na obudowie uszczelniacz i na pierścieniu są punkty. jak sie nie mylę to gdzieś na godzinie 5. silnik w gmp pierwszego cylindra, punkty na uszczelniaczu i pierścieniu zgrać i wcisnąć.
Uszczelniacze wału, gaźnik,membrany... zacznij od gaźnika. Dokładne czyszczenie,regulacja i zmień membrany. Nie pomoże to obstawiam uszczelniacze. Zobacz czy cylinder jest dobrze dokręcony do silnika.
Do sprawdzenia szczelność silnika (uszczelniacze), uszczelka pod cylindrem, przewód paliwa, filtr paliwa, połączenie gaźnik cylinder, świeżość mieszanki paliwa z olejem, świeca, stan tłoka i pierścienia (możliwość zatarcia). Częstym objawem braku wolnych obrotów są wyciągnięte membrany gaźnika, i przestawiony łącznik gumowy na cylindrze. Ale powyższe...
Ciśnienie trzeba sprawdzić, bo może tłok "przytarty". Poprzez otwór po gaźniku lub tłumiku sprawdź stan tłoka i cylindra. Czy uszczelniacze wału są ok., bo mogą być powodem, iż komora silnika jest nieszczelna i nie "zaciąga" paliwa.
Jeśli kompresor zasila unit stomatologiczny, i jest z 2016 r, to polecam się zastanowić czy warto. Tydzień temu naprawiałem ten sam model, z tym, że z 2018 r. Do wymiany było: - Oba węże - pęknięte. - Spalony jeden silnik. - Zużyte uszczelniacze tłoków i zatarty cylinder w drugim. - Uszkodzony zawór zwrotny. - Uszkodzony presostat (pęknięta membrana)....
Może być przyczyną, ale nawet po długim kopaniu musi odpalić. Więc przydało by się dogłębnie przeczyścić gaźnik, sprawdzić tą membranę, oraz uszczelnienie silnika, czyli uszczelniacze, uszczelki cylindra. Jak masz zdjęty gaźnik to przyłóż palce na łączniku gaźnika i pokręć silnikiem z rozrusznika, powinieneś odczuwać tylko zasysanie powietrza.
Ja bym sprawdził uszczelniacze, połączenie gaźnika z cylindrem i ewentualnie sam cylinder. Jeszcze tłumik, czy nie jest zalepiony nagarem.
Sprawdź jednak jeszcze raz dysze w gaźniku oraz filtr paliwa. Czy jesteś pewien poprawnego działania ssania oraz w jakiej kondycji jest silnik - ciśnienie w cylindrze. Zbadaj też uszczelniacze wału silnika.
czy ten typ mercedesa ma pływające tuleje bo prawdo podobnie są jakieś uszczelniacze na cylindrach po przegrzaniu silnika przepuszczają płyn
Witam. Zdemontowalem wydech - nie ma do czego się przyczepić. Rozebrałem cały silnik. Cylinder, tlok, pierścień, uszczelniacze i łożyska wyglądają ok. Jutro pojadę i profilaktycznie wymienię pierścionek i uszczelniacze (oczywiście oryginalne). Zdam relacje co będzie dalej...
Drugi cylinder jest sprawcą nierównych obrotów, sprawdź czy śruba stopki pompowtrysku się nie poluzowała, nie ciągnij za mocno bo łatwo ukręcić, wyreguluj pompki na 225 stopni, jak nic nie da to zacznij od wymiany uszczelniacza na tym cylindrze.
Dałem go do mechanika. Będzie robił całkowity remont silnika, będzie wymieniał wał, tłok, cylinder, łożyska, uszczelniacze, gaźnik i świece. Dalej zobaczymy, co będzie, ale będzie całkowicie nowy silnik w środku, tylko karter ten sam.
Taniej to chyba zezłomować będzie. Pobieranie przez silnik oleju to albo tylko zużyte uszczelniacze zaworów, albo zużyte pierścienie i cylindry, ABS - czujniki, pompa, bądź sam sterownik do wymiany/ naprawy, a nawiewy to chyba tylko sterowanie klapami przy dyfuzorze.
Mechanik rozbierze i Ci powie. Planowanie głowicy, nowe uszczelki, śruby i uszczelniacze zaworowe to jest min. Reszta wyjdzie po rozbiórce.
