Mozesz zrobic sam. Odkrecic uszczelnic cienko msa i zakrecic powrotnie. Najlepszym i najskuteczniejszym zamiennikiem do mas uszczelniajacych jest SILICON do USZCZELNIANIA KOMINKOW. Tzn,mozna kupic tam gdzie sprzedaja kominki, i wyposazenie. Odporny na temperature i oleje. Ponadto latwo nim uszczelnic wszystkie uszczelki, Pokrywy motoru, skrzyni biegow...
Szczerze mówiąc to ja bym głowicę zrzucił. Tam masz rozrząd na popychaczach więc rozrządu nawet nie będziesz ustawiał. Wypucować głowice skontrolować dać do planowania można zrobić próbę szczelności na naftę skontrolować przylgnie jak będzie trzeba to dotrzeć zawory na "wiertarkę i wężyk paliwowy. Skontrolujesz od razu gładź i kanały cieczy chłodzącej...
Tylko nie daj sobie wmówić, że do wyciągnięcia uszczelniaczy trzeba zdejmować głowicę. Owszem serwisówki tak radzą, bo inaczej nie ma jak podeprzeć zaworów do odpięcia sprężyn, jednak jak ktoś ma głowę na karku to sobie z tym poradzi bez ściągania głowicy.
Prawdopodobnie uszczelniacze zaworów do wymiany,szkoda że jak miałeś ściągniętą głowicę to fachowcy nie zajrzeli do uszczelniaczy.
Jest możliwe,bez problemu.
Uszczelniacze zaworowe, prowadnice, zawory, pierścienie, tłoki, cylindry, odma. To są tematy do sprawdzenia. Generalnie głowica do góry i weryfikacja pieca.
możesz wykrecić tą śrubę możesz też wymienić uszczelniacz na głowicy bez demontażu nastawnika ale jak odkręcisz głowice od pompy to już jej nie poskładasz bez wyciągania pompy , jest myk żeby to zrobić na aucie ale też nie jest łatwo
Jeśli by to były te mikro pęknięcia na głowicy czy jest możliwość zastosowania jakiegoś środka typu uszczelniacz?? Tylko wymiana/spawanie głowicy będzie skuteczne.
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, uszczelka kolektora ssącego oraz wydechowego, simering wałka rozrządu, ewentualnie uszczelniacze zaworowe przy planowaniu głowicy niech wymienią, kosztują grosze.
Moczysz sznurek w oleju, wsuwasz go przez otwór po świecy zostawiasz jeden koniec na zewnątrz. Dociskasz tłokiem do zaworów.
Tylko mogę zasugerować uszczelniacze zaworów lub uszczelka pod głowicą.
Będę wymienial tłoki pierścienie panewki uszczelniacze głowica do planowania uszczelka zawory uszczelniacze zaworów rozrząd i to co jeszcze jestem w stanie wymienić tak by mi on posłużył a tym to się boję z domu ruszyć by mi gdzieś zaraz nie nawalił
robię to w firmie i tam robią wszystko kompleksowo tzn.planowanie głowicy,frezowanie i docieranie gniazd zaworowych,wyniana uszczelniaczy na zaworach,poza tym sprawdzenie szczelności
Są głowice do innych baterii za kilka , czy kilkanaście zł. Są, owszem. Problem w tym, że na ogół te "fabryczne" są na tyle "specjalistycznie" wykonane, że niczym ich nie da się prosto zastąpić- a to gwint nie ten, a to długość nie ta, a to wieloklin na ośce nietypny :P Przerabiałem to z baterią zlewozmywaka (dwudziestoletni ale nadal piękny Dominox)...
A więc wygląda na to że,albo coś się dzieje z głowicą, albo poprostu uszczelniacz na zaworze wydechowym się rozleciał. Cudów nie ma.
Powiedziano mi że jak wzrośnie to wina pierścieni więc dałem ciała... Czy to się tyczy uszczelniaczy czy głowica do robienia...?
