Co do zasady uszczelki zakłada się delikatnie posmarowane a nie "na sucho". Podobnie powierzchnie które mają być uszczelnione.
Niemcy polecają gęsty szampon.
Techniczny smar odpada.. Ekspres jest urządzeniem, który fizycznie ma styczność z napojem.. Także smary stosowane w samochodzie odpadają ;) Naturalnie zaleca się stosowanie tubek po 40zł, lecz ze względu na koszty ja osobiście polecał bym wazelinę białą kosmetyczną do kupienia w każdej aptece za około 2zł ;)
Tak widzę dawne zmagania z ekspresem. Błąd 8 wyskoczył bo tłok dolny był źle włożony. Serwis regenerował blok zaparzający, jednak niezbyt dokładnie go złożył. Powinni poprawić. Ale tak ku podpowiedziom na "wyskakujące błędy" w ekspresach Jura załączam wykaz błędów. Wprawdzie po niemiecku ale sądzę, że w dobie internetu nie jest to problemem.
Jak nie było żadnej pasty uszczelniającej oryginalnie to nie smarujesz niczym. Nowa uszczelka i ma być. Olej zastosuj ten co masz do benzyny czyli mieszankowy. Tłok, cylinder, łożyska. Śruby dokrecasz ręcznie,do większego oporu. To są cienkie śruby to może tam jest ze 12 niutonów.
Jak gładź w porządku to ja smaruje wazeliną. A jak wżery to niestety bez silikonu się nie obejdzie.
Jest specjalny smar do tych uszczelek chyba jakiś parafinowy na citroenie widziałem,jak pryskali nie zostawia tłustych śladów na szybach i nie reaguje z uszczelkami prowadnic
Czym posmarować uszczelki nowej lodówki, by drzwiczki gładko sie otwierały? Chcesz, aby się lekko otwierały? Przyklej taśmę u góry uszczelki, aby powstała minimalna szpara pomiędzy uszczelką drzwi, a komorą. Będzie dochodzić powietrze i drzwi nie będą się "zasysać"... :) To stary kowbojski sposób... na upierdliwych klientów :wink: Smar (wazelinę) sobie...
Prosze przeczytac dokladnie instrukcje obslugi. Nalezy wyciagnac brühgruppe i sprawdzic czy nie chodzi za ciezko wymiana uszczelek i smarowanie nastepnie wlozyc ja z powrotem i przytrzymac dwa przyciski
Na wejściu wody do GIWH jest filtr wewnętrzny tzw. kolektor przepływu z mini regulacją (czerwona łopatka+-). Wypiąć wyjąć, oczyścić od tyłu siatkę i wcisnąć na swoje miejsce. Uszczelki smarować a kolektora nie rozbierać. Czasami trzeba go wymienić...Dalej może być również blokada nagrzewnicy i trzeba ją odkamienić...Rozglądaj się powoli za junkersem...
No to trochę podpowiedziałem :D Ja bym się cofnął do tego co uszczelki były smarowane. Bo tłok był wyciągany.
Zlecieli się skrajnie przewrażliwieni fachowcy, którzy koła w samochodzie pewnie dokręcają kluczem dynamometrycznym :D Ludzie, wrzućcie na luz, do tego nie potrzeba specjalnych umiejętności, a tym bardziej fachowca. Porównałbym to do wymiany żarówki - robota jest tak prosta, że aż głupio byłoby wzywać wachownika i mu za to płacić. Ucinasz rurę czymkolwiek,...
Błąd 8 to problem z pozycjonowaniem zaparzacz - do wyjęcia wyczyszczenia, wymiany uszczelek i smarowania. Jeśli ten zabieg nie pomoże do sprawdzenia encoder silnika, elektronika żadziej silnik napędu
Ekspres ma problem w górnym położeniu bloku. Nie może go tak "gładko" docisnąć do switcha. Ale dlaczego? Może to kwestia samej konserwacji, wymiany uszczelek i smarowania.. ale może być odkręcona śruba na windzie i efekt będzie ten sam. Używanie ekspresu problem będzie pogłębiać a w konsekwencji grozi zerwaniem gwintu na windzie napędu.
