A uszczelniacz prawidłowy ? Są lewoskrętne i prawoskrętne, częsty błąd gdy kupuje się na wymiar, nie numerach katalogowych. Jeden będzie zgarniał olej do silnika, drugi na zewnątrz. Do pompy nie powinno być z tym problemu, zwykle powinny kręcić się w prawo, ale :?: Na dole http://kestor.pl/web.n4?go=46 masz "odrzutniki". Wałek wygląda ok. Jakby tylko...
Stosować nową śrubę. https://obrazki.elektroda.pl/8976146100_...
Sprawdź stan oleju .Pompa może puszczać przez uszczelniacz paliwo do oleju,kiedy stan oleju jest o wiele za duży może przerzucać do kolektora przez odmę i stąd duże obroty.
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
raczej w rozdzielaczu zawiesił Ci się zawór poprzeczny kieruje on olej na TUZ lub hydr. zewnętrzną
Nigdy nie miałem c328 a jedynie c330 lecz to prawie to samo. W c330 olej do podnośnika jest pobierany właśnie z skrzyni więc nie bardzo ciebie rozumiem. Mimo to warto sprawdzić uszczelniacze na pompie gdyż zdarza się, że puści uszczelniacz ;-)
Zazwyczaj od strony wałka to zasysa powietrze jak uszczelniacz stary i olej się pieni.
Witam, czy może ktoś z szanownych kolegów zna typ i wymiar uszczelniacza oleju pompy wspomagania układu kierowniczego (pompa mechaniczna) silnik 8zaworowy.
Nie spotkałem się z zerwaniem mimo, że wymieniałem je przy przebiegach rzędu 380 000 - 400 000 km. Myślę, że te paski ratuje praca ze stałym obciążeniem bez pulsacji. Natomiast są zestawy rozrządu razem z tym paskiem, ale dotyczą one głównie 1.6 TDI, w których i tak trzeba zmieniać rozrząd z powodu awarii przesłony pompy wody lub z powodu wycieków z...
Odkręć korek spustowy oleju z pompy paliwa. Jeśli będzie ropa zamiast oleju. To wyciągnij ją wymień uszczelniacz na wałku, i przy okazji napraw pompkę zasilającą.
Witam. Mam problem z pompą wtryskową. Cieknie olej przy cięgle dodawania gazu. Czy można wymienić ten uszczelniacz, bez demontażu pompy? Ile oleju wchodzi do pompy?
Uszczelniacz pośrednio. Obróciła się panewka w pompie oleju i niestety do wymiany cała pompa. Nie dzieje się to bez przyczyny, sprzęgło hydrokinetyczne do regeneracji. Jest to normalna "przypadłość" tych skrzyń (ZF5HP19FLA).
Tak, EV3 to elektrozawór nr.3. Przy wymianie sprzęgła sprawdź stan panewki w pompie oleju i możesz wymienić simmering (uszczelniacz konwertera na pompie). Na płycie zaworowej skup się na zaworze lock-up on jest powodem że po zapięciu D lub R autko gaśnie: http://www.sonnax.com/parts/1725
widzę że w końcu jakieś sensowne posunięcie nawiasem mówiąc wymiana panewek to nie jest jakiś wielki koszt podobnie jak pompa oleju + uszczelka pod miskę i uszczelniacz na wale stan wału podejżewam że będzie w normie bo stare VW miały twarde wały
Witam, mam kosiarkę Hondę z napędem hydraulicznym, podczas koszenia uszkodził się uszczelniacz na wałku i pompa pracowała bez oleju, kosiarka była zapychana. Wytarły się elementy w pompie i po wymianie uszczelniacza, nalaniu oleju moc napędu nie jest w stanie ruszyć kosiarki. Czy znacie dobrzy ludzie jakiś sposób na naprawę, uszczelnienie przekładni?...
Chciałbym zamiast ręcznej pompki zastosować pompę ABS + sterowanie zaworkami. Tylko uszczelniacze pompy nie tolerują oleju a uszczelniacze siłownika nie tolerują Płynu hamulcowego. Co począć w tej sytuacji.
