Sprawdź, czy silnik nie podbiera Ci olej ze skrzynki biegów, mogą być zużyte uszczelniacze.
Wymień oba uszczelniacze.
Raczej uszczelniacze.
Ostatnio zmieniałem w silniku wał, łożyska, uszczelniacze. I od tamtej pory nie chce zapalic. A tłok, pierścienie i cylinder były dobre. Paliwo świeże? Uszczelniacze siedzą na miejscu? nie powypadały?
Sprawdź dla pewności drożność wydechu (ew. próba odpalenia bez niego) oraz czy iskra jest wystarczająco długa (wartość serwisowa 7 mm). Gaźnik też przydałoby się sprawdzić, jeśli go przylewa to próbuj odpalać z jednym kopnięciem na ssaniu, albo też z dodaniem gazu. Ewentualnie sprawdź szczelność komory korbowej (uszczelniacze).
1.Wykręć gaźnik, na stół, wyczyścić go z dyszami, przedmuchać i odpalać. 2.Sprawdzić instalację zapłonu po stronie niskiego i wysokiego napięcia, fajka i tp. 3.Sprawdzić ustawienie zapłonu. 4.Sprawdzić czy nie oberwało klina na wale przy kole zamachowym. 5.Sprawdzić stan uszczelniaczy wału.
WItam ja zobaczyłbym jeszcze czy przypadkiem simmering od strony iskrownika(mgneta) jest szczelny.Bo kolega pisał że jeden był zepsuty,a normalnie powinno się wymieniać dwa na raz.Ale jeśli jest zbyt wielki luz na wale głównym to wymiana uszczelniaczy niczego nie rozwiązuje!dalej będzie zasysał (lewe) powietrze do komory korbowej a tego bardzo nie lubi....
W silniku M53/M54 konieczne jest rozpołowienie silnika w celu wymiany wałka startera, uszczelniaczy na wale korbowym.
Witam Gdy byłem piękny i młody też zrobiłem remont simsona, oczywiście pierwszy model, potem był podobny problem. Jednak okazało się że uszkodziłem przy montażu uszczelniacze. Jerzy
A uszczelniacze na wale sprawdzałeś?
Wyrzucić odrzutnik, a w jego miejsce zastosować podkładkę dystansową 1 mm (plus pozostałe podkładki dystansowe. Potem seger wycięciem w stronę kanału w karterach i uszczelniacz vitonowy.
To normalne na takim silniku. Jazda na mixolu oraz odrzutnik oleju (blokada na smarowanie łożyska) robią swoje. Możesz nawet po stronie sprzęgła nie odczuć żadnego luzu. Jak zależy Ci aby Simson tylko stał i był 100% DDR to nic nie ruszaj. Jeśli chcesz nim jeździć dalej i jak najdłużej na nierozdziewiczonym silniku, to wyrzuć odrzutnik oleju oraz wymień...
Na początek zmień świecę może po nagrzaniu dawać podobne objawy. Oczywiście przyczyn może być wiele, począwszy od złej mieszanki po zużyte pierścienie tłoka, jeśli przy tym występuje problem z odpalaniem to może też są do wymiany uszczelniacze wału.
Oglądając filmik nie wydaje mi się aby problem tkwił w zapłonie. Na krótkiej iskrze miałby problem z odpaleniem, przy wadliwym zapłonie ewidentnie by przerywał lub też strzelał i kichał. Coś słabo wydech słychać, sprawdzałeś jak się zachowuje bez tłumika oraz czy tłumik nie jest zawalony garścią nagaru z mixolu (w szczególności na przegrodzie "sitkiem"...
Konieczna regulacja składu mieszanki biegu jałowego, pewnie przylewa się. Ewentualnie do sprawdzenia zapłon (energia/długość iskry) i szczelność komory korbowej (uszczelniacze). W Simsonie są jeszcze pewne problemy związane z konstrukcją, mocno zmienia się regulacja gaźnika w zależności od temperatury silnika oraz dochodzi do odparowywania paliwa z...
dobry sposób;) Co do popijania od skrzyni biegów to zjawisko czeste w wychulanych silnikach, lub po źle przeprowadzonym remoncie. Od siebie dodam jeszcze ze warto inwestować w lepszej jakosci uszczelniacze.