Nie tylko raz przy wymianie na nowe.
Żadnych silikonów, żadnej wazeliny. Uszczelki smaruje się GLICERYNĄ.
kkknc, za każdym razem, jak zakładałeś uszczelkę bez smarowania, to ci trzymała? Ja wymieniając uszczelkę na sucho, pod pokrywą na sucho oczywiście łączenia były smarowane, to miałem przypadek, że ta uszczelka nie trzymała, ale też się zdarzyło, że jak pokrywa była bez zaokrągleń, to zakładałem tą samą uszczelkę, smarując olejem i trzymała. Moim zdaniem...
Uszczelka się blokuje. Smarować to czymś?
Ekspres po wymianie uszczelek, smarowaniu, ogólnej konserwacji i robi słabą kawę...
ja tam Reinzosilem smaruję wszystkie uszczelki i nigdy mi wtedy nic nie cieknie, tylko tym Reinzem właśnie a nie zwykłym sylikonem czerwonym czy tam jakimś innym, bo zwykły jest gówniany i śliski i też cieknie
Smarować nie, ale ważne jest, żeby dokładnie oczyścić miejsca przylegania uszczelek.
Nowa wejdzie bez problemu. Jeżeli chodzi o smarowanie uszczelki starej grzałki to ja używam do tego gęstego płynu do mycia naczyń, wkładam ją w otwór, przykładam mocny śrubokręt i pukam młotkiem (ale z wyczuciem, żeby jej nie uszkodzić).
Pytanie mam podczas zakladania uszczelki pod glowice mam ja posmarowac smarem grafitowym czy zostawic ja na sucho w sklepie mi powiedziano ze mozna na sucho bez smarowania juz nie wiem zglupialem :/ Tylko na sucho,żadnych wynalazków na uszczelce masz czerwony pasek,który jest jakby silikonem,tak więc pod zadnym pozorem nie smaruj tej uszczelki niczym,pamiętaj...
Musisz sprawdzić jaka jest tego przyczyna i naprawić to bez smarowania. Zacznij od sprawdzenia czy uszczelka nie wyszła z prowadnicy i wyregulowania prowadnicy na śróbach mocujących do konstrukcji drzwi
Ja bym zostawił stare pierścienie. Na zębatkach rozrządu są znaki do ustawiania. Uszczelek niczym nie smaruj. http://obrazki.elektroda.pl/8382490700_1...
Zwięzly... Proszę. Zdejmujesz starą, Sprawdzasz uszczelki, Smarujesz smarem do armatury, zakładasz nową i robisz test. To wszystko. A poważnie, proponuję włożyć trochę trudu i poszperać na forum. Takie posty można podciągnąć pod odpowiedni punkt regulaminu.
Będzie dobre, tylko nie smaruj uszczelki w tym kolanie do którego wchodzi syfon zmywarki/pralki, już dwa razy słyszałem jak uderzenie pompy wyrwało taki syfon, wsadź najlepiej bez smarowania
Witam Ad 1: Na ogół w odsysaczu są standardowe o ringi, a one są olejoodporne. Ad 2: ja (obecnie) nie smaruję niczym. Uszczelkę pokrywa drobniutki pył z lutowia, który dobrze spełnia rolę smaru. Kiedyś, kiedyś smarowałem odsysacz olejem w spraju (typu Luboil) i nie zauważyłem, by niszczył gumę. Jednak zaprzestałem tego, bo irytowało mnie czyszczenie...
Dokładnie taki objaw jak opisujesz wskazuje na mechanizm. Tak to ze sprzętem jest, że wczoraj działał, a dzisiaj nie. Gwint na śrubie się wyciera i jest coraz "mniejszy", mechanizm nie smarowany, uszczelki tłoka nie smarowane, pracuje z coraz większymi oporami i taki efekt. Nakrętka jest z mosiądzu i to ona ulega uszkodzeniu. Jeśli uważasz, że jest...
