Może być czujnik położenia wału, ale może być też wyciek gazu do kolektora ssącego i zalewanie silnika przez 2 paliwa naraz. Dla testu zakręć zawór na butli, pojeździj żeby wypalić gaz z przewodów i wtedy zgaś na benzynie, po czym spróbuj odpalić
Witam. Czujnik doładowania zwany czujnikiem ciśnienia bezwzględnego, MAP sensor, czujnik kolektora ssącego w tym wykonaniu jest zespolony z czujnikiem temperatury powietrza, dlatego ma 4 wyprowadzenia. To są dwa czujniki w jednym. Na 1 rys. schemat tego czujnika (piny 1,2,3,4), a 73,31,71,52 to piny do ECU Rys.2 kolejność pin w czujniku. W zał. dokładny...
ten silnik nie ma przepływomierza i czujnika wału.Najrozsądniej podepnij jakiś tester ,przyczyn może być wiele ( czujnik temp, nieszczelność kolektora ssącego ,silnik krokowy; to bym sprawdził na początek)
Nie to czujnik różnicy ciśnień od filtra cząstek. Szukaj czujnika na rurze która podaje powietrze do kolektora ssącego - rura o średnicy ok 60mm. Pokaż zdjęcia pod maską.
Przetarciu uległ wężyk ciśnieniowy idący od kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowania G71 znajdującego się wewnątrz sterownika silnika i zakłamany odczyt rzeczywistego ciśnienia w związku z tym powodował tryby awaryjne, usunięcie nieszczelności rozwiązało problem, czujnik o którym wspominasz to czujnik G72 mierzący wartość temperatury powietrza...
Wystarczy że dasz wyłącznik rozrusznika od C-360 (czarny — o większej wytrzymałości prądowej) podłączony pomiędzy zaciski 15/54 (stacyjki lub przełącznika świec żarowych) a 19 (przełącznika świec żarowych). Bardziej elegancki sposób odpalania bez podgrzewania kolektora ssącego wymagałby poszukania stacyjki od John Deere, tam start aid włącza się...
ok jeżeli obstawiamy ze czujnik N75 jest ok ,to są dwa rozwiązania które jesteś sam w stanie zrobić jeżeli kręcisz troszkę śrubkami . Wymontowanie kolektora ssącego i turbiny . 1. Kolektor do umycia z jakiego kol wiek osadu a na pewno będzie. 2 Turbina rozebrać wyczyścić przeszlifować drobny papier ściernym polecam stronkę ze znanego portalu you ........
Podłączyłem swojego seata cordobę 1999r.model [93-99] 1.9 TDI 90KM AHU do kompa i wyszło, że ma aktywny błąd czujnika ciśnienia kolektora ssącego. Zaraz po wykasowaniu byka auto lepiej się zbierało, ale długo to nie trwało - dalej jest mułowate. Dowiedziałem się, że owy czujnik u mnie znajduje się w sterowniku silnika.Czytałem że może być uszkodzony...
przepływka wprowadza duże podciśnienie co spowoduje nadmierny wzrost podciśnienia w mikserze i w efekcie wyssiewanie zbyt dużych ilości gazu z parownika w stosunku do zassnego przez silnik powietrza bez przepływki będzie chodził normalnie tylko jak zapalisz przy -15? sterownik DIGIJET nie ma trybu awaryjnego - jak coś się zepsuje to pracuje nieprawidłowo...
Czujnik położenia klap G336. Mam z nim problem. Nie do wyjęcia bez demontażu kolektora ssącego - za duże koszty. Prośba o rozwiązanie projektowe Na myśl przyszło mi wykonanie komparatora napięcia. Podstawiłbym go za czujnikiem, aby dawał prawidłowe napięcia tj. +3V= dla klap zamkniętych i +1V= dla otwartych. Silnik to 2.0 TSI CAWA z rodziny EA888. W...
Ja właśnie rozwiązałem problem u siebie w Renault Clio 2 (2001) 1.4 16V ze skrzynią DP0. Objawy : - szarpanie przy zmianie biegów na zimnym - późna redukcja z 2 na 1 przy zatrzymywaniu na światłach - zmiany biegów w górę i w dół w nie odpowiednim czasie Przyczyna : - silnik łapał lewe powietrze w okolicy przepustnicy, co powodowało że komputer skrzyni...