Za taką cenę to pewnie głowicy nie splanuje, nie wspomnę o regeneracji głowicy /chociaż wymiana uszczelniaczy i sprawdzenie szczelności zaworów/.Uszczelka głowicy około 150zł, a gdzie reszta uszczelek, olej, płyn do chłodnicy i parę pierdoł co wleci po drodze? No chyba że ma napisane na szyldzie „remonty silników” i „inne cuda”...
Ma rację,nie ma uszczelniaczy głowica z kanciaka.Popełniłem błąd sugerując to.
Uszczelniacze uszczelniaczami. Mam podejrzenia graniczące z pwnością, że przyczyna brania oleju leży gdzie indziej.
Sama wymiana uszczelki pod głowicą z uszczelniaczami oraz dotarciem zaworów to koszt około 500PLN. Planowanie głowicy 50-100PLN plus ewentualne prowadnice i zawory oraz kpl uszczelek i uszczelniaczy. Ceny z okolic W-wy. Polecam zacząć od próby olejowej sprawdzisz wtedy pierścienie i tuleje cylindrowe (dla nie znających tematu - sprawdzenie ciśnienia...
Uszczelniacze odpadają robiłem generalne głowicy
Witam. Mam traktorek z silnikiem B&S 17.5hp. Silnik sporo brał oleju zrobiłem mały remont nowa uszczelka głowicy, docieranie zaworów uszczelniacze planowanie głowicy nowe pierścienie, honowanie cylindra. Wielkiej poprawy nie ma chodzi jak zegarek ale po 3 godz. koszenia pół miarki oleju weźmie niby mniej ale czy to się uspokoji czy pomału myśleć na...
Ja znam jeszcze dwa inne,prostsze sposoby. Swoją droga przeczytaj to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
nie ma, zakłada sie tam oringi na zawór, swojego czasu zakładalismy uszczelniacze zaworów od golfa -ale szybko twardniałay i pekały od temperatury... :)
No i oczywiście wymiana uszczelniaczy osłon drążków popychaczy.
Witam wszystkich. Posiadam auto Jeep Compass MK49 2.0 crd 140Km 16v czyli silnik Vw. Mam problem z zapachem paliwa po otwarciu maski oraz w kabinie. Zapach ewidentnie na rozgrzanym silniku z pompy vakum tandemowej. Po kolei Wtryski ok nowe uszczelniacze Głowicą sprawdzona Wszystkie przewody paliwowe wymienione Pompa vakum wymieniana 3 razy z nowymi...
Taki efekt dają zużyte uszczelniacze na zaworach.
Dobre to chyba sztuka te 500. Teraz liczyć wszystkie uszczelki i uszczelniacze. Dodatkowo jak głowica ściągnięta to przydałoby się ją obrobić to kolejne złotówki już lecą. Jeśli na tulejach będą duże progi to same pierścienie nie wystarcza. Jeśli wymiana tłoków na nad wymiar to i obróbka bloku. A skoro już tak silnik rozbebeszony to przydałoby się i...
dobra, zacznę od kupna zestawu uszczelniaczy do głowicy, filtr mam nowy, no i chyba zawory zakupie. Masz może jakiś katalog części do tego , albo orientujesz się czy uszczelniacze można kupić w jakimś zestawie? W którym miejscu znajduje się zawór nadmiarowy bo go nie widzę, albo nie rzucił mi się w oczy.
Dwie najbardziej prawdopodobne opcje to: 1. Pierścienie 2. Głowica tj. uszczelniacze. Nie widzę za bardzo związku wymiany wtryskiwacza z pobieraniem oleju. Kompresja przy pobieraniu oleju przez dół silnika będzie zawsze(albo prawie) bo olej doszczelnia dół, i efekt jest taki, że kompresja jest. Jest jeszcze 3 opcja, czyli odma.
Jak myślisz , zawory czy pierścienie ? Co to ma za znaczenie? I tak trzeba głowice zrzucić wiec wtedy godzina roboty wiecej i tłoki masz na wierzchu. Nie licz na to że wymienisz uszczelniacze na prowadnicach i będzie dobrze. Jak znam życie to zawory latają luźno w prowadnicach i wymiana uszczelniaczy nic nie da. Głowica do zrzucenia i do sprawdzenia...
