Witam! Miałam delikatną dziurkę w uszczelce pod głowicą. Wlałam preparat "K-SEAL uszczelniacz chłodnicy, głowicy". Zaszła jakaś reakcja chemiczna i robi się teraz cholerna piana (jakby ktoś wlał szampon do wody). Układ był płukany gorącą wodą z 10 razy i nadal nic. Jakiś pomysł na wyczyszczenie tego? Jakiś preparat sprawdzony? Z góry dziękuję za pomoc...
W końcu nadeszła ta "wiekopomna chwila". Po prawie roku od zakupienia sprężarki HS-21 na znanym serwisie aukcyjnym, po prawie roku zabieranie się za to zadanie się zebrałem i zacząłem składać do kupy kompresor ale po kolei jak się zaczęło. Przysmyczyłem stary polski kompresor od sąsiada, właściwie sąsiadki. Stał u niej w garażu i tylko jej zawadzał...
Helicoil, jak wystarczy "mięsa" to polecam (a powinno). Swoją drogą nie wiem co trzeba robić, żeby uszkodzić te gwinty. Podejrzewam, że ktoś dokręcał dekiel na dociśniętym stożku... W razie czego używana głowica to grosze, pasuje również z mniejszych wersji. Zawory jeśli rozgrzebiesz to musisz dobrze doszlifować, bo może być gorzej. Ja bym generalnie...
Walka z fsi ciag dalszy. Sprawdzajac katalogi uszczelniacz walu z obudowa jest ten sam co w mpi , czujnik też. Tak wiec dokupilem komputer silnika od mpi lecz.. kostki złącza sa te same. Ale teraz pin out napewno inny i po stronie zasilania sterownika i po stronie silnika. Oczywiscie zrobilem immo off.. ale boje sie podpiąć puki nie porównam pinow....
Jesli niemasz konkretnego zeszytu serwisowego na ten temat co jak, w jakiej kolejnosci etc to twoja odpowiedz niewiele pomogla😏 Mam ELSE. Wiesz co to jest? Widzę, że jesteś taki "wesołek", więc już Tobie tłumaczę jak krowie na rowie: Musisz rozpiąć rozrząd, ściągnąć górę z wałkami rozrządu. Zostanie sama głowica z pieskami i hydroregulatorami. To też...
właśnie chodzi o to że duł jest oki tłoki całe korbowody niepogięte a ja by był pęknięty blok to wy albo olej szedł do płynu chłodniczego albo na odwrót a wszystko jest oki tylko cały czas jest coś z ta głowica ja juz jestem głupi dlatego założyłem ten temat może znajdzie sie ktoś kto mi pomoże w obu były zmieniane uszczelniacze ale na komplecie uszczelniaczy...
Witam. Mam problem z passatem z silnikiem BXE. Jakiś czas temu urwał się zawór na pierwszym cylindrze co skutkowalo uszkodzeniem głowicy i tłoka. Głowica została wysłana do regeneracji, za pierwszym razem okazało się ze zawory za dużo wystają i spotykają sie z tłokami, po poprawce bylo podobnie. Zawiozłem glowice do innego zakładu gdzie stwierdzili...
Szczerze mówiąc to ja bym głowicę zrzucił. Tam masz rozrząd na popychaczach więc rozrządu nawet nie będziesz ustawiał. Wypucować głowice skontrolować dać do planowania można zrobić próbę szczelności na naftę skontrolować przylgnie jak będzie trzeba to dotrzeć zawory na "wiertarkę i wężyk paliwowy. Skontrolujesz od razu gładź i kanały cieczy chłodzącej...
Mozesz zrobic sam. Odkrecic uszczelnic cienko msa i zakrecic powrotnie. Najlepszym i najskuteczniejszym zamiennikiem do mas uszczelniajacych jest SILICON do USZCZELNIANIA KOMINKOW. Tzn,mozna kupic tam gdzie sprzedaja kominki, i wyposazenie. Odporny na temperature i oleje. Ponadto latwo nim uszczelnic wszystkie uszczelki, Pokrywy motoru, skrzyni biegow...
Silnik jest OK, 2 mc temu wymieniłem uszczelniacz na kole pasowym, upocony jest od strony sprzęgła, ale to nie wyciek, tylko upocenie. Właśnie te gumki też mi chodzą po głowie, ale 4 lata temu upalił mi się zawór i głowica była robiona... Więc chyba można wykluczyć.