Robisz to dobrze , [ zakładam że koło obraca się w prawo ] , ale niepokoi mnie luz na wale , prawdopodobnie nieszczelny jest uszczelniacz na czopie-wału .
to teraz rozbierz silnik i powymieniaj uszczelniacze
Mam simsona s51 który nie chce palić z kopniaka. Z popychu zapala bez problemu, gdy jest ciepły zapali też z kopniaka ale po 2-3 minutach od wyłączenia motoru nie ma szans na odpalenie. Dodam, że wymieniłem gaźnik, świecę(iskra jest), fajkę w motorze są też nowe uszczelniacze. Gdy simson odpali ma siłę nie gasnie chodzi jak marzenie tylko nie chce palić...
Mechanicznie - o ile wał nie ociera bokiem o kartery - to nic złego nie powinno się dziać. Odrzutnik oleju blokuje smarowanie łożyska. Z perspektywy czasu, łożysko od strony sprzęgła zużyje się szybciej niż łożysko po stronie zapłonu. Moim zdaniem jeśli nie masz ochoty ponownie rozpoławiać silnika, to zostaw tak jak jest. Przy następnym remoncie (wymianie...
Podejrzewam uszczelniacze na wale . Nie trzymają ze starości . Sprawdź czy jest podciśnienie w filtrze powietrza ?? :| Dodano po 1 Jeżeli nie ma , to nie będzie zasysać paliwa . :|
Chyba Cię czeka wymian tłoczka i pierścieni, łożysk i uszczelniaczy na wale. Pozdrawiam!
Masz chyba racje musze odkecić cylinder ale chyba najlepiej jak rozbiore cały silnik bo dzisiaj jak go odpaliłem to bardzo strasznie kopcił olej napewno dostaje sie do cylindra i z mieszanka sie miesz tylko teraz albo to bedą pierścienie albo na wale uszczelniacze puszczają.Pozdr..
Sprawdź czy jak "kichnął" to nie wydmuchał uszczelniacza na wale. Sprawdź obydwie strony
Jeśli masz takie wątpliwości, to wymień uszczelniacz od strony zapłonu na nowy.
Mam pytanie do wszystkich. Jakie macie zapłony w simsonkach i co możecie powiedzieć o jakości zapłonów mechanicznych w simsonach. Ja jak kupiłem simsona to miałem zapłon mechaniczny LIMA i musiałem co tydzień regulować zapłon. Teraz mam zapłon czeski z firmy VAPE z Kromieryża i jestem pod wrażeniem zrobiłem na nim już 3 tysiące km i nie zaglądałem do...
Witam Posiadam Simsona S50 Electronic. Wymieniłem uszczelniacze, wszystkie uszczelki, cylinder DDR po szlifie. I jest problem bo Simson odpala i gaśnie. Poniżej zamieszczam filmik jak to wygląda. Proszę nie zwracać uwagi na kranik bo był zakręcony tylko na chwilę. https://vimeo.com/157441026 Gaźnik wyczyszczony, zapłon ustawiłem na znaki ( nie mam lampy...
włacz zapłon połuż łapke na wlocie gaźnika i próbuj uruchomić, jak poczujesz ze reka jest mokra i imo tego motocykl nie zapala to albo jest zatarty albo uszczelniacze wybrały sie na spacer.
Kapie olej z wydechu? Uszczelniacz na wale korbowym do wymiany.
Podaj typ gaźnika, 16n3... czy 16n1..., jaki zapłon, z platynkami pod kołem magnesowym, czy z modułem w prawym boczku, jeśli jesteś pewny co do gaźnika i ustawień zapłonu sprawdź uszczelniacz wału, pod magnetem
Poszukaj o tym na forum bo bylo a jak nie to gugle i jutu😉 jest tego od groma. Jak dlugo masz ten motorek i co bylo robione? Jakie masz paliwo?(świeże) czy bylo cos kręcone przy gazniku? Jaki masz tam gaznik? Moze kolo magnesowe poluzowane albo wogole klin scięty albo ociera o cewki? Jaki to zaplon?(platynki czy elektronik)? Może byc jeszcze...
Stronę elektryczną wykluczyłem bo mam cały zapłon od platynkowca- magneto, zaplon, cewke itd. Pominąłem oryginalną instalację. Właśnie gdybym tylko taki miał to już bym sprawdził. Też myślałem o uszczelniaczach ale jak pisałem wyżej olej jest normalny. Zrobiłem wiele takich komarków ale ten jest zczarowany.
