No to allegro uszczelka nastawnika golf 4. Tylko do wymiany potrzebujesz specjalnego klucza do pomp (no chyba ze już ktoś specjalną śrubkę podmienił brutale nabijali klucz 6 kąt 7mm a potem doszlifowywali śrubkę by pasowała na standardową 7mm ). Dwa komputer do wyregulowania dawki (pozycji nastawnika).
Chcesz to mam szczegółowy poradnik w pdf. To nie jest takie proste. Potrzebny jest vag. Nastawnik trzeba montować bardzo dokladnie. Takie zaznaczanie nożykiem to tylko wstepne zaznaczenie.... dużo by tu opisywać.... Już 1mm przesunięcia to ogromne różnice. Vag i tylko Vag - bez niego zniszczysz pompe
Sprawdź, może powrotem zaciąga Ci powietrze. Ja miałem kiedyś nieszczelność właśnie na tym przewodzie co jest zaznaczony na zdjęciu. Przy okazji wymieniłem przelewy na nowe. Może też być uszczelka walnięta pod deklem nastawnika. Nie mylić z uszczelką pod nastawnikiem.
Nawet jakby było dobre dojście to jeżeli nigdy tego nie robiłeś to nie polecam tego ruszać bo narobisz sobie problemów. Do wymiany są uszczelki przy nastawniku - koszt nie większy niż 50zł ale można nie złożyć pompy bądź uszkodzić nastawnik a wtedy robią się duże sumy.
Mało prawdopodobne że doszedles do granicy nastawnika. Jeśli chcesz podnieść dawkw to możesz to zrobić w vcds. Zobaczysz na ile Ci ECU pozwoli, bez rozkręcania fizycznie, żeby potem uszczelka nie ciekla pod nastawnikiem. Ja kiedy w 1z doszlem do dawki chyba 1,9 ale wtedy już były drgawki i silnik wolno z obrotów schodził.
Hello. Na początek: damy radę :) Uszczelka pod nastawnik VP37 to 1 460 206 305. Cechowanie czymkolwiek to właściwie nic nie daje. Musisz to ustawić "po" VAG-iem. Chodzi o dawkę startową na kanale 1: nie dawke startowa tylko dawke na wolnych obrotach ... dawka startowa to zupelnie co innego i za co innego odpowiada ...
Przy wszystkich pokrywach z uszczelkami, krytyczny jest moment z jakim się dokręca. Dokręcanie bez kontroli siły daje efekty lepsze lub gorsze. Często wszystko jest dobrze, ale czasami albo się gwint zerwie, albo uszczelka cieknie, albo się śruby same wykręcają.
Dobra. Dzieki za ostrzeżenia. Warto je sobie wziąć do serca. Czarnowidztwo jednak nie wskazane. Audiczka pojechała na naprawionym nastawniku. Temat zamykam.
Witam, mam poważny problem, ciekła mi pompa tzn z uszczelki nastawnika a więc sam zadecydowałem że to zrobie, uszczelki wymienione założyłem nastawnik za pompę przykręciłem wszystko poskładałem próbuje odpalić i nic kręci kręci i nie odpala, poluzowałem przewody od wtrysków i nic ropa nie leci,tzn tam troche coś leci ale dosłownie minimalnie co może...
możesz wykrecić tą śrubę możesz też wymienić uszczelniacz na głowicy bez demontażu nastawnika ale jak odkręcisz głowice od pompy to już jej nie poskładasz bez wyciągania pompy , jest myk żeby to zrobić na aucie ale też nie jest łatwo
Jeśli cieknie spod nastawnika to wystarczą 2 uszczelki 2 460 206 004 za 8 zeta
Miałem cały zestaw naprawczy, nawet mam jeszcze jeden z wyjętymi uszczelkami nastawnika. Odkręcałem to kluczem samoróbką, ale to kolega mi dorobił także nie podpowiem co i jak, wiem tylko, że wyszlifował nasadkę.
Paliwo jest wszędzie w pompie a cieknie bo uszczelka zrobiła sie twarda i nie trzyma. Przed zdjęciem nastawnika sprawdź sobie jaką obecnie masz dawkę ustawioną (powinna być 4.5 mg/h) i po wymianie uszczelki ustaw taką samą lub jeśli chcesz troche mocy to na mniejsza. A jeśli zamontujesz nastawnik i silnik nie chce zapalić to trzeba przesunąć nastawnik...
Tam jest taka gumowa uszczelka, jak oring, tylko prostokątna, jak nie poluzujesz tej śruby poniżej (zamalowanej żółtą farbą) to nastawnik się nie ruszy i nie będzie trzeba go kalibrować
dzień dobry, udało się zrobiłem jak w filmiku faktycznie trzeba było trochę po czarować z portem COM. Odczytałem wartości i wyglądają tak: teraz prosiłbym o jakąś opinię czy zmieniać to czy może tak zostać? wyczytałem, że dawka powinna być w przedziale 3-6 bliżej 3. Ale też pisali, że jak "większa"(wartość) to "mniejsza"(dawka) :) Auto się nie dławi...
