Źle złożyłeś. To wszystko.
To już piszę: Sanki silnika, wydech, drążek zmiany biegów przy skrzyni, kostki ze skrzyni (włącznik światła cofania), półosie, wyciągnięcie sworzni z wahaczy.
Tak jest zaraz za tym kołem. Odkręcasz wyrywasz uszczelniacz wciskasz nowy i przykręcasz. w sumie 15 minut roboty.
Skoro termostat sprawny to napisz czy nagrzewnica miała gąbkowy uszczelniacz i czy się nie wywinął. Całą tajemnica wymiany nagrzewnicy to ten uszczelniacz.
Nie widzę tam problemu. Nie póki co, ale w ogóle jest to normalne. Nie wiadomo na ile wskaźnik prawdę pokazuje, ale powinien trzymać 90°C w czasie normalnej jazdy, a przy powolnej, miejskiej jeździe nawet 100°C będzie normalne.
Panowie, a może mój patent? Wykręcasz świecę, dajesz tłoka w dół, przez otwór świecy wnizujesz z półtorej metra naoliwionego sznurka konopnego po czym tłok w górę. Prawda że proste? Tylko koniec sznurka zostawcie na zewnątrz, hihi :):):)
Czyli zmienione , możesz jeszcze sprawdzić po dłuższym postoju rozpinając nadmiar z wtrysku co się wyleje z wężyka , jak czysta ropa to OK , jak olej to źle zrobione uszczelniacze.
Po tym co pisze właściciel to można wnioskować że pierścienie a wręcz na pewno. A przy okazji nie zaszkodzi sprawdzić i zrobić komplet napraw głowicy. Oplowskie silniki mają to do siebie że nie trzymają uszczelniacze.
trzeba dokładnie oglądać prowadnice i wymacać je patyczkiem od lizaka koniecznie prze frezuj gniazda a potem docieraj na pastę dobra rada wymień wszystkie zawory Przy okazji wymień uszczelniacze
Skoro tyle oleju pije to uszczelniacze zaworowe albo pierścienie. Dziura w tłoku też niewykluczona.
Witam. Jeśli jest to mały wyciek można na pewien okres zalać układ wodą co może spowodować zalepienie kamieniem (jedyna obawa to obecnie zbliżające się niskie temperatury).Polecane powyżej preparaty jak koledzy wskazywali są dobre na dojazd do domu lub warsztatu.
Uszczelniacz wału korbowego
Daj chłopie do zrobienia głowice, albo sam wymień zawory i uszczelniacze. Pamiętaj o gniazdach i dotarciu.
A to coś nowego. Bezkolizyjne diesle też są? Co do śrub głowicy - obligatoryjnie nowe. Nie ma czegoś takiego jak powtórne zakładanie starych i nie ma to związku z możliwością urwania. Przy okazji uszczelniacze zaworów sobie wymień.
Czy może zasysać powietrze poprzez uszczelniacze wtryskiwaczy?
i nie zapomnij o uszczelniaczu walu
Uszczelniacze pod wtryskami również się uszkadzają lecz dużo rzadziej niż pompa czy łapie nieszczelność na przewodach zwrotnych, tym bardziej jeżeli ich nikt nie ruszał od dawna. Dodatkowo pompa była nie dawno robiona i nie mówię że sknocili robotę lecz jeżeli wszystkie przewody wokoło są szczelne to racze nie stawiał bym na uszczelniacze.
Kolego sterownik pompy do naprawy i jak filter brudny do połowy to pewnie uszczelniacze na wtryskiwaczach do wymiany jesli tak to będzie zatarty tłok przestawiacza kąta i stąd ta usterka sterownika, zadzwoń to porozmawiamy
nie z listwy tylko z uszczelnienia pompy
Uszczelniacz na wałku pompy wtryskowej.
Tak to uszczelniacze, możesz jeszcze sparawdzić czy odmę masz nie zabitą.