1. Czy dalszy demontaż może przynieść jakieś niespodzianki ? Na co zwrócić szczególną uwagę ? Czy są jakieś części (o'ringi, uszczelniacze), które warto wymienić aby nie wracać do tematu ?? - Można wymienić uszczelniacz na pompie oleju w miejscu gdzie wchodzi szyjka konwertera. Skrzynię "wkładamy" wraz ze sprzęgłem. 2. W sprzęgle hydrodynamicznym prawdopodobnie...
nie z listwy tylko z uszczelnienia pompy
Tam jest wspólny napęd pompy cieczy i oleju, jak lód wypchnął uszczelniacz, to mogła się tamtędy dostać woda do oleju. Od dołu widać taki prostokątny otwór, jak z niego kapie to do wymiany uszczelniacz pompy cieczy
W VW Passat b6 1.9 TDI 105 KM DPF podnosi mi sie poziom oleju. Mechanik mówi że to uszczelniacze pompowtrysków i przy okazji trzeba bedzie wymienić pompe vacum. Czy pompa Vacum ma coś wspólnego z podnoszącym sie poziomem oleju? Uszczelniacze to wiem że może się lać paliwo a co ma pompa do tego?
Potwierdzam, pompka paliwa do wymiany, to jest otwór technologiczny, w przypadku uszkodzenia membrany pompy wycieka z niego paliwo, w przypadku uszkodzenia uszczelniacza olej, nie może być zaślepiony
Tak dla pewności zapytam , ile lejesz tego oleju?
Olej się rozgrzewa i jest rzadszy. Wszystkie przecieki w układzie stają się większe i pompa nie wyrabia. Możliwe, że uszczelniacze na tłoku są do wymiany, cylinder do regeneracji. Sprawdź manometrem ciśnienie na ciepłym i zimnym oleju na złączu kipra. Możliwe, że pompa hydrauliki do wymiany.
Udrożnij otwór ściekowy za uszczelniaczem to przestanie wypadać.
Problem polega na tym, że w filtrze paliwa i baku paliwa pojawił się ole Duże zużycie, elementów pompy zasilającej. Jak do tego dołożyć uszkodzony uszczelniacz wału napędowego pompy wtryskowej to tak. Te pół litra oleju z pompy byś nie zauważył w baku.
Witam. Problem wypadania zapłonów związany jest z uszkodzeniem pompy wysokich ciśnień. W pompie wysokich ciśnień uszkadza się uszczelniacz tłoczka pompy paliwa i paliwo przedostaje się do oleju, paliwo z oleju bardzo mocno paruje i przez odmę jak i pierścienie przedostaje się do kolektora ssącego i do komory spalania, dlatego jest zbyt bogata mieszanka,...
Uszkodzony uszczelniacz wpompie
Według mnie problem może być z olejem lub uszczelniaczami. Miałem taki przypadek w traktorze CASE i tam pomogła wymiana oleju w układzie hydrauliki i uszczelniaczy na pompie hydrauliki.
Może paliwo dostawać się poprzez uszczelniacz pompy. Innej opcji raczej nie ma. Pompę przekladalem bez żadnych dodatkowych ustawień. Zablokowalem przed wyjeciem, odblokowalem po włożeniu
Jestem nieco zdziwiony i zapytam, w jakim aucie wymiana rozrządu to koszt 4 tys zł? Może sam rozrząd nie, ale do tego wymiana kilku uszczelniaczy, pompy wodnej oleju i filtrów, robocizny to już tak. Uważam, że jeśli ktoś kupuje za ostatnie pieniądze samochód klasy dość wysokiej, i potem drutuje to się tylko da, to powinien raczej jeździć autobusem.
Wypracowana pompa miała by odchył w drugą stronę raczej Jest dokładnie tak jak napisałeś. Łańcucha demontowaćnie musisz, ani obudowy pompy oleju. Demontujesz dolne kolo paska rozrządu. Obudowę uszczelniacza (załóż potem nowy niezależnie od wysokiej ceny). Wymontuj napinacz łańcucha (z tyłu bloku). Blokujesz pompę (wiertło 6 mm). Torx 40 - odkrecasz...
Witam. Rozbierałem wiele takowych pomp od c330 i powiem, ze nie widzialem jeszcze tak uszkodzonego oringu. Zdecydowanie cisnienie jakie masz ustawione na rozdzielaczu wynosi wiecej jak 120bar co jest dla pompy od c330 za duzo (wytrzymuje max 120bar). Oringi kupisz za grosze, przy skladaniu dekla pamietaj by zalozyc go tak samo jak był, odwrotne zalozenie...