Ja stawiam na uszczelkę pod nastawnikiem.
Są w sprzedaży zestawy uszczelek do tych pomp. Dekiel nastawnika można spokojnie ściągnąć. Należy uważać aby nie przestawić całego nastawnika ale żeby to zrobić trzeba go stuknąć, sam z siebie nie powinien się ruszyć. Najlepiej przed demontażem na rozgrzanym silniku zapamiętaj chwilowe spalanie na MIDzie z wyłączonymi odbiornikami prądu. Każda zmiana...
Problemy, które rozwiązałem głownie dzięki udzielonym wskazówkom: 1. Rozebrałem nastawnik na części pierwsze i wyczyściłem go dokładnie z nagromadzonych opiłków (a było ich na prawde wiele i to różnej wielkości) - jakieś pomysły co do ich pochodzenia? 2. wymieniłem uszczelki na nastawniku, podkładki wtryskiwaczy i uszczelki kolektora dolotowego (dzięki...
I tu jest ciekawostka gdyż nie było żadnej informacji a jedynie błąd pompy wtryskowej ale on jest od początku gdyż padła uszczelka pod nastawnikiem. Taka właśnie sytuacja.
Tak tylko się zapytam rozrząd dobrze ustawiony? Koło na pompie blokuję się sworzniem a wał ma znak - oczko na obudowie skrzyni biegów. Jeżeli kąt wtrysku jest rozjechany tak jak u Ciebie to są wtedy problemy. Bardzo ważna jest też dawka paliwa a dawkę ustawisz nastawnikiem. Zbyt mała dawka to wtedy ciężko pali. Przed wymianą tej uszczelki pod nastawnikiem...
Filtr ma 5 miesięcy. Powietrze jest w układzie ciagłe bąble. A dawka paliwa jest ok 3.6 . autko lata świetnie nie kopci nie szarpie .problem tylko z dłuższym postojem.auto gdy odstoji swoje to kręcąc silnikiem oddaje odglosy łapania tak jak zabraknie paliwa z kazda sek jes co raz lepiej az odpali. Nie pomaga odpięty czujnik temp.ewidetnie brak paliwa...
Uszczelka pod blaszką w nastawniku przepustnicy. Tam jest jakiś układ - tamtędy też przedostaje się powietrze. Zasmarowałem tą uszczelkę czarną w kształcie trapezu silikonem i teraz 0 problemów. (to jest to miejsce gdzie się wpina wtyczkę)
To co napisałem - pompa w tej chwili nadaje się do raczej średnioopłacalnej naprawy - uszkodzony nastawnik, przy odrobinie szczęścia pierścień i tłokorozdzielacz. O regulacji nie wspomnę - bo zapewne po wymianie uszczelek złożyłeś nastawnik tak jak pasował.
Możesz spróbować dokręcić,ale prędzej się będzie lało z uszczelek korpusu nastawnika niż z tej sruby no ale nie widzę mylić się mogę.
wymieniałem uszczelki pod nastawnikiem i doświadczalnie stwierdziłem , że tego rodzaju różnica dawki powoduje dokładnie takie rezultaty .Ustaw 3,5 mg a potem szukaj dalej. Sądząc z daty postu powinieneś już dawno zrobić
Jak tylko pod nastawnik poszła uszczelka to dawka do ustawienia tylko. Choć wypadało by resztę chociaż sprawdzić.
Nie zależy u jakiego mechanika .U jednego że jakaś iglica w pompie a u drugiego błąd nastawnika i błąd klimatyzacji ,której nie posiadam. Dodam że jakieś 3 miesiące temu była wymieniana uszczelka pod nastawnikiem w pompie ponieważ miałem problem z zapowietrzaniem samochodu.I tez mi wtedy wysyłało błąd sterownika pompy i czujnika wału .
Jeżeli ten górny to dasz rade, nie odkręcaj czasem nastawnika, uszczelki tylko oryginał i żebyś czasem nie składał tego na sylikon :D ale i tak z autopsji za chwile będzie lecieć z nastawnika ( czyli to co jest pod spodem ) najlepiej by było gdybyś autko oddał do fachowca.
http://obrazki.elektroda.pl/1666846500_1... Witam chcę wymienić 2 uszczelniacze pod numerem jeden oraz uszczelkę pod nastawnikiem ponieważ gdzieś cieknie a kupiłem cały zestaw ciężko stwierdzić bez demontażu pompy gdzie. Moje pytanie jest takie czy jeśli odkręcę te dwa elementy które są pod numerem 1 to nic mi nie wyleci ? Oraz drugie...
