sprawdź jeszcze w jakim stanie są wtryskiwacze. ja bym przejrzał teraz sterowanie elektroniczne silnika. czy po zmianie bloku głowica była planowana, dokręcona jak trzeba, uszczelka ok, zawory sprawdzone ?
silnik jest leżący (at)ElektrodaBot podaj linki do zakupu! Szybka odpowiedź Dla Peugeot Kisbee 2T 2013 z silnikiem leżącym (AC) najpewniej kupisz gotowe kity „Sport 70 cc” w poniższych, sprawdzonych polskich sklepach. Wszystkie pozycje są fizycznie dostępne w chwili pisania odpowiedzi (08 / 05 / 2025); podaję bezpośrednie, krótkie linki oraz numer...
Witam! Mam problem z Peugeotem 308 1.6 VTi z 2008 roku. Autko nie ma mocy, chodzi głośno. Co naprawiłam: - głowica po renowacji, wygięta :/ - uszczelka pod głowicą, - termostat, - nastawnik faz rozrzadu Po złożeniu i chęci zrobienia adaptacji jest błąd P1025, którego nie idzie usunąć. Co może być przyczyną? Czy możliwe, że grzebień od wałków faz rozrządu...
Szukałbym prędzej w silniku , uszczelka , głowica .
Czy chłodnica robi sie całą ciepła jak pokazuje te 90"C? Zrób test uszczelki pod głowica.
Witam mam problem z autem Peugeot 207 1.4 vti 2009r 160k/km. Problemy pojawiły się jakiś czas temu były to falujące obroty po odpaleniu po pewnym czasie okazało się że padła cewka została wymieniona. Falujące obroty pojawiły się następnego dnia występowały losowo nie zależnie od temperatury. Później padł termostat i czujnik temperatury. W między czasie...
Witam posiadam autko marki peugeot 106 1.4d mam problem z trwardniejącymi weżami wody wentylator wogóle sie nie załacza i nie wiem czy stawiacz na uszczelke pod głowica czy czujnik temperatury który załacza wentylator?
Co tu gdybać. Ściągaj głowicę i będzie widać czy poszła uszczelka miedzy 2 a 3 a raczej to ona. Proponuje oddać głowicę do sprawdzenia prowadnic i gniazd zaworowych i do splanowania. Przy planowaniu będzie widać jak mocno głowica jest krzywa - czy to tylko puściła uszczelka czy auto było dość mocno zagotowane. Możesz też po ściągnięciu głowicy zalać...
Może nie uszczelka ale pęknięta głowica po stronie ssącej lub wydechowej.
Klasyczny przypadek przedostawania się powietrza do układu chłodzenia lub awarii pompy wody. Więc masz wybór, pompa lub uszczelka pod głowicą.
Kompresja wczoraj sprawdzona na każdym z cylindrów 15,5/16. Głowica była planowana oraz nowa Uszczelka pod głowica 2 lata temu. Dodatkowo wymieniane pierścienie na tlokach. Jeśli chodzi o wydech to sonda wymieniana przy katalizatorze ktoś coś chyba robiła bo są ślady cięcia. Więc chyba jest wycięty przez poprzedniego właściciela.
Witam! Dotyczy. Peugeot Partner I 2000r 1.9D DW8 Zimą , w najgorsze mrozy chyba lekko stężał płyn chłodniczy. W te najsilniejsze mrozy akurat nocował pod chmurką. Widocznie płyn chłodniczy nie trzymał parametrów (rozcieńczony zgodnie z zaleceniem wodą zdemineralizowaną). Pojawiło się parę oczek oleju. Powietrza nie było, płyn nie ginął. Nie było też...
Głowica wymieniona. Nowa uszczelka pod głowicę. Zawory sprawdzone. Szczelne. Kompresja równa na wszystkich cylindrach. Świece zarowe sprawdzone. Wtryski bez zarzutu. W między czasie sprawdzone kliny na kołach zębatych rozrządu. Podejrzenie że zerwało kliny ale wykluczone. Po całej operacji auto odpaliło i paliło cyk. Przy pierwszej trasie po osiągnięciu...
