Tak, były wymieniane, był podkładany gaźnik nowy. Jak jest zimna jeszcze jakoś lepiej wchodzi na obroty jak pochodzi jest gorzej... Tylko ze ostatnio ściągnąłem cylinder żeby sprawdzić go i okazało się ze wszystko jest ok, dla pewności założyłem nowe uszczelniacze.
Jak gaśnie po nagrzaniu i odpala po ostygnięciu polecam też sprawdzić uszczelniacze wału.
Tak też zrobię jak szanowni przedmówcy sugerują (uszczelniacze łożysk już jadą).
Nie włożyliście odwrotnie uszczelniaczy do pompy?
Kompresja jest dobra? Wężyk paliwa, filtr, połączenie gaźnik - cylinder i uszczelniacze do sprawdzenia.
Przebieg duży. No ale za dużo wyjść tu nie ma, albo pierścienie olejowe albo uszczelniacze zaworowe.
I co z tego uszczelniacze można dokupić osobno bez łożysk sprawdzałem. Te uszczelniacze są skręcane a nie wbijane jak w większości silników więc tymi zewnętrznymi otarciami bym się nie przejmował (da się to uszczelnić) jeśli oczywiście nie puszczają bezpośrednio na wale ale teraz gdy silnik jest rozebrany to nie da się tego sprawdzić dlatego teraz konieczna...
Uszczelniacz uszkodzony, pompiarz ogarnie bez sciągania pompy...
Mam jeszcze pytanie, na łożyskach wału korbowego są jakby karby, łożyska są ogumione Ten model ma wprasowane łożyska w uszczelniacze wału (simeringi).
Żadnego zabezpieczenia termicznego pilarki spalinowe nie posiadają. Możliwe że to zatkane odpowietrzenie zbiorniczka paliwa, zużyty pierścień tłokowy, uszczelniacze wału, a nawet świeca.
Jak trzymałem piłe za linke to skokowo opadała , ale wolno. Zrobie zdjecie pierścienia, i myśle wymienić uszczelniacze na wale. Bo faktycznie dołem może uciekać kompresja
Z tego tłoka i pierścienia na pewno nic nie będzie. Stan cylindra pewnie podobny. Koszty i opłacalność musisz ocenić sam. Gdybyś hobbystycznie chciał się pobawić, to jeszcze musisz ocenić stan łożysk wału (najczęściej wymienia się) i na stopie korbowodu, luzy itp. Dokładnie wypłukać i wydmuchać komorę korbową z ewentualnych pozostałości po zatarciu....
Witam. Właśnie kończę składać piłę PARTNER 351 w której wymieniłem tłok, pierścienie, cylinder, łożyska wału i uszczelniacze. Zastanawiam się jedynie nad tym jak ma być ustawiony gaźnik podczas pierwszego uruchomienia. Przed wymianą cylindra i tłoka regulowałem gaźnik ponieważ dziwnie pracował silnik i myślałem, że to jest przyczyną ale okazało się,...
W sumie nie jest to zbyt skomplikowane. Musisz zdjąć koło magnesowe, potrzebny będzie jakiś ściągacz. Założone jest na stożek z klinem. Sprzęgło pewnie odpadło z urwaną oską. Trzeba wykręcić ją ze sprzęgła. Wykręca się ją w prawo ( lewy gwint ). Następnie odkręcić tłumik i gaźnik. Kolejny krok to wykręcenie silnika, wyjmujesz wał z tłokiem z cylindra....
i tylko do wymiany, czy można rozebrać i wymienić uszczelniacz (czy co tam jest)
Póki działa,korzystać dokąd się da,nie zapominając o tym że dobry układ tnący to podstawa. Będzie to najlepsze wyjście. Remont będzie trochę kosztował, cylinder, tłok, pierścień i jak już rozbierzesz silnik to wypadało by wymienić też uszczelniacze no i łożyska.