Dolot jestem pewny, że jest szczelny sprawdzałem go kilkukrotnie niedawno wszystkie uszczelki zostały wymienione na nowe. Nastawnik turbiny był ewidentnie przestawiany ramie od niego ma ślady przespawania w inna pozycje. Jest możliwość regulacji nastawnika elektronicznie ? Czy zostaje tylko opcja mechaniczna czyli zmiana pozycji ramienia ?
Może temat już rozwiązany, ale napiszę dla innych, bo bardzo często ludzie to mylą. Złej pompy szukasz, w BMW TDS (czy silnik m41 czy m51) montowana była pompa VP-36 (rozdzielaczowa pompa wtryskowa BOSCH, Twój silnik ma mieszanie w komorze wstępnej!), a NIE VP-37 której instrukcji czyszczenia nastawnika do znudzenia wszędzie pełno (montowana w VAGach,...
Robiłem pompę która przelatała 370 tys km. Wymienić profilaktycznie tranzystor i uszczelkę, sprawdzić tłoczek nastawnika kąta, pomodlić się i niech jeździ.
Silnik gasi zawór na pompie, nastawnik niema nic do tego.
Sprawa nie jest tak prosta jak się wydaje. Śrubę najprościej przeciąć przez środek brzeszczotem i zmienić na zwykłą zamiast kupować klucz energetyczny K coś tam, który jako jedyny do niej pasuje. Klucz kiedyś kupiłem i miał być niesamowity a okazało się, że jest z miękkiego materiału i do du..py - wytrzymał tylko 3 odkręcenia i się skończył. Wymienić...
Witam chodzi ci o zawór który jest na górze tego nastawnika ?
Lepiej żeby nie... Z tym że problemu z paleniem nie ma najmniejszego nie kopci na czarno ale chodzi tak głośno że ciężko się przy nim rozmawia... Nie wiem czy to ma związek ale kiedyś była wymieniona uszczelka pokrywy nastawnika... Samochodu nie ruszałem bo strach... ale jutro do pracy trzeba jechać... Jeśli by przeskoczył rozrząd to czy będzie to widoczne...
Zdecyduj się wymieniałes tą uszczelkę, czy tylko dokręciłes nastawnik tak jak pisałeś w twoim temacie.
Witam! Mam problem z Peugeotem 308 1.6 VTi z 2008 roku. Autko nie ma mocy, chodzi głośno. Co naprawiłam: - głowica po renowacji, wygięta :/ - uszczelka pod głowicą, - termostat, - nastawnik faz rozrzadu Po złożeniu i chęci zrobienia adaptacji jest błąd P1025, którego nie idzie usunąć. Co może być przyczyną? Czy możliwe, że grzebień od wałków faz rozrządu...
Po wymianie uszczelki pod nastawnikiem auto nie chciało odpalić, założony drugi nastawnik (przelutowałem wiązke ze starego nastawnika, bo w nowym była z okrągłą wtyczką). Teraz auto odpala i ładnie wkręca się na obroty ale tylko do 2,5-3k. Dawka ustawiana od 2 do 8mg i żadnego efektu. Błędów też brak. Autem nie da sie jeździć, bo od razu po ruszeniu...
ok wymienie odrazu i tą podstawe tzn chyba uszczelkę , ten nastawnik na złomach nie jest do zdobycia a i w sklepach z częsciami nie można tego kupić na złomie facet mi powiedział że 100 zł ale nie ma i ciężko dostać , od poniedziałku autko ląduje u mechanika , a ja szukam tego nastawnika na allegro , jak bedzie sprawne to opisze co było , ale wiekszość...
Witam. VW T4 1.9 TD 68 KM 2000 r. Problem mam taki, po uszczelnieniu nastawnika pompy nie ma mocy, wkręca się tylko do 3000 obr/min i dalej nie jedzie. Przed wymianą uszczelek było wszystko ok. Może ktoś miał podobny problem. S
na wyswietlaczu licznika nie pokazuje zadnych błedow !!! tam jest komunikat inspekcji oleju do sprawdzenia , cisnienie na cylindrach ,uszczelka pod kol ssacym i nastawnik przepustnicy oraz TPS
przestrzegam przed dodawaniem specyfików do czyszczenia wtryskiwaczy, przez te środki padaja uszczelki. niema problemu z wymianą tych dwóch uszczelek tylko trzeba posiadać specjalny klucz trójkątny do odkręcenia nastawnika koszt okoł 50zł. przed odkręceniem zaznaczcie położenie na znaki żeby później tak samo go ustawić bo zmienicie dawke paliwa.wszystkie...
