Muszę wymienić uszczelkę na pompie wtryskowej pod nastawnikiem i szukam osoby z okolic Rybnika {Czerwionka} w celu późniejszego ustawienia. Osoba ta powinna rzecz jasna znać temat i posiadać odpowiedni kabel z oprogramowaniem. Mam jeszcze pytanie. Mam na stanie "Polski VAG 2,5" Nie mogę doszukać się gdzie tam jest podany parametr mg/skok {szukane nasze...
Witam. Podczas wymiany uszczelki nastawnika zmiennych faz rozrządu w silniku 2.0 20v ALT 131 koni obrobiła się śruba na torx. Jest to dolna śruba nastawnika (ciężkie dojście) Czy sam nastawnik jest rozbieralny, chodzi mi o element z lewej strony (wygląda mi to na cewke) przymocowany na dwie śrubki. Po jego odkręceniu miał bym bardzo dobry dostęp do...
Pompa vp 37. Wymieniałem uszczelki pod nastawnikiem i deklem nastawnika, nie czyściłem nastawnika bo nie było takiej potrzeby, tylko lekko ciekło paliwko. Robilem to już nie jeden raz. tym razem jest inaczej. Po złozeniu, na znaki co sobie naznaczyłem, nie podaje paliwa na wtryski. Moje podejrzenie budzi ten przesuwny walec z otworem do którego podchodzi...
Witam! Mam wyciek paliwa z pod nastawnika pompy wtryskowej. Auto pracuje prawidłowo. Czy jest możliwa wymiana uszczelki spod nastawnika w własnym zakresie bez użycia VAG-a. Czy po zdjęciu nastawnika nastąpią samoczynnie , niekontrolowane jakieś przestawienia pompy. Chodzi mi o uszczelkę między korpusem pompy a nastawnikiem. Zamierzam wcześniej zaznaczyć...
1# Kilka miesiący temu wymieniłem uszczelkę pod pokrywą nastawnika. Ale wciąż mam wyciek a w ostatnim czasie to już kapie pod autem konkretnie. Ropa sączy mi się głównie pod jedną z czterech srub a dokladnie tą specjalna i potem na dół na cała pompe. Ale czy to możliwe, że cieknie mi spod nastawnika i ropa idzie aż do góry i tam leje, Dodam, że po wykręceniu...
Witam. Problem rozpoczął się od cieknącego oleju z tyłu silnika w Passacie z 2002 roku z silnikiem 2.0 131 koni o symbolu ALT. Okazało się, iż olej leci z pod nastawnika faz rozrządu. Odkręciłem nastawnik, początkowo nie chciał wyjść z wartiatora, po długim siłowaniu wyszedł ale tłok z pierścieniami został w wariatorze. Rozebrałem góre silnika, wyciągnąłem...
Uszczelka pod blaszką w nastawniku przepustnicy. Tam jest jakiś układ - tamtędy też przedostaje się powietrze. Zasmarowałem tą uszczelkę czarną w kształcie trapezu silikonem i teraz 0 problemów. (to jest to miejsce gdzie się wpina wtyczkę)
Zakupiłem E61 525D 177 KM 2004 r. Po rozgrzaniu silnika (średnio po godzinie czasem dwóch godz.) zaczęło mi wyrzucać błąd nastawnika turbiny, 3F57. Wtedy auto wchodzi w tryb awaryjny, nie ma mocy. Pomaga zgaszenie auta odczekanie ok 15 minut i ponowne odpalenie. Kroki dotychczas podjęte przeze mnie: - wymiana kolektora wydechowego na żeliwny (stary...
Dlaczego chcesz czyścić ten nastawnik? masz dużo wolnego czasu czy po prostu coś się z autem dzieje? W każdym razie kluczowe przy składaniu pompy jest ustawienie czujnika RSW oraz nastawnika na odpowiedniej dawce paliwa, oczywiście wymiana uszczelek obowiązkowa. Dodano po 11 Taki mały niuans, autor tutorialu zapomniał napisać, ale z tego co pamiętam...
Dziękuje za link. Mój nastawnik nie reaguje, gdy podam mu 12V na styki 1 i 6, wcisnąłem tez ten stycznik który naciska element przy lince gazu ale żadnej reakcji nie było. Zamówilem nowy zamiennik bo śpieszy mi się z naprawą.Jak będe miał sprawne auto to na spokojnie poszukam uzywanego oryginału. Sprzedawca sam powiedział że te zamienniki padają. Porozkręcałem...
Miał źle ustawiony nastawnik 5,5mg. Auto muliło i źle zapalało. Teraz przeciągnięte w drugą stronę, więc różnica jest odczuwalna. Nie drążyłem tematu, ale były takie pompy, w których można było przesunąć nastawnik o prawie milimetr. W większości jednak trzeba było dobrze celować, po wymianie uszczelki albo czyszczeniu z opiłków.
wymieniałem uszczelki pod nastawnikiem i doświadczalnie stwierdziłem , że tego rodzaju różnica dawki powoduje dokładnie takie rezultaty .Ustaw 3,5 mg a potem szukaj dalej. Sądząc z daty postu powinieneś już dawno zrobić
17969 - błąd nastawnik ilość paliwa różnica wartości kontrolnej >przewody, pompa paliwa jak nie chcesz kupować filtra to wyjmij go wylej starą ropę przez korek spustowy, zaopatrz się w strzykawkę i 0,5 ON by go ponownie zalać 5szt. opasek w żelaznym i mała uszczelka na zawór zwrotny.
