Jeśli ma być dobrze, to tylko druga głowica, cenowo to od ok. 400zł za używaną, do ponad 800 po regeneracji z gwarancją - jeśli to warsztat robi, to nie powinno być Twoje zmartwienie, jeżeli chodzi o poszukiwanie części które zniszczyli - klient płaci, klient wymaga. Samo założenie stopek, bez obróbki może skończyć się jeszcze poważniejszym uszkodzeniem...
Jeżeli Masz dobrze odpowietrzony układ chłodzenia a on ciągle wypycha płyn to na sto % uszczelka albo pęknięta głowica.Pozdrawiam.
jeśli od roku czasu olej jest bez rozrzedzeń (domieszek), a płyn chłodniczy jest różowiutki -czysty , to dlaczego miałaby być trafiona uszczelka pod głowicą ?
Oringi na pompowtryskach i uszczelka między tandemem i głowicą do weryfikacji.
Witam już 3 tygodnie jak byłem u Stefanek1 na naprawie i rozbudowie D5WZ w Vw Sharan 97r i jest problem, ponieważ od chwili naprawy i rozbudowy urządzenie pracowalo jako postojowe ok ale z chwilą odpalenia silnika eber się wyłacza i nie pracuje jako dogrzewacz tak jest do dziś.Kolega Stefanek wpadl na myśl coby zamienić miejscami węże idące do tylnej...
uszczelka pod głowicą
Witam! W Sharanie j.w., który mam od ponad póltora roku zaraz po starcie auta miga kontrolka świec żarowych ( sprężynka) . Po wyłaczniu i ponownym odpaleniu - kontrolka już nie mryga. Pojawianie się "mrygania" nie ma nic wspólnego ze stanem silnika (ciepły / zimny). - Światła stopu sprawdzono - wymieniono czujnik stopu przy hamulcu - wymieniono świece...
Przydałoby się zrobić test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia. To Ci da odpowiedź. Nie jest miarodajny w tym modelu. A uszczelka pod głowicą to powiedzmy - standard w tych autach.
Albo gdzieś kanał wodny przytkany w silniku, albo tak jak koledzy piszą uszczelka pod głowicą przegrzana.
Sprawdź tak jak kolega mówi czy po rozgrzaniu silnika powyżej 90 stopni chłodnica jest gorąca jeżeli nie to tylko termostat do wymiany a jeśli jest gorąca to niestety pewnie uszczelka pod głowicą do wymiany
Przecierz wyrażnie kolega napisał , że jak silnik rozgrzany i pochodzi trochę na wolnych obrotach to puści dyma śmierdzącego olejem jak doda gazu. więc dlaczego piszecie o turbinie i uszczelce pod głowicą? Gdyby uszkodzona była uszczelka pod głowicą dymiłby cały czas. A gdyby przycięła się turbina silnik straciłby moc.
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Mam wv Sharan 1.9 TDI 110 KM, 1997r. Mój problem polega na tym że w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzenia tworzy się duże ciśnienie. Wymieniłem termostat i problem został. Mechanik kazał wymienić korek, więc to zrobiłem i nadal to samo. Wymieniłem też czujnik temperatury w chłodnicy i też nie pomogło. Wcześniej...
Na 100 % wypalona uszczelka pod głowicą , chociarz na testerach nie wychodzi obecność tlenku węgla w zbiorniczku płynu .Jeśli przebieg powyżej 150000 to ściągaj głowicę .
Witam, problem z autem jak w temacie. Auto ma 300 tys licznikowo, wymieniana była uszczelka pod głowicą bo był przedmuch do układu chłodzenia na 3 cylindrze. Auto w sumie stało bez głowicy 2 tygodnie. Głowica była sprawdzana na szczelność, wymieniane były cztery zawory ssące i cztery kasatory luzu oraz szlif płaszczyzny. Głowica została założona, pompowtryski...
Przy rozgrzanym silniku - najczęściej po szybszej jeżdzie nie ma płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Po odkręceniu korka w naczynku wyrównawczym jest psyknięcie i płyn wraca do prawidłowego stanu. Zrobiłem badanie na zawartość co2 - brak Co2 w układzie bo bałem się że uszczelka pod głowicą oraz wymieniłem termostat i dalej jest tak samo. W samochodzie...
