Zamień przewody 2 i 3.Chyba że uszczelka między cylindrami,to sprawdź kompresję.
- podjeżdżając pod wzniesienie, wcisnąłem mocniej gaz i jakby coś pyknęło, od tego momentu silnik zaczął mocno bujać jakby palił nie na wszystkie gary Wygląda raczej na przeskoczenie rozrządu lub wystrzał gazu (nie napisałeś nic co to za instalacja). Okazało się, że nie było ciśnienia na 3 i 4 cylindrze. Po zwaleniu głowicy okazało się, że poszła uszczelka...
Jak dwa cylindry obok siebie to często pęknięta uszczelka między tymi cylindrami (niby nic groźnego ale czasem blok ma wżer w tym miejscu i trzeba go planować). Na oko ciężko stwierdzić najlepiej średnicówka i pomiar cylindrów. Jak był cały to jeszcze można zrobić test przez na tych cylindrach z kompresją 0. Polega on na ustawieniu wału na badanym cylindrze...
Przy dociśnięciu króćca do cylindra, nadmiar silikonu, na pewno, zatka ten otworek. Zrób uszczelkę, z jakiegoś kartonu, i będzie dobrze.
Tzn,przy wyższym gazowaniu słychać było jak by tłok uderzał w głowicę. Ale założyłem jeszcze jedną aluminiową uszczelkę między karter a cylinder i przestało pukać. Komora spalanie się zwiększyła więc stwierdziłem ,że będzie słabszy i pomyślałem o wymianie tłoka. Poza tym miałem problem przy wyższych obrotach. Silnik zachowywał się jak by miał za mało...
Dzięki, gdyby nie było wszystko uświnione z oleju byłoby jeszcze lepiej, ale jak zawsze musiało być pod górkę :) Tłok 130 oznaczony bo jak wcześniej pisałem został używany nominał, cylinder jedynie przejechany w zakładzie kamieniem. Chciałem zachować pierwotne ułożenie tłok<->cylinder by uniknąć niespodzianek. Cylinder możesz teoretycznie zamontować...
Cześć, Pacjent jak w temacie Husqvarna 55 z 2002 roku wykorzystywana do domowego użytku. Rocznie obrabiam między 20 a 30mp drewna, ale 2 lata temu było ponad 40mp także różnie z tym jest. Dzisiaj po raz kolejny usłyszałem, że pilarka znacznie głośniej pracuje, a sam tłumik dostał lekkiego luzu. Z racji, że już wcześniej miałem problem z notorycznym...
Z tego co widzę, to w kadłubie są po trzy otwory na cylinder, w głowicy są dwa otwory na cylinder (po przekątnej), a w nowej uszczelce po jednym otworze i to kryzowanym. Pomiędzy rozrządem (laskami popychaczy) a cylindrami są jeszcze otwory, ale tutaj nie mam pewności czy przepływa ciecz chłodząca. Między cylindrami są dwa otworki, przy czym uszczelka...
Cześć, mam problem ze stihl ms 250. Nie pomaga czyszczenie i regulacja gaźnika, piła ustawiona na nastawy fabryczne gaźników ( ZAMA C1Q L 1 obr. H 1 1/2 obr.) piła do momentu mocniejszego rozgrzania działa idealnie, trzyma obroty i ładnie się wkręca. Po rozgrzaniu tj. kiedy tnie większe kawałki drewna zaczyna podnosić sobie obroty i dławić tak jakby...
kolego a słyszałeś o czymś takim jak przestrzelenie uszczelki między cylindrami?
Witam, problem jak w temacie. Piła zaczęła tracić moc w kocu wysiadła. Wymieniłem cylinder i tłok. Po złożeniu piła nie odpala. Próbowałem podlać przez gaźnik i fiasko. Iskra jest, nowa uszczelka między cylindrem a korpusem. W czym tkwi usterka.
Mogła się przepalić uszczelka między cylindrami, co powoduje głośne stukanie.
Sprawdź wężyk paliwowy czy nie jest uszkodzony oraz uszczelkę między cylindrem a gaźnikiem. Czyszczenie gaźnika i sprawdzenie membran. Rozbierałeś może gaźnik?