Nie jest to normalne, świadczy zwykle o problemach: powodem są uszczelniacze zaworów lub pierścienie na cylindrach. Ewentualnie wycieki oleju na uszczelniaczach wału lub elementach łączeń silnika, miska, blok, pokrywa, jeśli jest chłodnica oleju. Ale jak już wspomniano, tego nie ma. W pierwszych przypadkach, jeśli to zalepione pierścienie, może pomóc...
Stawiam na niestykającą wtyczkę lub uszkodzony uszczelniacz pompowtryskiwacza 3 cylindra ewentualnie sam pompowtryskiwacz ale bez konkretów nikt Ci nie wywróży. Czy zapala się kontrolka silnika i ESP? Jaki błąd był w sterowniku? Jakie są odczyty w grupach 013; 018; 023 (VAG)?
Ostatnio zmieniałem w silniku wał, łożyska, uszczelniacze. I od tamtej pory nie chce zapalic. A tłok, pierścienie i cylinder były dobre. Paliwo świeże? Uszczelniacze siedzą na miejscu? nie powypadały?
Podzielam opinię, w tych silnikach był problem z uszczelniaczem cewki, stąd woda w cylindrze nr 1 (kolega miał ten sam przypadek). Do sprawdzenia przewody, kompresja i cewka.
Kolego w gaźniku istotny jest jego środek tj. udrożnione dysze i kanaliki oraz poprawne jego zamontowanie wraz z "dobrą" uszczelką. Regulacja wstępna gaźnika a dokładna po uruchomieniu silnika i rozgrzaniu. Poziom paliwa również jest istotny, gdyż np. zbyt duży prowadzi do zalewania silnika. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz ciśnienie w cylindrze,...
Do wymiany cylinder, tłok, łożysko igiełkowe korbowodu, uszczelniacze na wale, ewentualnie łożyska na wale. Przyczyna - za mało oleju w paliwie lub przekroczone obroty (wynikające z rozregulowania gaźnika lub nieszczelności silnika).
Pierścienie czy uszczelniacze zaworowe? A uszczelniacze zaworowe (zużyte) wpływają na kompresję? 🤔 Czy to pierścienie czy też zawory i tak prawdopodobnie skończy się to rozebraniem silnika.
Nie wiadomo czy prawidłowo wymienił. W silniku z cylindrem pionowym uszczelniacz jest schowany za napędem pompy dozownika, konieczne jest rozpołowienie w celu wymiany. Inaczej sprawdź szczelność komory korbowej nadciśnieniem/podciśnieniem, konieczne zaślepienie wydechu i dorobienie króćca do dolotu.
Czy sprawdziłeś też uszczelniacze wału silnika. Zwróć uwagę, czy nie są mokre od paliwa, a w razie konieczności do wymiany. Sprawdź też, czy gaźnik jest poprawnie dokręcony do cylindra.
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
Witam. Panowie jest problem, naprawiam skutera 2t kingway baracuda 50cm. Silnik po kapitalnym remoncie, nowy cylinder, tłok, wał, uszczelniacze,łożyska. Silnik przerywal, strzelał z wydechu, nie miał mocy. Zmieniłem moduł, cewke, świece na nowe, przestał strzelać ale mocy nadal nie ma. Jeśli chodzi o gaźnik to były zakładane dwa nowe, na jednym nie...
Szczelność skrzyni korbowej to bym sprawdził tak że po uruchomieniu silnika spryskał bym samostartem podejrzane miejsca , tzn. połówki silnika , i okolice uszczelniacza pod prądnicą , połączenie cylinder - obudowa , króciec gażnika .... .
Witam. Właśnie kończę składać piłę PARTNER 351 w której wymieniłem tłok, pierścienie, cylinder, łożyska wału i uszczelniacze. Zastanawiam się jedynie nad tym jak ma być ustawiony gaźnik podczas pierwszego uruchomienia. Przed wymianą cylindra i tłoka regulowałem gaźnik ponieważ dziwnie pracował silnik i myślałem, że to jest przyczyną ale okazało się,...
Szanowny kolego Mich431.Sprawa jest jasna.Mając odmę i przewietrzanie silnika masz olej w filtrze to znaczy,że pierścieni zgarniające i nie tylko są do wymiany.Można spróbować wymienić uszczelniacze zaworów.Wszystko zobaczysz po zdjęciu głowicy.Zobaczysz nagar w cylindrach,zapieczone pierścieni,zużyte uszczelniacze,no i nieszczelne zawory.Jak zdejmiesz...
wiec z checia bym to naprawil tylko nie wiem co dokladnie jest i jakie mogą byc tego koszty, Bez rozebrania silnika można strzelać (Pierścienie, uszczelniacze zaworowe, głowica, gładzie cylindrów) Koszt od 500-2000zł.
