Miałem taki wynalazek i ZX-sa z podobnym silnikiem. Najczęściej pada uszczelka pod głowicą, ale trzeba się też przyjrzeć tulejom cylindrowym gdyż w tych silnikach są wymienne i osadzone w bloku na uszczelniaczach. Jest dużo przestrzeni pomiędzy tulejami a blokiem i tam może się przesączać płyn chłodniczy. Przy zdjętej głowicy nie powinno się kręcić...
Czyli nic innego nie zostaje jak uszczelniacze zaworowe lub pierścienie na tłokach. Ewentualnie Forte Valvcliner 😆
Witam wszystkich, ja tam nie wiem jak z bogami odtych silników i kto jakie zeby na nich pozjadal, lecz opowiadanie że głowice trzeba do pieca wsadzić i upiec bo Francuzy za słabo upiekly i się cytuję speca ROZPURCHLA przy temperaturze 90 stopni, jak ktoma ochotę to niech piecze wolna wola. Ja doszedłem co było u mnie przyczyną wypadania zapłonu na pierwszym...
Witam wszystkich. Mam mały problem z Citroenem C4 1,4 benzynka bez gazu 88KM. Opiszę po krotce co się stało. Pękła obudowa termostatu, wyciekł płyn chłodniczy co w następstwie doprowadziło do uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Ubyło około 1,7l oleju w silniku. Auto kupowane zagranicą, "klekotała" góra. Po dolaniu oleju delikatna poprawa. Pomyślałem,...
Citroen C4 1,4 benzyna 2008 rok. Potrzebny moment dokręcenia śrub miski olejowej. Wstępna ocena dostępnych informacji - Analiza podanych przez użytkownika danych: Użytkownik potrzebuje wartości momentu dokręcenia śrub miski olejowej dla samochodu Citroen C4 1.4 benzyna z 2008 roku . - Identyfikacja brakujących informacji: Brak jest kodu silnika lub...
Guide dotyczy ogólnie samochodów PSA czyli citroen peugeot z silnikami benzynowymi 8V z serii TU. Pacjent : citroen saxo 1,1 TU1M z 98r. Przebieg 202kkm. Poza rozrządami i regulacją luzu zaworowego nic przy silniku jeszcze nie robione. Brak wycieków oleju (przede wszystkim nie ciekło z pod uszczelki pod głowicą z kanału olejowego – nad alternatorem...
Spróbuj płukankę zrobić, usunie ci syf i odblokuje ewentualnie zapieczone pierścienie. Zakładam że głowica dobrze zrobiona, tzn wszystkie uszczelniacze nowe.
Mam taki problem. Robiłem regeneracje wszystkich wtryskiwaczy ze 3 razy sprawdzane i ok. Przed remontem korekcje 1 +1.4 2 0.03 3 +6.01 4 0.03 Silnik remontowany. Na jednym garku pokrzywione zawory i brak kompresji. Wymienione panewki głowne i korbowodowe pierscienie tłok , uszczelka głowicy, głowica splanowana i 16 nowych zaworów uszczelniacze i gniazda....
Temat rozwiazany do wymiany poszedł siłownik lewy tył. Jak ktoś chce sprawdzić to wystarczy wyjąć 1 wężyk z osłony silownika patrząc od strony kuli (tyłu auta) jeśli leci plyn to silownik do wymiany lub regeneracji(wymiana uszczelniacze chyba 3 sztuk).
Podłącze jutro na próbe sonde z drugiego auta i jeszcze raz sprawdze miernikiem,Jeżeli miernik pokaże to samo to chyba szybciej będzie znaleźć przyczyne podłączajc auto pod komputer.Auto ma przejechane 216tys. może to uszczelniacze zaworów.... ?
Olej pojawia sie w gniezdzie wtrysku. A czemu leci to juz naprawde nie mam pojęcia. A jestem pewny ze uszczelniacze sa dobrze założone
To jest turbo więc uszczelniacze nie pomogą. Jak żłopie olej mocno to raczej trzeba rozejrzec się za drugim silnikiem
W moim przypadku berlingo 2003 przez rurę osi nic nie przechodzi i z każdej strony jest ona wewnątrz zaślepiona plastikową wkładka przez producenta- to znaczy że jeśli smar przedostanie się przez łożysko to i tak nie napełni rury.Jedyne ujście dla smaru stanowi w tym przypadku przestrzeń wewnętrzna wahacza. Wierciłem w nich otwory na wciśnięcie pianki...
kolego jak on litra chla na 600 kilometrów to jaki olej dolewasz? kartka z wymianą to jedno a drugie to przy takim zuzyciu oleju to regularna dolewka powoduje że jest ciągle prawie świeży, co do tematu.. jeśli turbo nie puszcza i nie kopci na niebiesko... to tylko ogólne zużycie silnika, ewentualne uszczelniacze lub pierścionki.. zrób próbe olejową...
