To teraz sprawdź jak wygląda uszczelka. W którym miejscu puściła oraz sprawdź, czy głowica faktycznie była planowana. Jeśli głowica, jest dobra tzn. była planowana, to pozostaje uszczelka. ale nie koniecznie musi to być wina uszczelki, przyczyną może być także przegrzewający się silnik. Masz auto z gazem, więc teoretycznie pracuje pod większą temperatura,...
Spróbuj denaturatu , nie wolna lać benzyny ani rozpuszczalników Uszkodzenie wycieraczek ,uszczelek gumowych itp.
Załóż najlepiej uszczelkę , zero silikonu .
Nie chodzi mi o wymianę. Gdzieś ten płyn musi ginąć. Zastanawiam się czy nie dostaje się do oleju poprzez wydmuchaną uszczelkę głowicy.
jednak uszczelka
Żeby to rozdzielić musisz zdemontować jeszcze napęd rozrządu i rozkleić konsolę z wałkiem od reszty głowicy.Coś kojarzę że tam nie ma uszczelki tylko klej.
może jest bombel powietrza w nagrzewnicy(są egzęplarze trudne do odpowietrzenia) jeśli jest normalny obieg przez nagrzewnicę to wciągu sekundy nie zdoła ostygnąć tak mocno sprawdź czy nie idą bombelki w zbiorniku wyrównawczym i czy nie ma zapachu spalin(może uszczelka pod głowicą)
Dostała się woda ? skąd, z układu chłodzenia, czy z kałuży ? Głowicę sprawdza się na szczelność i ewentualne pęknięcia, nie wymienia od razu na nową. Uszczelki oczywiście obowiązkowo nowe
Ja tak zawsze robię i nie używam blokad przy wymianie rozrządu Bo nie trafiłeś jeszcze na rozrząd w którym nie ma szans zrobić go poprawnie bez blokad. To znaczysz pasek To szkoda nawet komentować. Dokładnie kiedyś się zdziwi . Jeśli chodzi o auto to tak jest tam normalna uszczelka i tak musisz rozpiąć rozrząd do demontażu pokrywy i tak potrzebujesz...
Witam Może wywaliło uszczelkę pod głowicą.Też będziesz miał efekt gotowania.
Teraz to już uszczelka pod głowicą...
a więc tak po wymianie uszczelki pod głowicą, planowaniu głowicy, wymianie szpilek, sprawdzeniu szczelności głowicy, wymianie rozrządu, oleju, filtru na obecną chwile na gazie pracuje normalnie, więc pierwszy mechanik od gazu miał racje, poprostu inny mechanik zmieniający ok pół roku temu uszczelke za przeproszeniem dał dupy.. i poszła poraz drugi,...
Ja bym jednak sprawdził uszczelkę głowicy. To , że nie ma oleju w płynie nie świadczy o szczelności uszczelki.
a twierdzil ze jakies kieliszki trzeba wymienic Szklanki nie kieliszki :D
Jeżeli jest to na I-szym cylindrze, to wielce prawdopodobne jest uszkodzenie uszczelki pod głowicą. W silnikach FIRE (uno, sc, cc, punto i t.p.) właśnie na pierwszym cylindrze "leci" po jakimś czasie uszczelka...
Moim zdaniem tam nic nie zostało zrobione. Nie widać śladów odkręcania na śrubie od pokrywy, uszczelka swoje już ma przejechane (kolor gumy), także krótko "partacza" za łeb.
Uszczelka założona prawidłowo? Kanały cieczy chłodzącej drożne? Nie wiem jak jest w punto ale niepoprawne założenie uszczelki skutkowało zablokowaniem kanałów wodnych.
Dokładnie u mnie u znajomego mechanika Robocizna 200zł uszczelka 100zł tylko ślusarz ponoć bierze 300zł Łącznie 600 zł. Najpierw wyeliminuje reduktor z obiegu i zobaczę czy to coś da. A jak nie to wybiorę się na wymianę uszczelki.
Uszczelka poszła nominalna.
Podstawa to sprawdzić iskre na świecach i ciśnienie na cylindrach. Jeżeli ok to dalej można szukać
Może być także uszczelka pod głowicą.
uszczelka pod głowica
mam pytanie jezdze fiat punto 1.1 i co ok 500-600km musze dolewac ok 0.5l plunu do chlodzenia... za kazda wskazowke dziekuje i pozdrawiam.. wymieniana byla pompa wody termostat uszczelka
W sklepie z uszczelkami. Pozdrawiam.