Czyli np uszkodzone uszczelniacze wału Dokładnie tak, może to być wina uszczelniaczy, ale też w zależności od konstrukcji wina uszczelki na łączeniu elementów skrzyni korbowej, między cylindrem a skrzynia korbową, wszystko zależy jak skonstruowany jest silnik. Jest trochę zabawy z tym ale jak ktoś ma smykałkę to na pewno da rade.
Silnik dymi podczas pracy? Ubytek oleju wcale nie musi oznaczać jego spania. W jakim stanie jest dolny uszczelniacz wału. Rysy nie zlikwidujesz, co do zużycia cylindra to trzeba zrobić pomiar średnicówką czy nie jest wytarty owalnie. Jeżeli jest owal to nowe pierścienie moa pogorszyć sprawę. Jest wyczuwalny próg na samej górze cylindra, tak około 4...
Kolego uszczelniacze wału w silnikach 2T mają wpływ na jego uruchomienie a nie na wielkość kompresji w cylindrze. Uważam również, że zmierzona przez Ciebie kompresja jest za niska i może wystarczyć jedynie do uruchomienia silnika, ale dojazdy, to już nie - silnik będzie po prostu za "słaby". Sprawdź dokładnie ciśnienie w cylindrze dając "pełny gaz"...
To chyba proste. Była ostra jazda i turbo pociaglo olej. Wcale nie musi mieć luzu. Może uszczelniacz być uszkodzony i jak jest duże podciśnienie to wyssa wszystko. Silnik zaciągnął olej, dostał się on do cylindrów. Sprawdzili stan oleju, stwierdzili brak, zalali nowy ale nie odpalił bo w cylindrach było tyle że nie miał jak tego sprezyc i nie ruszył....
Wiem tylko że z wału od simka Nie sprawdzałem twardości ale są delikatnie szersze i lepiej pasują w wycięcia. Ale wygląda to dobrze. Zestaw zawiera uszczelki, łożyska i uszczelniacze, ale można też dostać zestawy z nowym cylindrem, tłokiem itd.
Jak się dusi po otwarciu gazu z obrotów biegu jałowego, to masz zużyty uszczelniacz od strony zapłonu i ew. nieszczelność komory korbowej silnika. O ile można wykluczyć zapłon. Jak wygląda stan pozostałych części silnika? Wydech, filtr powietrza, cylinder, tłok, łożyska wału korbowego?
witam w tym roku zrobiłem remont silnika wymienione zostały uszczelniacze łożyska cylinder po szlifie i nowy tłok , kondensator i przerywacz.Nadal jednak nie mogę się dogadać z moją mfką mianowicie drastycznie zużywa swiece zapłonowe jak przed remontem tak i po dwie trzy godzinki pracy i świeca do wyrzucenia zapłonu już bardziej się nie da przyspieszyć...
Jak silnik zgaśnie, to świeca jest sucha, czy mokra, bo to byłyby dwie różne usterki. W przypadku, gdy iskra będzie stabilna a silnik gaśnie, to może trzeba sprawdzić filtry paliwa np. w kraniku, lub na wężyku. Twierdzisz, że zapłon ustawiony poprawnie a sprawdzałeś ciśnienie w cylindrze. Czy dysze i kanaliki w gaźniku rzeczywiście rzetelnie udrożniłeś....
Kolego, czy masz sprawne ssanie w tym pojeździe, jakie ma on rzeczywiste ciśnienie w cylindrze, czy nie przepuszczają uszczelniacze wału silnika i czy "bogata" jest iskra na świecy. Po sezonie zimowym zatankuj świeże paliwo.
Rozbieralem kiedys silnik od Zastawy bo bral mi olej. Przed robota radzilbym ci pomierzyc cisnienie sprezania na rozgrzanym silniku - wykaze ktory cylinder jest najslabszy i ten trza dokladniej skontrolowac. Moze byc konieczny szlif cylindrow. Zwroc tez uwage na uszczelniacze zaworow - wlasnie one byly w moim przypadku przyczyna nadmiernego zuzycia...
