Kupiłem komplet uszczelek silnika do samochodu Renault 19,i zaskoczyła mnie jedna rzecz.Chodzi o uszczelniacze trzonków zaworów.Wymieniałem te uszczelniacze w innych autach i były tam zwykłe siemeringi,czyli takie małe gumki.Tutaj zaś są jakieś dziwne plastiki.Byłem z tym u mojego kumpla który zajmuje się zawodowo mechaniką,to tylko zrobił wielkie oczy...
Przy takim przebiegu i latach oddał bym głowice do zrobienia czyli uszczelniacze dotarcie zaworów planowanie.
Sam też teraz wymieniam uszczelkę pod głowicą przy okazji robiona jest głowica docieranie zaworów wymiana uszczelniaczy itd. Moje koszta są śmieszne ponieważ płace tylko za cześci cała głowica wyniesie mnie około 450zł. Powedź ile ta E3 ma przejechane bo patrząc na zdj. to faktycznie jak by ktoś oleju nie wymieniał i jak moge coś doradzic to uważaj...
Możliwe że uszczelniacze zaworów puszczają.
Ciśnienie sprężania sprawdż i jak jest ok,pewnie uszczelniacze zaworów do wymiany.
Zawory były wporządku, bez przecieków. Wymienione uszczelniacze zaworów, uszczelki, pierścienie i silnik przestał kopcić. Dziękuje wszystkim za porady i pomoc.
A co z uszczelniaczami zaworów może puściły ... sprawdź czy w oleju nie ma spalin (kolor) ... Te silniki są bardzo trwałe i w passacie to po 200kkm może i trzeba tam robić silnik, ale w lagunkach to spoko 400kkm przejechać można bez remontu ... sprawdź sprężanie w garach to też może ci się któryś zawór zawiesił. A tak po za tym to jesteś pewien że ten...
Zmiana klasy lepkości oleju nic nie da. Należy szukać rozwiązania problemu w sprawdzeniu czy nie uległo uszkodzeniu uszczelnienie w turbosprężarce , nie zakleszczyły , pękły , zużyły pierścienie zgarniające na tłokach , czy nie zawiodły uszczelniacze na trzonkach zaworów ssących .
Witam! Szukam pomocy w podobnej kwestii, kupiłem Lagune I 2.0 16v, z mokrym silnikiem. Uszczelniłem wszystko wymieniłem zimeringi, uszczelniłem pokrywę zaworów, nowy rozrząd, paski, koła , napinacze, nowe KZFR. Po przejechaniu 100 km zauważyłem spocenie z czystego oleju. Rozebrałem rozrząd i cieknie mi spod koła KZFR. Kupiłem nowy uszczelniacz wymieniłem,...
Drugie tyle planowanie głowicy, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy, sprawdzenie szczelności. Może być jeszce i tak, że uszczelka cała ale mikropęknięcie w głowicy się zrobiło. Ok. 5 lat temu robiłem głowicę w Renault Megan po awarii paska rozrządu 1900 zł, pół roku temu Yaris 1,4D-4D 2200 zł.
Ja bym stawiał na duże luzy na prowadnicach zaworów i uszczelniacze .
Głowicy nie ściągałeś? Zaworów nie docierałeś?
Nie działo się tak czasem w Mack a nie Dxi?Niech sprawdzi co to za substancja.Ciekawe ile to ma przelatane bo może już uszczelniacze zaworów nie trzymają i spływa przez noc w cylindry.
Na dwóch pierwszych widać ewidentnie ślady oleju. Przyczyna- uszczelniacze zaworów lub pierścienie na tłokach. Proponuję zmierzyć ciśnienie na cylindrach, wszystkich.
Witam. Duży przebieg samochodu to też mogą być zużyte uszczelniacze zaworów, olej dostaje się przez trzonki zaworów i jest spalany.
Witam. Miałem podobny problem z dymieniem w Lagunie pierwszy to turbina ,drugi to pierścienie i uszczelniacze zaworów. Teraz rada . SPRAWDZ węże pomiędzy turbo a interculerem jeśli znajdziesz większą ilość oleju wszystko jasne. Powiedz ile oleju Ci ubywa i czy wydmuchuje z odmy.
Witam pacjent to Renault Master z 2001 roku z silnikiem 2.2 DTI, silnik jest świeżo wstawiony, komplet uszczelniaczy na wałkach rozrządu oraz na pokrywie rozrządu jest nowy, pod pokrywą zaworów również jest nowa uszczelka niby wszystko ładnie i pięknie ale po odpaleniu pojawia się wyciek...olej wręcz płynie po pasku rozrządu... myślałem że to wina uszczelniaczy...
odgrzeje troszkę kotleta. mianowicie chodzi mi u uszczelniacze zaworów, chciał bym je wymienić. mam obecnie zdjętą pokrywę silnika bo muszę ja wymienić a co do uszczelniaczy to sie głowice zrywa, ale gdzieś kilka razy słyszałem że w masterze sie głowicy nie zrywa, do wymiany uszczelniaczy, podobno wystarczy odkręcić sprężyna na popychaczach zaworów...
