Tu jest odpowiedz na twoje pytanie. http://www.golf3.pl/topics10/odpowietrze...
Więc proponuję zacząć od rozrządu raz jeszcze, dodatkowo dla ułatwienia załączam schemat: http://obrazki.elektroda.pl/5410515500_1... Dodatkowo nie wiesz jak zmierzyć ciśnienie paliwa - KTS-em choćby nawet (kręcąc rozrusznikiem). Następnie posprawdzaj bezpieczniki, odpowietrz układ paliwowy, zamknij i otwórz auto z pilota i próbuj zastartować...
Rozgrzej do czerwoności pręt, długą śrubę lub coś w tym stylu o średnicy uszczelki, płasko obrobione by dobrze przylegało i przyłóż do uszczelki. Uszczelka przejmie temperaturę i nagar się odklei. Wtedy bez problemów wyciągniesz haczykiem. Dłubanie, kucie jakimiś wkrętakami może uszkodzić, porysować gładź tulejki wtryskiwacza.
Najczesciej problem jest w gniazdach mocujacych pompowtryski ze wzgledu na wade konstrukcyjna . Najczesciej pomaga wymiana uszczelek na wtryskach oraz obejrzenie układu paliwowego f paliwa przewody Vacupompa . Czy nie ma wycieków
Uszczelka to jedno ale jeśli pod wtryskiwaczem jest obsada wtrysku to najczęściej ta drogą paliwo miesza się z płynem .
Sprawdź jeszcze raz sitko, filtr paliwa, uszczelki za obudową filtra paliwa , a jak nic nie znajdziesz, to wtryski do sprawdzenia bo któryś przepuszcza na przelew.
Może lewizna w dolocie,uszczelka pod obudową wtrysku?
Nie ma uszczelki, trzeba wymienić cały element. NIE JEŹdzić bo skończy się to pożarem.
Witam, mam problem z silnikiem Kubota z402 Aixam 400 diesel,, paliwo nie dochodzi do wtrysków, przed tym problemem został przeprowadzony remont, nowe wtryski, tłoki uszczelki itp, co może być tego problemem?
uszczelka pod wtryskiem, pochłaniacz par paliwa. - sprawdź
Już ci napisałem. No ok ale co ma uszczelka pod głowicą związanego z momentem wtrysku paliwa? Podczas rozbierania silnika resetują się te parametry?
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Witam. Mam lt 35 silnik jak w temacie i robiłem uszczelkę pod głowicą i rozrząd. Wszystko jest złożone, początek wtrysku ustawiony a auto nie chce zapalić. W ogóle nie podaje paliwa na wtryski. Błędów w komputerze nie ma. Czy coś zrobiłem źle że auto nie zapala.?
Można sprawdzić po prostu też wydatek pompki paliwowej, w ciągu ok 30 sek ma na powrocie pojawić min 0,5L paliwa. A może masz nieszczelną uszczelkę pod wtryskiem i wtedy mieszanka też będzie uboga!!!!!!!!!!!!!
Jak nie ma wycieku paliwa to wymień uszczelkę pod wtryskiem , nie trzeba przy tym posługiwać się komputerem , możesz zdemontować pojedynczy wtrysk .
Zdiagnozuj lepszym testerem.
Panowie a może cuda się jednak zdarzają i faktycznie kolega ma w zbiorniczku paliwo . Tyle że ono się tam dostaje tylnym wejściem . Może jest uszkodzona uszczelka pod głowicą lub chłodnica oleju ? Jednak w tym silniku oleju już nie ma lub jest z dużą domieszką paliwa . Niestety nic o oleju nam nie wiadomo , więc może faktycznie wtryski leją i paliwo...
Kolego Grzeniuw kąt 5-6 st. zgadza się na wszystkich cylindrach. Znaki na kole gmp sprawdzałem czujnikiem zegarowym na tłok ok. kąt 24 st. kątomierzem na wale i ok. Mam podejrzenie że da 2 cyl jest grubsza uszczelka pod głowicą. Nie pali dobrze paliwa ewentualnie wtrysk, głowica.
