Układ zasilania trzeba sprawdzić pod kątem lewego powietrza. Uszczelniacze wału korbowego kiedy ostatnio były wymieniane? W jakim są stanie? Wszelkie podzespoły gaźnika trzeba zdemontować, umyć w myjce ultradźwiękowej, osuszyć i ponownie złożyć. Zawór membranowy sprawny? Jaki kolor elektrod świecy zapłonowej? Czy po zmianie pojemności skokowej gaźnik...
Powietrze z układu sterowania skrzynią dostaje się do jej wnętrza poprzez uszczelniacze cylindra wysoka / niska , lub połówki .
Masz tam zapewne gaźnik z AutoTune? Zatarcie mogło być spowodowanie zaciąganiem lewego powietrza przez uszczelniacze. Powinny tam być użyte łożyska z wbudowanymi uszczelniaczami. Mogło dość do uszkodzenia łożyska. Stopienie koszyka poliamidowego przez temperaturę i praca z nadmiernym luzem promieniowym doprowadzającym do zaciągania lewego powietrza...
Uszczelniacz wymieniony, powietrza w wodzie jest dużo mniej, ale jest.... widocznie za głęboko źródło wody dla tej pompy i jej uszczelniaczy. Kupuje pompę głębinową i kłopot będzie z głowy.
Starość słaba pompa, przypchany układ jakim uszczelniaczem. Jest trochę aut co mało lub słabo grzeją na jałowym.
jak tłok będzie w gmp to zawór nie wpadnie i nie trzeba podawać powietrza
Podejrzewam uszczelniacze na wale . Nie trzymają ze starości . Sprawdź czy jest podciśnienie w filtrze powietrza ?? :| Dodano po 1 Jeżeli nie ma , to nie będzie zasysać paliwa . :|
Wszystko pięknie ale uszczelniacze puszczają przy podciśnieniu w skrzyni korbowej. To by mu odpalał tylko silnik nie dał by sie kompletnie wyregulować a on mu wcale nie odpala więc uszczelniaczy może tam już nie być, gdy zaleje paliwo to mu wyleci. Wiem że uszczelniacze sprawdza się na podciśnienie muszą trzymać i nie łapać powietrza. Niech sprawdzi...
Tyłem wjedź na dobrą górkę, albo spuść olej. Jeśli tak samo jak w mf 255, ja odkręcam 4 nakrętki przy wom, wykręcam małą srubę z daszka(u mnie na 16 klucz) odkręcam też jedną z blach bocznych górnego zaczepu (nie mogę wyjąć dolnego bolca od zaczepu śruby centralnej, bo zardzewiał). Co do sprężarki mogli założyć uszczelniacze bez smaru i sie przypaliły...
Witam! Mam takie pytanie: prawdopodnie przez odmę dostaje mi się olej do filtra powietrza. Da się to jakoś naprawić czy lepiej zainwestować w nowe uszczelniacze, pierścienie itp?
Założyłem uszczelniacze zaworowe od jakiegoś perkinsa bo luzy na trzonkach były ale jeszcze nie kwalifikowały się do remontu wg zakładu, trochę byłem na zakład zły bo nie wymienili prowadnic a chciałem mieć na tip top. Te uszczelniacze to bardziej zgarniacze ale coś na pewno pomogą. kapturki zmieściły się w sprężyny bez problemu, na prowadnicę trzeba...
Skoro pompka zaciąga powietrze, oznacza to nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź czy wężyk paliwa nie jest pęknięty. Powietrze może być zaciągane poprzez uszczelki gaźnika. Poza tym w gaźniku który jest przystosowany pod primera, prócz zaworka dyszy głównej układ biegu jałowego powinien posiadać dodatkowy zaworek zwrotny który nie pozwala na zaciąganie...
Zuzyte uszczelniacze tloka ,i zawory .Powietrze bezposrednio dostaje sie do cylindra .Powinno sie odbyc po zwolnieniu spustu i docisniecia zabezpieczenia u wylotu .
