Do sprawdzenia uszczelka pod głowicą.
Rozwiązałeś to jakoś ? Czy uszczelka pod głowicą ?
Prawdopodobnie uszczelka pod głowicą, jest to typowy objaw dla czegoś takiego. Zdejm głowicę, i daj do sprawdzenia ewentualnie do planowania, przy okazji niech sprawdza jej szczelność.
wina uszczelki Trochę niepoprawne określenie. Wątpię, żeby uszczelka była czemuś winna. Jak mechanik ją założył tak siedziała i tego są skutki, więc jak już to wina mechanika.
UPG - uszczelka pod głowicą.
Witam. Objawy które opisujesz czyli problemy z uruchomieniem oraz mocne dymienie na biało wskazują na uszczelkę głowicy. Sprawdź czy nie ubywa płynu chłodniczego
Przeprowadziłem ponowny test CO, i umyłem zbiorniczek. Silnik pracował przez około 40 minut aż do zadziałania termostatu i płyn nie zmienił barwy. Czy istnieje w tym silniku inna możliwość zanieczyszczenia płynu olejem niż poprzez awarię uszczelki głowicy?
Warto sprawdzić czy nie przybywa oleju na bagnecie co mogłoby świadczyć o uszkodzeniu bloku bądź uszczelki pod głowicą.
Jak by kogoś to interesowało to wałek do wymiany i krzywki + uszczelka pod głowicą.
Płyn chłodniczy nie ubywa i auto nic nie kopci. Jak można sprawdzić czy to na pewno uszczelka pod głowica ??
Już Ci odpowiedziano. Jest to fizycznie możliwe, natomiast niezgodne z kanonami mechaniki i najprawdopodobniej i tak zakończy się wymianą uszczelki pod głowicą.
To masło to skutek wody w oleju, ale skoro mówisz że auto codziennie się zdąży nagrzać to prawdopodobnie wina uszczelki pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą...
uszczelka pod głowicą... temat do zamkniecia
To właśnie z powodu tych tulei obsady wtrysków jest ten cały remont. Doszły jeszcze prowadnice w dwóch zaworach wydechowych i cztery gniazda w jednym cylindrze. CZY USZCZELKĘ POD GŁOWICĄ WKŁADAĆ NA SUCHO? Dziękuję za pomoc.
Miałem kiedyś podobny problem, też w corsie z tym, że 1.2. u mnie to była pęknięta głowica, więc sprawdź głowice szukając pęknięć. Ewentualnie może uszczelka pod głowicą.
Wypadało by dać pod głowicą nową uszczelkę, gdyż poprzednia-stara będzie już zgnieciona i nie uszczelni tak samo jak nowa. Poza tym jak zdejmiesz głowicę to zobaczysz w jakim jest stanie uszczelka pod nią.
może to być uszczelka od egr albo uszczelka bocznej pokrywy rozrządu Te uszczelki też ktoś pewnie wymieniał podczas wymiany uszczelki głowicy ( bo musiały być demontowane) . Jak jest CO2 w układzie chłodzenia to uszczelka EGRa , uszczelka pod głowicą lub głowica (pęknięcie , nierówność ) ..
Witam. Mam problem. Oddałem Opel Corsa D 2007r. do warsztatu celem wymiany uszczelki pod głowicą. Uszczelka po wcześniejszym planowaniu głowicy została wymieniona + inne uszczelki, olej, płyn. Otrzymuję telefon od mechanika, że wszystko zostało zrobione, lecz auto nie odpala, nie daje iskry na świece / świece nowiutkie /. Z tego co wiem rozrusznik kręci...
Dokladnie brak ciepłego powietrza :) ( lecz z uszczelką pod głowica jest wszystko ok )
Kolego, a tą uszczelkę masz do sprzedania za ile?? i jeszcze interesuje mnie pokrywa zaworów... bo mam właśnie wyciek spod uszczelki, głowica do planowania... :/
Przez uszczelkę pod głowicą, a co?
