Ha, a ja się posprzątałem w Clio 3 1.2 16v, szlifierz zapakował jakieś gumki po 500km sucha miarka oleju.... Po zdjęciu głowicy wszystko wyglądało tak jak Ty piszesz, szlifierz zarzekał się że to nie możliwe aby uszczelniacze były złe, że to na pewno pierścienie. Dowiedziałem się od znajomych że mieli taką sytuacje, zapakowali oryginalne gumki i było...
Uszczelniacze zaworów prawidłowo zamontowane?
jak większość silników pierścień olejowy kiepskiej konstrukcji.głowica będzie zdjęta to zrób pierścienie .będziesz miał spokój z olejem . takich ilości przez uszczelniacze zaworów nie wezmie
Tylko mogę zasugerować uszczelniacze zaworów lub uszczelka pod głowicą.
Kiedyś miałem taki problem i okazało się że uszczelniacze zaworów się zużyły i jeden sikał olejem na świecę .
Prawdopodobnie uszczelniacze zaworów do wymiany,szkoda że jak miałeś ściągniętą głowicę to fachowcy nie zajrzeli do uszczelniaczy.
Zobacz czy nie zatkana odma , a jak dymi na niebiesko to pierścienie lub uszczelniacze zaworów do wymiany. Zrób próbę olejową będziesz wiedział więcej.
Norma. Temperatura otwarcia termostatu fazowego to 103 stopnie. Oczywiście może się wcześniej otworzyć kiedy zdecyduje o tym sterownik silnika wykrywając większe obciążenie - wtedy podgrzewa wkład termostatu grzałką. Płacimy w ten sposób za czystość spalin w normie Euro5. Mam tak samo w corsie ale mam silnik A14XER . Ludzie przerabiają montując elektronikę...
Metoda na sznurek i nie tylko opisywana w necie poczytaj sobie
Witam po długiej przerwie gdyż dopiero teraz znalazłem człowieka, z którym można było porozmawiać sensownie na temat prac przy silniku. Silniczek mi zrobił i w porównaniu do tego jak chodził wcześniej to teraz sobie mruczy jak mały kotek, oczywiście nie dymiąc ani grama. Koszt materiałów czyli komplet pierścieni, uszczelniaczy zaworów, uszcz. głowicy...
Przy takim przebiegu i latach oddał bym głowice do zrobienia czyli uszczelniacze dotarcie zaworów planowanie.
Ad. 3 - tylko nowe śruby. Przy starych używanie klucza dynamometrycznego traci sens. Są magicy co składają na stare śruby. Ad. 4 - daj głowice do warsztatu gdzie się nimi zajmują. Muszą przefrezować gniazda pod nowe zawory i później dotrzeć. Jak sam podocierasz to długo mogą nie trzymać bez frezowania. Warto wymienić uszczelniacze zaworów. Mogli by...
Nie klepie? Bo w tych silnikach padaja wałki rozrządu. Jak wytrze Ci się krzywka wydechu to będziesz miał wysoką kompresję - a masz za wysoką. Głowice zrobisz samemu jak masz jakies pojęcie o tym. Ten silnik jest prostszy niż budowa cepa. Nawet nie musisz rozbierać rozrządu - OHV. Uszczelniacze zaworów też pewnie proszą się o wymianę - więc możesz je...
A to coś nowego. Bezkolizyjne diesle też są? Co do śrub głowicy - obligatoryjnie nowe. Nie ma czegoś takiego jak powtórne zakładanie starych i nie ma to związku z możliwością urwania. Przy okazji uszczelniacze zaworów sobie wymień.
Pewnie uszczelniacze prowadnic zaworów puszczają olej do komory spalania który osiada na świecy i spala się na niej.
nie ma, zakłada sie tam oringi na zawór, swojego czasu zakładalismy uszczelniacze zaworów od golfa -ale szybko twardniałay i pekały od temperatury... :)
A po co ? Tłok w GMP i po kłopocie.
głowicę wcześniej zamontowałem bez jej remontu żeby sprawdzić czy będzie chodził „spód” i teraz strącam ją ponownie żeby ją zrobić, bo pali olej. Przed jej zamontowaniem założyłem nowe uszczelniacze i myślałem, że przestanie lub będzie mniej kopcić, ale kopci tak samo. Błędne myślenie. Jeśli auto żre olej w sporych ilościach, to nie uszczelniacze...