Jeżeli jest to pełny oryginał to czy jest sens robić fasolki? Tak, izolacje są dobre, wymieniałem uszczelniacze to sprawdzałem Filtr powietrza nie jest nowy Przewód WN jest dobry Świeca Denso W24FR-L Przerwa na świecy 0,5
Mam 2 pytania odnośnie dwu tłokowej sprężarki ikarus Wie ktoś jaki katalogowo powinien być uszczelniacz na wale ? [jaki rozmiar] Czy do tłoczenia powietrza wystarczy rurka miedziana fi 15 [taka kupiłem bo miała być inna sprężarka]
nieprzyjemny zapach jak nagrzany płyn do chłodnic Bo wtedy podmuch powietrza wydmuchuje odparowany płyn. Czyli deska w góre i wymiana nagrzewnicy, nie próbuj uszczelniaczy bo , wogóle nie będzie ogrzewania.
Witam. Fiat Uno nie wkręca się na wysokie obroty, jednym słowem "muł", maksymalna prędkość to 90 km. W filtrze powietrza jest benzyna, kiedy odpalę go bez filtra, to przy wysokich obrotach pluje paliwem. Ostatnio wymieniałem pierścienie, wszystkie uszczelki, uszczelniacze zaworów, filtr powietrza, kopułkę, przewody i świece, kolektor ssący, czy coś...
Nie do końca w momencie przejścia z pracy na wybieg każdy olej się spienia,istotną rolą jest aby olej nie szedł do instalacji(wstępna separacja w stopniu sprężającym później separator jak na zdjęci} Orginalny olej to FF2000RED przegląd co 2000godz. HPO co 40000 godz i niektórzy stosują olej spożywczy albo raz do roku.Istotną sprawą jest temp. oleju...
Typowy objaw lewego powietrza. Najczęściej będą to uszczelniacz wału korbowego. Miałem też przypadek wyrobionych osi przepustnic ssania i gazu w gaźniku i też brał lewe ale obstawiam uszczelniacze.
Powodzenia w szukaniu nowych uszczelniaczy. 037 133 398 A - nr VW 2 430 206 018 - bosch Bez nich nie zapali bo za dużo lewego powietrza, może jedynie trochę postrzelać.
Jak zachowują się obroty biegu jałowego, nie falują? Skoro to nie problem z iskrą, może to być problem z łapaniem lewego powietrza przez zużyte uszczelniacze wału korbowego.
Bierze olej i dlatego kopci na niebiesko, tylko teraz którą drogą, na początek filtr powietrza, odma, uszczelniacze zaworowe, no i na końcu pierścienie
Takie wchodzenie na obroty, których "nie spowodowałbyś wciskając gaz do końca" ewidentnie wskazuje na łapanie lewego powietrza. Można podejrzewać, że czas uszczelniaczy wału już się skończył. Pytasz się co zrobiłeś źle. A to, że zabrałeś się za naprawę, nie znając elementarnych zasad działania tego typu maszyn. Wymienianie części "w ciemno", przez co...
Gaźnik niedostatecznie wyczyszczony. Musi gdzieś mieć przypchany układ biegu jałowego. Ewentualnie przepustnica nie odbija do końca, lub zaciąga lewe powietrze. Możesz też sprawdzić czy nie zaciąga lewego powietrza przez uszczelniacz od strony zapłonu.
Obiecałem wysłać film mojej łuparki hydraulicznej, no i po siedmiu latach jest. Łupaka jest udaną maszyną, pracuje nienagannie (pęknięcie węża, przeciek na uszczelniaczu pompy, wymiana filtra powietrza to normalna eksploatacja). Przechodzi od sąsiada do sąsiada i łupią drewno wszelkiej maści. http://filmy.elektroda.net/17_1533217379...
np, intercoler jest po to żeby łapać więcej powietrza bo ma większą powierzchnię ( a nie po to aby go chłodzić i wiecie co z fizyki , chłodniej ciaśniej i więcej)
Nie spalone paliwo to z reguły jasny dym, czarny to nadmiar węgla - nie do końca spalone paliwo, z powodu jego nadmiaru w stosunku do powietrza. A niebieski, czy jasnobłękitny dym, to właśnie olej silnikowy. Wszystkie nieszczelności oleju np. uszczelniacze zaworów, turbina, olej pozostały w intercoolerze, po zgaszeniu ciepłego silnika, pozostają a rano...
