Hello. Na początek: damy radę :) Uszczelka pod nastawnik VP37 to 1 460 206 305. Cechowanie czymkolwiek to właściwie nic nie daje. Musisz to ustawić "po" VAG-iem. Chodzi o dawkę startową na kanale 1: nie dawke startowa tylko dawke na wolnych obrotach ... dawka startowa to zupelnie co innego i za co innego odpowiada ...
Paliwo jest wszędzie w pompie a cieknie bo uszczelka zrobiła sie twarda i nie trzyma. Przed zdjęciem nastawnika sprawdź sobie jaką obecnie masz dawkę ustawioną (powinna być 4.5 mg/h) i po wymianie uszczelki ustaw taką samą lub jeśli chcesz troche mocy to na mniejsza. A jeśli zamontujesz nastawnik i silnik nie chce zapalić to trzeba przesunąć nastawnik...
To normalne na pompie vp. AFN-y tak maja. (mam to samo, nie jestem pewien czy to cos zwiazanego z wtryskiem sterujacym, nie wnikam):> Turbo ci odcinalo bo sie zapieklo czy nieszczelnosc na zaworku n75 ? (taki sam masz przy EGR) Dawke masz ubogo (2-4 mg optymalnie). Nie dziala ci mulowato ? hehe U siebie mam 2mg, mocy jest jeszcze na cziptuning za pomoca...
Jak będę miał czas w weekend to pomyślimy. Wole zrobić te 110km niż udać się do mechanika, który powie mi, że trzeba wszystko po kolei wymieniać. Wszystkiego zapewne nie trzeba :D . Wbrew opinii te gaźniki są naprawdę solidne. Cóż -nie tylko nas wiek dotyka. Gumy w membranach się wypracowują, wężyki murszeją i pękają, styki...nie -styki w MB są solidnie...
Skoro silnik BBY to jest tam elektroniczna przepustnica, bez linki. Przy pedale przyspieszenia jest tylko potencjometr, sygnał z tego potencjometru idzie do ECU i ono steruje serwomechanizmem w przepustnicy otwierając ją lub zamykając o zadany kąt. Serwomechanizm to silnik prądu stałego z przekładnią i enkoderem, najczęściej potencjometrem, dającym...
No to allegro uszczelka nastawnika golf 4. Tylko do wymiany potrzebujesz specjalnego klucza do pomp (no chyba ze już ktoś specjalną śrubkę podmienił brutale nabijali klucz 6 kąt 7mm a potem doszlifowywali śrubkę by pasowała na standardową 7mm ). Dwa komputer do wyregulowania dawki (pozycji nastawnika).
Witam Panowie okazała się przykra sytuacja otóż mam moje auto już 6lat,wymieniłem w nim kupę rzeczy na dobrej jakości ostatnio w ciągu 2 mc wahacze przód+tuleje nowe meyle hd 1000zł Tarcze przód jurid+klocki textar 400zł Uszczelka miski olejowej,olej+filtr,czujnik oleju hella nowy,robocizna łącznie 1000zł wyszło Sprawa jest taka,ze po wymianie uszczelki...
Witam! Mam problem z Peugeotem 308 1.6 VTi z 2008 roku. Autko nie ma mocy, chodzi głośno. Co naprawiłam: - głowica po renowacji, wygięta :/ - uszczelka pod głowicą, - termostat, - nastawnik faz rozrzadu Po złożeniu i chęci zrobienia adaptacji jest błąd P1025, którego nie idzie usunąć. Co może być przyczyną? Czy możliwe, że grzebień od wałków faz rozrządu...
Chcesz to mam szczegółowy poradnik w pdf. To nie jest takie proste. Potrzebny jest vag. Nastawnik trzeba montować bardzo dokladnie. Takie zaznaczanie nożykiem to tylko wstepne zaznaczenie.... dużo by tu opisywać.... Już 1mm przesunięcia to ogromne różnice. Vag i tylko Vag - bez niego zniszczysz pompe
Jak tylko pod nastawnik poszła uszczelka to dawka do ustawienia tylko. Choć wypadało by resztę chociaż sprawdzić.
Witam mam podobny problem z gaźnikiem 2ee w vw golfie a mianowicie samochód gaśnie mi na każdym skrzyżowaniu jak się zatrzymóje tylko wcisne sprzęgło i auto mi automatycznie gaśnie silnik też faluje z obrotami wymieniłem przewody podciśnienia gumowa uszczelka podstawy gaźnika jest ok. czy ktoś może mi pomódz swoja wiedzą,mechanicy mówią że to wina nastawnika...