Czesc .Jeśli zaslepiles powrót paliwa z wtryskiwaczy na pompe to natychmiast to odblokuj .napisze ci co się dzieje jak tak zrobisz : 1. paliwo wtryskiwane w nadmiarze nie ma powrotu wiec przez łączniki wtrysków (te pod wałkiem rozrządu) nie wraca do pompy wtryskowej tylko przez uszczelniacze(trawersy) dostaje się do oleju silnikowego!!Efekty poziom...
zanim go zalejesz sprawdź uszczelniacz na pompie wody i oleju, bo to jest częstą przyczyną mieszania się płynów
Witam,jeżeli wałek i rolki nie opiłkowały dużo to sprawdź starą pompę olejową , jeżeli opiłki nie zrobiły tam bałaganu to bym zostawił. Popychacze wszystkie warto wrzucić przed montażem do pojemnika z olejem silnikowym żeby olej wszędzie się rozprowadził,dyszy bym nie ruszał bo można większy bałagan zrobić przy montażu nowych Przebarwienia są po obróbce...
Na górze wtryskiwacza, masz przewody przelewowe, zdemontuje i wymień te małe oringi. Najprawdopodobniej to jest przyczyną mokrych wtryskiwaczy. Teraz po kolei: W tym silniku, gdy pojawia się nagar (krak) wokół wtrysku, wymienia się uszczelniacze, frezuje się gniazda, dodatkowo ja osobiście zdejmuje miskę olejowa i czyszczę smoka pompy oleju + wymiana...
Taniej to chyba zezłomować będzie. Pobieranie przez silnik oleju to albo tylko zużyte uszczelniacze zaworów, albo zużyte pierścienie i cylindry, ABS - czujniki, pompa, bądź sam sterownik do wymiany/ naprawy, a nawiewy to chyba tylko sterowanie klapami przy dyfuzorze.
Może łapać uszczelniaczem pompy lub sam smok o ile jest mało oleju . Może filtr jest zabrudzony syfem ?
Pompa oleju jest traktowana jako jeden podzespół, bez możliwości naprawy czy regeneracji. Gdybyś znał rozmiar i typ uszczelniacza to można by poszukać w sklepach technicznych, chyba że rozmiar lub rodzaj nie jest dostępny.
Jak pompa sie kręci i zasysa olej to ucieka on uszczelniaczami.
Ale jeśli piszesz że masz w pompie zamiast oleju ropę, podejrzewam że puszczają sekcje paliwa i należy zregenerować pompę. Bo jeżeli puściłby tylko uszczelniacz to wyciekłby tylko olej a ropy w oleju niebyłoby
Ale to nie jest samochód i pompiarz ma racje, bo pompa jest smarowana osobnym olejem a nie jak w przypadku samochodowych ropą. Gdyby doszło gdzieś do nieszczelności kanału paliwowego w pompie nadmiar by poszedł odpowietrznikiem pompy. No niekoniecznie uszkodzenie uszczelniacza z przodu pompy powoduje przedostawanie się oleju z pompy który często jest...
Nikt nie ma pomysłu? Dzisiaj miałem trochę czasu więc rozebrałem pompę. Uszczelniacze wyglądają ok nie widać jakichś oznak zużycia ,w oleju nie ma wody ,trochę się wylało więc dolałem hydraulicznego oleju 10w. Przedmuchałem kompresorem przewód i lance ale problem dalej występuje.
Witam Posiadam tourana 2013r 2.0 Tdi 140km. Cfhc. Problem ten sam A mianowicie niskie ciśnienie oleju. Zacząłem od pompy oczywiście symptom uszczelniacza przy smoku też sprawdzony i pompa nowa.. Nic nie zmieniło. Panewki jak nowe wałki rozrządu także. Myślałem że popychacze gubią cisnienie. Następnie że pompa wacum. Włożyłem kupę cierpliwości i kasy...
To że silnik zarzygany to nie znaczy że wywaliło uszczelniacze. Trzeba go umyć i poszukać wtedy wycieków. Np są trzy uszczelniacze w tym silniku. Dwa na wale i jeden na rozrządzie, tzw simeringi . Wymiana jednego wiąże się z wyjęciem skrzyni i sprzęgła ,a dwóch pozostałych z demontażem paska i kół rozrządu.Są i inne miejsca gdzie leje "naturalnie"....
Zużyty uszczelniacz na pompie wtryskowej, przedostanie się ropy do oleju co skutkuje jego rozrzedzeniem, a następnie zaciągnięcie przez uszczelniacze turbiny tego oleju i samozapłon.