Tak, sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza, zatkaj króciec od podciśnienia zaraz na dolocie. Nie masz zerwanych gwintów na gaźniku? Linka gazu z prawidłowym luzem na pancerzu? Czyściłeś gaźnik? Kiedy były wymieniane uszczelniacze wału korbowego?
Turbo puszcza ci olej pewnie na łożyskach. Chyba przez uszczelniacz chciałeś powiedzieć.
Dzieje się to przez nieszczelności w układzie zasysania paliwa, zasysaniu lewego powietrza przez uszczelniacze na wale i do tego jeszcze pewnie w ogóle przez słabe zasysanie spowodowane wyjechanymi pierścieniami itd. Prosty sposób na sprawdzenie kompresji: podnieś za linkę rozruchową pilarkę do góry zobaczysz jak szybko jedzie w dół. Nowa robi obrót...
Pół obrotu dla śruby L to gigantyczny skok. Regulację gaźników mam opanowaną na kilku sprzętach wiec gdyby wszystko było dobrze to na pewno bym sobie z regulacją poradził. uszczelniłem też wszystykie potencjalne miejsca łapania lewego powietrza. Oprócz uszczelniaczy wału. Gaźnik rozbierany i czyszczony 3 razy. Nowe membrany.
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, mam problem z odpaleniem pilarki Stihl MS180, wymieniłem łożyska, uszczelniacze, tłok z pierścieniami oraz filtr powietrza. Objaw jest tego taki, że pilarka na ssaniu oraz bez ssania próbuje odpalić lecz to się nie udaje, gaźnik ciągnie paliwo, jest czysty, membramy nie były dziurawe oraz zbyt sztywne ponieważ...
Te zaślepki są wciskane, po wciśnięciu należy je delikatnie czymś uderzyć żeby się odkształciły i nie wypadły. Nie używaj kleju, pod zaślepkami są otworki przelotowe paliwa w zasadzie nic tam się nie dzieje, jeśli chcesz je sprawdzić to wykręć śrubę regulacji dawki paliwa, ta jedyna regulacyjna i pryśnij wd40 przez rureczkę w ten otwór. Obserwuj otworki...
a sprawdziłeś poziom oleju? jak je olej tak nie ma siły pierścienie do wymiany przy okazji uszczelka pod głowice i żeby się już nie babrać to uszczelniacze pod zawory... ps. filtr powietrza w dobrym stanie?
odpala ale zawsze poprzez ssanie nawet po zagrzaniu To by sugerowało, że ma za dużo powietrza. Obstawiam uszczelniacze wału do wymiany lub pod cylindrem na uszczelce bierze powietrze. Co do ustawienia gaźnika to na forum powinno być gdzieś, trzeba poszukać.
Tak z wciśniętym gazem pali lepiej.. w gaźniku wymieniłem membrany na nowe. Co i jak można tam jeszcze wyregulować. Gaźnik jest zama. Filtr powietrza czysty? Regulowałeś kiedyś taki gaźnik?
Skrzypienie to może być wina uszczelniacza
Jak się dusi po otwarciu gazu z obrotów biegu jałowego, to masz zużyty uszczelniacz od strony zapłonu i ew. nieszczelność komory korbowej silnika. O ile można wykluczyć zapłon. Jak wygląda stan pozostałych części silnika? Wydech, filtr powietrza, cylinder, tłok, łożyska wału korbowego?
Uszczelniacze zaworów prawidłowo zamontowane? chyba że uszczelniaczy na głowicy nie dali nowy W tym silniku nigdy nie było żadnych uszczelniaczy zaworowych... Kolega czasami bez filtra powietrza lub bez oleju w nim nie jeździł albo go nie "docierał"?
Rzekłbym Uroki staroci ale 636 można kupić obecnie.. :) Objaw jakby łapała lewe powietrze.. Ssanie zamyka dopływ powietrza a Uszczelniacz może być suchy a nie będzie trzymał szczelności. (ciśnienie i podciśnienie). Napisałeś przewody paliwowe( paliwowy + impulsowy) drożne ale czy szczelne..