Czujnik, o którym wcześniej pisaliśmy to czujnik temperatury płynu chłodzącego (podwójny) siedzący w króćcu wychodzącym z głowicy a inny czujnik mający wpływ na prawidłową pracę silnika to czujnik temperatury paliwa siedzący w nastawniku pompy wtryskowej pod jego pokrywką i do Twojego silnika ma on nr 028 906 040 C ale tak namieszałeś w tym ostatnim...
Czyszczenie gaźnika może ale nie musi pomóc. Brak wolnych obrotów -najczęściej uszkodzenie nastawnika przepustnicy pierwszego stopnia(inaczej wolnych obrotów). Mulasty? Sprawdziłbym dokładnie wszystkie podciśnienia w gaźniku i "okolicy" z naciskiem na "zassanie" nastawnikiem przepustnicy drugiego stopnia -może membrana w nim powiedziała "bye bye" i...
Witam! W trasie do Niemiec zdarzyła mi się mała przygoda a mianowicie rozszczelniła mi się pompa. Na miejsce dojechałem ale o powrocie nie było mowy bo paliwo leje się okrutnie a jest drogie. Wyjąłem więc pompę i kolega zawiózł do pompiarzy ( lało się z pod dekielka i z pod nastawnika ale że nie mogłem dostać uszczelek to oddałem do pompiarzy) uszczelnili...
tylko nastawnik przemieniłem Masz szczęście że w stronę minimum dawki przesunąłeś, inaczej post miałby temat : nie mogę znaleźć wszystkich tłoków. tam się tylko uszczelkę na górnym deklu wymienia Pod nastawnikiem też ciekły.
Od miesiąca walczę z problemem zapowietrzania się. Po kilku godzinnym postoju potrzeba od 3 do 7 obrotów rozrusznikiem żeby odpalił, a jak odpali to po chwili gaśnie i dopiero za drugim lub trzecim razem odpala. Jeśli dodam gazu to czasem uda się mu przetłoczyć powietrze i nie zgaśnie, a czasem i tak go zadusi i dopiero za drugim razem normalnie odpali....
Miał źle ustawiony nastawnik 5,5mg. Auto muliło i źle zapalało. Teraz przeciągnięte w drugą stronę, więc różnica jest odczuwalna. Nie drążyłem tematu, ale były takie pompy, w których można było przesunąć nastawnik o prawie milimetr. W większości jednak trzeba było dobrze celować, po wymianie uszczelki albo czyszczeniu z opiłków.
No ładnie wymieniona uszczelka a o powietrzu nikt nie pomyślał a nastawnik biegu jałowego i przepływomierz?
Co to za mechanik, że boi się zdjąć pokrywkę nastawnika na pompie wtryskowej, trzeba użyć klucza energetycznego 2T do jednej z śrub, zdjąć pokrywkę, odkręcić czujnik i wymienić, przy zakładaniu pokrywki wymień też pod nią uszczelkę - zestawy są do nabycia np. na znanym portalu aukcyjnym, na poniższej fotce masz ten czujnik zaznaczony w żółtym okręgu...
Dlaczego chcesz czyścić ten nastawnik? masz dużo wolnego czasu czy po prostu coś się z autem dzieje? W każdym razie kluczowe przy składaniu pompy jest ustawienie czujnika RSW oraz nastawnika na odpowiedniej dawce paliwa, oczywiście wymiana uszczelek obowiązkowa. Dodano po 11 Taki mały niuans, autor tutorialu zapomniał napisać, ale z tego co pamiętam...
Błędy które widzial komputer to czujnik położenia wału zmieniony błędy wykasowane, potem przekaźnik główny wymieniony, dodatkowo zaniku pradu w jakieś dwa dni zima ale to pewnie przez ako. Obrity silnika w trakcie awarii to czasem 1500 a czasem nawet nie 1000, bo ruszam i gaśnie po chwili, albo jadę i gaśnie. Niedawno była wymieniana uszczelka pod nastawnikiem...
Po wizycie w serwisie w Niemczech okazało się że jest mały wyciek spod uszczelki miski olejowej, uszczelek pokryw rozrządów no i ponoć tą od nastawnika i półksiężyc zalecają wymienić. W każdym razie jest to niewielki wyciek aczkolwiek po powrocie do kraju trzeba to koniecznie zrobić. Dzięki za odzew.
Witam ponownie. Miałem w najbliższym czasie wykonać wspomniane logi przez (at)Kantylena natomiast doszedł kolejny problem. Wyskoczył Błąd P0010 obwód siłownika położenia wałka rozrządu. Czyli problem leży po stronie nastawnika faz rozrządu w napinaczu. Tak więc właśnie szykuje się na wymianę napinacza rozrządu oraz prawdopodobnie łańcucha z wszystkimi...