Trochę się w tym pogubiłem ;) , powinno chyba rosnąć skoro olej lany z góry dodatkowo uszczelnia. W sprawnym silniku ciśnienie w próbie olejowej nieznacznie wzrośnie, ale jeśli np. puszczają uszczelniacze zaworów i olej dostaje się nad tłok, to kolejna jego porcja wiele już nie zmieni. 1,5l oleju na 600km, czyli na jakieś 60l paliwa to mieszanka 1:40......
Rudi weź się za śpiewanie, bo z mechaniką chyba Ci nie wyjdzie, z czytaniem też kiepsko, za takie pytanie dostaniesz ostrzeżenie. chyba, że to elektroturbo. Ale dziś pierwszy kwietna i cuda się dzieją na Elce. 2 litry na setkę to całkowity brak uszczelniaczy (kamyki) Turbo sprawdzasz manometrem na ciśnienie, a jak odkręcisz przewód powietrzny to zobaczysz...
Uszczelniacze na zaworach nie trzymają i po dłuższym postoju olej dostaje się na tłoki. Jeśli prowadnice zaworów są ok to powinna pomóc wymiana samych uszczelniaczy.
No też można by się nie zgodzić, jak olej dostaje się z "góry" to wychodzi tzw "próba olejowa" i ciśnienie będzie za wysokie, więc trzeba się upewnić zanim tłoki będą wyjęte... Jak olej dostaje się z góry przez uszczelniacze zaworów na przykład, to raczej dymi a kompresja zbytnio nie rośnie.Moim zdaniem opis usterki wskazuje na puszczające pierścienie...
Przecież prowadnice nie mają nawet tam podtoczenia na uszczelniacze, producent przewidział oringi jako uszczelnienie. Pozdrawiam
Panowie, nie chcę być niemiły, ale przypominam, że to forum techniczne. Więc bredzenie o płukankach, nafcie i próbach olejowych w celu ustalenia przyczyny zużywania oleju proponuję sobie darować. Ani jedno, ani drugie, ani trzecie nic nie da. Silnik z reguły zużywa olej z dwóch czasem trzech przyczyn. 1. Zużyte uszczelniacze trzonków zaworów - duży...
we fiacie takie chodza np cc 700...w silniku 126bisa jak dobrze pamietam...też
Inny patent, bez użycia sprężonego powietrza, polega na wpuszczeniu odcinka sznura przez otwór świecy zapłonowej, a następnie dociśnięcie grzybków zaworów tłokiem przez obrót wału w kierunku GMP. Należy tylko pamiętać umożliwieniu wyciągnięcia rzeczonego sznura z cylindra (uwiązać coś na końcu) :D
Witam , mam pewien problem z Fordem Probe 1995r , silnik:2,5l, 24 zaworowy . Poszukuje uszczelniaczy zaworów , lecz niestety w żadnym sklepie nie mogę ich dostać . Jeden ze sprzedawców poinformował mnie, że do tego samochodu pasują uszczelniacze z innego modelu, lecz nie jest pewny w 100 % z jakiego. I tutaj kieruje do was moje pytanie, ma ktoś sprawdzoną...
Gdyby był problem ze smarowaniem, to zatarły by się koniki klawiatury a nie zawór, po to są uszczelniacze na trzonkach żeby olej się do nich nie dostawał. Tak naprawdę widzę dwie opcje: Pierwsza, to nie dokładnie umyta głowica po docieraniu zaworów i pasta ścierna dostała się do prowadnicy, druga to uszkodzona, żle rozwiercona prowadnica. W tym silniku...
2. Zdjęcia sprężyn bez demontażu głowicy? Teoretycznie da się to zrobić, ustawiając tłok tak aby zawór się na nim oparł. Ale ryzykujesz tym, że może Ci on wpaść do komory spalania. Po za tym nie widzę sensu ( po za wymianą uszczelniacza trzonu) tej operacji. PS. Pytanie dodatkowe, jak są smarowane prowadnice zaworów skoro od góry są uszczelnione? Ten...