Musisz obrobić półośke pod uszczelniacze - oringi. pozatym musisz dorobić jarzmo dla tych oringów i doprowadzenie powietrza.
1 - Pomiar ciśnienia w cylindrach. 2 - Diagnostyka komputerowa. Wymieniałem olej, filtr olejowy, powietrza, pierścienie tłokowe, uszczelniacze zaworowe i rozrząd. A filtr paliwa i świece zapłonowe?
czyli nie dostaje powietrza do zbiornika paliwa ? jest lekko mokra
Wcześniej trochę ubywało, ale nasypałem uszczelniacza i już jest OK.
Witam mam problem Scania r420 2007 r cieknie olej w miejscu łączenia sprężarki powietrza z silnikiem . Mam pytanie czy sprężarka w scani była przykręcana tylko na 3 szpilki bo wygląda na to że jeden otwór jest ślepy i w jaki sposób sprężarka jest tam uszczelniana są tam jakieś oringi uszczelniacze żeby je wymienić?
Wymieniałem swiecę i nic... Kompresję ma potężną. Zasssanie jest ok. Uszczelniacze wału są nowe więc raczej lewego powietrza nie ciągnie..
A no rzeczywiście kable tego czujnika często mają uszkodzoną izolację bo często dostaje się tam olej silnikowy przez wypracowany uszczelniacz wałka rozrządu.
Jeśli nieprawidłowo wyregulujesz skład mieszanki maksymalne obroty to nie przewiduje długotrwałej pracy zwłaszcza że to zamiennik no name. Miskę korbową składa się na paście a nie na silikonie Stihl akurat to robi na dirko ja stosuję Reinzosil i mam 100% pewność że nie będzie mi brało lewego powietrza co do uszczelniaczy to proponuję Corteco, a nie...
Witam. Po włączeniu silnik pracuje cały czas lecz nie może wytworzyć ciśnienia. Rozebrałem ją i wszystko wygląda na sprawne czyli: tłoczki, uszczelniacze są ok ( to znaczy że nie mają uszkodzeń zewnętrznych), silnik też napędza pompę. Po włączeniu jej na sucho (bez wody) przy wylocie na lance czuć delikatny pęd powietrza, a ciśnienia nie wytwarza. Czym...
Po takiej przygodzie sprawdź czy rant opony i obręczy nie jest uszkodzony, przydatny może być uszczelniacz tubeless (mleczko), czy opona jest dobrze ułożona i spróbować napompować, najlepiej z kompresora.
Szanowny kolego Mich431.Sprawa jest jasna.Mając odmę i przewietrzanie silnika masz olej w filtrze to znaczy,że pierścieni zgarniające i nie tylko są do wymiany.Można spróbować wymienić uszczelniacze zaworów.Wszystko zobaczysz po zdjęciu głowicy.Zobaczysz nagar w cylindrach,zapieczone pierścieni,zużyte uszczelniacze,no i nieszczelne zawory.Jak zdejmiesz...
jaki jest stan świec i przewodów zapłonowych nie wspomne o filtrach powietrza i gazu
Witaj. Regulację gaźnikiem pomogą ci go tylko rozregulować na maksa. Sprawdzałeś uszczelniacze wału? Dziś już któryś raz o tym piszę. Pisałeś o tym, że piła cięła drzewa na metry, czyli pracowała w lesie? Piła ma zbyt ubogą mieszankę, dostaje za dużo powietrza najpewniej uszkodzonym, nieszczelnym uszczelniaczem wału. I najpewniej tym od strony sprzęgła....
No był rozbierany bo jak wyżej napisałem wymieniłem w nim uszczelniacze i membranę A mimo to nadal sika. We filtrze powietrza i jego obudowie gromadzi się więcej oleju niż była gdy kosa była nowa. Dlatego skłaniam się też ku temu czy mieszanka jest za bogata. Swoją drogą czy wkręcając śrubę zwiększam dawkę paliwa czy zmniejszam?
