Masz nieszczelność pomiędzy turbiną a silnikiem( uszczelka kolektora ssącego lub wydechowego przy głowicy)
Miałem podobnie. Sprawdź czy uszczelka kolektora ssącego nie jest uszkodzona
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, uszczelka kolektora ssącego oraz wydechowego, simering wałka rozrządu, ewentualnie uszczelniacze zaworowe przy planowaniu głowicy niech wymienią, kosztują grosze.
Nowa uszczelka nic nie da. Możesz składać na silikon i też będzie ciekło. Problemem nie jest uszczelka, tylko zbyt duża ilość oleju w kanale dolotowym. Albo odma jest uszkodzona, i nie daje rady separować oleju - ale odma siedzi w pokrywie zaworowej i kosztuje koło 600 zł, ponoć są dostępne regenerowane - albo masz zbyt duże ciśnienie w komorze korbowej....
wtrysk 1-dno punktowy jeśli na zimnym przebiera nie pali dobrze na wszystkie gari może to byc spowodowane tez nie pgrinalną uszczelka lub uciekła przy zakładaniu i olej spływa do kolektora ssącego który trafia na 2 lub 3 cylinder i to może powodowac zażucanie do puki sie nie wypali ( na zimnym) jak sie rozgrzej e ok
Popychacz z pierwszego cyl. https://obrazki.elektroda.pl/4391253800_... https://obrazki.elektroda.pl/3331273700_... Jednak jest on okrągły :) wiec pewnie spełnia swoją funkcję... Co do wtrysków to mam już je na stole i jutro spróbuje je sprawdzić metodami domowymi ( sprężone powietrze z dodatkiem paliwa + 12v do otwarcia...
Uszczelka kolektora ssącego
No właśnie, patrzyłem na ściany, jak to tam wygląda, i na górnej części wygląda dobrze. Jak jeździłem palcem, to nie czułem żadnej ryski, jedyne co jest https://obrazki.elektroda.pl/5742355400_... zaznaczone kółkiem, ale te powierzchnie docisnęła uszczelka głowicy, jak patrzyłem na starą uszczelkę. Dodano po 3 Coś mi przyszło do głowy,...
1,8 tdci 115 km 2008 r Dodano po 1 na poniedziałek jestem umówiony na warsztat wstępna diagnoza uszczelka kolektora ssącego? Pytanie tam jest też płyn chłodniczy?
Witam . W kolektorze puszcza uszczelka od strony pojemnika płynu chłodzącego . Są dwie uszczelki pod kolektorem , tam gdzie puszcza to zwyczajna zaślepka układu chłodzenia . By uniknąć wymiany całego kolektora , odcina się ten kawałek i dorabia odpowiedni kawałek tworzywa i uszczelnia się układ .Są tam dwie śruby mocujące . Miałem problem właśnie z...
W x16szr adaptacja przepustnicy ????? czego linki gazu ???? ew można zrobić reset bloku o2 i nastaw silnika krokowego , do sprawdzenia dolot - szczelność (często uszczelka kolektora ssącego ) wszystkie wężyki podciśnienia , spr czy egr się domyka , ew parametry potencjometru przepustnicy , czy czujnika podcisnienia ..
Elo, Bujałem się z tymi obrotami ze 2 dni... Przyczyną było ....fałszywe powietrze. Aby to zdiagnozować tj. miejsce zasysania- zastosowałem samostart. Na pracującym silniku trzeba psikać w podejrzane miejsca i obserwować reakcje silnika. U mnie powietrze przedostawało się przez uszczelkę kolektora ssącego na 4 cylindrze. Od góry kolektora i kolektor...