Czym smarujecie uszczelkę szyby aby lżej dziłała.
Jak nie wymienisz na czas łożysk, to później może dojść do tego krzyżak który bardzo tani nie jest. Wymienia się łożyska i uszczelniacz. Niektórzy uszczelkę smarują silikonem.
Masz filtr w zbiorniku lub przed przeplywomierzem? Wymontuj i uruchom bez filtra. Uszczelki były smarowanie ? Filtra w zbiorniku nigdy nie było. Ten przed przwpływomierzem już wywaliłem. Tak, uszczelki smarowane smarem spożywczym. Przy wciskaniu tłoczyska ręką idzie gładko, nie czuć innego oporu niż opór powodowany przez sprężyny
Sprawdzałem wysokość tulei względem samych siebie i bloku silnika i są dobrze. Nie sprawdzałem tego urządzeniem które podaje instrukcja obsługi tylko liniałem z pewnego wojskowego sprzętu więc sądzę że nie tu jest problem. W instrukcji jest napisane żeby uszczelkę smarować towotem grafitowym lub olejem i posypać sproszkowanym grafitem celem uszczelnienia...
na górze tego zdjęcia kończy się blaszka która leży na baterii, tam ją podważasz małym śrubokręcikiem i masz dostęp do baterii. Po wymianie na nową resetujesz moduł, uszczelkę smarujesz silikonem do uszczelek aby nie była sucha i układasz w rowku tak aby jej nie przyciąć przy domykaniu dekla, potem zamykasz , skręcasz i cieszysz się działającym zegarkiem....
Możliwości : - pompa daje za słabe ciśnienie - zawór na pompie przepuszcza wodę - zły montaż siłownia - niewłaściwe uszczelki lub smarowanie uszczelek - któryś z filtrów wody zapchany.
Ja kupowałem zawsze tylko i wyłącznie korkową. Kiedyś założyłem uszczelkę smarując ją uprzednio silikonem i po krótkim czasie zaczęła przeciekać. Później zamontowałem taką samą bez użycia silikonu i śmiga już ponad rok bez żadnych przecieków. Sprzedawca powiedział mi, że silikon rozpuszcza korek i nie powinno się go smarować tym specyfikiem. Ile w tym...
Uszczelniacz się nabija i ma wejść ciasno w gniazdo zbiornika. Uszczelki zbiornika nie należy smarować silikonem jeśli nie jest pokaleczona lub popękana. Jeżeli była by twarda od starości to wymaga wymiany.
Dirko szary, uszczelkę oczywiście smarujemy z dwóch stron. Możesz próbować bez Ty masz gaźnik na miejscu nie ja.
Jasne że gwarancyjna naprawa . Ja te uszczelki smaruję co jakiś czas cienko zwykłym kremem kosmetycznym takim do ust . Wtedy uszczelka się nie ,,zawinie,, . Dodano po 2 ...dodam że najczęściej jest zapchana dysza która podaje mleko / króciec na który nakłada się pojemnik na mleko / . Można go wyczyścić ale bardzo delikatnie i ostrożnie bo średnica tej...
No nie chodzi o to że po zdemontowaniu cienko smaruję uszczelkę silikonem wysokotemperaturowym by nie bylo przecieku.
Uszczelki, nie smaruje się niczym. Zakłada się nową.
Smar silikonowy CX80 -60 stC-240 st,trwale chroni,konserwuje,smaruje i izoluje tworzywa sztuczni gumę atest PZH .Używam również CX80 w spreju.Cena smaru ok 50PLN za 400g sprej ok23 PLN.Można smarować blok i wszystkie uszczelki.