Jeśli ta pompa pruła ponad 6 tyś obrotów to nawet jeśli są wszystkie możliwe zawory nie zdążył on przelać takiej ilości oleju.
Można to zrobić przez okienko za pompą podnośnika. Trzeba zlać olej z hydrauliki zdemontować pompę oleju odkręcić zaślepkę, rozkręcić wałki sprzęgłowe wyjąć przednią część wałka sprzęgłowego,z tylnego wałka sprzęgłowego odkręcić dwie nakrętki i można już odkręcić obudowę w której jest uszczelniacz.
Witam, mam problem z myjką Karcher K7 full Control plus W myjące uszkodzone były uszczelniacze pompy i głowicy przez woda przedostawała się do przekładni z olejem a stamtąd olej wydostawał się poprzez uszczelniacz na wirnik silnika. Wirnik i stojan były nasączone olejem. Rozebrałem to, wyczyściłem ile mogłem, wymieniłem wszystkie origni w głowicy, uszczelniacze...
Odkopuję temat, aby nie zakładać nowego. Otóż pomału dostaję już do głowy z tym autem. Najprawdopodobniej usterka jest cały czas w pompie, mam.trzy regulatory ciśnienia i w zasadzie na każdym jest to samo. Pompę regenerowałem już x razy i membranami z Ali i oryginałami z GM. Wymieniałem wszelkie uszczelnienia w pompie, łącznie z uszczelniaczem przy...
Będą koszty, sprzęgło hydrokinetyczne do regeneracji, pompa oleju do wymiany, uszczelniacze, uszczelka miski olejowej, filtr oleju i olej (10,5L) oraz ogólny przegląd skrzyni. Koszt od 2500 zł. >
Jeżeli faktycznie cieknie z tego połączenia, to nie ma tragedii jak już masz tyle rozebrane, do zdjęcia dolna misa olejowa, smok pompy, jakaś rurka i kilka śrub od dołu i kilka od frontu dekla, oczywiście też koło na wale, górnej misy nie trzeba demontować, uszczelki w tym miejscu nie ma. Klimy nie trzeba rozszczelniać. Odkręć najpierw koło na wale...
Najpierw sprawdź ciśnienie oleju na hydraulice zewnętrznej jeśli będzie ok to na pewno nie wina pompy. Później sprawdzenie stanu uszczelniaczy na tłoku podnośnika, wiec on sam do ściągnięcia i weryfikacja co jest do wymiany. Rozdzielacz będziesz miał sam ciężko sprawdzić, a jeszcze gorzej będziesz miał z całym mechanizmem. wracając do ciśnieni jeśli...
Na 99% jest wbity bo wkręcić go w tym miejscu byłoby dosyć trudno. Opalarką już dostał nie raz ale boje się go mocniej nagrzać bo zaraz obok jest gumowy uszczelniacz.
Paliwo dostać się do oleju może przez pompę tandem lub uszczelniacze pompowtrysków. Jak silnik nie równo chodzi to raczej uszczelniacze pompowtrysków.
Co majster sfikał, ze po wymianie pompy oleju zaczął się wyciek spod uszczelniacza wału od strony koła zamachowego? Wiem, że to spod uszczelniacza bo kilka lat temu podobny wyciek już miałem. Jak zakładał i uszczelniał miskę uszkodził uszczelniacz wału? Coś szumiało jak go odebrałem. Czy dolewając innej marki olej niż był?
Pierwsza sprawa, wyciek oleju. Dałeś nową uszczelkę pod pompę i uszczelniacz (simmering) konwertera. A co z panewką w pompie oleju, w której pracuje szyjka konwertera ? Druga sprawa, brak jedynki i wstecznego. Za te dwa biegi odpowiedzialny jest pakiet tarczek i przekładek umiejscowiony na planetarce pod sprzęgłem jednokierunkowym. Sprawdź czy zastosowałeś...
Najprawdopodobniej była dolewana woda na gorącym silniku jak miałeś ubytki ,albo gdzieś pękł jakiś wąż przepytaj kierowcę ale pewnie i tak się nie przyzna stał na parkingu i pewnie dolał wiadro zimnej wody do silnika i dlatego pękła tuleja jak piszesz ,tuleja są mokre w tych silnikach ,to nawet by się zgadzało bo uzupełniając wodę na początku ona dostaje...