Witam wszystkich,ja także miałem problem z odpaleniem zafiry po dłuższym postoju. Pompa zapowietrzała się przez oring na śrubie opisanej w poście przez <autopoldi> Wyciek pokazał się dopiero gdy sprężone powietrze wpompowałem w przewód paliwowy,przedtem śrubka była sucha Po wymianie tego oringa (był bardzo twardy) zafcia odpala aż miło. Wcześniej...
Cześć, pojawiło się paliwo w gnieździe wtrysku około 12ml na 10 min pracy na jałowym biegu, sprawdziłem i przelew suchy oraz nakrętka wysokiego ciśnienia również . Czy jest możliwe żeby korozja na końcówce wtryskiwacza lub uszczelka oringowa puściła?
Musisz wyfrezować gniazdo wtrysku, nowa uszczelka . Cdi tak mają.......
Witam. Tak jak kolega pisał,wtryski się zatkały. Po regeneracji,wymianie filtra paliwa i wyczyszczeniu całego układu odpalił bez problemu. Dzięki za sugestie
Grubość uszczelki.
Tak sobie myślę, że wtłaczane paliwo szybciej napełnia sekcję, przez co szybciej osiąga ciśnienie wtrysku i tym samym wpływa na przyśpieszenie kąta początku wtrysku. Czy to logiczne i prawdziwe zjawisko? Wiadomo, że paliwo w sekcji niskiego cisnienia jest czynnikiem hydraulicznym (wykonawczym) dla nastawnika kąta wyprzedzenia wtrysku. Więc musi mieć...
Tak oczywiście filtr paliwa zalałem, do tej pory wymieniłem przewody paliwowe przy wtryskach, filtr paliwa z uszczelkami, sprawdziłem świece żarowe, sprawdzona elektronika od świec, a po dłuższym postoju zapala po 2-3 razie i długim kręceniu, podejrzewam zapowietrzanie się układu, bo jak postawię go z góry to zapala o wiele lepiej, próbuję to po kolei...
Oringi na przewodzie przelewowym trzeba wymienić i dokręcić dopływ paliwa, czyli metalowa rurkę
Uszczelka sprawdzona katalizator cały więc zostaje układ paliwowy Wtryski sprawdzone na maszynie i są ok pompa paliwa podmieniona
Temperatura silnika i dolotu poprawna, ciśnienie na garach miedzy 12-14 bar, dolot szczelny, kolektor ściągałem, uszczelki wymienione, wtryski ładnie pylą, ciśnienie paliwa koło 3.5 dokładnie nie pamiętam, sonda nowa założona w serwisie, oscyluje ładnie. Spaliny śmierdzą paliwem, map dosyć wysoki jest bo koło 420mbar. Zastanawia mnie jeszcze ten kąt...
Witaj, ten osadnik u mnie jest zaraz obok filtra paliwa, to taka mała puszeczka szara.a uszczelka pod wtryskiem puszczała.
Witam .problem z Fiatem seicinto 98r.900 samochód po przejechanie 2 km zgasł .objawy jak przy braku paliwa .po dolaniu 5l samochód nie palił ,Pompa paliwowa została odpowietrzona ,zapalił ale obroty nierówne i palenie na 3 tłoki ,świece czarne ,iskra ok. kontrolka wtrysku paliwa gaśnie po dodaniu gazu świeci ,przy równych obrotach gaśnie , teraz zalewa...
Ewidentny brak paliwa przy starcie. Zmiana węży od filtr do pompy tandem na przeźroczyste. Wtedy ładnie widać czy są bąble w paliwie do pompy tandem. Jak nie ma pomiar ciśnienia na pompie tandem przy odpalaniu. Bo albo pompa w baku lub przewody mają nieszczelność. Albo pompa tandem lub uszczelka pompy tandem ewentualnie uszczelnienia pompo-wtrysków....
Sądzę że się zapowietrza na filtrze paliwa - i cofa się paliwo. Niestety, ten nowy filtr - jeśli podejrzewamy nieszczelność uszczelki - jest już do wyrzucenia, przed założeniem nowego (napełnionego paliwem na maksa) wyczyść szmatką z benzyną ekstrakcyjną we wsporniku powierzchnię przylegania uszczelki filtra, gumkę posmaruj lekko olejem silnikowym -...