Hmm. To skoro tak, to dobra i zła wiadomość. Zła, bo autko nie naprawione do końca ( przyczyną mogą być np.: pierścienie tłokowe, uszczelniacze zaworowe). A dobra to taka, że masz fakturkę i zawsze możesz próbować jakoś się dogadać z mechanikiem, skoro pojechałeś do niego z powodu zanikania poziomu oleju. Faktem jest, że skoro walnięta była uszczelka,...
zmieniałem uszczelniacze bez ruszania głowicy Potwierdzam, że da się to zrobić (robiłem), ale istnieje ryzyko ugięcia zaworu. Tak jak Robokop pisze, czasami zamek nie chce puścić i trza go młotkiem... No i w ów czas właśnie jest to ryzyko. Po co ryzykować, skoro: Ale przy okazji chciałbym gwintownikiem poprawić gwint od świec i tu będzie najwygodniej...
Przy takim przebiegu i latach oddał bym głowice do zrobienia czyli uszczelniacze dotarcie zaworów planowanie.
Polecamy wymianę głowicy... Nie słyszałem o uszczelniaczach sklejających pękniętą głowicę.
Jeśli 143 km to n42 b20. Kupiłeś auto na wygląd nie myśląc o silniku a to jedna z najbardziej awwryjnych jednostek. Jeśli miga check, to problem nie jest błachy. Nawet nie jedz z tym do pierwszego lepszego mechanika, bo diagnoza tego silnika nie jest łatwa i przeciętny mechanik będzie wymieniał wszystko po kolei. Problemem w tych silnikach są uszczelniacze...
cześć moje tico po zerwaniu paska rozrządu okropnie dymi i bierze olej w pierwszej głowicy zostały wymienione pogięte zawory i uszczelniacze lecz nadal dymiło i brało olej teraz została wymieniona głowica i zostały założone nowe uszczelniacze zaworowe i na tej głowicy tez dymi cała reszta silnika jest sprana tylko cały czas jest coś z tymi głowicami...
Skomplikowany nie jest...to prosta ośmiozaworowka ale wymaga pewnej wiedzy i odpowiednich narzędzi.Mnie kompleksowy remont po znajomosci wyniósł 1,5tys.. Dodano po 3 z tego co pamietam 400; planowanie i wymiana uszczelniaczy głowicy
Litr oleju na 1000 km to kwalifikuje silnik do naprawy. Możliwe, że tylko uszczelniacze zaworowe. Ja bym zdjął głowicę, oddał do obróbki, przy okazji rozwiązałbym sprawę uszczelki pod głowicą. Gdyby nie ten ubytek oleju, można by dalej zastanawiać się nad słusznymi sugestiami Kolegi 1133.
Wymieniłeś uszczelniacze na wysokim ciśnieniu , a zostały ci do wymiany uszczelniacze na niskim ciśnieniu oraz uszczelniacze olejowe i oringi na głowicy .
Da się zrobić na silniku .Nie trzeba ściągać głowicy.
Metoda na sznurek i nie tylko opisywana w necie poczytaj sobie
Witam! Miałam delikatną dziurkę w uszczelce pod głowicą. Wlałam preparat "K-SEAL uszczelniacz chłodnicy, głowicy". Zaszła jakaś reakcja chemiczna i robi się teraz cholerna piana (jakby ktoś wlał szampon do wody). Układ był płukany gorącą wodą z 10 razy i nadal nic. Jakiś pomysł na wyczyszczenie tego? Jakiś preparat sprawdzony? Z góry dziękuję za pomoc...