No tak jak partacze robią głowice to mają to w d...e.
Z tego co kojarzę te zawory nagrzewnicy były dość trefne i często siadały i jeśli cieknie z niego na tyle że co chwila się zapowietrza układ to mogą być takie objawy. Czy zaraz po odpaleniu i odkręceniu korka zbiorniczka wyrównawczego pojawiają się w nim bąbelki? Dla pewności warto jednak zrobić test na obecność spalin w płynie chłodniczym, to poniekąd...
Myślę, że głowica do zdjęcia ponownie i sprawdzić szczelność. Do tego jeżeli docierałeś zawory, to dobrze byłoby sprawdzić luzy, czego zapewne nie zrobiłeś. Co do wycieku oleju to połamałeś pokrywę zaworów /na narożnikach i w miejscach wkręcenia śrub/, gdyż jej dokręcanie też trzeba zrobić z głową i delikatnie. Jeżeli uszczelka już raz była wymieniana...
...czy układ chłodzenia ma jakiś związek z zapachem spalin? A może mieć, a szczególnie wtedy, jak uszczelka pod głowicą przepuszcza ;-)
Witam Mam problem z chłodzeniem silnika w Oplu COrsa B 1996r. Wymieniono już termostat, uszczelkę pod głowicą, a nadal silnik się przegrzewa. Czy może ktoś miał podobny problem?
Witam bardzo serdecznie.Mam na warsztacie CORSE C 2001r 1.7Di w zbiorniczku wyrównawczym od cieczy chłodzącej znalazł sie olej. Z doswiadczenia wiem ze to prawdopodobnie uszczelka. Odkręciłem głowice i uszczelka wygłada jak nowa. Moze wie ktos co jest bolączką tych silników??? Bardzo prawdopodobnie moze byc jeszcze głowica... Pozdrawiam
Kupiłem ten samochód kilka dni temu jeden problem (dławienie się silnika) to prawdopodobnie zawór EGR (jest w fatalnym stanie) , a jeżeli chodzi o "płyn chłodniczy" koleś zamiast płynu nalał wody i zbiornik wyrównawczy jest cały uwalony czymś więc to też muszę zmienić , wymienię ten olej z full syntetyka na mineralny a później sprawdzę rozrząd i uszczelkę...
Witam. Mam do wymiany uszczelkę pod głowicą w Oplu corsa 1,5 ISUZU robiłem to nie raz, ale w innych autach ,potrzebuje tylko wiedzieć z jaką siła trzeba dokręcić śruby od głowicy?? Czekam na odpowiedzi :) Z góry dzięki
Jeśli jest to napinacz, to czy jest to problem, którym powinienem się na ten moment martwić? Ogólnie to i tak planowałem wymianę rozrządu z pompą w przyszłym roku. Jest to mój pierwszy samochód i wolę o niego dbać, mimo, że już ma swoje lata. A co do Meganki, to rzeczywiście mój tato miał Renoult i silnik brzmiał dokładnie tak, jak w Corsie. Okazało...
U mnie padł akumulator w przeciągu 10 minut na postoju podładowany przejechany ok 20 km a następnego dnia uszczelkę pod głowicą wystrzeliło. I czemu sie tak stało ?
Jak robisz dla siebie to klej.Poszukaj jakiegoś kleju wysokotemp.Co i tak nie da ci gwarancji.Zawsze jest ryzyko.Ale można próbować.