Według zdjęcia które wstawiłeś wygląda to tak, że na 3 cylindrze spalane są za duże ilości resztek oleju. Więc oczywiście na początku pomiar ciśnienia na wszystkich cylindrach przy wykręconych wszystkich świecach. Jeżeli pomiar wyjdzie dobry na wszystkich cylindrach no to trzeba będzie sprawdzić uszczelniacze na zaworach a następnie ( o ile nie będzie...
Czy masz sprawną pompkę paliwa, może trzeba więcej razy nacisnąć pompkę. Paliwo powinno być widoczne w tym "bąbelku". Sprawdź stan uszczelniaczy wału silnika oraz kompresję w cylindrze. Może pomoże regulacja gaźnika.
Kolego, aby paliwo leciało do gaźnika, musi być szczelny wężyk podciśnieniowy pomiędzy gaźnikiem i kranikiem podciśnieniowym. Sprawdź, czy masz dobrze zamocowany gaźnik do silnika i czy kolanko gumowe nie jest popękane. Sprawdź również, czy silnik ma właściwe ciśnienie sprężania w cylindrze, czy w dobrym stanie są uszczelniacze wału silnika oraz czy...
Tylko już troche znam te silniki i ok, ten jest zaniedbany ale nie mam pewności, że to co kupie bedzie lepsze, chyba a 30% tych silników ma jajowaty środkowy cylinder, sporo widziałem z dosłownie zjedzonymi uszczelniaczami zaworowymi :/
Dlaczego nie zrobisz tego ssania, a które jest potrzebne np. do pierwszego uruchomienia silnika, po dłuższym przestoju. Spróbuj "podlać" nieco paliwa do cylindra i uruchomić silnik i jeśli zapali na chwilę, to szukaj usterki, m.in. czy uszczelniacze wału silnika są mokre, czy suche.
Uszczelniacze na wale, jeśli jest uszczelka pod cylindrem (ogólnie uszczelnienie silnika) jeśli nie pomoże gaźnik i droga paliwa z baku do przeglądu.
albo coś w silniku. Co może rozwalić w silniku? Blok ? Cylinder? Co może rozwalić? A to kolega nie wie co jest w silniku oprócz "cylindra i bloku" ?? A wszelkie uszczelniacze,uszczelki i masa innych pierdół przez które przepływa płyn chłodniczy. Co do montażu starego korka to nie za dobry pomysł,jeżeli jest odpowiedni zamiennik i działa OK ! Układ...
Okręć pokrywę alternatora i sprawdź kręcąc ręką za koło magnesowe, czy w ogóle silnik ma kompresję, czy nie przepuszcza za mocno kompresji przez pierścienie. Silnik mógłby stracić szczelność komory korbowej przez uszczelniacz od strony zapłonu, ale w tych silnikach to mało prawdopodobne aby uszczelniacz wyskoczył z gniazda. Prędzej ułamał się listek...
Jeśli jest to skuter 2T (a nie podałeś jaki ma on silnik), to objawy takie jak podałeś, mogą świadczyć: o nieszczelnościach pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, uszkodzeniu gaźnika (luźna oś przepustnicy) albo o źle założonych uszczelniaczach wału (odwrotnie), bądź uszkodzeniu ich podczas zakładania. Ssanie elektryczne sprawdź multimetrem lub w sposób opisany...
Sama wymiana uszczelki pod głowicą z uszczelniaczami oraz dotarciem zaworów to koszt około 500PLN. Planowanie głowicy 50-100PLN plus ewentualne prowadnice i zawory oraz kpl uszczelek i uszczelniaczy. Ceny z okolic W-wy. Polecam zacząć od próby olejowej sprawdzisz wtedy pierścienie i tuleje cylindrowe (dla nie znających tematu - sprawdzenie ciśnienia...
To jest silnik dolno czy górnozaworowy.
To jeszcze sprawdz cisnienie w cylindrach to ci wytlumaczy czy pierscienie czy uszczelniacze zaworow
Jeśli masz kranik paliwa podciśnieniowy, to sprawdź, czy są podłączone wężyki do gaźnika. Głównie chodzi mi o ten od podciśnienia, który ma być podłączony do kranika. Np. w "chińczyku" przypadkowo przycisnąłem go kanapą ze schowkiem (przykręcanym do ramy) i miałem ten sam efekt, tj. paliwo nie dopływało do gaźnika. Jeśli paliwo dociera do gaźnika a...