Silnik stracił moc ? To może oznaczać że nie wszystkie cylindry pracują jak należy... sprawdź sobie iskrę na wszystkich świecach jeśli są takie jak należy to oznacza że masz pękniętą uszczelkę na kolektorze ssącym lub uszkodzony wtrysk paliwa / pompę paliwową...
nie dalej jak miesiąc temu miałem podobny problem wymieniłem uszczelki wtrysków po 30złszt nadmiary paliwa zregenerowałem wtryski wymieniłem filtry i co dalej ciężko palił bo zapowietrzał się przez przewód doprowadzający paliwo do pompy wtryskowej założyłem obejmkę na przewód przy pompie wtryskowej i problem zniknął ale nie żałuję że wymieniłem wszystkie...
Tak, po wykasowaniu błąd powraca, za każdym razem długość jest taka sama, odpalenia nie ma znaczenia, czy silnik jest ciepły, czy zimny, jakby problem był z nietrzymaniem paliwa przy wtrysku i musiałbyś się za każdym razem ponownie odpowietrzać. Wtryski, jak i uszczelki czy oringi na wtryskach były wymienione, a wtryski sprawdzone. Całość jest po sprawdzeniu...
nie koniecznie uszkodzili, nie oskarzaj nikogo, z wtryskami tak bywa, sa to bardzo precyzyjne urzadzenia i nie jest latwo wyjac je w sterylnych warunkach, ponadto potrafia sie uszkodzic a dokladniej zabrudzic w srodku/skorodowac z powodu wylania z nich paliwa.
Trudno mi zabierać głos w tym temacie, bo akurat zajmuję się bardziej stroną elektryczną niż mechaniczną aut z "gwiazdą". Opieram się na konstrukcji Sprintera, gdzie taki odpływ jest, i w przypadku przedmuchu uszczelki wtrysku może własnie nastąpić w tym miejscu wyciek paliwa (plus zapach spalin)
Moim zdaniem jeżeli przestał odpalać po wymianie rozrządu i filtra paliwa, to powinieneś sprawdzić moment wtrysku i filtr paliwa. Mechanik powiedział, że może uszczelki w filtrze paliwa muszą się dopasować. Bzdura. Nie powinieneś odbierać samochodu. Przed wymianą auto paliło od pierwszego strzału. I tak powinno być po wymianie.
Uszczelki były wymieniane ok. rok temu i robione gniazda wtrysków.
Wymieniłem, nowe są. Mechanik wymienił filtr paliwa, na wtryskach nowe uszczelki i dalej nie wiadomo co jest. Dodano po 58 Przed zrobieniem głowicy było wszystko w porządku. Dodano po 2 Czy głowica od 115KM jest taka sama jak w 130KM?
Jaki kolor dymu? Czarny? Wtryski leją, za dużo paliwa. Filtr powietrza do wyczyszczenia, wtryski i pompa do regulacji.
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi na wtryskach i pompach zawór między 3 a 4 cylindrem...
Ale wtedy filtr paliwa będzie czarny.
Po pierwsze w silniku Fetora nie stosuje się podkładek uszczelniających/miedzianych pod wtryskiwacze, ponieważ zastosowano tam rozwiązanie uszczelnienia metal/metal na stożku. Stosowanie podkładek skutkuje podniesieniem wtryskiwacza i zaburzeniem dokładności rozpylenia paliwa w komorze spalania. Ma to sens jedynie w przypadku nadmiernej korozji powierzchni...
Sprawdz czy przypadkiem nie pociąga lewego powietrza na uszczelkach kolektora ssącego.
Mylisz się. Największym problemem w tej chwili jest brak jakiejkolwiek diagnostyki. Trzeba przejrzeć sterownik silnika testerem, podejrzeć temperatury, ciśnienie paliwa, odczytać błędy.
TAK, paliwo kapie, robi się małą plamka pod autem. A co do końcowego skłądania rozrusznika to wyczyściłem cały w środku i delikatnie wyszlifowałem wirnik (w wiertarce na małych obrotach z b.drobnym papierem ścienym) Teraz to robi pół obrotu i silnik zaskakuje :-) A co do paliwa to wymienie uszczelki na wtryskach. Później dodam kilka fotek z końcowego...
