodu wymieniałeś termostat, przecież silnik nie przegrzewał się? Nie wiem czy jest gdzieś nieszczelność i płyn ucieka czy problem będzie uszczelki głowicy. Jak...
Jest dobrze, nie powinno być problemu, sprawdzić drożność, ew. czy nie jest zapowietrzony układ, często tak objawia się lekki przedmuch uszczelki pod głowicą.
czym jest uszczelniona tuleja z blokiem silnika wymieniam to ponieważ brał olej i poszła uszczelka po głowicą
Czy był sprawdzany Termostat? Możliwe ,że on nie przepuszcza tak jak trzeba i się blokuje, pozatym silnik przez ten okres grzania mógł mocno dostać, jeżeli tak było to trzeba sprawdzić uszczelkę głowicę itp. Sprawdzałeś poziom płynów? No i Czy odpowietrzyłeś po dolewaniu wody? Możliwości są setki sprawdź...
3 rok na LPG duzo km nabiło? Czujnik temp. może informawać o problemie z obiegiem cieczy oraz powietrzem w układzie -> sugestia do uszczelki pod głowicą.
Przez uszczelkę głowicy także może pluć olejem. Kopci ten samochód? Na jaki kolor?
Tak, podczas nagrzaneg i pracującego silnika odkręcam korek i jest jedynie lekkie "psssyt" co moim zdaniem wyklucza uszczelkę pod głowicą
Tylko trzy miejsca mogą być. Pierścienie, uszczelniacze zaworowe lub turbo. Sprawdź pod korkiem, czy nie ma mazi, zajrzyj do przewodów przy turbo, czy tam nie jest dużo oleju. Zawsze możnaby wyeliminować turbo i uszczelkę pod głowicą.
Możliwe że ten hałas zanim zacząłeś remont to był objaw uszkodzonych regulatorów hydraulicznych ! Jaki był zalany olej ? Może być że było 3 litry oleju i litr moto doktora teraz się napełniły i nawet diabeł ich nie opróżni ;-) Albo mechanik zapomniał dokręcić głowice lub dać uszczelkę :-)
A więc, silnik zaraz po odpaleniu (2min-3min) łapie wysoką temp Taka "prędkość" nagrzewania "pachnie uszczelką pod głowicą....
Taa, jasne... To po jakie licho we współczesnych samochodach jest napierniczone 758 czujników i jeszcze więcej kontrolek? Zawsze może strzelić pasek, kamień uszkodzi chłodnicę... nie ma idiotoodpornych silników, a już na pewno nie 20 letni. Chłopak zrobił przekładkę, czy mechanik, jakie to ma znaczenie?...
termostat ok, chłodnica też, więc może pompa. po czym mogę stwierdzić, że to właśnie to? Słyszałem że powodem takich wahać może też być uszczelka pod głowicą?
Jeśli chodzi o wyciek, to uszczelki głowicy pompy do wymiany. Komplet. Reszta wyjdzie w praniu.
Na dwójce dusi sie podczas dodawania gazu. Wymieniany był termostat, świece, cewka, uszczelki, głowica była tez robiona. Co to może byc że daje mu sie gazu a on po prostu nie jedzie i się dusi. Zaden mechanik nie potrafi pomóc.
Przebadałem dość dokładnie wszystko i nie ma nigdzie nic co by sterowało pierwszym biegiem wentylatora chłodnicy. Wentylator włączał się przy 95-96 stopniach, było to za późno. W moim pugu jest czujnik temperatury 3 pinowy, między 2-3 jest termistor, między 1 a masą auta jest jeszcze coś innego (termistor...
Być może właśnie uszkodziła się uszczelka głowicy.
Witam, posiadam Fiat 1.9 D 290L ( Ducato 1 ) z silnikiem z Peugeot J5 1.9D. Wnioskuje z części które wymieniałem przy remoncie silnika. Przechodząc do meritum. Auto odpalało od delikatnego przekręcenia kluczykiem zawsze i od razu idealnie pracowało. Posiadam je dwa lata i zawsze pięknie...