Powodzenia. Jak uszczelniacze już puszczają to rdza masz na całym czopie, a on ma ze 30 cm.
Mam jeszcze pytanie czy uszczelniacze przy skrzynii można kupić przed demontażem czy trzeba mieć wyjęty jeden na wzór? Ile oleju do skrzynii i jaki będzie najlepszy?
Odświeżam temat, bo tylko połowa została rozwiązana. Blokada rozrządu do silnika RFJ to blokada z alledrogo S1113 jakby ktoś szukał i ta blokada pasuje, ale bywa w zestawach z blokadami wałków rozrządu i te blokady są kompletnie NIEDOBRE! Trzeba uważać, w ogóle nie pasują, kompletnie nie ten przekrój, można je zeszlifować jak się ma czym i wtedy wejdą,...
Uszczelkę pod głowicą wymieniłem Tylko uszczelke? Jesli tak, to zacznij od poczatku. Glowica sprawdzona (plaszczyzna i szczejnosc)? Dym, to najczesciej spalanie oleju przez zuzyte uszczelniacze zaworow. Jesli jezdziles tak dluzej, to pewnie padla sonda lambda i stad duze spalanie.
Taki nalot miałem jak moje autko miało nieszczelne uszczelniacze zaworów i przepuszczały olej. Może u ciebie też olej dostaje się do jednego cylindra - po spaleniu stopniowo narasta jego warstwa na elektrodach świecy.
Dzień dobry, poruszam ponownie temat z brakiem synchronizacji wałków w Citroenie C8 (p0340), ponieważ nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na mój kłopot. A mianowicie... Samochód zachowywał się nieprzewidywalnie. Raz odpalał, raz nie ale jeździł, normalnie przyspieszał itp. Gdy nie chciał odpalać, kasowałem błąd p0340 i samochód dalej jechał. Nigdy nie...
Witam wszystkich tu obecnych. Jestem posiadaczem c5 1,8 16V benzyna z LPG, wymieniłem wszystkie świece na nowe, miesiąc temu miałem remont silnika tj. naprawiałem głowice , wszystkie zawory i uszczelniacze na nowe. Oleju nie bierze. (przeskoczył mi rozrząd) Gdy z rana odpalam swoją cytrynkę to obroty silnika lekko falują(na jałowym). Podczas jazdy przy...
Zmień mechanika... Raczej to kombinator naciągacz... Ale by nie doprecyzować, to wyciek był oleju napędowego? środka chłodniczego czy oleju. Zapytaj mechanika kto oszczędza przy wymianie uszczelki głowicy i planuje głowicę bez sprawdzenia szczelności płaszcza wodnego(bo zapewne na nim wystąpiło pęknięcie), 1200 do 2000 PLN Te zawrotne liczby dotyczą...
Witam. Mam małe pytanie co do dziwnej anomalii . Ostatnio był wymieniany rozrząd w zakładzie mechanicznym i tak miałem wrażenie jakby stracił jad podczas jazdy ,ale najważniejsze,że po wymianie czuć wibrację-rezonans w chwilę po odpaleniu . Dokładnie gdy opadnie i zaczyna się samochód podnosić , słychać w kabinie rezonans i czuć wibrację.Czasem bardziej,czasem...
Co innego może być przyczyną?? Turbina ,uszczelniacze ,pierścienie.
Tak należy zdemontować pasek rozrządu.
Wałek wydechowy USZCZELNIACZ 36X50X8 AJUSA 15088300 lub Victor Reinz ,Carteco Wałek ssący USZCZELNIACZ 24X50X8 AJUSA 15088200 lub Victor Reinz , Carteco
Nagrzewnica zatkana uszczelniaczem do chłodnic.
Bierze olej - uszczelniacze.
Należy rozłączyć połączenie i sprawdzić jakiego rodzaju mamy uszczelniacz.
Witam, proszę o pomoc!! Mam Citroena Berlingo 2 1.6 diesel, skrzynia 5-biegowa. Musiałem wymienić uszczelniacz na wybieraku, po jego wymianie nie mogę wrzucić żadnego biegu.
Bo jeździsz do łajz i prostaków, skoro pasek uwalony olejem to się go wymienia wraz z uszczelniaczami. Co się dziwisz później. Mam nadzieje że ci nie zepsuł głowicy pod uszczelniaczami.
Sprawdź uszczelniacz zaworu.
To jest mieszek drążka kierowniczego Czyli osłona drążka, jest po to by brud nie dostawał się do przekładni i nie uszkodził uszczelniaczy.
133kkm na pewno chyba 4 raz juz. Sprawa banalnie prosta rano sciaąasz łącznik turbiny i patrzysz czy kopci. Po drugie i to pewniejsze może brać olej uszczelniaczami zaworów.