"Filtr wymieniany z zachowaniem wszelkich zasad"... Czym go dokręcasz? Może zbyt mocno i zwija Ci uszczelkę? Uszczelka smarowana? A podstawa w bloku nie ma jakiś wżerów lub uszkodzeń? Nie sądzę byś miał zbyt duże ciśnienie oleju na tyle by Ci wypchnęło tą uszczelkę...
to ani uszczelka pod głowicą Teraz dopiero spadła mi klapka w głowie. Byłem pewien że smarowanie z bloku idzie kanałem na głowicę i przy uszkodzonej uszczelce przciska się do kanału wodnego. Tylko że w tym silniku smarowaniw idzie przez drążki popychaczy. Mój błąd PRZEPRASZAM. Zasugerowałem się czymś innym.
jeśli chodzi o spieniacz, to nie rozumiem dlaczego mleko często się rozpryskuje. Najgorzej jest bezpośrednio po rozebraniu i umyciu spieniacza. Po kilku dniach (pewnie gdy mleko wejdzie w jakieś szpary), to robi się lepiej. Próbowałem smarować uszczelki, które są w spieniaczu, ale bezskutecznie.
Te woreczki z kulkami sprawdzają się ale jeśli wilgoci jest za dużo nie są w stanie pochłonąć jej aż tyle i wtedy nie spełniają swojej roli i trzeba je wymienić albo wysuszyć w mikrofalówce. Teoretycznie przez ten otwór wilgoć powinna być odparowywana na bieżąco. Sprawdzałeś od środka czy gdzieś się nie zbiera woda może jest jakaś nie szczelnoćś. Kamery...
Uszczelki zawsze smaruję smarem silikonowym po każdym wyciągnięciu . Poskładałem zawór z kulką i podczas dokręcania śruby mogłem zrobić jeden obrót więcej niż było oryginalnie. Ciśnienie się podniosło o 10bar czyli na 160. Co do gniazda kulki , nie zauważyłem żeby było coś nadgryzione ... W tym momencie efekt jest taki że na dyszy rotacyjnej 040 myjka...
Witam Problem polega na tym ze pompa czasami sie zatrzymuje a innym razem obraca sie skokowo tak jakby nie miala "sily".Byla wyjmowana czyszczona zmieniana uszczelka smarowana .Poza pralkom dziala idelanie a w pralce z woda nie chce.Co to moze byc?Czy to sa objawy zepsutgo silnika? dzieki.
Proste kawa po bokach rozsypana zaparzacz Nawet nowe a smarowane nie będą też będą brudzić Co dwa lata powinno sie wymienić uszczelki Smarowac jak zaczyna ciężej pracować Czym smarować , wazelinka Pozdrawiam Dodano po 11 A tamto jak kawa rozsypywana jest ,tu zaś krążki zmniejsz ziarno mielenia , nasmaruj zaparzacz sprawdź sitko Thermoblock jak wygląda...
W Toyocie każdy styk czy to w przełączniku czy nawet kostce w kostce żarówki H4 jest użyty smar. Ja robię to samo od b. dawna, dodatkowo we wtyczkach hermetycznych smaruję uszczelkę i prowadzenie. Stosuje smar teflonowy. Smarów do metalu nie stosuje się, bo starzeje się od nich guma i plastiki.
ja tam wszystkie uszczelki czy to gumowe, papierowe czy korkowe zawsze i tak smaruję Reizosilem (oczywiście oprócz uszczelki pod głowicę:) ) - i wtedy jest długo dobrze Też kibicuję - sam też wszystko naprawiam sam i lubię takie starocia, ale coś takiego to już by mnie chyba załamało, bo też nie mam żadnego kanału, dźwigu, widlaka itp tylko radzę sobie...
Witam W zestawie z pompą mam uszczelkę metalową do korpusu silnika i gumową do króćca plastikowego. Czy uszczelkę metalową czymś smarować ?.
Nie, to nie uszczelki
Bosch ma dobrze zrobione pasowanie osi,nie trzeba jej smarować.