Faktycznie , wymiana uszczelniaczy wyjaśniła sprawę. Dziękuję za pomoc.
Kolego kilka dni temu uszczelniałem właśnie u siebie v5. W sumie prosta sprawa, jutro albo pojutrze załaduję sprężarkę olejem, całość do auta i na sprawdzenie szczelności i nabicie. mam nadzieję,że będzie ok. a co do uszczelnień to sprawdź to: http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/pl/p/Z...
Jak był czarny filtr to do wymiany uszczelniacze wtryskiwaczy,zapowietrza się
może być turbo albo pierścienie uszczelniacze płynu nie ubywa?
OBstawiam uszczelniacze wtrysków :( kupa roboty
dzięki za pomoc
Uszczelniacz zatrze pompę, tylko wymiana . Tak w ogóle to przed ponownym nabiciem wymień zaworki w portach bo one też lubią przeciekać a koszt to parę zł.
odrazu kup uszczelniacze trawerz te wtryskiwacze są pod wałkiem rozrządu
albo przepłukać.
Zmiana oleju na gęstszy nie zlikwiduje poboru oleju. Wymienić trzeba pierścienie i uszczelniacze żeby zlikwidować pobór oleju.
Witam swiece przy tej temperaturze w oplu sie nie załączaja,przelewy do wymiany,jak nie pomoże to uszkodzony uszczelniacz wałka pompy wtryskowej
Obudowa simmeringu przegubu wewnętrznego . ( flansza ) Tuleja stanowi dystans oraz oraz punkt styku z uszczelniaczem . :|
Wymieniać samemu czy lepiej serwis?? Jaki koszt tej przyjemności. Nagrzewnica do Opla to koło 80zł a wymiana?? Może na początek wsypać jakiś uszczelniacz do chłodnic??
Niezaprzeczalnie gruszka się przydaje do odpowietrzania VP44, ale trzeba by sprawdzić którędy się zapowietrza. Do sprawdzenia, a raczej wymiany, przewody przelewów (przelewy idą na stronę ssącą pompy), ew. uszczelniacze pod trawersami.
Niebieski czyli ciągnie olej. Uszczelka, uszczelniacze zaworów. Ciężko stwierdzić na odległość.
zapowietrzaja sie wtryski -trzeba wymienic uszczelniacze wtryskiwaczy i rurki odprowadzajace.
Nieszczelności układu paliwowego sprawdzić,zobacz filtr paliwa jak czarny to uszczelniacze trawerz wtryskiwaczy do wymiany.
Witam Mam taki oto problem otóż po wymianie zaworu (pękł), szlifie gniazd zaworowych oraz wymianie uszczelniaczy zaworowych bardzo okropnie dymi na biało :( Głowica dokręcona na odpowiedni monet obrotowy. Dodam że na tłokach znajduje się olej w takich ilościach że silnik nie może go przepalić a przed naprawą tego nie było nawet dymka nie puściła. Ciśnienie...
nie ma czegoś takiego jak wałek zaworów ssących w tym silniku. Tam jest TYLKO jeden wałek. Wiesz że coś dzwoni ale nie do końca gdzie... Poza tym uszczelniacze zrobisz bez całkowitego wyciągania wałka.
a moga byc to zle uszczelniacze zaworowe?bo uszczelka byla wymieniana i caly rozrzad
Witam . Posiadam Opla Vectra b 99 r oku mam taki problem że jak samochód jest zimny i po przejechaniu 10 lub 20 metrów zapala sie kontrolka silnika i zaraz znika . Po podpięciu samochodu pod komputer pojawia się błąd P1220 regulacja kąta wtrysku błąd krytyczny , wszystkie parametry wtrysków i pompy są dobre . Samochód nie traci mocy , nie kopci , odpala...
Dawno pisałem o konkretnej diagnostyce a nie..., najpierw usuń usterkę bo możesz "orobić" się na darmo, Na marginesie to nie polecam wymiany uszczelniacza bez odkręcania misy olejowej...! Pozdrawiam
Lepiej naprawić ale warto pomierzyć cylindry oraz sprawdzić stan zaworów i prowadnic.