Dwie uszczelki (cuś jak oringi) od spodu (koloru zielonego, gdyby to kogoś interesowało). PKi mam całą wiązkę (została mi z rozbiórki) gdybyś był zainteresowany pisz na PW Pozostaje tylko kwestia połączenia tego (oryginalnie jest zgrzewane), jeżeli jakoś to połączysz to z wymianą nie będzie problemu
Spróbuję jutro popuścić linkę od gazu. Tak to jest silnik 1F. Czy odkręcając przepustnice później trzeba dawać jakieś nowe uszczelki? Jak później z adaptacją? Słyszałem, że tego nie trzeba adoptować, tylko odpalić silnik i ma chodzić na biegu jałowym, aż wentylator się włączy. Czym trzeba czyścić przepustnice?
Jak będę miał czas w weekend to pomyślimy. Wole zrobić te 110km niż udać się do mechanika, który powie mi, że trzeba wszystko po kolei wymieniać. Wszystkiego zapewne nie trzeba :D . Wbrew opinii te gaźniki są naprawdę solidne. Cóż -nie tylko nas wiek dotyka. Gumy w membranach się wypracowują, wężyki murszeją i pękają, styki...nie -styki w MB są solidnie...
Pisząc silnik krokowy miałem na mysli to co ty nazywasz nastawnikiem przepustnicy. Jest metoda by to sprawdzić - "zadusić" samochód np na biegu, nie wyłączać zapłonu a następnie ręką otworzyć przepustnicę np ciągnąc za linkę w komorze silnika i palcem wciskać trzpień tego nastawnika.Podczas lekkiego nacisku powinien się sam wsuwać "uciekając" przed...
Ustawienie nastawnika bez kompa to prawie nierealne Są jeszcze dziadki co potrafią idealnie na słuch ustawić, sam się o tym przekonałem na podobnym nawet silniku 2,5TD Ale ogólnie to można więcej zniszczyć niż naprawić. TRZEBA wprowadzić trzpień nastawnika w otwór w tulei jeżeli nie trafimy w otwór to przy zapaleniu silnik może wejść na wysokie obroty...
Witam wszystkich. Po wymianie uszczelki pod nastawnikiem i pokrywy nastawnika pompy paliwa TDI nie mogę normalnie zgasić silnika muszę go zdusić na hamulcu i biegu. Trafiłem na tą gorszą opcję bo mógł mi nie odpalić. I teraz co robić mam tylko podgląd na napięcie na nastawniku na postoju jest takie samo jak przed wymianą. Innych parametrów nie podejrzę...
Witam wymieniłem w Golfie 4 1.9 TDI uszczelkę od tłokorozdzielacza ten duzy oring co trzeba przeprowadzić go sposobem przez te 4 śruby mocujące, niestety cały czas leci w tym samym miejscu mimo tego nowego oringu. Dodatkowo nie widać jak leci paliwo przez ten przezroczysty wężyk od filtra paliwa, próbowałem odpowietrzać odkręcając metalowe przewody...
Witajcie. Mam problem, koniecznie musiałem uszczelnić nastawnik pompy wtryskowej w DTI, w TDI jest to dla mnie banalnie proste, bo mam wgląd do napięć nastawnika, natomiast w DTI nigdzie nie widzę parametru pompy. Zaznaczyłem sobie pozycje nastawnika, ale podejrzewałem że po złożeniu będzie problem. Jest problem z rozruchem po dłuższym postoju, wiem,...
Sprawa nie jest tak prosta jak się wydaje. Śrubę najprościej przeciąć przez środek brzeszczotem i zmienić na zwykłą zamiast kupować klucz energetyczny K coś tam, który jako jedyny do niej pasuje. Klucz kiedyś kupiłem i miał być niesamowity a okazało się, że jest z miękkiego materiału i do du..py - wytrzymał tylko 3 odkręcenia i się skończył. Wymienić...
Może temat już rozwiązany, ale napiszę dla innych, bo bardzo często ludzie to mylą. Złej pompy szukasz, w BMW TDS (czy silnik m41 czy m51) montowana była pompa VP-36 (rozdzielaczowa pompa wtryskowa BOSCH, Twój silnik ma mieszanie w komorze wstępnej!), a NIE VP-37 której instrukcji czyszczenia nastawnika do znudzenia wszędzie pełno (montowana w VAGach,...
dzień dobry, udało się zrobiłem jak w filmiku faktycznie trzeba było trochę po czarować z portem COM. Odczytałem wartości i wyglądają tak: teraz prosiłbym o jakąś opinię czy zmieniać to czy może tak zostać? wyczytałem, że dawka powinna być w przedziale 3-6 bliżej 3. Ale też pisali, że jak "większa"(wartość) to "mniejsza"(dawka) :) Auto się nie dławi...
