Tak jest zaraz za tym kołem. Odkręcasz wyrywasz uszczelniacz wciskasz nowy i przykręcasz. w sumie 15 minut roboty.
A to coś nowego. Bezkolizyjne diesle też są? Co do śrub głowicy - obligatoryjnie nowe. Nie ma czegoś takiego jak powtórne zakładanie starych i nie ma to związku z możliwością urwania. Przy okazji uszczelniacze zaworów sobie wymień.
Nie widzę tam problemu. Nie póki co, ale w ogóle jest to normalne. Nie wiadomo na ile wskaźnik prawdę pokazuje, ale powinien trzymać 90°C w czasie normalnej jazdy, a przy powolnej, miejskiej jeździe nawet 100°C będzie normalne.
Panowie, a może mój patent? Wykręcasz świecę, dajesz tłoka w dół, przez otwór świecy wnizujesz z półtorej metra naoliwionego sznurka konopnego po czym tłok w górę. Prawda że proste? Tylko koniec sznurka zostawcie na zewnątrz, hihi :):):)
Faktycznie , wymiana uszczelniaczy wyjaśniła sprawę. Dziękuję za pomoc.
Sprawdz szczelność przewodów paliwowych,obudowy filtra paliwa,przelewy,jak nie pomoże to uszczelniacz wałka pompy wtryskowej do wymian a i nie ciąg tego tyle bo bedzie cała pompa do regeneracji na słucho to one obracac się nie chcą
,,Kolega miał kiedyś Nissana Stanzę diesla (motor taki sam jak w Sunnym) i wsypał taki specyfik bo mu się sączyło spod uszczelki pod głowicą. '' Jak można ,,sączenie'' spod uszczelki porównywać z jakimś drobnym wyciekiem z układu chłodzącego? I to w dodatku diesla??? 8O Wycieków spod uszczelki pod głowicą nie uszczelnia się żadnymi wynalazkami, w grę...
odrazu kup uszczelniacze trawerz te wtryskiwacze są pod wałkiem rozrządu
Uszczelniacz zatrze pompę, tylko wymiana . Tak w ogóle to przed ponownym nabiciem wymień zaworki w portach bo one też lubią przeciekać a koszt to parę zł.
Jeżeli jeszcze tego nie robiłeś to nie polecam. Oczywiście pompa do wyjęcia. Naprawiam te pompy od 7 lat i nie polecam wysyłać do firm zajmujących się regeneracją bo zapłacisz około 2 tysiące za umycie pompy , wymianę tłoka który kosztuje 260 zł plus uszczelniacze o wartości 90 zł. W razie potrzeby naprawiają też tranzystor za 5 zł. Razem 355zł i koszty...
Jeżeli jest tak jak piszesz to faktycznie mogą byś samoregulatory. Mogą być wypracowane, zuzyte a wymiana oleju jeszcze sprawę pogorszyłeś. Z pewnością są nieszczelne i na wyzszych obrotach ciśnienie oleju jeszcze utrzymuje prawidłowy luz ale na wolnych olej wycieka pompa nie nadąża. A trzeba pamiętać że głowica z samoregulatorami jest najdalej wysuniętym...
trzeba dokładnie oglądać prowadnice i wymacać je patyczkiem od lizaka koniecznie prze frezuj gniazda a potem docieraj na pastę dobra rada wymień wszystkie zawory Przy okazji wymień uszczelniacze
wymiana uszczelniaczy trawers koszt czesci ok350zł w serwisie plus oczywiscie robocizna Dodano po 29 wymiana uszczelniaczy trawers koszt czesci ok350zł w serwisie plus oczywiscie robocizna
Wymieniać samemu czy lepiej serwis?? Jaki koszt tej przyjemności. Nagrzewnica do Opla to koło 80zł a wymiana?? Może na początek wsypać jakiś uszczelniacz do chłodnic??