17969 - błąd nastawnik ilość paliwa różnica wartości kontrolnej >przewody, pompa paliwa jak nie chcesz kupować filtra to wyjmij go wylej starą ropę przez korek spustowy, zaopatrz się w strzykawkę i 0,5 ON by go ponownie zalać 5szt. opasek w żelaznym i mała uszczelka na zawór zwrotny.
Przecież to t5. Skąd tam nastawnik pompy. Pompa tandemowa może być nieszczelna albo uszczelki na pompowtryskiwaczach. Obstawiam to drugie. I pewno już głowica wyrobiona. Jak pompa sucha to pompki do wyjęcia.
Dziękuje za link. Mój nastawnik nie reaguje, gdy podam mu 12V na styki 1 i 6, wcisnąłem tez ten stycznik który naciska element przy lince gazu ale żadnej reakcji nie było. Zamówilem nowy zamiennik bo śpieszy mi się z naprawą.Jak będe miał sprawne auto to na spokojnie poszukam uzywanego oryginału. Sprzedawca sam powiedział że te zamienniki padają. Porozkręcałem...
Niestety nie mogę zobaczyć czy są pęcherzyki powietrza ponieważ przewody są czarne wszystkie i nic nie widać. Co do pompy to tak jak pisałem, odpala z butelki na strzał tak więc wątpię żeby coś było przestawione, co do nastawnika to był ruszany i wymieniona pod nim była uszczelka. Ale myślę że jutro dla pewności sprawdzę vagiem te wartości.
Ja bym na twoim miejscu odłączył wtyczkę od EGR i zaślepił go np na 200 czy 300 km błąd się pojawi po kilku km ale nie wpływa na pracę silnika możesz to zrobić oraz jeżeli jest sprawny twój orginalny EGR wpiąć wtyczkę i zamocować go opaskami gdzieś do rury z tyłu. Wiadomo musisz wykonać dwie próby ale robisz to doświadczalnie j bez kosztowo. Spójrz...
Jakby była uszczelka to raczej nie chciałby schodzić z wolnych obrotów. Ja bym umył nastawnik wolnych obrotów i PRZEPUSTNICĘ i obserwował.
Już na samym początku kolegę fortserwis wprowadzacie koledzy w błąd, przecież nie rozbierał nastawnika tylko go zdemontował, poprawił uszczelkę i założył, więc po co ma sprawdzać wartość napięcia czujnika drogi przesuwu regulacyjnego, po drugie - po co ma ustawiać kąt wyprzedzenia początku wtrysku skoro zdejmował tylko nastawnik i po trzecie - od kiedy...
Witam mam podobny problem z gaźnikiem 2ee w vw golfie a mianowicie samochód gaśnie mi na każdym skrzyżowaniu jak się zatrzymóje tylko wcisne sprzęgło i auto mi automatycznie gaśnie silnik też faluje z obrotami wymieniłem przewody podciśnienia gumowa uszczelka podstawy gaźnika jest ok. czy ktoś może mi pomódz swoja wiedzą,mechanicy mówią że to wina nastawnika...
kolego na 100% nie jest to nic z uszczelniaczami ani z uszczelka pod glowica wtedy dymi na bialo moim zdaniem jest zly sklad mieszanki lub siada nastawnik
Ciąg dalszy przygód z autem. Coraz częściej zdarza mi się, że auto nie wchodzi na obroty ponad 3,5k. Po ponownym rozruchu jest 5k bez większych problemów. Turbina jest mechaniczna i nie wiem w jaki sposób miałaby się niby zawieszać. Zwłaszcza, że wymieniałem ją jakiś rok temu. Idąc dalej, zauważyłem dzisiaj jakieś wycieki paliwa z pompy. Dokładnie nad...
Cześć, gdyby to był czujnik temp, paliwa auto nie zgasło by podczas wyprzedzania- pracuje w trybie awaryjnym czyli w temp. ujemnej- czujnik znajduje sie w pompie - doładnie pod pokrywką nastawnika przykręcony na małego torx-a, zmień uszczelkę koniecznie po naprawie, własciciel powinien zaobserwować duże spalanie, jeżeli sprawdziles tak jak koledzy radzili...
Witam. Problem rozpoczął się od cieknącego oleju z tyłu silnika w Passacie z 2002 roku z silnikiem 2.0 131 koni o symbolu ALT. Okazało się, iż olej leci z pod nastawnika faz rozrządu. Odkręciłem nastawnik, początkowo nie chciał wyjść z wartiatora, po długim siłowaniu wyszedł ale tłok z pierścieniami został w wariatorze. Rozebrałem góre silnika, wyciągnąłem...
Na fakturze są pozycje: uszczelki, uszczelniacz, tulejka wałka, tulejka, prace tokarskie, naprawa pompy wtryskowej. Czyżby to oznaczało, że nie ruszali nastawnika?