Witam .Podkleiłem uszczelkę i smarowanie łańcucha zaczęło działać . Za wszystkie cenne podpowiedzi bardzo dziękuję. Temat uwazam z zamknięty. Pozdrawiam
Smarowanie lub wymiana uszczelek na tłoku zaparzacza rozwiąże problem
Witam. Konstrukcja- siemens, nivona jeśli się nie mylę. Do sprawdzenia: zaparzacz - czyszczenie, smarowanie do weryfikacia uszczelka górnego tłoka . Mikrowłącznik krańcowy górnego położenia zaparzacz. Napęd zaparzacz.
Witam No prawie , ale smarujesz sznurek i uszczelkę , wkładasz sznurek w uszczelkę na zakładkę , wsuwasz szybę dołem w otwór okienny , kolega delikatnie dopycha szybę a Ty wyciągasz uszczelkę sznurkiem i cała tajemnica wiary http://obrazki.elektroda.net/66_12571938... pS. jA PRZEZ WYDECH ROBIĘ KAPITALKĘ. pOZDRAWIAM
Witam Panowie, jaki smar zakupić do smarowania uszczelek? Miejsce gdzie kawa ma styczność z smarem, zależy mi na tym żeby nie wpływał na smak kawy oraz żeby był 100 bezpieczny dla zdrowia? Czy smaruje się element, który ślizga się sam, zaparzacz tzw. windę? Ślizgi? Czy wystarczy tylko oringi i tuleję wewnętrzną zaparzacza?
Czy tę uszczelkę trzeba może czymś smarować Można spróbować lekko olejem jadalnym . Ale przedtem oczyść dokładnie tę uszczelkę , bo lubią się się drobinki kawy w nią " wżerać " i nie ma wtedy dobrej szczelności . Najlepiej po kilku latach uszczelkę wymienić na nową . :|
Więc podsumowuję: - smarowanie uszczelki pod głowicę czymkolwiek, to błąd, te uszczelki zakłada się na sucho, czysto, sterylnie, na przygotowane wcześniej powierzchnie - wyczyszczone, przeszlifowane, wyrównane i sprawdzone; uszczelki mają pierścień z metalu, który uszczelnia głowicę przy dociąganiu, a często także są pokryte "szlaczkiem" z elastycznego...
Na sucho bo Rozumiem, że uszczelki niczym nie smarujemy. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Jak odpalę auto napiszę 😉
Witam Jezeli jest jakis smar jury a o tym numerze nic nie znalazlem a robie serwis jury ,To tylko jest stosowany na blok zaparzacza w dwuch punktach .Zarazem uszczelek nie smaruje sie w jurze poniewaz sama kawa jest tlusta.
Jak chcesz wyjąć ten EGR to od razu zakup nową uszczelkę rury od smarowania turbiny, bo będziesz musiał ją odkręcać.
Z tym zalewaniem kabla żywicą od wewnątrz lampy macie rację. I oczywiście woda przedostaje się kablem do lampy. Ale chyba znaleźliśmy inny powód. Podczas dokręcania obudowy wytwarza się tarcie na oringach, dlatego smarowaliśmy je smarem do uszczelek żeby się nie podwijały itp. Stąd ta para i skraplanie. Co najlepiej użyć do smarowania uszczelek (oringów)?
Ja mam komin obity blachą i kanał spalinowy zakończony jest kawałkiem rury a na niej daszek. Nic nie wpada podczas ulewy. A to co wpadnie wsiąka od razu w sucha ceramikę. Możesz poskładać na silikonie. Uszczelki gumowe smaruj płynem do naczyń przed złożeniem.
Zmierz ciśnienie manometrem .Klawiatura ma smarowanie , ściągnij pokrywę klawiatury i sprawdź.
Smarowanie możesz przerobić, powinno dać radę, co do uszczelki to właśnie chyba gruba uszczelka dawała luz dla blaszki.