Wymieńcie uszczelniacze na mostkach przy wtryskach(pod wałkiem rozrządu) i powinno być OK.
VW T5 2007 rok 2.5 tdi coś 170 koni. Głowica robiona niecały rok temu, nowy wałek, szklanki itp. Klient : panie majster a czy pompowtryski pan ustawił? majster: Ich nie trzeba ustawiać, same się ustawiają. (Dużo się nie pomylił, jakieś 680 stopni) http://obrazki.elektroda.pl/7365006600_1... http://obrazki.elektroda.pl/8762283000_1...
Przyczyną okazał się też slizg łańcucha rozrządu tak zwany wyciszacz. Ktoś robił coś przy rozrzadzie i cały slizg był zjechany przez łańcuch :/ części: szklanki popychaczy, slizg i uszczelniacze wtryskow 380zł plus naprawa 160zł :)
wymiana uszczelniaczy trawers koszt czesci ok350zł w serwisie plus oczywiscie robocizna Dodano po 29 wymiana uszczelniaczy trawers koszt czesci ok350zł w serwisie plus oczywiscie robocizna
wymień uszczelniacze wtryskiwaczy - ciągnie olej/powietrze do paliwa, obadaj filtr paliwa
co konkretnie jest potrzebne? auto bylo u mechanika i stwierdzil ze brak bledow a usterke usunac chcial poprzez wymiane uszczelniaczy pod wtryskami. jednym slowem mysli ze to zapowietrzanie
problem z zapowietrzaniem to trzeba troche posprawdzac przelewy uszczelniacze trawerz filtr paliwa obudowa na krotko zobacz czy ok
A propos dodatków do płynu chłodzącego można dodać jak się jest 500km od domu bo potem trzeba wymienić pompę wodną.Wszelkie dodatki uszkadzają reparaturkę /uszczelniacz/ w pompie wodnej i pompa zaczyna cieknąć.
Dzięki kolego,bardzo mi pomogłeś. No więc samochód w pełni sprawny,usterka naprawiona. Przyczyną był nieszczelny układ paliwowy,a dokładnie filtr paliwa i prawdopodobnie uszczelniacze na wtryskach. Wszystkim serdecznie dziękuje. Zamykam temat. Pozdrawiam
raczej nie ale głowica i tak do demontażu Hehm, kpl. 16 szt zaworów + 16 szt. prowadnic + frezowanie gniazd +planowanie głowicy + osiowanie podpór wałków + nowy rozrząd z pompą wodną + uszczelki, uszczelniacze, olej, robocizna ≈ 2 tys zł?
Kiedys do kolektora ssacego strzykawka lalem rope bo swiece byly popalone w bmw.wtedy dymil na szaro poki nie przepalil.ale nie na bialo.dziwne jest to ze po dodaniu gazu kopci minute i przestaje na zimnym.na cieplym nic.bez gazu normalnie.moze i to pompa ale moze i wtryskiwacz.auto idzie na sprzedaz.z benzyniakami nigdy problemu nie bylo. Dodano po...
To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
No i mam wielowypust. Widocznie w '89 wkładali przekładnie od Kadeta. To teraz mam problem bo trudno o przekładnię do Kadeta a nie wiem czy ta mniejsza od Vectry podejdzie. W Rzeszowie uszczelniaczy nie ma, chyba że ma ktoś jakieś namiary na zakup przez internet. Pozdrawiam.
Głowica do regeneracji (uszczelniacze, prowadnice itp.). Przy okazji pierścienie do wymiany za jednym zamachem. Pytanie czy warto.
Jeśli wraca się paliwo chyba lepiej zrobić uszczelniacze wtryskiwaczy i przelewy i nie montować zaworka zwrotnego ..... oczywiście standardowo do sprawdzenia też szczelność obudowy filtra paliwa ..