1.9 tdi 105km.ma klimatronic dwustrefowy,przebieg 140 tys.mysle ze uszczelka raczej nie,bo by sie zagotowal,po podlaczeniu do vag pokazuje blad:01271 nastawnik klapy sterujacejalbo jakos tak,ale da sie ten blad wykasowac,lecz po pewnym czasie wraca.obserujac zachowanie ogrzewania to wydaje mi sie ze nie ma to znaczenia na ogrzewanie,po prostu grzeje...
Tak sobie myślę, że wtłaczane paliwo szybciej napełnia sekcję, przez co szybciej osiąga ciśnienie wtrysku i tym samym wpływa na przyśpieszenie kąta początku wtrysku. Czy to logiczne i prawdziwe zjawisko? Wiadomo, że paliwo w sekcji niskiego cisnienia jest czynnikiem hydraulicznym (wykonawczym) dla nastawnika kąta wyprzedzenia wtrysku. Więc musi mieć...
To jest nastawnik obrotów biegu jałowego - zwykły elektomagnes i z silnikiem krokowym nie ma nic wspólnego.
Tranzystor i reszta w pompie to dwa różne tematy. Jak wymieniasz tranzystor i prawidłowo go lutujesz, a nie kleisz, to i tak trzeba otworzyć pompę. Jak uszczelki twarde to już się nie uszczelni, więc uszczelki 100PLN. Skoro jest już tyle otwarte należałoby zerknąć na tłok nastawnika kąta. Jakby co to 220PLN. Czasami uszkodzony elektrycznie jest też...
Witam wszystkich.Cześć i czołem.Szukam osób które miały do czynienia z przewspaniałym owocem pracy niemieckich konstruktorów,a mianowicie silnikiem 1.8tsi 160km passat b6 i mogłyby coś mądrego doradzić,bo ręce juz rozkładamy. Uszkodzenie typowe urwane sitko w osłonie wałkow,które zapchało kanał olejowy.Przeskoczył rozrząd i po str ssacej pogięte wszystkie...
Witajcie. Mam problem, koniecznie musiałem uszczelnić nastawnik pompy wtryskowej w DTI, w TDI jest to dla mnie banalnie proste, bo mam wgląd do napięć nastawnika, natomiast w DTI nigdzie nie widzę parametru pompy. Zaznaczyłem sobie pozycje nastawnika, ale podejrzewałem że po złożeniu będzie problem. Jest problem z rozruchem po dłuższym postoju, wiem,...
Uszczelka pod kolektorem jest dobra. Tzn. nic się nie dzieje. Kupiłem oryginalny czujnik temperatury i to nie jego wina . Zainteresowałem się nastawnikiem przepustnicy, mianowicie wykręciłem go i ten "dzyndzelek" był nieruchomy. Jak odpaliłem to również brak reakcji. Odłączyłem kabel od TPS i podłączyłem, a on się wychylił i schował, mogłem taka cały...
Panowie przepraszam że mnie nie było ale sprawy rodzinne i nie miałem czasu lecz dziś sprawdzałem i przepustnice ii czy to że moje autko nie ma wolnych obrotów albo strasznie dziwnie na wolnych obrotach chodzi może być spowodowane nastawnikiem biegu jałowego??
Do sprawdzenia szczelność dolotu(uszczelka pod kolektorem, guma pod korpusem wtryskiwacza), czujnik położenia przepustnicy a szczególnie przewody przy nim, styk biegu jałowego w nastawniku przepustnicy, emulacja sondy(jak po odłączeniu akumulatora przez jakiś czas będzie dobrze to znaczy że jest niewłaściwa). Połączać pod komputer nie warto bo tam można...
Witam, poszukaj w necie tematu "ustawienie nastawnika pompy" nie napisałeś co dokładnie dokręciłeś, tak czy siak, koszt oryginalnych uszczelek bosch to 30pln, na wymianę i regulacje dawki proponuje udać sie do warsztatu mającego pojęcie o TDI, ustawią dawkę przy pomocy VAG-a. co do samej kontrolki dziwna sprawa wiec VAG wyjaśni co się dzieje... pozdr
Jak go ustawie na wolnych obrotach ok. 1000 dodaje gazu a ślnik niechce wskoczyć w obroty Dodano po 15 Zmieniłem silnik wymieniłem uszczelki przy pompie paliwowej bo sączyła mi się ropa na gurnej części pompy zaznaczyłem sobie ustawienie nastawnika na pompie złożyłem wykasowałem błąd gazu miał swoje obroty, jak wciskam gaz to nie wchodzi w wyższe obroty....