Sprawdź czy nie łapie lewego powietrza na gaźniku cylindrze i czy nie poszedł uszczelniacz wału od strony kosza sprzęgłowego.
Tak jak w silniku Simsona M531, uszczelniacze na wale korbowym są dwa, jeden od strony sprzęgła, drugi od strony zapłonu. Jeśli nie ma się pewności co do wieku i przebiegu uszczelniaczy, to warto je wymienić na nowe. Jeśli to był olej z przekładni, to gdy miałeś zdjęty cylinder nadmiar oleju trzeba było wyssać z komory korbowej, gdyż będzie zarzucać...
1. Sprawdź czy dysze nie zostały pozamieniane przy montażu. Jeśli są dysze bez oznaczeń to wymienić na nowe, gdyż takie dysze ciężko rozróżnić (w szczególności dyszę główną z dyszą ssania). 2. Oznaczenie IFA na gaźniku ma każda chińska podróbka. Tylko oryginał BVF DDR i pseudooryginał MZA mają na korpusie logo BVF. W tym drugim oznaczenie MZA widnieje...
Prawdopodobnie targa lewe powietrze. Winny za to może być uszczelniacz od strony prądnicy albo okaleczony/źle uszczelniony karter. Jeśli składałeś na jakieś silikony to możesz rozbierać od nowa.
Wyciekł olej, ale którędy przez uszczelniacze czy górą?
Kąt wyprzedzenia zapłonu w silnikach M53 to 1.5 mm przed GMP a nie 1.8 mm (w silnikach M541). Sprawdzić czy zapłon daje wystarczająco długą iskrę (powyżej 8 mm). Sprawdzić kompresję, a najlepiej w takiej sytuacji zdjąć cylinder i sprawdzić czy nie porysowany, czy pierścienie nie zużyte, tłok w dobrym stanie. Gaźnik musi być pewny, że sprawny. Nowe podróbki...
Witam Czy wymieniałeś uszczelniacze wału pod czas remontu?Bo tu też może tkwić przyczyna. :|
zapłon zwykły platynki, nie chce mi się gapić bo wiem że w starszych się dało, dostania się do sima wiem co mam rozebrać, rozwiercone równo najpierw wiertełko 1 potem 2 i dłubanko ja z zawodu mechanik więc się pytam bo ja robię auta a nie motorki
Jak byś wcześniej zrobił pomiary omomierzem przewodu WN i fajki to by wykrył przerwę w obwodzie tak samo z przerywaczem , a tak to się długo z tym męczyłeś . Co do ubytku oleju to puścił uszczelniacz simering lub oring. Co do rdzy w zbiorniku to powinno się trzymać w miarę w pełni zatankowany ale jak już wystąpiła rdza to będzie się odkładać w kraniku...
Zmniejszanie pojemności szkodliwej skrzyni korbowej to oddzielny temat. Łożyska z uszczelniaczami to wynalazek firmy SKF. Pod pewnymi względami wygodne rozwiązanie, ale w pilarkach stosowane raczej ze względu na zmniejszenie rozmiarów silnika. W pewnych silnikach, a mam tu na myśli MZ 250 i Simson z zastosowanymi tzw. odrzutnikami oleju, warga uszczelniacza...
No i co z tego, że zalejesz gęstszy olej do sprężynówek? Tam nie ma tłumienia hydraulicznego, cała idea opiera się na tarciu wywołanym uszczelniaczami, które muszą być tylko i wyłącznie oryginalnej produkcji Pneumant (ze względu na inną grubość wargi uszczelniającej). Olej służy tylko do tego, aby teleskopy nie stukały o dno goleni przy ostrzejszej...
"Zestaw obowiązkowy" w tych silnikach - regulacja zapłonu, sprawdzenie uszczelniaczy na wale, regulacja gaźnika. Jeśli odpaliłeś silnik po długim postoju, to przydałby się ogólny przegląd sprzętu, by wykluczyć choćby wspomniane uszczelniacze. Sam silnik w jakim stanie? Nie ma luzów? Ile wynosi kompresja?
