Mercedes Atego 1218 silnik om934 Po wymianie uszczelki głowicy zatarł się wał szukam osób znających problem tych silników,posiadających wiedzę jak go poprawnie naprawić.
Mercedes Atego 1218 euro 6 silnik om934 po wymianie uszczelki głowicy zatarł się na wale korbowym.Szukam osób znających problem tych silników co jest powodem tej usterki z którą jak zdążyłem się zorientować boryka się dużo warsztatów .
sprawdziłeś czy aby uszczelka pod głowicą jest taka sama jak poorzednia? nie pamiętam jak w tym silniku ale kiedyś udało mi się założyć odwrotnie i kanał olejowy zatkałem, całe szczęście że nie zdążyłem wyjechać autem tylko na wolnych obrotach ścieło klin na kole rozrządu.
Ten silnik to ogólnie gównolit, taki i rozrząd jak i reszta. Pompa wody powinna być sprawdzona od razu przy wymianie termostatu. Mam takie 5008 na warsztacie z 1.6 vti pozmianowym po 2010 r zajechane do cna (wszystko zatarte) przebieg 112 tys. Nie jest to odosobniony przypadek te silniki kosztują kolo 5k za goły słupek. ALE ty MASZ 2009 ROK więc silnik...
że po wymianie uszczelki i zaworu podobno olej w paliwie już się nie pojawił. Pytam ponownie, co ma wspólnego uszczelka i zawory do pojawienia się paliwa w oleju silnikowym?. Bo tutaj właśnie o tym mowa jest i nie do końca zrozumiane. To znaczy, że przy diagnozie uszkodzenia silnika podobno przyczyna była jakaś inna, nie do zdiagnozowania wcześniej....
Te silniki Bringsa to jakaś parodia najtanszy chłam już kolejne urządzenie mam zatarte z tym silnikiem mimo że regularnie był wymieniany olej i się dbało o sprzętu. Tym razem urwany korbowód w glebogryzarce producent źle założył uszczelkę pod głowicę że nadmiar uszczelki był w cylindrze i strasznie porysowana została ścianka cylindra jak i tłok. Jest...
Silnik 1.4 jednopunktowy wtrysk. Na trasie spalanie w normie ale w miescie 16 l a robie odcinki srednio po ok 8 km. Gdyby bral olej dym bylby chyba niebieski, martwi mnie to lekkie pienienie sie plynu w zbiorniczku i to ze podnosil sie poziom plynu az go wywalilo Nie widze twojego autka więc ciężko postawić jaką kolwiek diagnoze. Jedyne co moge ci...
Wszystko wskazuje na zużyty silnik już ( w sensie tłok/cylinder), lub zatarte pierścienie w gniazdach. W takim przypadku na bank słychać jak stukają tłoki, kiedy silnik pracuje na jałowym. Jest też możliwość że poszła uszczelka pod jedną z głowic i pcha ciśnienie w kanał spływu oleju. Ale ta teza jest mocno naciągana. Ciśnienie sprężania dla tego silnika...
Poprawiles juz poprzednie rzeczy o ktorych pisali koledzy? Jezeli wyjales termostat i dodatkowo masz zapowietrzony uklad to autko bedzie sie grzac - zreszta wspominales o wskazowce przy czerwonym polu - olej jest wtedy rzadszy i moglyby tak cykac zawory (chyba ze problem wystepuje tez na zimnym silniku). Wzoruje sie na opini mechanika ze chodzilo o...
proszę o pomoc - co może być przyczyną braku ciśnienia, 0 bar!!! ???, silnik po remoncie, szlif, wymiana tłoków, pierścieni, panewek, sprawdzona/zrobiona głowica, wymieniona pompa oleju. Przed złożeniem silnik był dobrze umyty, gdzie może tracić się ciśnienie? miał ktoś takie problemy? kontrolka zapaliła się po jakiś 30 minutach pracy po remoncie, ponownie...
Silnik odpalił na samostart, jednak nie odpala tak jak przed awarią. Pewnie jak ostygnie problem wróci i czeka pomiar kompresji i uszczelka pod głowicą. W wodzie spalin nie ma, poziom oleju się nie podnosi, płynu nie ubywa.
