Biała mazpojawia sie jak boimy sie kręcić silnik na obroty, max moment obrotowy w benzynce jest mniej więcej koło 4 tyś obrotów a kto w dobie oszczędzania kręci silnik do 5_6 tyś. Wystarczy jak sie nagrzeje silnik pociągnąć go ciut na obrotach i nie ma białej mazi sprawdzone doświadczalnie. Co do przelania oleju to tez bujda mój passat 2.0 16Vbrał...
prawdopodobnie problem w pierścieniach.Po remoncie głowicy zaczął ssać olej pierścieniami.
Dlaczego uważasz że Prestone to pierwsza liga? Popularne bo tanie i dobrze się reklamują. Nie ma żadnych uszczelniaczy które by dla silnika nie zaszkodziły!
Uszczelniacz tylny wału korbowego.
Starość słaba pompa, przypchany układ jakim uszczelniaczem. Jest trochę aut co mało lub słabo grzeją na jałowym.
Kup oryginał przy montażu należy zmierzyć ,,odsadzenie '' uszczelniacza ponieważ przy montażu jest mało tolerancji.
Witam!Podaj jaki twój Matiz ma przebieg.Objawy wskazują na uszczelniacze zaworów lub zużyte pierścienie tłokowe, wówczas z rury kopci na niebiesko.
Same uszczelniacze to mało,pierścienie jeszcze.
Krzyżak żeby pękł , to mało prawdopodobne . Raczej posypały się łożyska . :| Puścił uszczelniacz i narobił bałaganu . :|
A uszczelniacze zaworowe były wymieniane ? Dodano po 13 A uszczelniacze zaworowe były wymieniane ?
Do wymiany cylinder, tłok, łożysko igiełkowe korbowodu, uszczelniacze na wale, ewentualnie łożyska na wale. Przyczyna - za mało oleju w paliwie lub przekroczone obroty (wynikające z rozregulowania gaźnika lub nieszczelności silnika).
Jeśli nie możesz zidentyfikować wycieku zrób tak kup płyn do uszczelniania układu chłodzenia i po sprawie wiem to z autopsji miałem już dość szukania ciągle ubywało zalałem uszczelniacz i 6 miechów spokój .
Sam rozłożyłem sam złoże więc robota odpada. Części już zamówiłem wyczyszczę wszystko na nowo złoże i zapomnę o tym na dluższy czas. Wydaje mi się że wymiana samego uszczelniacza mało tu da bo skoro został naruszony to łożysko też już dostało po tyłku tym bardziej że czuje na nim bardzo drobny ale jednak luz
Witam... Jeśli bierze olej to w pierwszym rzędzie wymień uszczelniacze zaworowe. W Matizie są troszkę kiepskie, po jakimś czasie twardnieją i żre olej jak opętany. Koszt uszczelniacza to około 80gr za sztukę. Jak masz jakieś pojęcie o mechanice powinieneś dać sobie radę z wymianą. Chętnie służę pomocą, sam to robiłem jakieś pół roku temu. Pozdrawiam.
Za mało oleju w skrzyni. W wałku sprzęgłowym skrzyni jest uszczelniacz i tulejka z brązu, która jest prowadnicą pręta wysprzęglającego, przy takich awariach należało by je również wymienić
Trudno ocenić naprawę poprzedniego właściciela. Lub uszczelniacz wypadł teraz(mało ale prawdopodobne). Płukanki silnika to średni pomysł...
Pewnie takie "duże" zainteresowanie bo raczej mało kto się zastanawia z jakiego tworzywa jest uszczelniacz, który montuje - liczy się bardziej firma he he tak czy inaczej też będę obserwował temat - może się rozwinie.
właśnie chodzi o to że duł jest oki tłoki całe korbowody niepogięte a ja by był pęknięty blok to wy albo olej szedł do płynu chłodniczego albo na odwrót a wszystko jest oki tylko cały czas jest coś z ta głowica ja juz jestem głupi dlatego założyłem ten temat może znajdzie sie ktoś kto mi pomoże w obu były zmieniane uszczelniacze ale na komplecie uszczelniaczy...