Uszczelka kolektora dolotowego · Uszczelnienie ... Moment dokręcenia: 25 Nm;
popsikaj plakiem do okoła kolektora ssącego na łączeniu z głowicą (od góry i od dołu) na pracującym silniku, jeśli będzie się poprawiać lub zmieniać praca silnika to uszczelka kolektora ssącego do wymiany, miałem tak w jednej z moich Asterek jak nie to to jeszcze możesz zatkać wąż podciśnieniowy do serwa, też potrafi nim ciągnąć lewe powietrze
Może być zapowietrzony duży obieg i dopiero po otwarciu termostatu płyn dociera do całego układu chłodzenia. Może też być uszkodzona uszczelka pod głowicą (trzeba sprawdzić czy płyn nie pojawia się w oleju) jak również uszczelka kolektora ssącego (płyn dostaje się do cylindrów i jest spalany). Po więcej informacji zapraszam na forum.roverki.eu
Witam. Problem to kosiarka z silnikiem NAC T575 z nożem 52cm z wyrzutem tylnym. Kosiarkę nabyłem na złomie za niecałe 80zł, trafiła na złom najprawdopodobniej dlatego, że ktoś nie umiał sobie poradzić z jej pracą, odpalaniem i tym podobne. Mianowicie problem z kosiarką jest taki, że ciężko było ją odpalić na zimnym silniku, zachowanie ciągle takowe...
nieszczelna uszczelka kolektora ssącego, zaciągał lewe powietrze na tym cylindrze co nie palił i miał za ubogą mieszankę, miałem to samo i też długo szukałem, kolega podpowiedział - popsikanie plakiem wokół kolektora ssącego na wolnych obrotach gdy tak chodzi nierówno dało odpowiedź, odkręcenie kolektora, posmarowanie wszystkiego Reinzem (głowicę, uszczelkę...
Witam. Zauważyłem że ubyło mi płynu w chłodnicy, więc odrazu zabrałem się za sprawdzanie i okazało się że uszczelka pod głowicą. Na szczęście tylko przedostała się na cylinder. Zdemontowałem głowicę, sprawdziłem szczelność i wziąłem się za czyszczenie. Zdziwiło mnie jednak, że po demontażu kolektora ssącego wylała się z niego woda. Zacząłem obracać...
problem rozwiązany. uszczelka kolektora ssącego na 2 cylindrze skurczyła się? w każdym bądź razie zmieniła kształt tak, że zasysało lewe powietrze.
Witam jakie objawy powoduje uszkodzona uszczelka pod kolektorem ssącym??? (skoda FABIA 1,4 mpi 68 KM)
Witam, Problem jak w temacie podczas pracy po załączeniu noży i czasie koszenia obroty silnika zaczynają falować aż do całkowitego gaśnięcia. Po wyłączeniu noży po chwili pracuje równo . Gaźnik był w myjce (warsztat nie ma dużej więc robił "na raty"), filtr powietrza nowy, świeca nowa (no prawie), uszczelka kolektora ssącego wymieniona - nowa, wycieków...
doszedłem już uszkodzona uszczelka kolektora ssącego , dziękuje za pomoc osobą które chciały pomóc
Podmieniona pompa wysokiego ciśnienia, autko dalej pracowało nie równo. Zapadła decyzja o demontażu głowicy. Głowica została ściągnięta, ale zawory, prowadnice są w porządku. Uszczelka wyglądała na całkiem dobrą. Głowica zplanowana. Wymienione uszczelki kolektora ssącego i wydechowego, jutro auto powinno zostać złożone do kupy. Zobaczymy czy będzie...
Sprawdź podciśnienia, uszczelki kolektora ssącego i wszystko co jest po drodze może to jakaś nieszczelność na dolocie.
Wymiana samej uszczelki kolektora ssącego nie jest zbyt skomplikowana. Klucz 13 i 8 to wszystkie narzędzia jakie potrzebujesz. Musisz odkręcić siedem nakrętek mocujących kolektor i prawdopodobnie poluzować wspornik bagnetu do kontroli poziomu oleju. Mnie to zajeło nieco ponad godzinkę, a robiłem to pierwszy raz i to bez żadnych "pomocy naukowych"
ostatnio właśnie została wymieniona uszczelka kolektora ssącego
Mistrzuniu, uszczelka pod deklem wałka rozrządu do wymiany.Gdyby to naprawdę kapało z kolektora, to na olej byś nie urobił.
Panowie w 2,8 130KM nie ma EGR wiec na próżno bedziecie szukać. Ostatnio mając taki problem przyczyna okazała sie uszczelka kolektora ssącego którą założyłem nową i ją wydmuchało i auto złapało muła po wymianie jedzie jak trzeba.