Skoro silnik BBY to jest tam elektroniczna przepustnica, bez linki. Przy pedale przyspieszenia jest tylko potencjometr, sygnał z tego potencjometru idzie do ECU i ono steruje serwomechanizmem w przepustnicy otwierając ją lub zamykając o zadany kąt. Serwomechanizm to silnik prądu stałego z przekładnią i enkoderem, najczęściej potencjometrem, dającym...
Motor 1,6 z 94r. A anomalia są następujące: nie trzyma wolnych obrotów, po spuszczeniu nogi z gazu silnik gaśnie. Jest to jednopunkt a przepustnicy nie czyszcze bo sie błyszczy jak psu (...). Zaczołem od wymiany gumowej podstawy wtrysku bo była pęknięta i ciągnoł lewe powietrze. Jednak sama wymiana uszczelki nie pomogła dalej wali błąd 00282
Witam! mam problem z gaźnikiem 2ee a mianowicie z obrotami auto na wolnych obrotach mi gaśnie przeważnie kiedy się zatrzymuje,tylko wcisne sprzęgło i auto gaśnie przez miasto przejechac to koszmar na każdym skrzyżowaniu silnik odmawia posłuszeństwa wymienilem przewody podciśnienia,uszczelka gumowa podstawy gażnika jest ok i dalej mi gaśnie. Mechanicy...
Musisz popuscic 4 śruby od samej góry łącznie z ta która ma nie symetryczna główkę, ja tam zawsze 7 nasadkę delikatnie nabijam. jak juz delikatnie poposcisz śruby odpalasz auto z juz włączonym programem w odpowiedniej grupie i delikatnie małym mloteczkiem przesuwasz głowiczke w lewo zmniejszasz wartość w prawo zwiększasz o ile się nie mylę. Często się...
Spróbuję jutro popuścić linkę od gazu. Tak to jest silnik 1F. Czy odkręcając przepustnice później trzeba dawać jakieś nowe uszczelki? Jak później z adaptacją? Słyszałem, że tego nie trzeba adoptować, tylko odpalić silnik i ma chodzić na biegu jałowym, aż wentylator się włączy. Czym trzeba czyścić przepustnice?
Witajcie Silnik RF1G montowany w BA i BJ pompa Zexel Mam problem ze swoim dieslem. Mianowicie po nocy auto odpala od strzała ale pracuje bardzo nie rowno najpierw puszczajac chmurę bialego dymu (zapłon za późny) a po chwili wystepuje spalanie stukowe ( zapłon za wczesny). Całość ustaje po ok 1min. Objawy nie wystepuja gdy slinki jest ciepły. Dodatkowo...
Zakupiłem E61 525D 177 KM 2004 r. Po rozgrzaniu silnika (średnio po godzinie czasem dwóch godz.) zaczęło mi wyrzucać błąd nastawnika turbiny, 3F57. Wtedy auto wchodzi w tryb awaryjny, nie ma mocy. Pomaga zgaszenie auta odczekanie ok 15 minut i ponowne odpalenie. Kroki dotychczas podjęte przeze mnie: - wymiana kolektora wydechowego na żeliwny (stary...
W moim Audi 80 B4 z silnikiem o pojemności 1.6 typ ADA od jakiegoś czasu, gdy silnik jest zimny nie trzyma obrotów. Nie zgaśnie, ale ma bardzo niskie obroty. Gdy przebijam biegi i puszczam gaz, to szarpie ponieważ bardzo nisko spada z obrotów. Na ciepłym silniku jest lepiej, ale ma niższe obroty niż miał przed usterką. Kiedyś, gdy włączałem klimatyzacje,...
Kolego. Wężyk, który zaznaczyłeś na zdjęciu, to wężyk paliwowy zasilający. W tym samochodzie wszystkie elementy sterowania w ukł wentylacji/klimatyzacji realizowane są przez nastawniki (czyt.) silniczki elektryczne. Żaden element tego ukł nie wykorzystuje podciśnienia z silnika. Błąd, który masz, tak jak kolega napisał wcześniej, świadczy o nieszczelności...
Witam, powiedzcie mi, panowie, W211 OM642 V6 diesel 190 KM. Zaślepiłem klapy wirowe (urwała się dźwigienka od nich), nie zdążyłem jeszcze wyprogramować tego ze sterownika. Czy może mieć to cały czas jakiś negatywny wpływ, że silniczek nadal pracuje, ale klapy są zaślepione? Czy nie muszę go wyprogramowywać? Dodano po 10 A do tego będę walczył ze sterownikiem...
Witam mam golfa II 1.6 rok 90-ty z gaźnikiem pierburg 2ee i problem z 2 oraz 3 świecą. Po odpaleniu, przy zimnym silniku, na 2 i 3 świecy brak iskry. Po ok. 2 min. silnik pracuje prawidłowo. Wymieniałem kable, świece, kopułkę oraz palec, nic to jednak nie dało. Wcześniej była wymieniana uszczelka pod głowicą. Myślałem że to coś z zaworami, zamienione...