Złom totalny.
witam.Mam pytanie orientuje sie może ktoś czy w punciaku1 z 1993r. tylna szyba(klapa) jest na uszczelce czy jest wklejona ??
uszczelka jest taka sama w 1.1 i 1.2
Albo pompa albo uszczelka głowicy... albo jedno i drugie. Odpowietrzanie tego układu jest dość uciążliwe i wcale nie takie proste.
Jak już wszystko sprawdzisz (bezpiecznik, silnik wentylatora, temowłacznik, termostat) a nadal nie będzie działało - to sprawdź jeszcze wiązkę wentylatora, bo mimo że jest w peszlu u mnie uszkodziła się izolacja jednego z przewodów i z miedzi zrobił się zielony proszek pod wpływem wilgoci i soli... Czy działa termostat - po dłuższym postoju (ostygnięciu...
Sprawdż czy to nie są przedmuchy na uszczelce. Jak?
Jak ta uszczelka była sprawdzana?
Jeśli na benzynie silnik pracuje bez zastrzeżeń to uszczelkę odpuść.
Lub uszczelka pokrywy zaworów
Kopci na biało po rozgrzaniu także? Mogła pójść uszczelka pod głowicą, i wcale nie musi być maź z oleju. Zależy gdzie i jak uszczelka puściła.
Masz rdzawy osad w zbiorniczku wyrównawczym. Miałem to samo. UPG i gruz poszedł na złom.
Grubość 3 z katalogu ponieważ warsztat który naprawiał tą głowice takom kazali ale też pierwszy raz z tym się spotykam że uszczelka musi poleżeć
albo uszczelka pod głowicą.
Jeżeli nie było to wcześniej ruszane, to kłopoty sa takie jakie masz. Rozbierałbym to całe na twoim miejscu. Zwróć po prostu uwagę co jak z czym sie schodzi i poskładasz z powrotem tak jak być powinno.
Niestety UPG na 100%. Miałem to samo ostatnio w punto 1 ojca. Po zmianie uszczelki i planowaniu głowicy ciśnienia w układzie praktycznie nie ma
Dobra powiedz że przeciez to jest tylko punto,oczywiście slychać jak by ciągło lewe powietrze tylko jak założe ten nowy silniczek tak więc to nie będzie uszczelka pod wtryskiem.
Witam. Możesz napisać co to za uszczelka w pompie paliwa???
Należało by też zrobić test na CO2 w płynie, będzie wiadomo czy to uszczelka czy nie.
Nie będę oryginalny,wygląda na uszczelkę pod głowicą .
Uszczelka na wieczku żarówki na pewno jest ok?
Wersja optymistyczna - termostat , wersja mniej optymistyczna - uszczelka pod głowicą.
Dzięki za pomoc. Uszczelka pod głowicą jest do zrobienia.
nie nic nie robiłem tylko ostatnio jak jechałem to zauważyłem ze wskazówka temperatury idzie mocno do góry i nie włącza się wentylator chłodnicy czy to możliwe że od jazdy na lpg tak często byłby problem z uszczelką pod głowicą
Ostatnimi czasy zauwazylem ze nie cofa mi tloczek w przednim zacisku , na pierwszy rzut oka mozna zauwazyc ze uszczelka przecipylowa przy tloczku lekko sie wysunela. Z tego co wiem to jest ta uszczelka porzeciwpylowa i jeszcze jedna w srodku na tloczku. Czy jest problem pozniej z zalozeniem nowych uszczelek? Jak zahaczyc nowa przeciwpylowa zeby sie...
Uszczelka pod głowicą miała winę
Przy każdym zdjęciu pokrywy nowa uszczelka. Niestety ona lubi cieknąć, można nieco spiłować "stopki" pokrywy zaworów, żeby mocniej docisnąć uszczelkę, chyba że nie cieknie Ci spod pokrywy zaworów tylko z uchwytu cewek... tam jest oring w miejscu po rozdzielaczu zapłonu.