U mnie od złożenia do uruchomienia minie spokojnie jeden dzień. Ale pytanie czy nie będzie problemów z odpaleniem? Czy robiłeś kiedyś może ten typ silnika w audi typu 2.4 lub 2.8? Może ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z tym tematem w silnikach v6 w audi? Czy w przypadku podania sprężonego powietrza podpierać tłokiem zawory czy nie jest to konieczne?
Witam wszystkich,miałem wyciek powietrza z zaworu APS a konkretnie z zaworu zabezpieczającego i ze zbijaka,podmieniłem uszczelniacze i wycieków nie ma ,ale pojawił się problem bo w diagnostyce APS widnieje błąd aktywny nr. 341.Kompresor pompuje normalnie na początku około 10 bar a jak się dogrzeje to przy 12bar zrzuca ciśnienie.Jeśli wyjmę bezpiecznik...
A czy przy wymianie uszczelniaczy nic nie kreciłeś zbijakiem
Witaj. Tu nie chodzi o przesuniecie łącznika. On po prostu może być uszkodzony w wyniku drgań jakie działają na gaźnik przy pracy pilarki. Nie dawaj sprężonego powietrza do komory bo może ci wypchnąć uszczelniacze. Pozdrawiam
uszczelniacze? gniazda? Silnik jak zimny pali od strzala nawet po 4 dniach postoju, uklad szczelny paliwo sie nie cofa, powietrza lewego nie lapie. Vacum pompa? Silnik nie kopci na niebiesko, w filtrze paliwa nie ma oleju.
Uszczelniacz wału od strony skrzyni powoduje wyżej wymienione problemy z wypadaniem zapłonu. Pozdrawiam.
Odkręć śrubę z linką ssania przy gaźniku kluczem 12, sprawdź stan gumki na iglicy ssania czy nie wyskoczyła i nie ma lewego powietrza.
Hej Mam pytanie czy użycie silikonu wokół zewnętrznej strony uszczelki pod kolektorem ssącym aby dodatkowo uszczelnić kolektor jest praktykowane? Jeśli tak to jaki uszczelniacz najlepszy i jak to poprawnie wykonać? Problem jest z taką uszczelką a zamiennik jest wątpliwej jakości. P,S. wymieniałem świece i po złożeniu wszystko było ok (uszczelka rzekomo...
jeśli przekładasz ze wszystkim to możesz założyć każdy zespół napędowy jaki występował fabrycznie w tej budzie bez większych przeróbek, tylko musisz sobie wypruć wtedy najlepiej z całą wiążką elektryczną (przynajmniej częścią silnikową), komputerem, immobilajzerem ze stacyjki i kluczykiem, najlepiej też z półośkami, linkami gazu i sprzęgłą, wężami,...
Zauważyłem że ten z zwstawu naprawczego jest o połowę cieńszy niż ten co wyjąłem. Nie wiem tylko czy to wina płynu hamulcowego że ten wyjęty oring był taki spuchnięty czy winny jest producent uszczelniaczy... Producent No właśnie zastanawiam się czy powietrze nie ma w takim układzie większej siły przebicia Jak 8bar powietrza przebija, to co dopiero...
(at)radarator Pewnie lewe powietrze się gdzieś dostaje, uszczelniaczy wału lub gdzieś na łączeniu gaźnika z cylindrem jest nieszczelność, odpal i przysłoń ręką filtr powietrza i zobacz czy gaśnie czy nie. W poddziale motocykle inne silniki spytaj jak tu nikt nie znajdzie rozwiązania, tam specjaliści coś poradzą. Coś szybko się posypało :(
Od kilku miesięcy , na benzynie tez byly skoki po wyczyszczeniu wtrysków paliwa na benzynie jest ok , jesli chodzi o prace to tu wlasnie jak jest dosc zimny (tzn po okolo minucie pracy) to na gazie jakos szybciej sie stabilizuja obroty i nie wystepuje efekt zamulenia , natomiast jak sie nagrzeje czesciej jest ten efekt braku mozliwosci przyspieszenia....