Nie jest mozliwe wyjecie glowicy bez wyjecia silnika. Łancucha sie nie rozpina tylko wyjmuje walki rozrzadu i potem wyjmuje glowice. Przy okazji zrob docieranie wszystkich zaworow, oczywiscie wszystkie uszczelki "Top end" do wymiany na nowe
Spaliny w układzie napisałeś.Może być uszczelka może być np chłodnica egr.A nawet pęknięta głowica kto to wie?Olej w układzie może być chłodniczka oleju i prawie na 90 procent uszczelniacze w głowicy.
Wymiana uszczelniaczy bez demontażu głowicy jest możliwa, trochę upierdliwa robota. Przez otwór świecy napompuj 8 atmosfer (jak zawory szczelne to będzie git). Ja bym zdemontował głowicę :)
A to coś nowego. Bezkolizyjne diesle też są? Co do śrub głowicy - obligatoryjnie nowe. Nie ma czegoś takiego jak powtórne zakładanie starych i nie ma to związku z możliwością urwania. Przy okazji uszczelniacze zaworów sobie wymień.
Witam, poszukuje fachowca do wymiany uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy. Najlepiej w okolicach trójmiasta. Pozdrawiam
Ale wymieniałem uszczelkę pod głowicą i cłą głowica była remontowana popychacze uszczelniacze itp,ale tak było i przed remontem głowicy.
Mechanik rozbierze i Ci powie. Planowanie głowicy, nowe uszczelki, śruby i uszczelniacze zaworowe to jest min. Reszta wyjdzie po rozbiórce.
Szanowny kolego Mich431.Sprawa jest jasna.Mając odmę i przewietrzanie silnika masz olej w filtrze to znaczy,że pierścieni zgarniające i nie tylko są do wymiany.Można spróbować wymienić uszczelniacze zaworów.Wszystko zobaczysz po zdjęciu głowicy.Zobaczysz nagar w cylindrach,zapieczone pierścieni,zużyte uszczelniacze,no i nieszczelne zawory.Jak zdejmiesz...
Wymiana uszczelniaczy + zrobienie głowicy. Tester kolegi był można powiedzieć, lewy na nowym głowicę pokazało.
do uszczelniaczy nie ma konieczności zdejmowania głowicy no chyba , że przy okazji pierścienie. ale jak masz zdjętą, to demontujesz zawory i widać uszczelniacze. wyciągasz stare, wciskasz nowe, uzbrajasz głowicę i gotowe.
Do wymiany mam też jeden wałek porysowany na prowadzeniu w głowicy do tego komplet zaworów uszczelniacze itp. Myślałem nad głowica po regeneracji
Uszczelniacze zaworów prawidłowo zamontowane?
ja za 100 zl mialem planowana glowiece , wymieniane prowadnice , docierane zawory wymieniane uszczelniacze , glowica 8v
Czytam, a 550 to cena za wymianę uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy. To propozycja warsztatu, w którym zakładałem gaz (z którego akurat jestem zadowolony). Płacić dwa razy nie chcę, myślałem, że można zacząć od uszczelniaczy, a jak to nie pomoże, to dopiero wtedy wziąć się już za całość (i wtedy już uszczelniacze byłyby zrobione).
1-Zdjęcie głowicy i ocena zaworów ,gniazd zaworowych prowadnic zaworów i tulei cylindrów. 2-W tych silnikach często psuje się uszczelka głowicy(metalowa) 3-Warsztat daje gwarancję na usługę. Można wymienić same uszczelniacze bez zdejmowania głowicy ale to tylko kilka śrub mniej niż z zdjęciem czapki.I będzie porządnie.
Uszczelniacze na pompowtryskach (ewentualnie gniazda w głowicy) pompa tandem do sprawdzenia.
Wycieków na zewnątrz silnika nie ma. Zauważyłem jednak że gdy wymieniałem olej oraz wszystkie filtry oczywiście we własnym zakresie że filtr powietrza jest delikatnie namoczony olejem nie cały lecz w pobliży przepustnicy po zaglądnięciu w nią widać było na ściankach olej. Kopcenia nie widać na wolnych obrotach jednak jeden z kolegów który kiedyś tam...
