Mogły zostać źle założone tuleje, jej uszczelnienia, uszczelka pod głowicą może być przycięta, sama głowica może być zła. Sprawdź czy masz olej w wodzie i czy olej nie jest rozrzedzony wodą. Ale najpierw sprawdź termostat wody, jeśli był zamontowany, być może to jego wina, bo się nie otwiera i nie puszcza wody na chłodnicę. Pozdrawiam
Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
Już wszystko wiadomo uszczelka poszła na 2 głowicy:)
A jeśli jest minimalny wyciek spod głowicy od strony pompy wtryskowej to o czym to świadczy ostatnia głowica od strony zbiornika paliwa leci mi strumieniem olej czarny nie jakoś mocno ale po trochu zaczyna sie sączyć czego to objaw? i to w sumie tylko na tej głowicy jednej uszczelka wymienic na lepszą czy co?
Uszkodzona uszczelka albo głowica .
Pewnie uszczelka poszła Ci, a jak zdiagnozować hmm.., odkręcić musisz korektor wydechowy no i wtedy przekonasz się z której głowicy wydostaję się płyn chłodniczy. Dość prosta metoda.Nie wiem ja bym wszystkie uszczelki powymieniał pewnie reszta też w nie najlepszym stanie. No jeszcze w 100 % nie wiadomo czy to uszczelka, mogą być oringii na tuleii patrz...
Co do wody w oleju to wydaje się być oczywistym że występuje jakaś nieszczelność lub pękniecie spowodowane zamarzniętą wodą, która to jak wiemy zamarzając zwiększa swoją objętość. Do sprawdzenie głowica jak i blok silnika.
Witam, po raz kolejny wydmuchana uszczelka pod głowicę w ursusie 1034, ale po kolei: Po zakupie ciągnika po ok 100mth wydmuchało uszczelkę na kanał wodny, więc głowica do kapitalnego remontu, splanowana , nowa uszczelka ze sklepu dokręcona momentem 185Nm i w pole. Po ok. 60mth znowu dmuchnęło, ale w innym miejscu. Mechanik stwierdził, że można by uszczelkę...
Uszczelka pod głowicą , pęknięta głowica lub blok. Oleju nie przybywa?
Witam, posiadam Ursusa 1634, silnik ZTS Martin, 1998 rok. Ostatnio miał problem z zapaleniem, dymił na biało. Wymieniłem filtry, przepompowałem i wtedy zapalił, lecz cały czas dymił i nierówna praca silnika. Następnego dnia już nie chciał zapalić, pompa wtryskowa podaje paliwo, wtryski sprawdzone u pompiarza są ok. Głowica zdjęta bo myślałem że uszczelka...
Głowica nie jest pęknięta tylko a uszczelka była dobrze założona
Była robiona tylko sama uszczelka czy i głowica dana do regeneracji? Jest to zwykła 30 czy ''M''? Jeśli zwykła to ile zawory wystawały ponad powierzchnie głowicy? Powinny coś koło 2,2 mm.
Jeśli wyeliminowałeś kwestie góry, czyli głowica zawory i uszczelka (zakładam że skutecznie), to zostają przedmuchy na pierścieniach. Pytanie jak bardzo dymi z wlewu oleju, bo coś tam trochę zawsze ma prawo być.
Jak głowica jest zła to ciągnik normalnie odpala?? Taka głowica może pęknąć od zamarzniętej wody, czy tylko uszczelka zła może być?? Odkręciłem dzisiaj miskę olejową oraz pokrywę głowicy. W poniedziałek wleje gorąco wodę i zobaczę czy puścił oringi na bloku. Zostawić te zaślepki zamontowane na sylikon? To czerwony sylikon , odporny na wysokie temperatury....
Uszczelka pod głowicą.
A więc tak zdjąłem głowice i uszczelka była ok. Po głębszych oględzinach cylindry wydają się ok, nie ma rantów. Na tłokach sucho wtryski też nie najgorzej wyglądają czyli silnik dobrze przepala. Podejrzenie padło na głowicę, że może być pęknięta także ona poszła do sprawdzenia. Mam drugą głowice która też potrzebuje remontu bo zawory już są cieniutkie....
