Jak nie uszczelka to głowica lub blok pęknięty, rozbieranie silnika Cie nie ominie.
Jeśli masz "masło" w oleju to może to świadczyć że płyn dostaje sie do oleju.np. uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica lub blok silnika. Oleju ci nie przybywa?
Sonda została urwana przy kolizji. miałem wstawić nowa ale nie było nigdy czasu . Dodano po 3 odpowietrzanie zbiornika zrobiłem od razu jak tak się zaczęło.. ale nic . Może pompka paliwa . Albo filtr brudny ? Pompka znajduje się w zbiorniku czy gdzieś obok ? hmm bo to chyba nie możliwe żeby uszczelka pod głowica nawaliła ? czy coś tak ?
Witam. Mam taki problem: escort 1.4 gaz, wymieniona przepustnica elektryczna od gazu na śrubę. Palił 20 na setkę. Pozkręcałem zawory tak żeby auto chodziło chociaż jest zmulone Samochód pali 10 litrów na 60 km a wcześniej zamykał się w 9 na setkę. Co może bvć przyczyną?? A druga sprawa ucieka mi dość znacznie płyn chłodniczy, głowica i uszczelka ok....
Będe musiał sprawdzić ciśnienie jak mówisz ostatnio jechałem autkiem jak pisałem losowo i z szybkoscia 120/130 km/h normalnie autko jechało zapomniałem tez napisać że wymieniłem czujnik oleju którego nie można wkręcić do kończ moze to też coś nie tak przez to głowica nie jest a konkretnie uszczelka uszkodzona jak wspomniałem autko normalnie jeździ przyczyna...
Witam, uszczelka była wymieniona ponieważ woda dostawała się na 1 cylinder,głowica planowana. Ciśnienie sprawdzane- na wszystkich tłokach jest zbliżone zatem głowica jak i zawory sprawne. Kable sprawdzę jeszcze dzisiaj,ale wątpię żeby to było to, podczas demontażu głowicy były zdjęte, odłożone na bok, poza tym samochód wjechał do garażu normalnie, silnik...
Prawdopodobnie pekl blok lub uszczelka pod glowica.
Mam taki pomysł aby sprawdzić ciśnienie czy aby wymiana uszczelki zakończyła się powodzeniem
następnie dolny czujnik odłączyłem i pokazywał ze jest zimny , po podłączeniu pokazuje że jest gorący, bezpieczniki są dobre... nie wiem co może być jeszcze , prosił bym o pomoc. Czyli można wywnioskować że przyczyną jest uszkodzony czujnik temperatury silnika. Żadna tam uszczelka pod głowicą.
Ta oczywiście Ja powiedziałbym że masz dziurę pod głowicą i nic te wymiany płynów nie pomogą . Układ stale się zapowietrza i nie ogrzewa silnika . 1 Zapal silnik 2 lekka przegazówka niech pochodzi ..tak z 4 minuty 3 wyłącz 4 sprawdź gumowe węże czy są napuchnięte 5 delikatnie powolutku próbuj poluzować korek od zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego...
Pomiar kompresji.
Właśnie ciśnienie na cylindrach jest ok, w Styczniu sprawdzał to mechanik jak zmieniałem uszczelkę pod głowicą:D:D
glowica i zaworki do wymiany plus uszczelka
Nie ma wycieków na zewnątrz to nic innego jak przegląd głowicy silnika w tym oczywiście wymiana uszczelki
Witam. Mam problem z escortem 1.8d. Byłem w trasie do domu zostało mi jakieś 40 km i wtedy zaświeciło mi się ładowanie okazało się że spadł pasek od alternatora musiałem jakoś dojechać do domu więc pojechałem dalej i nie wiem wlasnie czy to był dobry pomysł. Przejechałem 35 km w tym stałem w korku prawie godzinę. Byłem już prawie w domu gdy nagle temperatura...
Odpalilem silnik z pomocą sąsiada za pomocą K2 do kokpitu.Silniczek pracuje jak nowy[nowa uszczelka pod głowicą,uszczelniacze zaworowe,ustawiony rozrząd,regulacja luzów zaworowych,nowa uszczelka pod pokrywę zaworów],odpala na dotyk.Oby jak najdłużej pracował.