W tym silniku, to w zasadzie wszytko :D Ale jeśli ścigasz głowicę, to stan gniazd i czy nie są obluzowane. W maluchu potrafiły wypaść :D czy głowica nie jest popękana. Często jest pęknięta w najcieńszym miejscu miedzy gniazdami. Ale akurat to nie jest usterka dyskwalifikująca. Stan zaworów, czy nie wyklepane. Jeśli już zdjąłeś głowicę i zawory, to dobrze...
...do tego dojdzie nagar ze ścianek bloku itd może to spowodować nawet zablokowanie kanałów olejowych np tych do głowicy i przytarcie lub zatarcie wałka rozrządu ,zablokowanie regulatorów jak hydrauliczne , itd. A ja dotąd myślałem, że olej, zanim trafi z pompy oleju gdziekolwiek, m.in. do kanału olejowego głowicy, jest filtrowany i zostawia zanieczyszczenia...
Powiem Ci, że dokręcenie tej śruby o takie parametry to pikuś. Czyli kwestia pokrętła i to takiego najlepiej na 3/4 cala i nasadki 19 dwunastokątnej też na 3/4 cala. Problem rozbija się o zablokowanie tego koła przy dokręcaniu, bo jak nie masz sprzętu do tego to zapomnij, że to zrobisz. Ta śruba jest bardzo twarda (12.9) i rozmiar też jest konkretny...
Witam zainteresowanych. Rozebrałem pompę z silnikiem elektrycznym przepompowni rozdrabniacza Sanibo. Jest to silnik elektryczny którego uzwojenia i wirnik pracują w oleju, sam silnik zanurzony jest w wodzie. Przy rozkręcaniu silnika wylał się jasny olej o konsystencji oleju jadalnego w ilości około 100 ml. Olej prawdopodobnie pomieszany był z wodą...
Kolego upewnij się czy napewno z pod miski (oby tylko z pod niej), bo jak są ślady od strony rozrządu to może lać z góry na uszczelniaczu pompy olejowej i powoli ścieka na dół.
Witam. Sprawdziłbym szczelność siłowników na wszystkich sekcjach. Niewykluczone, że do układu dostały się opiłki metalu lub piachu a co za tym idzie posypały się uszczelniacze lub całe siłowniki, mowa oczywiście o uszczelniaczach wewnątrz siłownika na tłoku. Filtry oleju hydraulicznego podmieniałeś?
to w pompie olejowej jest uszczelniacz bo patrzę na schemat pompy i ja go tam nie widzę
U mnie wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/4478715000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3703816200_1... http://obrazki.elektroda.pl/1020445100_1... Sprężarka jest od Iveco pojemność 600cm3 musiałem tylko zamontować uszczelniacz. Sprężarka pracuje przy ok 900obr/min. Pompa smarowania od Fiesty dorobiłem...
tak jak kolega powiedział wyżej nie da się zauważyć czy oleju przybywa w silniku. A jeżeli to ten uszczelniacz to jak go wymienić?
Hehe, taką książeczkę to już każdy ma hehe. I co, hehe, dalej twierdzisz że do miski, hehe? Hehehehehe. P.S. Już jest dwóch chętnych na przynajmniej ostrzeżenie. Jeden pisze totalne bzdury, drugi go broni pisząc kolejne bzdury. Do dzieła:) A może to klony? Najpewniej:D HE HE Dalej twierdze ze do miski bo dawno temy jak mieszkalem w posce mialem 700-tke...
Ta no nie wiem czy to takie proste.jak w misce są opieki to cały silnik do płukania. Nowa pompa oleju wszelkie uszczelki i uszczelniacze a i pewnie na innych korbach tez go brało.
Witam, proszę o poradę w sprawie uszczelniacza na wale w silniku 1.1i - jak prawidłowo osadzić uszczelniacz wału od strony rozrządu. Problem mój polega na tym, że wymieniłem uszczelniacz i niestety cieknie nadal, nawet bardziej. Zastanowia mnie to, że od strony sprzęgła (też wymieniałem uszczelniacz) jest gniazdo na simering - tzn. pierścień da się...
Jeżeli nie z pod miski , to albo z pod pokrywy zaworów, albo z uszczelniacza wałka rozrządu.
Niestety nic nie pomogło. Uszczelniacze na wtryskach wymienione, pompa vacum wymieniona problem pozostał.
czy ten nowy uszczelniacz należy montować na sucho czy z jakimś olejem?