Stwierdzono naocznie i namacalnie - AS 13157. Komplet oringów, uszczelniaczy zaworu głowicy, tłoka, listwy wraz z teflonowymi wkładkami i simmeringami. Zamykam.
Katalizatory są prawie że wiecznie. A ty masz zużyte uszczelniacze zaworowe lubi sama głowica z prowadnicami jest zużyta.
W tym silniku zrób głowicę, uszczelniacze, docieranie zaworów- weryfikacja prowadnic zaworowych. I pierścienie do wymiany.
A tego HD690 dużo by kosztowało zreanimować ? Kupiłem bo silnik sprawny, jest wyłącznik stycznik itp ale i tłoki do wymiany bo czuć w dotyku że wyślizgane po uszczelniaczach i brakuje głowicy. W Karcher effect w B-stoku powiedzieli że z 2k5 zł trzeba co najmniej i już jakiś hd jednofazowy by za to był chyba że chcą po prostu wyruchac na grubą kasę ....
Witam, mam problem z myjką Karcher K7 full Control plus W myjące uszkodzone były uszczelniacze pompy i głowicy przez woda przedostawała się do przekładni z olejem a stamtąd olej wydostawał się poprzez uszczelniacz na wirnik silnika. Wirnik i stojan były nasączone olejem. Rozebrałem to, wyczyściłem ile mogłem, wymieniłem wszystkie origni w głowicy, uszczelniacze...
Pierścienie Goetze ( chyba tak to się pisze ) lub polska Prima. A to czy tłoki i szlif trzeba robić okaze się po zdjęciu głowicy....
wiec z checia bym to naprawil tylko nie wiem co dokladnie jest i jakie mogą byc tego koszty, Bez rozebrania silnika można strzelać (Pierścienie, uszczelniacze zaworowe, głowica, gładzie cylindrów) Koszt od 500-2000zł.
Silnik do wymiany. Uszczelki pod głowicą praktycznie nie ma, uszczelniacze.... masakra, głowica do wymiany i do tego krzywe koło. Znalazłem silnik taki sam z przebiegiem 210 tys. km. za 700 zł -sprawdzony już. W przyszłym tygodniu wymiana. Dzięki za odpowiedzi koledzy! :-) temat do zamknięcia.
Jeśli już zdjęta jest głowica to przydało by się także uszczelniacze zaworów wymienić.
Przeprowadzę remont ale nie generalny bo to jest nie opłacalne. Zrobię planowanie głowicy dotrę zawory i wymienię uszczelniacze no i sprawdzę głowice ciśnieniowo. Jak już planujesz robić górę to z własnego (niestety) doświadczenia polecam zweryfikować tłoki, cylindry, pierścienie i panewki. Żeby się nie okazało, że te komponenty się pomału kończą....
Witam Jak olej nigdzie nie wycieka to opelek go spala i wymiana uszczelniaczy zaworowych za wiele nie pomoże tylko kompleksowa naprawa pierścienie+głowica
według mechanika uszczelniacze pod głowicom To żart? Pytałem o Wał był ustawiony?
A co ten tłok taki podziobany? Połóż głowicę do góry zaworami i nalej mleka. Jak szybko spłynie to umyj po wysokim ciśnieniem, rozbierz głowicę, dotrzyj zaworki i wymień uszczelniacze. Robisz dla siebie. Ruszałeś świece czy mi się wydaje że dwie są mniej wkręcone?
Chciałbym tym samochodem pojeździć bo zrobiłem w nim na prawdę sporo rzeczy mechanicznych takich jak :wymiana świec ,przewodów zapłonowych, rozrusznika ,paska klinowego ,paska rozrządu z pompą , oczywiście olej termostat jak powyżej wymieniłem wszystkie filtry oraz został cały pomalowany heh zależy mi na tym aucie . Remont silnika mniej więcej jaka...
Pobór takiej ilości oleju, a i wynik z badania diagnostycznego wskazuje jednoznacznie że: Do remontu głowica (zawory, uszczelniacze) Pierścienie tłoków też do oceny przez fachowca po rozebraniu całości. To są najbardziej newralgiczne punkty gdzie "znika" olej w takiej ilości. No chyba, że są jeszcze jakieś widoczne wycieki oleju widoczne gołym okiem.