Uszczelniacze zaworów też mogą puszczać olej albo pierścienie stanęły od nagaru i płukanka pomoże. Z drugiej strony nikt nie pozbywa się dobrego samochodu.
Witam.Nie zatarł się przypadkiem w niej cylinder?Ódkręć tłumik i przez okienko wydechu sprawdź w jakim stanie jest gładź cylindra i tłoka,oraz pierścienie.Jeśli są rysy albo ślady przypalenia,to silnik masz przegrzany,wymiana cylindra i tłoka.Możesz też mieć nieszczelną piłę,uszczelniacze wału się rozsypały.Po odkręceniu sprzęgła będziesz miał pod sprzęgłem...
Czy uszczelniacze na wale są nowe? Sprawdzałeś kompresję na cylindrze?
Póki działa,korzystać dokąd się da,nie zapominając o tym że dobry układ tnący to podstawa. Będzie to najlepsze wyjście. Remont będzie trochę kosztował, cylinder, tłok, pierścień i jak już rozbierzesz silnik to wypadało by wymienić też uszczelniacze no i łożyska.
Witam, pacjent Derbi Senda drd 50. Zrobiony generalny remont silnika, nowy wał, cylinder, głowica, tłok, pierścienie, łożysko igiełkowe tłoka, wszystkie łożyska w całym silniku, uszczelniacze, uszczelki i moto nie ma siły jechać. Kompresja wynosi 6,5 Bara. Dlaczego?
wymieniłem po drodze gaźnik , cewko moduł i świece i dalej nic Jest iskra na świecy? Jak wyglądała stara świeca, była sucha czy zalana ( oczywiście przed wlaniem paliwa do cylindra ) ? wymieniłem po drodze gaźnik To, że wymieniłeś gaźnik nie oznacza, że zapali od ,, strzała ", trzeba go jeszcze wyregulować. Jeżeli iskra jest prawidłowa, a świeca jest...
Panowie, nie chcę być niemiły, ale przypominam, że to forum techniczne. Więc bredzenie o płukankach, nafcie i próbach olejowych w celu ustalenia przyczyny zużywania oleju proponuję sobie darować. Ani jedno, ani drugie, ani trzecie nic nie da. Silnik z reguły zużywa olej z dwóch czasem trzech przyczyn. 1. Zużyte uszczelniacze trzonków zaworów - duży...
Witam wszystkich sympatyków wsk-i. Ostatnio doinwestowałem swój motorek z myślą, że usprawnię pracę silnika. Wymieniłem cylinder, tłok, pierścienie, iskrownik, łożyska uszczelniacze, niestety nie mogę uruchomić silnika. Zmieniałem świecę, ustawienie zapłonu, gaźnik i nic. Nie jest to moja pierwsza remontowana wsk ale pierwsza, z którą nie mogę sobie...
Dziękuję, jeszcze mam wątpliwość czy oryginalną uszczelkę pod cylinder należy smarować dirko? pozdrawiam :)
głównym składnikiem płukanki jest po prostu nafta. Od zawsze się robiło tak, że jak był strasznie zanagarzony silnik np w maluchu czy dużym Fiacie, to się świece wykręcało, tłoki wałem kręcąc ustawiało w miarę w połowie wszystkie, wlewało tej nafty do pełna do cylindrów i zostawiało na noc, a jeszcze lepiej na weekend. a potem się judłało rozrusznikiem...
Może, po nagrzaniu silnika, pojawia się jakaś mala nieszczelność i silnik zwiększa obroty (uszczelniacze, połączenie gaźnika z cylindrem).
Moim zdaniem masz zapchany lub załamany wężyk od tzw. odmy (odpowietrzenia) skrzyni korbowej silnika i właśnie przedmuch z cylindra silnika powoduje takie efekty oraz wycieki oleju na zewnątrz, poprzez wszelkie uszczelniacze silnika.
witam,chyba znalazłem przyczyne niestabilnych obrotów...prawdopodobnie przyczyną jest słabe cisnienie na jednym cylindrze które jest prawie połowe mniejsze od pozostałych trzech(po wyciągnieciu fajki,zadnej reakcji).góra silnika zrobiona-nowe zawory,uszczelniacze,szczelnosc...po wlaniu oleju do cylindra ciesnienie podskoczyło znacznie do góry...szkoda...