Z tym smarowaniem uszczelki to kwestia gustu i estetyki ;)
Witam Mam taki problem, że całą kawę którą ekspres robi, wylewa do pojemnika na fusy. Gorąca oraz zimna woda podczas czyszczenia idą ok. Ekspres rozkręcony, wszystkie zębatki sprawne, uszczelki ok, smarowanie ok. Czy taki objaw był przed wymianą zaworu?
Longija Exactly50 Lj50qt-k a gaźnik kupiłem na Allegro Moretti pisało, że do tego skutera. Więc przewód z filtrem na wejście środkowe mosiężne. 2 przewód na wejście założyłem od strony zaworu membranowego, a na 3 wejściu jest fabryczna zdejmowana gumowa czapeczka. W przewodzie z filtrem jest paliwo. Dodano po 1 A w drugim nie ma paliwa, iskra jest,...
Witam Uszczelki się nie smaruje, sprawdź mocowanie kolby (może być pęknięte). 4 śruby mocujące grzałkę mogą być poluzowane. Pozdrawam
Czyżby zużycie uszczelki zamiast nieszczelności powodowało ciężką pracę pomimo smarowania? Zużyte uszczelki wprowadzają większy opór na układzie. Smarowanie będzie działać, ale jakoże przez ekspres przelewa się woda, i kawa, to smar ulegnie wypłukaniu / starciu podczas normalnej pracy, i wtedy problem powróci.
Do smarowania zaparzacz. Ewentualnie wymiana uszczelek tłoka zaparzacza. Podpinam się pod temat- takie smarowanie może być konieczne w prawie nowym ekspresie? Mam takiego samego DeLonghi kupionego w sklepie jakieś 3 miesiące temu.
Po zrobieniu uszczelki pojawiło się smarowanie, ale to jeszcze nie to co powinno być. Zauważyłem że guma która przekazuje olej z pompki wyżej delikatnie wystaje nad karter, stara nie wystawała i były identyczne objawy. Jest w tym modelu jakiś odpowietrzenie zbiornika olejowego?
Mój elektrozawór otwiera się dopiero przy 8v. Czy to dobrze? U mnie już otwiera się przy 5V ale ja testowałem po wyjęciu z zespołu hydraulicznego. Proponuje zdemontować sprawdzić czy nie ma tam jakiegoś brudu albo kryształków mocznika. Warto zrobić taką inspekcje i to gniazdo przemyć wodą. Przy zakładaniu należy te oringii lekko przesmarować olejem...
to połowa szyberdachu wychodzi. Wybacz, po nicku wnioskuję pokolenie 2000+ ("masny"), nie bardzo rozumiem co masz na myśli. Nie otwiera się cały? Otwiera się sam? Nie trzyma? Jeśli przepuszcza powietrze, to przepuści i wodę, o szyberdach trzeba dbać i smarować uszczelkę.
Posmaruj podejrzane uszczelki gliceryną.A nawet odcinkami, jeżeli chcesz precyzyjnie ustalić winowajcę.Ale po kolei,żeby ustalić po którym smarowaniu ucichną.
Jest na to rada. Trzeba zawsze stosować olej o niskiej lepkości w niskiej temperaturze np 0W40 , 5w50 a nie 15W40 czy 10W40. Przed sezonem oczyścić odmę oraz w duże mrozy porządnie rozgrzać silnik przed kolejnym zgaszeniem. Nie wolno tez zaraz po odpaleniu silnika wchodzić na obroty. Silnik musi się trochę rozgrzać bo inaczej bardzo gesty olej nie da...
No kolego. Popełniłeś dwa błędy. Dlatego chciałem te fotki. A jakie? STKa mogłeś ubić dwiema rzeczami. PCB przegrzałeś tak, że aż ścieżki poodłaziły (widać). I druga kwestia - pomyłka katastrofalna - nie położyłeś pasty termoprzewodzącej pod STK (dobrze posmarowany STK zawsze paste wyciśnie na zewnątrz). Taka moja rada - używaj dobrej, aluminiowej odsysarki...