Odkopię. Tak mi się przypomniało, gdy ktoś wywierca dziurkę w korku od chłodnicy to znak że spaliny idą w płyn chłodzący. Sam tak robilem na krótką metę, dziurka daje upust cisnieniu, które powstaje gdy przerwie się właśnie uszczelka pod głowicą. pzdr
Witam Mam Corsę B 1994 r. Słychać bulgotanie takie podczas zapalania w szczególności jak gazu dodaję jak sie nagrzeje to mniej słychać, ale czasem zabulgocze. Płynu nie ubywa a olej też w normie. Ale szybko sie grzeje dość szczególnie w mieście jak w korkach jadę nawet nie aż tak długo. Wcześniej tak nie było. Czytalem na forum no i nie wiem czy to...
tak jak kolega mówi uszczelka pod głowicą,i dlatego pompuje do zbiorniczka
nie moge odpalic auta niby wszystko ok ale nie pali :(
Witam, posiadam Corse c 1.0 Benz/Lpg 60KM 2001r.. Podczas postoju "na luzie" obroty wahają się od 400 do 200 obrotów. Podczas odpalenia silnika na chwile skoczy do 900 obrotów zaraz znowu spada do 200 i na tym zostaje. Podczas ruszania samochodem szarpie. Wybrałem się do mechanika, stwierdził iż ciśnienie w trzech cylindrach wynosi 6 bar, a powinno...
Czy to musi być uszczelka pod głowicą No nie. Mogła pęknąć też sama głowica.
Uszczelka pod głowicą do wymiany.
Prawdopodobnie zapchana odma i zużyte uszczelniacze zaworowe. Najczęściej się to zdarza. Poza tym: przez uszczelniacze zaworowe, przez pęknięcie pierścienia olejowego, przez korozję uszczelki głowicy, przez pęknięcie głowicy. Ile się tego oleju zbiera?
Sama wymiana uszczelki pod głowicą, nie ma się nijak do zużycia paliwa. Istotne jest to z jakiego powodu została wymieniona i co oprócz niej się jeszcze mogło stać. Mierzyłeś kompresję na cylindrach? Czy po złożeniu silnika była przeprowadzana regulacja instalacji?
no i to juz jest jakas informacja. kopci na niebiesko = bierze olej. kopci na biało = do komory spalania dostaje sie płyn chłodniczy. zapewne wymiana uszczelki pod głowicą i planowanie glowicy załatwi prablem :)
Silikon Dirko załatwi sprawę. Ewentualnie dobrze docieta igielitowa uszczelka.
W porządnym zakładzie który się zajmuje naprawą będą wiedzieli co sprawdzić żeby było ok. Wypadało by sprawdzić czy blok silnika a konkretnie powierzchnia uszczelki pod głowicą jest prosta, jeżeli silnik został przegrzany.
Witam. Mam problem z Corsa 1.2 W styczniu została wymieniona uszczelka pod głowicą wraz z planowaniem głowicy, sprawdzeniem szczelności, razem z tym robiony został rozrząd kompletny. Dziś zaglądam do zbiornika wyrównawczego a tam ślady oleju, brak śladów mazi pod korkiem wlewu oleju czy bagnecie, brak spadku mocy i brak kopcenia ,uszczelki wszystkie...
Dzień dobry, Mam problem z swoim samochodem od pewnego czasu zaczął pracować nierówno objawia to się tak, na zimnym silniku jak działa ssanie samochód działa elegancko, kiedy tylko ssanie zaczyna się wyłączać słychać charakterystyczne "pyrkanie" jak by przegrywał na którymś cylindrze podczas jazdy czuć poszarpywanie dodam, że wymieniłem już: silniczek...
Jak w temacie silnik 1.0 3 gary. Wymienione świece, brak oznak przebijania na cewkach. Po prostu czasami żadko po puszczeniu gazu zaczyna telepotac silnikiem i zgaśnie. U mnie sie to nie zdarzyło więc nie opisze dramaturgi chwili zdechnięcia. Zapali bez oporów. Rzyga olejem na paski z pod górnej uszczelki głowicy. Parametry życiowe w normie.
Podobny efekt daje uszkodzona uszczelka głowicy lub jej pęknięcie. Sprawdź układ chłodzenia na zawartość CO2.
A właśnie moja wina zwlekalelem z wymiana nie myślałem że tak szybko strzeli. Rozrzad kupiłem kompletny z zebatkami okolo 500zl teraz muszę glowice dac do zrobienia no i pewnie komplet uszczelek i też nie jest tani Dodano po 3 I chyba trzeba pierścienie wymienić bo będzie brał olej jak góra będzie zrobiona prawda to? Pół prawda/pół nie prawda. Zależy...