Gniazdo lub uszczelniacz zaworowy. Temperatura 102 stopnie to właściwa dla tego silnika. Też mialem podobny problem z mokrą świeca ale na 1 cylindrze. Muszę tam zerknąć czy nadal to występuje. Diagnostyka elm to raczej średni pomysł w autach PSA poszukaj kogoś z lexia 3 i diagboxem daje to możliwość pełnej diagnostyki.
No to niech zrobi próbę olejową :) Nie wiem jak jest w tym silniku, ale w wielu modelach można łatwo i szybko sprawdzić uszczelniacze na zaworach. Może się okazać, że właśnie jeden nie trzyma i podaje olej. Jeśli okaże się, ze to uszczelniacz - to zrobi na miejscu niewielkim kosztem.
Uszczelniacze puszczają, gdy podciśnienie w kolektorze ssącym jest największe. Czyli na wolnych obrotach, przy hamowaniu silnikiem. W praktyce po postoju na czerwonym na skrzyżowaniu, po ruszeniu jest max emisja dymu. Podczas jazdy prawie zanika. Pierścienie puszczają pod obciążniem czyli przy butowaniu. Czasami odma nie wyrabia i wszystko pływa w oleju....
Luzy 10/14 gaźnik też był wymieniany i to normalnie jeździło, jakiś czas temu wydmuchało uszczelkę pod głowicą wymienilem i jeździł dalej. A po jakimś czasie zaczą sobie kopcić i się zesrało. No to znów rozebrałem silnik cylinder bez rys ok uszczelniacze wymienione uszczelki nowe a poprawy brak
Dokładnie. Nic dziwnego że wymiana uszczelniaczy zaworowych nic nie dała, silnik ewidentnie pali olej. Przy wyższych obrotach lub obciążeniu olej przedostaje się ze skrzyni korbowej poprzez tłoki do komory spalania zapewne przez zużyte pierścienie lub tłoki lub nawet gładzie cylindrów. Pozdrawiam.
Dlaczego wszyscy zawsze myślą ze to gażnik, nie wiem. Szukaj nieszczelności w silniku, sprawdz przede wszystkim uszczelniacze na wale silnika, przewód impulsowy z komory pod cylindrem łączący się z gaznikiem. A zacznij od odkręcenia tłumika i zobacz jak wygląda tłok ( może być podtarty lub juz zatarty) Jeśli są rysy na tłoku to na bank masz dziurę bo...
Jeżeli wkropisz mu paliwa nad tłok i odpali to szukaj przyczyny w zasilaniu paliwem. Olej, który wlałeś nad tłok już dawno się wypalił, a dlaczego nie zasysa mieszanki... Trudno napisać. Zaczynał bym od przemycia gaźnika i sprawdzenia szczelności połączenia gaźnik cylinder, dalej jak silnik długo nie był odpalany, może stoją pierścienie i jest za mała...
To ja tak z innej paczki, jesteś pewien że warto? Do husqvarny przeciętny remont silnika, czyli cylinder, tłok, łożyska i uszczelniacze to ok 800-900zł
Przez podginanie blaszki pływaka pod zaworkiem iglicowym. Możliwa też nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, oraz w skrzyni korbowej - na łączeniu połówek lub na uszczelniaczach wału korbowego
Jaki zestaw naprawczy założyłeś (tłok, cylinder, uszczelniacze) może to być przyczyną. Silikon może być na uszczelkach, ale w śladowych ilościach i na pewno nie na bazie kwasu octowego, poza tym nieszczelności na uszczelniaczach lub króćcu gaźnik cylinder po rozgrzaniu pilarki lub nieszczelności na wężykach. Poza tym pilarka wymaga regulacji gaźnika...
Pierścienie, uszczelniacze zaworów, progi na cylindrze. Rozbierz to się dowiesz. Tych silników nie opłaca się remontować. Lepiej wsadzić 250 od jakiejś MZ.
wałek przechodzi przez obudowę muszę koło zdjąć. Co do blokad to owszem jak się nie rusza później silnikiem ja muszę pokręcić wałem żeby tłokami podeprzeć zawory żeby nie wpadły mi do cylindra po zdjęciu zamków
Czy w tym wynalazku masz sprawne ssanie i czy go używasz przed uruchomieniem zimnego silnika. Sprawdź drożność dysz w gaźniku oraz kompresję w cylindrze. Jeśli jest to silnik 2T, to sprawdź również stan uszczelniaczy wału silnika (gdy są "mokre - ciekną", to do wymiany).