Od jakiegoś czasu świecił mi check. Sprawdzając w vag pl wyświetla 17439 czyli (czujnik zmiany geometrii kolektora ssącego - poza wartościami brak osprzętu/nie związany ze sprzętem) inne tłumaczenie to (czujnik pozycji zaworu powietrza N212 nie osiąga wartości). Kasując bład pojawia się on spowrotem po przegazowaniu albo po krutkiej jeździe, zauwazyłem...
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
Chwilę mnie nie było ale dodam jeszcze może komuś się coś uda podpowiedzieć. Po dalszym zagłębianiu się w silnik a dokładnie w sondy okazało się że po ich wykręceniu są białe 🙆 więc niestety ale całkowicie był rozsypany Kat i zatkał częściowo wylot do tłumika. teraz jest go brak (chwilowo) ale problem pozostał tylko tyle że się zmieniło to że występuje...
Tu masz widoczny czujnik po lewej stronie wraz z założoną wtyczką. http://mar-motomax.pl/skoda-fabia-14-16v...
Witam nie wiele tematów znalazłem na forum dlatego piszę, wyskoczył błąd klap kolektora ssącego A6C6 2.0TDI CR 2011r 190 tkm plastikowy kolektor silnik nie jest zmęczony eger przepustnica niewielki nagar czy macie jakiś pomysł jak się zabrać za błąd czujniki położenia klap -zakładać blokadę wychylenia krańcowego -usuwać klapy - wymienić na kolektor...
Miałem GX'a r.88. Była sonda lambda. Bo w GX jest KE-Jetronic, a nie K-Jetronic. Też mi falował. Zobacz czy czujnik temperatury kolektora ssącego jest podłączony. Dodano po 6 Tu masz schemat ke-jetronic. http://obrazki.elektroda.pl/3723441600_1... Powąchaj spaliny, sprawdzisz czy falowanie to wina zalewania benzyną czy lewego powietrza....
Witam wszystkich. Mój problem zaczął się ze 2msc temu. Wymienione świece, Egr, przepustnica, cewki, olej, filtry wszystkie i na tą chwilę problem nie zniknął ale z każdą wymiana na dzień, dwa objawy znikały. Samochód szarpie na niskich prędkościach, podczas odpuszczania gazu, czasem podczas dodawania. Na postoju faluje. Przy prędkości >80 drży wszystko...
Witam. Mam problem z wyżej wymienionym autem otóż po przygazowaniu powyżej 3000 obr zapala się kontrolka epc i kontrola trakcji, po diagnozie vagiem pojawia się błąd 17961-p1553 czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym odczyt poza zakresem napiszę co wymieniłem będzie łatwiej -zawór egr na nowy bo stary był zablokowany -wyczyściłem przepustnice -czujnik...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Dzień Dobry, Panie Zbigniewie badania trwają, dodatkowo zbadałem tzw. MAP sensor(1), zawór odpowietrzania zbiornika paliwa(2), obwody filtra węglowego(3) i oczywiście czujnik temperatury cieczy chłodzącej(4). W dalszym ciągu na biegu jałowym, kiedy silnik jest zimny, wyraźnie brakuje mu powietrza, kiedy się rozgrzeje obroty się stabilizują, potem już...
Problem rozwiązano w moim przypadku był to zabrudzony czujnik ciśnienia doładowania
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
U mnie pomogło zdjęcie kolektora ssącego i wyczyszczenie go, oraz wymiana map sensora, który jest w kolektorze.
Ja mierzyłem multimetrem, nie mam oscyloskopu itp. Pomiar wykonałem podpinając jeden przewód (-) do minusa aku a drugim (+) dotykałem konektory w kostce. Multimetr ustawiony na V zakres automatycznie. Pewnie nie jest to poprawna procedura ale nic innego mi do głowy nie przyszło. Na wszystkich 4 kostkach wynik był 1.8 V więc przyjąłem ten wynik za poprawny. Wiesz...
Czujnik znajduje się w okolicy kolektora ssącego i pompy vaccum.
Sprawdź czujnik ciśnienia kolektora ssącego (map sensor).
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
18047 - czujnik 1/2 położenia pedału przyśpieszenia g79/g185 19647 - klapa kolektora ssącego 16576 - czujnik ciśnienia paliwa g247 16706 - czujnik obrotów silnika g28 16788 - system recyrkulacji spalin 16486 - Miernik masy powietrza g70 ( sygnał za wysoki ) 16492 - czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym 16486 - miernik masy powietrza g70 ( sygnał za...