Na początek cześć wszystkim. Mam dość spory problem. Padła mi uszczelka pod głowicą w Opel Corsa D 1.2 rok 2008. Zrobiłem test CO2. Auto można powiedzieć normalnie jeździło tylko się troszkę gotowało ;) Jako że miałem drugi silnik ( z auta po wypadku) to postanowiłem po prostu przełożyć silnik. Zrzuciłem stary silnik. Założyłem drugi. Cały osprzęt(...
Dziękuję za pomoc. Ta czarna kropka to brud, też to zauważyłem. Głowicę do planowania chyba jednak dam, bo nie za bardzo chciałbym raz jeszcze to rozbierać. W szlifierni mówił mi że na pewno parę setek zejdzie. Nie wiem czy to będzie miało jakiś wpływ, zwłaszcza na ciśnienie sprężania bo teraz i tak mam (było) prawie 17Barów! W głowicy zważyłem jedną...
Witam poszukuję informacji na temat regulacji obrotów w modelu samochodu ja w temacie. Czy na szybkość obrotów może mieć wpływ uszkodzona uszczelka pod głowicą-widoczny wyciek oleju. proszęo odpowiedz Regulamin pkt 11 prosze poprawić. goldwinger
tak jakby problem na rozgrzanym silniku występował dodam, iż ostatnio miałem wrażenie ze traci mi się płyn z chłodzenia , tak po mojemu to głowica do zdjęcia i oby to była tylko dmuchnięta uszczelka pod głowicą. Masz tam gaz ? Jaki jest stan/poziom oleju na zimno rano Przewody odmy wypadałoby przeczyścić i sprawdzić czy całe https://e-opel24.pl/wp-content/uploads/2...
Witam Posiadam samochód opel corsa D 1.2 2009r Samochód niedawno wrócił z naprawy ,przyczyną uszczelka pod głowicą Samochód naprawiony Uszczelka wymieniona ,planowanie głowicy Wymieniony płyn chłodniczy ,olej itd Na nowej uszczelce przejechane ok 300km Odcinki po 10 max 15km ,dziś po sprawdzeniu korka oleju ,pojawiła się gęsta maź ,majonez Temperatury...
Witam ponowwnie! Jednak uszczelka pod głowicą. Teraz głowica poszła do szlifowania i sprawdzenia na szczelność. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Dzięki chojinka. Ostatnio miałem robioną uszczelkę pod głowica przez co myślałem, że też w przypadku wymiany przegubu będą konieczne coraz to nowe części.
Przepraszam za odkopanie. okazało sie ze uszczelka pod głowicą między 3 i 4 cylindrem sie przepaliła i podczas zapłonu w 3 cylindrze cisnienie dotarło do 4 i w efekcie wygiął się zawór, wymiana uszczelki, planowanie głowicy, do tego wymiana 2 dzwigienek zaworowych i oczywiscie zaworu i corsa smigała, mam nadzieję że komuś się przyda moja odpowiedź.
Spotkałem się już takim przypadkiem,ja bym to wyciągnął razem z osłona ten kawałek wymienił termostat a potem na kleju przykleił do głowicy dobrym klejem ,kiedyś jak będziesz miał np wydmuchana uszczelkę pod głowicą to poprosisz kogoś kto spawa aluminium aby Ci to przyspawał i po sprawie :)
goldwinger I tak źle i tak źle.... Widziałem już pare silników z zaciętym termostatem jak był zamknięty jak i bez termostatu. W obu przypadkach silniki były dojechane a i w drugim przypadku jeszcze płacz że auto duzo pali .... Czasem jest tak że nic się nie stanie a czasem może się nieźle narobić jak się dobrze zagotuje. W wielu przypadkach kończy...
