Uszczelka pod głowicą do wymiany. Robota nie opłacalna,lepiej kupić cały silnik teraz pełno tego na auto złomach.
Nie wiadomo co z tą głowicą nikt nie widział nikt nie powie ,żeby gołym okiem zobaczyć pęknięcia to gość ma rentgen albo wali w h.A jeżeli już widać faktycznie pęknięcia zależy oczywiście gdzie idzie zrobić to, są niby magicy co to spawają i to trzyma ale mówię zależy gdzie pęknięta ,nie wiem ile za to biorą ceny są zróżnicowane. Jeżeli chodzi o samą...
Jeśli chodzi o wyciek, to uszczelki głowicy pompy do wymiany. Komplet. Reszta wyjdzie w praniu.
Miałem taki objaw i nie bylo to takie straszne. Po prostu uszczelka pod głowica do wymiany.
No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
U mnie 1000zl plus minus 200. A na dodatek wszystkie uszczelki i KPL rozrządu. Przy takiej robocie mogę dać gwarancję.
Panowie, wasze przypuszczenia okazały się trafne przyczyną opisanych problemów była uszczelka pod głowicą. Przy okazji wymiany uszczelki o co jeszcze warto zadbać, jaki inne czynności należałoby wykonać, żeby zakończyć pracę z przekonaniem że obsługa była rzetelna? Co najmniej obróbka głowicy (planowanie, docieranie zaworów, kontrola prowadnic zaworowych,...
Uszczelka głowicy najprawdopodobniej do wymiany. Płynem reakcyjnym na obecność CO2 w płynie chłodniczym można sprawdzić w prosty sposób. Jak masz węże od chłodnicy twarde przed dojściem silnika do temperatury roboczej to też może to wskazywać na uszczelkę głowicy
Uszczelka pod głowicą do wymiany
Uszczelka pod głowica i tak jest do wymiany. Popatrz sobie na zdjęcie uszczelki w którym miejscu znajduje się kanał ciśnieniowy oleju. I dowiesz się czemu sączy się olej z tej strony.
Może jednak będzie trzymać na tym silikonie? Będzie. Do czasu kiedy połączenie puści i gwałtownie wycieknie Ci płyn chłodniczy, np. podczas jazdy w trasie. Nie zdążysz nawet zjechać na pobocze, a już będziesz miał uszczelkę pod głowicą do wymiany. Ale jak 70 zł to za drogo, to może uszczelkę wymienią Ci za 20 zł...
Sprawdzić jeszcze czy przybyło oleju, ale wyrzucanie białej piany z pod uszczelki- uszczelka do wymiany i głowica do planowania, a jeśli się odkształciła- do wymiany lub regeneracji;
Wygląda na przegrzany silnik, sprawdź ciśnienie w cylindrach, uszczelka do wymiany, może głowica krzywa lub pęknięta wtedy trzeba spawać i splanować, ale to już naprawa warsztatowa.
Witam. Radzę nie jeździć tym samochodem wymienić uszczelkę pod głowicą. Udać się do zaufanego warsztatu samochodowego i wycenią koszt wymiany uszczelki? A i bym zapomniał od razu wymienić rozrząd bo nie wiadomo kiedy był wymieniany i pompę wody.
Witam. Kopci na biało ,uszczelka pod głowicą do wymiany woda dostaje się na cylindry .Masz ubytek płynu chłodniczego ?
No i możesz się liczyć co do wymiany uszczelki pod głowicą albo robota głowicy :P A niby co to może się stać z uszczelką myszy ją zjadły?
Zaraz się zdenerwuję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/-font-c...
Może mieć,bo jest silnik nie dogrzany ale u ciebie jest dobry.To musi być uszczelka pod głowicą
Uszczelka głowicy do wymiany
to wina uszczelki pod głowicą jest do wymiany,auto odstawic do warsztatu,chyba ze zalewac układ wodą i jeżdzić tak, ale gorzej bedzie jak po kolejnym zagotowani woda dostanie sie do oleju i wtedy koszty naprawy się zwiekszą,wiec czy warto kompinować??