Uszczelkę kolektora ssącego sprawdź bardzo dokładnie. Robiłem identyczny przypadek. Kolego uszczelka nowa,auto po wymianie uszczelki pod głowicą
Witam serdecznie ! BMW E61 525D M57D25 177KM Podczas zakładania kolektora ssącego z nowymi uszczelkami, nadarzyła mi się bardzo przykra sytuacja.. Gumowo/aluminiowa uszczelka wpadła do zaworu ssącego, lecz nie byłem pewien że tam trafiłą I odpaliłem silnik na dosłownie 30sek, i z korka wlewu oleju słuchać takjakby tą podkładkę jak gdzieś podskakuje...
Witam, auto jak w temacie silnik w miarę prosty bez zmienych faz rorzadu itp. Problem jest taki że auto po odpaleniu na zimnym( przestoi cała noc) odpala od "strzała" ale gdy dotknie zwięszky się obroty np. cofajac potem chce się wrzucić 1 bieg więc puszczasz "gaz" i gaśnie nawet nie próbując trzymać obrotów "jałowych". Co ciekawe jak sięnawet trochę...
Witam Tak jak w temacie, zapłon wypada na drugim cylindrze tylko na zimnym silniku na ciepłym chodzi równo i bez wypadania zapłonu. Co było zrobione/sprawdzone Zmienione miejscami cewki świece i wtryski, kompresja zmierzona na zimnym silniku Cyl 1 -13 Cyl 2 -10,5 Cyl 3 -11 Cyl 4 -13 Cyl 5 -13 Cyl 6 -13 Sondy sprawne Kolektor ssący szczelny, nowa uszczelka...
silnik krokowy zobacz ,zasilanie silnika krokowego oraz uszczelka kolektora ssącego -pod kompa podpinałeś go?
Witam, VW Passat B5 1.8 ADR, uszkodzona była papierowa uszczelka kolektora ssącego i silnik ssał powietrze na I cylindrze. Po wymianie dolot jest szczelny ale mam korektę czasu wtrysku 3.3ms i silnik pracuje jakby nie palił cylinder, mogę tylko zaadoptować przepustnicę, czy w VCDS jest jakiś reset parametrów silnika ? Kompresja po 9,8,9,9 nowe świece,...
tak świece były podmieniane - bez zmian niedługo się wybieram do garażu i będę coś myślał , o spostrzeżeniach dam znać dzięki za zainteresowanie Dodano po 3 wygląda na to że te hydropopychacze są ok , wymontowałem świece i kręcąc rozrusznikiem ze zdjętą kopułą nie słychać stukania ani nic - wszystko wygląda ok Dodano po 5 teraz podejrzana jest uszczelka...
Moze to cos z aparatem jesli na LPG tez jest zle .Kiedys w corsie miałem podobny przypadek winowajczynią była uszczelka kolektora ssącego .Sprawdz pod wtryskie pod kolektorem moze gdzies bierze lewe powietrze .
Niestety to nie Map sensor. Nie mam już pomysłów. Lewe powietrze ? Tylko gdzie go szukać ? Uszczelka kolektora ssącego do silnika a może w miejscu złożenia kolektora na 2 części ? Obroty stabilne.
Pewnie masz do sprawdzenia wydech, szczelność dolotu(uszczelka kolektora ssącego) zakładam że całe sterowanie sprawdzone.
Hej! Czy przed wymianą uszczelki było to samo ? Jeśli pali się kontrolka silnika to może jednak sprawdzić błędy. Tu był post jakie masz ciśnienie w kolektorze ssącym, pewnie nie masz jak tego sprawdzić (potrzebny komputer), ja bym szedł tym tropem a dokładniej, że być może bierze lewe powietrze. Być może przy składaniu podwinęła się uszczelka kolektora...