Witam. Wygrzebałem że to czujnik podciśnienia kolektora ssącego http://klubcorsa.pl/viewtopic.php?t=1015... A w czym problem?
Witam. Mam dość dziwną sytuację z autem Audi A3 2.0 FSI AXW. Mianowicie nagle przestał odpalać i nie pojawia się ciśnienie na listwie wtryskowej. Wcześniej wszystko działało i auto miało moc. Auto raz na tysiąc prób odpali, ale kompletnie nie ma mocy. Pierwszym błędem, który się pojawił, to P0193 - czujnik ciśnienia paliwa G247 (zwarcie z plusem)....
Turbina nie da większego ciśnienia w trybie awaryjnym dopiero jak wzrośnie dawka paliwa ciśnienie wzrośnie a tryb awaryjny może być wywołany złym wskazaniem przez czujnik ciśnienia lub uszkodzonym wtrysku sterującym ,czujnik położenia wału gdyby był uszkodzony to nie odpali i czujnik temperatury powietrza bo gdy ma przerwany obwód pokarze wysoką temperaturę...
Witam. Mam problem mój Seat ibiza 1.4 2003 r. Zaświeci się EPC oraz przy schodzeniu na wolne obroty wyskakuje kontrolka akumulatora i od razu auto gaśnie. Po chwili zapala i po przejechaniu kawałka znowu gaśnie..Po podpięciu do komputera wyskoczył tylko czujnik kolektora ssącego oraz sonda-lambda.Po wymianie czujnika,świec oraz filtra powietrza nadal...
Witam, W moim Stilo 1.9 JTD 115KM jest problem z czarnym dymem pod dużym obciążeniem. Gazując na postoju do 4 - 4,5 tys. obr/min można zakopcić całą okolicę. Każde mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje chmurę za autem. Jak próbowałem to naprawić: - przepływka używana oryginalna - przepływka nowa chińska - czyszczenie przepływek brake cleanerem - jazda...
Nie wiem jaki układ jest w 1.6 GSI ale jeśli jest to wtrysk jednopunktowy to czujnik do niego jest z tyłu kolektora ssącego a wielopunkt ma go na termostacie. No popatrz, caro plus na boschu ma na termostacie.
Kolego ona chyba nie ma przepustnicy. Ma czujnik ciśnienia kolektora ssącego i czujnik temperatury powietrza dolotowego. Nie mam pojęcia jakie powinny być prawidłowe wartości
Witam wszystkich,mam następujący problem z moim golfem 4 1.6 FSI,auto było u mechanika do wymiany był czujnik kolektora ssącego i wspawywana nowy łacznik elastyczny i po odbiorze zauważyłem ze nie działają następujące rzeczy:podgrzewanie foteli,czujniki parkowania,brak temperatury zewnętrznej na wyświetlaczu komputera pokładowego,klimatronik tez brak...
W moim combo 1,3 cdti sytuacja ta sama, przy dodaniu gazu wywala kontrolka i zostaje 1/3 mocy. Byłem na diagnostyce, pokazuje nieokreślony błąd, wymienili tylko filtr paliwa i powietrza. Sam rozebrałem cały dolot i egr. Prace zakończone wygląda to tak: - egr średnio brudny, trzpień cewki chodzi lekko, - kolektor ssący średnio brudny, wyczyszczony, -...
ja już zwalałem pokrywe i nic sucho co najwyżej się poci a tam olej kapie, hmmmm z uszczelniacza wałka rozrządu Dodano po 7 tylko jak by to był uszczelniacz wałka rozrządu to by leciało w okolicach rozrządu? bo leci dosłownie jakby spod kolektora ssącego i dodatkowo robią sie krople kapiące na szpilkach od wydechu nie czaję tego naprawde jutro wszystko...