Miałem cały zestaw naprawczy, nawet mam jeszcze jeden z wyjętymi uszczelkami nastawnika. Odkręcałem to kluczem samoróbką, ale to kolega mi dorobił także nie podpowiem co i jak, wiem tylko, że wyszlifował nasadkę.
Lepiej żeby nie... Z tym że problemu z paleniem nie ma najmniejszego nie kopci na czarno ale chodzi tak głośno że ciężko się przy nim rozmawia... Nie wiem czy to ma związek ale kiedyś była wymieniona uszczelka pokrywy nastawnika... Samochodu nie ruszałem bo strach... ale jutro do pracy trzeba jechać... Jeśli by przeskoczył rozrząd to czy będzie to widoczne...
I tu jest ciekawostka gdyż nie było żadnej informacji a jedynie błąd pompy wtryskowej ale on jest od początku gdyż padła uszczelka pod nastawnikiem. Taka właśnie sytuacja.
Witam, mam poważny problem, ciekła mi pompa tzn z uszczelki nastawnika a więc sam zadecydowałem że to zrobie, uszczelki wymienione założyłem nastawnik za pompę przykręciłem wszystko poskładałem próbuje odpalić i nic kręci kręci i nie odpala, poluzowałem przewody od wtrysków i nic ropa nie leci,tzn tam troche coś leci ale dosłownie minimalnie co może...
Witam! W trasie do Niemiec zdarzyła mi się mała przygoda a mianowicie rozszczelniła mi się pompa. Na miejsce dojechałem ale o powrocie nie było mowy bo paliwo leje się okrutnie a jest drogie. Wyjąłem więc pompę i kolega zawiózł do pompiarzy ( lało się z pod dekielka i z pod nastawnika ale że nie mogłem dostać uszczelek to oddałem do pompiarzy) uszczelnili...
Po wymianie uszczelki pod nastawnikiem auto nie chciało odpalić, założony drugi nastawnik (przelutowałem wiązke ze starego nastawnika, bo w nowym była z okrągłą wtyczką). Teraz auto odpala i ładnie wkręca się na obroty ale tylko do 2,5-3k. Dawka ustawiana od 2 do 8mg i żadnego efektu. Błędów też brak. Autem nie da sie jeździć, bo od razu po ruszeniu...
Czujnik, o którym wcześniej pisaliśmy to czujnik temperatury płynu chłodzącego (podwójny) siedzący w króćcu wychodzącym z głowicy a inny czujnik mający wpływ na prawidłową pracę silnika to czujnik temperatury paliwa siedzący w nastawniku pompy wtryskowej pod jego pokrywką i do Twojego silnika ma on nr 028 906 040 C ale tak namieszałeś w tym ostatnim...
ok wymienie odrazu i tą podstawe tzn chyba uszczelkę , ten nastawnik na złomach nie jest do zdobycia a i w sklepach z częsciami nie można tego kupić na złomie facet mi powiedział że 100 zł ale nie ma i ciężko dostać , od poniedziałku autko ląduje u mechanika , a ja szukam tego nastawnika na allegro , jak bedzie sprawne to opisze co było , ale wiekszość...
To co napisałem - pompa w tej chwili nadaje się do raczej średnioopłacalnej naprawy - uszkodzony nastawnik, przy odrobinie szczęścia pierścień i tłokorozdzielacz. O regulacji nie wspomnę - bo zapewne po wymianie uszczelek złożyłeś nastawnik tak jak pasował.
Od miesiąca walczę z problemem zapowietrzania się. Po kilku godzinnym postoju potrzeba od 3 do 7 obrotów rozrusznikiem żeby odpalił, a jak odpali to po chwili gaśnie i dopiero za drugim lub trzecim razem odpala. Jeśli dodam gazu to czasem uda się mu przetłoczyć powietrze i nie zgaśnie, a czasem i tak go zadusi i dopiero za drugim razem normalnie odpali....
Nawet jakby było dobre dojście to jeżeli nigdy tego nie robiłeś to nie polecam tego ruszać bo narobisz sobie problemów. Do wymiany są uszczelki przy nastawniku - koszt nie większy niż 50zł ale można nie złożyć pompy bądź uszkodzić nastawnik a wtedy robią się duże sumy.
Nie zależy u jakiego mechanika .U jednego że jakaś iglica w pompie a u drugiego błąd nastawnika i błąd klimatyzacji ,której nie posiadam. Dodam że jakieś 3 miesiące temu była wymieniana uszczelka pod nastawnikiem w pompie ponieważ miałem problem z zapowietrzaniem samochodu.I tez mi wtedy wysyłało błąd sterownika pompy i czujnika wału .
Możesz spróbować dokręcić,ale prędzej się będzie lało z uszczelek korpusu nastawnika niż z tej sruby no ale nie widzę mylić się mogę.
Robiłem pompę która przelatała 370 tys km. Wymienić profilaktycznie tranzystor i uszczelkę, sprawdzić tłoczek nastawnika kąta, pomodlić się i niech jeździ.