Drodzy koledzy dzięki za tak szybką reakcję, ale rozrząd ok. punkty kontrolne na kołach ok. palec na kopułce na I tłoku. Czy komputer w takim razie może być uszkodzony. Dodam, że po całej wymianie uszczelki uruchomiłem silnik na sekundę i zaraz zgasł tak jakby niał jeszcze trochę starego paliwa w wtryskiwaczu. Pozdrawiam
Bardziej niż syczeniem martwiłbym się klekotem rozrządu... to na żywo też brzmi jak stary diesel? Ten silnik nie powinien tak pracować. Ciężko oceniać odgłosy po nagraniu. Z okolicy przepustnicy zawsze słychać lekki syk. Skoro nie reaguje na rozpylony plak/samostart to nie ma nieszczelności "na zewnątrz", ale być może coś nie tak jest złożone w środku....
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Jeśli nie jesteś mechanikiem to sam nie rób nic w tym aucie bo wyjdzie drożej.Do wymiany uszczelki trzeba wymontować rurki wysokiego ciśnienia paliwa,których nie odkręcisz bez odpowiedniego klucza.Oprócz uszczelki pokrywy są tam uszczelniacze wtrysków które też mogą przeciekać.Wycieki mogą być też z pompy vacum,na styku tej pompy z głowicą.Często leci...
To skąd i dlaczego mam w paliwie powietrze? Może to wina zbiornika paliwa? Ta pompka jest poklejona brakuje jej uszczelki gumowej i może dopóki nie będzie to szczelnie złożone to tak będzie jak jest teraz. Już mnie krew zalewa z tą Skodą 2,5 TDI Hmmm. Nie chcę niczego sugerować ale czy sprawdzałeś filtr paliwa? Również przewody paliwowe są przykręcone...
Pytanie czy te głowice świeżo założone byli w pełni sprawne. Czy przy montażu wtrysków nie dostały się żadne zanieczyszczenia? Niekiedy po wymianie głowic lub uszczelek jest taki problem z pierwszym uruchomieniem, szczególnie w silnikach lekko zużytych. Sprawdź, jak radzi kolega mtracz. Pozdrawiam, Zbigniew.
Sprawdź ponownie filtr paliwa, jeśli znów będzie czarny to zainteresuj się jednak uszczelkami pod wtryskami... no i sprawdź czy tego "brokatu" nie masz też w oleju silnikowym. Zweryfikowałeś kwestię zapowietrzania się układu wtryskowego?
Ja mam golf 2 1991 r na benzynie monowtrysk paliwa,miałem problem taki że samochód tęż mi dużo spalał a rzekłbym dużo więcej. Dochodziłem do tego sam, ale po pewnym czasie znalazłem usterkę. W golfie pod wtryskiem paliwa jest uszczelka, która to ze starości była popękana i przepuszczała lewe powietrze i dlatego tak to wszystko wyglądało, palił jak smok....
Paliwo wydostaje się spod wtryskiwacza.Po wytarciu do sucha szmatką zaraz z powrotem widoczny jest wyciek.Po postoju parominutowym pod autem widać plamę paliwa.Nie jest to wyciek z zasilania.Zaznaczam że pod tymi wtryskami nie ma uszczelek.Po założeniu uszczelki gołym okiem widać że wtrysk jest wyżej od pozostałych.
powinienem tutaj zobaczyc 0,85bara Nie wymieniaj filtra powietrza to kiedyś w końcu zobaczysz. Optymalny kąt wtrysku jest zależny od temperatury paliwa a nie żadne "51". Dawki nie ruszaj jak dobrze odpala bo może być potem konieczna wymiana uszczelki w pompie.
Co tam uszczelka pod kolektorem i ciśnienie paliwa , przecież na innych garach paliwo dochodzi. Kluczowanie wtrysku na tym cylindrze jest? Knock sensor co pokazuje?
Witam po dłuższej przerwie, wyciągnąłem wtryski wymieniłem uszczelki przy wtryskach przy okazji na nowe, wtryski psikają za pierwszym uruchomieniem. Czy jest możliwe że zamiennik pompy paliwa nie daje sobie rady? Mam zamiennik firmy "energy". Ostatnio zauważyłem również dziwne "stłumione wybuchy" nie wiem jak to nazwać dokładnie w układzie dolotowym....