Ja uszczelkę zawsze smarowałem silikonem i nic nie ciekło, ale proponuję sprawdzic miske olejową , może masz powyginaną przy śrubach z powodu mocnego dokręcania śrub. Jeżeli będzie powierzchnia nierówna przy śrubach to trzeba wyprostować i powinno pomóc.
Witam. Problem rozpoczął się od cieknącego oleju z tyłu silnika w Passacie z 2002 roku z silnikiem 2.0 131 koni o symbolu ALT. Okazało się, iż olej leci z pod nastawnika faz rozrządu. Odkręciłem nastawnik, początkowo nie chciał wyjść z wartiatora, po długim siłowaniu wyszedł ale tłok z pierścieniami został w wariatorze. Rozebrałem góre silnika, wyciągnąłem...
A smarowanie idzie blokiem silnika, czy jest osobna rurka z bloku do głowicy? Nie wiem jak on zrobiony jest, ale są silniki, w których smarowanie klawiatury idzie wzdłuż jednej ze śrub głowicy. Zamiana śrub powoduje brak smarowania. Może uszczelka pod głowicę wadliwa, nie ma otworu na kanał olejowy. Zdarzało się.
Ok, a uszczelkę baristy też na walku smarować czy na sucho tłok pracuje. Osobiście zawsze delikatnie nawilżam uszczelkę jak i wałek.
Witam Niedawno ekspres wylądował w serwisie fabrycznym. Po przeglądzie otrzymałem informację o czyszczeniu i regulacji młynka oraz smarowaniu uszczelek i oringów na systemie zaparzającym. W sumie niewiele się zmieniło - odpadki są nadal mokre i rozlazłe, ale kawa smakuje znacznie lepiej - i to chyba najważniejsze. Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam...
Witam, jeśli chodzi o Faac 414 to polecał bym smarować silikonem w spreju dobrze to robi na uszczelki WD i tym podobne są robione na rozpuszczalniku co za tym idzie szybko wyparowują i mogą zacząć popiskiwać uszczelki, tak więc lepiej stosować sylikonu w spreju do smarowania tuby. 414 niema wyłączenia przeciążeniowego jedynie dobrze dobrana siła powinna...
Witam... Mam zamiar wymienić uszczelkę misy olejowej w samochodzie corsa c 2004 rok 1.2 benzyna+LPG. Kupiłem uszczelkę firmy elring. Smarować ja dodatkowo silikonem?? Około pół roku temu wymieniałem już uszczelkę ale niestety wyciek mam dalej. Wtedy smarowałem lekko czerwonym silikonem firmy Ceresit przeznaczonym właśnie do tych celów. Proszę o pomoc,...
Wszystko rozumiem, expres po włączeniu ma normalną procedurę nagrzewa się i podczas czyszczenia wylewa wodę zaworem drenażowym zamiast górą z dwóch dysz, ale jak podaje gorącą wodę to leci górą ze środkowej i jest OK, zawór drenażowy stary jak i nowy to nowa wersja poprawiona. Wszystko poskładane jest tak jak powinno Dodano po 6 Wyjąłem tacki i definitywnie...
Tego się nie składa na silikon tylko na pastę Dirko. Tam nie ma uszczelki. Pasta zaschnie szybciej niż poskładasz graty do kupy. Trzeba dobrze odtłuścić zmywaczem obie powierzchnie i cienko rozsmarować pastę. Wystarczy "zabielić" obie powierzchnie. Pół godziny wystarczy. Nie ładować pasty dużo bo i tak wypchnie ją podczas dokręcania. Paluchem smarować....
Ja też nigdy nowej uszczelki nie smaruję bo posmarowana bardziej się ślizga i dlatego się wysuwa. ja kiedyś w terenie miałem taki sam przypadek jak ty i poradziłem sobie że obciąłem ostrym nożykiem zgrubienie na uszczelce od strony śruby przez to grzałka weszła jeszcze głębiej w zbiornik i już się nie wysuwała.