Witam, Mam problem, mianowicie wyciek oleju z każdego możliwego miejsca w silniku. Między innymi wyciek z uszczelniaczy na wale, chłodnica oleju, misa olejowa,pokrywa zaworów. Co może być przyczyną? Kupiłem samochód z takimi usterkami
Problem w tym że w Tym silniku pokrywa zaworów trzyma też wałki i nie chcę jej ruszać. Obudowę uszczelniacza wału korbowego też wolał bym zastawić w spokoju. Więc można te simeringi jakoś wydłubać i wbić nowe?
Jako że przedstawiłem swoje stanowisko klientowi ze akurat przy tym silniku nie daje gwarwncji na samą wymianę uszczelki ( to jak wymiana paska bez napinacza i rolek i pompy wody), klient rozważa teraz bo albo zrobi tylko uszczelkę i nie ma mowy o spokoju podczas jazdy Klient nie ma tu nic do gadania i ustalania "oszczędności". Przedstawiasz listę...
Mam Renault Thalie 1.5 dci 65kM .Auto dymi na siwo ,ma moc turbina po regeneracji .Mechanik chce wymienić uszczelniacze zaworowe chce za to 1000 zł czy to dobra cena. Po pierwsze skoro masz pewnwnego mechanika to ok ze zwaleniem głowicy i wyciągnięciem zaworów cena ok. Jak na 1,5 dci. Dodano po 44 Ale średnio mi się widzi to dymienie z uszczelniaczami...
Zobacz moze do kata . uszczelniacze zaworów ale jak oleju nie bierze . . . tylko ze niebieski dym to własnie olej wiec dziwna sprawa moze którys pierscien . Ustawienie pompy . zmierz jeszcze kompresję .
operacja zakończona pomyślnie dodatkowo wymieniłem rozrząd świece żarowe (głowica : : dotarte zaworu wymienione uszczelniacze i prowadnice jak by ktoś potrzebował jakiś schemat lub siły dokręcania śrub to piszcie posiadam książkę haynes
Kompresja jest ok była sprawdzana , przy wymianie wtryskiwaczy musiałem sciagac głowice bo jeden wtrysk nie chcial wyjsc , przy okazji sprawdzenie szczelnosci, planowanie ,ustawienie zaworów, wymiana uszczelniaczy, tłoki były jak nowe, poza tym auto nie bierze grama oleju, nie dymi, zawór sterujący wymieniłem niestety to samo....
Panowie odebrałem auto i pan mechanik powiedział że musiał zmienić pasek bo tamten był za mocno na ciągnięty i bał sie ze może przeszkoczyc załozyl mi nowy gates takze gid tyle ze musialem wiecej zaplacic ale trudno przynajmniej wiem jaki mam tamten z przebiegiem 1000 mil byl Unipart jakis no name UK zwierchu juz lekko przytarty od napinacza wszystko...
To się ogląda po rozebraniu. Przymierza pierścienie, jaki stopień zużycia- luz w "zamkach" i stan gładzi tulei. Jeżeli motor zagotował kiedykolwiek wodę, to ja bym wymieniał w ciemno: pierścienie i tuleje, (często robią się owalne) Po tym zabiegu silnik nówka i temat zamknięty definitywnie. Polecam stosować dobre oleje, to się opłaca. Po co pomiar ciśnienia...
Witam, Mam problem z wyciekiem spod KZFR jak inni w tym poście. U mnie sprawa wygląda tak, był wyciek pasek nasiąkł i trzasną i poszło 8 zaworów. kupiłem komplet uszczelek i uszczelniaczy, zawory i komplet na rozrząd + pompa wody(nie na pasku rozrządu). W komplecie zakupionym były 2x uszczelniacz 28x47x5,5 (na obydwa wałki rozrządu) oraz 1x uszczelniacz...
Witam mam problem z moim Clio 1.2 8V. Wymieniałem głowice. Było robione w niej wszystko: planowanie, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy. Złożyłem wszystko i nie jestem pewien czy dobrze ustawiłem rozrząd bo auto jest słabe... Wie ktoś gdzie znajde taki schemat albo gdzie szukac znakow do ustawienia owego rozrządu? tzn znaki sa widoczne no ale...
Witam Mogłeś w ten sposób zrobić bardzo kosztowny błąd ale to można stwierdzić dopiero po objawach.Należało poczekać aż silnik całkiem ostygnie. Pierwszym objawem przegrzania silnika jest awaria uszczelki pod głowicą,zapieczenie pierścieni tłokowych,uszkodzenie uszczelniaczy zaworów. Podczas gwałtownego ochłodzenia silnika w Twoim przypadku dolaniem...