Ja bym zmierzył prąd oraz napięcie bezpośrednio na rozruszniku podczas kręcenia ' z oporem'. Bo albo rozrusznik nie dostaje wystarczającej ilości prądu albo coś stawia nadmierny opór. W jakim stanie jest silnik? Zwróć uwagę na ciśnienie sprężania poszczególnych cylindrów (uszczelka pod głowicą) - miałem przypadek dziwnego zachowania rozrusznika przy...
Oby nie, ale może uszczelka pod głowicą i płyn "gasi" iskrę. Płunu nie ubywa ?
zmierz kompresję, możliwe, że pierścionki się kończą, możliwe, że uszczelka pod głowicą, rozrząd też można na wszelki wypadek skontrolować.
a to na pewno jest olej czy płyn na świecy??? Bo jeżeli jest płyn to mogła uszczelka pod głowicą puścić, ale żeby ocenić to trzeba sprawdzić??
Ok gazu już nie mam od przedwczoraj tylko tym panie kolego nie da sie jezdzić grzeje sie wywala płyn a nie chce uszkodzić uszczelki pod głowicą o ile to nie jej robota
Wydaje mi się że znalazłem tą dziurkę :) z wkręconą śrubą. Z tym że znajduje się ona na czwartym cylindrze (Po przeciwnej stronie od pasków rozrządu, niedaleko ręcznej pompy paliwa). To może być to ???? Po chwili euforii nadeszła zaduma. Na jakiej wysokości kadłuba silnika powinien być ten otwór ??? (miska olejowa, wał korbowy, wyżej??). Otwór który...
Poszla uszczelka pod glowica w escorcie 1.6 16V, wylecial plyn i polowa oleju.... Po zdjeciu glowicy okazalo sie, ze sa ryski na tlokach wiec remont pochlonalby majatek. Wybor - nowy silnik. Akurat byl do wziecia 1.8 16v wiec zostal zrobiony przeszczep silnika, skrzyni... no i jeszcze mial byc przelozony komp, ale zorientowalismy sie, ze w kompie jest...
Pewnie pompa tyrkoli, ale to normalne w fordowskich dieslach, nie oczekuj się będzie chodził cicho. Na początek możesz zmienić olej, to powinno wyciszyć nieco jego prace. A co do tego dźwięku to może być wydmuchana uszczelka pod głowica, w zbiorniczku na płyn nie bombluje? Płyn chłodniczy ma jasny kolor?
Witam, mam mały problem z moim Escortem 1,6 16V Zetec 97r. Po wymianie uszczelki pod głowicą rzucił palenie, wygląda to tak jak by nie miał w ogóle kompresji, kręci tak jak by na pusto. Podejrzewam, że źle złożony jest rozrząd ale mogę się mylić. Jeżeli ktoś miałby schemat rozrządu lub inny pomysł byłbym wdzięczny.
U mnie winowajcą był przewód od odpowietrzenia skrzyni korbowej, poprostu spadł z mocowania(tył kolektora ssącego) nie był mocowany obejmą, a wymieniałem uszczelkę pod głowicą, przypadkowo spadł przy demontażu a ja tego nie zauważyłem. Dodam że wąż nie był oryginalny- chyba ogrodowy:)
Witam. Ford Escort jest po wymianie uszczelki pod głowicą i od tego czasu gaśnie cały czas na niskich obrotach i ciągle się wyładowuje akumulator, alternator jest na 100% dobry. Jakie części mam kupić, jaki jest ich koszt i co powoduje te usterki? Bardzo proszę o pomoc, gdyż auto jest moim pomocnikiem w pracy a teraz stoi i nie mogę zarabiać pieniędzy....
Jeżeli płyn chłodniczy jest czysty (nie ma w nim oleju) albo nie przybywa CI oleju w silniku i nie zapowietrza sie układ po przez niesczelności uszczelki pod głowicą, a termostat otwiera sie przy odpowiedniej temperaturze To bedzie pompa.
jest wiele prawd ale jedna najwyzsza nie warto strumienica powoduje wzrost podcisnienia ktory jest czesta przyczyna wypalenia sie uszczelki pod głowica i zatarciem silnika widzialem 2 silniki załatwione przez strumienice...