Jak kolega chce tanio jeździć to może być 1.9 SDI. Ma tylko 68 koni, ale mało pali. W benzynowych 1.4, 1.6 często robię remonty, (pierścienie, uszczelniacze itd.) bo lubią pobierać spore ilości oleju.
masz do wymainy uszczelniacze na trzonkach zaworów, a może i prowadnice?
Okręć pokrywę alternatora i sprawdź kręcąc ręką za koło magnesowe, czy w ogóle silnik ma kompresję, czy nie przepuszcza za mocno kompresji przez pierścienie. Silnik mógłby stracić szczelność komory korbowej przez uszczelniacz od strony zapłonu, ale w tych silnikach to mało prawdopodobne aby uszczelniacz wyskoczył z gniazda. Prędzej ułamał się listek...
Dziękuję za porady jak mi się uda uporać z problemem to opiszę lecz podejrzewam po dłuższych przemyśleniach że to mogą być uszczelniacze mimo iż mało przepracował siłownik
Witam DAF XF 106 przed lift ucieka powietrze z APM. Z naczepą zawsze. Bez naczepy mało lub wcale. Zestaw naprawczy uszczelniaczy został wymieniony. Jakieś pomysły?
6 bar to już trochę mało. Pewnie uszczelniacze na wale mają już dość.
Tutaj to myślę że mając 1000zl w kieszeni, można zacząć pytać o wymianę uszczelniaczy. Chociaż pewno mało kto się podejmie.
Kup typowo pod pralkę: A na czym ta typowość wg Ciebie polega??? Większość uszczelniaczy ma po prostu podwójne wargi. Ja właśnie taki zamontowałem i smar poszedł w kieszonkę między wargami uszczelniacza. Z tej firmy są najlepsze uszczelniacze a się na firmie Stamar nigdy nie zawiodłem. Obyś miał rację, choć wcale to nie świadczy o tym, że uszczelniacze...
Ja znam ze 3 swoje zmywarki które na przestrzeni lat naprawiałem, o tych tulejach słyszałem, ale w rękach nie miałem. Ostatnio padła mi taka pompa, w ten sposób że łopatki wirnika odpadły od talerzyka napędowego. Widziałem też cieknące uszczelniacze, w niektórych da się to wymienić. Odpowiadając bardziej bezpośrednio, sprawdź kondensator bo to mało...
Wiadomo ze nie chce rozkręcać zaworów tylko śruby które łącza je z walkiem. Ok rozumiem przy skręcaniu wszystkiego ustawie kolo pasowe na zero według znaku i wtedy będę łączył zawory z walkiem. Śruby oczywiście wiem że dokręca się kluczem dynamometrycznym ale z jaka silą 80nm?? Zawory masz racje od razu doszlifuje specjalną pastą. I wymienię też uszczelniacze....
Luz c3 jest w tym wypadku zbędny a wręcz nie pożądany. C3 to luz zimnego łożyska kasowany pod wpływem temperatury silnika, tylko czy ten silnik aż tak się grzeje? Raczej nie. Kryte łożyska w silniku 2t to też nie do końca sensowne rozwiązanie. W końcu po to właśnie lejemy olej do benzyny by smarował, między innymi łożyska. Jeśli damy zakryte to benzyna...
Witam, problem polega na tym, że gdy odpalam, kopci na niebiesko-biało, ale bez przesady. Jak dam gazu więcej, to dymu jest tyle, jakby papieża wybrali. Po nagrzaniu silnika dym znika. Ściągałem rury od IC i oleju, praktycznie brak, bardzo mało. Odma ma coś do tego? Uszczelniacze zaworowe? Saab 93 1.9 TID 150 KM
Mało wiesz :) 720MX to dobra konstrukcja która powstała na bazie HD-650, wszystko zalezy w jakim jest stanie. Cieknie to uszczelniacze brak ciśnienia do przeglądu zawory i tłok.