Błędów brak, z parametrów bieżących ro tak jak już pisałem jedyne co się nie zgadza to czasy wtryskow, temperatura plynu chlodzacego oraz zauważyłem ze czasy ładowania cewek wynoszą ok 15ms. Co do góry silnika to poprzedni mechanik robił całą głowice bo twierdził że to też mogą być zawory. Zawory zostały dotarte głowica splanowana, poszła nowa uszczelka...
Powodem skakania temperatury jest powstawanie korków gazowych w układzie chłodzenia . pompa jest w stanie przetłoczyć ciecz ale gazu już nie i dla tego raz jest obieg cieczy a raz nie . Eliminujmy po kolei co zostało zrobione i co może być przyczyną usterki . Powodem powstawania poduszki gazowej w układzie może być nie odpowietrzony układ ale napisałeś...
Witam Będziesz potrzebował klucza dynamometrycznego ,żeby dokrecić głowice odpowiednim momentem (podanym w książce bądź w opakowaniu z uszczelką). jezeli chodzi o lepszą /gorszą to jak wszystko, możesz kupić oryginalną albo zamiennik(który osobiście odradzam). Jak wymontujesz głowice to będziesz wiedział czy trzeba planowac czy nie (nie powinna miec...
Drogi kolego. Radziłbym koniecznie NIE KONTYNUOWAĆ JAZDY autem w takim stanie, bo jeśli naprawdę poszła Ci uszczelka bądź głowica to tak jak kolega Art.B pisał - możesz mieć już coś na kształt "masła" w misce olejowej, olej będzie tracił swoje właściwości, aż w efekcie może prowadzić to do uszkodzenia silnika. Nie warto ryzykować... Moim zdaniem zdejmij...
Szukam informacji o wysokości nowej (nieplanowanej) głowicy do Peugeot/Citroen 1.4 8v benzyna. Głowica Z06 nr. 9634005110 Kupiłem używkę już raz planowaną. Teraz była planowana powtórnie. Niestety szlifierz nie powie mi ile dokładnie zebrał (szlifował na stołowej) i nie zmierzył przed robotą.Twierdzi , że lekko liznął. Znając wysokość nowej porównam...
Witam. Borykam się z nierówną pracą silnika szczególnie na zimnym silniku, choć wg mnie na ciepłym jest niewiele lepiej, ale jednak lepiej. Mechanik stwierdzil słuchajac zimny silnik ze nie pali na jeden cylinder. Wymieniony rozrzad, wyregulowane zawory, wymienione świece i dalej to samo. Wiec wymienilismy cewke na nowa (jedna długa). Wg mnie dalej...
Z uszczelką głowicy nie było ściągawki?
Na uszczelce głowicy nie było danych?
Korek raczej nie powinien mieć na to wpływu. Sprawdzałeś czy uszczelka pod głowicą nie popuszcza? Trochę to podejrzane. Może warto zrobić test uszczelki...
Halo, nie można wykluczyć pęknięcia kadłuba, ale jest to stosunkowo mało prawdopodobne. Najczęściej jest uszkodzona uszczelka, objawy są typowe
Wykonaj test szczelności uszczelki pod głowicą .
oba biegi wentylatora działają - były sprawdzane. a co sądzicie o uszczelce pod głowicą?
Ok, napraw tę głowicę, załóż nową uszczelkę i pomykaj szczęśliwie.
Litr oleju na 1000 km to kwalifikuje silnik do naprawy. Możliwe, że tylko uszczelniacze zaworowe. Ja bym zdjął głowicę, oddał do obróbki, przy okazji rozwiązałbym sprawę uszczelki pod głowicą. Gdyby nie ten ubytek oleju, można by dalej zastanawiać się nad słusznymi sugestiami Kolegi 1133.
Być może właśnie uszkodziła się uszczelka głowicy.
Zalewany był wodą demineralizowaną czy kranówą? Może wytrąciło się coś i blokuje przepływ albo kamień pokrył ścianki chłodnicy silnika. Właśnie dziś u mechanika widziałem zdjętą głowicę. W jej kanałach wodnych było mnustwo szlamu powstałego prawdopodobnie w wyniku dolewek wody. Skończyło się na uszkodzeniu uszczelki. Ubywa Ci płynu chłodzącego? Jesli...