Miałem podobny problem z Partnerem (to taki klon Husqvarny), pomógł zestaw naprawczy gaźnika i wymiana uszczelniaczy na wale korbowym.
Najpierw to zobacz jaką ma kompresję na takiej rysie. Jak gaśnie po rozgrzaniu to mogą być uszczelniacze. Nie jedną rysę już widziałem i niektóre chodziły jak nowe. Rysa rysą, ale zobacz czy pierścionki nie są zakleszczone od strony tej rysy w tłoku.
Sprawdź po oporze linki rozrusznika, (puść pilarkę trzymając tylko za linkę rozrusznika, obserwuj jak szybko opada), odkręcając tłumik przez okno wydechowe można sprawdzić stan tłoka, często silnik który nie odpala ma przytarty tłok z każdej strony. Rozkręcając pilarkę musisz wiedzieć, że jeśli tłok i cylinder będzie w dobrym stanie będziesz potrzebował...
Witam Mam ponownie problem z moim Partnerem 390 Mianowicie ostatnio leżała nie używana jakieś 3 miesiące (nie było mnie w domu jak byłem systematycznie przepalałem) Wróciłem do domu odpaliłem piłę a ona jakoś ciężko wchodziła na obroty. Ustawiałem gaźnik raz ładnie się wkręcała, wolne trzymała też. Ok myślę jest dobrze zostawiłem. Następnego dnia odpalam...
Moim zdaniem należy zwrócić uwagę na właściwe podłączenie wężyków paliwowych tj. pomiędzy zbiornikiem i gaźnikiem (każdy z nich ma inne zadanie) oraz na odpowietrzenie zbiornika paliwa. Ponadto, czy gaźnik jest właściwie przykręcony do silnika i czy założona jest stosowna uszczelka. Upewnij się, czy silnik nie zasysa powietrza przed gaźnikiem, czy sprawne...
Przecież wystarczy ją rozebrać i podjechać do sklepu z lozyskami i dobiora lub zamówia - nie zapomnij kolego o nowych uszczelniaczach. Silnik dw8 klepali jeszcze kilka lat - może poszukaj nowszej pompy ponieważ jeżeli wymiana lozysk nic nie da znowu czeka cię wyciąganie.
czy ktoś wie jak wyregulować w niej gaźnik Śrubę L wkręcamy do momentu kiedy pilarka zacznie prawie gasnąć z braku paliwa i bieg jałowy stanie się nierówny, następnie odkręcamy o 0,5 obrotu i ustawiamy śrubę przepustnicy tak by obroty biegu jałowego były odpowiednie w razie potrzeby powtarzamy czynność i nie ma w tym nic trudnego, natomiast z ustawieniem...
Koleś w serwisie, to wybitny specjalista. Do sprawdzenia uszczelniacze walu i plastikowy łącznik gaźnika z cylindrem, lubi pęknąć przy zbyt mocnym dokręcaniu śrub mocujących gaźnik. Sprawdź czy nie popuściły się śruby misy korbowej. Ewidentnie wygląda, to na "lewe powietrze" czyli jakąś nieszczelność.
Jeszcze słyszałem że jak silnik jest zimny i po odpaleniu gdy są przedmuchy to odkręcamy korek od płynu i powinno bombelkować. To chyba o tym kolega helmud7543 pisał. No chyba że przedmuch występuje przy większych obrotach . U mnie nic nie bombelkowało. Nawet po 10 min. Mimo wszystko mam wielką nadzieję że sprawa nie bedzie mocno kosztowna. Miesiąc...
Samych tłoków jeszcze nie wyciągałem, jak na mój gust to te rysy nie są tragiczne i nic bym tam nie ruszał. Kilka osób mi jednak (także gość który robi głowice) radzi żeby te pierścienie zmienić. Szlak mnie jednak trafi gdy za 50tyś km (czyli za jakiś rok) okaze się można je było wymienić Którędy płyn znikal tego nikt do końca nie określi. Pewne jest...