Renault Trafic i pochodne z silnikiem 2,0 DCI 115 ps brak możliwości demontażu miski olejowej bez wyciągnięcia silnika , miska przykręcona do obudowy uszczelniacza od strony sprzęgła . Drugi temat w tym modelu - demontaż wtryskiwaczy , kto robił wie :) Rozrząd w tym silniku na łańcuchu żeby nie wymieniać a jak sie rozciągnie i przeskoczy to żeby zaworów...
Według niektórych uszkodzone uszczelniacze to powodują .Olej spływa z trzonka zaworu i spala się podczas rozruchu. Nie wiem co o tym sądzić. Albo po prostu złe spalanie mieszanki. A tutaj przyczyną mogą być wtryski ,dawka itp. Wygięta korba to raczej problemy cały czas. A do tłoka i cylindra warto by było zajrzeć kamerą. No i ciśnienie na garach.
Prowadnice zaworowe dowymiany i uszczelniacze jeszcze raz. W tym silniku zazwyczaj były do wymiany zawory na dwóch ale nie na 3i 4 , jak 3i 4 to masz więcej zaworów do wymiany, prawdopodobnie wszystkie. Czy po pęknięciu paska kręciłeś silnikiem? jak tak to więcej zaworów, pogięte trzonki zaworowe. pozdrawiam
Dymienie na niebiesko to najprawdopodobniej spalanie oleju silnikowego. Jeżeli przed zdarzeniem nie wystepowało, to najprawdopodobniej doszło do uszkodzenia któregoś zaworu -> prowadnicy ->uszczelniacza. Nie zastanawiałbym się wiele tylko nagrzał w garażu, zdjął głowice, porozpinał zawory i wtedy mozna cokolwiek stwierdzić.
Witam mam problem z Clio II rok 2001 1.5 dci 65 kw. Dymi na biało podczas postoju a po dodania gazu chmura wielka dymu na biało. Wymieniłem pierścienie bo było ciśnienie słabe na 1 było 14 na 2 17 na 3 15 na 4 19.Wymieniłem także uszczelniacze zaworów a także turbinę.Głowica była planowana i uszczelka nowa.Auto nie równo chodzi.Telepie silnikiem delikatnie.Nie...
Głowica po remoncie (wymienione zawory, uszczelniacze zaworów, wałka rozrządu, wymienione prowadnice zaworów, sprawdzone gniazda zaworowe, planowanie), pierścienie również wymienione. I dalej bryndza - auto nie trzyma dobrze wolnych obrotów - utrzymuje około 700 obrotów (silniczek krokowy sprawny), podciśnienie dolotu w granicach 420 mbar (jeszcze będziemy...
To zapytaj mechanika czy napewno zmieniał uszczelniacze na walkach bo to wcale nie jest taka prosta sprawa. Aby zdjać pokrywe zaworów trzeba zablokować wał i walki, popuscic śruby od wszystkich trzech kół a dopiero później zdjąć pasek. Jeśli tego nie zrobił to mógł mieć problem z odkreceniem śrub od wałków na zdjetym pasku i zwyczajnie nie dokonał tej...
Witam wszystkich Megane żyje. Wymieniona głowica w starej wszystkie zawory padły i wałki lekko pokiereszowane samochód oddałem do serwisu za całość zapłaciłem 2440 (koszt głowicy 1000 zł po planowaniu, sprawdzona szczelność ,frezowane gniazda zaworów, wymienione uszczelniacze, mycie w myjce ultradźwiękowej do tego koszt robocizny rozrządu oleju płynów)...
Witam. Problem polega na tym, że wszystko działa, jest ciśnienie do siłownika lecz go nie dźwiga. Przy wejściu oleju do siłownika jest zaworek odpowiedzialny za upust oleju podczas opuszczania oraz podnoszenia. I wydaje mi się, że to jego wina lecz prawidłowo pracuje. Jest jakaś możliwość że siłownik szlak trafił lub jakieś uszczelniacze? Dodam, że...
Witam, mam pytanie odnośnie ciśnienia oleju w skrzyni biegów, co odpowiada za utrzymanie danego ciśnienia w układzie sterowania skrzyni? Czy jest jakiś zawór, czy to orbitrol ma jakieś zawory? Około dwóch lat temu miałem również problem z ciśnieniem oleju, okazało się że w skrzyni były opiłki z tarcz hamulcowych i uszkodziło uszczelniacze na koszach...