Witam Potrzebuje kupic: Trzeba nowy tlok, pierscienie, łożyska na wal, uszczelniacze i uszczelke pod cylinder. Cylinder jest w porządku Prosze o info
Silnik może mieć uszkodzony uszczelniacz trzonka zaworu ssącego. Jest tylko jeden uszczelniacz, na ssącym, wydechowy nie posiada uszczelniacza. Pierścień olejowy lub ogólnie wytarty cylinder to możliwe przyczyny, ewentualnie wytarta prowadnica zaworu wydechowego. Jak doszedłeś do tego ze silnik jest z 97 roku? Mnie się wydaje ze jest dużo młodszy.
Zużyte membrany w gaźniku i jego regulacja. Nieszczelność na uszczelniaczach wału, lub zużyty pierścień, zakleszczony pierścień, rysy na tłoku i cylindrze itp. Ogólnie, nieszczelności silnika. Pozdrawiam, Sławek.
Może być półtora, ale to sa ustawienia wyjściowe dla regulacji, którą robi się na dobrze rozgrzanym silniku. Regulacja na zimnym nie ma w ogóle sensu, no i trzeba być pewnym, ż wszystko w silniku jest sprawne (uszczelniacze wału, uszczelki pomiędzy cylindrem i gaźnikiem). Regulując śrubę H trzeba wiedzieć jakie obroty maksymalne ma konkretny silnik...
Nie znam tego skutera, ale w 2-suwach b. ważne jest jakie ma ciśnienie w cylindrze i czy dobre są uszczelniacze na wale silnika. Wlej ok. 1 - 2 cm 3 paliwa bezpośrednio do cylindra i po wkręceniu świecy spróbuj uruchomić silnik. Jeśli silnik zaskoczy na chwilę, to będzie znaczyć, iż ma problem z paliwem. Sprawdź poprawność działania automatycznego ssania...
Zaraz silnik się kończy... może np. uszczelniacze nie trzymają i zbiera się olej silnikowy w cylindrach albo turbo puszcza i gromadzi się olej w intercoolerze, częstym problemem tych silników są też usterki regulatora ciśnienia paliwa i pompy CR.
Podwyższenie obrotów jest objawem rozszczelnienia silnika. Mogą to być uszczelniacze wału, krzywka-czyli gumowy łącznik cylindra z gaźnikiem lub nieszczelna miska skrzyni korbowej.
Witam. Oczywiście może to być problem z nieszczelnością silnika, np na uszczelniacz wału, łączeniu karterów. Gaźnik był czyszczony ? Może wystarczy przestawić iglice i wyregulować gaźnik. Przy składaniu silnika dobrze złożyłeś pompkę olejową (chyba że nie rozbierałeś od strony zapłonu)
Krzychu, jak zrobisz tak jak pisaliśmy (olej do cylindrów, i dolot i wylot zatkany), to wystarczy, tylko jeśli Ci się zachce go kiedyś montować, to koniecznie wymień uszczelniacze na wale (obie strony) i rozrządzie i powinno być ok. Pozdrawiam.
Raczej głowica do naprawy. Można spróbować wymienić same zawory. Zdemontować stare z cylindra o niskim ciśnieniu, sprawdzić dokładnie przylgnie.dotrzeć pastą nowe, założyć nowe uszczelnienia i sprężyny. Sprawdzić szczelność (np. naftą), jak będzie trzymać założyć głowicę. Jeżeli silnik ma duży przebieg wymień wszystkie uszczelniacze za jedną robotą....
Skoro nie znasz się na mechanice, to powiem tak. Tłok i cylinder to jak soczewka i oprawka przy okularach. Jedno musi do drugiego pasować. W pojazdach są pewne elementy które wymienia się "zestawami". Np łańcuch i zębatki. Jak wymienisz sam łańcuch i zostawisz stare zębatki, to zębatki zniszczą nowy łańcuch, a jak założysz stały łańcuch na nowe zębatki,...
Jak nic nie zrobisz to się nie dowiesz. Jakie ma ciśnienie sprężania, słabe to ile. Sprawdź czy się nie rozkręcił karter, luzy na wale i uszczelniacze, jak jest OK to ściągaj cylinder no i będziesz wiedział czy cylinder uszkodzony albo pierścienie przegrzane albo zapieczone. Czasami wydaje się że sprzęt nie do uratowania a po naprawie chodzi jak nowy....