Błędy które widzial komputer to czujnik położenia wału zmieniony błędy wykasowane, potem przekaźnik główny wymieniony, dodatkowo zaniku pradu w jakieś dwa dni zima ale to pewnie przez ako. Obrity silnika w trakcie awarii to czasem 1500 a czasem nawet nie 1000, bo ruszam i gaśnie po chwili, albo jadę i gaśnie. Niedawno była wymieniana uszczelka pod nastawnikiem...
Witam. Mam S-Maxa 1.8 TDCi 125KM 2009r. 270tys km przebiegu. Jest problem z TURBO, elektryczny nastawnik. Na ciepłym turbo gwiżdże przy przyśpieszaniu, a przy puszczaniu gazu furkocze - efekt SURGE - przeładowanie, zwiększone ciśnienie, zawirowania powietrza w dolocie. Tylko na ciepłym. Jest moc, ale silnik głośno pracuje przez ten gwizd i SURGE. Po...
Hello. Na początek: damy radę :) Uszczelka pod nastawnik VP37 to 1 460 206 305. Cechowanie czymkolwiek to właściwie nic nie daje. Musisz to ustawić "po" VAG-iem. Chodzi o dawkę startową na kanale 1: nie dawke startowa tylko dawke na wolnych obrotach ... dawka startowa to zupelnie co innego i za co innego odpowiada ...
Ciąg dalszy przygód z autem. Coraz częściej zdarza mi się, że auto nie wchodzi na obroty ponad 3,5k. Po ponownym rozruchu jest 5k bez większych problemów. Turbina jest mechaniczna i nie wiem w jaki sposób miałaby się niby zawieszać. Zwłaszcza, że wymieniałem ją jakiś rok temu. Idąc dalej, zauważyłem dzisiaj jakieś wycieki paliwa z pompy. Dokładnie nad...
Witam ponownie. Miałem w najbliższym czasie wykonać wspomniane logi przez (at)Kantylena natomiast doszedł kolejny problem. Wyskoczył Błąd P0010 obwód siłownika położenia wałka rozrządu. Czyli problem leży po stronie nastawnika faz rozrządu w napinaczu. Tak więc właśnie szykuje się na wymianę napinacza rozrządu oraz prawdopodobnie łańcucha z wszystkimi...
Mapę robiłem sam. Maf nie blokuje dostaje dawkę 51mg, która ma podniesione napięcia nastawnika. Turbo trzyma. Dolot czysty. Wydech czysty, kat wyciety. Jakby ktoś dał grubszą podkładkę, to pracowałby chyba ciszej? Tak właśnie planuję sprawdzić kompresję, ale mała raczej nie jest. Przy -5 pali na dotyk mimo, że aku słabo kręci, bo napięcia spada do 9V...
Witajcie Silnik RF1G montowany w BA i BJ pompa Zexel Mam problem ze swoim dieslem. Mianowicie po nocy auto odpala od strzała ale pracuje bardzo nie rowno najpierw puszczajac chmurę bialego dymu (zapłon za późny) a po chwili wystepuje spalanie stukowe ( zapłon za wczesny). Całość ustaje po ok 1min. Objawy nie wystepuja gdy slinki jest ciepły. Dodatkowo...
Niestety nie mogę zobaczyć czy są pęcherzyki powietrza ponieważ przewody są czarne wszystkie i nic nie widać. Co do pompy to tak jak pisałem, odpala z butelki na strzał tak więc wątpię żeby coś było przestawione, co do nastawnika to był ruszany i wymieniona pod nim była uszczelka. Ale myślę że jutro dla pewności sprawdzę vagiem te wartości.
Już na samym początku kolegę fortserwis wprowadzacie koledzy w błąd, przecież nie rozbierał nastawnika tylko go zdemontował, poprawił uszczelkę i założył, więc po co ma sprawdzać wartość napięcia czujnika drogi przesuwu regulacyjnego, po drugie - po co ma ustawiać kąt wyprzedzenia początku wtrysku skoro zdejmował tylko nastawnik i po trzecie - od kiedy...
Tak poradziłem sobie z tym problemem tzn a wszystkich pompiarzy którzy regenerują te pompy to za mity które opowiadają typu elektronika .kalibracja itp.pierdoły to tylko nabijanie w butelke ta pompa to jak wszyscy wiedzą to kopia bosch vp37 produkowana przez zexel ale japończyki poprostu chcieli zmodyfikować tak zwaną siekiere co jest największą głupotą...
Witam wszystkich.Cześć i czołem.Szukam osób które miały do czynienia z przewspaniałym owocem pracy niemieckich konstruktorów,a mianowicie silnikiem 1.8tsi 160km passat b6 i mogłyby coś mądrego doradzić,bo ręce juz rozkładamy. Uszkodzenie typowe urwane sitko w osłonie wałkow,które zapchało kanał olejowy.Przeskoczył rozrząd i po str ssacej pogięte wszystkie...
Witam Panowie okazała się przykra sytuacja otóż mam moje auto już 6lat,wymieniłem w nim kupę rzeczy na dobrej jakości ostatnio w ciągu 2 mc wahacze przód+tuleje nowe meyle hd 1000zł Tarcze przód jurid+klocki textar 400zł Uszczelka miski olejowej,olej+filtr,czujnik oleju hella nowy,robocizna łącznie 1000zł wyszło Sprawa jest taka,ze po wymianie uszczelki...