Panowie wygląda na to że poszła uszczelka pod głowicą. Punto stało kilka dni gdyż miałem innego pacjenta. Dzisiaj na spokojnie podszedłem do tematu jeszcze raz i zauważyłem że po odłączeniu pierwszego wtryskiwacza.. a potem odłączeniu kolejnych nadal kopci i pluje z wydechu tylko sporo mniej. Przyjrzałem się tej cieczy która się wydobywa i ma zapach...
Kiedyś w moim troche mniej piszczał zacierający się wałek rozrządu,po zadjęciu pokrywy mnóstwo opiłków,powód -obrócona uszczelka pod głowicą
W jakiej odległości jest elektrozawór od parownika ? Parownik puszcza gaz do kolektora. Jak silnik jest zimny to mu łatwiej zapalić, ale jak jest gorący to mieszanka jest za bogata i jest problem. Albo jest parownik lekko uszkodzony tzn puszcza uszczelka na dźwigni od dawki, albo gazownik Ci rozregulował wstępne napięcie membrany. Jeśli Cię to interesuje...
Wersja mniej optymistyczna - uszczelka pod głowica. Sprawdź ogrzewanie.
przebieg 192000 km. układ chłodzenia działa. przymierzam sie do wymiany rozrządu. nie wiem co może jeszcze być. myślę o uszczelce pod głowicą.
Test na CO2 ;)
Mam punto 4 lata i głównie słabe są w nim tylnie wachacze tzn. siadają łożyska (jest to źle rozwiązane bo dostaje się do nich woda) z amortyzatorami nie mam problemu i myślę że nie różnią się od innych aut. Z gazem nie mam jak na razie problemu (30 tys. km.) Ogolnie ma małe stuki w układzie kierowniczym i w tylnim zawieszeniu. Po ok. 110 tys. przebiegu...
Sprawdzone wszystko 2 godz jezdzilsmy z kompem podlaczonym po miescie i nadal nic niewiem a zaraz pol silnika bedzie mialo nowe czesci dodam ze problem zaczol sie po wymianie uszczelki pod glowica
Zobacz czy nie ubywa płynu chłodniczego. Jeśli tak uszczelka pod głowicą się wypaliła.
Dziś rozmawiałem z nim na temat parownika i powiedział mi że proponuje regeneracje tzn. wymianę tych uszczelek koszt - 150zl.
Może uszczelka pod głowicą ? Miałem coś podlonego tylko że w punto. Sprawdź czy wizualnie nie widać gdzieś wycieków. Jeśli nie to moim zdaniem może być uszczelka.
Uszczelniacze zaworowe lub nie spasowane zawory. Przepraszam ale co to ma wspólnego do dmuchania ze skrzyni korbowej? Głowica miała być robiona gdyby cos było potrzeba Głowica to głowica a pierścienie swoją drogą. Tak jak ci jerry1960 poradził zmierz ciśnienie. Jeśli będzie ok a nie zużywa ci zbyt dużo oleju to po prostu jeździj. Przed wymianą uszczelki...
Silnik na monowtrysku? Czy masz już MPI?
Może diabeł był blisko? :D Sprawdź czy to nie wina uszczelki pod głowicą
Uszczelka pod głowicą w dobrym stanie? Pytanie do pytania, co ma uszczelka do falowania obrotów?
Jeśli pompa jest sprawna, układ chłodzenia drożny, termostatu brak, a mimo to płyn się gotuje, to najprawdopodobniej uszkodzona jest uszczelka pod głowicą albo pęknięta głowica.
Oszlifuj króciec porywy zaworów nie będzie wyciekać olej. Z tym airboxem akurat nie robiłem sprzęta więc trzeba przymierzyć czy wejdzie. 1. wywalić kostki emulatora i siano emulatora bo zajmuje miejsce i poukładać przewody wtedy powinno być widać kolektor ssący. Mając w ręku: http://www.phjacus.pl/447-Trojnik-rozdzi... plus http://www.phjacus.pl/Y75-BARRACUDA-Wtry...
Czy problem został rozwiązany ??