Płyn wspomagania - sprawdź maglownicę bo pewnie cieknie. Płyn chłodzący - Masz gaz więc pewnie leci gdzieś z trójników, może parownik uszkodzony, a jak nie to uszczelka pod głowicą. - cudów nie ma. Brak mocy- sprawdź katalizator bo od gazu się topią.
Uszczelka pod głowicą- poziom oleju i płynu chłodzącego są w normie? Jeżeli tak to jest nieszczelna między cylindrami- raczej na pewno skoro nie ma mocy.
Przyczyna bylo pękniecie wałka podczas montazu po wymianie uszczelki pod głowica.Kolo pasowe było krecone niewiedzac ze walek jest urwany.I teraz pytanie czy mogly sie przez to uszkodzic zawory?
Nie robiłem uszczelniaczy. Co już wyklucza wiem że zrobione było bardzo dobrze I dalej zapytam - to, ze nowe lub niedawno robione znaczy dla ciebie, że nie może być wadliwe? To gratuluję samopoczucia... Do sprawdzenia ciśnienie sprężania i cala reszta przy diagnostyce uszczelki pod głowicą. Czemu była wymieniana? Głowica została zabielona przed założeniem...
Owszem trafił w Escorcie 1.8D 91'. Cały czas ginał plyn, zbieralo sie cisnienie w zbiorniczku (jazda bez korka obowiazkowa :D) i w tym przypadku wymiana uszczelki pod glowica pomogla w 100%. A co do rozrządu to jesli zlozy sie wszystko zgodnie ze znakami, obroci raz kluczem to moze nie bedzie takiej tragedii.
Z tego co kolega mówi to może być uszczelka, koszt wymiany będzie wahał się od 300 do 500zł. U nas w warsztacie to około 400, też nie można powiedzieć dokładniej bo po zdjęciu głowicy może coś jeszcze się znaleźć. Robiłem uszczelkę pod głowica w takim silniku i nie jest to zbyt skomplikowany silnik więc na zbyt duże koszta to nie będą. Radzę zrobić...
Witam! posiadam Ford Escort mk5 1.4 71KM 92r, a problem jest z nim taki, że szarpie (jakby nie dostawał paliwa) na wysokich obrotach (od ok. 2500rpm). Nie jestem pewien, ale zauważyłem, że problem szczególnie występuje gdy wcisnę pedał gazu, oczywiście nie do końca Razz i czekam aż się rozbuja, natomiast gdy stopniowo dodaję gazu problem czasami nie...
Link do filmiku z obrotami- https://youtu.be/fJfk-7Ehn4E Zdjęcia: Kable- https://zapodaj.net/58ba0f45b65b5.jpg.ht... Dym- https://zapodaj.net/2b7ebaf061213.jpg.ht... https://zapodaj.net/138a4f972d8ff.jpg.ht... Przepustnica- https://zapodaj.net/45bb2efc51347.jpg.ht... Dodano po 2 Zauważyłem,że cieknie z rury wydechowej jakaś ciecz to raczej nie benzyna bo...
jak masz ubytki oleju to zobacz czy niema wycieków z miski olejowej w okolicy koła pasowego albo koło skrzyni tam lubi z pod uszczelki kapac albo najczesciej spotykaną dolegliwoscia miałem ja w 1,6 escorcie to uszczelniacze na zaworach koszt jednego 3zł plus uszczelka pod głowice 40zł umnie tak pił olej ze dymił i pluł nim przez tłumik po wymianie wszytko...
Zadałem pytanie jaki olej mogę wlać po takim remoncie jak opisałem. A nie czy to się nazywa remont. Głowica wymaga naprawy nie będę rozpisywał czemu bo nie o to chodzi w tym temacie. Podobno silnik dostaje rozszczelnienia gdy się przechodzi z oleju mineralnego na syntetyczny. Ale jak to jest przy nowych uszczelkach.
Zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej sprawdziłem - jest drożny. Silnik jest suchy, nie ma żadnych wycieków. Sprawdziłem też zaślepki kanałów olejowych z małymi otworkami i próbowałem wyczyścić. Czytając o tym samym problemie ale w innych autach spotkałem się z teorią o uszkodzonej uszczelce pod głowicą pomiędzy którymś z cylindrów a kanałem olejowym....