Witam kolegów. Głowica wyremontowana,nowe uszczelniacze, uszczelki filtry i olej. Auto odpalone,chodzi równo, fajnie się wkręca na obroty.Wnioski: nie wiadomo którędy przedostawała się "mieszanka" (paliwo-olej) . Albo uszczelką pod głowicą,uszczelniaczami, lub (mało prawdopodobne) odmą,rozpylona "mieszanka"po przez wał korbowy, w postaci mgiełki zostawała...
C3 dobrze się sprawdzają w takich elementach jak rolki prowadzące i alternatory. Kwestia może być nieumiejętnego osadzania łożysk. Najlepiej wprasowywać, bo wbijanie ich młotkiem wymaga uwagi. Nieumiejętne nabijanie łożysk drastycznie skraca ich życie. Łącznie z tym że nowe łożysko, dopiero co nabite, już nadaje się do wymiany! 2ga sprawa, to że nie...
Upośledzony przepływ płynu przez nagrzewnicę - zakamieniona albo zatkana jakimś uszczelniaczem nagrzewnica, ew. za mało wydajna pompa wody.
Możesz zdradzić kto sprzedaje łożyska do pralki ze zgrzewanym zbiornikem skoro ich wymiary nie występują w katalogu części zamiennych? Mogłeś wpierw zapytać na forum jaki typ zbiornika jest w Twoim modelu: https://north.pl/karta/zbiornik-kompletn... Czy sobie poradzisz z naprawą to już...
witam gdy masz złe uszczelniacz zaworowe to samochód może brać olej i kopcić może intensywnie dmuchać odmą,korkiem wlewu oleju i bagnetem Brać olej tak, kopcić tylko jeśli to syntetyk a reszta mało prawdopodobna. a moze byc wtedy olej na tlokach i samochod ciezko odpalac albo w ogole? Nie, sprawny silnik spokojnie spali niewielkie ilości oleju.
W samym tłoku, a w zasadzie między tłokiem a uszczelniaczem zostanie tego bardzo mało. Olej tłoczony jest do cylindra siłownika i popycha tłok. W związku z tym należy pytać - ile oleju mieści się w siłowniku?
To mało wiesz, pompy mają uszczelniacze wysoko ciśnieniowe i dodatkowo zabezpieczone pierścieniem segerem nie ma prawa go wywalić.. A nawet gdy są obawy to wystarczy przełożyć srodkowy uszczelniacz i wtedy zmiana obrotów nie wpływa na simering..
W preparacie. Osiadł w rurkach nagrzewnicy i zmniejszył przelot. Niestety mało który uszczelniacz do chłodnic nie zatyka nagrzewnicy. Czeka Cię wymiana chłodnicy i płukanie układu chłodzenia, w ostateczności również wymiana nagrzewnicy. W BMW dodatkowo jeszcze mógł zapchać zawór sterowania nagrzewnicy (nie pamiętam czy w E36 był)
Witam. Wymontuj łożyska i uszczelniacz i do sklepu.Ten sprzęt jet mało popularny.
Może ciągnie olej przez uszczelniacze na zaworach albo pierścienie chociaż mało prawdopodobne.
a miarka oleju jest na pewno od tego silnika? może komuś się ułamała i założył jakąś inną? i lejąc na max stanu tak naprawdę przepełniasz i wykorbienia wału rozchlapują mocno olej? minimalny stan nie powinien mieć żadnego znaczenia, puki pompa zasysa olej nawet na zakrętach (więc nie zaświeca się nigdy na odpalonym silniku kontrolka ciśnienia oleju)...
Może łapać uszczelniaczem pompy lub sam smok o ile jest mało oleju . Może filtr jest zabrudzony syfem ?
Mało prawdopodobne by się przesunął więc możliwe że to fabryczne umiejscowienie tego pierścienia. Pierścień ładnie oczyść, ale delikatnie by nie zrobić w nim żadnych dołków i jeśli osad nie puści padem to tylko drobno ziarnisty papier wodny o gradacji nie niższej niż 800, 1000. Zmierz sobie jak głęboko wchodzi na tulejkę stary uszczelniacz przymierzając...