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Wypnij węże paliwowe od obudowy flltra i połącz je kawałkiem węża,czasami zdarza się nieszczelność w tym miejscu jeśli nie pomoże a tak jak piszesz przelewy i uszczelnienia wtryskiwaczy wymienione pozostaje uszczelniacz wałka pompy wtryskowej i uszczelnienia sekcji wysokociśnieniowej
Witam, wygląda to na uszkodzone uszczelniacze trzonka zaworu, możliwe też zbyt duże luzy na prowadnicach, powodzenia
A ja tak sobie siedzę i czytam, może tak a może tak. Już na tym ustrojstwie zęby zjadłem. Nie kombinujcie, tego jest tylko jeden problem uszczelniacze metalowo gumowe na wtryskiwaczach, jest to kosztowna robota bo części ok.130 zł robocizna zależy mi policzył mechanik 200zł
Zmniejszenie ostepu elektrod w świecach to dobra rada. Do kompletu badań dodał bym jeszcze sprawdzenie kompresji i czy czasem nie połyka oleju przez te cylindry (uszczelniacze zaworowe). Problem też nieraz jest w zwężonych kanałach kolektora przez nagar.
Witam kolegę. Być może w jakiś sposób mała ilość oleju przedostaje się do cylindrów np. przez uszczelniacze zaworów. Jeżeli tłoki mają dużo nagaru na sobie to szukaj przedostającego się oleju.
Pierścienie ,uszczelniacze,turbo ,wycieki. To tyle z przyczyn, a co konkretnie to diagnoza. Np nie wiem ,można np. zajrzeć kamerką go gara i do wydechu. A co do DPF czy on jeszcze spełnia swoja funkcje to dwa proste testy. Przejechać paluchem po końcówce wydech. A dwa to odczyt z czujnika różnicy ciśnień na wolnych i przy 3000rpm.
Zrób lub zleć immo off w ecu. I po problemie. Potem podjedź do Marcina żeby Ci uszczelniacz do silników wepchnął do licznika, co by Cię kontrolka od immo nie irytowała podczas jazdy. Pełna profeska.
Miałem podobnie ze swoim autkiem, nawet zanim założyłem LPG. Po dłuższych oględzinach mojego mechanika okazało się, że należy wymienić uszczelniacze wtryskiwaczy. Dostawało się lewe powietrze. Teraz jest już wszystko ok. Autko śmiga jak ta lala hehe. Aha, koszt jednego uszczelniacza to 15zł w serwisie w Goerlitz koło Zgorzelca. Potrzebne są 4 sztuki....
Kopci tylko ciemnymi chmurami. Przy każdym odpaleniu zakopci ale diesle starej konstrukcji raczej tak miały. Najgorzej jest po nocnym przestoju. Wtedy jak już zapali to z tyłu świata nie widać. Jakiś czas temu ciekł olej uszczelniaczem wału,zostało to naprawione i teraz wycieków nie ma więc może go przepala
7. termostat?? albo elektryka i wskaznik oszukuje... Jeżeli elektryka to jak zdiagnozować usterkę byłem u elektryka coś poustawiał pogrzebał sprawdził kod usterki wyłączył go (80zł.) po wyjechaniu od elektryka i przejechaniu około 400m z powrotem wywaliło błąd (CHECK - zły odczyt z sondy lambda) pojechałem ponownie zostawiłem auto na 2 dni odebrałem...
Jeżeli jest to Kesley to wszyscy wiemy co jest grane. Odkręcasz sterownik i tu zaczyna się inwazja. Odcinasz pokrywę, najlepiej czymś w rodzaju dremela i poprawiasz wszystkie połączenia lutowane na płytce.Składasz do kupy, używając jakiegoś uszczelniacza, jak silicon. Zakładasz i wszystko powinno grać. Przerabiałem to w kilku vectrach i w każdej pomogło.