Ja wymieniłem nastawnik turbo zero poprawy potem rozebrałem kolektory wyczyściłem i zregenerowalem cięgna bez rezultatu wymieniłem siłownik klap i było dobrze przez miesiąc teraz to samo dzisiaj podmienilem czujnik spalin koło EGR ale podłączyłem na zewnątrz silnika stary został na miejscu auto łagodnie szarpało ale jakieś 60 procent mocy po wkręceniu...
Sprawa nie jest tak prosta jak się wydaje. Śrubę najprościej przeciąć przez środek brzeszczotem i zmienić na zwykłą zamiast kupować klucz energetyczny K coś tam, który jako jedyny do niej pasuje. Klucz kiedyś kupiłem i miał być niesamowity a okazało się, że jest z miękkiego materiału i do du..py - wytrzymał tylko 3 odkręcenia i się skończył. Wymienić...
1.9 tdi 105km.ma klimatronic dwustrefowy,przebieg 140 tys.mysle ze uszczelka raczej nie,bo by sie zagotowal,po podlaczeniu do vag pokazuje blad:01271 nastawnik klapy sterujacejalbo jakos tak,ale da sie ten blad wykasowac,lecz po pewnym czasie wraca.obserujac zachowanie ogrzewania to wydaje mi sie ze nie ma to znaczenia na ogrzewanie,po prostu grzeje...
Witam. Problem rozpoczął się od cieknącego oleju z tyłu silnika w Passacie z 2002 roku z silnikiem 2.0 131 koni o symbolu ALT. Okazało się, iż olej leci z pod nastawnika faz rozrządu. Odkręciłem nastawnik, początkowo nie chciał wyjść z wartiatora, po długim siłowaniu wyszedł ale tłok z pierścieniami został w wariatorze. Rozebrałem góre silnika, wyciągnąłem...
17969 - błąd nastawnik ilość paliwa różnica wartości kontrolnej >przewody, pompa paliwa jak nie chcesz kupować filtra to wyjmij go wylej starą ropę przez korek spustowy, zaopatrz się w strzykawkę i 0,5 ON by go ponownie zalać 5szt. opasek w żelaznym i mała uszczelka na zawór zwrotny.
Uszczelka pod kolektorem jest dobra. Tzn. nic się nie dzieje. Kupiłem oryginalny czujnik temperatury i to nie jego wina . Zainteresowałem się nastawnikiem przepustnicy, mianowicie wykręciłem go i ten "dzyndzelek" był nieruchomy. Jak odpaliłem to również brak reakcji. Odłączyłem kabel od TPS i podłączyłem, a on się wychylił i schował, mogłem taka cały...
No ładnie wymieniona uszczelka a o powietrzu nikt nie pomyślał a nastawnik biegu jałowego i przepływomierz?
Witam mam golfa II 1.6 rok 90-ty z gaźnikiem pierburg 2ee i problem z 2 oraz 3 świecą. Po odpaleniu, przy zimnym silniku, na 2 i 3 świecy brak iskry. Po ok. 2 min. silnik pracuje prawidłowo. Wymieniałem kable, świece, kopułkę oraz palec, nic to jednak nie dało. Wcześniej była wymieniana uszczelka pod głowicą. Myślałem że to coś z zaworami, zamienione...
Jakby była uszczelka to raczej nie chciałby schodzić z wolnych obrotów. Ja bym umył nastawnik wolnych obrotów i PRZEPUSTNICĘ i obserwował.
kolego na 100% nie jest to nic z uszczelniaczami ani z uszczelka pod glowica wtedy dymi na bialo moim zdaniem jest zly sklad mieszanki lub siada nastawnik
Witam. Mam problem z brava o numerze silnika 182B2000 pracuje on na sterowniki boscha M1.5.5 Problemy się zaczęły gdzieś niedawno zaczęło brakować mocy totalnie, stracił swoją żwawość przez chwile czuć ze miałby jechać a nagle tak jakby go ktoś ręka zatrzymał i obroty zanim się wkręci itd. Jest ewidentne coś nie tak, wiem jak wcześniej jeździł itd....
Sugerowałem (...) sugerowano (...) sugestię (...) Wykonano konkretną diagnostykę ? Sprawdzono parametry bieżące podczas pracy silnika ? w desperacji ASO Masz jakieś konkretne wydruki z testów diagnostycznych ? Oczekujesz kolejnych "sugestii", typu: Cewka, świecie, kable, silniczek krokowy, sprawdzono i uszczelniono podciśnienie, wymiana sondy lambda,...
Wszystko chodzi gładko,sprężyna na przepustnicy pewnie i mocno odbija wciskając ten nastawnik biegu jałowego, zaś sam nastawnik nie odbija za dobrze zacina się i słychać dźwięk zwarcia elektrycznego. Nastawnik jest dobrze przykręcony do obudowy gaźnika Ciekawe czy on jest rozbieralny ? Zaraz się za to biorę - musiałem wymontować cały gaźnik gdyż ni...