Zwykły uszczelniacz standardowy w sklepie hydraulicznym kosztuje jakieś 8zł. Mi to na zwykły uszczelniacz nie wygląda no ale może mało w życiu widziałem. Jak przywiozę to pokażę. Daj znać co z tego wyszło. Oczywiście że dam. :)
Witam! Mam dziwny problem z Matizem, otóż po kapitalnym remoncie głowicy tj. wymianie prowadnic zaworowych, zaworów, uszczelniaczy zaworowych, szlifowaniu gniazd zaworowych, planowaniu głowicy i wymianie uszczelki Matiz dymi delikatnie na niebiesko. Jaka może być tego przyczyna??? Czy problemem może być z aparatem zapłonowym, czy przyczyna może tkwić...
Raczej to nie wina uszczelniaczy. Rano dziś zapaliłem to po 15 sekundach zaczął kopcić na lekki niebieski kolor. Jak się rozgrzeje nie kopci chyba ze wciśnie się mocniej gaz
Na chwilę obecną jest to oklejone jakimś poxylinopodobnym kitem, który polecono mi w Castoramie, jako lepszy od Poxyliny. Poxylina jest bardzo dobrym uszczelniaczem ale lepiej nałożyć jej za dużo niż za mało a dodatkowo przedjej nałożeniem miejsce musi być idealnie suche. Do stycznia możesz ratować się kupując 1-2 opakowania Poxipolu. Wysusz dobrze...
Koledzy co do części to macie i nie macie racji z tym, ze powinno się mieć stare na wzór bo wszystkiego nie można mieć nawet do jednego typu ciągnika w zeszłym roku zmieniałem obudowę skrzyni biegów do C-360 dopiero za 3 razem przyszła dobra tylko problem w tym ze dwie pierwsze swoje wady ukazały dopiero po ich zamontowaniu. Kiedyś do trzydziestki wymieniałem...
Ogólnie fabryka przewidziała 0,2 i 0,5 to takie luzy powinny być. Na razie jak mało przejechałeś może kopcić, bo w wydechu jeszcze może być resztka niedopalonego oleju. Z czasem się wypali i nie powinien kopcić. Na razie odpuść sobie remoncik. Zawsze jest czas żeby go zrobić :)
Problem rozwiązany. W miejscu gdzie obudowa uszczelniacza styka się z misą, w jednym z rogów dałem za mało pasty uszczelniającej i tamtędy uciekał olej. Udało się to zrobić ściągając misę. Dzięki bardzo Pozdrawiam
Chodzi mi o doprowadzenie do maksymalnej szczelności zaworów znajdujących się w gniazdach. Czy uszczelkę pod głowicą należy potraktować jakimś uszczelniaczem? Doszedłem do momentu gdzie jeden cylinder próbuje gadać, ale to wciąż za mało do zapłonu. Wie ktoś jakie są koszta szlifowania zaworów? Bo szczerze mówiąc już nie mam na to cierpliwości. Jeszcze...
Panowie mam inne pytanie.Ja nie w temacie ale chcę kupić pralkę konkretnie miele z drugiej ręki. Pralka ma przeprawę 1600 h , padł Krzyżak, rzekomo sypane grubo proszku i skorodowal. Trudno uwierzyć ale może? Gość wymienił krzyżak na dożywotni niby ten lepszy ale zostawił oryginalne łożysko i uszczelniacz twierdząc że jest jak nowe bo pralka mało chodziła...
U mnie w esam 3500 jest tak samo. Czyli ustawie dużą kawę to może tylko setka wleci do filiżanki a reszta wody zlatuje na tackę. Brak możliwości regulacji napoju. Zauważyłem że z przepływomierza wody wylatuje kilka kropelek. Wymieniłem wszystkie uszczelniacze przesmarowalem i ciągle to samo . Proszę o pomoc co dalej robić?
Witam. A uszczelniacze zaworowe? Jak stoi przez noc to te kilka kropel oliwy spłynie. Nie zawsze ten dym czuć olejem - jak go mało w dodatku. Ale lejący wtrysk i padnięte świece dają podobny efekt tylko że on trwa ciut dłużej niż "moment" Pozdrawiam.