Witam mam podobny problem z gaźnikiem 2ee w vw golfie a mianowicie samochód gaśnie mi na każdym skrzyżowaniu jak się zatrzymóje tylko wcisne sprzęgło i auto mi automatycznie gaśnie silnik też faluje z obrotami wymieniłem przewody podciśnienia gumowa uszczelka podstawy gaźnika jest ok. czy ktoś może mi pomódz swoja wiedzą,mechanicy mówią że to wina nastawnika...
Witam! mam problem z gaźnikiem 2ee a mianowicie z obrotami auto na wolnych obrotach mi gaśnie przeważnie kiedy się zatrzymuje,tylko wcisne sprzęgło i auto gaśnie przez miasto przejechac to koszmar na każdym skrzyżowaniu silnik odmawia posłuszeństwa wymienilem przewody podciśnienia,uszczelka gumowa podstawy gażnika jest ok i dalej mi gaśnie. Mechanicy...
Są w sprzedaży zestawy uszczelek do tych pomp. Dekiel nastawnika można spokojnie ściągnąć. Należy uważać aby nie przestawić całego nastawnika ale żeby to zrobić trzeba go stuknąć, sam z siebie nie powinien się ruszyć. Najlepiej przed demontażem na rozgrzanym silniku zapamiętaj chwilowe spalanie na MIDzie z wyłączonymi odbiornikami prądu. Każda zmiana...
1.9 tdi 105km.ma klimatronic dwustrefowy,przebieg 140 tys.mysle ze uszczelka raczej nie,bo by sie zagotowal,po podlaczeniu do vag pokazuje blad:01271 nastawnik klapy sterujacejalbo jakos tak,ale da sie ten blad wykasowac,lecz po pewnym czasie wraca.obserujac zachowanie ogrzewania to wydaje mi sie ze nie ma to znaczenia na ogrzewanie,po prostu grzeje...
Uszczelka pod kolektorem jest dobra. Tzn. nic się nie dzieje. Kupiłem oryginalny czujnik temperatury i to nie jego wina . Zainteresowałem się nastawnikiem przepustnicy, mianowicie wykręciłem go i ten "dzyndzelek" był nieruchomy. Jak odpaliłem to również brak reakcji. Odłączyłem kabel od TPS i podłączyłem, a on się wychylił i schował, mogłem taka cały...
Skoro silnik BBY to jest tam elektroniczna przepustnica, bez linki. Przy pedale przyspieszenia jest tylko potencjometr, sygnał z tego potencjometru idzie do ECU i ono steruje serwomechanizmem w przepustnicy otwierając ją lub zamykając o zadany kąt. Serwomechanizm to silnik prądu stałego z przekładnią i enkoderem, najczęściej potencjometrem, dającym...
Tak sobie myślę, że wtłaczane paliwo szybciej napełnia sekcję, przez co szybciej osiąga ciśnienie wtrysku i tym samym wpływa na przyśpieszenie kąta początku wtrysku. Czy to logiczne i prawdziwe zjawisko? Wiadomo, że paliwo w sekcji niskiego cisnienia jest czynnikiem hydraulicznym (wykonawczym) dla nastawnika kąta wyprzedzenia wtrysku. Więc musi mieć...
Co to takiego klucz energetyczny? jak widać bez uprawnien elektrycznych nie uda ci się naprawić tego forda. a dokładnie taki : Kapać nie może więc coś jest uszkodzone - albo uszczelka albo pokrywa nastawnika dawki. Jeśli przy takich wartościach nie szarpie silnikiem to zabaczysz jak będzie jak to uszczelnisz. Ustaw sobie w grupie 001 w logu statycznym...
Witam serdecznie, moje BMW E39 2,5tds 1998 nie paliło na ciepłym silniku więc postanowiłem wymienić glowiczkę z tłokorozdzielaczem na nową. Przy okazji dałem nowe uszczelki. Po montażu auto nie chciało zapalić to trochę przekręciłem pompę w celu zmienienia kąta wtrysku. Od tego momentu pali po dłuższym zakręceniu rozrusznikiem i na biegu jałowym obroty...
Tydzień temu wymieniałem 2 uszczelki w pompie przy swoim 1.9SDI. Górną i pod nastawnikiem. 2 godziny zabawy nim ustawiłem taką samą dawkę jaka była. 1 setna mm przesunięcia, nawet nie widać że drgnęło i dawka zmienia się o 10. Niby dobrze ustawione, po mocniejszym dokręceniu śrub zmiana o 7. Itd. Odpalenie, sprawdzenie dawki, gaszenie, przestawienie,...
Jak go ustawie na wolnych obrotach ok. 1000 dodaje gazu a ślnik niechce wskoczyć w obroty Dodano po 15 Zmieniłem silnik wymieniłem uszczelki przy pompie paliwowej bo sączyła mi się ropa na gurnej części pompy zaznaczyłem sobie ustawienie nastawnika na pompie złożyłem wykasowałem błąd gazu miał swoje obroty, jak wciskam gaz to nie wchodzi w wyższe obroty....