Może pod czas wymiany uszczelki zastosowali nominalną uszczelkę pod głowice, słyszałem jak kiedyś gość kupował uszczelkę pod głowice do opla to sprzedawca pytał się który szlif głowicy. Po szlifie głowicy może ma być jakaś grubsza. Albo splanowali głowice za dużo
Kolego przy silniku od ax-a żadnych niespodzianek nie ma także z głowicą na pewno sobie poradzisz. Na pewno do wymiany uszczelka pod głowicą no i obowiązkowo planowanie głowicy (ok 50zl) ale najlepiej zawieź ta głowice do sprawdzenia do jakiegoś zakładu sprawdza zawory, szczelność ew. wymienia uszczelniacze (mysle ze 300zl spokojnie wystarczy na cale...
Termostat do wymiany
Po odpaleniu na ssaniu chodzi chwilkę i gaśnie. Bez sannia jest to samo. Gdy silnik się rozgrzeje to jest niewielka poprawa. Wymieniłem gaźnik, sprawdziłem pompkę, wlałem denaturatu do benzyny, próbowałem już wszystkiego. Czy przyczyną może być uszczelka pod głowicą i na skutek tego dostaje się płyn z chłodnicy na tłoki ? Czy trzeba wyciągać silnik...
Z tego co piszesz wnioskuje ze urwała się elektroda ze świecy. Nie wiadomo czy urwała się sama i została w cylindrze, czy urwał ja ktoś przy próbie regulacji przerwy na elektrodach. Jeżeli została w cylindrze, istnieje duże prawdopodobieństwo ze została wydmuchana przez zawór wydechowy, do tłumika. jedyny sposób to odkręcenie głowicy cylindra i sprawdzenie....
Jeśli kopci bardzo mocno gęstym dymem na biało (para wodna) to uszczelka pod głowicą do wymiany. Woda dostaje się do komory spalania i z wydechu para wodna się wydziela.
Znajoma miała te same objawy, przy przebiegu 40.000km uszczelka pod głowicą do wymiany, przed uszczelką wymieniała sam zbiornik wyrównawczy 2 razy, z tym że u niej jeszcze pokazywały się śladowe ilości zemulgowanego oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Podobno w tych silnikach (1,4 8v 60km) to norma, z uszczelką pod głowicą.
Dla innych z tym samym problemem-glowica kompresora lub jej uszczelka
Mam krótkie pytanko. Jaki jest koszt przypuszczalny wymiany uszczelki pod głowica w Lanosie ? Pisze bo nigdzie nie mogę się dodzwonić.
Da się zrobić na silniku .Nie trzeba ściągać głowicy.
Popieram diagnozę kolegów uszczelka do wymiany . I dokładnie sprawdzić głowice może być pęknięta a może wystarczy tylko ją zeszlifować . W każdym bądź razie głowicę musisz ściągać .
Kolego na starcie do wymiany uszczelki (pierścienie uszczelniające) miejsce styku dolotu z głowicą. To newralgiczny punkt jednostek 1.6 8V Ogólnie lewe powietrze jest sprawcą wielu cyrków
Do wymiany uszczelka pod głowicą - spaliny dostają się do układu
Wiertło Φ8 nie wystarcza do ustawienia pompy. Jeśli przy zdejmowaniu pokrywy łańcucha, naruszyłeś tą gumkę uszczelniającą na uszczelce głowicy, to uszczelka do wymiany(pod głowicą). Świece nie wychodzą przez nagar. Kup albo zrób blokady do walków.
To zależy . Jak zdejmiesz głowicę i dokonasz pomiarów to się dowiesz czy do planowania czy do wymiany.
Uszczelka pod głowica do wymiany.
może to być uszczelka od egr albo uszczelka bocznej pokrywy rozrządu Te uszczelki też ktoś pewnie wymieniał podczas wymiany uszczelki głowicy ( bo musiały być demontowane) . Jak jest CO2 w układzie chłodzenia to uszczelka EGRa , uszczelka pod głowicą lub głowica (pęknięcie , nierówność ) ..