Nie mogłem tego tak zostawić i skontaktowałem się z gościem od którego kupiłem to auto. On nim jeździł 7 lat i twierdzi, że jakieś 3 lata temu była wymieniana uszczelka pod głowicą a mechanik który mu to robił miał dużo innych prac i auto w sumie stało u niego dwa miesiące, a że właścicielowi nie zależało na czasie to nie nalegał. Więc twierdzi że to...
Przyczyn może być kilka ,odpada uszczelka pod głowicą w silnikach wysoko prężnych jeszcze doładowanych przy małej nieszczelności rozrywa ją natychmiast więc płyn gotuje się.Sprawdź na pracującym silniku czy do zbiorniczka wyrównawczego cienką rurką wpływa płyn ,lubi się zatkać gdy płyn jest przegrzewany wytrąca się gliceryna jeżeli przewód jest Ok a...
witam posiadam vw scharana 1.9tdi 1998r mam bardzo wielki problem z ogrzewaniem w środku czyli chodzi mi o kabinie klimatyzacja manualna wiatrak działa a w środku cały czas zimno ;wymieniłem termostat .nagrzewnicę płukałem nawet na parę dni zalałem go pół octu i pół płynu do chłodnic i dalej nic nie pomogło dalej z rodziną jeżdże w lodówce .mechanicy...
Na moje uszczelka pod głowicą...... .
Jakąim momentem dokręcić głowicę w vw sharan 2.0 benzyna 96rok silnik ADY (uszczelka metalowa)?.
co chodzi o wyrzucanie płynu to u mojego kolegi w sharanie zaczęło się tak dziać po dolaniu innego płynu.W układzie brakowało ze 2 setki i dolał shela i zaczęło go wyrzucać właśnie przy dużej szybkości to na trasie dolał wody ,oczywiście gorzej wyrzucało.też kombinował z termostatem i pompką. Ale pomogła wymiana płynu i przepłukał instalację.Jak ręką...
I może jeszcze na starej uszczelce posmarowanej sylikonem? Trzeba założyć nowe śruby głowicy, uszczelki kolektorów itd. a podstawa to zabielić powierzchnię głowicy
W ubieglym roku wymieniłem wkońcu uszczelkę pod głowicą (jednak była uszkodzona). Niestety wyciek z prawej strony utrzymuję się. Przygotowuję się do wymiany uszczelki pomiędzy Tandempumpe i silnikiem I tu pytania : 1) czy oprócz uszczelki coś jeszcze trzeba wymienić ?, 2) czy wymienia się również śruby mocujące Tandempumpe do głowicy ? (przy wymianie...
UPG uszczelka pod głowice,są różne grubości.Dlaczego nie oddasz na reklamacje tego auta.
Po 1 zmień mechanika, na metalowej uszczelce przy małym przedmuchu rzadko kiedy widać, uszkodzenie uszczelki to raz. Nie wziął od ciebie hajsu za drugim razem, bo chyba sam doszedł do wniosku, że dał ciała nie dając głowicy do sprawdzenia i splanowania ! (robota ,twój hajs i cześci w dupe) Ostatnio w Sharanie BVK też wywalało płyn, po uszczelce nic...
Gdy przyszły ciepłe dni okazało sie, że problem był natury złożonej i nadal występowało przegrzewanie się silnika. Wymiana pompy pomogła ale tylko częściowo w obniżeniu temp. silnika. Przy jeździe długo pod górę jednak problem powracał, a teraz jak jest ciepło na zewnątrz wcale się nie dało jechać dłużej niż ok 10 km. Obecnie jestem po wymianie uszczelki...
Auto stoi 15-20h. Wsiadam grzeje świece ayto zapali i zgasnie. Następnie muszę go kręcić aby zapalił.... Kręcę bardzo długo aż do wyczerpania akumulatora. Wymieniłem wszystkie filtry, zaworek na filtrze. Sprawdziłem pompowtryski(bdb stan) świece fajki od świec - wszystko jest git. A auto dalej ciężko pali.... Np 3 dni nie było problemu.... A później...
