witam gdy masz złe uszczelniacz zaworowe to samochód może brać olej i kopcić może intensywnie dmuchać odmą,korkiem wlewu oleju i bagnetem
Tak jest zaraz za tym kołem. Odkręcasz wyrywasz uszczelniacz wciskasz nowy i przykręcasz. w sumie 15 minut roboty.
Uszczelniacz zatrze pompę, tylko wymiana . Tak w ogóle to przed ponownym nabiciem wymień zaworki w portach bo one też lubią przeciekać a koszt to parę zł.
o kawie i herbacie nie słyszałem.Ale pozwolę sobie na parę słów odnosnie tematu uszczelniania-ten rok był owocny dla mnie pod wzgledem uszczelniania obwodu chłodzenia CC700,ZUK,i URSUS 330..... jesli jest drobny wyciek mozna się ratowac jak koledzy pisali niestety na wiele sie to nie zda.Najlebszym rozwiazaniem poprostu ustalic gdzie wycieka i zakleic...
Kolego "morotravel" rozumiem że jak było ciepło to problemu nie było z odpalaniem ??ja Ci powiem tak ze jak naprawiłem pompę tzn jakiś tam uszczelniacz założyli w niej nowy to problem znikł .tej zimy przy wysokich mrozach moja viki paliła od strzała tak że polecał bym abyś się zastanowił nad sprawdzeniem tej pompy na stole diagnostycznym .Życzę powodzenia
nie z listwy tylko z uszczelnienia pompy
dzięki za pomoc
Skoro termostat sprawny to napisz czy nagrzewnica miała gąbkowy uszczelniacz i czy się nie wywinął. Całą tajemnica wymiany nagrzewnicy to ten uszczelniacz.
Uszczelniacz wału korbowego
Nie wiem jak jest dokładnie w tym aucie ale opiszę ci jak zmieniałem w innym samochodzie .Dla pewności ustawiłem wszystkie tłoki ,, na równo,, w cylindrach aby zawory nie powpadały za głęboko ( bo wypadnięcie raczej nie możliwe) i zakładając nowy uszczelniacz stosowałem magnes na wysięgniku którym łapałem za trzon zaworowy podciągałem max do góry płaskoszczypami...
Uszczelniacz na wałku pompy wtryskowej.
Niestety nie udało mi się tego jeszcze poskładać ponieważ wyszło jeszcze że mam do wymiany uszczelniacz wałka, dopiero po ściągnięciu koła zauważyłem olej, i teraz czekam na paczkę z częściami. Po ściągnięciu koła wygląda na to że klin jest ok. Niestety koła na wałkach mnie trochę pokonały, byłem pewien że będą miały wcięcia na końcach do których będę...
Dokładnie tak jak pisze kolega wyżej . Przyczyną jest źle założony simmering . Olej jest połączony wraz z czynnikiem chłodzącym więc ciśnienie jest :) A jak w warsztacie uszkodzili uszczelniacz więc na Twoim miejscu złożyłbym reklamację . Pozdrawiam !!
ciezkie palenie moze byc przez uszczelniacz jeszcze ale tutaj chodzilo o grzanie swiec a swiece beda sie grzaly na wlaczonym silniku mimo iz kontorlka nie bedzie sie juz swiecic LUDZIE ZACZNIJCIE MYSLEC LOGICZNIE to tylko glupi silnik.... ma tylko jeden walek rozrzadu to banal a jego podzespoly to po prostu sie cieszyc ze jest tak latwy w eksloatacji...
Witam swiece przy tej temperaturze w oplu sie nie załączaja,przelewy do wymiany,jak nie pomoże to uszkodzony uszczelniacz wałka pompy wtryskowej
Wymieniać samemu czy lepiej serwis?? Jaki koszt tej przyjemności. Nagrzewnica do Opla to koło 80zł a wymiana?? Może na początek wsypać jakiś uszczelniacz do chłodnic??