Witam mam problem z mazda 3, auto jest moich teściów którzy wiedzą o autach tyle co jak nimi jeździć i to wszystko. Mechanik stwierdził że zatarty silnik. Mowa tu o 1.4 LPG oznaczenie ZJ. Poszła uszczelka pod głowicą, objaw był taki że spaliny wypychały płyn z bloku i objętość płynu w zbiorniczku się zwiększała aż wywalało płyn przelewem. Bardziej się...
jak na moje z tego co piszesz to przez pompę vacum do silnika dostawał się ropa rozrzedzając olej, potem przez to padła turbina (brak smarowania, uszczelniacze zaczęły przepuszczać ropo-olej) i rozbiegało silnik. Motor jest pewnie zatarty na amen i stoi na dębowo. Vacum pompę montowałeś nową? Dodano po 5 Kolego uszczelka pod głowicą. Zlej olej to się...
1. Jeśli przy takim ubytku płynu pod samochodem nie ma kałuży płynu to przepalona uszczelka pod głowicą bądź pęknięty płaszcz wodny w głowicy/bloku silnika, 2. Np. mierząc kompresję ale w/g mnie w tym przypadku nie ma to większego sensu, 3. Nie, to nie jest normalne (ciśnienie musi być, ale płyn nie powinien się burzyć), 4. Tak, w korku zbiornika wyrównawczego,...
Witam. Silnik Tecumseh Ventage 35. Obroty pulsują tzn. silnik jakby się dusił, potem nagle dostaje wysokie obroty i znowu się dusi i tak w kółko jednostajnie. cykl trwa około 1 sekundy. Jak zatkam mniej więcej 80% dolotu dłonią obroty są takie jakie powinny być. Gaźnik wyczyszczony, klin sprawdzony, nóż wyważony, wał prosty, nie łapie lewego powietrza,...
To zmień instalację gazową na taką co błędy kasuje. W rozsądnej cenie NIE MA. Stag gen 6 kasuje , ale EOBD po linni K ,L i po CAN. Nie po amerykańskim i fordowskim ISO1860PWM. Zresztą wcześniej napisałem, że na razie nie mam weny ani siły na kolejną permanentną zmianę instalacji z wiązkami. - albo fizycznie odciąć kontrolkę, Nie o to idzie, czasem...
1km bez oleju !!!! . Szukaj drugiego słupka lub silnik do remontu. Przytarłeś silnik. Nie koniecznie beż oleju. Bo pod domem jeszcze mialem ładna kałuże. Poprostu miska się rozwaliła i się lało. Dodano po 1 Z swojego drobnego doświadczenia w tym kierunku, biały dym z wydechu występuje gdy masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Poczytaj trochę o tym...
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Nie wiem jaki to model, oznaczenia zatarte, ale wygląda jak bv153, problem polega na tym, że po odpaleniu z odmy cieknie olej, do tego olej przepala (siwy dym) - chciałem zapytać, czy warto brać się za naprawę, na pewno walnięta jest uszczelka pod głowicą, a ten olej sugeruje, że pierścienie do wymiany, albo cylinder już wyszlifowany, silnik swoje lata...
Da się kolego, specjalnie dla Ciebie zdjąłem koło i u mnie, gdy tłok jest w GMP, to wycięcie na klina jest od dołu czopa pod kątem 180' do cylindra, czyli na dole. Mam w swojej WSK wał na trzyrzędowe łożysko korbowodowe, ale to na pewno to samo co i twój. Co do tego dziwnego odpalania, to ja już dawno bym zdjął cylinder i może akurat wydmuchana uszczelka...
Ostatnio byłem u mechanika i na komputerze był zapisany błąd nadmiernego doładowania. Wie ktoś może o co to chodzi. Nadmierne doładowanie powstaje gdy , łopatki kierownicy turbiny nie zmieniają poziomu w stosunku do obrotów silnika. Zaistniałe wtedy zbyt wysokie ciśnienie w kolektorze dolotowym musi został rozładowane w celu nie uszkodzenia układu,...
Odpowietrzcie układ w miarę możliwości zalejcie zbiorniczek wyrównawczy do pełna obserwujcie go w ciąż czy nie pojawiają się równomierne bąbelki powietrza. Badanie przyrządem nie musi koniecznie wykazać. Preparat działa na spaliny a jeżeli zasysa powietrze z zewnątrz, nie z cylindrów silnika to raczej się nie zabarwi roztwór w przyrządzie do "Sprawdzania...