Jak zachowuje się ogrzewanie? Jeśli zanika i na wysokich obrotach pojawia się ponownie to masz do wymiany uszczelkę pod głowicą, pomimo braku objawów opisanych przez Ciebie. Jeśli ogrzewanie jest ale bardzo słabe, to wymieniaj pompę wody.
Kolego nie chcę cie martwić, ale objawy wskazują na uszczelkę pod głowicą. Najlepiej jak byś podjechał do kogoś kto ci zbada zawartość CO2 w płynie chłodniczym, wtedy będziesz miał jasność. pozdrawiam horse
Witam, jak w temacie... mam sharana 98r 1.9Tdii 110km. Od jakiegos czasu mam problem z temperaturą, a mianowicie... Nawet przy spokojnej jezdzie, po przejechaniu ok.15km silnik osiąga temperature 100stopni. Wymieniłem termostat, czyscilem chłodnice(odkamieniaczem) i nic, dalej ten sam problem... Moze ktos poradzi co to moze byc? Pompa wody? Jakis czujnik?...
No to zdejmij głowica plus misa olejowa i sprawdź jak wygląda stan cylindrów czy luzy na panewkach . Ale dół w serii Axx dużo był w stanie znieść i rzadko padał. Czasem wygryzlo blok jak ktoś jeździł z padniętą uszczelką i wtedy wymagał wyrównanie na maszynie. Głowice niestety w tdi pd padały jak muchy. A to gniazda rozwaliło a to pękła lub cała w mikropeknieciach...
Wiem, że takich tematów było wiele ale proszę o cierpliwość... Sharan 96r. 2.0 benzyna. Gdy gorący to puchnie wąż co idzie do czujnika temperatury. Puchnie dość mocno nawet widać gołym okiem, że powiększa swą średnicę. Czy tak ma być czy jednak winna jest uszczelka pod głowicą?. Obserwuję sytuację od jakiegoś czasu i nie widać żadnych dodatkowych objawów...
Sharan 1.9TDI 98r. 110PS. Jakieś 1000km temu wymieniałem olej i pamiętam dokładnie, że zalałem równo po między MIN a MAX. Teraz chciałem skontrolować stan oleju a tu jest MAX (jak na foto). Czy jest możliwość aby do silnika przedostawał się olej np. ze skrzyni?. Dodam jeszcze, że na zbiorniczku wyrównawczym i na korku od cieczy chłodzącej nie ma żadnej...
Nie sugerowałbym się od razu sprzęgłem.Trzeba sprawdzić czy pali na wszystkie cylindry.Najprościej to wykrecic świece żarowe powinny tak samo wygladać,jesli któras jest bardziej zanieczyszczona,tłusta to nie pali równo na ten cylinder.a przyczyn moze być kilka-awaria wtryskiwacza,zerwany klin w kole napędu wałka rzozrządu,lużne przewody,przebita uszczelka...
Mam Sharana 1.9tdi z 2000r po modyfikacji, przebieg 300tys, w sierpniu tego roku zepsuła mi się turbina-zregenerowali ją, auto się grzało więc mechanicy z serwisu Boscha powiedzieli, że to uszczelka pod głowicą. Zrobili głowicę oraz rozrząd i świece. Po przejechaniu 3tys po regeneracji turbiny rozsypała się ona w drobny pył. Ponieważ auto stanęło mi...
Grubsza czyt. ważniejsza robota to taka że stoi Twoje auto na wymianę gruszki, a tu zjawia się auto z uszkodzoną uszczelką pod głowicą i do zrobienia na wczoraj, lub silnikiem do remontu gdzie przy takiej naprawie warsztat zarobi kasę. U Ciebie wymiana gruszki to kwestia nie + - 2 dni a 30 minut roboty max. No chyba że strasznie ciężki dostęp to może...
Witam po długiej nieobecności.Otóż po wymianie pompy miałem jeszcze trochę przebojów z moim AFN-em.Otóż przy 2100-2400 migała mi czerwona kontrolka oleju z brzęczkiem.Poczytałem trochę.Jedni pisali że olej+filtr inni że niebieski czujnik ciśnienia jeszcze inni że biały czujnik.Więc wymieniłem olej Lotos Semisyntetic + filtr MANNA,zero rezultatu.Później...