Witam. Problem się zaczyna od przyciągnięcia auta z pękniętym paskiem rozrządu. Zdjąłem głowicę została sprawdzona na szczelność wymienione zawory wszystkie ssące i szlif głowicy. Przy okazji wymienione świece bo nie były w dobrym stanie i oczywiście Kpl. uszczelek itp. rozrząd pompa wody. Po złożeniu...
dobrać grubszą uszczelkę głowicy (o ile grubszą powinien poinformować Cię zakład planujący głowicę) A w jakim celu, czy to będzie tuning? :D
No i jak masz w płynie chłodniczym okrągłe plamki oleju to oznacza jedno :P Wymiana uszczelki pod głowicą ( olej dostaje się przez otworki w uszczelce do układu chłodzenia ) Jeszcze w niektórych autach może dostawać się olej do chłodzenia przez nieszczelną chłodniczkę oleju. Ale w twoim przypadku...
1.Sprawdź kup korek 2. Sprawdź czy jest chłodnica EGR jak jest trzeba sprawdzić czy nie jest dziurawa. Jak tu będzie wszystko ok to zostaje uszczelka pod głowicą.
Mam problem z moim peugeotem 106 1.1 60KM z 1999r. Samochód po wymianie uszczelki pod głowicą.Było pełno masła,uszczelka stara była jak sito,pełno rdzy itd.Źle wypłukałem miskę i mechanik jak korygował mi rozrząd bo też źle go ustawiłem to mówił,że znowu pełno masła było.Wypłukali i jeżdżę już z 1000km...
Witam, Posiadam jak w tytule peugeot 407 2litrowy benzyna z 2008 roku. Auto niestety kupione sprowadzane (wtedy nie byłem świadom przewałów jakie handlarze robią). Auto było kupione ponad 3 lata temu i nie była to "okazja cenowa". Intensywnie jeździłem nim 2 lata i większych problemów nie było, po...
Witam. Mam problem z peugeotem 206 1.4 8v. Zaczęło sie od przegrzewania silnika i dzwieku pluskającej wody z lewej strony auta. Okazało sie ze silnik został przegrzany i trzeba było wymienic uszczelke pod głowicą, termostat, olej i filtr i uszczelki na wtryskach. Po złożeniu wszystkiego auto pali ale...
witam. miałem podobny problem z temperaturą w swoim Peżocie 306 (1.4 "husky" 99 rok,benz.) po wymianie uszczelki pod głowicą, uszczelki pod kolektorem wydechowym, planowaniu głowicy,termostatu, świec, oleju , filtrów... temperatura cieczy po za miastem przy prędkości 100 - 110 km/h i 3000 rpm wahała...
Dzisiaj rozmawiałem z kolegą pracującym na jednej ze stacji, powiedział: ''przecież nie ma różnicy na której stacji tankujesz, w większości paliwa dostarcza jeden dystrybutor". Pojechałem na pewną markową stację i zalałem ich firmowe paliwo 98 na prawie pusty zbiornik. Za przysłowiowe 50zł miałem całe...
Mam mały problem nie mam narzędzi do blokady kół rozrządu i wału korbowego, a muszę zdjąć głowicę ubywa wody podejrzewam uszczelkę pod głowicą lub pęknięcie głowicy. Moje pytanie to, macie może instrukcję jak ustawić rozrząd w Peugeot Expert 2,0 HDI , 2003 rok i tabelę z momentem i kolejnością dokręcania...
Witam, Kupiłem samochód z wadą: - brak ciśnienia oleju sygnalizowany przez kontrolkę - w układzie chłodzenia nie robi się ciśnienie (węże nie robią się twarde, brak "syknięcia" przy odkręcaniu na gorąco nakrętki zbiorniczka wyrównawczego - z wydechu po 30min od uruchomienia silnika nadal lecą kropelki...
Proszku kolego nie będę sypał nie wierzę takim wynalazkom jeszcze mi zalepi nie to co ma zalepić To nowoczesne preparaty zatykają w miejscu wycieku resztę można spuścić po uszczelnieniu przy okazji wymiany płynu przed zimą to na wypadek małej dziurki w chłodnicy może się przydać. Zatkałem tak w drodze...
Kolejność tak jak w przypadku głowicy, czyli zaczynając od środkowych do zewnątrz. Najpierw wszystkie po 5Nm, potem po 10Nm. Pamiętaj też że uszczelka ma być odtłuszczona.
