Uszczelka to jedno ale jeśli pod wtryskiwaczem jest obsada wtrysku to najczęściej ta drogą paliwo miesza się z płynem .
Po pierwsze w silniku Fetora nie stosuje się podkładek uszczelniających/miedzianych pod wtryskiwacze, ponieważ zastosowano tam rozwiązanie uszczelnienia metal/metal na stożku. Stosowanie podkładek skutkuje podniesieniem wtryskiwacza i zaburzeniem dokładności rozpylenia paliwa w komorze spalania. Ma to sens jedynie w przypadku nadmiernej korozji powierzchni...
albo chłodniczka oleju albo uszczelka pod głownie stawiam na obsady wtryskiwaczy
Magnum 480 przebieg 900 tys. Z płynu robi się brązowe błoto a z odmy daje jak z czajnika. Mało tego w aucie są nowe tuleje pierścienie obsady wtryskiwaczy uszczelka pod głowicą i dalej w płynie jest błoto. Pomożecie? Jakie jest wasze zdanie?
obsady wtryskiwaczy
Jeżeli zakładałeś wtryskiwacze i masz nowe podkładki do odpalania nic nie powinno przeszkadzać,ale jeśli puchnie ci uszczelka w zbiorniczku wyrównawczym, to obsady na bank. Co do odpalania, zawór na bloku sprawdzałeś, no i czy nie cieknie pod filtrem paliwa, te dwie uszczelki na bloku to nie wszystko co może cieknąć. Dodano po 1 Jeżeli zakładałeś wtryskiwacze...
Wyciągnij wtryskiwacze i zobacz w jakim stanie są ich uszczelnienia (uszczelki zmień na nowe) oraz w jakim stanie są obsady wtrysków. Zwróć uwagę, jaką temperaturę płynu podaje czujnik do sterownika silnika (tym samym czy silnik nie pracuje cały czas na bogatej mieszance).
Obsady wtryskiwaczy robione zaraz po zakupie, więc to raczej odpada
Witam. Właśnie rozebrałem głowicę w silniku y17dt (powód syf i oleista maź w płynie chłodniczym), jak wymienić oringi na obsadach wtryskiwaczy (ponoć po 2 sztuki na każdej obsadzie wtryskiwacza) Bardzo proszę o informacje i wszelkie wszkazówki odnośnie głowicy w w/w silniku. Jutro czeka mnie wizyta w zakładzie gdzie robią głowice i nie wiem jak mam...
Jeżeli w zbiorniczku pojawił się olej, ubywa oleju, uszczelka pod głowicą nie przepuszcza nic do komory spalania, olej też czysty to padła chłodniczka oleju czy może słynne oringi na obsadach wtryskiwaczy? Wcześniej płyn chłodniczy ubywał ok 1L na 1000km, teraz ciężko to stwierdzić bo jest mega syf jak czarny kisiel...
Witam, wymieniam podkładki miedziane pod wtryskami i okazało się, że na jednym miałem jeszcze resztkę innej uszczelki, nic nie zmierzę, nie da rady, totalne resztki. Poniżej zamieszczam przykładowe znalezione w sieci zdjęcie. Internet milczy na ten temat, uszczelka ewidentnie izoluje olej od końca wtryskiwacza z podkładką miedzianą. Wszędzie mowa tylko...
Witam Panowie mam mana TGA 410 KM z sinikiem D2866 wyrzuca mi ciągle wodę korkiem na zbiorniczku od chłodnicy w samochód włożyłem juz kilka dobrych tysięcy i dalej to samo. Wymienione zostały tuleje cylindryczne GOETZA tłoki kompletne GOETZA uszczelki po głowicę GOETZA nowe termostaty nowe głowice na sprężarkę + tuleje z tłokami. Wszystkie głowice zostały...
tzok dobrze pamiętasz obsady wtryskiwaczy i oringi pod warunkiem ze głownia cała i chłodniczka
Witam, myślę że 4 oringi będą na tulejki tzw "Obsady" wtryskiwaczy, 4 podkładki miedziane właśnie pod wtryskiwacze, i jeden większy oring może być na uszczelnienie pompy podciśnienia. pozdrawiam
W tych silnikach rzadko się zdarza aby puściła uszczelka, chociaż i tak ją trzeba wymienić jeśli puściły gumowe oringi na obsadach wtryskiwaczy(to podejrzewam u Ciebie). Największym problemem są pękające głowice. Sama nie pęknie, pomagamy jej w tym nie wymieniając termostatu na czas. Podaję Ci linka do tematu w którym dość dobrze jest to opisane(sam...