Nie, tutaj napewno nikt Cię nie zapewni o usterce, bo nikt o zdrowych zmysłach nie widząc wozu, nie sprawdzając kilku elementów nie wyda opinii o uszkodzeniu uszczelki. Uszkodzona może być głowica, blok, uszczelka pod głowicą, pompy wody, termostat, chłodnica, zbiornik wyrównawczy, korek zbiornika. Jest wiele potencjalnych usterek. Koszty wymiany uszczelki...
Witam,uszczelka głowicy do wymiany, głowica do sprawdzenia i planowania obowiązkowo
Problem rozwiązany już jeżdżę 2 tygodnie skrzynia już pracuje prawidłowo. Mam kolejny problem, czy często się zdarza w 1.6 TDI uszczelka pod głowicą do wymiany z powodu ubytku płynu chłodzącego?
Witam Mam jedno pytanko-jak z ogrzewaniem ? Mimo wszystko-uszczelka pod głowicą do wymiany. Wymiana-(planowanie).
Jeżeli masz nieszczelny układ chłodzenia to nie narasta ciśnienie i wentylator się nie załączy bo temp włączenia wentyla to coś ponad 100C (dokładnie nie wiem) Napisz czy silnik ma prawidłowe obroty (zimny około 110 ciepły 850). Jeżeli obroty są prawidłowe to czujnik jest OK a awaria to brak ciśnienia w chłodzeniu - może korek zbiorniczka do wymiany....
hmm... właśnie bałem się, że uszczelka pod głowicą do wymiany
Jeśli kopci na biało to najprawdopodobniej płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania , czyli uszczelka pod głowicą do wymiany. Sprawdź czy nie ubywa ci płynu , zrób test na zawartość CO2 w płynie.
to jeżeli cały układ jest drożny to jednak chyba uszczelka. Jedź jeszcze na pomiar zawartości spalin w płynie. Jak nie masz gdzie to dowiedz się gdzie możesz to sprawdzić najbliżej siebie - demontaż głowicy to poważny koszt i ja osobiście wolałbym być pewnym. Aha - i popróbuj go zagrzać ze 3 razy z odkręconym korkiem aż się włączy wentylator. Sprawdź...
Na 99% uszczelka pod głowicą do wymiany...
Witam Czy ktoś z Was robił uszczelkę pod głowicą w Landroverze Freelander 1.8? Mój jest z 2002r i zdiagnozowali uszczelkę pod głowicą, czyli do wymiany UPG i planowanie głowicy plus robocizna. Ile coś takiego może kosztować w tym modelu? Pozdrawiam Damian
Miałem to samo u siebie przy tym silniku Trasa 1700km ubywało około 2 litry, przy spokojnej jeździe nie ubywało. Spod korka ucieka bo ciśnienie z któregoś cylindra przedostaje się do układu chłodzenia i ten przez zawór wypuszcza płyn. Uszczelka pod głowicą do wymiany.
Toteż piszę jeszcze raz - grubość uszczelki dobiera się do wystawania tłoka ponad kadłub silnika, a nie splanowania głowicy. Jak niby określisz ile razy głowica już wcześniej była planowana? http://obrazki.elektroda.net/36_12570680... Dotyczy np silników VW RA, SB, 1Y, AAZ ....
Uszczelka pod głowicą do wymiany
Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą do wymiany,
Zaczęło się od wymiany uszczelki pod głowicą Trzeba sprawdzić rozrząd... Dodano po 4 Depollution System Faulty Pamiętaj też taki komunikat, to nie jest żaden konkretny błąd, podanie samego numeru też nie załatwia sprawy, bo P1340 może mieć kilka dyskrypcji które dopiero naprowadzają na problem...potrzebne wsparcie dobrego diagnosty...