Miałem podobny problem! Jak postała kilka godzin, to zazwyczaj rano akumulatora brakowało. Zauważyłem, że ustawienie samochodu tak, aby przód był pochylony w dół nawet kilka centymetrów rozwiązywało problem. Mechanicy, wręcz doktorzy radzili, nowa obudowa filtra, inny filtr, zawór za filtrem, pompka przed filtrem. NIC! Wizyta w warsztacie.. Wymiana...
uzywana nagrzewnica w dobrym stanie kosztuje około 100 zł,z tym że wymiana cholernie skaplikowana,no i co sie z tym wiaże droga....ale to by bylo pewne i niezawdne....
Kolego sterownik pompy do naprawy i jak filter brudny do połowy to pewnie uszczelniacze na wtryskiwaczach do wymiany jesli tak to będzie zatarty tłok przestawiacza kąta i stąd ta usterka sterownika, zadzwoń to porozmawiamy
To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
Przyczyną okazał się też slizg łańcucha rozrządu tak zwany wyciszacz. Ktoś robił coś przy rozrzadzie i cały slizg był zjechany przez łańcuch :/ części: szklanki popychaczy, slizg i uszczelniacze wtryskow 380zł plus naprawa 160zł :)
Miałem podobnie ze swoim autkiem, nawet zanim założyłem LPG. Po dłuższych oględzinach mojego mechanika okazało się, że należy wymienić uszczelniacze wtryskiwaczy. Dostawało się lewe powietrze. Teraz jest już wszystko ok. Autko śmiga jak ta lala hehe. Aha, koszt jednego uszczelniacza to 15zł w serwisie w Goerlitz koło Zgorzelca. Potrzebne są 4 sztuki....
A śmierdzą te spaliny palonym olejem (taki charakterystyczny zapach starego diesla)? Jeśli tak, to oznacza że Twój silnik spala duże ilości oleju - albo rozpadł Ci się uszczelniacz zaworowy, albo rozpadł się pierścień zgarniający olej. W każdym razie do sprawdzenia głowica - tak czy owak wymień wszystkie uszczelniacze (bo to tanie). A jeżeli to nie...
no po wymianie odpalil ale tylko na benzynie bo na gazie nie chcial. silnik chodzil nie rowno jakby sie dlawil i SAME SIE zwiekszaly obroty. Przejechalem troche ze 20 km a silnik teraz znom nie odpala. Dodano po 7 ja uwazam ze olej zalewal swiece i dlatego nie odpala. tylko dlaczego zalewa?
Najlepiej będzie, jeśli wymontujesz uszczelniacz i pojedziesz do jakiegoś sklepu np. z oring-ami, lub zakładu, który regeneruje sprężarki. Pamiętaj o przepłukaniu układu przed napełnieniem, ponieważ byle jakie brudy w środku i cząsteczki wody, są póżniejszą przyczyną usterek tegoż układu.
No to dziwne że szklanka motodoktor -a zagęszcza olej ale już szklanka płukanki go nie rozrzedza. Normalnie magia 8-O Ale też jestem zdania że płukanki, motodoktory ,magiczene uszczelniacze w płynie to przeważnie ostatnia deka ratunku po latach zaniedbań i łudzenie się że coś to da. Coś da sam pokonałem pół Niemiec na motodokorze i trochę Polski z modlitwą...
witam ja mam podobny problem jak wy rano moja viki 2.0 DTI 2000r nie odpala autko stoi w warsztacie juz od miesiąca i dalej nie wiedza co jest a juz była wymiana uszczelniacza przelewowych wtryskiwaczy jakis zawór zwrotny był wymieniony przelewy te cieniutkie wężyki też :(:( autko zaprowadze jutro do serwisu bosha niech dalej szukaja przyczyny :((a...
I tak bym oddał do mechanika ale chciałem się czegoś dowiedzieć. Czy skończony? Zawsze można małą generalke zrobić tzn. wymiana zaworów uszczelniaczy itp. Samochód wyląduje u mechanika i zobaczymy co będzie. Czy tę zmianę softu zrobi majster czy trzeba do serwisu Opla lecieć?