Obowiązkowo wymień pierścienie oporowe wału korbowego do montażu nadają się tylko oryginalne zrobione przez BIMET Gdańsk, nie zakładaj azjatyckich podróbek. Do sprawdzenia pompa oleju jak ma luzy to też do wymiany. Warto przy takim demontażu wymienić pierścienie tłokowe, oryginał to PRIMA Łódź. Silnik zalewamy olejem 20W50. Jaki masz uszczelniacz z...
Kolego, mam pytanie: ubywa oleju z układu hydrauliki, a przybywa w silniku. Czyli mam rozumieć, że jedna sekcja pompy od rozrządu ma uszczelniacz i olej idzie do silnika? Może być przeciek tą pompą od wentylatora albo pompą wspomagającą która jest zamocowana pod pompą paliwa. Miały ją tylko niektóre ładowarki, bo to jest opcja dodatkowa. Inne miały...
A uszczelniacz na wałku pompy wtryskowej,uszkodzona tulejka wałka pompy i wczasie pracy silnika przedostawanie się paliwa do oleju a na postoju zapowietrzałsię nie będzie.
po wymianie oleju, zaworów, pompy na normalną nie wzmacnianą , regeneracji rozdzielacza, wymianie uszczelniaczy na tłoku i wymianie paru innych podzespołów np napędu pompy podnośnik śmiga aż miło :D
Wyciek na pompie hydraulicznej John Deere 2040S przy jeździe – występuje wyciek oleju i jest plama na osi. Po zdjęciu blachy tej od dołu widać tyle, ile na zdjęciu. Gdzie szukać przyczyny? Czy to byłby ten główny uszczelniacz do wymiany, czy w ogóle inne miejsce? https://obrazki.elektroda.pl/5330484900_... https://obrazki.elektroda.pl/5204549400_...
Witam. Mam problem z sintrą 22dti pompa vp paliwo przechodzi do oleju silnika pompa sprawdzona dla pewności wymieniony uszczelniacz, uszczelki na wtryskach wymienione nawet wtryski nowe i króćce bez rezultatu,brak mi pomysłu,jeśli ktoś miał podobny przypadek prosiłbym o pompc.
Wymiana uszczelniaczy , mechanicy spaprali raz robotę i musieli poprawić drugim razem
To masz już odpowiedz. Najpewniej pompka zasilająca puszcza olej do pompy. Choć mogą już być sekcje tak zużyte ze nimi paliwo przedostaje się do środka pompy. Dodatkowo zużyty uszczelniacz na pompie puszcza ropę do silnika.
Uszkodzony - zacięty regulator w pompie oleju.
Prawdopodobnie jest to wina oringów kolanka ssawnego pompy lub nieszczelności pokrywy filtra hydrauliki. Ponieważ układ zapowietrza się i słabo podnosi, opuszcza bardzo szybko na gęstym oleju. Pompa jest raczej dobra, bo wymieniałem jej uszczelniacze. Tłoczysko też jest dobre, bo próbowałem je sprężarką.
Olej nie dociera do filtra oleju. Jest to jego pierwsze miejsce, gdzie musi być, zanim dotrze do silnika. Remont to wał I tłoki z korbami (uzywka), nowe panewki i pierścienie, osiowania itd. Glowica, nowe zawory uszczelniacze i szklanki frezowanie gniazd, szlify itd. Pompa oleju stara została, a zastanawiałem się nad nowka.
witam seweryn mam pytanie jaka może być przyczyna opadającego podnosnika podczas jazdy jest takie uczucie jakby spadało cisninieni a pompa go dobijała cały czas , dodam pompa jest nowa ,uszczelniacze na tłoku też uszczelniacze na rozdzielaczu piec lat temu jak myslisz rozdzielacz nie trzyma cisnienia
Dzięki za szybką odpowiedż. Czyli 7 Nm jest momentem dokręcania śrub mocujących obudowę uszczelniacza wału w której jest pompa oleju. Pytanie następne to czy wartość 36 Nm dla nakrętki pompy oleju jest prawidłową bo w Hajnesie tego nie znalazłem ? http://obrazki.elektroda.pl/9356375300_1...
a myślałeś o pompie z myjki wysokociśnieniowej Nie jest to dobry pomysł ponieważ: duże wymiary pompy ciężko będzie uzyskać 35MPa z takiej pompy duży wydatek niesie za sobą konieczność stosowania silników dużej mocy pewnie powyżej 10kW uszczelniacze na ceramicznych tłokach pewnie nie będą zadowolone z kąpieli w oleju
Jeżeli nie była wcześniej wymieniana, a przebieg przekroczył 600 tyś km Man zaleca wymianę pompy. U nas 70 TGA miało wymienione profilaktycznie, po zatarciu silnika w jednym. Do wymiany zestaw : pompa, o-ring z ośki visko, uszczelniacz, uszczelka metalowa płyty i sama płyta jeżeli pęknie ci przy zdejmowaniu.