Temperatura wcześniej była za niska powinna być 90, wskazuje na uszkodzony termostat. Reszta objawów na uszczelkę pod głowicą, sprawdź testerem do płynu, czy nie ma spalin w zbiorniczku wyrównawczym
Witam Serdecznie, Zaczęło się dwa dni temu, gdy podczas hamowania czuć było zapach spalonego oleju w kabinie. Trochę leciało z tyłu silnika olejem, więc pomyślałem że skapnęło na coś gorącego i daje to taki właśnie efekt. Poziom oleju na bagnecie był bez zmian więc kontynuowałem jazdę. Silnik od...
mam pytanie odnośnie zerwanego paska rozrządu w 406 1.8 16V pasek zerwał mi sie na swiatlach przy ruszaniu ( moja wina powinienem wymienić po 50tys zwłaszcza ze samochód kupiony parę miesięcy temu ) wracając do tematu silnik byl na małych obrotach kiedy sie zerwał i nie zdazyl nabrać prędkości. teraz...
Cześć, kupiłem Peugeota 205 1.6 GTI 113 KM z uszkodzonym silnikiem, silnik pracuje na cylindrze 1 i 4, a 2 i 3 zupełnie nie spalają. Iskra występuje na wszystkich cylindrach, zasilanie jest na każdym wtryskiwaczu, każdy ma identyczną oporność. Zmierzyłem ciśnienie sprężania i wynosi odpowiednio: 1...
hehe;) To powerforce z motorlandu czy WM z wilmatu?? Powerforce akurat powinien chodzić. WM może puchnąć;) Co do odpowietrznika w chłodnicy - jak go zrobiłeś to nic dobrego. Aby był obieg to musisz mieć ciśnienie które wytwarza pompa. Robiąc odpowietrznik, woda może mieć mniejszą prędkość przepływu....
Peugeot partner rok produkcji 2006 benzyna, odpala świetnie ale nie ma mocy, problem pogorszył się po wymianie uszczelki pod głowicą i planowaniu głowicy ,3 miesiące temu wymieniłem rozrząd. Dziś kupiłem i wlałem preparat protek do benzyny ale bez poprawy , przed wlaniem środka trochę falował na obrotach...
Nie znam się na samochodach ale miałem podobne objawy w Punciaku. wiem, że Punciak to nie to samo co Peugeot ale być może naprowadzę Cię na jakąś usterkę. Zobacz czy nie ubyło Ci płynu chłodzącego ( to tak na marginesie ). U mnie uszkodzona była uszczelka pod głowicą do tego stanu, że nadpaliła głowicę...
No to wszystko jasne. Uszczelka pod głowicą. Płyn z chłodnicy dostaje Ci się do silnika i stąd ta para z wydechu czyli biały dym. A olej z silnika dostaje sie do chłodnicy. Wymień jak najszybciej uszczelkę, olej i płyn w chłodnicy. Pozdrawiam.
Wg mnie to wygląda na uszczelkę bądź pękniętą głowicę jeżeli nie widać wycieków. Dość często zdarza się, że uszczelka puszcza mimo iż nie widać objawów o których pisałeś.
Nie, to podobno dziecko Peugeota, łącznie z silnikiem. Na dzień dzisiejszy odczytałem kody błędów sterownika silnika, wyszło ich 10.. Po wykasowaniu zaczął lepiej odpalać, ale jeszcze nie jest tak jak powinno.. Po kilkukrotnym odpaleniu i rozgrzaniu nie złapał błędów. Skalibruje jeszcze TPS i zobaczę...
Mam partnera 2001 r. 1,9 d, w moim przypadku gdy pojawił się olej w zbiorniku chłodzenia odprowadziłem auto do mechanika z podejrzeniem uszkodzonej chłodniczki oleju.Mechanik na wstępie stwierdził że raczej nie będzie to uszczelka pod głowicą, zajął sie chłodniczka, po 3 godz zadzwonił do mnie z informacją...
Problem spowodowany jest oczywiście brakiem płaskości powierzchni Czasem kiepskiej jakości uszczelką, u siebie dwa razy zmieniałem uszczelki klejąc na dobre silikony, a problem rozwiązał się po zastosowaniu uszczelki erlinga, nie z jakichś firm krzaków. I tyle co do płaskości głowicy czy pokrywy. Po...
Mam wyciek z uszczelki pod głowicą, póki co towarzyszyły temu nierówna praca silnika oraz wyciek oleju, teraz zaczął się pojawiać problemy z rozruchem, dzisiaj nie chciał odpalić a po kilku próbach już nawet rozrusznik nie kręci, czy to może być spowodowane przez tą uszczelkę?. Dziękuję za odpowiedzi
zrobiłem regulacje lpg u gazowników i zaczął mi strzelać filtra powietrza już też na benzynie. ale pojeździłem trochę po mechanikach i i elektromechanikach to nikt z tych co odwiedziłem nie wiedział co jest przyczyną strzału. Znajomy /były taryfiarz/ poddał mi pomysł żeby sprawdzić świece i z 4 cylindra...