Wymiana uszczelki miała rozwiązac problem.Mechanik w ramach "oszczędności"niezdemontował miski olejowej i nie wyciągną tłoków żeby sprawdzic pierścienie.Teraz płacimy podwójnie.Siedzenie przy klawiaturze nie rozwiąże niestety problemu braku ciśnienia na cylindrze.Tylko tym razem przy wymianie pierścieni mechanik niech nie zapomni "dotrzec "zaworów i...
Skoro termostat sprawny to napisz czy nagrzewnica miała gąbkowy uszczelniacz i czy się nie wywinął. Całą tajemnica wymiany nagrzewnicy to ten uszczelniacz.
najprawdopodobniej nie trzymają Ci pierścienie. Przy zjechanych pierścieniach praca silnika zostaje okaleczona i to dość znacznie(spadek kompresji to pogorszenie kultury pracy i osiągów) . Jak brak wycieków, praca równa i jest moc to w 99% do wymiany uszczelniacze zaworowe. Uszczelniacze to najtańsza opcja i stara szkoła mówi, ze przy pierścieniach...
Korek sie uszczelnia podkładka miedzianą a nie doktorkiem. Podkładka taka max 5zł. Olej smierdzi z kratek bo moze oblany silnik i pod wpływem dmuchawy wciaga opary oleju z silnika. Czy ubywa ci olej w silniku? Dodano po 2 jesli sączy z korka to nie oznacza ze miska do wymiany, chyba ze masz uwalony gwint w otworze spustowym
Witam Mam taki oto problem otóż po wymianie zaworu (pękł), szlifie gniazd zaworowych oraz wymianie uszczelniaczy zaworowych bardzo okropnie dymi na biało :( Głowica dokręcona na odpowiedni monet obrotowy. Dodam że na tłokach znajduje się olej w takich ilościach że silnik nie może go przepalić a przed naprawą tego nie było nawet dymka nie puściła. Ciśnienie...
Daj znać czy są jakieś poprawy i sprawdź sobie filtr paliwa jeśli jest czarny to uszczelniacze pod mostkami do wymiany. Drugie co przewody przelewowe łączą się przy pompie z zasilaniem wystarczy minimalna nieszczelność i nie zaciągnie paliwa a te pompy są bardzo wrażliwe na zapowietrzenia. Sam egr osobiście bym wywalił Dodano po 1 I sprawdź sobie uszczelkę...
Nieszczelności układu paliwowego sprawdzić,zobacz filtr paliwa jak czarny to uszczelniacze trawerz wtryskiwaczy do wymiany.
Podejrzenia na szczęście się nie sprawdzily :) Dopiero wczoraj udało mi się sprawdzić kompresję ulga przyszła wraz z wykreceniem świecy na 4 baniaku ponieważ była zalana, kompresja na 1i 2 14, bar na 3 i 4 14 bar więc ciśnienie zeszło że mnie natychmiast :) jednak padła cewka. Pytanie brzmi czy to wina świec które zostały wymienione . Przed wymiana...
Odnośnie zerwania łańcucha rozrządu to pewnie że się da zerwać ale na pewno można zapalić kilka razy z popychu ( nie ciągnąć 100km)i nic się nie stanie, oplowskie dtl to specyficzne silniki i strasznie często się zapowietrzają, dla mnie w pierwszej kolejności wymień węże przelewowe i trójniki, koszt ok. 10-15zł a często te właśnie węże są popękane lub...
Witam. Jeżeli miałeś mocno brudny filtr paliwa (czarny od oleju silnikowego) to nieszczelność układu paliwowego jest spowodowana uszkodzeniem uszczelniaczy trawersów. Między trawersem a wtryskiwaczem jest uszczelniacz i jeśli jest on uszkodzony (najczęściej przez zbyt mocne dokręcenie) to olej przedostaje się do paliwa a układ się zapowietrza. Wymiana...