Witam. Panowie jest to opelek Wectra 2.0 92r. ośmio zaworowy,którym jeżdżę na codzień po mieście.Wzeszłym roku w listopadzie wymieniłem uszczelniacz na wale korbowym od strony sprzęgła,bo był wyciek.Zmieniłem filtr i olej,był zawsze zalany15W40,a teraz zalałem 20W50,na początku było super,ale przyszły mrozy po zapaleniu było słychać stuki w głowicy...
Zrób lub zleć immo off w ecu. I po problemie. Potem podjedź do Marcina żeby Ci uszczelniacz do silników wepchnął do licznika, co by Cię kontrolka od immo nie irytowała podczas jazdy. Pełna profeska.
Witam. Jeżeli miałeś mocno brudny filtr paliwa (czarny od oleju silnikowego) to nieszczelność układu paliwowego jest spowodowana uszkodzeniem uszczelniaczy trawersów. Między trawersem a wtryskiwaczem jest uszczelniacz i jeśli jest on uszkodzony (najczęściej przez zbyt mocne dokręcenie) to olej przedostaje się do paliwa a układ się zapowietrza. Wymiana...
To już piszę: Sanki silnika, wydech, drążek zmiany biegów przy skrzyni, kostki ze skrzyni (włącznik światła cofania), półosie, wyciągnięcie sworzni z wahaczy.
Wypnij węże paliwowe od obudowy flltra i połącz je kawałkiem węża,czasami zdarza się nieszczelność w tym miejscu jeśli nie pomoże a tak jak piszesz przelewy i uszczelnienia wtryskiwaczy wymienione pozostaje uszczelniacz wałka pompy wtryskowej i uszczelnienia sekcji wysokociśnieniowej
Witam. Dzięki za odzew, wszystkie porady się przydały. Mam jeszcze jedno pytanie: czy wie ktos gdzie dostanę uszczelniacz do kompresora? Znalazłem na kompresorze taki numer DELPHI 5292 On właśnie jest przyczyną nieszczelności ukladu. Chłodnice wymieniałem przez sarnę bo wlazła pod koła ;) poadrawiam
Sprawdz szczelność przewodów paliwowych,obudowy filtra paliwa,przelewy,jak nie pomoże to uszczelniacz wałka pompy wtryskowej do wymian a i nie ciąg tego tyle bo bedzie cała pompa do regeneracji na słucho to one obracac się nie chcą
a po grzyba wymieniasz wysprzęglik? tak wyczytałem na forach, że jak już się wymienia sprzęgło to i wysprzęglik też. Ten stary nie cieknie i jest ok. Najchetniej to bym zostawił stare sprzęgło ale skrzynie będę ściągał bo uszczelniacz na wale cieknie i nie chce za jakiś czas znów się w to babrać jak padnie sprzęgło
Głowica jest właśnie u fachowca, który miał sprawdzić czy nie jest pęknięta a jak nie jest to wymienić uszczelniacze i splanować. Te kłęby dymu i ubytek chłodziwa jest mi znajomy więc zobaczymy co będzie. W każdym razie jutro ok 14 mam dzwonić i będzie werdykt Edit: Odebrałem głowicę, okazało się że nie była pęknięta. Wymieniono mi uszczelniacz i splanowano...
A śmierdzą te spaliny palonym olejem (taki charakterystyczny zapach starego diesla)? Jeśli tak, to oznacza że Twój silnik spala duże ilości oleju - albo rozpadł Ci się uszczelniacz zaworowy, albo rozpadł się pierścień zgarniający olej. W każdym razie do sprawdzenia głowica - tak czy owak wymień wszystkie uszczelniacze (bo to tanie). A jeżeli to nie...
Nie widzę tam problemu. Nie póki co, ale w ogóle jest to normalne. Nie wiadomo na ile wskaźnik prawdę pokazuje, ale powinien trzymać 90°C w czasie normalnej jazdy, a przy powolnej, miejskiej jeździe nawet 100°C będzie normalne.
Skoro tyle oleju pije to uszczelniacze zaworowe albo pierścienie. Dziura w tłoku też niewykluczona.
Daj chłopie do zrobienia głowice, albo sam wymień zawory i uszczelniacze. Pamiętaj o gniazdach i dotarciu.