Powodem skakania temperatury jest powstawanie korków gazowych w układzie chłodzenia . pompa jest w stanie przetłoczyć ciecz ale gazu już nie i dla tego raz jest obieg cieczy a raz nie . Eliminujmy po kolei co zostało zrobione i co może być przyczyną usterki . Powodem powstawania poduszki gazowej w...
Najlepszym rozwiązaniem jest ściągnięcie głowicy niestety ponieważ istnieje realne ryzyko zanieczyszczenia cylindra przez opiłki w trakcie rozwiercania a przy okazji przy tym przebiegu nie zaszkodzi wymiana uszczelki pod głowicą.
Wycieka zawsze w tym samym miejscu (silnik TU). Uszczelka do wymiany. Nie ma innego wyjscia.
Jeżeli pasek się zsuwał to coś musiało nie pracować w jednej płaszczyźnie (napinacz, rolka prowadząca, pompa wody lub nadmierne zużycie kół zębatych- chociaż nie sądzę). Usunąć z głowicy uszkodzone zawory, założyć starą uszczelkę głowicy i przykręcić głowicę po rogach (z czuciem), założyć nowy pasek...
Witam wszystkich forumowiczów bardzo serdecznie. Do tej pory obserwowałem to forum i znalazłem wiele odpowiedzi na moje problemy ale tym razem potrzebuje bezpośrednio waszej pomocy z moim autkiem. A mianowicie peugeot 406 1.8 16v 2000r ma problem :( NA zimnym silniku najczesciej gaśnie, sporadycznie...
Jeśli Ci potrzebne są te dane, to podaje: 1 moment = 10NM 2 poziom = 20Nm 3 ostatni poziom, to 240 stopni. Oczywiście to stosujesz tylko w tedy, jak wymieniasz uszczelkę głowicową i tylko w ów czas. Później już nie dociągasz głowicy - nigdy! Po co tam cokolwiek ruszałeś?
A na opakowaniu uszczelki nie pisze?
Błędów brak, z parametrów bieżących ro tak jak już pisałem jedyne co się nie zgadza to czasy wtryskow, temperatura plynu chlodzacego oraz zauważyłem ze czasy ładowania cewek wynoszą ok 15ms. Co do góry silnika to poprzedni mechanik robił całą głowice bo twierdził że to też mogą być zawory. Zawory zostały...
witam potrzebuje schemat z jaką siłą dokręcić głowice przy wymianie uszczelki pod głowicą
Sprawdź czy koła tylne się nie chylą i czy się tył ugina na belce. Jak koła się kładą, to będzie belka do robienia. Samochód od 1998 roku i był produkowany dość długo więc z częściami nie będziesz miał problemu. Nic nie wspominasz o silniku. 1.4 75KM czy 1.6 90KM to znane i proste silniki z pewną...
Kompresja wczoraj sprawdzona na każdym z cylindrów 15,5/16. Głowica była planowana oraz nowa Uszczelka pod głowica 2 lata temu. Dodatkowo wymieniane pierścienie na tlokach. Jeśli chodzi o wydech to sonda wymieniana przy katalizatorze ktoś coś chyba robiła bo są ślady cięcia. Więc chyba jest wycięty...
Głowica wymieniona. Nowa uszczelka pod głowicę. Zawory sprawdzone. Szczelne. Kompresja równa na wszystkich cylindrach. Świece zarowe sprawdzone. Wtryski bez zarzutu. W między czasie sprawdzone kliny na kołach zębatych rozrządu. Podejrzenie że zerwało kliny ale wykluczone. Po całej operacji auto odpaliło...
Jak w temacie. W samochodzie po puszczeniu nogi z gazu słychać fuknięcie/strzał w wydechu. W czasie rozpędzania jest mułowate. Do 100km/h rozpędza się w czasie 22-24s. Żeby uprzedzić pytania napiszę co było zrobione: 1.wymieniłem uszczelkę pod głowicą ( głowica sprawdzona kompleksowo w profesjonalnym...