Husqvarna od nowości, zawsze właściwe oleje, czyszczenie, rocznie zużywałem max 20 litrów paliwa na ciecie na podwórku i trochę w lesie. Pilarka po zagrzaniu nie chce odpalać, trafiła do serwisu (jak zawsze) - diagnoza przegrzanie... koszt ponad 500 zł. Ostatnio gdy była w serwisie wymienili tłok z pierścieniem koszt coś około 400 pln... Od naprawy...
usterka jak w temacie samochód posiada instalacje gazową i elektroniczną cewkę WN czyli taką co jest założona bezpośrednio na świece posiada też wielopunktowy wtrysk (to są informacje dla niedoinformowanych bo spotkałem się z sugestią czyszczenia przerywacza w aparacie zapłonowym) a owa usterka występuje i na benzynie i na gazie więc co po kolei zrobiłem:...
Jestem szczęśliwym nabywcą motoroweru Romet Ogar 205 2 biegowy. Więc tak kupilem go i nie był na chodzie. Wymieniłem wał, łożyska na wale, cylinder do szlifu, tłok, pierścienie, automat do biegów i ostatnio gaźnik bo nie przelewał. Wszystko pięknie ładnie ;] gaźnik juz przelewa iskra jest. Ale nie trybi??? Już wielokrotnie przelewałem gaźnik, świeca...
przerywacz iskrzy to normalne a co do zalewania simka to mogą być dwie przyczyny silnik jest nieszczelny objaw świeca mokra i tłusta wycieki między cylindrem a kolankiem , między głowicą a cylindrem lub cylindrem a karterami morze być uszkodzona uszczelka między karterami albo uszkodzone simeringi w skrzyni korbowej jeszcze morze być uszkodzone łożysko...
Silnik składany na silikon ? O kiedy to silnik uszczelnia sie silikonem? Do tego są specjalne masy uszczelniające. Np. Dirko. Jednak dla dobrego mechanika wystarczy porządnie wykonana uszczelka między połówki czy pod cylinder i ... kilka kropli oleju. Takie z resztą zalecenia są w serwisówce Simsona. Jednak pasowało by choć jedną porządną serwisówkę...
Witam!!! Nie ma tam żadnej filozofii ja składałem silnik od Jawki ponad 20 razy i najważniejsze to sprawdzić stan tryb a dokładniej takich słupków na trybach bo muszą one być idealnie okrągłe. Jak będą jajka to będą biegi wyskakiwać... oprócz tego musisz sprawdzić stan łożysk i tulejek, łożyska muszą chodzić lekko i nie mogą mieć bić a tulkejki szczególnie...
Witam ponownie. Wczoraj wszystko jeszcze raz pooglądałem i zauważyłem: 1) Jak wykręciłem szpilki olejowe (te co mają tulejki) z cylindra to nie znalazłem żadnych dodatkowych otworów magistrali olejowej którymi olej mógłby wypływać i dalej po szpilkach płynąc na głowicę do góry 2) Sprawdzałem otwory są czyste -dmuchając w te otwory nic się działo jakby...
Kilka dni temu zdobyłem wskaźnik do pomiaru ciśnienia sprężania, bo się okazało że nikt tego wcześniej nie mierzył. Licząc od skrzyni biegów: 13, 13, 4, 6. Wcześniej myślałem że tego uniknę, ale po pomiarze wziąłem się za rozpołowienie silnika. Werdykt: cylinder skrajny (ten co miał pomiar 6) ubita termicznie, ale jeszcze na oko szczelna uszczelka pod...
Może przed rozebraniem silnika zmierz mu sprężanie. 10 minut i będzie wiadomo wiadomo czy go rozbierać (gdzie najwięcej czasu schodzi i tak na zdjęciu oblachowania) czy zając się gaźnikiem. W malcu uszczelka pod głowicą nie ma żadnych kanałów olejowych więc jej wydmuchanie spowoduje "tylko" spadek kompresji w cylindrze -> kopcenie może tylko (wyłaczając...
Witam serdecznie forumowiczów. Robiona była uszczelka pod głowicą. Wypaliło ją między 2 a 3 cylindrem i ciśnie przedostawało się do układu chłodzenia. Po naprawie auto zrobiło 300km i jak to klient opowiada, zdjął nogę z gazu bo było z górki, a jak ponownie nacisną pedał gazu auto zgasło. Jak odkręciłem korek od wlewu oleju auto odpaliło i praktycznie...