Uszczelniacze zaworowe, prowadnice, zawory, pierścienie, tłoki, cylindry, odma. To są tematy do sprawdzenia. Generalnie głowica do góry i weryfikacja pieca.
Coś mi się wydaje że te uszczelniacze sobie tam latają, nie zostały poprawnie osadzone. Jeśli wszystkie świece masz w oleju to nie jest to kwestia słabego ciśnienia. Jeśli kopcenia przed wymianą nie było, to sprawa prosta, trzeba zareklamować usługe u mechanika, jak słusznie zasugerował Ireneo, i nie ma czegoś takiego jak jazda żeby się uszczelniło,...
Sam też teraz wymieniam uszczelkę pod głowicą przy okazji robiona jest głowica docieranie zaworów wymiana uszczelniaczy itd. Moje koszta są śmieszne ponieważ płace tylko za cześci cała głowica wyniesie mnie około 450zł. Powedź ile ta E3 ma przejechane bo patrząc na zdj. to faktycznie jak by ktoś oleju nie wymieniał i jak moge coś doradzic to uważaj...
Patrząc na odpalonym autko pokazuje ze czujnik podaje właściwe parametry względem wału Jakie? Podeprzyj się vcds. silnik blok wartości 004. Wymieniałeś uszczelniacz na wale od strony skrzyni biegów? Sprawdzę i podam. Uszczelniacz był przekładany, ze starego więc został stary. Dodano po 3 Błąd czujnika wałka powoduje właśnie problemy z odpalaniem. Nie...
Głowica jest właśnie u fachowca, który miał sprawdzić czy nie jest pęknięta a jak nie jest to wymienić uszczelniacze i splanować. Te kłęby dymu i ubytek chłodziwa jest mi znajomy więc zobaczymy co będzie. W każdym razie jutro ok 14 mam dzwonić i będzie werdykt Edit: Odebrałem głowicę, okazało się że nie była pęknięta. Wymieniono mi uszczelniacz i splanowano...
Porównaj to dymienie z sąsiada samochodem czy jest takie samo czy u ciebie jest większe.Z biegiem lat niewielka część płynu odparowuje , choć układ z założenia jest szczelny. Gorzej jeśli płyn znika w szybszym tempie – np. w ilościach zauważalnych każdego dnia. Jeśli znajdziemy miejsce wycieku – wystarczy usunąć nieszczelność, uzupełnić...
U mnie robią 50zł od dziury szlif z dotarciem + zawór + uszczelniacz i to jest tanio. A skoro auto kompresji nie miało to głowica do zrobienia raczej była. POzatym autorze , te co to robi wygląda na ogarniętego w skąłdaniu silników czy konjobijca. Dodano po 2 Witam Co było przyczyną braku kompresji? Widoczne ubytki w zaworach na nafte? Czy przyczyna...
Właśnie to jest ten cholerny dylemat, gdy chce się u mechanika przy takim problemie samą diagnozę.., bo każdy rzuca w ciemno że upg, głowica lub uszczelniacz zaworowy, i każdy chciałby odrazu ściągac głowicę.., a to już jest dla mnie wydatek.., jak się okaże że upg w porządku, a problemu nie rozwiązano to i tak za robote zapłacisz . Lpg w tym samochodzie...
Od dwóch miesięcy jestem posiadaczem scenica RX4 2.0 16v. Po wymianie kompletnego rozrządu i simeringów, pojawił się wyciek oleju. Mechanik zdiagnozował wyciek simering na wałku ssącym albo KZFR. Po rozebraniu sprawdził wszystko okazał się simering. Wyminił uszczelniacz na następny nowy i przestało się lać. Po złożeniu rozrządu, wymienił olej i filtry...
A śmierdzą te spaliny palonym olejem (taki charakterystyczny zapach starego diesla)? Jeśli tak, to oznacza że Twój silnik spala duże ilości oleju - albo rozpadł Ci się uszczelniacz zaworowy, albo rozpadł się pierścień zgarniający olej. W każdym razie do sprawdzenia głowica - tak czy owak wymień wszystkie uszczelniacze (bo to tanie). A jeżeli to nie...