W tych nieszczęsnych silnikach częstym powodem jest zapowietrzanie się układu paliwowego przez uszczelniacze na wtryskach. Ida tam gumowe uszczelki i miedziane pod wtryski. Poszukaj na forach oplowskich było o tym. Kolejna sprawa to filtr paliwa czy był wymieniany? Może paliwko marżnie i robi sie w nim kasza. Ustawił bym też większą dawkę startową pomaga....
Jak dawno wymieniany filtr paliwa i powietrza.Poszukaj kogoś z Clipem .
Sprawdzałeś uszczelki na wtryskach?Nie na listwie wtrysków tylko na kazdym wtryskiwaczu masz 2 uszczelki jak ta mała bedzie uszkodzona to ci bedzie swiece zalewalo paliwem.Mialem taki objaw w swoim fordzie. wymienione wszystkie uszczelki na wtryskach jak i na regulatorze ciśnienia paliwa Dodano po 58 Zapłon ustawiony VAGiem . A to ciekawostka. A czemu...
Okazało się że problem był w uszczelce pod filtrem paliwa i w śrubce odpowietrzającej. Chciałem sprawdzić jeszcze kąt wtrysku ale nie widać na kole zamachowym żadnych znaków, na zbiorniku obok koła jest strzałka GMP ale nie mam jej do czego zgrać. Kąt powinien być chyba 30° przed GMP co nie?
spróbuj sprawdzić ten wtrysk paliwa,to jest na pewno monowtrysk bo ja miałem też tak że jak go kupiłem to gośc mówił że wszystko jest ok,ale ja wiedziałem że trzeba posprawdzać to i owo . I jeszcze jedna rzecz wymień filtr paliwa jeśli dasz radę oczywiście,mam na mysli ten obok zbiornika paliwa z tyłu pod podwoziem,ale jest tam trudny dostęp,więc spokojnie:)...
Mi lampka service i stop świeciła się jak miałem przedmuchaną uszczelkę pod głowicą. Może być też to wina wtrysku.
Wtedy tylko 1 do regeneracji czyli ten 4, ale myślę że pompa jest ok bo hamulec jest jak powinien być nie wpada w podłogę, a np 2 i 3 wtrysk mają idealne korekty i bipy, a jak by pompa była słaba to wszystkie wtryski miały by słabe korekty, a 4 wtrysk jest najbliżej pompy więc on powinien dostawać najwięcej paliwa, dobrze myślę ? Myślimy nad wyjęciem...
Witam . Mam podobny problem . Silnik na wolnych nie chce chodzić . Wymieniłem filtry , pompkę paliwa wszystkie uszczelki nowe świece ustawione na 0,8 .sprawdzony rozrząd oraz iskra . Sprawdzone ciśnienie na tłokach . Wyczyszczone wtryski . Jak by nie chodziła na 1 gar . Jakieś sugestie ?
mam takie pytanko czy zapłon ustawia sie podnoszac lub opuszczając na uszczelkach pompę wtryskową bo chcę zgrać wylot paliwa z rurki do znaków na kole zamachowym ,do rozrzadu się nie dotykałem Dzieki
Przychodzi zima i mrozy to zaczynają wychodzić te perełki z 100 tyś przebiegu :P a na poważnie. Jeżeli auto na ciepłym zapala i pracuje ok i bez dymienia to aby zapalało bez problemu trzeba: -ciśnienie sprężania, najprostrza rzecz do sprawdzenia a powie nam dużo o kondycji silnika -świece żarowe, sprawdza się albo opór albo grzanie na wymontowanej,...
Witam Wstawiłem nowy filtr paliwa z uszczelkami oraz przy okazji nową świecę płomieniową w celu wyeliminowania zapchania starej świecy. Odpowietrzałem wszystkie odcinki: filtr - pompa wtryskowa, pompa wtryskowa - wtryski. Naładowałem cała noc odpowiednio akumulator. Po podłączeniu rano jednak tylko kręci, kręci i nic - biały dym leci widocznie ze świecy...
Witam, Uszczelniałem silnik od Ursusa C-360 ściągałem głowice kasowałem luzy na zaworach wszystko myłem założyłem nowe uszczelki sprawdziłem wtryski, wymieniłem olej, filtry paliwa, pompkę paliwa, itp drobiazgi. Nie ruszałem tłoków oskrobałem tylko nagar. Jednak po złożeniu mam problem z rozruchem, jak ciągnik postoi trzeba z minutę kręcić zanim zaskoczy...