W tych silnikach olej potrafi przedostawać się między wałem a kołem zębatym napędu łańcuszka pompy oleju. Tam oryginalnie nie ma żadnego uszczelnienia.
Jak dwa stany oleju w misce, to puścił tandem albo uszczelniacze na pompkach, ale rozbieganie się silnika/olej w dolocie, to trzeba zajrzeć do turbo.
Dziś sprawdzałem filtr jest nowy z uszczelniacza obudowy filtra nie przecieka. Więc pozostaje sprawdzić szczelność od pompy aż po rozdzielacz. Jutro postaram się to zrobić.
A więc uszczelniacze na tłoku albo rozdzielacz
Masę nakładamy tylko na płaskie powierzchnie stykowe misy, tak jak na rysunku. Robimy to w postaci cienkiego wałka, do rowka w płaszczyźnie misy. Nie dajemy jej do miejsca, w którym jest osadzony uszczelniacz. Powierzchnię zewnętrznej średnicy uszczelniacza, bardzo delikatnie smarujemy masą. http://obrazki.elektroda.pl/3177358600_1... Misa...
Mam nastepujace pytanie dotyczace mojego Opla Vivaro A 2.0 dci x83 (Renault Trafic II). Niedawno na autostradzie zatarly sie linki zmiany biegow. Skrzynia biegow zblokowala sie, linki zatarte, powód: korozja, woda (jak zostałem poinformowany). Nie bylem w stanie zmienic biegu i nie wystartowałem z pasa startowego przy stacji, a skończyło się na trzecim...
Ale przecież uszczelniacze mają kontakt z olejem, a nie płynem. Płyn ma jeden - na pompie. Reszta, to zaślepiane kanały.
https://obrazki.elektroda.pl/4174279100_... Kto zgadnie co tu jest nie tak, a jak zgadnie to ja opowiem jak do tego doszło :) A ogóle co to za myjka ? Wentylator kotła na wale silnika pompy? strasznie to czarne ten silnik w środku . Wątpię by ciśnienie w komorze olejowej tak popchnęło uszczelniacz . Bez oleju chodziła albo bez wiatraka...
To na pewno nie jest wina czujnika w zderzaku. W tych silnikach bardzo czesto sa problemy z cieknącymi pompami oleju i wtedy dochodzi do uszkodzenia paska rozrządu. Pompa jest napędzana paskiem a wadliwy uszczelniacz w tych silnikach doprowadza do wycieku i wtedy pasek zebaty jest zamoczony. I raczej tutaj wlasnie bym stawial na pompke, cisnienie itp...
No skoro pompy nie wyciągali to nic tam naprawić nie mogli,zobacz jak wygląda filtr paliwa czy nie jest czarny od oleju silnikowego jeśli tak to do wymiany uszczelniacze obudowy wtryskiwaczy
Witam dzisiaj zauważyłem pod autem dużą plamę płynu chłodniczego. Cieknie gdzieś przy rozrządzie od strony filtra oleju. Nie wiem czy mam rację ale wydaje mi się że uszkodzony jest uszczelniacz na tym plastikowym króćcu (nad filtrem oleju) który wchodzi do pompy. Mam pytanie czy ktoś zna jego wymiary. Silnik 1,4 16V K4J. Chciałbym kupić go zanim zacznę...
Generalnie tak choć tydzień temu wymieniałem jeszcze uszczelkę między pompą CR a wałkiem rozrządu bo tam się pojawił wyciek.
uszczelniacz pompy oleju ursus uszczelniacz pompy uszczelniacz silnik oleju
piekarnik uszkodzony wyświetlacz pralka indesit błąd iiyama ge2488hs
samsung wf70f5e0w2w grundig concert
Komputer uruchamia się po kilku próbach po instalacji Fortnite Jak sprawdzić moc wzmacniacza klasy AB?