Powiem coś o lagunie : Czy bity ? -Sprawdź spasowanie maski ( ciężko ją spasować ) ( fabrycznie ideał co do milimetra) -Sprawdź drzwi czy uszczelka idealnie przylega po zamknięciu, nie powinno być dwóch śladów wytarcia na lakierze , nie powinna wystawać za obrys samochodu i być za glęboko ( fabryczne są b.dobrze spasowane) -Tylnią maskę sobie olej ciężka...
Tylko nie daj sobie wmówić, że do wyciągnięcia uszczelniaczy trzeba zdejmować głowicę. Owszem serwisówki tak radzą, bo inaczej nie ma jak podeprzeć zaworów do odpięcia sprężyn, jednak jak ktoś ma głowę na karku to sobie z tym poradzi bez ściągania głowicy.
Prawdopodobnie uszczelniacze zaworów do wymiany,szkoda że jak miałeś ściągniętą głowicę to fachowcy nie zajrzeli do uszczelniaczy.
Jest możliwe,bez problemu.
możesz wykrecić tą śrubę możesz też wymienić uszczelniacz na głowicy bez demontażu nastawnika ale jak odkręcisz głowice od pompy to już jej nie poskładasz bez wyciągania pompy , jest myk żeby to zrobić na aucie ale też nie jest łatwo
Wymiana uszczelki, planowanie głowicy, uszczelka kolektora ssącego oraz wydechowego, simering wałka rozrządu, ewentualnie uszczelniacze zaworowe przy planowaniu głowicy niech wymienią, kosztują grosze.
Przy takim przebiegu i latach oddał bym głowice do zrobienia czyli uszczelniacze dotarcie zaworów planowanie.
Moczysz sznurek w oleju, wsuwasz go przez otwór po świecy zostawiasz jeden koniec na zewnątrz. Dociskasz tłokiem do zaworów.
Jeśli by to były te mikro pęknięcia na głowicy czy jest możliwość zastosowania jakiegoś środka typu uszczelniacz?? Tylko wymiana/spawanie głowicy będzie skuteczne.
Taki efekt dają zużyte uszczelniacze na zaworach.
Tylko mogę zasugerować uszczelniacze zaworów lub uszczelka pod głowicą.
robię to w firmie i tam robią wszystko kompleksowo tzn.planowanie głowicy,frezowanie i docieranie gniazd zaworowych,wyniana uszczelniaczy na zaworach,poza tym sprawdzenie szczelności
uszczelniacze uszczelniaja kanaly zalilanie i powrot paliwa miedzy glowica a pompka, a wszystko od cylindra uszczelnia podkladka
Jak myślisz , zawory czy pierścienie ? Co to ma za znaczenie? I tak trzeba głowice zrzucić wiec wtedy godzina roboty wiecej i tłoki masz na wierzchu. Nie licz na to że wymienisz uszczelniacze na prowadnicach i będzie dobrze. Jak znam życie to zawory latają luźno w prowadnicach i wymiana uszczelniaczy nic nie da. Głowica do zrzucenia i do sprawdzenia...
Sama wymiana uszczelki pod głowicą z uszczelniaczami oraz dotarciem zaworów to koszt około 500PLN. Planowanie głowicy 50-100PLN plus ewentualne prowadnice i zawory oraz kpl uszczelek i uszczelniaczy. Ceny z okolic W-wy. Polecam zacząć od próby olejowej sprawdzisz wtedy pierścienie i tuleje cylindrowe (dla nie znających tematu - sprawdzenie ciśnienia...
No i oczywiście wymiana uszczelniaczy osłon drążków popychaczy.
Są głowice do innych baterii za kilka , czy kilkanaście zł. Są, owszem. Problem w tym, że na ogół te "fabryczne" są na tyle "specjalistycznie" wykonane, że niczym ich nie da się prosto zastąpić- a to gwint nie ten, a to długość nie ta, a to wieloklin na ośce nietypny :P Przerabiałem to z baterią zlewozmywaka (dwudziestoletni ale nadal piękny Dominox)...
Za taką cenę to pewnie głowicy nie splanuje, nie wspomnę o regeneracji głowicy /chociaż wymiana uszczelniaczy i sprawdzenie szczelności zaworów/.Uszczelka głowicy około 150zł, a gdzie reszta uszczelek, olej, płyn do chłodnicy i parę pierdoł co wleci po drodze? No chyba że ma napisane na szyldzie „remonty silników” i „inne cuda”...