Sprawdź, może powrotem zaciąga Ci powietrze. Ja miałem kiedyś nieszczelność właśnie na tym przewodzie co jest zaznaczony na zdjęciu. Przy okazji wymieniłem przelewy na nowe. Może też być uszczelka walnięta pod deklem nastawnika. Nie mylić z uszczelką pod nastawnikiem.
i włożyłem go ponownie. Nie robi się tak... Uszczelka jest już odkształcona, zgnieciona i po powtórnym włożeniu nie uszczelnia tak jak nowa. Kup nowy filtr i na czysty olej załóż - napełniony paliwem. Takie efekty powodowane są bardzo niewielkim zapowietrzeniem. Kiedy jest tak zapowietrzony, że nie pali, upewniasz się czy paliwo jest w filtrze, luzujesz...
Witam, Autko Omega B X25DT (2.5TD) '98 z przepływką, problem polega na dwóch urwanych szpilkach kolektora wydechowego. Było turbo w regeneracji, przy wymianie urwała się szpilka jedna ta najbliżej grodzi (urwana tak, że nie wystaje, po samej powierzchni) i druga lepiej dostępna tak, że trochę jest dostępna i być może przy spawanej nakrętce udało by...
Nawet jakby było dobre dojście to jeżeli nigdy tego nie robiłeś to nie polecam tego ruszać bo narobisz sobie problemów. Do wymiany są uszczelki przy nastawniku - koszt nie większy niż 50zł ale można nie złożyć pompy bądź uszkodzić nastawnik a wtedy robią się duże sumy.
Dzisiaj kombinowałem przy silniczku krokowym. Czy jeśli silniczek jest sprawny to po odpięciu wtyczki z niego obroty powinny spaść? Czy pozostać bez zmian. Podłączyłem do niego 12 v wysuwa się i wsuwa czyli jest sprawny? Z czego silniczek krokowy ma czytać sobie czy ma zwiększyć obroty czy zmniejszyć. Przy odpalaniu ciągle są wysokie obroty, zdjęcie...
Przy wszystkich pokrywach z uszczelkami, krytyczny jest moment z jakim się dokręca. Dokręcanie bez kontroli siły daje efekty lepsze lub gorsze. Często wszystko jest dobrze, ale czasami albo się gwint zerwie, albo uszczelka cieknie, albo się śruby same wykręcają.
Jeśli cieknie spod nastawnika to wystarczą 2 uszczelki 2 460 206 004 za 8 zeta
możesz wykrecić tą śrubę możesz też wymienić uszczelniacz na głowicy bez demontażu nastawnika ale jak odkręcisz głowice od pompy to już jej nie poskładasz bez wyciągania pompy , jest myk żeby to zrobić na aucie ale też nie jest łatwo
Tam jest taka gumowa uszczelka, jak oring, tylko prostokątna, jak nie poluzujesz tej śruby poniżej (zamalowanej żółtą farbą) to nastawnik się nie ruszy i nie będzie trzeba go kalibrować
Witam, mam poważny problem, ciekła mi pompa tzn z uszczelki nastawnika a więc sam zadecydowałem że to zrobie, uszczelki wymienione założyłem nastawnik za pompę przykręciłem wszystko poskładałem próbuje odpalić i nic kręci kręci i nie odpala, poluzowałem przewody od wtrysków i nic ropa nie leci,tzn tam troche coś leci ale dosłownie minimalnie co może...
Miałem cały zestaw naprawczy, nawet mam jeszcze jeden z wyjętymi uszczelkami nastawnika. Odkręcałem to kluczem samoróbką, ale to kolega mi dorobił także nie podpowiem co i jak, wiem tylko, że wyszlifował nasadkę.
Są w sprzedaży zestawy uszczelek do tych pomp. Dekiel nastawnika można spokojnie ściągnąć. Należy uważać aby nie przestawić całego nastawnika ale żeby to zrobić trzeba go stuknąć, sam z siebie nie powinien się ruszyć. Najlepiej przed demontażem na rozgrzanym silniku zapamiętaj chwilowe spalanie na MIDzie z wyłączonymi odbiornikami prądu. Każda zmiana...
Dobra. Dzieki za ostrzeżenia. Warto je sobie wziąć do serca. Czarnowidztwo jednak nie wskazane. Audiczka pojechała na naprawionym nastawniku. Temat zamykam.
dzień dobry, udało się zrobiłem jak w filmiku faktycznie trzeba było trochę po czarować z portem COM. Odczytałem wartości i wyglądają tak: teraz prosiłbym o jakąś opinię czy zmieniać to czy może tak zostać? wyczytałem, że dawka powinna być w przedziale 3-6 bliżej 3. Ale też pisali, że jak "większa"(wartość) to "mniejsza"(dawka) :) Auto się nie dławi...