Odkręcasz pompkę i wyciągasz popychacz - pręt średnicy bodajże 5 mm. Można próbować z podkładkami/uszczelkami pod bakelitową podstawka pompy, im cieńsze, tym więcej popychacza wystaje. Co do regeneracji gaźnika , to kup ośkę wraz przepustnica ( ale tylko wtedy gdy są problemy z wyregulowaniem biegu jałowego). A to że żre olej, to tylko Polonez, mało...
Czegoś nie łapię. Nie dymił a teraz nagle po zdjęciu i złożeniu wałka uszczelniacze puściły? Jakoś to mało możliwe. Odpal to i niech się wysmrodzi, mi się wydaje że może nalało ci się oleju gdzieś w dolot i go połknęło i stąd ten dym. Taka ilość dymu oznacza "hektolitry" oleju w cylindrach.
Jak w temacie dzisiaj zauważyłem wyciek oleju pod scenikiem . No to pod auto i diagnoza leje się olej ze skrzyni przez uszczelniacz prawej półosi . Za bardzo nie wiem jak za to się zabrać . Nadmieniam że mechanika nie jest mi obca naprawy tego typu jak wymiana sprzęgła matiz[demontaż skrzyni biegów] , ostatnio przy sceniku nowe zabezpieczenia prawej...
Witam. Otwór można rozwiercić tak jak koledzy mówią lecz ja uważam to za nieco trudne rozwiązanie i mało wykonalne w domowych warunkach. Od czego jest ten siłownik? Jakie ma wymiary? Daj zdjęcie niego. I powiec do czego chcesz go wykorzystać. Skoro jeden z otworów w siłowniku jest mniejszy to siłownik zapewne pracował przy małym przepływie oleju(możliwe,...
No raczej wszystkie były wymienione... A jeśli wtryskiwacz polewałby za dużo albo za mało?
17mm to trochę mało. Peszel 20mm Użyj cieńszego peszla, albo rozwierć nakrętkę dławika, usuń wnętrzności uszczelniające i użyj silikonu, a najlepiej uszczelniacza kauczukowego.
To też moje gdybanie..choć np.w pilarkach parokrotnie spotkałem się z takim zachowaniem silnika.Z reguły wtedy gdy uszczelniacz zaczyna szwankować.Większe obroty wpływają na szybsze ujawmienie się nieszczelności,a przy wolnych to znika.Wraz ze wzrostem ich zużycia są coraz większe trudności ze stabilną pracą nawet na niskich obrotach a potem w ogóle...
Dzień dobry. Jestem na etapie wymiany uszczelniacza półosi lewej w A6 C5 2.4 manual, napęd na przód. Odkręciłem półoś od flanszy wchodzącej do skrzyni. Niestety, aby dostać się do uszczelniacza potrzeba wyjąć tą flanszę. Między odkręconą półosią a tą flanszą jest na tyle mało miejsca, że chyba nie da się wyjąć tej flanszy. Czy orientuje się ktoś z Was...
No to że miarki nie ma to ciekawe. To ile oleju to mało wazne ciekawe czy uszczelniacz jest na wałku. Z tyłu powinien być przelew więc nawet jak nalejesz za dużo to wyleci a do pompy 60-ki wchodzi 1 litr.
Uszczelniacze zaworowe? W dieslu to raczej mało istotne... Trzepnąć Ci ostrzeżenie za pisanie bzdur? Robiłeś kiedyś takie silniki?
mrrudzin jeśli ci nie leje olejem z uszczeniacza to ja bym ich nie ruszał. Miałem podobna sytuacje przy wymianie paska mechanik polecił wymianę uszczelniacza na wale więc się zgodziłem chociaż silnik był suchy. Po jakimś czasie zaczeło ubywać oleju i silnik mokry na około uszczelniacza i jak sie później okazało przy zakładaniu uszczelniacza podwinął...
Witam. Może ktoś podpowie ,gdzie kupić simer.. 68x55x30x8/11 do polara sls 3410 Kod 78 06540 0019 0199. Szukałem na POPULARNEJ i w ROBOT SERWIS i nic.Trochę mało spotykany.