Kolego sterownik pompy do naprawy i jak filter brudny do połowy to pewnie uszczelniacze na wtryskiwaczach do wymiany jesli tak to będzie zatarty tłok przestawiacza kąta i stąd ta usterka sterownika, zadzwoń to porozmawiamy
Jeśli świece żarowe sprawne ( układ podgrzewania wstępnego sprawny )to pewnie się zapowietrza .W przypadku zapowietrzania do sprawdzenia obudowa filtra paliwa , przelewy i nieszczęsne uszczelniacze na wtryskiwaczach (ten silnik ma specyficzne rozwiązanie zasilania wtryskiwaczy w paliwo - posiada uszczelniacze metalowo gumowe pomiędzy trawersami doprowadzającymi...
A to coś nowego. Bezkolizyjne diesle też są? Co do śrub głowicy - obligatoryjnie nowe. Nie ma czegoś takiego jak powtórne zakładanie starych i nie ma to związku z możliwością urwania. Przy okazji uszczelniacze zaworów sobie wymień.
Czyli zmienione , możesz jeszcze sprawdzić po dłuższym postoju rozpinając nadmiar z wtrysku co się wyleje z wężyka , jak czysta ropa to OK , jak olej to źle zrobione uszczelniacze.
trzeba dokładnie oglądać prowadnice i wymacać je patyczkiem od lizaka koniecznie prze frezuj gniazda a potem docieraj na pastę dobra rada wymień wszystkie zawory Przy okazji wymień uszczelniacze
Po tym co pisze właściciel to można wnioskować że pierścienie a wręcz na pewno. A przy okazji nie zaszkodzi sprawdzić i zrobić komplet napraw głowicy. Oplowskie silniki mają to do siebie że nie trzymają uszczelniacze.
Czy może zasysać powietrze poprzez uszczelniacze wtryskiwaczy?
Tak to uszczelniacze, możesz jeszcze sparawdzić czy odmę masz nie zabitą.
mam ten sam problem. jak juz odpali to jest biala chmura co to moze byc? wszystkie uszczelniacze wymienione,ominiety filtr paliwa ;/;/
i nie zapomnij o uszczelniaczu walu
odrazu kup uszczelniacze trawerz te wtryskiwacze są pod wałkiem rozrządu
albo przepłukać.
może być turbo albo pierścienie uszczelniacze płynu nie ubywa?
Zmiana oleju na gęstszy nie zlikwiduje poboru oleju. Wymienić trzeba pierścienie i uszczelniacze żeby zlikwidować pobór oleju.
OBstawiam uszczelniacze wtrysków :( kupa roboty
Nieszczelności układu paliwowego sprawdzić,zobacz filtr paliwa jak czarny to uszczelniacze trawerz wtryskiwaczy do wymiany.
No też można by się nie zgodzić, jak olej dostaje się z "góry" to wychodzi tzw "próba olejowa" i ciśnienie będzie za wysokie, więc trzeba się upewnić zanim tłoki będą wyjęte... Jak olej dostaje się z góry przez uszczelniacze zaworów na przykład, to raczej dymi a kompresja zbytnio nie rośnie.Moim zdaniem opis usterki wskazuje na puszczające pierścienie...
Obudowa simmeringu przegubu wewnętrznego . ( flansza ) Tuleja stanowi dystans oraz oraz punkt styku z uszczelniaczem . :|
Niebieski czyli ciągnie olej. Uszczelka, uszczelniacze zaworów. Ciężko stwierdzić na odległość.
zapowietrzaja sie wtryski -trzeba wymienic uszczelniacze wtryskiwaczy i rurki odprowadzajace.
Pompa do Cromy jest podobna do tej z Vectry C,ale niezamienna.Do pomp często dostaje się woda,czasami po uszkodzeniu uszczelniacza płyn wspomagania leje się do elektroniki.
wymian uszczelniacz vectra uszczelniacz vectra koszt simson uszczelniacz uszczelniacz
bezpieczniki volvo lusterka sterownik dream brotje energy błędy
Kosiarka Murray 425014x92b - brak iskry po dymie z cewki Podłączenie SPK Lux do kotła Defro Gamma 20kW