No widzisz. Tu jest tak że na zimnym silniku nie pali na jeden cylinder (6) . Pompa podaje bo podłączałem wtryska na zewnątrz do pompy ustawionego na 280bar i pompa ładnie podaje. Dopiero jak się zagrzeje lub na wyższych obrotach chodzi dobrze. To są takie moje domysły tylko bo borykam się z tym już 4 miesiące i nie mogę tego rozgryźć. Powietrze w powrocie...
Dzięki. Ale zastanawia mnie czy przypadkiem coś z wtryskiem jest nie ok. – bo sprawdzałem sondę sposobem jak w linku i reaguje tak jak powinna – ale napięcie ustala się na biegu jałowym na 750mV (mieszanka zbyt bogata). Najlepiej byłoby skoczyć na kompiuter, ale mam jesczze jedno pytanie – czy jeśli wtrysk zaciąga sobie bokiem powietrze...
Witam szanowne grono osób Mam taki problem trzy miesiące temu w mojej szkodzie padła uszczelka pod głowicą było robione wszystko rozrząd uszczelniacze zaworów wszystkie uszczelki Gdy kupiłem auto to lekko falowalo teraz zrobiło się tak że gdy zimno na dworze to auto jeździ normalnie a gdy ciepło to szarpie i brak mocy jak by paliwa nie dostawał była...
Oring wymieniony, nie cieknie, auto po długim chechłaniu odpaliło, musiałem odpowietrzyć na wtryskach, niestety chodzi mocno, czuć spalonym olejem, także sadzę że coś z dawkami się zrobiło, nigdzie indziej niż ta uszczelka nie było grzebane, trochę mnie denerwuje jeszcze powietrze w tym wężyku jak auto chodzi, filtr paliwa zalany był na maksa, filtr...
Mazda121 nie pali chwile odpala po czym spada z obrotow i gasnie nie utrzymuje nawet jak naciskam gaz jaka moze byc przyczyna tego jechalem normalnie nagle spadala z obrotow jak by paliwa nie bylo a jest ? moze byc to uszczelka lub wtryski ?
witam wszystkich. Jako ciekawostkę przytoczę swój przypadek kiedy w salonie KIA na podstawie nr. nadwozia stwierdzono ,że w moim modelu są zwykłe wtryski a nie na common railu jak i ,że w pompie paliwa u mnie nie ma żadnego czujnika temp. paliwa którego to własnymi rękoma wykręciłem. Co do uszczelki pod misę olejową to jak kupowałem uszczelkę pod głowicę...
Mówisz, że przyczyną mogą być wtryski? Dodano po 2 Ten, co był zamontowany, to był Pierburg. Ten, który kupiłem, to NTY. Obawiam się, że tamten też jest dobry, a przyczyna wywalania błędów tkwi gdzie indziej. Dodano po 4 Jeżeli chodzi o wtryski, to je wyciągałem, bo mam jakiś wyciek w ich okolicach, jakby ropy z olejem. Dawałem nowe podkładki miedziane...
witam moja omega ciężko pali ale tylko rano trzeba długo kręcić załapuje ale nie może z zaskoczy i wtedy wszystko normalnie działa wymieniłum już filtr paliwa był cały czarny wymieniłem gumowe przewody powrotne paliwa z wtrysków i słyszałem że należy wymienić uszczelki pod wtryskami ale takich wtrysków jeszcze nie miałem przyjemności wykręcac wiem że...
Witam- Jeżeli mógłbym trochę uporządkować czynności kontrolne po twojej naprawie to wyglądało by to tak : -ustawienie wtrysków (regulacja ciśnienia otwarcia wtrysków jak również kontrola jakości strugi czyli rozpylania) -regulacja pompy wtryskowej (sprawdzenie wydajności , ciśnienia,i różnicy dawek paliwa na poszczególnych sekcjach) -sprawdzenie ciśnienia...
Witam. Mam wyciek paliwa na dwóch pompach, paliwo wydobywa się z dużej podkładki która jest dociśnięta dwoma śrubami którymi przykręca się pompę . Czy chcąc je wyjąć muszę je zablokować? Nie chcę aby zmienił się kat wtrysku. Gdzie można dostać uszczelnienia?