Głowica zdjęta . Ewidentne wypalenie . Oddana do regeneracji- wymiana wszystkich zaworów + uszczelniaczy . Na cylindrach nie widać jeszcze tzw. cylindrycznych wytarć ani progów u góry . Dzięki za wszelkie porady :) jedyny minus niektórych wypowiedzi to cytuje " następne będzie pytanie czy do wymiany zaworów trzeba zdjąć głowicę " . Gratuluję koledze...
Niezaprzeczalnie gruszka się przydaje do odpowietrzania VP44, ale trzeba by sprawdzić którędy się zapowietrza. Do sprawdzenia, a raczej wymiany, przewody przelewów (przelewy idą na stronę ssącą pompy), ew. uszczelniacze pod trawersami.
Dziekuje juz takie czary zrobilem wiem na bank ze paliwo ucieka ale to gruba robota nawalaja uszczelniacze wtryskiwaczy nie bede tego robil zrobie sobie przycisk z rezystorkiem opisywany schemat tego znalazlem na forum opla a co do swiec to swiece u mnie dzialaja wiec ja oszukam troszke komputerek swieczki zalacza sie nawet przy +10 a moze nawet i wyzej...
Hey. A płyń chłodniczy nie ubywa? Ja miałem ten sam efekt ale dodatkowo ubywał mi płyn chłodniczy. Jeśli nie ubywa to nie czytaj dalej żebyś się niepotrzebnie nie martwił ;-) Wpierw bardzo niewiele ale z czasem tak po pól roku jazdy już brało ok 1L na 100-200km oraz ten sam biały dym pojawiał się na postojach w czasie jazdy. Rozwiązanie: wymiana uszczelki...
Niestety nie udało mi się tego jeszcze poskładać ponieważ wyszło jeszcze że mam do wymiany uszczelniacz wałka, dopiero po ściągnięciu koła zauważyłem olej, i teraz czekam na paczkę z częściami. Po ściągnięciu koła wygląda na to że klin jest ok. Niestety koła na wałkach mnie trochę pokonały, byłem pewien że będą miały wcięcia na końcach do których będę...
Witam wszystkich forumowiczów. Z góry prosze o nie pisanie w stylu było, poszukaj.Szukałem, patrzyłem- nie pomogło. Mam wielki problem z moja VB. Napisze po koleji. W polowie stycznia pojechałem do NIemiec po samochód. Nagrał mi go wujek od swojego szefa. Auto w 100% pewne. Byl jedynym właścicielem. Serwisowany do samego końca, pełna dokumentacja, wymiany...
Dawno pisałem o konkretnej diagnostyce a nie..., najpierw usuń usterkę bo możesz "orobić" się na darmo, Na marginesie to nie polecam wymiany uszczelniacza bez odkręcania misy olejowej...! Pozdrawiam
Głowica do regeneracji (uszczelniacze, prowadnice itp.). Przy okazji pierścienie do wymiany za jednym zamachem. Pytanie czy warto.
co konkretnie jest potrzebne? auto bylo u mechanika i stwierdzil ze brak bledow a usterke usunac chcial poprzez wymiane uszczelniaczy pod wtryskami. jednym slowem mysli ze to zapowietrzanie
Witam ja miałem taki samochód tylko z motorem 1.8 16v podobny objaw brał olej puzniej zaczął kopcić i spadek mocy przyczyna : głowica do regeneracji frezowanie gniazd zaworowych ,planowanie głowicy,wymiana uszczelniaczy zaworowych,sprawdzenie na szczelność , -po wyjęciu tłoków pierścienie były zapieczone jakby wklejone w rowek na tłoku ,zostały wymienione...
Jak już kolega napomniał te pompy są strasznie czułe,w większości przypadków jest do kwestia wymiany uszczelniacza na wałku pompy lub przewodów przelewowych,ale można zastosować zawór jednokierunkowy.Zamontować go na wężu paliwowym do pompy,koszt około 30zł.