Problem ten jest bardo prosty do rozwiązania wymieniając komplet uszczelek zacisków hamulcowych i oczyszczenie rowków do których te uszczelki się zakłada i nic więcej
Wszystkie jednostki benzynowe 1.1, 1.2 i 1.4 8V montowane w Punto I/II/Grande Punto to silniki FIRE. 1.2 16V z Punto II to Super-FIRE. Jedyne silniki nie-FIRE w Puntach na naszym rynku (w Brazylii i Indiach są inne silniki) to 1.8 (Punto II HGT) i bardzo dawno temu 1.3T/1.4T (Uno GT, Punto GT). Nawet 1.4 16V (StarJet) i 1.4 T (T-Jet) w Grande Punto...
Możesz przybliżyć o co Ci chodzi pisząc o obrocie o 90 st ? Jedyne co kojarzę przy wyjmowaniu szyby to konieczność demontarzu uszczelek. Jak coś popraw mnie.
(at)mrtomjar oj, ja też miałem ochotę na ta pompkę wspomagania od punto :P A czy do redukcji ciśnienia oleju nadaje się zwykły zawór bezpieczeństwa od co? Ma on gumową uszczelkę i czy za szybko się nie uszkodzi.
Też tak miałem w mazdzie, lecz podczas wymiany uszczelki pod głowicą doszła połowa zaworów.
czy masz ubytki wody w chlodnicy? jesli tak i nie ma zadnych wyciekow na zewnatrz tzn , ze poszla uszczelka pod glowica
Wiesz że szlif zbiera ułamek milimetra? A to zbyt mało żeby silnik nagle stał się "kolizyjny".
witam, NOWY wiec witam po raz pierwszy :D na forum. autokacik.pl wypowiadaja sie, ze te dlawienia sie silnika to podobno wlasnie praca bez jednego cylindra, ale powodem wedlug postow tam zamieszczonych jest walnieta uszczelka pod glowica. hmmm...
Witam Jestem nowy na tym serwisie, bardzo byłbym wdzięczny za pomoc poczytałem troche o podobnych przypadkach ale wole sie upewnic zanim popadnę w większe koszta A więc problem jest taki punto 1.2 8v po nie dlugiej jeździe zapala sie kontrolka od płynu chłodniczego, brak ogrzewania na kabinę, wentylator caly czas pracuje, po odkręceniu korka chłodnicy...
Przekaźnik wentylatora też sprawdzony?
Nie wykluczone, że uszczelka pod głowicą padła... Termostat na chłodnicę się otwiera??
Planowałeś głowicę przy wymianie uszczelki. Należałoby też sprawdzić głowicę na szczelność.
swiercm - dziękuję za pomoc Mechanicy... Nie ma za co, ale uszczelkę kup, bo silikon zaraz Ci wydmucha.
Może nie mam takiego silnika ale też fiat i napisze że też odpowietrzałem wężykiem (nagrzewnicę) i do zbiorniczka wyrównawczego. Też na podwyższonych obrotach płyn leciał z odpowietrznika a na jałowym biegu skąpo. Powodem był odkręcony korek w zbiorniczku. Ciśnienie wytworzone przez pompę po prostu uciekało. Jakby była uszczelka pod głowicą to po rozgrzaniu...
Odkręciłem wyleciało ok. 100 ml paliwa. Umyłem wytarłem i założyłem na silikon czerwony (Chyba mi się zdaje ale powinna być w tym wężyku uszczelka bo taki rowek ma ale uszczelki nie było). Z czym on jest połączony?
u mnie 99r. ślady korozji widać koło górnych rogów uszczelki przedniej szyby poza tym jest ok
Może to zabrzmi jak rada laika, ale ja bym jeszcze pięć razy sprawdził niechciane zasysane powietrze, tzn. serwo przewody gumowe, uszczelki. Przecie to tylko KFiat Driv.
mam problem a mianowicie od dłuższego czasu zauważyłem iż z pod samochodu coś cieknie pewnego słonecznego dnia postanowiłem sprawdzić. Jak się okazało za pompą wody jest metalowa rurka połączona z całym układem chłodzenia i to właśnie z pod niej wycieka. Moje pytanie czas naprawy, czy długo jeszcze pojeżdże tak jak jest teraz i czy po prostu rurka nawaliła...
witajcie podłączyłem dzisiaj examiner aby sprawdzić dlaczego silnik lekko drga na wolnych obrotach zero błędów wszystko niby idealnie ale zwróciłem uwagę na ciśnienie ssania, parametr ten wynosił ok 460mbar a średnia dla tego silnika to 250-300mbar. Teraz pytanie czy to już głowica (zawory) czy może uwalony czujnik? (nie mam nic na podmiankę niestety)...
pompa lub poziom plynu jednak co do ZATKANJEJ - ZAKAMIENIONEJ nagrzewnicy to nie sadze ze w czasie jazdy sie odtyka hihhi.....pozdrawiam wszystkich nawet nie czytajacych dokladnie... A jednak Koledzy przeczytali dokładnie, w czasie jazdy wzrasta ciśnieie w układzie i temperatura...hihihi Dodano po 1 Żeby było bardziej hihihi, może to być jeszcze uszczelka...