Nie rozumiem tego towociku . Uszczelka powinna dolegać całą płaszczyzną do głowicy i do bloku jak napaćkasz tego towociku to nie powiedziane że uszczelka będzie dobrze dolegać . Poza tym głowica to nie patelnia żeby lać tłuszcz do smażenia i żeby pływała od smaru . Jeżeli masz blok nierówny zastosuj uszczelkę z nadrukiem sylikonowym .
Trudno powiedzieć co to może być. Możliwe że sama głowica jest uszkodzona lub wydmuchana uszczelka w stronę kanału zlewowego głowicy ale to dało by się wyczuć. Można wyjąć wtrysk, nabić ciśnienie do cylindra i nasłuchiwać gdzie ucieka. Czasem tą metodą udaje się zlokalizować usterkę. Zaraz po wymianie kompletów silnik bierze olej między tłokiem a tuleją...
Ta tłoki chodzą normalnie, a wyciągnęliście je chociaż zeby sprawdzić czy nie są pozacierane pierścienie? Co do sprawdzenie sprężania w C-330 to napisz czy jest jakakolwiek różnica w kręceniu silnikiem jak ma odprężnik włączony i jak jest wyłączony. Różnice powinno być słychać. I na wszelki wypadek napisz dokładnie wszystko co robiliście przy tym silniku....
Najlepiej to wyjąć wałek rozrządu (jeśli na nim nie ma pompki oleju) by zawory sie nie otwierały Jak nie rozbierasz karteru to patrzysz ile sie otwierają zawory, potem rozpinasz je. Na szlifierkę i tniesz po długości tylko by sie nie otwierały i montujesz je. Tylko najpierw zobacz czy ta nowa głowica pasuje do cylindra (czy uszczelka pasuje). No i oczywiście...
powodem pierwszego zagotowania było iż pasek spadł ale uszczelka wtedy była założona 4 dni przed zagotowaniem termostatu nie ma chłodnica czysta teraz głowica została zawieziona do szlifowania i sprawdzenia szczelności zobaczymy jak będzie z głowica później będzie się dalej myśleć :)
Panewki nie były robione bo nie było potrzeby. układ korbowy jest w dobrym stanie luzy osiowe w normie panewki nie wytarte. Robiona była tylko uszczelka pod głowicą oraz głowica w profesjonalnym zakładzie. Pompa wody nowa termostat olej wymieniany i filtry, elektryka czujnik oleju i temperatury. Teraz silnik suchutki:) jeszcze muszę wymienić filtr powietrza...
Myśle, że to napewno któraś uszczelka pod głowicą. Żeby sprawdzić musisz odkrecić kolektor wodny i patrzeć z której głowicy dmucha. Jak już to określisz to bedziesz wiedział która głowica przepuszcza. Zazwyczaj piersza z przodu wysiada, gniazdo głowicy jest juz wypracowane i tuleja osiada, czasem przejeżdzajac palcem wyczujemy tę nierówność. A inne...
Siema nie znam się bardzo ale mi jak strzelał to pompa wtryskowa do regeneracji i ma kopa jak nowy u mnie wyniosła 400zł a jak dymi na biało to może uszczelka pod głowicą?
Instrukcja Napraw Ursus C360
Uszczelka pod głowicą poszła ;p
216-235 Nm
Już znalazłem dzięki
Zwracałeś uwagę na grubość uszczelki pod głowica?
Uszczelka pod glowica.
Uszczelka musi być, u mnie były uszczelki aluminiowe, coś na wzór uszczelki pod głowicę w sprężarce ursusa C-360 tylko wiadomo ze rozmiar większy
Wydmuchnięta uszczelka pod głowicą .
Jeszcze dobra uszczelka pod głowicę.
A dlaczego na zimnym silniku? Zrób pomiar jak się należy na ciepłym silniku i z próbą olejową. Możesz zrobić pomiar na zimnym silniku jak ostygnie. Może ktoś źle założył pierścionki, dał za grubą uszczelkę pod głowicą i problemy gotowe.