Multi1987, a nie masz oleju na świecy? U mnie właśnie będzie ściągana głowica, żeby zobaczyć tłok i pierścienie, no i oczywiście będzie przeglądnięta głowica. O co chodzi z tą uszczelką? Są na rynku i cieńsze i grubsze? Swoją drogą głowice miałeś tylko planowaną i nowa uszczelka czy jeszcze gniazda itp? I jaki był tego koszt? Pozdrawiam.
Jeśli chodzi o wyciek, to uszczelki głowicy pompy do wymiany. Komplet. Reszta wyjdzie w praniu.
witam potrzebuje schemat z jaką siłą dokręcić głowice przy wymianie uszczelki pod głowicą
Jakie koszty naprawy mniej więcej takiej uszczelki pod głowicą?
A więc, silnik zaraz po odpaleniu (2min-3min) łapie wysoką temp Taka "prędkość" nagrzewania "pachnie uszczelką pod głowicą....
Wymiana uszczelki pod głowicą
Pewnie czegoś nie podłączyłeś np wężyka od czujnika MAP, poszukaj dokładnie.
Stawiam na uszczelkę pod głowicą....
Witam. Myślę że spokojnie możesz nalać wody. Moim zdaniem to uszczelka pod głowicą , a ten biały dym to wydaje mi się że spalany olej niestety.
Witaj kolego.Czy wymieniałes płyn chłodniczy?Francuzy z tego słyną ,że są okropne do odpowietrzenia.Jesli nie to sprawdż rermostat.A słodkawy zapach z rury wydechowej może wskazywac na począdki uszkodzenia uszczelki głowicy.
Tak, podczas nagrzaneg i pracującego silnika odkręcam korek i jest jedynie lekkie "psssyt" co moim zdaniem wyklucza uszczelkę pod głowicą
Witam, problem u mnie jest takowy jak na filmie, wymieniona pompa wody, termostat, odpowietrzony przez ASO... co jest nie tak, czyżby uszczelka pod głowicą?
Zanim zabierzesz się za nagrzewnice sprawdź dokładnie czy nie masz wycieków w innym miejscu, czy w zbiorniku wyrównawczym nie ma zapachu spalin lub tłustych plam, czy na korku oleju nie ma kremowego tłustego osadu. Możesz też sprawdzić testerem czy nie masz spalin w zbiorniku wyrównawczym. Możesz mieć uszkodzona uszczelkę pod głowicą.
Udaj się do mechanika. Mogła paść uszczelka pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą. Zleć (u mechanika) wykonanie testu na obecność CO2 w układzie chłodzenia, jeżeli chcesz mieć pewność.
Początkowo złap główne te 30 niuta tak jak chcą ,a te mniejsze 20. Żeby w miarę rozłożyć siły. Dokręcaj główne z procedurą a te boczne wyrównasz na końcu. A jak zrobisz tak jak pisałeś też będzie ok.
Do wymiany uszczelka pod głowicą - spaliny dostają się do układu
Tylko trzy miejsca mogą być. Pierścienie, uszczelniacze zaworowe lub turbo. Sprawdź pod korkiem, czy nie ma mazi, zajrzyj do przewodów przy turbo, czy tam nie jest dużo oleju. Zawsze możnaby wyeliminować turbo i uszczelkę pod głowicą.
Najlepszym rozwiązaniem jest ściągnięcie głowicy niestety ponieważ istnieje realne ryzyko zanieczyszczenia cylindra przez opiłki w trakcie rozwiercania a przy okazji przy tym przebiegu nie zaszkodzi wymiana uszczelki pod głowicą.
No to moja diagnoza brzmi ; Albo uszczelka pod głowicą do wymiany albo zapłon przestawiony (zabardzo opóźniony) . Żeby być pewnym najpierw sprawdź poprawność ustawienia zapłonu . Jak problem bedzie dalej to jedynie uszczelka (tak mi sie wydaje :))
1.Sprawdź kup korek 2. Sprawdź czy jest chłodnica EGR jak jest trzeba sprawdzić czy nie jest dziurawa. Jak tu będzie wszystko ok to zostaje uszczelka pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą lub chłodnica spalin EGR
uszczelka głowica peugeot partner uszczelka peugeot peugeot głowica
chrysler voyager wentylator programowa przycisk learn jonizacja płomienia buderus
jakie opony zimowe jakie opony zimowe
Test UART na Arduino GIGA - Programowanie i Komunikacja Problemy z pinami UART w Arduino GIGA - diagnoza i rozwiązania