Chyba każdy silnik spalinowy na LPG pracuje jakby bardziej miękko. Mam podtlenek butanu w Pandzie z silnikiem 1,2SPI (swap z Punto I) i na nim ten silnik pracuje wręcz aksamitnie a jest tam tylko II generacja Landirenzo LC01 (są na elektrodzie moje posty na ten temat bo borykałem się z nierówną pracą silnika 999fire i stąd swap) Marbelka także na LPG...
Pierścienie tłoka wyglądały na nieuszkodzone. Czy możliwe jest jego przytarcie bez uszkodzenia pierścieni ? Czy po zdjęciu głowicy, trzeba ją potem planować i montować nowe uszczelki ? Dodano po 13 1.wpisz do wójka google "zatarty 2t" pooglądaj zdjęcia porównaj ze swoim przypadkiem. W porównaniu ze zdjęciami mój tłok widziany przez otwór wydechowy,...
w Loncinach są żeliwne tuleje, to nie jest jakiś beznadziejny Briggs, loncin to kopia Hondy, tym tulejom i tłokom nic nie jest od zatarcia, panewka pierwsza płynie, bo tam w sumie niema panewki, cały korbowód jest aluminiowy, dzięki czemu też wał się nie uszkadza, po prostu rozsmarowuje się na nim to aluminium które zaczyna płynąć, równie dobrze można...
sprawdź przede wszystkim termostat i pompę , przy 90°C przy pracującym silniku powinna być gorąca cała chłodnica , sprawdź czy dobrze grzeje ogrzewanie w środku jeśli nie zabardzo no to masz pąpkę padniętą ....a jeśli chodzi czym grozi przegrzanie to:najpierw poleci uszczelka pod głowicą ,a w dalszej konsekwencji zatarcie silnika.
Bardzo dobrze Kamyczek napisał ale jest jeszcze jedno niektóre auta gaz tolerują bez problemu np audi a6 2.6 czy 2.8 30v tu jest ok ale dla przykładu podam silnik opla 2.5, 2,6 3.0 czy 3,2 oczywiscie v6 nie spotkałem nikogo kto w tych silnikach byłby zadowolony z gazu a co do audi 1.8 T 180KM to robi sie problem bo ten silnik i jeszcze 225 KM nie bardzo...
Ostatecznie podsumowując, coby temat zakończyć. Wymiana cewki pomogła, ale nie zmieniło to faktu, że miesiąc później zatarł się silnik ;-) - poszła uszczelka pod głowicą i kilka litrów cieczy chłodzącej do tłoka, w zamian wypluwając rdzę przez zbiorniczek wyrównawczy. Jeszcze raz dziękuje za pomoc. Pozdrawiam.
(at)robokop Wiesz, zupełnie inny świat... Tutaj w Surinamie wygląda to tak : Nikt nie robi napraw głównych silników - może tylko do wymiany uszczelki pod głowicą i paska rozrządu, nic więcej.....i to tylko dosłownie trzy czy cztery warsztaty. Płyną z Japonii okrętami :D połówki, a właściwie same przody samochodów, ucięte równiutko za przednim słupkiem...
Sprawdź kompresje i ciśnienie oleju i będziesz wszystko wiedział. Pośpiesz się zanim będziesz płakać że silnik zatarłeś :P
Jak wychlupie płyn to można tylko przegrzać silnik, a nawet go zatrzeć. Jednym słowem poczekać na korek i uzupełnić układ, odpowietrzyć. Jak będzie ubywało płynu, lub będzie bulgotanie to uszczelka pod głowicą.
Ja jestem tylko ciekawy kiedy przegrzejesz silnik tak, że pęknie głowica albo zatrzesz tłoki. Jeżeli nie dopuszczasz do głowy, że to uszczelka głowicy to może cieknie chłodnica EGR?
Witam, „odziedziczyłem” kosę spalinową Homelite F 3055 (jest to jedyne oznaczenie jakie na niej znalazłem, niestety brak innych napisów). Gaźnik ZAMA H46A73B. Kosa ma około 2 lata, była używana w granicach rozsądku a potem uznana za zatartą i zimę przeleżała w garażu. Z braku innego zajęcia zająłem się nią i okazało się że wcale zatarta...
A po wymianie uszczelki kazali Ci przyjechać po jakimś czasie aby dokręcić głowicę? Sprawdź tak na wszelki wypadek poziom oleju czy się nie zwiększył i czy nie zmienił barwy, to samo z płynem żebyś nie zatarł silnika jeżeli płyn by się czasem dostawał do silnika.