Panowie, po wymianie uszczelki pod głowicą zaczęły mi się problemy z peugeotem, silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach, minimalnie faluje/szarpie, sprawdziłem juz wszystko i rozrząd, luzy, czy lewego powietrza nie dostaje, podpinany był pod kompa i zero błedów, wszystko ok, sprawdzana kompresja...
Miałem kiedyś Cytrynę ZX-a z identycznym silnikiem i objawami, i zapewniam, że te silniki nawet przy przebiegu około 200 tys. km nie powinny pić tyle oleju. W moim przypadku wystarczyło wyczyścić zawory i kanały dolotowe do nich, lekko dotrzeć je i zamontować nowe uszczelniacze trzonków. Cena części...
Witam wszystkich. Może zacznę od początku. Niedawno zauważyłem że w mojej 106 słabo działa ogrzewanie. Winowajcą był termostat. Po wymianie i odpowietrzeniu (silnik pracował bez problemów) autko przestało w garażu 3 dni. Po tym czasie po odpaleniu peugeot dziwnie się zachowywał, tracił moc, dostawał...
W wolnossącej benzynie? Może sprzęgło poleci jak ktoś ciężką przyczepę targa. W samym silniku trudno raczej coś popsuć, uszczelkę pod głowicą na skutek przegrzania albo drobiazgi z osprzętu. Dopiero te nowocześniejsze turbobenzyny, typu 1.2 TFSI albo inne abominacje, dorównują awaryjnością nowoczesnym...
1. sprawdzić uszczelkę pod głowicą 2. zmasować czujnik temp. bo czasem tą masę gubi.
Jak dół silnika jest OK to robiłbym głowice.Tym bardziej ze i tak będzie ściągana do wymiany uszczelki.Oddajesz do zakładu na planowanie,test szczelności itd.Tam powinni wiedzieć jak z zaworami i cała reszta głowicy. Kupując drugi silnik nigdy nie masz pewności jaki on jest naprawdę.Poz tym ze "pochodzi...
Witam mam pytanko ,a mianowicie moje autko miało wymianę uszczelki planowaną głowicę regulację zaworów i teraz po naprawie po jakim czasie mogę zacząć jeździć na gaz czy muszę przejechać sporo kilometrów (ile!!!)na benzynie czy też mogę od razu jeździć na gazie obecnie po naprawie na benzynie przejechałem...
Udaj się do mechanika. Mogła paść uszczelka pod głowicą.
Witam, znajomy ma peugeota 806 2.0+LPG 1996r, pseudo "mechanik" źle wymienił uszczelkę pod głowicą czego efektem było jej pęknięcie, moje pytanie dotyczy tego czy jest możliwość bez większych przeszkód zamontować silnik diesla do tego auta? Np taki 2.1TD z 2001r? Jakie przeszkody mogą spotkać go przy...
Witam. Mam peugeota 307 1,4 hdi- problem jest tego typu że samochód na obrotach na ludzie się "trzęsie" tzn wpada w wibracje- jakie powinny być obroty w tym modelu na luzie? Jeszcze jedno jak jadę powiedzmy 90 km/h i włączę na luz to obroty spadają poniżej 800 i w tedy zaczyna się "trzęść" cały samochód,...
Witam, W moim peugeocie (1999r 306; 1.6 benzyna kombi, Husky) występuje kłopot z nierówną pracą silnika na biegu luzem. Kiedy zaplam samochód i zejdzie on z ssania do 850 obr silnik pracuje nierówno, szarpie nim i pufa z rury wydechowej. Szarpanie czuć wyraźnie siedząc w środku. Na pierwszy rzut oka...
Witam Mam takowy problem iż chciał bym w swoim wysłużonym skuterku Peugeot Fox zamontować nowy cylinderek. Znalazłem na jutube taki filmik: Na filmiku witać iż założony jest cylinder Polini chłodzony cieczą. Niestety nie znalazłem nigdzie takowego zestawiku do mojego skutera. Z...
Właśnie w okresie kiedy totalnie tył przestał hamować to nie było "chwiania się" jest to na pewno spowodowane hamulcami, a w tylnym zawieszeniu na pewno nie ma luzów, było sprawdzane na 100%. Pompa paliwa póki co nie wyje jak opętana jedynie słyszę jak się włącza i wyłącza. [youtube][/youtube] pompę...