To masz problem w głowicy, albo uszczelniacze pompowtrysków, sam pompowtrysk, lub pęknięta głowica, lub gniazda pompowtrysków. A wogóle podasz kod silnika? Czy to BKC czy BLS ?
Rudi weź się za śpiewanie, bo z mechaniką chyba Ci nie wyjdzie, z czytaniem też kiepsko, za takie pytanie dostaniesz ostrzeżenie. chyba, że to elektroturbo. Ale dziś pierwszy kwietna i cuda się dzieją na Elce. 2 litry na setkę to całkowity brak uszczelniaczy (kamyki) Turbo sprawdzasz manometrem na ciśnienie, a jak odkręcisz przewód powietrzny to zobaczysz...
Najpierw zmieniaj uszczelkę, póki nie zniszczyłeś głowicy, jeśli kilkukrotnie mocno przegrzałeś silnik, poszukaj sobie innego, koszt naprawy będzie zbyt wysoki. Jeśli nie przegrzałeś, zdejmuj głowicę, i wymieniaj uszczelkę, głowica do planowania, przy okazji warto wymienić uszczelniacze zaworów.
Szukam informacji jak wymienić uszczelnicze zawrów w mazdzie 6 silnik 2.3 l (166 KM). Czy do tego trzeba demontować głowicę? mazda 6 2003 silnik L3 2.3 l 166 KM Mam taką mazdę z gazem, kupiłem ją gdy miała 132 tkm, obecnie ma 200 tkm Niestety, od kilku tygodni dymi na niebiesko przy rozruchu (na ciepło nie dymi), no i bierze sporo oleju.
Przy takim spalaniu oleju wymiana uszczelniaczy nie pomoże, znam dobrze te konstrukcje, przerabiałem na początku takie zabiegi, pomogła wymiana pierścieni. LPG w aucie?
Po ściągnięciu głowicy wszystko się okaże. Można spróbować najpierw wymienić same uszczelniacze trzonków bez ściągania głowicy.
Witam, mam ogromny problem z E46 M43TU19. Otóż problemy zaczęły się ze zaczęło wywalać płyn chłodniczy okazało sie ze jest pęknięta chłodnica, chłodnica została założona nowa nissens i nowy korek zbiorniczka wyrównawczego problem ustał lecz waz górny był bardzo twardy. Zdecydowałem sie oddać samochód dodatkowo na wymianę uszczelki pod głowica, wiec...
Kolego przy silniku od ax-a żadnych niespodzianek nie ma także z głowicą na pewno sobie poradzisz. Na pewno do wymiany uszczelka pod głowicą no i obowiązkowo planowanie głowicy (ok 50zl) ale najlepiej zawieź ta głowice do sprawdzenia do jakiegoś zakładu sprawdza zawory, szczelność ew. wymienia uszczelniacze (mysle ze 300zl spokojnie wystarczy na cale...
Mechaniczna pompka paliwa do gaźnika, jak tą dziurką leci olej to znaczy, że puścił uszczelniacz na trzpieniu popychacza.
Szlifu nie było bo wszystko nominał i zostały założone standardowe panewki główne jak i korbowodowe. Głowica zrobiona na gotowo tzn. planowanie, sprawdzanie szczelności, wymiana uszczelniaczy zaworowych, docieranie zaworów, sprawdzenie gniazd zaworowych, regulacja zaworów. Głowica skręcona na nowych śrubach.
uszczelniacze na bank głowica do sprawdzenia
Na początek uszczelka pod głowicą, uszczelniacze zaworów, pierścienie. Później regeneracja gaźnika. Maluch za bardzo nie może kopcić na biało, raczej siwo-niebiesko.
Ja nie ruszał bym silnika do samej wymiany uszczelniaczy, chyba że uda Ci się zrobić bez demontażu głowicy. Zasada jest taka uszczelnisz górę, puści dół i zrobi się 2 litry na 1000 km.