A uszczelki dają w komplecie ? O-ringi przeważnie tak, uszczelniaczy nietypowej konstrukcji (np. do Citroena, tam jest tulejka metalowo-kompozytowa) już nie dostaniesz w komplecie
ja bym to na początek umył benzyną ekstrakcyjną (taką w spreju) a potem zobaczył z czego się leje bo tak jak napisałeś to masz podejrzenia co do trzech miejsc wycieku, obstawiałbym uszczelniacz półosi ze skrzyni biegów bo to przypadłość "francuzów", ale zacząłbym od umycia całości
To jest produkt made in Korea... Wyglada ok... Wszystkie porty zaslepione... Czy ma wmontowany osuszacz? No i jakie oringi/uszczelniacze na wezach???
Sprawdz czy na pracującym silniku z pompy wtryskowej nie wychodzi paliwo z powietrzem (na zasilaniu czyste ) jeśli tak to uszczelniacz wałka pompy
Prędzej z pod pokrywy rozrządu - uszczelniacz na wałku. Trzeba rozebrać i sprawdzić.
Uszczelniacz wymieniony, olej dodany a raczej nowy wlany a stary dolany. Zastanawia mnie tylko jedno, na uszczelniaczu z zewnątrz jest taka biała, plastikowa koronka, do czego ona służy (jakiś odrzutnik czy do montażu i powinno się to zdjąć?) :?: :?: :?:
Chodzi mi o doprowadzenie do maksymalnej szczelności zaworów znajdujących się w gniazdach. Czy uszczelkę pod głowicą należy potraktować jakimś uszczelniaczem? Doszedłem do momentu gdzie jeden cylinder próbuje gadać, ale to wciąż za mało do zapłonu. Wie ktoś jakie są koszta szlifowania zaworów? Bo szczerze mówiąc już nie mam na to cierpliwości. Jeszcze...
Każda (prawie)maglownica jest skonstruowana tak samo. Najpierw musisz rozebrać głowicę, czyli element główny przekładni, zdemontować wałek. Następnie wysunąć wałek poprzeczny. Zostanie sama obudowa i uszczelniacze. Raczej wątpię żeby wymiana jednej tulejki załatwiła sprawę. Kup cały zestaw. Inaczej będziesz wyciągał jeszcze raz.
i jednego i drugiego juz nie ma a ,,marywilska'' nie jest tak pomocnym tworem wiec powstaja nowe pomysly do dzialania...jak sie skomcza nikt nie wie ale oby dobrze. mieszkam na wsi nie mam na ta chwile jak podjechac nawet do sklepu spozywczego eiec pytam o to co mam w domu czyli sylikon wysykotemperaturowy i znalazlem jeszcze uszczelniacz dekarski...
Amortyzatory są w porządku. Dodam, że ucieka olej ze skrzyni biegów. Nie wiem, czy to może mieć związek. No właśnie może, do sprawdzenia przeguby,półosie. Leje na uszczelniaczu przy wewnętrznym przegubie?
Prawdopodobnie to początek końca łożyska wyciskowego. Właśnie w XP 2,0HDI wymienialiśmy sprzęgło. Też od dłuższego czasu szmery i mrowienia na pedale i ciężko się wysprzęglało. Aż nagle zawyło niemiłosiernie w trasie. Z przymusu auto przejechało jeszcze ok 1000 km, aż następnego dnia brakło sprzęgła, tzn jazgot i strach było to używać. Po rozbrojeniu...
Ktoś pomoże z tym wyciekim jaki uszczelniacz lub simering oring się tam znajduje.
Cześć, czy ktoś był w stanie znaleźć nowy silnik pompy? W moim obecnym silniku pękły tuleje i silnik się zatarł. Przede wszystkim trzeba zdobyć nowy simering, który uszczelnia wałek silnika. To przez jego zużycie adBlue dostaje się do wnętrza pompy. Dlatego najpierw jest zalewany silniczek, a później cała elektronika. Niestety nie udało mi się nigdzie...
Nie rozbieraj całej pompy bo to nie ma sensu. http://www.dieselcars.pl/453,1...ompa-bo... Tylko tak jak powiedziałem są różne długości. Uszczelniacz od strony koła wyrywasz.
Nie raczej nie, zbiorniczek na płyn hamulcowy jest na środku i wokół jest czysto, patrz zdjęcie. https://obrazki.elektroda.pl/3489429200_... To syczenie bardziej mi pasuje na nieszczelny filtr powietrza (był demontowany bo inaczej nie wyciagniejsz starego akumulatora), moze za słabo dokręciłem ale skąd tam wyciek ? Na innych forach...
Według mnie olej w skrzyni mógłby być dawno nie wymieniany i świeży olej wypłukał tzw. szlam starego w okolicach uszczelniacza od strony sprzęgła.
uszczelniacze stihl toyota uszczelniacze uszczelniacze wtryskiwaczy
regulator prostownik mastercook kuchenka wymiana cewki vectra
ocena zestawu komputerowego termet silver
Funkcje podzespołów aparatu CB 30 Odtwarzacz DVD Regent sam się wyłącza - przyczyny i rozwiązania