Witam serdecznie, Posiadam autko marki Peugeot, 106 1.0 93 rok. Brat wymieniał mi ostatnio uszczelkę pod głowicą. Wszystko niby cacy i w ogóle ale okazało się że po złożeniu silnika nie dochodzi zasilanie na świece. Sprawdzałem wszystkie wtyczki przewody niby gra. Szukałem podobnych tematów, większość...
Witam serdecznie, Peugeot 106 rocznik 93 silnik 1.0 33kW Mam taki o to problem. Jestem po wymianie uszczelki pod głowicą, mono-wtrysku, czujnika położenia przepustnicy oraz nastawnika przepustnicy. Silnik gdy jest zimny pali od ręki i utrzymuje dobre obroty. Gdy tylko się trochę zagrzeje obroty zaczynają...
Stawiam na uszczelkę pod głowicą....
Mam taki problem z Peugeotem 306 1.9 silnik DW8, podczas jazdy pękł wąż, wyciekł płyn, silnik się zagrzał i stanął. Po ostygnięciu widać, że kręci normalnie, ale nie odpala, tylko przy rozrządzie widać jakby parę. Stawiam, że uszczelka pod głowicą się stopiła. Moje pytanie jest takie, co mogło by się...
Prosta kalkulacja wyjecie 4 wtryskiwaczy to koszt ok 800 pln + dzwigienki ok 16 x 49 pln to kolejne 784 pln nowy rozrzad 400 pln , przy peugeocie 807 dojcie do głowicy est naprawde trudne więc nie ominie mnie podniesienie glowicy aby byla pewność ze zawory są dobre - kolejne 100 pln uszczelka ok 100...
Witam, PEUGEOT BOXER BLASZAK 99r. 2.5 TD V8, 79kW, 107KM Miesiąc temu wracając z trasy zaczął dymić na biało-szaro i szarpało silnikiem, diagnoza w pobliskim serwisie wtrysk leje a że nie mogli ich wyciągnąć do sprawdzenia kazali wolno wracać do domu ok 250 km. Na miejscu okazało się że wtryski...
Witam, Kupiłem niedawno Peugeota 406 Coupe 2.0 PB 97kw i uznałem, że warto zainstalować w nim gaz (oszczędności). Kolega polecił mi pseudo "Fachowca" u którego po czasie oczywiście stwierdziłem problem z alkoholem :( -smutna historia przyznam szczerze. Gdy odebrałem samochód z nową instalacją gazową...
Witam . Mam problem z peugeot 1.6 16v hdi Sprawa wygląda tak kupilem peugota 307 św silnik wyglądał jakby ktoś wylał na niego wiadro oleju spalonego. Zdemontowalem silnik wyciągiem głowice wymieniłem każde uszczelki oringi uszczelniacze itd dotarłem zawory wymieniłem hydrosztosy i dźwigienki. Auto...
Witam posiadam następujący problem , mam peugeota 1.4 1997 rok benzyna + gaz , do 3 tyś obrotów z nawiewów leci zimne powietrze jak trzymam na obrotach rzędu 3500 obrotów to grzeje prawidłowo , temperatura skacze od normy czyli środka do 1 kreski powyżej środka i spada do normy ale nie przegrzewa...
Nie wiem dokładnie jak jest w Peugeot 206 robiłem podobny przypadek w 307 SW i komputer pokazywał zawór EGR a był przepływomierz i silnik w przedziale 2000 obrotów nie miał mocy i mieszał, po przekroczeniu 2,5 tyś dostawał kopa i jechał już poprawnie ale nie da się tak jeździć bo zakres prędkości 90-100...
Witam, mam problem z rosnącą temperaturą silnika na postoju. Zaczęło się od chwilowego braku ogrzewania, zaczęłam kontrolować temperaturę i wskazywała ok 100st. W zbiorniku zaczął znikać płyn chłodzący i pojawił się olej. Zmieniliśmy uszczelkę pod głowicą i termostat z czujnikiem,...
Witam. Od dłuższego czasu miałem w zbiorniczku wyrównawczym kropki oleju, lekki rosół. Auto chodzi normalnie, trzyma temperaturę itd. Dzisiaj zauważyłem, że oleju ubyło więcej i plamy w zbiorniczku wyrównawczym też się powiększyły. Olej został dolany, tak aby było go w normie. Rozumiem, że do wymiany...