Witam! Master 2,5dci G9U , mam problem już w drugim silniku z wypalaniem uszczelki między cylindrami. Blok splanowany , głowica również , uszczelki Erling , śruby nowe , Nm według zaleceń i po ok 40000km wypala między cyl. Czy spotkał się ktoś z powracającym takim problemem?
Zobacz jednak pływak, czy na boku nie masz gdzies śladów otarcia , to może świadczyć o przycinaniu się pływaka. Czy cylinder jest uszczelniony od dołu, między karterami? Na pływak zobazce , cylindrer nie pył uszcelniony może z 2-3 dni bo chciałem sprawdzić używke jak bedie chodził ,i nawet dosyć silny był i wygląda w srodku przyzwoicie ,gdy miałem...
moonchild zwróć się do kolegi patryk-84a o zwrot pieniędzy za uszczelkę pod głowicę i robociznę przy jej wymianie w związku z nietrafioną i bzdurna poradą: Obiawy na benzynie podchodza tez pod uszkodzona uszczelke pod glowica byc moze miedzy 3 a 4 cylindrem bo masz tam mniejsze cisnienia. Ubywanie plynu chlodniczego i pyrkanie tez by pasowalo. Sprawdz...
Piszę posta pod postem, bo mam kilka nowych informacji. Zdemontowałem cylinder i tłok. Oględziny nie przyniosły żadnych rewelacji i wszystko wygląda chyba normalnie (nie jestem mechanikiem). Pierścienie całe, bolce w zamkach na miejscu, tuleja o powierzchni lustrzanej z bardzo delikatnymi pionowymi kreskami/przebarwieniami ale nie są to rysy, które...
pisiedziałem trochę dziś i tak okazało się że eżekator tzn jego górna część trzymała się na słowo honoru (ten element po prawej http://obrazki.elektroda.pl/7726588900_1... , tzn jak zasysał to tylko tą siłą się trzymało, jak na wolnych obrotach to już ledwo ledwo, chciałem go na klej złapać, ale dało radęwcisnąć tą część i trzyma, myślałem...
No to jutro sprawdzę iskrę i rozbiorę jeszcze raz gaźnik, założę filterek i zobaczę. A co do strzelania z tłumika, to faktycznie potrafi strzelić, może faktycznie ciągnie gdzieś lewe powietrze, więc założę odpowiednia uszczelkę między cylinder a gaźnik...
Cześć jeżeli jest paliwo iskra na wszystkich świecach to sprawdź kompresje mogła pójść uszczelka pod głowicą między cylindrami
Np przepalona między cylindrami uszczelka, sprawdź kompresję
Załóżmy, że uszczelka między cylindrem 5-tym i 6-tym jest przepalona. Co to oznacza ? Oznacza słabsze ciśnienie sprężania na tych cylindrach, tzn. cylindry są słabsze. Sterownik aby wyrównać równomierność pracy silnika musi "wspomóc" te cylindry dodatkową ilością paliwa. Dlatego są korekty na plus. Resztę osłabia dlatego korekty są na minus. Generalnie...
Jak chcesz dawać grubą uszczelkę/podkładkę to między cylinder a kartery, bo dając ją miedzy głowicę a cylinder to zmniejszysz znacznie stopnień sprężania. Taka przeróbka niestety może się nieco odbić na mocy motorka (o jakieś powiedzmy 5-10%).
Są to ewidentne objawy ubogiej mieszanki. Jeżeli twierdzisz, że gaźnik masz przeczyszczony, to tak jak mówią koledzy- sprawdź iglicę, ewentualnie trochę ją podnieś. Obstawiam, że łapie gdzieś lewe powietrze. Uszczelka pod cylindrem, simmering na wale lub uszczelka między karterami.. (jeżeli zauważyłeś, że romecik zaczął ci mocno kopcić, to simmer lub...
(at)pierkwadrat Ta "porada" to rozumiem że żart. Są specjalne zestawy do badania szczelności. Gdzie w miejsce świecy wkręca się adapter i poprzez specjalny reduktor pompuje się powietrze i sprawdza, jak szybko i którędy ucieka. Sam mam przerobiony króciec od miernika kompresji i czasem badam tak silnik, gdzie jest problem (zawory, pierścienie, uszczelka...
Jak najbardziej, szczególnie uszczelka między cylindrem i gaźnikiem.