Witam wszystkich użytkowników Na wstępie zaznaczę, że chciałem wszystko opisać najdokładniej stąd długość postu. Moje kłopoty z autem zaczęły się praktycznie od momentu zakupu tj sierpnia 2008 roku. Od początku użytkowania miałem problem z nieszczelnym układem chłodzenia. Co jakiś czas pękały gumowe przewody płynu chłodzącego. Pomyślałem najpierw, że...
Dokładanie tak, zgadzam się z przedmówcą odnośnie bicia i wymiany kpl., a ale hałas pochodzi raczej z pozostałych elementów ponieważ przy sprzęgła z dwumasem tarcze sprzęgłowe są sztywne. CO do kpl. to relatywnie cena/jakoś dość rozsądnie wychodzą zestawy z LUKa No to moje domysły nie są jednak błędne i też rozważałem nad tą firmą Luka a co do rozbierania...
Witam wszystkich - mam Vectrę b 1.6 16V i problemem jest szarpanie przy około 2500-3000 obr. Dodatkowo silnik przy gwałtownym wciśnięciu gazu w czasie jazdy, dławi się. Dopiero gdy popuszczę pedał i ponownie wcisnę, to wchodzi na obroty i cały czas to samo. Czy to może padnięta sonda, sam już nie wiem? Wymieniałem uszczelniacze, po wymianie zaczęła...
Witam. Wiem że problem znany ale objawy trochę inne. Od czterech lat posiadam vectre b 2.0 dti. Po zakupie rano ciężko paliła i była trochę mułowata. Wymieniłem aku i z odpalaniem było ok. Po jakimś czasie problem powrócił, podjechałem do elektryka, podłączył komputer, pamiętam że Opcomem zmienił ustawienia kąta wtrysku i EGRu. Auto zrobiło się zrywniejsze....
W końcu części dotarły. Po wymianie membran i uszczelniaczy silnik na gazie pracuje prawie jak należy. Została do wymiany tylko śruba regulacji wolnych obrotów ( jest wykruszona na samym końcu). Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc! Temat uważam za zamknięty
Witam swiece przy tej temperaturze w oplu sie nie załączaja,przelewy do wymiany,jak nie pomoże to uszkodzony uszczelniacz wałka pompy wtryskowej
Rozeznałem trochę temat. Są dobre poradniki drukowane po angielsku z wydawnictwa Haynes. Z tym, że pracują tam na silniku bez głowicy (bez górnego łańcucha) i miski. W takiej konfiguracji wg tej książki: Ad 1. Uszczelkę można podłożyć pod łańcuchy wał-pompa wtryskowa po zluzowaniu koła na pompie paliwa. Nie wiem, czy będzie wystarczająco miejsca z nieodkręconą...
Witam. Mam pytanie odnośnie znaków na kołach zębatych rozrządu w Oplu Vectra 18 16V X18XE1 99r. Pękł mi pasek rozrządu w czasie jazdy. oczywiście planowanie głowicy, nie obyło się bez wymiany uszczelniaczy, zaworów, szklanek. Zaczynam już składać silnik, i mam pytanie. Jak mają być ustawione znaki na kołach zębatych. Dolny ma znak na obudowie plastykowej,...
Witam!!! Jestem nieszczęśliwym posiadaczem opla Vectry B 2.0 DTH z 98 roku Auto jest podobno po chipie i ma moc 115 km co potwierdza niemiecki TUV Od jakiegoś czasu auto zaczęło dymić na szaro po odpaleniu a w powietrzu czuć zapach palonego oleju. Auto ma przebieg 280 tyś w styczniu wymienione 4 świece żarowe na BOSCH przekaźnik świec sprawny, turbina...
wymian uszczelniacz uszczelniacz vectra uszczelniacz vectra koszt
kontrast wydruk wartość skuteczna napięcia tętnień iphone blokada ekran
cadillac escalade philips senseo
Canon - drukarka nie drukuje w kolorze - przyczyny i rozwiązania Nowy czy używany telewizor - co wybrać?