Co do wałka w escorcie to tam też robi się znaki... to nie stwarza problemów, a dzięki temu mamy wszystko jak na dłoni i potem nie trzeba się pytać nikogo "co począć"... a co do tego volva to nie rozbierałem jeszcze tam rozrządu. Miałem nadzieje że moje rady się przydadzą. Pozdro.
Kilka tygodni po zadaniu tego pytania padła mi uszczelka pod głowicą. W sumie niezły szmelc tam pchali. Oryginalna "uszczelka" to produkcyjny bubel ale to nie w tym temacie. Po wymianie uszczelki objawy dławienia znikły. Nie jest to oczywiście wina uszczelki, lecz jak myślę pomogły czynności wykonywane pobocznie - związane z tym mozolnym zajęciem (jak...
wymieniana była uszczelka pod głowicą, i przy tym kolega stwierdził, że auto przy odpalaniu dostaje za dużo paliwa, ale nie wiem czy to faktycznie tak jest. Jest problem tylko przy odpalaniu na zimnym silniku ;/
williams 105 Dzięki za napisanie tych cen. Nie mam zamiaru wymieniać dobrego na lepsze, ale jeżeli góra silnika jest tak zużyta to wydaje mi się że dół nie będzie w zbyt dobrym stanie. Chyba że jestem w błędzie. Na pewno zrobię najpierw górę i po tym zmierzę kompresję i zobaczę jaka będzie poprawa. Jak będzie lipa to się wezmę za dół tylko żebym wtedy...
Cześć również mam 1.8td endura i Lucasa pompę chciałbym założyć również boscha ale to się wiąże z wymianą wtryskiwaczy, komputera ECU , wymontowaniem imobilaisera. W sumie wcale sie tym nie zraziłem, ale nigdzie nie mogę znaleźć nikogo kto by się podją tego w Białymstoku. Naprawa lucasa to 120zl za sprawdzenie, 200 - 300 zl za wymontowanie wmontowanie,...
Witam. Wydaje mi się że należy zacząć od podstawowych obserwacji. I dopiero później można wyciągnąć wnioski. Należy sprawdzić poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym. Uruchomić silnik (o ile będzie to możliwe) i obserwować. Jak szybko wzrasta temp. silnika. Czy włacza się wentyl chłodnicy. Czy otwiera się termostat (w takim przypadu dłonią sprawdzamy...
tak zrobię, podejrzenie padło jeszcze na uszczelkę pod głowicą, zauważyłem że temeratura (na zimnym silniku) dość szybko wzrasta do około 60 st - tak pokazuje wskażnik , aby następnie po minucie wrócić do normalnego stanu. Płynu o dziwo nie ubywa ze zbiorniczka...Na szczęście mam cały blok z małym przebiegiem, może czas na podmianę...
Witam. Posiadam takiego Forda z 1991 r. Miałem usterkę, gdzie ściągałem głowice i skrzynię. Po złożeniu, gdy samochód się rozgrzeje obroty nie spadną niżej niż 1800. Dodam, że uszczelki były nowe zakładane i składane raczej tak jak powinno. Wcześniej było wszystko ok. Podczas tej usterki ucierpiał jeden zawór, który się niecoś skrzywił, Być może to...
wbij w wyszukiwarkę na znanym portalu aukcyjnym "blokada wału ford 1,8d" to znajdziesz. ale jak pamiętam ktoś na forum /jakiś post/ ktoś miał to dokładnie rozrysowane do dorobienia i to niedawno. czy mieżyliście wysunięcie tłoków przed założeniem drugiej głowicy żeby dobrać uszczelkę? może za cienką daliście i opiera się zawór o tłok przy kręceniu?...
Historia zaczyna sie od tego ZE mój ford stał nie urzywany przez pół roku. Przyszła teraz zima i jest ogromny problem z odpaleniem. Swiece są noe filtr paliwa nowy, i głowica tez nowa. Samochód ten dostałe podobno przy zmianie głowicy została załozona nie taka jaka powinna być uszczelka. zmieniany był tez pasek na alternator podobny tez jakiś zadurzy...
escort głowica uszczelka głowica deutz uszczelka głowica passat
domowe subwoofery huawei konfiguracja e3276 lampy przyczepie
Podłączenie anody wolframowej: sterownik solarny czy zasilacz? Crown Japan - Elektronika i Samochody Toyota Crown