Zobacz świece, mogła Peknac porcelanka i porysowac tuleje. A co do nafty, to możesz zalać nawet do pełna, zobaczysz który cylinder najbardziej puszcza. Robiłem takie rzeczy i niewiele to pomagało. Generalnie jak robię komuś glowice w starszym aucie to staram się go przekonać do wymiany pierścieni. Miałem przypadki że po uszczelnieniu góry starszy silnik...
Witam. Uszczelka pod głowicą do wymiany.
Czy włącza sie wentylator i czy chłodnica jest gorącza ? Jeśli nie to termostat. Jeśli tak to zapchana chłodnica lub uszczelka głowicy do wymiany.
Uszczelka pod głowicą do wymiany.
Witam. Mam problem. Oddałem Opel Corsa D 2007r. do warsztatu celem wymiany uszczelki pod głowicą. Uszczelka po wcześniejszym planowaniu głowicy została wymieniona + inne uszczelki, olej, płyn. Otrzymuję telefon od mechanika, że wszystko zostało zrobione, lecz auto nie odpala, nie daje iskry na świece / świece nowiutkie /. Z tego co wiem rozrusznik kręci...
Uszczelka pod głowicą do wymiany.
Zdejmij osłonę rozrządu i zobacz gdzie dokładnie jest wyciek ale skoro silnik na PB kuleje to raczej uszczelka pod głowicą do wymiany,sprawdź ciśnienie w cylindrach tak jak radzi kolega wyżej.
W internacie znajdziesz wszystko :D , tylko czy Twoja wiedza i umiejetności są na tyle duże że naprawisz a nie napsocisz? to że napiszesz że spróbujesz to może skończyć się destrukcją silnika i naprawa spustoszy ci kieszeń , ale "każdy ma prawo popsuć sobie samochód" :D ,poszukaj manuala do tego modelu i masz tam wsio na ten temat.
Nie jestem mechanikiem , ale z "autopsji " wiem , że taka wymianka uszczelki to nie małe koszty - uszczelka pod głowicę + uszczelka pod pokrywę zaworów to jakieś 60 -80 zł , planowanie głowicy 50zł , robocizna 100-150zł + " niespodzianki " np .wymiana pierścieni na tłokach /bo być może że to jest powodem niskiej kompresji / czyli nia mały wydatek. Pozdrawiam
Witam Uszczelka + planowanie głowicy. A z tego co piszesz to masz do wymiany pierścienie, bo przegrzałeś silnik. Co do reszty to dowiesz się jak rozbierzesz silniki. Pozdrawiam W.B.
Uszczelka pod głowicą do wymiany i planowanie głowicy.
Uszczelka głowicy prawdopodobnie do wymiany.
nie zaznaczyłem na pompie i kole rozrzadu znaków podczas wymiany uszczelki pod głowica Na pompie wtryskowej nie ma znaków, a choćbyś nawet je zaznaczył to i tak na nic by się to zdało, gdyż ściągnięcie pompy wtryskowej odrazu powoduje jej przestawienie, do jej ustawienia potrzebna jest blokada, najpier wykręca się wziernik z pompy, obraca wałkiem,...
....Ale może pytanie bo ten reduktor ma chyba przeciek przy złączu doprowadzającym płyn chodnicy bo ciągle mi wskazuje po 25 min jazdy skala że nagrzał się już do połowy co jest niepokojące.Pod odkręceniu zakrętki ze zbiorniczka z płynem chłodnicy ma on na oko 50*C. ..... Nie bardzo rozumiem. Czy wskażnik pokazuje Ci że silnik ma zbyt wysoką temperaturę?...
Witam, jestem w trakcie wymiany uszczelki pod głowicą w Audi 80 1.6 TD 80KM (SB) Zwykłą uszczelkę wydmuchało, była marnej jakości. Teraz chce założyć metalową wzmacnianą. Jaką uszczelkę polecacie kupić? Obecna założona ma grubość 3 puste dziurki
Witam. Jak podczas pomiaru ciśnienia dmucha w cylindrze obok to uszczelka głowicy do wymiany. Rozrząd tylko na 2 cylindry nie może się przestawić.