Madamsz1 zapomniałeś o uszczelniaczach trzonków zaworów. Częsta przyczyna brania oleju. (at)brathanki Napisz jak się to ma do kosztów wymiany, a w zasadzie dolewania oleju. W niektórych samochodach z lat 70-80 norma zużycia oleju była jak pamiętam 1 litr na 1000 km, co dawało wymianę poprzez dolewki dla tych co robili rocznie kilka tysięcy km, a to...
Zawory trzeba zdemontować, sprawdzić prowadnice - czy nie są pęknięte. Następnie dokładnie sprawdzić zawory, te które nie są uszkodzone, lub skrzywione, mogą zostać. Niektóre skrzywienia są prawie niewidoczne, więc należy kontrolę bardzo dokładnie przeprowadzać. Szczelność sprawdza się naftą. Przy okazji wymień uszczelniacze. Rozwinę troszkę: Skrzywienie...
Hmm. Ja to bym postawił na uszczelniacze trzonków zaworów to do ubytku oleju silnikowego, dlatego potrafi go tyle spalić. Co do płyny to tak jak juz pisali szanowni koledzy uszczelka pod głowica i to jest powodem szarpania silnika, ponieważ jak silnik osiagnie tęperaturę to do komory spalania dostaje sie płyn no i nie pali na ten cylinder. Jak wyjmiesz...
tam w miejscu w ktorym przecieka jest jakis zawor cisnieniowy ze sprezyna i to on przepuszcza na uszczelce. Przesmarowałem uszczelke zeby sie uszczelniła i ładnie wskoczyla na swoje miejsce oczysciłem blok silnika z osadu. Przeczysciłem gniazdo tego zaworu i tez delikatnie przesmarowałem. I narazie wyglada na to że to załatwiło problem. Ten zawór ma...
Witam Posiadam Renault Laguna z silnikiem 2.0 109 KM rok 1997, B+G, przebieg 235 tys km. Od pewnego czasu zaczęły dziać się niepokojące rzeczy z silnikiem. Około miesiąca temu samochód zaczął mi gasnąć przy wciśniętym sprzęgle gdy był przełączony na gaz. Myślałem na początku że to wina instalacji, ale okazało się że na jednym cylindrze było zbyt lekkie...
Udało się! Elektrycznie wszystko było ok. Nie mogłem nigdzie dostać tego typu elektrozawór dlatego tak długo to wszystko trwało. Po wyjęciu elektrozaworu ( co okazało się nielada sztuką - urok diesla z immobilizerem ) wszystko się wyjaśniło, mianowicie uszczelniacz na końcówce zaworu całkowicie się rozsypał. Dorobiłem nowy gdyż zakup samego uszczelniacza...
Dzisiejsze silniki (po za kilkoma wyjątkami) biorą olej tak do 60 nawet do 100tys km. potem jest spokój na następne 100tys. Takie czasy, przy tym przebiegu i roczniku radze puścić problem między ludzi.... Kupić kolejne albo Dacia bo to jest to samo auto i oszczędzić nerwów u pana "Zbycha", który rzekomo się zna. Mialem u siebie c3 w 1.4hdi 68koni autko...
Witam, posiadam Megane II ph II 1.6 16V silnik K4M rocznik 2006 jestem przed pierwszą wymianą rozrządu po zakupie i mam kilka pytań. Co należy dokładnie kupić i wymienić? przeszukałem forum i podsumowałem: 1. Rozrząd komplet (pasek, rolka prowadząca, rolka napinająca, śruba) 2. Koło zmiennych faz rozrządu 3. Pompa wody 4. Dwie zaślepki do wałków rozrządu...
Z tego co tu przeczytałem to śmiać mi się chcę. Citroen czy Peugeot na początku lat 90 oferował samochody z silnikiem 1.4 (na wtrysku) o mocy 75KM, więc przy 1.8 75KM w Golfie.... Więc porównując samą masę silnika, ja wole ten z PSA. Z Ciebie kolego też może się zaraz pośmieję? Tak się właśnie składa, że też jeździłem Renault Megane II właśnie z 1.4...
Bujam tez na NGK.Ta zaslepka znajduje sie na kolektorze ssacym na takim kruccu pod silniczkiem krokowym (silownikiem biegu jalowego) najlepiej na zapalonym silniku przytkaj palcem koniec zaslepki jak Ci zassie palucha to juz bedziesz wiedzial (trzeba zdjac filtr powietrza) Co do wymiany uszczelniaczy to w sierrce wymienialem bez zdejmowania glowicy...
astra uszczelniacz zaworów uszczelniacz pokrywa zaworów uszczelniacz pokrywy zaworów
lampy zamienniki panasonic zanikać mikrokontroler zasilanie bateryjne
gotze jensen electronia 17mb82s
Argos PID Plus SV 300: Ustawienia dla instalacji grzejnikowej Mercedes-Benz V12 M120 W140 R129 – manual serwisowy, WIS/ASRA, typowe usterki, diagnostyka