Kolego uszczelniacze wału w silnikach 2T mają wpływ na jego uruchomienie a nie na wielkość kompresji w cylindrze. Uważam również, że zmierzona przez Ciebie kompresja jest za niska i może wystarczyć jedynie do uruchomienia silnika, ale dojazdy, to już nie - silnik będzie po prostu za "słaby". Sprawdź dokładnie ciśnienie w cylindrze dając "pełny gaz"...
Źle wyregulowany gaźnik - praca na bogatej mieszance - zawalenie świecy sadzą. Weź także pod uwagę stan uszczelniaczy wału korbowego oraz drożność wydechu. Jeśli nie wyregulujesz silnika do pracy na prawidłowej pracy, na nowym zapłonie objawy jeszcze bardziej się nasilą.
Jeszcze dodam, że jak motor jest zimny i go odpalam to wskakuje na 6 tys obrotów i tak powoli spada na 2-3 tys. Bez ssania. Jak włączę ssanie to motor od razu spada wtedy z obrotów. Nieszczelność, uszczelniacze wału, uszczelka pod cylindrem, lub połączenie gaźnik cylinder. Słabe sprężanie.
Konstrukcja oryginalnego zapłonu w Simsonie sprawia że jest podzespołem autodestrukcyjnym, powodującym w konsekwencji uszkodzenie karterów. Niewielkie luzy promieniowe nie powinny stanowić większego problemu, ale przy platyniarzu zmienia się kąt wyprzedzenia zapłonu podczas pracy. Większe luzy promieniowe nie stanowią problemu dla zapłonu elektronicznego,...
Kolego jeżeli masz skrzynie biegów nie szczelną to morze też karter (skrzynie korbową) i to powoduje dolegliwość, nie zasysa paliwa albo jeszcze zasysa olej ze skrzyni. Jeżeli zrobisz sam to wymiana uszczelek i uszczelniaczy to koszt znikomy. Ale na początek spróbuj wymienić kondensator.
a kiedy zminiałeś uszczelniacze na wale korbowym?
Mam caly silniczek po remoncie(nowy cylinder,tlok,pierscienie,wszystkie lozyska(na wale c3 francuskie),wal po regeneracji,nowe uszczelniacze,nowe sprzeglo i pewnie cos jeszcze tlyko zapomnialem).Tak,silniczek jakby zaczal sie troche mocniej grzac.
Na początek uszczelniacz wału korbowego od strony zapłonu do sprawdzenia, a raczej wymiany bez względu na jego stan. Następnie gaźnik do czyszczenia.
Mogą się kończyć uszczelniacze na wale. Jak już będziesz miał rozebrany silnik to po drodze możesz zmienić przerywacze i kondensator, by się w przyszłości nie bawić.
1.Diagnostycznie podlej ok. 0.5 łyżeczki oleju pod świecę, wkręć świecę i powinien odpalić lub zamruczeć oczywiście z efektami z rury wydechowej. Potem na 100% czyszczenie świecy. Jeśli odpali = problem z kompresją, źle założone uszczelniacze na wale, przedmuchy. 2. Świeca - tylko nasza ISKRA.Cyt. "ale posiadam stary model świecy iskra" - wycieczka...
Ja założyłem jakiś halogen chyba jeszcze dodatkowy od Malucha czy dużego Fiata dopasowałem żarówkę LED odpowiednik 21W do przyczepy lampy kupnie w sklepie motoryzacyjnym wstawiłem do nich również LED a ponieważ są to tak zwane lampy zespolone to podłączyłem mu kierunki i stopy. Zasilane to wszystko z akumulatora 6V od Simsona a ładowanie z cewki. Do...
Jest to pierścionek który wciska się w kartery a w niego wchodzi simering ale jeszcze jest podtoczenie aby uszczelniacz nie przeleciał na wylot tylko takie coś stosuje się jeśli wał (ośka) ma odpowiednie wymiary pod typowy simering. Dodano po 2 Obrazek takiego pierścionka Simson mofa w trakcie remontu. http://obrazki.elektroda.pl/5882104200_1...
Witam, wał będzie się nadawał, tak samo wszystkie łożyska i uszczelniacze, sprzęgło itp. Tylko kilka kół zębatych oraz aparat (i to nie cały) zmiany biegów nie będzie zamiennie sie nadawać.