Wygląda na zbyt mocny nadmuch ,za duży udział powietrza w procesie spalania . A ta żeliwna korona to jest wklejona na uszczelniacz wysokotemperaturowy.
Maksymalne podciśnienie w skrzyni korbowej nie może przekroczyć -0.1MPa względnego, w praktyce jest ono dużo mniejsze i standardowo uszczelniacze wytrzymują taką różnicę ciśnień, nie pozwalając na zaciąganie oleju czy lewego powietrza. Nadciśnienie może być jednak dużo większe z uwagi na ciśnienie panujące w wydechu, w skrajnych przypadkach może wzrosnąć...
Na początek wyczyść gaźnik,sprawdź przewód paliwowy czy nie jest gdzieś uszkodzony,wyczyść filtr paliwa i powietrza. Możliwe,że poszły Ci uszczelniacze wału i łapie lewe powietrze.
Na początek udaj się do warsztatu i sprawdź ciśnienie w cylindrach i czy nie ma przedmuchów z komory silnika. Możliwe przyczyny, to zużyte pierścienie tłokowe i/lub uszczelniacze zaworowe.
Problem może leżeć też w uszczelniaczach wału korbowego. Sprawdzales bo to też przyczyna ciężkiego odpalania i dostawania się lewego powietrza.
Witaj Kolego, możesz wymienić uszczelniacze na wale bo z opisu jaki zamieściłeś to by wszystko wskazywało na to że zassany olej do skrzyni korbowej nie został całkowicie spalony i został uszkodzony/wywinięty/ uszczelniacz ,to by się mogło zgadzać co do braku wolnych obrotów,natomiast raczej nie jest przyczyną dymienia wydaje mi się że z powodu poluzowanych...
Uszkodzona (dziurawa) pompka może być przyczyną takiej pracy silnika. Zwróć uwagę, czy po kilkukrotnym naciśnięciu jest w niej paliwo. Sprawdź, czy uszczelniacze wału silnika są suche, bo jeśli zaolejone, to należy je wymienić. Dopływ przez nie powietrza utrudnia napełnianie paliwem skrzyni korbowej silnika. Przecież to czterosuw, to co uszczelniacze...
Kupiłem dzisiaj łożyska które podobno były montowane w meteor 2 czyli NSK 608 Z3 - 608 DW - Indonezja. Zastanawiam sie jak je obrócić. Stroną z zielonym uszczelniaczem gumowym dać od strony zasysanego powietrza, a blaszane od strony wydmuchu? https://obrazki.elektroda.pl/6411669600_...
Prawdopodobnie do silnika dochodzi nierównomierna mieszanka paliwa. Często problem w tych motorach był uszczelniaczami na wtryskiwaczach. Robiły się twarde i do silnika dochodziło dodatkowe * lewe* powietrze. Jeżeli motor nie dostaje lewego powietrza to będziesz potrzebował manometru do kontroli ciśnienia sterującego i głównego paliwa. Przyczyną falowania...
Po gruntownym remoncie wymiana tłoka z cylindrem, świecą, filtrem powietrza i paliwa A uszczelniacze i łożyska? Przecież na nowym cylindrze dostanie obciążenia i polecą z pewnością łożyska, a uszczelniacze wału to podstawa jeśli gaśnie na jałowym biegu. Sprawdź czy wałek przepustnicy gazu nie ma luzu, tam też często kosy dostają lewego powietrza.
Elektryczny siłownik ssania to na początek. Prawidłowa regulacja gaźnika, kontrola uszczelniaczy wału. Pomiar sprężania.
Zwykły piec 3 szt. drzwiczek, pierwsze na dole to dostęp do popielnika i rusztu i regulowana klapa dostępu powietrza, drugie wyżej do nakładania opału i trzecie na górze do czyszczenia kanałów do komina. Czy ma on mniej więcej taki przekrój jak ten na zdjęciu? https://obrazki.elektroda.pl/1806438300_... Jeśli tak to jest to typowy...