Wymienić uszczelkę pod głowicą Przeczytać to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28... i zamknąć temat
Witam posiadam od niedawna corse b silnik 1.4 z 1996 roku. Po wymianie rozrządu zaczęła palić 10l na 100km. Przed wymianą paliła 6l. Dodam odrazu że świece są nowe założone, filtr powietrza, termostat, uszczelka pod głowicą, olej tez zmieniony. Wiec w czym problem?
Pewnie uszczelniacze lub uszczelka pod głowicą. Bzdura - ostrzeżenie za pisanie na tematy o których kolega nie ma pojęcia.
Witam, mam problem. CORSA zaczęła się gotować, wymieniliśmy termostat, pompę . Nie pomogło, więc wymieniliśmy uszczelkę pod głowicą i chłodnice. Układ odpowietrzony, korek wymieniony. Nadal ten sam problem, na postoju auto zaczyna się po 10 minutach przegrzewać, wywala płyn ze zbiornika wyrównawczego. Co jeszcze może być przyczyną ?
Jeżeli będą to sprawne korbowody to wystarczy je tylko założyć jak należy tzn. nie założyć odwrotnie, będzie trzeba na nowo dobrać grubość uszczelki pod głowicę bo to może ulec zmianie. A dlaczego się one pogięły? Może wał należałoby sprawdzić
Witam. Wczoraj wieczorem podczas jazdy poza miastem (prędkość 120-130 km/h) najprawdopodobniej wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą. Auto : Opel Corsa C, 1,0 benzyna, bez instalacji gazowej, bez przeróbek. Po dojechaniu na miejsce zgasiłem silnik i po około 20 minutach odpalił bez problemów (po raz ostatni :cry: ). Później po przejechaniu przez miasto...
Jak swieca mokra to uszczelka pod głowica dmuchnieta i zalewa swiece olejem i połynem chłodniczym, koszt uszczelki nieduzymax 30 zeta a z autodaty weźmiesz momenty dokrecasnia srub, klucz dynamometryczny i bedzie git :D
Witam, mam problem w opel corsa 1,2. Bardzo szybko na postoju osiąga wysoką temperature, i wypluwa płyn chłodniczy z zbiorniczka. Uszczelka pod głowicą był a wymieniana, głowica była planowana, termostat wymieniony, a problem pozostał. Nie mam pojęcia co dalej robić, proszę o pomoc.
Rozpytałem po znajomych i nikt nie ma testera wiec pozostaje mi go kupić. :( Dzisiaj spróbowałem odpalić na kable. Samochód kolegi miał włączony silnik a ja kręciłem corsę. Auto na początku kręciło normalnie ale po kilkunastu razach odgłosy były takie jakby nie miał siły zakręcić silnikiem mimo że zasilane było z innego samochodu na włączonym silniku....
Jak chrupnęło to przywaliły tłoki w zawory. Nie ma co czekać na wypowiedzi. Załóż pasek i zobacz czy będzie kręcił lekko czy będzie czuć kompresję to wtedy będziesz miał pewność. Naprawa głowicy to kilka stówek. Do tego uszczelki, płyny + robota. U mechanika jakieś 800 zostawisz.
Spuść ten olej i zobacz czy się nie rozwarstwia ,jeśli tak to zobacz co jest w tej warstwie poza olejem.Może być to glikol z układu chłodzenia ,jeśli tak to już wiesz że uszczelka albo pęknięcia w bloku lub głowicy ,jeśli benzyna albo olej napędowy to jak wyżej koledzy pisali.
uszczelka Victor Reinz, będzie zapewne z instrukcją. ja podałem dane ogólne z pewnego programu, jednak zdarzyło mi się, że dwie uszczelki różnych producentów nieznacznie różniły się sposobami dokręcania. ponoć to ponoć. wyjąłeś to widzisz jak jest.
I to prawdopodobnie może być uszczelka pod głowicą uszkodzona co powoduje spalanie płynu. Jeżeli masz normalne czyste spalanie to ze świecami nic nie powinno się dziać. Pozdrawiam.