Uszczelniaczy zbytnio nie ma jak sprawdzić, chyba że masz przyrząd do sprawdzania szczelności komory korbowej podciśnieniem i nadciśnieniem. Raz wyjęte nadają się do wymiany.
W jakim stanie uszczelniacze wału? Zapłon jak ustawiany? Objawy są na ciepłym, zimnym silniku? Ssanie dobrze działa? Po zgaśnięciu świeca sucha mokra? Jaki kolor świecy?
To albo ci nie trzyma zawór w komorze i zalewa gaźnik , albo jakimś cudem uszczelniacz wału szaleje. Lub trzecia opcja tobie się wydaje, że to co już tu sugerowaliśmy jest ok. W jakim czasie z tego kranika wycieknie 1 litr?
Sprawdzałeś czy nie ścięło klina na wale korbowym? Jeśli będziesz miał zdjęty zapłon, wymień uszczelniacz wału korbowego. Koło magnesowe ma być dokręcone z momentem 20 Nm, aby nie dochodziło do ścinania klina. Ostatecznie zdejmij cylinder. Sprawdź czy gładź nie ma śladów zatarcia, czy tłok i pierścienie nie są uszkodzone.
Więc na początek kąt wyprzedzenia zapłonu 1.5 mm zamiast 1.8 mm w tym silniku. Kompresor nie jest potrzebny. Wystarczy nożna pompka do kół z dość długim wężem i adapter lub coś co będzie można szczelnie przyłożyć do króćca ssącego cylindra. Z racji inaczej zamontowanych uszczelniaczy ciśnienie pomiarowe będzie ok. 0.5 bar, przy większym (np. 1 bar)...
Jakby rzeczywiście puściły ci uszczelniacze na wale i nie chcesz rozbierać całego silnika to wymień je zdejm górę silnika a komorę korbowa dokładnie wyczyść ropiarka wylej ropę i wysusz.
witam .mam problem z simkiem , po ramoncie wymiana walu łożysk uszczelniaczy platynek . simek na zimnym silniku pali ok ale po rozgrzaniu gasnie i odpala po wystygnięciu . Zaplon ustawiony iskra jest nawet kondensator wymienilem. Jest też nowy gaznik sam juz nie wie o co chodzi i gdzie szukac przyczyny Gaznik ok na dwóch jest to samo .
Nazwa "odrzutnik oleju" istnieje w katalogach części oraz jako nazwa tematu w sklepach. Po niemiecku nazywa się "Ölleitscheibe", a w angielskim katalogu MZ "oil guide disc". Seger w Simsonie zawsze był ustawiany w ten sposób (zakrywa kanał). Książki również to pokazują na fotografiach. Nie ma jednak żadnego opisu nakazującego zakładać seger w określony...
Witam Mam problem z simsonem sr50. Silnik po generalnym remoncie. Wymienione wszystkie łożyska i uszczelniacze, wał korbowy, cylinder i tłok o pojemności 60cm³. Została założona tylko głowica od 50cm³ z starego silnika i tu pojawia się problem. Silnik odpala od strzała. Idealnie pracuje wchodzi na obroty. Gdy jadę na drugim biegu na wyższych...
Naprawiałem takiego Simsona z podobnym problemem. Pewnie problem już rozwiązałeś, jeśli nie to podpowiem Sprawdzałem po kolei wszystko: świece, cewka zapłonowa, przerywacz, przewód, czapka, Po podmianach kolejnych elementów udało mi się go uruchomić, ale nie miał wolnych obrotów i palił tylko "z pychu" Problem był w wielu elementach. Trochę mi to czasu...
Witam otóż mam problem z simsonem. Zapłon elektronik, gaźnik 16n3-2. Jeździłem nim zostawiłem go na noc w garażu przychodzę rano a tu zdziwienie. Nie chciał odpalić, gdy odpalił z po pychu to się dławił nie dało się jechać bo szarpał. Kupiłem nową świecę izolator nic nie pomogło, dymił na niebiesko. Gdy wykręciłem świecę to miała nagar oleju jak by...
Witam. 14 stycznia br. zakupiłem Simsona s50 duo. Przeszedł on kapitalny remont silnika. Wymieniłem: - uszczelniacze - łożyska - cylinder, tłok, pierścienie (oryginalny komplet do s 50) - naprawiłem instalacje i układ ładujący na 12 v - zakupiłem gaźnik - naprawiłem sprzęgło - wyczyściłem tłumik Nie wymieniałem wału korbowego! Zapłon ustawiłem dobrze,...