Witam kolego T5 1.9 105 KM 300.000 KM ja miałem takie same objawy jak ty.I powiem ci tak że do wymiany są wszystkie 4 uszczelniacze na pompowtryskach koszt to 470 złotych w serwisie.Oraz będę niedługo zmieniał popychacze zaworów bo przez to auto na jałowym biegu nie równo pracuje i koszt tego mi powiedzieli ponad 850 złotych za komplet 8sztuk.
Zawory były wporządku, bez przecieków. Wymienione uszczelniacze zaworów, uszczelki, pierścienie i silnik przestał kopcić. Dziękuje wszystkim za porady i pomoc.
1500 to jak samemu zrobisz raczej bo warto i w głowicę spojrzeć oprócz pierścieni aby to miało sens.Raczej bliżej 3 tys z punktu widzenia klienta.
Szczerze mówiąc to ja bym głowicę zrzucił. Tam masz rozrząd na popychaczach więc rozrządu nawet nie będziesz ustawiał. Wypucować głowice skontrolować dać do planowania można zrobić próbę szczelności na naftę skontrolować przylgnie jak będzie trzeba to dotrzeć zawory na "wiertarkę i wężyk paliwowy. Skontrolujesz od razu gładź i kanały cieczy chłodzącej...
Kupiłem uszczelniacze pasują jak by były z tego silnika jak jest w innych tego nie wiem ale myślę że od 10 do 20 HP będą pasowały Uszczelniacz trzonka zaworu Elring 019.140 Mazda 6 10- Kod: 019.140 Producent: ELRING GenArtName: Uszczelniacz, trzonek zaworu EAN: 4041248529935 Średnica trzonka zaworu [mm]: 6 Średnica wewnętrzna [mm]: 10,8 średnica zewnętrzna...
Uszczelniacze zaworów też mogą puszczać olej albo pierścienie stanęły od nagaru i płukanka pomoże. Z drugiej strony nikt nie pozbywa się dobrego samochodu.
ja tam nie wiem jak z bogami odtych silników i kto jakie zeby na nich pozjadal, lecz opowiadanie że głowice trzeba do pieca wsadzić i upiec bo Francuzy Kolego w bledzie jestes myslac ze to jest silnik Francuski :-) uszczelniacze zaworów tak przepuszczaly że olej który zciekal do kolektora wydechowego tworzył nagar wskutek czego zmniejszył się prześwit...
Jeżeli głowica jest od innego c20xe to nie będzie problemu. Były 2 typy rozrządów w silniki c20xe. Ja mówię stary i nowy typ. Stary typ miał właśnie większe koła pasowe na wałkach, 1 pompę wody, jedną rolkę stałą i jedną rolkę do napinania, która była między pompą wody a kołem pasowym wałka ssącego. W nowym typie były właśnie mniejsze kółka, w miejscu...
Uszczelniacze zaworów do wymiany. Olej podczas postoju spływa na zawory i po uruchomieniu silnika wypala się przez chwilę.
Uszczelniacze zaworowe będą odpowiedzialne za zwiększone zużycie oleju, ale nie będą odpowiedzialne za niską kopresję. Ja oprócz pierścieni, sprawdziłbym głowice. Najprawdopodobniej massz powypalane gniazda zaworowe. Jeśli już masz zdjętą głowicę, to nalej do kanałó ssących i wylotowych po trochę nafty i odstaw głowicę na jakiś czas. Następnie odwróć...
Niestety to jest objaw nieszczelności tłok/cylinder,lub uszczelniaczy zaworów . Olej po zgaszeniu sączy się po trzonkach ,a potem zalega w kanałach.Po odpaleniu jest spalany od razu w całości więc widać dym. Podczas pracy oleju przedostaje się mniej,a ten niezgarnięty przez uszczelniacz jest w małej ilości i nie dymi. Nie chcę tutaj rozpętać nowej burzy...