Dzień dobry. Pacjent to Sharan 2003 1,9tdi 115KM. Od 2800obr do 4000obr hałas jakby wirnik turbosprężąrki ocierał o obudowę. Hałas jest taki, że słychać to nawet jadąc za nim w drugim aucie. Nagranie w załączniku z wnętrza auta w czasie jazdy. Na dzień dobry pojechało turbo do sprawdzenia (do TURBOTECa), zregenerowali, wróciło i montaż- efektów brak....
Witam panowie, całkiem nie dawno kupiłem , VW T4 z silnikiem VR6 ten sam co w Sharanie (ma inny wałek rozrządu) , problem jest taki że auto po osiągnięciu temp. 30*C przestaje palić na jeden cylinder (chodzi kulawo) podłączony pod VAG-a nie pokazuje żadnych błędów w aucie przez poprzedniego właściciela było robione: wymiana rozrządu, uszczelki pod głowicą,...
Zamiast korka zbiornika płynu wkręcić stosowny adapter i napompować pompką ręczną do ok 1-1,5 bara. Sprawdzić, czy po czasie ciśnienie spadnie i jeśli tak, to szukać gdzie cieknie. Często płyn cieknąc po gorącym bloku zdąży odparować zanim zacznie kapać. Przy samochodach z klimą nie będzie mokrych dywaników, bo obudowa nagrzewnicy ma odpływy kondensatu...
witam zapraszam do zapoznania się z moimi zdjeciami na imageshack szukaj po tagu ayl albo po uzytkowniku albo napisz na maila do mnie. przyczyna zerwania zębów jest różna wysokość koła zębatego tego które masz i tego które kupiłeś lub kupisz w vw. pomimo tego samego numeru części dwa położone koło siebie stare i nowe są różnej wysokości około 2 mm....
Widać że kolega nigdy nie siedział w amerykańskim van'ie - jak się pojeździ amerykańcem, a potem wsiądzie do autka z europy to taj jakby się cofnąć do epoki kamienia łupanego, szczególnie jeśli chodzi o samochody rodem z Niemiec - mają wnętrze chyba projektowane przez pijanego wizjonera z siekierą w rękach ... :D W wanach z USA nie ma diesli bo nigdy...
Czarna, bo dostaje za dużo paliwa w stosunku do ilości powietrza. Silnik nie kopci na niebiesko, więc oleju też nie spala. Zmień cewkę zapłonowa, jeżeli masz inną, nawet na chiński zamiennik. Silnik jest zalewany paliwem i ma problemy z wejściem na obroty. Może głupie pytanie, paliwo to jakie tam lejesz i kiedy było wlane do zbiornika? Ten silnik jest...
Alternator powinien być dobry, bo mam miernik w aucie tzn.analogowy miernik, który pokazuje jakie jest ładowanie akumulatora.Wynosi 14V.Alternator był zresztą przeglądany w zeszłym roku przez mechanika jak robiłem uszczelke pod głowicą. Zobacze, coś może z tych planów da sie wywnioskować.W zeszłym roku miałem problem z otwieraniem drzwi i central zamkiem...
bylem juz u 3 pierwszy twierdzil ze to wina doplywu paliwa ale nie pózniej twierdzil ze silnik padaka ale cisnie nie na garach 28-29 bar jak to zobaczyl zaczal zapewniac mnie ze to wina pompy chcial ja wyciagac na stol ale ja juz od niego zabralem samochod bo widac ze z niego nie za dobry mechanik drugi powiedzial ze ustawi poprawnie zaplon wiec zostawilem...
matiz uszczelka głowicą daewoo uszczelka głowicą uszczelka głowicą fabia
pompa wodna schemat sterować makieta kolejowy generator millera
toshiba 26el833 toshiba 26el833
Castelgarden – niesprawne hamulce w traktorku, przyczyny i diagnostyka Peugeot 206+ 2010 – kabel diagnostyczny OBD-II, ELM327, Lexia 3, Diagbox, PSACOM