Nastawnika w środku nie zobaczysz. Usterka występowała w samochodach z nieszczelnym układem paliwowym. Co do nastawnika, w 100% nie pamiętam, ale wydaje mi się, że było do niego zaglądane. Na pewno jednaj jak pisałem w "referacie" był on podmieniany i to na kilka sztuk, bo mechanik też go obstawiał. Muszę więc matematycznie wyeliminować problem z tym...
Dolot jestem pewny, że jest szczelny sprawdzałem go kilkukrotnie niedawno wszystkie uszczelki zostały wymienione na nowe. Nastawnik turbiny był ewidentnie przestawiany ramie od niego ma ślady przespawania w inna pozycje. Jest możliwość regulacji nastawnika elektronicznie ? Czy zostaje tylko opcja mechaniczna czyli zmiana pozycji ramienia ?
Witam. Mam bardzo dziwny problem. Posiadam Astre G rok 98 silnik 1,7 TD (x17DTL) silnik oplowski. Problem wyglada nastepująco. Podczas jazdy w silniku nagle zaczelo cos porzadnie stukac. Dzwiek przypominal ten ktory wydaje silnik diesla przy np zacietym wtrysku. Rónoczesnie z rozpoczeciem stukania auto stracilo moc, zbytnio nie chcialo sie rozpedzac...
Tranzystor i reszta w pompie to dwa różne tematy. Jak wymieniasz tranzystor i prawidłowo go lutujesz, a nie kleisz, to i tak trzeba otworzyć pompę. Jak uszczelki twarde to już się nie uszczelni, więc uszczelki 100PLN. Skoro jest już tyle otwarte należałoby zerknąć na tłok nastawnika kąta. Jakby co to 220PLN. Czasami uszkodzony elektrycznie jest też...
Po wizycie w serwisie w Niemczech okazało się że jest mały wyciek spod uszczelki miski olejowej, uszczelek pokryw rozrządów no i ponoć tą od nastawnika i półksiężyc zalecają wymienić. W każdym razie jest to niewielki wyciek aczkolwiek po powrocie do kraju trzeba to koniecznie zrobić. Dzięki za odzew.
Jakby była uszczelka to raczej nie chciałby schodzić z wolnych obrotów. Ja bym umył nastawnik wolnych obrotów i PRZEPUSTNICĘ i obserwował.
na wyswietlaczu licznika nie pokazuje zadnych błedow !!! tam jest komunikat inspekcji oleju do sprawdzenia , cisnienie na cylindrach ,uszczelka pod kol ssacym i nastawnik przepustnicy oraz TPS
Odnośnie zerwania łańcucha rozrządu to pewnie że się da zerwać ale na pewno można zapalić kilka razy z popychu ( nie ciągnąć 100km)i nic się nie stanie, oplowskie dtl to specyficzne silniki i strasznie często się zapowietrzają, dla mnie w pierwszej kolejności wymień węże przelewowe i trójniki, koszt ok. 10-15zł a często te właśnie węże są popękane lub...
Z wyjęciem nie ma najmniejszego problemu oraz jej uszczelnieniem. Trochę gorzej z dostępem do rozrządu ;) Jeśli będzie demontowany nastawnik niezbędna jest regulacja ustawienia podstawowego . Zasadniczo jeśli jest kpl. uszczelek to wymieniasz wszystkie. Koszt zestawu Boscha w detalu ok.33,- (Uszczelniacz wałka nie jest w zestawie) o czym mowa ?o jakimś...
kolego na 100% nie jest to nic z uszczelniaczami ani z uszczelka pod glowica wtedy dymi na bialo moim zdaniem jest zly sklad mieszanki lub siada nastawnik
Jeśli cieknie spod nastawnika to wystarczą 2 uszczelki 2 460 206 004 za 8 zeta
Witam, poszukaj w necie tematu "ustawienie nastawnika pompy" nie napisałeś co dokładnie dokręciłeś, tak czy siak, koszt oryginalnych uszczelek bosch to 30pln, na wymianę i regulacje dawki proponuje udać sie do warsztatu mającego pojęcie o TDI, ustawią dawkę przy pomocy VAG-a. co do samej kontrolki dziwna sprawa wiec VAG wyjaśni co się dzieje... pozdr
Na fakturze są pozycje: uszczelki, uszczelniacz, tulejka wałka, tulejka, prace tokarskie, naprawa pompy wtryskowej. Czyżby to oznaczało, że nie ruszali nastawnika?
Witam mam golfa II 1.6 rok 90-ty z gaźnikiem pierburg 2ee i problem z 2 oraz 3 świecą. Po odpaleniu, przy zimnym silniku, na 2 i 3 świecy brak iskry. Po ok. 2 min. silnik pracuje prawidłowo. Wymieniałem kable, świece, kopułkę oraz palec, nic to jednak nie dało. Wcześniej była wymieniana uszczelka pod głowicą. Myślałem że to coś z zaworami, zamienione...