Witam,potrzebuję porady dotyczącej samochodu matiz z 2000r przebieg 80000,benzyna bez gazu.Problem polega na piszczeniu w silniku(tak mi się wydaję)tak jak nieraz paski piszczą,jakby ktoś blachę ciągnął po bruku.Wymienione są paski,rozrząd,alternator sprawny.Odgłosy te występują w różnych odstępach,nieraz są nie raz ich nie ma,generalnie uciążliwe i...
Na wężu z wodą jest sitko na przykręcaniu do myjki. Mało prawdopodobne a jednak warto sprawdzić.czy nie zatkane.
Nalałem strzykawką troche paliwa bezposrednio na tłok pod świece, przykręciłem świece i nie odpaliła kosa. Może za mało nalałem i dlatego nie odpaliła.
No ja mam podobny przyrząd, tylko samoróbkę. Da się to zrobić samemu, ale trzeba się nagimnastykować, no i dłużej schodzi. Ale np. w silnikach bmw nie daję rady sam, za mało miejsca żeby precyzyjnie założyć zamek. Wiesz, wyjąć zawszę dasz radę, przytrzymasz dźwignię ramieniem, zamki rozchylisz śrubokrętem i wyjmiesz magnesem, albo same wyskoczą i masz...
Nie rozumie co to znaczy odma odcięta ? ma być drożna, trochę mało km przejechane jak na taki motor. Wg mnie leci prowadnicami i uszczelniacze na zaworach nie trzymają, ale jeszcze nie miałem takiego przypadku, raczej olej był spalany niż wywalany na zewnątrz.
Chyba żartujesz kolego. Nie ma takiego silnika spalinowego, w którym nie jest możliwe ustawienie punktu zapłonu. Przecież to jest podstawa jego prawidłowej pracy. To ty mało widziałeś. Teraz królują zapłony bezstykowe. Nic się nie zużywa i nie przestawia, więc regulacja jest zbędna. W samochodach od 20 lat regulacji nie ma bo tym zajmuje się sterownik...
To w takim razie do mojego przyłożyli się solidnie. Tak solidnie że przy okazji montażu zniszczyli uszczelniacz wału. Nowy silnik wyrzucał olej. Chińczyk był szybki ale mało dokładny.
Obserwuje to dziś i doszedłem do wniosku, że jak wcisnę sprzęgło to nie trzyma dobrze i ślizga się, wtedy występuje ten odgłos. Rozebrałem to i jest ewidentnie olej, zostaje wymiana uszczelniacza kosza. Na schemacie widać że jakoś to zachodzi, ale jak patrzę na to, to kolorowo nie jest. Nie można tam włożyć ściągacza, mało miejsca. Może ktoś to przerabiał,...
400ml /1500km to wcale nie jest mało, może to oznaczać uszczelniacze zaworowe lub pierścienie, pierścienie możesz sprawdzić starym sposobem odpalasz zimny silnik odkręcasz korek wlewu oleju no i trzeba nosa przystawić czy nie śmierdzi spalinami, no chyba że masz zbyt bogatą mieszankę tylko wtedy lambda by się odezwała, rozumię że kontrolka silnika nie...
Czy ta zmywarka ma 2 elektrozawory, jeśli tak to z pewnością zawór od płaszcza do czyszczenia, nie spuszcza wody do komory mycia i dlatego jest mało wody. Jest tu sporo na tym forum. Jeśli uszczelniacz na pompie nie puszcza to hałas jest od łożyska. Na filmie widać wyciek wody i myślę, że uszczelniacz do wymiany.
Po rozebraniu wychodzi na to, że jest tylko jedna (górna) tuleja. Mało prawdopodobne... Już znalazłem :) pod uszczelniaczem i podkładką po wyczyszczeniu ukazała się. Mam duży problem z wybiciem jej z obudowy. Kombinować z tuleją, czy może łożysko igiełkowe będzie lepszym rozwiązaniem?
Ja wyjąłem bez problemu. Mało tego-pózniej ta sama droga nowa weszła na swoje miejsce.