Tak poradziłem sobie z tym problemem tzn a wszystkich pompiarzy którzy regenerują te pompy to za mity które opowiadają typu elektronika .kalibracja itp.pierdoły to tylko nabijanie w butelke ta pompa to jak wszyscy wiedzą to kopia bosch vp37 produkowana przez zexel ale japończyki poprostu chcieli zmodyfikować tak zwaną siekiere co jest największą głupotą...
Koleżanko, najprawdopodobniej padła uszczelka pod głowicą. Dalsza jazda nie wskazana - możesz zatrzeć silnik. Koszt niestety spory, jeśli chcesz zrobić porządnie. Przy takiej robocie zalecałbym od razu wymianę pierścieni. Sama regeneracja głowicy w wykwalifikowanym warsztacie (planowanie, sprawdzenie szczelności wymiana uszczelniaczy, sprawdzenie prowadnic,...
Witam. Drodzy, mam kilka pytań odnośnie silnika 1.9 tdi 110km AFN. Otóż będę w takim silniku wymieniał se uszczelkę pod głowicą, a że mam głowicę z poprzedniego silnika w którym zatarł się jeden cylinder to postanowiłem se ją przygotować zanim zdejmę głowice która jest obecnie na silniku. I tu mam kilka pytań. Mam ją całkowicie zdemontowaną czyli wyciągnięty...
Owik, masz plusa za avatar, jest świetny (ale podobnie jak mój raczej chyba nie wzbudza zaufania :D). Co do wartości boków pomiarowych to owszem, są one dostępne dla tego typu silnika bez żadnych punktów a silnik AUY to bliźniak silnika AJM, więc te wartości są sobie równe. Obecnie znowu zawitały do nas ujemne temperatury więc na pierwszy ogień powinno...
wiem że za duża turbo sprężarka może spowodować wywalenie uszczelki pod głowicą, i nie tylko, urwanie korbowodu, okręcenie się panewki przez co może to spowodować zatarcie silnika, no też może spowodować urwanie wału. W 60 tce i bez sprężarki można urwać wał a turbosprężarka reguluje sobie ciśnienie westagatem.
Nie dolewałem płynu na gorącym silniku, wiem uszczelka na bank i planowanie lub wymiana głowicy tylko boję się, że zatarły się łożyska lub wał i co tam jeszcze jest bo silnik stracił moc o połowę i w silniku dużo wody zmieszało się z olejem i jest "masło". Co tu dużo mówić trzeba rozebrać cały silnik.yle dobrze że stało się to w drodze do domu i teraz...
Po pierwsze to zobacz czy masz płyn chłodniczy, bo parownik używa właśnie tego obiegu do nagrzewania i rozprężania gazu, jeśli ci się oszronił to najprawdopodobniej jeździłeś bez płynu chłodzącego i znając życie przegrzałeś silnik i uszczelkę pod głowicą. Ciekawy jestem czy w ogóle silnik ma jeszcze kompresję i czy się po prostu nie zatarł. Generalnie...
Wyższy stan oleju i "biała maź" czyli emulsja wodno-olejowa w misce olejowej to najlepszy dowód , że masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i część wody chłodniczej dostaje się do wnętrza silnika . Jest to usterka niebezpieczna dla silnika , bo może powodować zatarcie więc radzę szybko oddać auto do wymiany uszczelki . Niestety jest to dość skomplkowana...
Prawdopodobnie wywaliło uszczelkę pod głowicą (jeśli faktycznie jest płyn w oleju), jeśli masz płyn w oleju to nawet nie uruchamiaj silnika bo go zatrzesz..
Kiedyś tak, jak przyjechał 8 lat temu z niemiec, chodził tak jak powinien, później pożyczyłem znajomemu on zawadził w coś misą przebił ją olej wyleciał i zatarł silnik, był robiony kompletny remont, ale od tamtego momentu już nie było to samo. Później jak pisałem pękła uszczelka pod głowicą gdzieś na kanale olejowym i zatarł się drugi raz.
sprawdz czy wogle wentylator sie kręci czy neijest zatarty bo to częsta przyczyna w fiacie a przytym sprawdz bezpiecznik chłodnicy to jest taki duzy bezpiecznik i jak wcześniej było muwione sprawdz uszczelke pod głowica czy niewalneła
Tak rozbierasz silnik od dołu ropujesz myjesz zmieniasz 2x olej . I o ile się nie zatarł to będzie jeździł.