Powiem tak. Co byś nie robił to się tylko urobisz. W tym modelu podobnie jak w partnerach lubi poluzować się łącznik cylinder-gaźnik. Nawet jak dorobisz uszczelkę, to tylko przez 2-4 min będzie chodzić dobrze, a później znowu będzie chodzić tak samo. Wymienisz uszczelniacze z łożyskami ? To już pół ceny tego Homelita, bo są w oprawach tzn. podstawa...
Witam. Wreszcie zabrałem się za te wtryskiwacze. Mieliście rację , faktycznie uszczelniacze były nieprawidłowo założone. Nie opasywały rury wewnętrzną wargą, a tylko się na niej spierały. Teraz założone są nowe a poniżej zdjęcie w jaki sposób. Mam nadzieję że teraz będzie oczekiwany skutek tej wymiany i już nie będzie ciekło. Dziękuję wszystkim za pomoc....
Witam wszystkich. Mam problem z moją piłą spalinową Partner 390 a mianowicie: Jakiś czas temu piła przestała chodzić nie można było jej odpalić co się okazało był brudny filterek w gaźniku po jego oczyszczeniu piła zaczeła chodzić ale po jakimś czasie było to samo wiec stwierdziłem, że do wymiany jest filtr paliwa w zbiorniku. Został wymieniony i problem...
Witam, mam problem z wyżej wymienioną pilarką Partner 351, mianowicie odpala ładnie pracuje ładnie ale po nagrzaniu 1- 2 min. pilarka po dodaniu gazu gaśnie a w ręcznej pompce paliwa nie ma śladu po paliwie gdy pompuje dalej nie ma paliwa. Gdy pompowałem po skróceniu sprężynki pod blaszką zaworu paliwo pojawiło się ładnie wypełniło ''gruszkę'' po nagrzaniu...
Partner Karcher sprzedaje więc chyba prawdę mówi Potrzebuje dłuższe lance 20m 30m uciągnie ? lepiej samą lancę targać niż cały sprzęt. dokupić dysze obrotową bo nie ma w komplecie ? Tylko te myjki mają już 12 lat po wymianie uszczelniaczy ma prawo jeszcze długo podziałać? Ten model to dobry wybór ? jak z awaryjnością wydajnością częściami?
Próbowałem już, nie idzie paliwo (rozkręcałem całą oprócz uszczelniacza i myślę że źle złożyłem wałek w środku{FREZ} pompy ale nie wiem czy to ma coś wspólnego z ciśnieniem podawanym na rurki - może podawać w innym momencie -) Dodano po 2 Może ktoś z forum miałby jakiś schemat budowy pompy Delphi?Może coś źle złożyłem i tu tkwi mój kłopot
Witam, Peugeot Partner 2007 silnik 1.6HDi 90km DV6ATED4 (bez fap, bez zmiennej geometrii, bez duwmasy) przebieg na blacie 220000km, leję olej Castrol 5W40 - taki był lany od nowości. Rok temu oddałem głowicę do remontu. Wymienione uszczelniacze zaworowe, trzonki oraz przefrezowane gniazda. Przed naprawą silnik nie brał nic oleju. Od tamtej naprawy...
"końcówka drążka stabilizatora"?? albo końcówka drążka kierowniczego, albo co podejrzewam łącznik stabilizatora, który uszkodzony lub urwany powoduje stuki na nierównościach. Jeżeli masz uszkodzony przegub to pewnie stuki przy skręcie, chyba że jest tylko uszkodzona osłona przegubu - to szybko ją wymień z uzupełnieniem smaru, bo padnie przegub, a co...
Witam, czy ktoś porównywał do siebie silniki tych pilarek? Z moich wstępnych ustaleń wynika, że są to te same silniki x-torq (tłumik, cylinder, uszczelniacze wału, łożyska, gaźnik, filtr powietrza, sprzęgło itp.) jednak potrzebuję więcej informacji na ten temat, chciałem kupić uszkodzoną P740 (cena niewielka) i ewentualnie zamówić (części zamienniki)...