Witam problem występuje w drzwiach przednich pasażera przy opuszczaniu szyby elektrycznie schodzi niżej jak w drzwiach kierowcy i zaczyna strzelać silniczek, próbowałem regulować smarowałem uszczelki olejem silikonowym mechanizm wygląda na nie uszkodzony. Auto Zafira B 2006r. Jakieś propozycje.
Możesz dać np dirko sht czarny.Będzie dobry.Tylko porządnie odtłuścić.Najlepiej poczekać przez noc jak olej całkowicie skapie.Nie powinno się też smarować uszczelek korkowych bo przy montażu lubią się wyślizgnąć.Tym bardziej jak nie ma tam tulejek lub jakichś innych ograniczników.
Jest to zawór drenażowy. Jak remontuję blok to całość odtłuszczam, myję płynem do naczyń, a po wyschnięciu składam ponownie wymieniając wszystkie uszczelki na nowe. Nie należ nić smarować poza cylindrem aby na starcie nie uszkodzić oringów.
Witam, Panowie niby prozaiczna rzecz ale czym smarujecie uszczelki w samochodzie? niektórzy mi mówią że najlepiej WD40 inni że wazeliną, ale co będzie najlepsze? Jakieś wynalazki w sprayu od "PLAK" albo "K2" ??
Tak chodziło o umieszczenie głowicy na zasilaniu oraz o wykręcenie głowicy z grzejnika, tego elementu na który nakręcasz pokrętło regulacyjne. Reszta zależy od konstrukcji głowicy - grzejnika jak przymierzysz to będziesz wiedział czy trzeba manipulować grzejnikiem, to samo dotyczy przyłącza. Nie wiem jaki masz w tej chwili złączki na pex, skręcane...
też stosuję Reinzosil i bardzo go chwalę bo nigdy nie cieknie. smaruję zawsze paluchem na całej przylegającej powierzchni to na obu stronach, oczywiście dość cienką warstwę, chyba że to miska oleju to grubą warstwę :) uszczelki wszelkie też nim smaruję (oprócz UPG oczywiście) bo wielokrotnie nowe uszczelki gumowe i korkowe ciekły a jak się posmaruje...
Ja chyba patrzę ze strony nas wszystkich bo nie chodzi o myjkę tylko o to do czego chcą ludzi zmusić pod pretekstem rzekomej walki z CO2 co to nagle z gazu potrzebnego do wegetacji roślin stał się zabójcą klimatu. Tu jest problem . Co do myjki - tak liczą oszczędności na milionach sztuk - dzieje się tak bo a) są chciwi - wiadomo :) b) muszą utrzymywać...
Dzięki! Blok dzisiaj wymyty na błysk + smarowanie + wymiana kompletu uszczelek - myślałem, że pomoże :-) Jutro biorę się za sprawdzenie reszty zgodnie z Twoją sugestią.
Zaglądałem wszędzie w zakamarki pralki i niestety nie ma żadnych numerów zaczynających się na 85... Znalazłem jakieś numery za programatorem. Może to coś pomoże w identyfikacji części: Nie pomoże w niczym... I przy tej pralce nie będzie. Łożyska i simmering wedle rozmiarów. Suwmiarka w rękę i mierzyć. 1. Wybijam stare łożyska i nowe wbijam bez żadnego...
Smarowanie zawiasów nie zaszkodzi mozesz potraktować je oliwką lub środkiem do smarowania w aerozolu WD40.Sprawdź dokładnie czy przyczyną skrzypienia drzwi są zawiasy czy też może być podwinięta uszczelka. Pozdrawiam
smarować uszczelka smarować uszczelka pralka smarować uszczelka ekspres
muzyk pendrive zespół parzenia komputer stacjonarny uszkodzony
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Schemat instalacji elektrycznej Nissan NP300 - gdzie znaleźć? Ciepło między drzwiami lodówki a zamrażarki - normalne czy usterka?