Wszystko chodzi gładko,sprężyna na przepustnicy pewnie i mocno odbija wciskając ten nastawnik biegu jałowego, zaś sam nastawnik nie odbija za dobrze zacina się i słychać dźwięk zwarcia elektrycznego. Nastawnik jest dobrze przykręcony do obudowy gaźnika Ciekawe czy on jest rozbieralny ? Zaraz się za to biorę - musiałem wymontować cały gaźnik gdyż ni...
Sugerowałem (...) sugerowano (...) sugestię (...) Wykonano konkretną diagnostykę ? Sprawdzono parametry bieżące podczas pracy silnika ? w desperacji ASO Masz jakieś konkretne wydruki z testów diagnostycznych ? Oczekujesz kolejnych "sugestii", typu: Cewka, świecie, kable, silniczek krokowy, sprawdzono i uszczelniono podciśnienie, wymiana sondy lambda,...
Z wyjęciem nie ma najmniejszego problemu oraz jej uszczelnieniem. Trochę gorzej z dostępem do rozrządu ;) Jeśli będzie demontowany nastawnik niezbędna jest regulacja ustawienia podstawowego . Zasadniczo jeśli jest kpl. uszczelek to wymieniasz wszystkie. Koszt zestawu Boscha w detalu ok.33,- (Uszczelniacz wałka nie jest w zestawie) o czym mowa ?o jakimś...
Witam. Mam problem z brava o numerze silnika 182B2000 pracuje on na sterowniki boscha M1.5.5 Problemy się zaczęły gdzieś niedawno zaczęło brakować mocy totalnie, stracił swoją żwawość przez chwile czuć ze miałby jechać a nagle tak jakby go ktoś ręka zatrzymał i obroty zanim się wkręci itd. Jest ewidentne coś nie tak, wiem jak wcześniej jeździł itd....
po wymianie uszczelki pod glowica ustawieniu rozrządu jest problem z wolnymi obrotami . Co jest odpowiedzialne za utrzymanie wolnych obrotow? jakis nastawnik ? do pompy przychodzi jedno podciśnienie i jedno nadcisnienie z kolektora reszta jest elektryczna osprzętu przy pompie jest elektryczna.
Pisząc silnik krokowy miałem na mysli to co ty nazywasz nastawnikiem przepustnicy. Jest metoda by to sprawdzić - "zadusić" samochód np na biegu, nie wyłączać zapłonu a następnie ręką otworzyć przepustnicę np ciągnąc za linkę w komorze silnika i palcem wciskać trzpień tego nastawnika.Podczas lekkiego nacisku powinien się sam wsuwać "uciekając" przed...
Nastawnika w środku nie zobaczysz. Usterka występowała w samochodach z nieszczelnym układem paliwowym. Co do nastawnika, w 100% nie pamiętam, ale wydaje mi się, że było do niego zaglądane. Na pewno jednaj jak pisałem w "referacie" był on podmieniany i to na kilka sztuk, bo mechanik też go obstawiał. Muszę więc matematycznie wyeliminować problem z tym...
Witam serdecznie, Peugeot 106 rocznik 93 silnik 1.0 33kW Mam taki o to problem. Jestem po wymianie uszczelki pod głowicą, mono-wtrysku, czujnika położenia przepustnicy oraz nastawnika przepustnicy. Silnik gdy jest zimny pali od ręki i utrzymuje dobre obroty. Gdy tylko się trochę zagrzeje obroty zaczynają wariować. Nie dotykam się do gazu a on raz je...
Witam. Mam S-Maxa 1.8 TDCi 125KM 2009r. 270tys km przebiegu. Jest problem z TURBO, elektryczny nastawnik. Na ciepłym turbo gwiżdże przy przyśpieszaniu, a przy puszczaniu gazu furkocze - efekt SURGE - przeładowanie, zwiększone ciśnienie, zawirowania powietrza w dolocie. Tylko na ciepłym. Jest moc, ale silnik głośno pracuje przez ten gwizd i SURGE. Po...
Witam, problem okazał się w kołach przód miałem 17" tył 16" opony miały inny obwód i podejrzewam że sterownik ABS zliczał sygnały i następnie pompa wtryskowa otrzymywała zadanie korekcji dawki wtrysku na zaobserwowany "poślizg". Dodam że przód miałem Michelin Alpin 215/50R17 a tył 205/55R16. Temat zamykam na letnich oponach 16" 4 szt. to zjawisko nie...
nastawnik wałka regulacja nastawnik nastawnik klapa
nagrzewa kabel zaprogramować licznik centralny zamek sygnalizacja
Schemat zwrotnicy Tonsil Calipso - szczegóły i porady Moduł WiFi do telewizora Samsung UE40D6000TW