Co to za mechanik, że boi się zdjąć pokrywkę nastawnika na pompie wtryskowej, trzeba użyć klucza energetycznego 2T do jednej z śrub, zdjąć pokrywkę, odkręcić czujnik i wymienić, przy zakładaniu pokrywki wymień też pod nią uszczelkę - zestawy są do nabycia np. na znanym portalu aukcyjnym, na poniższej fotce masz ten czujnik zaznaczony w żółtym okręgu...
W moim Audi 80 B4 z silnikiem o pojemności 1.6 typ ADA od jakiegoś czasu, gdy silnik jest zimny nie trzyma obrotów. Nie zgaśnie, ale ma bardzo niskie obroty. Gdy przebijam biegi i puszczam gaz, to szarpie ponieważ bardzo nisko spada z obrotów. Na ciepłym silniku jest lepiej, ale ma niższe obroty niż miał przed usterką. Kiedyś, gdy włączałem klimatyzacje,...
YAD31 poluzuj przewody na wtryskach i kręć aż pokaże się paliwo. Dokręć przewody i odpal. Czasami może być tak że elektronika wyczuwa błąd i nie poda paliwa, wtedy trzeba przekręcać kluczyk na rozruch, nie czekając aż zgaśnie lampka świec. Ja mam też problem w c220 z 1997 roku, pompa oczywiście Lucas, przebieg 400 tyś. km. Auto zawsze musiało być zapalane...
Regeneracja nastawnika polega właśnie na gruntownym wyczyszczeniu. Niestety, jeśli jest wyrobiony bolec prowadzący to wymiana całości. Gorzej jak jest wyrobiony otwór w głowiczce pompy w którą ten bolec włazi.... Spróbuj wyczyścić, daj nowe uszczelki, ustaw to tak aby spalanie według komputera na wolnych obrotach wynosiło 0,9ltr/h (bez obciążenia)....
Do sprawdzenia szczelność dolotu(uszczelka pod kolektorem, guma pod korpusem wtryskiwacza), czujnik położenia przepustnicy a szczególnie przewody przy nim, styk biegu jałowego w nastawniku przepustnicy, emulacja sondy(jak po odłączeniu akumulatora przez jakiś czas będzie dobrze to znaczy że jest niewłaściwa). Połączać pod komputer nie warto bo tam można...
przestrzegam przed dodawaniem specyfików do czyszczenia wtryskiwaczy, przez te środki padaja uszczelki. niema problemu z wymianą tych dwóch uszczelek tylko trzeba posiadać specjalny klucz trójkątny do odkręcenia nastawnika koszt okoł 50zł. przed odkręceniem zaznaczcie położenie na znaki żeby później tak samo go ustawić bo zmienicie dawke paliwa.wszystkie...
Wiem że te pompy są proste, ale jak mam grzebać coś przy swoim aucie to dostaje ciarek. Wymienie uszczelki regulacja dawki VAG com, wcześniej zaznaze sobie pozycje nastawnika. Zaryzykuje z uszczelkami z alleg... bo gdzie indziej nie widze żeby były.
No ładnie wymieniona uszczelka a o powietrzu nikt nie pomyślał a nastawnik biegu jałowego i przepływomierz?
Witam, nie dawno zauważyłem u siebie taki problem, auto na 5 biegu i przy obrotach powyżej 2500-3000 przyspiesza jakby pulsacyjnie. Tzn, są to takie delikatne wahnięcia mocy, jakby porywy wiatru, albo jakby ktoś się z tyłu doczepił. Szukając informacji na ten temat wyczytałem, że może to być wina zanieczyszczenia nastawnika pompy (dopiero co wymieniałem...
Cześć, gdyby to był czujnik temp, paliwa auto nie zgasło by podczas wyprzedzania- pracuje w trybie awaryjnym czyli w temp. ujemnej- czujnik znajduje sie w pompie - doładnie pod pokrywką nastawnika przykręcony na małego torx-a, zmień uszczelkę koniecznie po naprawie, własciciel powinien zaobserwować duże spalanie, jeżeli sprawdziles tak jak koledzy radzili...
Dzisiaj kombinowałem przy silniczku krokowym. Czy jeśli silniczek jest sprawny to po odpięciu wtyczki z niego obroty powinny spaść? Czy pozostać bez zmian. Podłączyłem do niego 12 v wysuwa się i wsuwa czyli jest sprawny? Z czego silniczek krokowy ma czytać sobie czy ma zwiększyć obroty czy zmniejszyć. Przy odpalaniu ciągle są wysokie obroty, zdjęcie...
Witam serdecznie, Peugeot 106 rocznik 93 silnik 1.0 33kW Mam taki o to problem. Jestem po wymianie uszczelki pod głowicą, mono-wtrysku, czujnika położenia przepustnicy oraz nastawnika przepustnicy. Silnik gdy jest zimny pali od ręki i utrzymuje dobre obroty. Gdy tylko się trochę zagrzeje obroty zaczynają wariować. Nie dotykam się do gazu a on raz je...
witam , w moim aucie mam problem z wyciekiem ropyz pokrywu nastawnika nie cieknie z pod nastawnika tylko z tej gornej pokrywy ,czy znajduje sie tam jakas uszczelka i czy wymiana laczy sie z uzywaniem VAG-a
Witam, problem okazał się w kołach przód miałem 17" tył 16" opony miały inny obwód i podejrzewam że sterownik ABS zliczał sygnały i następnie pompa wtryskowa otrzymywała zadanie korekcji dawki wtrysku na zaobserwowany "poślizg". Dodam że przód miałem Michelin Alpin 215/50R17 a tył 205/55R16. Temat zamykam na letnich oponach 16" 4 szt. to zjawisko nie...