Odpowietrznik dobrze działa,bo on ma właśnie za zadanie zasysać powietrze a nie wypuszczać paliwa dlatego nie zrobisz podciśnienia. Dodano po 51 Sprawdź sobie szczelność skrzyni korbowej czyli uszczelniaczy, połączenia gaźnik cylinder.
Termostat jest tylko w silnikach BF6L913 jak cieknie trzeba naprawić. Elektromagnes od czego? 7barów może jeszcze być. Pytanie czy to jest max czy po dodaniu gazu jeszcze rośnie? Na biegu jałowym może być. Olej z pod kolektora czy z uszczelniacza osłony łaski popychacza? Cylindry liczysz od koła zamachowego.
Już naprawione. Ktoś zwarł w sterowniku silnika dwie ścieżki od 1 i 4 wtryskiwacza dlatego nie chodził na gazie i silnik ogłupiał. Teraz jest moc, chodzi na wszystkich garach tylko dymi na niebiesko - przy rozruchu i jak się ruszy spod świateł. Kompresja 13 bar po równo, świece czarne, dużych przedmuchów pod korkiem oleju nie ma. Co to może być uszczelniacze...
Zdejmij cylinder, sprawdź tłok pierścienie, cylinder, dobierz się do uszczelniaczy wału, tu problem może tkwić w silniku, może być zatarty. Też będzie ciężko palić albo wcale.
Witam. Sprawdz przewód paliwa! W tym modelu masz pół profesjonalną budowe silnika na dzielonym cylindrze, zdejmij sam cylinder, obejrzyj tłok i pierścień, moze stoi w tłoku. Dół silnika czyli wał korbowy zalej paliwem tak by nie przelac poza blok, i sprawdz czy nie ubywa to paliwo przez uszczelniacze wału. W gazniku sprawdz prace zaworu iglicowego,...
witam, polecam wymontowanie kolumny i zawiezienie do miejsca gdzie regenerują układy wspomagania. W środku masz coś na wzór tłoka i cylindra w silniku a pierścieni to uszczelniacze gumowe. W rozebraniu nie tkwi problem tylko że nie dostaniesz części do tego aby to poskładać, pozdro
Nie łudź się, że wystarczy wymiana łożysk i uszczelniaczy. Dolicz, cylinder, tłok, korbowód, regenerację tylnego amortyzatora, olej i uszczelniacze do lag. Jak nie będziesz miał szczęścia to dodatkowo dojdą hamulce, tarcze sprzęgłowe, zużycie skrzyni biegów, łożyska główki ramy, wahacza, kół. To motocykl wyczynowy, prawdopodobnie wymagający generalnego...
Witam wszystkich. Mam problem z regulacją gaźnika a dokładniej dwóch gaźników w raptorze 660. problem polega na tym, że ustawiłem gaźnik tak że świeca jest kremowa jasna a w momencie ostrego dodania gazu silnik w średnim zakresie obrotów ma zająkniecie i przyduszenie. Nie wiem co może być przyczyną, dodam że silnik jest po generalnym remoncie (tłok...
I góra i duł inaczej szkoda twojej roboty Rozbierz sprawdz czy nie ma rys na cylindrach wrzucaj pierscienie , uszczelniacze i jazda dalej . I będzie jeszcze gorzej, a przy tym sporo drożej. Oprócz uszczelniaczy w tych silnikach zużywały sie prowadnice zaworów, do tego pewnie cylindry dawno poszły w owal. Nowe pierścienie tylko dorżną je do końca. Silnik...
W tym silniku, to w zasadzie wszytko :D Ale jeśli ścigasz głowicę, to stan gniazd i czy nie są obluzowane. W maluchu potrafiły wypaść :D czy głowica nie jest popękana. Często jest pęknięta w najcieńszym miejscu miedzy gniazdami. Ale akurat to nie jest usterka dyskwalifikująca. Stan zaworów, czy nie wyklepane. Jeśli już zdjąłeś głowicę i zawory, to dobrze...
uszczelniacze silnika obrotomierz cylindrów ursus cylindrów
świecą diody laptopie laptop wyłączać chwila zasilacz anteny televes
Koła aluminiowe 215/40 R17 – bezpieczeństwo, homologacja, dobór felg i opon Samsung UE50MU6172 nie otwiera xhamster.com – przeglądarka Tizen, blokada treści 18+, brak MSE