Opisz bardziej te drgania.Co do poziomu oleju to albo z pompy albo z uszczelniaczy jarzmo -wtryskiwacz.Choć nie powinno tak się dziać,bardziej olej w paliwie,taka konstrukcja.Potrzebna dobra diagnoza i tyle.
Witam mialem ten sam problem z vectra b ale wkrótce siadła pompa, po naprawie pompy wtryskowej NIE SAMEJ elektroniki i jakichś uszczelniaczy w głowicy bez jej demontażu palila jak ta lala.
Teraz już raczej nie kupisz tego kompletu z wadą czyli napinacz z płaską główką i z dyszą smarującą z za małym otworem. Ja nie wymieniłem pompy ale wymienie bo muszę zrobić mały remont tzn uszczelniacze i pierścienie. ps. a u Ciebie co było robione i jak teraz z pobieraniem oleju ?
Tak jak koledzy już wcześniej powiedzieli musisz zacząć od podstawowego pomiaru jakim jest pomiar kompresji.Niebieski dym oznacza spalanie oleju.Mogą być uszkodzone pierścienie,wydmuchana uszczelka pod głowicą lub uszczelniacze na zaworach .Jeśli autko by miało turbo to opisane przez ciebie objawy by pasowały do jego uszkodzenia (wycieku oleju do IC...
Jak już kolega napomniał te pompy są strasznie czułe,w większości przypadków jest do kwestia wymiany uszczelniacza na wałku pompy lub przewodów przelewowych,ale można zastosować zawór jednokierunkowy.Zamontować go na wężu paliwowym do pompy,koszt około 30zł.
Sporo jak nie ma wycieku, ale ja bym jeszcze raz obejrzał dokładnie silnik i jak faktycznie nie ma wycieków, to sprawdził bym kompresję. Tak duże ilości spalanego oleju, będą widoczne z wydechu, chyba że dymi dość mocno na czarno, to niebieski dymek może się nie przebić. Może być wiele przyczyn takiego stanu rzeczy a nawet skumulować kilka : zużyte...
Witam! mam opla vectre 2.0 DTL z 2000 roku. Podbiera olej. Silnik nie jest wychodzony. Ciśnienie 34 at. Przy rozruchu po nocy puszcza biały dym. A później jest ok. Mechanik twierdzi ze podbiera olej przez uszczelniacze zaworów albo przez turbinę. W wężu łączącym turbine z kolektorem jest troche oleju.
Witaj kolego. Mam podobne problemy ze swoja Vectra, wystarczy ze postoi kilka godzin i juz jest problem z odpaleniem jej, tez wymienilem uszczelniacze jakies na zaworach i nic, mechanicy tez mowia ze to pompa.Powiedz mi czy przed regulacja zaplonu silnik juz po odpaleniu pracowal normalnie czy byl glosniejszy, bo takie ponoc sa objawy jak jest przestawiony...
to musisz rozebrać zacisk i zobaczyć co jest nie tak niech ktoś naciśnie hamulec aż wyjdzie tłoczek i nie puszcza pedału weź 2 klucze nasadki załóż na samozaciskowe szczypce i zaciśnij na wężu gumowym idącym do zacisku tak żeby go zatkać ale nie za mocno żeby nie uszkodzić w ten sposób nie stracisz płynu za wiele i nie będziesz musiał odpowietrzać całego...
I tak bym oddał do mechanika ale chciałem się czegoś dowiedzieć. Czy skończony? Zawsze można małą generalke zrobić tzn. wymiana zaworów uszczelniaczy itp. Samochód wyląduje u mechanika i zobaczymy co będzie. Czy tę zmianę softu zrobi majster czy trzeba do serwisu Opla lecieć?