Pod kolektorem jest uszczelka i na puszczało ciśnienie z turbiny tam syczało tak palił tylko brak mocy
witam! właśnie sprawdziłem kody migowe i nie mam żadnych błedów. Hm uszczelka kolektora ssącego jest wymieniona wolne obroty to ok 950, wąż od serwa wygląda solidnie tak organoleptycznie nie można mu nic zarzucić. silnik choszi na wolnych ok ale drgania są o takiej czestotliwośći że wprowadzaja w rezonans plastiki i inne elementy np. lusterka.
Jakie ciśnienie masz w kolektorze ssącym na wolnuch obrotach? Sprawdź szczelność kolektora ssącego i egr, czasem uszczelka pod egr przepuszcza, i jeszcze jedna sprawa, ten zaworek na filtrze powietrza czy działa poprawnie?
Pobawiłem się z tym silniczkiem i wygląda że jest dobrze zamontowany , a obroty nadal falują ale po dokładnym sprawdzeniu , po spryskaniu zmywaczem do hamulcy w okolicach 2 środkowych wtrysków , auta zaczęło się trząść , czyli gdzieś tam jest jednak nieszczelne - wymieniłem oringi na wtryskach , dysze lpg wklejone , czyli zostaje uszczelka kolektora...
Remont był przeprowadzony około pół roku temu z powodu niskiego stanu oleju, który został wykryty potem w płynie chłodniczym. Przy odkręconym korku widać było bulgotanie a po dodaniu gazu płyn się wylewał. Mechanik zdiagnozował uszkodzenie uszczelki pod głowicą i podjął się naprawy. Rano dopiszę co było wymienione jak znajdę fakturę. Nie zauważyłem...
Ok też tak myślałem ale tam nie ma jak przedmuchać z pod głowicy do kolektora Patrze na spód głowicy i gdyby był przedmuch to do kanałów wodnych lub olejowych :?: Przed chwilą go odpaliłem i zdjąłem przewód z trzeciego wtrysku i przestało tak trzaskać . Można by założyć że wydmuchał uszczelkę pod kolektorem wydechowym na trzecim cylindrze ale dlaczego...
Posiadm Opla Corse B 1.2 Katalizator z grudnia 93r. jak w temacie. Ostatnio robiłem remont silnika wymieniane było: - wałek rozrządu - 2 tłoki + komplet pierścieni na wszystkie tłoki - panewki - uszczelniacz wału - uszczelniacz wałku rozrządu - pasek rozrządu - świece - termostat - pasek alternatora - uszczelka miski - uszczelka kolektora ssącego i...
Przewody WN są suche, uszczelka od kolektora ssącego była wymieniona przy wymianie UPG. Samochód jest nie mój, ja tylko doradzam bo już nikt nie ma pomysłów co może być przyczyną takiej pracy silnika.
Chwyt powietrza to jest to co osłania wtrysk i przepustnice ,idzie do niego rura od filtra powietrza ,przykręcony na 2 śruby takie duże . Po ściągnięciu tego widać wtrysk i przepustnice, Jak się to ściągnie Panowie to jest tam taka duża uszczelka o średnicy około 10 cm o tę właśnie uszczelkę mi chodzi czy może ona być powodem łapania lewego powietrza?...
Witam. Od dłuższego czasu borykam się z pewnym odbierającym przyjemność z jazdy problemem w mojej Astrze, co się dzieje: - szarpie podczas ruszania - przy niższych obrotach podczas puszczania sprzęgła, - dusi się podczas ruszania na zimnym silniku - jakby tracił wtedy moc, obroty spadają na chwilkę po czym wszystko wraca do normy, przy ruszaniu z wyższych...
Podpowiadam Ci ale chyba nie dociera,że uszczelki pod kolektor ssący są źle wykonane i nie uszczelniają.wymień uszczelkę pod kolektorem ssącym na pasującą kształtem. Firmy GLASER I ELRING zrobiły babola!!!!!
wymiana kolektora ssącego kolektora ssącego objawy demontaż kolektora ssącego
transformator praca równoległa unknown device drukarka przedwzmacniacz charczy
gdzie montować zawór mieszający gdzie montować zawór mieszający
Znaczenie oznaczenia "U1.02" w elektronice Mercedes Vito: Widoczność czujnika ciśnienia spalin po usunięciu DPF