Witam, potrzebuję pomocy. Jak w temacie, pompa bosch vp 37 od meagne I 1.9 dti nie podaje paliwa na wtryski. Popę zdemontowałem, wymieniłem 2 uszczelki pod pokrywą z góry i dwa oringi przy klapkach na dole z przodu i z tyłu pompy, oraz oringi na zaworze regulacji dawki początkowej. Pompę zamontowałem, ustawiłem dokładnie tak samo, poskładałęm rozrząd...
jakiś czas temu "wypiął" się krucieć z jednego powrotu i troche zalało mi silnik, poprawiłem to i pospinałem opaskami. Tak jak wspomniałem niedawno robiłem uszczelka pod głowicą i wtryski, ale przez jakiś czas było dobrze.
Witam, Nie wiem, czy to pytanie nie powinno być zamieszczone w dziale "początkujący" albo coś takiego, bo być może to jest proste, ale wole się upewnić. Mam pewne zmartwienie z uszczelką na jednym z wtrysków w Renault Velsatis 2.2DCi. Podczas jazdy czuć trochę spaliny / paliwo w kabienie. Otworzyłem maskę podczas postoju i zauważyłem, że wokół z jednego...
Dzieki za zainterowanie tematem, auto jest na ''chodzie''. Pomógł mechanik. Pompa ręczna paliwa miała pęknietą uszczelkę, ssała powietrze, alarm blokował inmobilaser, wtryski były zapowietrzone. Alarm jest ''uziemiony'', przewody paliwowe wymieniome, nowa pompka, i kieszeń lżejsza o kilkaset plz. Temat zamykam.
Zamiast wtryskiwacza żarówka 5W startować , mruga oblukać wtryskiwacz , i ciśnienie paliwa. ( jak wydłubiesz wtrysk to do montażu dolną uszczelkę gumową posmaruj czyś tłustym bo się lubi uszkodzić. nie mruga patrzeć czego brak . Jak silnik NZ (fioletowe gniazdka na ECU to kluczowanie masą wyłazi z nogi C10 ECU.
Popychacz z pierwszego cyl. https://obrazki.elektroda.pl/4391253800_... https://obrazki.elektroda.pl/3331273700_... Jednak jest on okrągły :) wiec pewnie spełnia swoją funkcję... Co do wtrysków to mam już je na stole i jutro spróbuje je sprawdzić metodami domowymi ( sprężone powietrze z dodatkiem paliwa + 12v do otwarcia...
Jasne że jest pytanie tylko jaki masz gaźnik. Pewnie pierburg jak to w golfach. Poszukaj książki do golfa. Jak na necie nic nie znjdziesz napisz PW a może coś wygrzebe. Pytanie czemu w temacie wtrysk a piszesz .
Nie wiem jak jest w Poldku, ale w renówkach z wtryskiem jednopunktowym np. R-19 1,4 ;1,7 l - był zawór EGR - popłączony ze zbiornikiem oparów paliwa, a służył do recyrkulacji tych oparów (ochrona środowiska). Jeśli uszczelka była walnięta to auto zachowywało sie w taki sam sposób. :roll:
Jestem użytkownikiem AUDI 80 1.8 S z 1988r. z silnikiem PM monowtrysk. W grudniu 2007 samochód kilka razy dostał obrotów między 3000 a 4000, gdy stałem z włączonym silnikiem np. na skrzyżowaniu. Gdy wyskoczyły mrozy w Wigilię nie odpalił zupełnie. W drugi dzień Świąt zapalił na chwilę, podymił na biało, dostał 4 tysiące obrotów i pojawił się czarny...
Witam podczas jazdy na LPG zdjąłem nogę z gazu na zakręcie auto zgasło i już nie chce odpalić. Miewał tak wcześniej ale po odstaniu jakiegoś czasu zaskakiwał. Tym razem nie chce. Sprawdziłem jest iskra świece wymieniałem dzień wcześniej, wymieniana też była uszczelka pod głowicą. Pompka paliwa pracuje wtrysk podaje paliwo i na tym koniec, jak odkręciłem...