Cześć. Jeśli masz wyciek z otworów w bloku , to do wymiany dolne oringi tuleji. Dodatkowo płyn może ale nie musi przechodzić do oleju. Tam jest tylko 2 oringi na tuleję. Jeśli puszcza górny oring to płyn wycieka z pod głowic, jeśli puszcza dolny to cieknie z otworów kontrolnych w bloku. Ropa w oleju to oznacza uszkodzone łuski obsady pompo-wtryskiwaczy...
Odnośnie simmeringow na obsady wtryskiwaczy, ja wkładam je po nasadce 15mm na klucz 1/2 cała. Daje oleju na klucz i gniazdo, przykładam nasadkę do rurki i praktycznie palcami to wchodzi na miejsce.
witam więc tak, rozkręciłem te wtryski okazało się że obsady wtrysku są popękane.Wymieniłem wszystko co się dało(obsady i wszystkie uszczelki na wtryskach) włącznie z uszczelką pod kolektorem ssącym i uszczelką pomiędzy kolektorem a przepustnicą.Wszystko uprzednio dokładnie wyczyściłem.Wtryski sprawdziłem ,nie leją.Na nowo wyregulowałem. Kopułkę ,palec...
Jeżeli puscza ubywa ci płynu i syfi Ci zbiorniczek przy wysokiej temperaturze silnika to: - albo chłodniczka oleju się rozszczelnia przy wys. temp. (ale nie ubywałoby płynu) - albo masz pozostałości które wywala do zbiorniczka z dołu chłodnicy podczas wyższej temperatury (ale nie ubywałoby płynu) - albo (co najbardziej prawdopodobne z twojego opisu)...
Witam Pkt. 1, 3, 4, 6, 7 - odpada, ponieważ zauważyłbyś wyciekający płyn na zewnątrz. Rozumiem z Twojego opisu, że płyn nie wycieka na zewnątrz - nie zauważyłeś żadnych plam ? 2. Obsadach wtryskiwaczy - to jakaś ściema - może uciekać kompresja, ale nic związane z płynem 5. uszczelniaczu do oleju - nie wiem co masz dokładnie na myśli, ale odpada Jeżeli...
Można, dzisiaj dokonałem takiej przeróbki w a4 b5 1.8 ARG, potrzebujesz do tego kolektor alu (ten duży) i ten mały + gumki łączące. Przekładasz cały osprzęt z plastikowego - czujniki, zaworki, i troszkę musisz wiązkę tą co idzie bliżej chłodnicy podciągnąć (rozciąć opaskę i delikatnie pociągnąć, bo brakuje jakieś 2cm). I nie zapomnij wyjąć rurki bagnetu,...
Pozwólcie koledzy że trochę się rozpiszę ale moim zdaniem temat jest tak zawiły że trzeba opisać go bardzo dokładnie aby po jakimś szczególe ktoś z Was mógł wykluczyć swoją usterkę. Miesiąc temu kupiłem Astre II 1.7 DTI z silnikiem Y17DT. Na miejscu nie było możliwości sprawdzenia stanu oleju bo właściciel przyjechał akurat z myjni a wiecie jak długo...
uszczelka wtryskiwacza renault obsady volvo obsady
zegarek ściąga junkers samoczynnie zabezpieczenie spawarka
głośnik manta zasilacz pomiar mosfet
Kod błędu 309 w piecu gazowym - przyczyny i rozwiązania Luzy zaworowe Renault Midlum 220 DXi - wartości i regulacja