W tym silniku zasilanym lpg bezwzględnie trzeba sprawdzić zawory i ich gniazda, głowice po zdjęciu oddać do warsztatu zajmującego się ich regeneracją, sprawdzą i w razie potrzeby od razu splanują płaszczyznę głowicy. Jak olej zmienił kolor, to filtr i oliwa do wymiany (nie ważne, że ma mały przebieg) Ile ma rozrząd ?, przy takiej operacji powinien być...
W każdej ciężarówce układ chłodzenia jest ciśnieniowy, żeby np. nie powstawał proces kawitacji i temperatura wżenia trochę się zwiększa . Korek pod ciśnieniem W szkole uczą nas, że w miarę spadku temperatury wszystko się kurczy, a wmiarę wzrostu się rozszerza. I to jest prawda także wobec wody ipowietrza, czyli głównych elementów wypełniających układ...
Mechanik twierdzi, że może walnięta jest też uszczelka pod głowicą!!! Wtedy szrot. Nie koniecznie szrot, możesz kupić inny sprawny silnik do 500zł. Zapytaj o wycenę mechanika ile by kosztowała naprawa (wymiana pompy wody, uszczelki pod głowicą i co tam wymyśli mechanik). ma sprawdzić/zmierzyć czy uszczelka jest ok czy nie ciekawe jak, jedynie co to...
(płyn chłodzący jest ugotowany) nie wiem czy dobrze zrozumiałem (ma wysoka temperaturę). Trzeba sprawdzić drożność całego układu chłodniczego oraz pompę wody, sprawdź też olej w silniku jego brak powoduje szybkie nagrzewanie się silnika co może go zatrzeć, sprawdź też wentylator ten na chłodnicy oraz ilość płyny chłodzącego.
Witam mam skutera chińskiego marki Motobi. W zeszłym roku jesienią zatarł mi się w nim silnik ,który na początku br. wymieniłem czyli tak : Nowy cylinder , tłok pierścienie , (uszczelki wiadomo ) i głowice wszystkie częsci seryjne o pojemności 50 cmm. Wszystko złożyłem ustawiłem rozrząd odpala wkręca sie na obroty tylko są dwa minusy - bierze olej -kopci...
Witam serdecznie, Bardzo proszę o pomoc w stwierdzeniu jakiej firmy jest silnik agregatu przedstawiony na zdjęciach w poniższym linku. Dodam, że jest to silnik wojskowego agregatu prądotwórczego z rocznika 1981, produkcji Radzieckiej (ZSSR). Diesel, o mocy 15kw, waga 1720kg, czterocylindrowy na przyczepce kołowej. Niestety nigdzie nie możemy znaleść...
I będzie pracował równo - dopóki się nie zatrze na dobre. Rzeczywiście z objawów , które opisałeś nasuwa się jeden wniosek - padła uszczelka pod głowicą i woda/płyn miesza się z olejem + woda/płyn idzie na tłoki (biały dym) W silniku stuka - bo nie ma dostatecznego smarowania . Prawdopodobnie taniej cię wyniesie kupno innego silnika niż naprawa tego...
Witam!!! Niedawno oddałam autko do mechanika...Jako typowa kobieta powiedziałam aby "zrobił wszystko co trzeba" czyli paski bla,bla,olej itd Odebrałam autko ( Mitsubishi Colt 1.3 16v 1997r) po przejechaniu okło 20-25km autko stanęło,nie chciało odpalić. Chciałabym nadmienić iż nie zapaliła się ani jedna kontrolka,która w takich sytuacjach zaświecić...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
szanowny magic_zen -fajnie że zaczęło się przejaśniać czemu nasze wypociny mają służyć. Trochę późno ale jest coś wiadomo.. Możesz oczywiście nadal cierpieć bóle twórcy i wymyślać różne sposoby obejścia naprawy silnika ale skończą się one na bank porażką ekonomiczną i radykalnym wyszarpnięciem głowy z piasku gdzie ją zagrzebujesz ( niepotrzebnie). Elektrotechnikę...
matiz uszczelka głowicą daewoo uszczelka głowicą uszczelka głowicą fabia
ekspres delonghi uszkodzony spieniacz siemens micromaster akumulator kwasowy akumulator zasadowy
analizator widma analizator widma
DT9205A / ANENG 9205A Multimeter R42 Value Burnt Resistor Fault Growatt 5000 TL3-S – hasło serwisowe, dostęp do menu instalatora, zmiana ustawień