Powtórzę to co wszyscy: uszczelka pod głowica do wymiany.
Witam. Ściągana głowica była? A sprawdzano szczelność głowicy? Bo spala wodę i dlatego dymi na biało. Lub uszczelka pod głowicą do wymiany? Kiedy to było robione?
Dzięki serdeczne za szybką odpowiedź i jeszce jedno pytanie czy byłaby możliwość pełnej instrukcji wymiany pompy wodnej uszczelki pod głowicą.
Działała bezawaryjnie w umywalce przez 20 lat. W wannie podobna bateria Oras Saga wciąż bezawaryjna, też od 20 lat. W 2003 r kosztowała 202 zł (fakturę zachowałem z remontu). Ale nie o to tu chodzi, chodzi o to, żeby nie kapało z kranu :) Z Waszych odpowiedzi wynika, że takie kapanie kropla po kropli to nie jest tu żadna uszczelka, ale głowica do wymiany....
A czy jest możliwość, że uszkodził to mechanik, który wymieniał olej i filtry? Ile może kosztować naprawa? Witaj Nie ma możliwości aby to uszkodzenie miało coś wspólnego z wymianą filtrów i oleju . Często przy tej usterce , jeżeli jest duży przedmuch , przy uruchamianiu po długich postojach , jest ciężko odpalić auto , wygląda to tak jakby jeden z...
No to masz uszczelkę pod głowicą do wymiany
Zapytam tylko jedną rzecz - opisz procedurę wymiany uszczelki pod głowicą jaką zastosowałeś.
Na 99% uszczelka pod głowicą do wymiany.
Jednak uszczelka pod głowicą do wymiany . Problem ustąpił po jej wymianie .Temat zamykam.
Jeśli się grzeje to prawdopodobnie uszczelka pod głowicą do wymiany(w najlepszym przypadku)lub głowica ma gdzieś pęknięcia.Jeśli uszczelka będzie uszkodzona to objawem może też być brak kompresji.Przede wszystkim ściągnij głowicę-bez tego się nie obejdzie.
jak dla mnie wina albo uszczelki albo głowica do wymiany... , sam robiłeś UPG ?
czujnik do wymiany + uszczelka pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą do wymiany,nowe śruby,nie polecam amatorom.
do wymiany uszczelka pod głowica
A w gorszym przypadku uszczelka pod głowicą do wymiany.
witam,wszystkich...jestem juz po remoncie głowicy,wymiany uszczelki głowicy i powiem wam ze dalej nie grzeje...juz sam nie wiem ale moze jednak nagrzewnica...prosze o jakies podpowiedzi
Wycieku nie sprawdza się po ilości kropel na glebie, tylko oglądając dokładnie silnik. Mogą być solidne wycieki, a na ziemi nie będzie nic. Wymiana uszczelki pod głowicą to od 500zł w górę, razem z częściami.
Miałem kiedyś takie same objawy jak opisujesz, silnik grzał się do 120st. i wywalało chłodziwo. Po zdjęciu głowicy okazało się że uszczelka głowicy do wymiany, u ciebie pewnie jest ta sama awaria.
Witam!Masz tu cały artykuł na ten temat.Pozdrawiam www.wrp.pl/gazeta/43/str40.pdf
Odkręć osłonę, ustaw odpowiednio koła zębate, poluzuj napinacz i zdemontuj pasek oraz napinacz i rolki prowadzace. potem zamontuj wszystko w kolejności odwrotnej. Uważaj na właściwe ustawienie kół zębatych paska. Podobnie przy pasku od osprzetu, ale nie wiem który chcesz wymieniać. To tak żartobliwie a na poważnie jeżeli pytasz już o coś takiego to...
Wrzucam instrukcję wymiany uszczelki pod głowicą w cienkim.