Za mało danych. Ile stał nie będąc uruchamiany? Zapłon też można ustawiać, ale go nie ustawić. Zapłon na przerywaczu, czy elektroniczny? Mogą też być nieszczelne uszczelniacze na wale korbowym.
Człowiek całe życie się uczy. Fakt rowki wyrobione na panewnicach przy metalowych uszczelniaczach to efekt niedostatecznego smarowania , a co za tym idzie duże ubytki oleju podczas pracy silnika . Druga sprawa to słaby materiał mało odporny na ścieranie przy tych temperaturach pracy tego silnika. Po pewnym czasie pracy , nie ma reguły przebieg tylko...
Widzę, że kolega trochę mało się orientuje w tym temacie więc proponuję na początek wymienić same uszczelniacze może to pomoże jeśli otwory nie są bardzo rozrobione. W przeciwnym wypadku trzeba oddać do kogoś i dać mu zarobić.
W obecnych konstrukcjach mało które auto to ma. No 126p, 125p i polonez miały reszta to mało spotykane w obecnych czasach. Pozdrawiam. Coś mało ci się tych rozwiązań trafiało albo mało skrzyń przerzucasz, ostatnio darłem A5 1.8TSI w manualu i ma podparcie czy Alfa Mito i też miała :) Ja śmiem twierdzić, że mało który manual nie ma Dodano po 4 Skrzynia...
Witam. Poprawnym rozwiązaniem jest wymiana gumowej uszczelki pod kolektorem ssącym jeśli jest tylko ona zużyta. A jak się to robi w praktyce to czytamy( obcinanie kolektora jakieś uszczelniacze itp.) Sam demontaż kolektora jest trochę ciężki na silniku zabudowanym w tym samochodzie. Trzeba się pocieszyć nie ma samochodu w którym wszystko idealnie się...
To może pompa , te 140 na max obrotach to trochę mało . Sprawdź czy maksymalny dopuszczalny ładunek podnosi na wolnych obrotach .
Jeśli chodzi o momenty dokręcania to te 12-13 kilo to stanowczo za mało 20-22kGm powinno starczyć. A więc powodzenia życzę.. Szpilki i nakrętki są o twardości 8,8!!! Więc jak do 20 kg/m dojedzie to będzie cud.. Momenty po kolei to 5, 8 i 12 kg/m (oczywiście dokręcane po przekątnej!!).. Wszystko wtedy szczelne i nic się nie urwie! Co do lejącego się...
Kolejne pytanie. Według Renault do klejenia śrub mocujących koło zamachowe należy stosować Loctite Frenetanch. Jakie polecacie odpowiedniki tego specyfiku ? Czy produkt CX-80 RC-42 się nada ? Mam takowy, ale wg. noty katalogowej jego temp. pracy to jedynie +150 stopni. To chyba zbyt mało :(
Mogą być uszczelniacze czyli lewe powietrze tylko z tego co mówiliśmy to piła tak miala od nowości i ogólnie mało pracowała więc nie czas na nie. No chyba,że były, był,jest wadliwy od nowości. Sam jestem ciekaw co to jest.
Przy nabijaniu łożysk się dowiesz, jak wejdą ręką, to się nie nadaje, jak trzeba wbić młotkiem, to jest ok. Na czerwono, miejsca osadzenia łożysk po osadzeniu bębna w wannie, moim zdaniem będzie ok. Wyjdzie w praniu. A jak po skręceniu tylnej części wanny z bębnem, bęben będzie miał luz, to znaczy łożysko obracało się na osi krzyżaka. Ale moim zdaniem...
Membrana jest dobra. Odkręcanie czy wkręcanie H nic nie daje. Dodam, że pilarka mimo, że stara ale była mało używana i do tej pory nie była rozkręcana. Gdzie są te uszczelniacze wału? To ten nr 31? http://obrazki.elektroda.pl/4759390100_1...