Witam. Potrzebuję waszej pomocy jak prawidłowo ustawiać rozrząd po znakach w Peugeot 206 1.1 ben. Samochód stał rok u mechanika bo padła uszczelka pod głowicą, odciągał naprawę z dnia na dzień aż postanowiłem się sam za to zabrać. Czy ktoś podpowie jak ten rozrząd ustawić bez żadnych blokad tylko...
Mam problem z temperaturą silnika. W czasie jazdy w lecie silnik utrzymywał bardzo wysoką temperaturę około 95 ,98 stopni ale się nigdy nie zagotował. Natomiast zimą problem jakby znikł ale szybka jazda za innym samochodem albo dynamiczna jazda i problem powraca. Na początku myślałem, że to uszczelka...
witam! w wężach dochodzących do kolektora zauważyłem "masełko", były pozapychane. po wydmuchaniu sprężarką jest poprawa. obroty już nie "skaczą", ale są jeszcze za wysokie (ok 1500) na "luzie". olej jest czysty, ale to chyba już znak, że czas pomyśleć o nowej uszczelce pod głowicą. mam cichą nadzieję,...
Kiedyś miałem podobny przypadek renaut 19 zamienione były wtyczki od zaworu wolnych obrotów i potencjometru przepustnicy... Wtyczki pasowały idealnie ,auto było po wymianie uszczelki pod głowicą nie zapalało... Efekt końcowy wymiana komputera i potencjometru. To był wielopunktowy wtrysk ...
Witam :) Jak w temacie nie zapala, silnik 1,4 beznzyna z jednopunktowym wtryskiem. Nie ma iskry (moduł jest nowy, bezpieczniki ok, aparat ok) i zapala się kontrolka układu wtryskowego po kilku obrotach rozrusznika (pompka na pewno sprawna). Niedawno wymieniona uszczelka pod głowicą. "Na krótko" też...
Witam. Mam instalacje gazową II gen. Lovato plus sterownik AL-700 i symulator wtrysków autronica. Po wymianie rozrządu i uszczelki pod głowicą pojawił się objaw że na wolnych obrotach chodzi jakby palił nie na wszystkie cylindry (telepie silnikiem). Sprawdzali rozrząd 2 razy i wsio OK, cewka podmieniona,...
Witam. To auto co te cyrki się działy z silnikiem nadal posiadamy w firmie. Obecnie jest z nim lepiej. Jak było wcześniej napisane było z nim masę problemów. Wymieniliśmy nawet uszczelkę pod głowicą bo była wydmuchana częściowo i też takiego dyma puszczała. Jak zaczęły się dziać większe problemy to...
Witam, chcialbym sie poradzic moze ktos wie lub spotkal sie z czyms takim, mianowicie poszla mi uszczelka tulei, rozebralem silnik wymienilem zlozylem, dol silnika jest ok. Zakladam głowice, blokuje kolo pasowe walu korbowego, blokuje kola zebate walow rozrzadczych zakladam pasek napinam chce obrocic...
Do wtryskiwaczy benzynowych nie są podłączone żadne przewody, zrobiłem nawet planowanie głowicy z wymianą uszczelki, troszke pomogło ale dalej tak jakby nie chodził na jeden wtrysk. Wtryskiwacze od gazu są całkiem osobne i działają bez zażutu. Zastanawiam się nad sondą lambda 1 lub 2-gą, katalizator...
Witam, Jak tu opisać dobrze żeby zrozumieć ? zapalam rano jak jest zimny obroty 1200rpm zagrzeje się obroty spadają do 800rpm i uczymują się ciągle. silnik pracuje nierówno , "przebiera" tak jak by nie palił na którymś cylindrze , jak dodaję gazu powoli normalnie lub szybko to się zbiera na obroty...
Witam! Jak już sprawdzisz ciśnenie w cyl (ok 8-11 bar) i okaże się za małe to mogą być różne rzeczy np uszczelka pod głowicą któryś zawór się nie domyka lub pierścienie... Może być jeszcze opcja taka jaką przedstawił Pawel735 usterki cewek we francuzach to częsty przypadek. może być też tak że iskra...
Witam! to prawdopodobnie jest olej silnikowy jeżeli auto jest wyposażone w chłodnicę oleju to prawdopodobnie jest uszkodzona i olej przedostaje się do układu chłodzenia jeżeli takiej nie ma to prawdopodobnie uszczelka pod głowicą pękła. Zanim zaczniesz coś działać sprawdź dokładnie coby nie narobic sobie...