Własnie wracam od mechanika diagnoza jest taka początki uszczelki pod głowica koszt wymiany ok 500 zł pozdrawiam i wielkie dzięki dla wszystkich
Miałem w takiej megance z 97' robioną wymianę uszczelki głowicy + trzeba było wymienić koło rozrządu, bo przy ostatnim odpalaniu zerwało klin i nie dało się go wyjąć (silnik stał długo nie ruszany, pordzewiało wszystko od wody w cylindrze i przy próbie ruszenia auta na pych zerwało klin). Głowica była planowana w trakcie naprawy. Koszt całej roboty...
Moim zdaniem uszczelka pod głowicą do wymiany. Dlaczego temostat był wymieniony?
Do układu chłodniczego w Saxo przedostawał się olej ,więc wymieniłem uszczelkę pod głowicą , sama głowica sprawdzona była na szczelność i planowana.Problem nadal pozostał - olej w dalszym ciągu przedostaje się do chłodnicy. Po zagrzaniu silnika i otwartym termostacie brak bąblowana płynu. Proszę o poradę co może być przyczyną , przedostawania się oleju...
Witam. Czy posiada ktoś instrukcję wymiany uszczelki głowicy w silniku 1.3 Duratec 70 KM z Forda Fiesta? Ogólnie nie wiem, czy elektroda jest odpowiednim forum do takich tematów, ale najwyżej mnie spacyfikujecie. Ogólnie potrzebuję momenty dokręcenia i kolejność dokręcania śrub w głowicy. Na innych forach znalazłem pewne instrukcje, ale dotyczyły głównie...
Te rurki zawsze są ciepłe bo obieg jest cały czas, tylko klapa w środku zamyka obieg ciepłego powietrza. Termostat pewnie do wymiany, bo zamienniki na długo nie wytrzymują w tym modelu.
Witam. Jaki był powód wymiany tej uszczelki? dlatego,że ubywało płynu?. Czy przy wymianie była planowana głowica?. Ja dobrze przyjrzał bym się pompie wody, czarów bym się nie doszukiwał.[/u]
Sprawdź tak jak kolega mówi czy po rozgrzaniu silnika powyżej 90 stopni chłodnica jest gorąca jeżeli nie to tylko termostat do wymiany a jeśli jest gorąca to niestety pewnie uszczelka pod głowicą do wymiany
Objawiło się, że ubyło mi 2 litry wody a przybyło oleju !!!! Olej jest jak szara maź, czyli uszczelka pod głowicą do wymiany. Spróbuje sam się za tą wymianę zabrać, jak myślicie poradzę sobie i jak sprawdzić czy głowica bedzię wymagała szlifu ?
Witam. Mam bardzo poważny problem, ostatnio moja A4 zacząła wypluwać płyn chłodniczy przez zbiorniczek, okazało się ze jest do wymiany uszczelka pod głowicą i mam problem z podjęciem przez mechanika wymiany gdyż wprost mi powiedział ze nie ma klucza do wyciągnięcia pompo wtryskiwaczy i nie chce się na moim aucie uczyć :( Znacie dobrego i zaufanego mechanika...
No to juz pisze. Gybosc uszczelki nie ma najmniejszego wplywu na stukanie a jezeli by stukalo to tylko chwile bo by juz dawno zawory byly pokrzywione. Zaplon nie spowoduje stukania w silniku lecz jak juz strasznie bylby przestawiony to stukalo by w dolnej czesci silnika na ukladzie korbowo - tlokowym.Jezeli by kanalu olejowego w uszczelce nie bylo to...
matiz uszczelka głowicą daewoo uszczelka głowicą uszczelka głowicą fabia
pomiar prądu pomiar pradu boiler elektryczny samsung mruga dioda zasilania
radiobudzik blaupunkt makita dc18wa
Schemat elektryczny układu rozruchowego sprężarki hermetycznej: kluczowe elementy i działanie Zwiększenie mocy silnika 3-fazowego asynchronicznego: metody i ograniczenia