Witam, piszę w takiej sprawie że mam Simson s51 jest z nim taki problem, że bardzo słabo odpalał jedynie z pychu i ciekł olej wymieniłem wszystkie uszczelniacze i simeringi zaczął odpalać, ale bardzo słabo na raczej dobrze wyregulowałem jak widać po świecy na zdj, ale jakoś dziwnie jedzie jakby miał bardzo krótkie biegi i nie jechał na 100% na moje...
Dołączę się do tematu. Przyśpieszenie zapłonu może wynikać z luzu łożyska na czopie wału, nie mówię o łożysku korbowodowym ani sworznia! Wynika to z tego że w momencie sprężania wał usiądzie trochę w dół i już masz przestawiony zapłon. Druga sprawa, ze zdjęć w poprzednich postach widać jak wół że pierścienie są zatarte, cylinder również, wystarczy popatrzeć...
Większość ciepła z okolic denka tłoka odprowadzanie jest właśnie przez pierścienie. Chłodzenie tłoka przez konwekcję i odparowywanie mieszanki ma mniejsze znaczenie, szczególnie w dwusuwie z cyklem pracy co każdy obrót wału. Jeśli chodzi o przedmuch przez rowek pierścienia, to przy prawidłowym pasowaniu jest naprawdę nieznaczny. Pierścień w rowku działa...
Jeśli pracuje na wyższych obrotach, na niskich gaśnie, a w dodatku odpala tylko na pycha przy wyższych obrotach - nieszczelność komory korbowej silnika, w pierwszej kolejności sprawdzić uszczelniacz od strony zapłonu. W innym wypadku do sprawdzenia długość iskry która powinna wynosić min. 7 mm. Jeśli masz nową cewkę butelkową to wiedz że te najtańsze...
To normalne w tym modelu (Duo 4/1) ze względu na konstrukcję startera, niestety silnik wymaga rozpołowienia do wymiany startera czy też uszczelniaczy na wale korbowym. O ile wielowypust na dźwignię startera nie jest zużyty przez niedostatecznie dokręcony zacisk, to można wymienić sam segment poprzez odcięcie i przyspawanie. Nowy kompletny wałek jest...
Zapłon możesz sprawdzić też np. z pomocą suwmiarki lub czujnika zegarowego, ale musisz wiedzieć, ile mm przed GMP ma nastąpić zapłon. Czynność ustawienia wykonaj starannie, bo od tego m.in. zależy poprawna praca silnika. Czy silnik się przegrzewa, bo taki objaw może świadczyć o potrzebie wyregulowania zapłonu. Z uwagi, iż masz silnik 2T, to sprawdź,...
Cewka zasilająca CDI do przewinięcia. Zwykłym woltomierzem nie zmierzysz napięcia zasilającego CDI. Potrzebny miernik który wskazuje napięcie szczytowe lub ew. oscyloskop. Ponadto cewkomoduł PVL posiada dodatkowo ogranicznik napięcia zasilającego, ale za to gaszenie silnika poprzez zwarcie impulsatora do masy. W kwestii obrotów biegu jałowego zależy...
Wał korbowy WM Motor made in china za 60 zł + zestaw bibułek + jakieś łożyska i uszczelniacze. Czego oczekujesz? Jedyny trwały wał korbowy to MZA produkcji CM/ML. Nie mylić z wałem produkcji CKR, bo to mało trwałe korbowody. Wał MZA jest nieco inaczej wykonany niż DDR, posiada ciaśniejsze pasowanie pod łożyska (nawet lepiej zastosować C4), grubszy stożek...
Podkładka nr. 22: http://www.jackmotors.pl/podkladka-dysta... http://www.jackmotors.pl/podkladka-dysta... Podkładka falista: http://www.stazet.inkontrahent.pl/produk... Podkładki oporowej 19 w PL nie widzę. Pomysł z rzekomym...