Dzisiaj miałem trochę mało czasu ale udało mi się wymienić uszczelniacz na wale. Stary uszczelniacz wyjąłem haczykami z twardego drutu nawet łatwo poszło. Tylko trzeba uważać żeby nie porysować wału. Ja przeszlifowałem końce drutu dla bezpieczeństwa. Nowy simering wcisnąłem kołem zębatym plus stary uszczelniacz i śruba, dalej trzeba dobić albo dopchać...
Witam. Pojawił się dosyć mocny wyciek oleju, skrapla się on na łączeniu skrzyni biegów oraz silnika, dosyć mocno płynie też od strony rozrządu. Wymieniona uszczelka pokrywy wałka rozrządu. Pojawiła się teza o zaślepkach w bloku silnika. Brany pod uwagę jest też uszczelniacz wału od strony koła zamachowego. W diagnozie nie pomaga bardzo mało miejsca...
Temperatura silnika w normie, 0,25 l oleju na 1000km to jeszcze nie tragedia, chociaż też nie mało. Zacząłbym, jak już pisałem, od uszczelniaczy i szklanek, a skoro silnik słaby, to kontrola ciśnienia sprężania i ustawienie pompy wtryskowej. V.
Myślę o zakupie pralki BOSCH 2820 FPL , czy to dobry wybór?. Zespół piorący pochodzi jeszcze z pprzedniej generacji serii Maxx. W sumie sprawdzona konstrukcja, ale w wypustach pod szyldem WAN coś poszczędzili na uszczelniaczach i łożyska lubiły się posypać. Cut się tego probiło, mimo, ze jest ich na rynku już bardzo mało. Zespoły które w większości...
Co do króćca musisz wiedzieć do którego miejsca dochodzi tłok. Możliwe że nie będzie się dało króćca wspawać w cylinder a w dno cylindra. Akurat udało mi się to sprawdzić. A mianowicie dziurka odpowietrzająca jest grubości 2mm i jest idealnie na samym końcu w takowym miejscu, że po jej poszerzeniu będzie idealnie. Sprawdziłem to wsadzając w dziurkę...
sujka5 pragnę podziękować, wskazówki udzielone okazały się 100% pomocne :D rozmiary łożysk OK, uszczelniacz można zastosować 35x65x10 i (11) ..... 9 mało typowy, jest tyle miejsca (otwór kontrolny będzie odkryty).... można zabezpieczyć się jeszcze w pierścień mosiężny mocowany na ośce bębna, współpracuje bezpośrednio z uszczelniaczem, mogą wystąpić...
Mało inormacji...diesel -benzyna ?. Jeżeli benzyna i do tego LPG , to ja bym obstawiał że masz zapchaną odmę .
Mało prawdopodobne aby spuchły od oleju . Wszystkie uszczelniacze , oringi , gumki są olejoodporne tak jak w układach hydraulicznych ciśnieniowych . Moim zdaniem są pozostałości oleju w układzie . :| Dodano po 2 No i w pompie ABS , ona może blokować . :|
Dzięki właśnie skończyłem się mocowac i jedyny efekt to rozwalona śruba :cry:.teraz to brzeszczot i spróbujre zrobić bruzde na płaski moze wtedy się uda Serdeczne dzięki za schemat z tego wnioskuje że 2,4,5 to łożyska i uszczelniacz Dlatego napisałem porządny klucz wile osób kupuje zestaw kluczy torx za 10 do 15 zł. i myśli że ma super klucze , w miarę...
1. Wentylator - może być uszkodzony przekaźnik od wentylatora. Z tego co wiem to komputer steruje jego pracą a wątpię żeby to on byl uszkodzony. Przekaźnik się zwiera zalączając wentylator ale już się nie rozwiera. Bzdurą jest wymiana wentylatora skoro pracuje. Trzeba popracować nad jego sterowaniem. 2. Obroty - uwalony silniczek krokowy albo brudna...
matiz uszczelniacz matiz wymiana uszczelniacz simson uszczelniacz uszczelniacz
akumulatory trojan generowanie przerwań hamulcowy pompa wspomaga
ue55mu6172u matryca pralka ew7tn3372sp
Rok produkcji lodówki Whirlpool WBE3412 A+X Błąd ER6 w sterowniku Tango C+ Ślimak - jak usunąć?