a po grzyba wymieniasz wysprzęglik? tak wyczytałem na forach, że jak już się wymienia sprzęgło to i wysprzęglik też. Ten stary nie cieknie i jest ok. Najchetniej to bym zostawił stare sprzęgło ale skrzynie będę ściągał bo uszczelniacz na wale cieknie i nie chce za jakiś czas znów się w to babrać jak padnie sprzęgło
Kolego jeśli chcesz by świece grzały dłużej to przetnij obwód czujnika temp. wody , ja tak mam ale to nie pomogło uszczelniacze wtrysków musisz wymienić, bo jeszcze troche a przy zapowietrzaniu będzie zaciągał olej do pompy co za tym idzie możesz uszkodzić pompę wtryskową. Pozdrawiam
Witam. Posiadam Opla Vectre 2002r z silnikiem 2.2dti.Problem polega na tym że paliwo dostaje się do oleju.Zaznaczam że pompa została uszczelniona już drugim nowym simeringiem (teraz siedzi nawet o milimetr mniejszy w celu lepszego uszczelnienia) oraz nowe uszczelniacze na wtryskach i w dalszym ciągu paliwo dostaje się do oleju. Jaka może być inna przyczyna...
zamykam temat. Auto zrobił mechanik... koszt: 3000 zł usterka: kółko napędzające pasek rozrządu miało ścienty klin i rozrząd stał i znaki ok ale wał i tłoki się obracały... Skutki: połamane zawory, górny remont głowicy popychacze zawory uszczelniacze itp... Na szczęście tłoki nie ucierpiały mocno i mogły być niewymieniane. Pozdrawiam wszystkich i nie...
Sprawdz szczelność przewodów paliwowych,obudowy filtra paliwa,przelewy,jak nie pomoże to uszczelniacz wałka pompy wtryskowej do wymian a i nie ciąg tego tyle bo bedzie cała pompa do regeneracji na słucho to one obracac się nie chcą
za cały komplet plus jakieś tam uszczelniacze itp ok 2000tyś faktycznie jest to możliwe Niestety, ale mozliwe:/ Zerknę jutro w Katalogu napisz mi jakieś dokładniejsze dane auta tj, rok prod. moc.
W końcu części dotarły. Po wymianie membran i uszczelniaczy silnik na gazie pracuje prawie jak należy. Została do wymiany tylko śruba regulacji wolnych obrotów ( jest wykruszona na samym końcu). Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc! Temat uważam za zamknięty
Co wy na takie wynalazki? To nie żadne wynalazki.Twoje myślenie jest odwrotne.Pompa się pewnie kończy albo się zapowietrzał i ktoś wstawił dodatkową pompę.W tym silniku przelew wtryskiwaczy jest oryginalnie podłączony do zasilania pompy.Ma to na celu wytworzenie podciśnienia na przelewie. Po to by paliwo nie dostawało się do silnika przy uszkodzeniu...
Kolego miałem ten sam problem , nie chce straszyć ale u mnie padł modół pompy wtryskowej ja regenerowałem całą pompę bo vp44 robią 200tyś i padają. Drugie ze nie pali rano wymień uszczelniacze wtryskiwaczy takie obrączki metalowo gumowe, oringi i podkładki miedziane pod wtryskami i będzie gadała viki koszt takiej zabawy ok 130zł + robocizna mi mechanik...
Witam. Dzięki za odzew, wszystkie porady się przydały. Mam jeszcze jedno pytanie: czy wie ktos gdzie dostanę uszczelniacz do kompresora? Znalazłem na kompresorze taki numer DELPHI 5292 On właśnie jest przyczyną nieszczelności ukladu. Chłodnice wymieniałem przez sarnę bo wlazła pod koła ;) poadrawiam
Odkopuję temat, aby nie zakładać nowego. Otóż pomału dostaję już do głowy z tym autem. Najprawdopodobniej usterka jest cały czas w pompie, mam.trzy regulatory ciśnienia i w zasadzie na każdym jest to samo. Pompę regenerowałem już x razy i membranami z Ali i oryginałami z GM. Wymieniałem wszelkie uszczelnienia w pompie, łącznie z uszczelniaczem przy...
wszystkie przewody miałem sprawdzane. również wymienione zostały wężyki przelewowe oraz obudowa filtra paliwa a do tego jeszcze rok wcześniej wymienione zostały uszczelniacze na wtryskach. wiem na pewno że '' OPLA'' to ja już NIE KUPIE. miałem fiata seicento przez 3 lata nie dołożyłem ani grosza a też nie był taki nowiutki.