Ja proponuje sprawdzić uszczelniacz na wale (z lewej strony) Miałem podobny problem i się okazało że ciągnął olej ze skrzyni i nie mógł go przepalić. Kiepsko się wkręcał na obroty. Można też sprawdzić zapłon, tak jak już wcześniej pisali koledzy. Powodzenia przy naprawie:D
podaj typ gaźnika i jego nastawy. Mechanik chyba mało wie o silnikach 2T dolanie wiekszej ilosci oleju do paliwa nie poprawia wcale smarowania, zato tworza sie własnie takie piekne czarne wycieki. Na dotarciu masz jeździc spokojniej, a lepsze smarowanie ma zapewnić podniesiona o jeden zabek wyzej iglica. Co wcale nie oznacza jazdy 20- na 4;] chodzi...
Przy okazji wymiany uszczelniacza na wałku "kopniaka" wymień od razu uszczelniacz w pokrywie oczywiście jeśli będzie taka potrzeba. Myślę że wiesz co oznacza pojęcie "ustawienie zapłonu", same wyregulowanie szczeliny pomiędzy stykami przerywacza nie oznacza ustawienia zapłonu. Co do oleju w skrzyni biegów to oczywiście tylko olej przekładniowy , nie...
Witajcie mam Simsona Skutera SR50/60 z cylindrem 60cm Gażnik Bing 17/15/1103 cylinder zwykły 4 komorowy jakie fabryka zakładała wał z wypełniaczami S70 kilka lat temu wymieniłem z kompletem łożysk uszczelniaczy wszystko chodziło do wczoraj,aż do wymiany tych części ........................................... zachciało mi się mieć trochę mocniejszego,...
Witam dzisiaj wymienilem uszczelniacz od strony zaplonu bo go wypchalo troche. Złozylem go ,odpalilem,pali fajnie, i reaguje na cieglo gazu az do maxa,ale jak sie rozgrzeje to przy gwaltownym dodawaniu gazu dusi sie,lub gdy wejdzie na obroty to czasami sie zadusi i zgasnie.regulowalem zaplonem, mieszanka,powietrzem,zdjalem filtr paliwa bo moze zasyfiony...
Witam! Jest jak było, nic nie zrobiłem z braku czasu. A teraz po kolei. thomas__1: Bez ssania za cholere nie zapale. Iglica wisi na 2 ząbku od dołu. wueska: Wszystkie uszczelniacze w silnku są nowe. haker305: Sprawdze kranik, chciaż kiedyś go czyściłem :D . Czytając inne wątki zauważyłem jak ważny jest wydech. Wszystko drożne i przeczyszczone. Inkwizycja:...
Witam napewno trzeba sprawdzic gaznik potem luz na łozyskach na wale czyli czy magneto bije jesli jest wyczuwalny lub bron boze oska wału jest mokra uszczelniacz do wymiany głownie siada od strony magneta.Nalezy sprawdzic wszystkie elementy tzn czy swieca jest czarna, mokra w moncie zgaszennie czy ma normalny kolor.Kolejna sprawa to uszczelka pod cylindrem...
Witam, mam problem z moim skuterem Gilera Runner 70ccm. Skuter był po przebiegu 40tys km i zrobiłem mu kapitalny remont silnika. Zmiana łożysk + uszczelniaczy, cylinder, wał. Od momentu złozenia skutera pojawił się problem, skuter odpala bez problemu pracuje na niskich obrotach, można powiedzieć że nawet równo lecz czasami gaśnie, śrubka od położenia...
Łożyska i uszczelniacze były tragiczne.Wyczuwalny luz na magnecie i wszędzie mokro od oleju.Kolanko i tłumik czyste,iskra na 4mm. po zdjęciu fajki i przytknięciu samego przewodu do masy.Jedyne do czego można było się przyczepić,to ta podkładka.Rozpołowiłem dzisiaj silnik jutro go poskładam i odpiszę. :evil:Mam trochę doświadczenia z motorowerami typu-Jawka,Simson.PS.Wszystkie...
simson uszczelniacz uszczelniacz simson uszczelniacz wypycha uszczelniacz
odkurzacz zelmer wycie silnika wymiana symetryzator klimatyzacja przekaźnik
nuvoton programowanie renault df070
Kärcher K2 – jak odkręcić uszkodzony korek wlewu wody? Porady, narzędzia, zamienniki Akai VS-X2000 czy VS-G855 – porównanie magnetowidów, digitalizacja VHS, 6 vs 4 głowice