(at)pepe150 w poprzednim berlingo /partnerze rzadko te separatory się psuły . Tam była membrana gumowa. Zwykle lecący olej do dolotu to za duże przedmuchy ze skrzyni korbowej/uszczelniaczy zaworowych, a to równało się koszty i końcówka silnika. Masz inne doświadczenia z tym 1,6 HDI? Twoim zdanienm to nie duże przedmuchy wywalają olej do odmy?
Witam, otóż jak w temacie problem z kosiarką Partner z silnikiem B&S Qantum 5,5 km (około 5 lat, kosiarka nigdy nie eksploatowana ekstremalnie, na ok 12 arach). Od poprzedniego sezonu bardzo ciężko odpala, jak już zapali -silnik pracuje normalnie, po zgaszeniu nierozgrzanego silnika jeszcze gorzej się uruchamia -pomaga przepompowanie, natomiast...
Zamienniki, cylinder około 120 zł. tłok około 60 zł. plus robocizna. Jeżeli tylko to jest uszkodzone. W jakim stanie są łożyska korbowodu, jeżeli w kiepskim, to po założeniu nowego cylindra i tłoka, długo nie pociągną, a wtedy wał z korbowodem do wymiany. Zastanów się, dobrze. Kupno używanej piły, tylko z pewnego źródła, Allegro odpada. Sam nie stwierdzę...
Ale ja nie mówię żeby tam cokolwiek kupować, bo ceny są z kosmosu, zresztą w ogóle za oryginalne części do starych maszyn ceny są kosmiczne. W przypadku niektórych części (kiedyś było przy wszystkich teraz nie wiem czemu ale przy niektórych nie ma) jest tam napisane do jakiego sprzętu dany element pasuje - dzięki temu bardzo szybko dało się dowiedzieć,...
Kolego mam berlingo i partnera bardzo podobne belki ,ostatno robiłem tą od partnera w specjalistycznym warsztacie w Pile i widziałem rozebrane belki , wszystkie łozyska zatarte i zardzewiałe ,wytate czopy. Jak skrzypi to do wymiany , czop łozysko, uszczelniacz oraz tuleja w wachaczu [niewymienna] plus poduszki orginał 150zł na jedną strone . Mozna to...
Plastiki, które się same naprawiają Zauważyłeś rysę na karoserii ślicznego, wypastowanego na błysk auta? Nie martw się, trochę słońca i uszkodzenie zagoi się samo. Tak będzie, jeśli nadwozia pokryje nowy plastik opisany dziś w "Science". http://obrazki.elektroda.net/39_12369496... Oto nowy typ polieturanu - plastiku, który zrobił wielką karierę...
Witam. Nie znam tej piły ale w moim Partnerze też przerabiałem podobny problem. Winny był gaźnik a konkretnie otwór łączący silnik z gaźnikiem od podciśnienia a za razem pompowania paliwa. W chińskiej kosie to samo ale padła jedna z membran gaźnika odpowiedzialna za pompowanie. Warto szukać w tej stronie problemu. Pozdrawiam.
Sprawdzę to czy jest sucha czy mokra. Jak wlałem trochę paliwa na tłok to odrazu odpaliła. Iskra jest. Patrzyłem od strony tłumika, to nie ma rys na tłoku i na cylindrze, pierścienie są elastyczne. Ale może to właśnie wina pierścieni lub uszczelaniaczy?
stihl uszczelniacze uszczelniacze zaworów karcher uszczelniacze
electrolux aquastop recovery android bizhub canon
fotel dentystyczny pompa zanurzeniowa cisnienie
Zamienniki MOSFET KF5N50: STP6NK50Z, IRF840, FQPF5N50, 2SK3568 – porównanie parametrów Volkswagen Passat B7 – niedziałający licznik J285, brak zasilania, naprawa, diagnostyka VCDS