To w końcu jak jest 1.6 L, czy 1.6 tdi ?, pytanie do autora, wiesz co piszesz chociaż?. Dużo sadzy w EGR oznacza: Wtryskiwacze za dużo podaje paliwo niż powinno, sprawdź komputerowo ilość dawki paliwa. Nieszczelność na zaworach przez uszczelniaczy w głowicy. Nieszczelność turbiny.
głowica była planowana ?! Uszczelniacze na zaworach wymieniane ?!
Na czym polegała ta naprawa głowicy skoro nikt nie sprawdził stanu prowadnic? Głowica do demontażu, wyjąć zawory i sprawdzić luzy na prowadnicach. Jak masz luzy na prowdanicach to uszczelniacze możesz co dziennie wymieniać i nic to nie da. Proponuje wymienić pierścienie po zrobieniu głowicy. Czasem po uszczelnieniu góry okazuje się zę silnik który nie...
Hej. Mam następujący problem z moim Fiatem. Niedawno została wymieniona uszczelka pod głowicą, póżniej okazało się że cała głowica musi być wymieniona, znajomy mechanik wymienił w niej uszczelniacze zaworów. Podczas planowania głowicy była sprawdzona pod kątem szczelności zaworów. Uszczelki pod wtryskiem i termostatem nowe. Ciśnienie na cylindrach równe....
Uszczelniacze zaworowe można zmienić bez ściągania głowicy silnika. Natomiast w przypadku Twojego silnika zazwyczaj oprócz uszczelniaczy potrafią być zużyte prowadnice zaworowe oraz zapieczone pierścienie.
Jak była głowica zrobiona? Tylko planowanie i uszczelniacze czy kompletnie całą?
Zanieś tę myjkę czym prędzej do serwisu, dopóki jest co ratować. Bladego pojęcia nie masz jak to działa. Masz zamienioneo uszczelki prowadnic tłoków z uszczelniaczami ciśnieniowymi, nie ma prawa to działać. W dodatku te uszczelniacze ciśnieniowe, mają być wargami w stronę zaworków.
Te silniki nie mają uszczelniaczy zaworowych. Od 1992 w FL od numeru silnika 6621475 miały uszczelniacze a w starego typu głowic montowali np. z CC :D Nie wiesz na 100% jakiego typu głowica tam siedzi :D Do autora: A sprawdziłeś chociaż ten silnik, że chcesz wymieniać pierścienie? Może dół być dobry i ten Twój "remont" tylko pogorszy wszystko... jeryy3...
No byłem i sami nie wiedzą mówią że naj lepiej kapitalne zrobić w takim starym aucie to trochę mija się z celem bo uszczelniacze sciepie bez ściągania głowicy ale też nie wiadomo czy to jest to czy nie tak zacza kopiec jak wyczyściłem odmę i jak odkrece korek to zasysa renke
Witam. Mam Seata Leona 1.4 MPI 16V z 2011 r. Wymieniane były pierścienie tłokowe, bo kopcił dość mocno. Głowica była planowana, uszczelniacze zaworowe nowe. Zawory poddane docieraniu. Uszczelka pod głowicą nowa. Złożyłem wszystko do kupy, śruby podkręcałem: 40 Nm, 60 Nm i 2 x 90 stopni. Po odpaleniu, po jakimś czasie, z układu wydechowego pluje wodą...
Zły montaż uszczelniaczy, lub uszczelniacze do du.... Głowica w górę tak czy inaczej.
Da się wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy: http://forum.samnaprawiam.com/wymiana-us...
simson uszczelniacz uszczelniacz wypycha uszczelniacz uszczelniacz maglownicy
wyciek oleju pompy wspomagania obiektyw sigma xmega eeprom
integra tylko zegar uniden ubc125xlt
Lokalizacja przekaźnika pompy paliwa w VW LT 2.5 Oleo Mac 937 - Silnik się nagrzewa i strzela w gaźnik