Nie jest to normalne, świadczy zwykle o problemach: powodem są uszczelniacze zaworów lub pierścienie na cylindrach. Ewentualnie wycieki oleju na uszczelniaczach wału lub elementach łączeń silnika, miska, blok, pokrywa, jeśli jest chłodnica oleju. Ale jak już wspomniano, tego nie ma. W pierwszych przypadkach, jeśli to zalepione pierścienie, może pomóc...
Albo pierścienie, albo uszczelniacze zaworów
Witam. Stary uszczelniacze OE siedział ciasno. Zakupiłem zamiennik z firmy dr.motor DRM0217 Stary uszczelniacze ma średnicę 36.5 mm a ten zamiennik 35 Czy można wkleić ten uszczelniacze na jakiś silikon? https://obrazki.elektroda.pl/3148063000_... https://obrazki.elektroda.pl/7946089000_...
A ten dym nie jest przypadkiem lekko niebieski? Jak tak, to znaczy że pali olej. Skoro ruszałeś pierścienie i uszczelniacze zaworów to na 99% coś spierniczyłeś przy montażu.
Uszczelniacze zaworowe, prowadnice, zawory, pierścienie, tłoki, cylindry, odma. To są tematy do sprawdzenia. Generalnie głowica do góry i weryfikacja pieca.
te uszczelniacze zaworów to chyba najtańsze z tych wszystkich usterek jakie do tej pory wyczytałem i jakie mi podsunęliście do sprawdzenia.
Litr na 1000km to już wcale nie uszczelniacze muszą być. Ale da radę wymienić bez zwalania głowicy. Aczkolwiek najwygodniej nie jest, są problemy z odbiciem zakleszczonych zamków, później z ich zapięciem. Pożycz od kogoś przyrząd do rozpinania zaworów montowany na głowicy i szczypce do osadzania gumek.
jeśli to uszczelniacze to po nocy powinien prządnie zakopcic a pozatym to czesta usterka
Bez ściągania głowicy 150, ze zdjęciem głowicy 300. Oczywiście robocizna. Za mniej bym się nie podjął. Do 150 dolicz uszczelniacze za 20 i uszczelkę pod pokrywę zaworów za 10. Do 300 dodatkowo uszczelkę pod głowicę za 70 i szlif głowicy za 50. Pierwszy przypadek oszczędniejszy drugi dokładniejszy, można wymienić prowadnice zaworowe jak pisał kolega...
Dzięki za informacje. Sprawdzałem ten 2418M506 — to jest uszczelniacz zaworów wydechowych, w zasadzie gumowy zgarniacz bez sprężyny na trzonku. Do zaworów ssących znalazłem numer 2418M518 — posiadają one sprężynkę na trzonek. Aczkolwiek Perkins produkował masę części różniących się wykonaniem i oznaczeniem części zamiennych, będzie ciężko...
Tez chce to spróbować, silnik x20xev, z 2 lata w tył , przy okazji wymiany uszczelki głowicy powymieniałem uszczelniacze zaworów [reintz], teraz nie bierze ani grama oleju. Nie chce mi się wierzyć że po wlaniu tego cuda silnik przestaje brać olej. Jak komuś od paru lat bierze spore ilości oleju, nic z tym nie robi tylko jeżdzi to pierścienie już są...
Miałem wyciek oleju spod uszczelki głowicy ok 0.5 l/1000 km. Wymieniono uszczelkę -brak wycieków-olej ''znika'' ok 1,5 l /1000km. Brak wizualnych przyczyn tak wielkiego ubywania. Mechanik '' pan Zenek w garażu'' mówi że teraz trzeba wymienić uszczelniacze zaworów, bo tamtędy ''znika'' olej. Proszę o opinie czy to coś da.
Miałem podobnie z Daewoo Espero. Wymieniłem uszczelniacze zaworów i zaczął kopcić, jak na 2, cz3 dałep pełen gazx to robiła się zasłona dymna. Wymieniłem uszczelnienia ponownie i problem zniknął.