Kilka dni minęło, ale może wydmuchało uszczelkę pod głowicą?
Sprawdź drożność kanałów, przeczyść układ chłodzenia dokładnie odpowietrz. Jeżeli to nie pomoże to prawdopodobnie uszczelka pod głowicą. Jak pali Ci na zimnym silniku, wtedy wykluczysz walnięcie uszczelki pod głowicą.
Wystarczy ze będzie luz na prowadnicach zaworowych zadurzy i tez będzie odpowietrznikiem wywalał dym ..Lub tylko uszczelka pod głowicą..
Co może być tego przyczyną dymienia i przerywania obrotów? Walnięta uszczelka pod głowicą, źle ustawiony rozrząd lub zbyt mała dawka paliwa.
Skoro był planowany blok, to trzeba sprawdzić na ile tłok wystaje w górnej pozycji. Należałoby zastosować grubszą uszczelkę pod głowicą.
Widać że jest to szlam z wodą na moje oko. Podejrzewam że poszła Ci woda do oleju. Jak już wspominałem czy widzisz jak oleju przybywa a wody ucieka? Może pękła tuleja podczas montażu albo uszczelka pod głowicą
Sprawdż tuleje czy nie zerdzewiały albo może któraś osiadła niżej,uszczelka głowica??
Na 99,9% uszczelka pod głowicą
Witam, jaka jest kolejność dokręcania śrub od głowicy i na co zwrócić uwagę przy wymianie uszczelki?
Pytanie czy te głowice świeżo założone byli w pełni sprawne. Czy przy montażu wtrysków nie dostały się żadne zanieczyszczenia? Niekiedy po wymianie głowic lub uszczelek jest taki problem z pierwszym uruchomieniem, szczególnie w silnikach lekko zużytych. Sprawdź, jak radzi kolega mtracz. Pozdrawiam, Zbigniew.
Opisane objawy wskazywałby na uszkodzoną uszczelkę lub pękniętą głowicę.
Przy remoncie były robione głowice. Termostat jest. Przy pracy osiaga temperaturę ~75st Pod wtryskami podkładki są, takie same jak pod nadmiarem paliwa z tym, że powiekszone są otwory. Czy tam wogóle powinny być podkładki? Jeżeli tak to jakie? Odpalam na gazie wciśniętym na maxa. Spróbuję tak jak pisze kolega seweryn7701 z gazem do połowy. Dodam jeszcze,...
Co prawda doświadczenia dot. ciągników mam niewiele, ale sprawdził bym śruby głowicy - w Ursusie są chyba dwustronne szpilki? Były zmieniane? Może któraś nie trzyma głowicy z odpowiednią siłą? Czy przy wymianie były jakieś ślady na uszczelce w którym miejscu mógł nastąpić "przeciek"? Jeżeli nie to, to pewnie jak sugerujesz - pęknięcie w głowicy lub...
Uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica, zakładane te same po remoncie czy wzięte inne na wymianę? Założone zostały te same głowice . Jak można sprawdzić która to głowica może być uszkodzona bez odkręcania wszystkich ? Niestety bez demontażu wszystkich głowic nic się nie dowiesz .
dziękuję za podpowiedź co do czujnika temperatury mam jeszcze jedno pytanie mianowicie odkręciłem korek wlewu płynu do chłodnicy, do rurki nadmiarowej włożyłem butelkę z woda zatkałem ręką otwór w którym zakręca się korek wlewu płynu chłodzącego i obserwowałem że co jakąś minutę może więcej wydostawała się bułka powietrza albo dwie, czy to może świadczyć...
Przecież napisał że w ssącym...
głowica ursus uszczelka ursus głowica uszczelka ursus głowica
philips dsx6010 icc17 schemat uszkodzi szczotka alternator
zlecę lutowanie podnośnik samochodowy
Brak przestrajania fal w RM Condor 820s - przyczyny i diagnostyka Check Signal Cable po wymianie HDD na SSD - przyczyny