Najpierw zbierz wszystkie materiały , opisy, zdjecia , - bo to sie wszystko przydaje bardzo. Nastawnik łatwo popsuć więc.... Jesli nie masz poradnika to daj maila a Ci go prześlę. auto rozgrzane 90 stopni i spisujesz : - jedno napięcie na pracującym silniku, -drugie napięcie na tylko włączonym zapłonie - dawka paliwa Kąt wtrysku sie nie zmieni. Jakie...
Przyczyną jest najprawdopodobniej zapowietrzanie się układu paliwowego.Albo z przelewów wtryskiwaczy albo przy wymianie filtra paliwa podwinęła Ci się uszczelka lub za mocno przykręciłeś pokrywę filtra paliwa i się wygięła. Jeśli masz jakiś tester diagnostyczny to podłącz i sprawdż takie dwa parametry :porządany początek wtrysku i rzeczywisty początek...
Trochę dziwne żeby wyprzedzenie wtrysku miało wpływ tylko na jeden cylinder. Ale spróbować można. Myśląc racjonalnie to jeśli kompresja jest znaczy to że pierścienie, tuleja, zawory, uszczelki pod głowicą i wszystko co ma wpływ na ciśnienie jest OK. A jeśli to jest dobre to zostaje układ paliwowy. Wpływ na to może mieć jedynie pompa. Spróbował bym jeszcze...
Uszczelki na przelewach za każdym razem nowe. Przewody paliwowe, złączki - aso. Filtr paliwa - nie jakiś budżetowy ( obecnie MANN). Silnik suchy jak pieprz zero wycieków. Na aucie nie jest oszczędzane, brak druciarstwa itd. Chodzi mi teraz głównie o ten jeden wtrysk ( nr. 1 )
vin VF33H9HYB84480756 . jeśli chodzi o wtryski to zostały wymienione uszczelki o nr oes 1981.64 podkładka wtrysku 1982.a0 uszczelka gumowa wtryskiwacza w głowicy 1982.99 pierścień plastikowy celem tego było profilaktyka podobno trzeba to robić by spaliny się nie przedostawały do oleju, a że mój miał 180 tys więc zostało to zrobione . Zadziwia mnie to...
Lowermann, z odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania można by doktorat napisać. Ale to dobrze, dociekliwość to pożyteczna cecha. Ale do rzeczy. Emulator jest włączony szerwgowo w obwód wtrysków i odcina wtryski podczas pracy na gazie. Miałem taki przypadek w swoim aucie. Po wymianie uszczelki pod głowicą przy montażu reduktora przetarłem przewó zasilania...
Wytypowałem sobie punkty które muszę sprawdzić : -luzy na zaworach -ciśnienie na wtrysku Mam pytanie , jak mi się zalał silnik paliwem ,uszczelki kolektora wydechu były mokre od paliwa ,które pieniło się (co najmniej jedna ) . Czy to jest oznaka kwalifikująca do wymiany ich ? Czy warto wymienić łańcuszek rozrządu (przebieg 93 tyś) ,czy cokolwiek to...
poprzednia zaczęła cieknac i zimny długo krecil zanim odpalił proszę was o jakieś sugestie. Bez diagnozy i wglądu w dawkę paliwa oraz kąt wtrysku, proponuje zlecić uszczelnienie starej pompy w diesel serwisie, lub samemu to zrobić, uszczelki kosztują 35 zł na całą pompę i zamontować z powrotem.
Mam nadzieję, że jeszcze tego życia trochę zostało☺. W katalogu owszem, widziałem. Wtrysk do zdemontowania i sprawdzenia. Albo rozkręcił się, albo wydmuchało miedzianą uszczelkę uszczelniającą osadzenie w gnieździe. W ostateczności pompa paliwa na stół. Rotacyjne w perkinsie potrafiły szwankować w ten sposób. Silnik silę ma, ale taktuje, lekko"pierdzi".
uszczelki wtrysku uszczelki wtrysku seicento pompa paliwa uszczelki
pomiar częstotliwość dźwięk amica piekarnik oprogramowanie kontrolka wtrysku punto
radmor5412 przestrojenie amica pa4560a420
Dane techniczne półprzewodnika SMD AVH (SMAJ130C) Samoczynna aktywacja czujnika PIR BISS0001 - przyczyny i rozwiązania