Czyli wkońcu co obstawiacie , zawory? Co do tego że mam uszczelkę wydmuchaną "między cylindrami" to bez komentarza. Czy słyszałeś kiedyś jaki efekt daje wypalona uszczelka pomiędzy cylindrami?właśnie taki jakby zawory grały(choc to nie musi byc przyczyną,ale najlepsza alternatywa dla ciebie)ale mniejsza o to uparłeś się przy tych zaworach które były...
Problemem były przedmuchy między pierwszym a drugim cylindrem; wydmuchało uszczelkę pod głowicą i nadtopiło cienkie ścianki między cylindrami. Na szczęście planowanie bloku oraz głowicy pomogło.
Witam,jeżeli mogę coś zasugerować miałem kiedyś przypadek,że prąd na świeczkach był prawidłowy a przyczyną była uszczelka dmuchnięta pod głowicą między cylindrami Dodano po 1 pomiar ciśnienia na cylindrach jak najbardziej wskazany
dzięki za pomoc oblukam czy nie wyleciał simering od strony koszyczka sprzęgłowego bo od magneta sprawdzałem jest ok wemienie dysze i dam nową uszczelkę między cylinder a gaźnik bo ta moja nie ciekawa jest
Oleju w wodzie nie sprawdzałem. Brałem wątek uszkodzonej uszczelki między cylindrami
Na wstępie powiem, że jeśli klient szuka oszczędności, to ja nie podejmuję się takiej naprawy, chyba że na jego życzenie. Wymień mu uszczelkę i niech testuje. Tak na poważnie to z pierwszego zdjęcia widać duże przebarwienia na uszczelce między cylindrami, nawet ośmieliłbym się stwierdzić przegrzanie silnika. Na pierwszym zdjęciu widać czystą powierzchnie...
Może przepalił uszczelkę między cylindrami.
Przedmuch uszczelki między cylindrami to żadna nowość, jeżeli o to pytasz. Polecam zrobić test szczelności cylindrów. (leak down test). Wtedy będziesz wiedział dokładnie gdzie ci ucieka kompresja z danego cylindra. Czy uszczelką czy może zaworami.
Czyli przesłuch między cylindrowy wywołany wywaloną uszczelką.
Na pewno nie cewka bo są na 1-4 i 2-3 , moduł podobnie. Moze być uszczelka między cylindrami. Sprawdź ciśnienie na tłokach.
Witam! Miałem to samo poszła uszczelka pod głowicą między 2 i 3 cylindrem i kanałem chłodzenia, objawy te same ubytek płynu,cisnienie za duże w chłodzeniu i okresowe dymienie i aha czysty olej. Nie czekaj jedź do warsztatu.
Na nowym gaźniku chciałem przeprowadzić regulacje, inne śrubki regulacyjne, klucz nie pasuje, założyłem stary gaźnik i odwróciłem uszczelkę między kryzą a gaźnikiem, na uszczelce powstało wybrzuszenie na kanaliku podciśnieniowym membrany. Możliwe, że to wybrzuszenie na uszczelce ograniczało prześwit kanalika. Troszkę poprawiło. Wymienię obydwie uszczelki...
Witam. Mam podobny problem. Gaźnik cały spocony i tryska na obudowę. Wymieniłem uszczelkę pod cylindrem i przy okazji pierścienie tłokowe, uszczelkę między kolektorem a cylindrem, uszczelkę między kolektorem a gaźnikiem, wszystkie uszczelki gaźnika i leci nadal. Nie wiem co jest z tym dziadostwem ale już mnie to do szału doprowadza. Na myśl mi przychodzi...
najprawdopodobiej wydmuchało ci uszczelke pod głowicą - najlepiej sprawdzić mierząc kompresję. oleju w płynie może nie być bo mogło wydmuchać uszczelkę między cylindrem a kanałem wodnym. jak najszybciej wymień uszczelkę bo ciśnienie w układzie chłodzenia może ci rozwalić chłodnicę.
przepalić uszczelka między cylinder cylinder uszczelka uszczelka między cylindrami
casio instrukcja obsługi compaq dioda zasila zatrzymuje zamykania
rozdzielnica elektryczna montaz automatow
Nastawa P5 w sterownikach lad chłodniczych EVCO, Dixell, Carel – znaczenie i funkcje Powercom BNT-800AP, BNT-600AP UPS Card Schematic Diagram, Service Manual, Common Faults