Myślę że do podciśnienia z kolektora ssącego silnika. Mam inną instalację ale też sekwencję (w takim samym silniku) i parownik posiada również króciec podciśnienia. Jednak jest podpięty poprzez czujnik ciśnienia z kolektorem ssącym silnika
Wyslij mi maila na matador(at)poczta.fm z adresem email to wysle Ci ksiazke "Sam naprawiam Ford Escort" tam jest wszystko opisane. A tobie zapewne jest chodzi o czujnik zasysanego powietrza ktory jest wkrecony w kolektor dolotowy. "Czujnik ciśnienia zasysanego powietrza jest umieszczony w przedziale silnika przy gnieździe mocowania prawej kolumny zawieszenia...
czy to jest ten wpięty w kolektor ssący blisko czujnika temperatury? czujnik jest od góry, a to wychodzi z kolektora ssącego w stronę szyby
Witam. Mam problem z wypadaniem zapłonu i mam pytanie do czego zajrzeć w przypadku takich błędów. Błąd pojawił się przy wyprzedzaniu, przeciągnąłem auto z samego dołu do górnych obrotów w pełnym obciążeniu(gaz w podłogę), 4 bieg. Check engine zapalił się na wysokich obrotach, czuć było szarpnięcie silnikiem, zapalił się check i potem zaczął mrugać z...
Do kodziak1 Witam serdecznie pisze ponieważ znalazłem przyczynę gaśnięcia silnika jak jest zimny . Wymieniłem uszczelki kolektora ssącego te co idą do silnika i te co łącza ze sobą kolektor ssący i wszystko śmiga koszt ok 100 zł ale jest warto.
Samochód przytyka na chwilę po szybszym dodaniu gazu (obojętnie czy przy ruszaniu, czy po dodaniu na wolnych obrotach). Poza tym objawem auto jeździ jak nowe. Silnik 1.0 AUC. Co było zrobione: - Wymieniony czujnik obrotów wału korbowego (był błąd i auto gasło w czasie jazdy, czasem nie zapalało itp.). Po wymianie brak jakichkolwiek błędów. - wymieniona...
A może wiesz: - jakie powinno być wskazanie napięcie mierzone miernikiem lub odczyt ciśnienia programem współpracującym z ELM327 czujnika MAP w kolektorze ssącym - czy sterownik może sam utworzyć sobie mapy wtrysków podczas jazdy autem chodzi o to czy można obejść się bez użycia Lexi - czy olej o zapachu paliwa na ściankach kolektora ssącego to normalny...
Witam Serdecznie Mój problem polega na niewielkim falowaniu silnika na biegu jałowym któremu towarzyszą drgania przechodzące przez całe auto. Czasem po dojechaniu do skrzyżowania obroty zaczynają skakać 800-500-800 i po około 20 sekundach silnik się uspokaja. W samochodzie wymieniłem już Cewkę zapłonową Czujnik położenia wału korbowego Łańcuch rozrządu...
to psikaj plakiem na pracującym silniku w około kolektora ssącego i przepustnicy, to wygląda na jakąś nieszczelność, zatkaj te wyjścia z przodu przepustnicy od tych pochłaniaczy par paliwa bo to niepotrzebne a może przepuszczać, możesz zatkać wężyk do serwa bo też może być nieszczelność, wymień wężyk od mapsensora, możesz wogóle podmienić mapsensor...
dzieku za reakcje. siedze własnie w tym gracie i sprawdzam jeszcze to i owo. wychodzi mi kurde że albo czujnik doładowania szwankuje albo turbina za mało daje. sprawdzałem organoleptycznie i jak zdejme rure to czuć że pompuje ale reką ciśnienia nie sprawdzisz. komputer pokazuje że cisnienie na wolnych obrotach to około 950 hpa i powinno rosnąć wraz...
Witam. Posiadam Vectrę B 2.0 DTI po lifcie, 101 KM. Z samochodem tym było dużo różnych przygód (usterek), ale do rzeczy. Samochód był u mechanika na wymianie turbosprężarki po regeneracji (650zł za turbo), samochód sobie jeździł i jeździł, w międzyczasie były wymieniane wtryskiwacze, przegląd rozrządu i oględziny pompy wtryskowej. Przy odbiorze samochodu...
czujnik ciśnienia kolektora ssącego czujnik ciśnienie kolektora ssącego czujnik podciśnienia kolektora ssącego
porównanie tranzystorów bipolarnych zestaw bluetooth radiu kontrolka zmywarka
ocieplenie stropu hitachi 32hb4t61
Termistor NTC w fuserze Océ CS170 / Konica Minolta CF2002 – diagnostyka i części Océ CS170, Konica Minolta CF2002/CF3102 – kod C-3E02, NVRAM, termistor NTC fusera