Zmieniłem pompę wody i termostat ponieważ płyn chłodniczy w zbiorniczku cały czas bulgocze jak by powietrza się pozbyć nie mógł wydaje mi się ze to uszczelka pod głowica i dla tego ciężko pali ale mam nadzieje ze głowica jest cała. Dodano po 3 Świece sprawdziłem, wszystkie okej. Chodzi o to ze ciężko strasznie pali bo jak już zapali to chodzi równiutko....
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
Witam. Mam problem z silnikiem 1.5 D Isuzu w corsie 96r. W silniku słychać metaliczny stukot przez pierwsze minuty kiedy się go uruchomi. Samochód mam od tygodnia. Poprzedni właściciel wymieniał w nim uszczelkę pod głowicą. Sprawdzałem ustawienie rozrządu i jest ok. Czym może być spowodowany ten stukot?
sprawdziłem i faktycznie są delikatne wycieki spod uszczelki. Sprawdziłeś uszczelkę pod głowicą (jej raczej nie sprawdzisz bez demontażu głowicy) czy tą co widać od góry zaraz pod pokrywą zaworów (deklem, gdzie wlewa się olej)? Ubywa Ci płynu chłodzącego lub oleju? Jak bardzo kopci? I czy ten biały dym ma jakiś zapach - jest gryzący czy słodkawy? Jeżeli...
Mianowicie: Opel Agila (corsa) 1.0 12v benzyna 2003rok. Samochód podczas jazdy został przegrzany po 10 minutach od zgaszenia miał jeszcze temperature płynu po za skalą a w zbiorniczku brak płynu chłodzącego, po ostygnięciu podczas krecenia ze zbiorniczka wydobywa sie dym o zapachu spalin kreci jak by nie miał kompresji wałki się kręcą, ale nie odpala...
Witam mam pytanie pokrewne do tego tematu i prosze o podpowiedz. OPEL CORSA C 1.7d rok 2001r Sytuacja jest podobna jak wyżej olej poszedł do płynu chłodzącego, wiec prawdopodobnie jest to USZCZELKA POD GŁOWICĄ ale ktoś mi powiedział ze to może być wymiennik ciepla (nie wiem co to jest ) i tu jest moje pytanie po pierwsze: * czy ten model auta z takim...
Witam serdecznie Mam problem z Corsom 1.2 16v z 2014 roku padła mi uszczelka pod głowicą uszczelka wymieniłem i przy okazji rozrząd Po naprawie auto super chodziło około 30 minut i zgasło Próbowałem odpalić ale nic wyskoczyły dwie kontroli auto z kluczykiem i kontrolka silnika Auto zostało podłączone pod tester i wyskoczyły dwa błędy 210100 oraz 211900...
Po wymianie uszczelki pod głowicą, głowica zplanowana i sprawdzona.Corsa odpala bez problemu ale po rozgrzaniu się silnika traci moc i gaśnie.Sprawdzone zostaje ciśnienie na cylindrach i wynosi ono ok.3 bar a na zimnym ok.11,5 bar.Po wyciśnięciu hydropopychaczy samochód znów odpali i sytuacja się powtarza.Ciśnienie oleju zimnego silnika wynosi 3 bar...
Witam, Detale auta: Opel Corsa 2010 1.2 16v benzyna A12XER kod silnika Auto po wymianie pierścieni, uszczelniaczy zaworów, uszczelki pod głowicą, łańcucha itp. Odpala bardzo dobrze, silnik pracuje cicho, bez objawów wypadania zapłonu. Podczas jazdy brakuje mocy, i czasami bardzo mocno kopci(mam na myśli chmurę dymu że nic nie widać w lusterku wstecznym)....
Witam. Zwracam sie z prośbą o wyjaśnienie moich wątpliwości bo słyszałem dwie wersje a nie wiem jaka jest prawidłowa. Otóż czy przed ponownym włożeniem popychaczy w głowicę trzeba je wcisnąć by olej z nich wypłynął? Czy mozna je poprostu włożyć bez wsciskania?. Pytam z powodu iz padła mi uszczelka pod głowicą i przy zlozeniu i odpaleniu nie chce by...