A więc wygląda na to że,albo coś się dzieje z głowicą, albo poprostu uszczelniacz na zaworze wydechowym się rozleciał. Cudów nie ma.
Te silniki nie mają uszczelniaczy zaworowych. Od 1992 w FL od numeru silnika 6621475 miały uszczelniacze a w starego typu głowic montowali np. z CC :D Nie wiesz na 100% jakiego typu głowica tam siedzi :D Do autora: A sprawdziłeś chociaż ten silnik, że chcesz wymieniać pierścienie? Może dół być dobry i ten Twój "remont" tylko pogorszy wszystko... jeryy3...
Będę wymienial tłoki pierścienie panewki uszczelniacze głowica do planowania uszczelka zawory uszczelniacze zaworów rozrząd i to co jeszcze jestem w stanie wymienić tak by mi on posłużył a tym to się boję z domu ruszyć by mi gdzieś zaraz nie nawalił
ja za 100 zl mialem planowana glowiece , wymieniane prowadnice , docierane zawory wymieniane uszczelniacze , glowica 8v
Dobre to chyba sztuka te 500. Teraz liczyć wszystkie uszczelki i uszczelniacze. Dodatkowo jak głowica ściągnięta to przydałoby się ją obrobić to kolejne złotówki już lecą. Jeśli na tulejach będą duże progi to same pierścienie nie wystarcza. Jeśli wymiana tłoków na nad wymiar to i obróbka bloku. A skoro już tak silnik rozbebeszony to przydałoby się i...
Dwie najbardziej prawdopodobne opcje to: 1. Pierścienie 2. Głowica tj. uszczelniacze. Nie widzę za bardzo związku wymiany wtryskiwacza z pobieraniem oleju. Kompresja przy pobieraniu oleju przez dół silnika będzie zawsze(albo prawie) bo olej doszczelnia dół, i efekt jest taki, że kompresja jest. Jest jeszcze 3 opcja, czyli odma.
Hmm. To skoro tak, to dobra i zła wiadomość. Zła, bo autko nie naprawione do końca ( przyczyną mogą być np.: pierścienie tłokowe, uszczelniacze zaworowe). A dobra to taka, że masz fakturkę i zawsze możesz próbować jakoś się dogadać z mechanikiem, skoro pojechałeś do niego z powodu zanikania poziomu oleju. Faktem jest, że skoro walnięta była uszczelka,...
Olej znikał przez pierścienie lub prowadnice zaworów, bo maluch dymił. Pierścienie wymieniłem ale nie jestem pewien czy to one nawalały więc pytam o te uszczelniacze. Bo nie chce znowu odkręcać głowicy jak nadal będzie dymił. Skoro widziałeś tłoki to powinieneś wywnioskować czy winne pierścienie, dziwię się że same pierścienie wymieniasz w czasach...
Litr oleju na 1000 km to kwalifikuje silnik do naprawy. Możliwe, że tylko uszczelniacze zaworowe. Ja bym zdjął głowicę, oddał do obróbki, przy okazji rozwiązałbym sprawę uszczelki pod głowicą. Gdyby nie ten ubytek oleju, można by dalej zastanawiać się nad słusznymi sugestiami Kolegi 1133.
Uszczelniacze uszczelniaczami. Mam podejrzenia graniczące z pwnością, że przyczyna brania oleju leży gdzie indziej.
Powiedziano mi że jak wzrośnie to wina pierścieni więc dałem ciała... Czy to się tyczy uszczelniaczy czy głowica do robienia...?
Przeprowadzę remont ale nie generalny bo to jest nie opłacalne. Zrobię planowanie głowicy dotrę zawory i wymienię uszczelniacze no i sprawdzę głowice ciśnieniowo. Jak już planujesz robić górę to z własnego (niestety) doświadczenia polecam zweryfikować tłoki, cylindry, pierścienie i panewki. Żeby się nie okazało, że te komponenty się pomału kończą....
simson uszczelniacz uszczelniacz uszczelniacz maglownicy wypycha uszczelniacz
ferroli zasobnik 500gb seagate barracuda zadanie rozwiazania
philips 43put6101 wyrównanie podłogi
Mały grzejnik DIY z cegły szamotowej i świeczki Restart komputera przy wyłączaniu lodówki Samsung