Ja stawiam na uszczelkę pod nastawnikiem.
Silnik gasi zawór na pompie, nastawnik niema nic do tego.
I tu jest ciekawostka gdyż nie było żadnej informacji a jedynie błąd pompy wtryskowej ale on jest od początku gdyż padła uszczelka pod nastawnikiem. Taka właśnie sytuacja.
Problemy, które rozwiązałem głownie dzięki udzielonym wskazówkom: 1. Rozebrałem nastawnik na części pierwsze i wyczyściłem go dokładnie z nagromadzonych opiłków (a było ich na prawde wiele i to różnej wielkości) - jakieś pomysły co do ich pochodzenia? 2. wymieniłem uszczelki na nastawniku, podkładki wtryskiwaczy i uszczelki kolektora dolotowego (dzięki...
Uszczelka pod blaszką w nastawniku przepustnicy. Tam jest jakiś układ - tamtędy też przedostaje się powietrze. Zasmarowałem tą uszczelkę czarną w kształcie trapezu silikonem i teraz 0 problemów. (to jest to miejsce gdzie się wpina wtyczkę)
Dolot jestem pewny, że jest szczelny sprawdzałem go kilkukrotnie niedawno wszystkie uszczelki zostały wymienione na nowe. Nastawnik turbiny był ewidentnie przestawiany ramie od niego ma ślady przespawania w inna pozycje. Jest możliwość regulacji nastawnika elektronicznie ? Czy zostaje tylko opcja mechaniczna czyli zmiana pozycji ramienia ?
Było kilka razy na forum. Odkręcasz czyścisz zakładasz nowa uszczelkę i skręcasz. Pamiętając że możesz nie odpalić samochodu po swojej robocie. Zaznacz sobie wcześniej w jakim miejscu był przykręcony. Później na kompa i doregulować dawkę. Owszem, było wiele razy na forum, tym i innych ale widzę, że nie czytałeś kolego ftp.kowal info jak należy : aby...
Tak tylko się zapytam rozrząd dobrze ustawiony? Koło na pompie blokuję się sworzniem a wał ma znak - oczko na obudowie skrzyni biegów. Jeżeli kąt wtrysku jest rozjechany tak jak u Ciebie to są wtedy problemy. Bardzo ważna jest też dawka paliwa a dawkę ustawisz nastawnikiem. Zbyt mała dawka to wtedy ciężko pali. Przed wymianą tej uszczelki pod nastawnikiem...
Może temat już rozwiązany, ale napiszę dla innych, bo bardzo często ludzie to mylą. Złej pompy szukasz, w BMW TDS (czy silnik m41 czy m51) montowana była pompa VP-36 (rozdzielaczowa pompa wtryskowa BOSCH, Twój silnik ma mieszanie w komorze wstępnej!), a NIE VP-37 której instrukcji czyszczenia nastawnika do znudzenia wszędzie pełno (montowana w VAGach,...
Nie zależy u jakiego mechanika .U jednego że jakaś iglica w pompie a u drugiego błąd nastawnika i błąd klimatyzacji ,której nie posiadam. Dodam że jakieś 3 miesiące temu była wymieniana uszczelka pod nastawnikiem w pompie ponieważ miałem problem z zapowietrzaniem samochodu.I tez mi wtedy wysyłało błąd sterownika pompy i czujnika wału .
wymieniałem uszczelki pod nastawnikiem i doświadczalnie stwierdziłem , że tego rodzaju różnica dawki powoduje dokładnie takie rezultaty .Ustaw 3,5 mg a potem szukaj dalej. Sądząc z daty postu powinieneś już dawno zrobić
Filtr ma 5 miesięcy. Powietrze jest w układzie ciagłe bąble. A dawka paliwa jest ok 3.6 . autko lata świetnie nie kopci nie szarpie .problem tylko z dłuższym postojem.auto gdy odstoji swoje to kręcąc silnikiem oddaje odglosy łapania tak jak zabraknie paliwa z kazda sek jes co raz lepiej az odpali. Nie pomaga odpięty czujnik temp.ewidetnie brak paliwa...
nastawnik wałka regulacja nastawnik nastawnik klapa
kamera obrotowy programowanie pilotów alarmu skoda tranzystory mj11015
Toyota Verso 2010 – lokalizacja modułu immobilizera, Transponder Key ECU, Smart Key New Holland TC5050 – demontaż napędu sieczkarni krok po kroku, narzędzia, momenty dokręcania