Pytanie za 100, dlaczego wraz z kolami? Jak czytam opisy ludzi, który wymieniali rozrząd to piszą żeby koła zostawić. Ten zestaw jest kompletny, pytałem bezpośrednio sprzedającego bo też mało ufam zdjęciom. Przepraszam, ale nie wiem co to "Dirko albo O-Sil".? Nie używałem , nie widziałem, więc proszę o wyrozumiałość. Olej w silniku był 5W30 a ja wlewałem...
Zawsze mozna zrobić we własnym zakresie ;) Radził bym wymienić uszczelkę pod głowicą ( nie podoba mi się ten majonez na korku, a teraz już nie jest tak zimno, żeby się tworzył samoczynnie - koszt uszczelki od 40 - 70zł + planowanie głowicy ok 100zł ) Uszczelka pokrywy zaworów - 6zł Wymienic odrazu uszczelniacze - koszt 40zł za 8 sztuk Pewnie pierścienie...
Nie mierzyłem żadnym czujnikiem. Ale jesli mam to niby 105 stopni które mi wskazuje mój cudowny licznik. Wtedy załacza sie wentylator, schladza o pare stopni i sie wylacza, później znowu do 105 i załacza sie. Czyli poprawna praca. Po za tym zrobilem z tą jazda ponad 200km ostatnim razem nawet godzine w korku stalem. To dawno by mi zagotowalo wode jeśli...
Witam Posiadam samochód Opel Corsa D 1.2 80km rok 2009 Samochód posiadam od roku ,od tego czasu miałem wymieniony rozrząd ,oraz uszczelkę pod głowicą Ostatnim czasy samochód po odpaleniu zaczął nierówno pracować ,ma jakby przeskoki ale oświetlenie bardzo delikatnie przygasa podczas tego przeskoku Cewka wymieniana była w sierpniu 2020 Świece wymieniłem...
Nie zawsze jest nalot, wszystko zależy w którym miejscu leje spod uszczelki. Głowicę rzadko się wymienia :) i nawet o tym nie myśl. Jednak wymieniając uszczelkę robi się przeważnie zabieg "planowania głowicy" żeby nowa uszczelka dokładnie dolegała. Czasem mechanicy idą na skróty i tego nie robią - zastrzeż sobie żeby to zostało wykonane. Później kup...
napisz jeszcze jaki był powód wymiany uszczelki pod głowicą , czy ubywało Ci płynu?? czy wsypywałes jakiś proszek do płynu który miał zlikwidowac wyciek?? jak tak to ci zasyfił układ i teraz musisz dobrze go wypłukac i wymienic termostat
Robokop nie cwaniakuj juz z tym wtykaniem łap. To co miałem, zaprowadzić do mechanika może, żeby wymienił mi ten czujnik ? hahah Wyszło by taniej, niż zakup chłodnicy. hahah. Tym bardziej, że do sprawdzenia wcale nie trzeba było go wykręcać. hahah Dalej w temacie wymieniłem chłodnicę razem z czujnikiem. Silnik nadal się grzeje a nowy czujnik nie załącza...
witam panowie mechanicy Mam problem z Corsa B 1.4 z gazem. Ostatnio była wymieniana uszczelka pod głowicą. Razem z planowaniem i innymi uszczelkami. Od tego czasu silnik po normalnym nagrzaniu wykazuje tendencje do wzrostu tempeartury w okolicach 100 st Celcjusza a nawet i więcej. Byłem u mechanika który podpiał mi samochód pod komputer i sprawdzał...
Jak idą bąble powietrza jedną z rurek do zbiornika płynu, to uszczelka, a nawet głowica. A jeśli bez termostatu masz zimną chłodnicę to odpadł wirnik w pompie wody i obieg idzie minimalnie grawitacyjnie, dlatego na wolnych obrotach daje radę.