(...) ka, po wyjściu z formy w fabryce nie została odpowiednio wygładzona od wewnątrz i zaczęła ocierać izolację kabla zasilającego silnik. https://obrazki.elektroda.pl/2054362600_... https://obrazki.elektroda.pl/1070025900_... https://obrazki.elektroda.pl/5998543100_... Witam serdecznie! Na podstawie załączonych zdjęć...
przerabiałe u siebie to samo z czasem zacznie ci się blokować całkowicie pomoże spuszczenie powietrza z układów do zera , najczęściej jest to wina wybieraka biegów na szczycie skrzyni , do wybieraka i wysprzęglika idzie wiązka do komputera z prawej strony skrzyni wjmij ją przetnij peszel sprawdz kable przecierają się o peszel turz przed kostką wiązka...
Dzisiaj wszystkie samochody choruja na bieg jalowy. Problemy z naprawieniem sa rozne, trzeba sprawdzic wszystkie czujniki, przepustnice i silnik krokowy wyczyscic, sprawdzic najlepiej gazem czy nie lapie lewego powietrza przez kolektor i uszczelniacze przy wtryskach. Jesli wszytko bedzie w porzadku to zostaje komputer!!!
Różnice widać gołym okiem Czujnik wału musi być na uszczelniaczu a nie w bloku. Układ dolotowy powietrza może nie pasować, inaczej ułożony filtr oleju. W moim przypadku poradziłem sobie z tymi problemami bo musiałem. Posiadałem silnik z małym przebiegiem. Dodatkowo jak czujnik wału jest w bloku ( nie pamiętam które silniki i jakie kody miały tak czujnik...
Witam Serdecznie wszystkich użytkowników. Zwracam się do wszystkich o pomoc jak w temacie. Sprężarka Schneider AMD 7-10 F1 z 2005 roku wraz z osuszaczem powietrza. Problem polega na tym, iż pojawia mi się olej w dolocie sprężarki (filtrze powietrza). Moje spostrzeżenia i uwagi: Wszystkie możliwe oringi i uszczelniacze wymieniłem jak też i olej oraz...
Proponuję zacząć od sprawdzenia gaźnika tj. udrożnienia dysz, sprawdzenia połączenia gaźnik - cylinder i ewentualnie jego regulacji. Ponadto do sprawdzenia szczelność połączenia króćca gaźnika z wężykiem do sterowania kranikiem podciśnieniowym. Sprawdź przy okazji szczelność obu uszczelniaczy wału sinika i kompresję.
Może być przyczyną, ale nawet po długim kopaniu musi odpalić. Więc przydało by się dogłębnie przeczyścić gaźnik, sprawdzić tą membranę, oraz uszczelnienie silnika, czyli uszczelniacze, uszczelki cylindra. Jak masz zdjęty gaźnik to przyłóż palce na łączniku gaźnika i pokręć silnikiem z rozrusznika, powinieneś odczuwać tylko zasysanie powietrza.
Wymiana uszczelniaczy + zrobienie głowicy. Tester kolegi był można powiedzieć, lewy na nowym głowicę pokazało.
Sprawdź czy nie łapie lewego powietrza na gaźniku cylindrze i czy nie poszedł uszczelniacz wału od strony kosza sprzęgłowego.
Witam! Mam problem z silnikiem B & S 12,5 KM. Mianowicie kupiłem go z dymiącym na biało silnikiem i im bardziej się zagrzewał, tym bardziej dymił, aż w oczy szczypało. Pomimo tego był mocny i nic go nie dławiło ani nie blokowało, pracował równo. Obecnie wymienione zostały pierścienie, uszczelka pod głowicą, wyczyszczone gniazda zaworowe, nowy filtr...
Jeżeli się grzeje, jeżeli podczas pracy słabnie, jeżeli "na luzie" ma wysokie obroty, a podczas pracy dławi się to stawiam na zbyt ubogą mieszankę paliwo powietrze, czyli za regulacja gaźnika. W mieszance paliwowo-powietrznej jest za mało paliwa, lub nie można prawidłowo wyregulować gaźnika z powodu zasysania tzw. "lewego powietrza" poprzez nieszczelności...