100% uszczelka pod głowicą, a pompa swoją droga. Rada moja taka jak będziesz robił uszczelke to pompę też wymień bo wspomniales ze kiedys tam puscilo.
i obstawiałbym uszczelkę. koszt sadzę ok 1000 zł (przy poprawnym wykonaniu naprawy)
Mam problem Fiat Punto I 1,2 1995r 43kW (na wtrysku) nie pali !!!! Iskra jest, pompa paliwa działa, paliwem czuć a nie pali; wyjąłem jedna świece z ciekawości i wygląda normalnie. Kręcę i kręcę i nic, jakby miał chęć. Latem wymieniana była uszczelka pod głowicą u fachowca.
Chciałem dokończyć, może komuś się przyda. W parowniku uszkodziła się uszczelka i płyn przedostawał się do kolektora ssącego. Po naprawie parownika nadal występowało szarpanie i układ ogrzewania się zapowietrzał. W końcu po przejechaniu 70 km zauważyłem że spaliny wydobywające się z rury wydechowej zostawiają ślad na jezdni. Zdecydowałem się na zdjęcie...
Jedna rada: zmienić mechanika
Jaja sie zaczely dziac jak przeszla z 98 na 95 nie podobaja mi sie cewki bo sa dwie podwojne i jedna jest inna od drugiej mysle ze w pierwszej kolejnosci to podmienie na jakas sprawna uzywke po kosztach zeby nie wymieniac na nowe . Co do sondy nie mam nic zeby podpiac pod komputer dlatego tez zostawie na nastepny krok hmm co jeszcze zauwazylem znaczny...
Witam, mam kolejny problem otóż od jakiegoś czasu po odpaleniu auta świeci się kontrolka wtryskiwacza gaśnie po około 10-15km po ponownym odpaleniu na ciepłym lub letnim silniku kontrola się nie świeci . Autko ma troszkę mniej mocy spalanie nie jest wielkie około 8 litrów czujnik temp. cieczy w kolektorze ssącym został wymieniony wtrysk jest na nowych...
A może uszczelka pod głowicą poleciała i nie jest zalany paliwem tylko płynem z chłodnicy ?
Nie widzę ani niesłyszę tych bulgotów ale objawy troche jak na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Przewody nie puchną podczas dodawania gazu ??
tu moze byc uszczelka pod glowica. jak masz mozliwosc podepnij cisnieniomierz w uklad chlodzenia, zapal i czekaj na wskazania.np. w punto 1,2 badzo czesto padala uszczelka pod glowica na pierwszym cylindrze i czasami objawy byly podobne do opisywanych przez ciebie, na zimnym odpalal ok. (brak cisnienia w ukladzie chlodzenia) a po rozgrzaniu problem(...
https://allegro.pl/oferta/tester-szczeln... Lub w motoryzacyjnym w okolicy kupisz , na pudle jest opisane .
Ok, tak będę musiał. Bo ręcznie nie da się jakoś wysterować tej przepustnicy aby sobie to samemu obadać ? Chciałem tylko dowiedzieć się i skorzystać z doświadczenia innych czy ten dźwięk oznacza coś poważnego. Zawory byłoby słychać chyba nawet na wolnych obrotach ? Może poszła uszczelka na łączeniu: katalizator - złącze elastyczne... hmmm
punto uszczelka uszczelka przepustnica punto uszczelka głowicy punto
polsat cyfrowy lista kanał czujnik poziom oleju miska czarny ekran lenovo laptop
uniden ubc125xlt 4558d wzmacniacz
Ustawienia pieca Termet Silver Pro 25-55°C Przesyłanie obrazu z GIGA Display Shield przez WiFi