Sprawdz przewód gumowy od map-a. https://obrazki.elektroda.pl/5981947500_... ew rurkę od serwa do kolektora ssącego. Na wstecznym to samo? Rurka od serwa przykrecona no i na wstecznym to samo. Dodam jeszcze ze przy uszczelce glowicy koło czwartej świecy delikatnie widać olej czy moze uszczelka pod głowicą? I tez nie ma mocy? Bo jak...
Opel corsa 1,0 12V za apetyt na olej , za rozrząd ,egr , kulturę pracy silnika ,hydraulikę zaworów ,czujnik oleju , za ceny osprzętu silnika , za check engine ....ogólnie za całokształt Zdążyłem sie przyzwyczaić Oleju od wymiany przez 20 tys deka nie wzięła ale kontrolka check już mnie nie wzrusza Słyszałem na forach że uszczelka pod głowica też nie...
Cze wszystkim, Od jakiegoś czasu mam problem z Corsą 1.2 8v 97 rok. Zaczeło sie od tego że kilka razy nie chciało zapalić ale potem spokoj był. Od nie dawna jest tak że auto na zimnym silniku chodzi spoko. Problem zaczyna sie kiedy sie nagrzeje. W momencie zmiany biegów dławi, szarpie itp. Przy odpalaniu jest to samo ale zaznaczam że tylko na rozgrzanym...
Witam serdecznie. Otóż posiadam samochód marki opel corsa B z 95r z silnikiem 1.5D produkcji isuzu na prostej pompie wtryskowej bez żadnych gadżetów i bez turbo. Prosty silnik niczym w c360 :-) W silniku na pewno nie działają świece żarowe lecz zauważyłem że mimo to w upalne dni jest problem z odpalaniem na zimnym silniku, mianowicie zanim odpali to...
Gdyby masełko pod korkiem było skutkiem tego co mówisz to cały olej miał by konsystencje i kolor emulsji (kawa z mlekiem ) no i stan oleju by się podnosił.miałem kilka samochodów i występował problem masełka włąśnie pod korkiem,a układy chłodzenia były sprawne(nie ubywało płynu)Jak mniemam w skutek małego kilometrażu dziennego ,wieczorem gdy silnik...
Witam, jaka powinna być (ew. która jest lepsza) uszczelka pod pokrywe zaworów w samochodzie Corsa 1.5D 95r , gumowa czy korkowa ? To zależy kto montuje! Kumplel kiedyś walczył w oplu 8v z wyciekami oleju właśnie spod pokrywy. Jeżdził od mechanika do mechanika i po ok. miesiącu znowu to samo. Powiedziałem mu jedż i kup nową i ja założę. Kupił (8zł.)...
Jak miałem jeszcze Fiata to winna była jednak uszczelka pod głowicą, przy takich objawach. A co do testu od mechanika to nie wiem co Ci poradzić, może kiepski test, albo źle wykonany, jedź może do innego mechanika z tym problemem.
Witam Serdecznie Problem dotyczy Corsy B 1.2 benzyna 1995 rok Auto jest mocno wyeksploatowane - 237 tys km. Wszelkie naprawy były przeprowadzane jedynie w chwili awarii. Do tej pory samochód dziennie pokonywał trasę Gliwice-Tychy przy średnim spalaniu na poziomie 6,5 litra benzyny 95. Jakiś czas temu zapaliła się kontrola akumulatora, auto trafiło do...
wymiana uszczelki głowicą corsa uszczelki głowicą uszczelki glowica wymianie uszczelki głowicą
eprom radmor behringer umc204hd regulacja silniczków
zasilacze czarna lista corral super n3500
Stihl kosa spalinowa gaśnie po rozgrzaniu – przyczyny, cewka, gaźnik, simmeringi Manta DVD – tacka wysuwa się i chowa od razu, DVX-001, DVX-022, wymiana paska, czujnik OPEN