Witam. Mam problem z vectra B 1.7td a sprawa wyglada tak że ładowanie raz jest a raz nie. Cały alternator był robiony (izolator śrub mostka diodowego B+,uszczelniacz,łożysko 63032RS,łożysko specjalne 140989,przezwojenie stojana,regulator) naprawa wyniosła mnie 280zł a zadowolenia nie mam, Na alternatorze mam 14.4V dla pewności dałem jeszcze 1 kabel...
Powinien być oring. Sprawdź czy paliwo dochodzi te silniki mają problem jak się zapowietrzy układ paliwowy. Druga sprawa między wtryskiem a przewodami wysokiego ciśnienia są tzw mostki a pod nimi są uszczelniacze które lubią się rozszczelnić i wtedy zapowietrza się układ paliwowy no i są problemy Dodano po 59 A najprościej spróbuj z plaka jak załapie...
JEsli chcesz troche pojezdzic "w koło komina" to jezdzij dopoki nic innego sie nie dzieje,chyba,ze oleju ubywa znaczaca ilosc. Natomiast w trasy dluzsze bym sie nie wypuszczal. Koszt naprawy tego we wlasnym zakresie jest naprawde znikomy, przy okazji oplaca sie sprawdzic pasek rozrzadu oraz uszczelniacze zaworowe, ich koszt rowniez jest smiesznie tani,...
Witam wszystkich - mam Vectrę b 1.6 16V i problemem jest szarpanie przy około 2500-3000 obr. Dodatkowo silnik przy gwałtownym wciśnięciu gazu w czasie jazdy, dławi się. Dopiero gdy popuszczę pedał i ponownie wcisnę, to wchodzi na obroty i cały czas to samo. Czy to może padnięta sonda, sam już nie wiem? Wymieniałem uszczelniacze, po wymianie zaczęła...
itek ja też mam taki sam problem wymieniłem przewody przelewowe,obudowe filtra paliwa,uszczelniacze wtryskiwaczy.idalej się zapowietrza pytałem się mojego mechanika o tą śrubę ale mnie wyśmiał i powiedział że ona nie ma nic wspólnego z zapowietrzaniem się pompy napisz proszę co to jest za śruba do czego służy i czy może się zapowietrzyć przez nią stojąc...
Przy uszczelniaczach na wtryskiwaczach paliwo robi się czarne od oleju. Poza tym jeśli to ich wina to auto nie odpala/odpala ciężko, jesli odpala i gaśnie po 10-15s to nieszczelność jest w okolicach filtra paliwa i/lub przewodu zasilającego pomimo że Twoje "testy" tego nie wykazały. Jak chcesz to załatwić zaworkiem zwrotnym to zamontuj go w okolicach...
No to dziwne że szklanka motodoktor -a zagęszcza olej ale już szklanka płukanki go nie rozrzedza. Normalnie magia 8-O Ale też jestem zdania że płukanki, motodoktory ,magiczene uszczelniacze w płynie to przeważnie ostatnia deka ratunku po latach zaniedbań i łudzenie się że coś to da. Coś da sam pokonałem pół Niemiec na motodokorze i trochę Polski z modlitwą...
wymian uszczelniacz vectra uszczelniacz vectra koszt simson uszczelniacz uszczelniacz
odbiornik janeczek sprężyna siłownika krups przewody wysokiego rezystancja
p0480 wentylatory p0480 wentylatory
Kierunek obrotów sprężarki N70 - jak sprawdzić? Termostat do grzejnika olejowego - gdzie kupić?