Cześć Wam! :) Mam pewien problem z autem, nie mogę go rozwiązać i nikt nie jest w stanie mi pomóc. Może Wam coś się nasunie. BMW e46 Compact 325ti 2002 rok Silnik: M54B25, przebieg 130 tys (wydaje się prawdziwy) Sterownik silnika: MS43 Otóż silnik reaguje z opóźnieniem na dodawanie gazu. Widać nawet przydławienie (spadek obrotów) w momencie dodania...
To wymień jeszcze raz. Transit 2.5 TD na Epicu był bardzo czuły na filtr paliwa. Też tak uważam. Przy zakładaniu nowego filtra posmaruj uszczelkę czystym olejem, dociśnij filtr i przekręć trochę w lewo-prawo. Pompa Lucas Epic pracuje cała zalana paliwem, wykorzystuje paliwo jako czynnik wykonawczy dla nastawników dawki i kąta wtrysku. Ciśnienie paliwa...
Witam wszystkich, mam problem z gaźnikiem pierburg 2ee. Od pewnego czasu stracił na mocy i pali w granicach 18l PB/100km, LPG mniej więcej tyle samo, niezależnie od stylu jazdy. Dzisiaj znalazłem jedno odpięte podciśnienie przy nastawniku wolnych obrotów po podłączeniu zaczął lepiej chodzić na wolnych, dodatkowo wskazówka ekonomizera na wolnych obrotach...
Zakładam, że jest to silnik wolnossący na Boschu, a nie Lucas Epic (lub - nie daj Boże CAV Lucas). Skoro już ci kręci szybciutko, pozostają generalnie dwie opcje: - układ wtryskowy - ciśnienie sprężania Zanim zaczniesz szarpać się z układem paliwowym, sprawdź ciśnienie sprężania. Trzeba wyjąć wtryskiwacze (nie ma świec żarowych), więc jest okazja do...
Musisz popuscic 4 śruby od samej góry łącznie z ta która ma nie symetryczna główkę, ja tam zawsze 7 nasadkę delikatnie nabijam. jak juz delikatnie poposcisz śruby odpalasz auto z juz włączonym programem w odpowiedniej grupie i delikatnie małym mloteczkiem przesuwasz głowiczke w lewo zmniejszasz wartość w prawo zwiększasz o ile się nie mylę. Często się...
Muszę wymienić uszczelkę na tłokorozdzielaczu,plan mam opracowany(będę przekładał oring przez te 4 śruby tłokorozdzielacza),potrzebuję wysunąć tłokorozdzielacz tak by było widać oring.Pytanie jest takie,czy przy tak minimalnym wykrecaniu nic się nie stanie z nastawnikiem?Ma on tyle miejsca by ustąpić podczas tego wykręcania?
Ja stawiam na uszczelkę pod nastawnikiem.
Witam, u nas około 16 sztuk magnum dxi, usterka która uniemożliwia dalszą jazdę 1. uszkodzony sterownik skrzyni biegów, (nastawnik na skrzyni biegów). odpala ale nie wrzucisz biegu. 2. zablokowane imo. 3. kabelki pod kabinką. 4. padnięty wtrysk odpala jedzie, 5. często pęka tylna poduszka zawieszenia, 6. wymieniałem kilka razy ecas, 7. duperelki, ogranicznik...
Witam, Autko Omega B X25DT (2.5TD) '98 z przepływką, problem polega na dwóch urwanych szpilkach kolektora wydechowego. Było turbo w regeneracji, przy wymianie urwała się szpilka jedna ta najbliżej grodzi (urwana tak, że nie wystaje, po samej powierzchni) i druga lepiej dostępna tak, że trochę jest dostępna i być może przy spawanej nakrętce udało by...
Wszystko chodzi gładko,sprężyna na przepustnicy pewnie i mocno odbija wciskając ten nastawnik biegu jałowego, zaś sam nastawnik nie odbija za dobrze zacina się i słychać dźwięk zwarcia elektrycznego. Nastawnik jest dobrze przykręcony do obudowy gaźnika Ciekawe czy on jest rozbieralny ? Zaraz się za to biorę - musiałem wymontować cały gaźnik gdyż ni...
Witam, mam problem z astrą, na benzynie szarpie podczas jazdy, czasami trudno się uruchamia, na gazie nie ma tych problemów... Przeszedłem już po 4 różnych warsztatach w ciągu ostatnich 2miesięcy i nic poza kosztami (3x zwykłe + 1x w desperacji ASO) Co wymieniono: Cewka, świecie, kable, silniczek krokowy, sprawdzono i uszczelniono podciśnienie, wymiana...