Cześć. Okazało się że cieknął olej z odmy i dalej wpadał do obudowy filtra powietrza następnie w dół cieknął w korpus przepustnicy, rozpuścił uszczelki obudowy filtra powietrza oraz gumowego uszczelniacza przez które przechodziły kable do monowtrysku i dalej leciał po odbudowie przepustnicy w dół. Skutkiem ubocznym było gaśnięcie auta przy mocnym hamowaniu,...
Ja to robię tak: mam zrobiony przyrząd ze starej świecy, do której przyspawałem rurkę, wkręcam i podłączam kompresor, ciśnienie powietrza świetnie trzyma zawór na swoim miejscu
Prócz tego coś jeszcze może powodować to zawyżanie obrotów, bo tak jak wspomniałem wcześniej w autoryzowanym serwisie sprawdzono ją pod kątem szczelności i wykazało że to uszczelniacze i wymieniono je wraz z podstawą filtra powietrza. Owszem, jest różnica w pracy silnik lepiej wkręca sie na obroty ale te wariacje obrotów denerwują mnie i boję się że...
ja mialem podobny problem, slinik bral duzo oleju swiece sie zapepialy i strzelał przy jezdzie pod górke lub powyzej 110km/h Glowica byla do zrobienia wymiana uszczelniaczy i teraz śmiga :)
mogę użyć uszczelniacza Loctite 577 ? Nie możesz !! Dalej sobie nie odpuściłeś ? Poszukaj w sklepach nurkowych oryginalnego polaczenia do przetłaczania sprężonego powietrza czy tlenu.np. takiego. https://obrazki.elektroda.pl/9589507100_... Do takich ciśnień i połączeń używa się oringów nie kleju. Przy okazji oddaj tą butle na test...
Witam, dzisiaj jeszcze wejdę dalej , sprawdzę jednak te zawory uszczelniacze, i pierścienie ,dam znać czy coś znalazłem Pozdrawiam
Tak chodzi o ten wałek ,za uszczelniaczem jest kanał ssący dlatego pompka przetłaczająca zasysa troche powietrza (ważne by wałek nie miał za dużego luzu poprzecznego ) Szukaj w DCP Krakowiaków 55 W-wa
Co ma piernik do wiatraka? Jakie ssanie jaki olej na filtrze? Olej na filtrze to oznaka przepuszczających zaworów. Może uszczelniacze puszczają, albo wystarczy dotrzeć zawory, a może całkiem banalna sprawa wyregulować luz zaworowy.
u mnie było podobnie crafter 2.5 winą była sonda lambda która dodatkowo opózniała reakcje na gaz i za wczas była przymykana przepystnica która cały czas reguluje dopływ powietrza podczas pracy silnika ( klapa gasząca) w zwiazku z tym wczesnym przymykaniem robiło sie podcisnienie olej wciagał przez turbine do dolotu . i dlatego te ubywało mi oleju. spotkałem...
To lepiej podpierać zawory samymi tłokami czy jak? Czy po prostu zblokować wal na znaku i wpuszczać powietrze. Świece i tak odkręcam, bo mam do wymiany także różnica żadna. Tylko jak z tą końcówka do wpuszczania powietrza?A co do kolejnej części komentarza to wymienić nie zaszkodzi. Sprzęt, który kupię przyda mi się na zaś, a koszt samych uszczelniaczy...
A może warto byłoby sprawdzić czy nie cieknie zawór bezpieczeństwa i czy jest powietrze w naczyniu przeponowym. Dodano po 3 Możesz wyłączyć kocioł aby trochę ostygł. Uzupełnić wodę w instalacji do około 1,5bar. Zamknąć wszystkie zawory pod kotłem. Za godzinę sprawdzić czy ciśnienie na kotle spadło. Jeżeli ciśnienie na kotle nie spadło, otwórz zawory...
simson uszczelniacz uszczelniacz wypycha uszczelniacz uszczelniacz maglownicy
wyznacza warto rezystor president schemat creative volume control
amica lodówka panel sterowania lutownica lutola
Non-Inverting Op Amp: High Input Impedance, Gain Formula, Rail-to-Rail CMOS Models, OPA388, ADA4522 Characteristic Equation in Electronics: Transfer Function, Stability, RLC, Op-Amp, Buck Converter