Oleju sporo pali, z 2 miesiące temu stan oleju był w normie, ostatnio migała kontrolka, sprawdzałem a tam sucho, dolałem z litr i mieści się na minimum. Auto dymi na niebiesko gdy zaleje świece i dodaje gazu i dlatego podejrzewam pierścienie, czytałem że uszkodzone uszczelniacze zaworów charakteryzują się dymem przy nagłym przymknięciu przepustnicy....
Witam posiadam golfa 1.6 16v który od pewnego czasu zaczął pobierać większe ilości oleju mam pytanie czy uszczelniacze zaworów można wymienić w tym modelu bez zdejmowania głowicy, ile taka wymiana może kosztować. Jak sprawdzić domowym sposobem czy to na pewno uszczelniacze a nie pierścionki z góry dzięki za pomoc.
głównym składnikiem płukanki jest po prostu nafta. Od zawsze się robiło tak, że jak był strasznie zanagarzony silnik np w maluchu czy dużym Fiacie, to się świece wykręcało, tłoki wałem kręcąc ustawiało w miarę w połowie wszystkie, wlewało tej nafty do pełna do cylindrów i zostawiało na noc, a jeszcze lepiej na weekend. a potem się judłało rozrusznikiem...
Nie uważaj takich bzdet 0.6/1000km już nawet 0.3 to za dużo na tyle. Wpierw sprawdziłbym uszczelniacze zaworów czy nie sparciały.
Nie dodawaj żadnej chemii, ja bym zrobił uszczelniacz, przy okazji wymienił koniecznie pasek rozrządu, wymienił uszczelniacze na trzonach zaworów bo to prosta sprawa a zawory podpierasz sznurkiem włożonym przez otwór świecy. Na sam początek wymieniłbym jednak tego "mechanika", który proponuje ten silnik składać na starym rozrządzie. Swego czasu tych...
Witam. Mam traktorek z silnikiem B&S 17.5hp. Silnik sporo brał oleju zrobiłem mały remont nowa uszczelka głowicy, docieranie zaworów uszczelniacze planowanie głowicy nowe pierścienie, honowanie cylindra. Wielkiej poprawy nie ma chodzi jak zegarek ale po 3 godz. koszenia pół miarki oleju weźmie niby mniej ale czy to się uspokoji czy pomału myśleć na...
Być może komuś przyda się ten temat i zaoszczędzi trochę czasu :) Stałem się posiadaczem podnośnika, jak myślałem, popularnego aluminiowego SKAMETA (podstawa o wymiarach 165x93mm). Nie działał. Po zalaniu olejem i odpowietrzeniu zaczął działać i trzymał ale po czasie ciekło gdzie popadnie. Szybki przegląd internetów i bingo - są zestawy naprawcze. No...
Sprawdź czy oleju nie ubywa obstawiam uszczelniacze zaworów bo kopci zakładam na niebiesko jak dwu sów
No to dobrze się domyśliłem z tymi uszczelniaczami zaworów
Witam. Problemu ciąg dalszy. Wymieniłem pierścienie wszystkie na każdym tłoku panewki, jest znowu nowa uszczelka głowicy i dalej jest to samo przy odpalaniu pali na niebiesko. Skoro pierścienie są nowe i uszczelniacze to co to jeszcze może być?
Może listwa zwalona, uszczelniacze zaworów dobrze osadzone ? Czepiłbym sie powrotu z niej.
Witam. Czy żeby wymienić uszczelniacze zaworów trzeba zdejmować głowice? I jak jest w tych silnikach z regulacją zaworów? Podkłada się płytki czy wymienia się całe szklanki? Silnik F9q 716
Witam, nie jestem mechanikiem, więc przewrażliwionym ten temat lepiej nie czytać. Nie jestem mechanikiem i samochody umiem jedynie odpalać i tankować ale zostałem zmuszony do naprawy silnika swojego samochodu. Pokazuję jak w prosty sposób bez narzędzi profesjonalnych samemu poskładać silnik, jego przeszlifować, zrobić planowanie, zrobić honowanie i...
Będę wymienial tłoki pierścienie panewki uszczelniacze głowica do planowania uszczelka zawory uszczelniacze zaworów rozrząd i to co jeszcze jestem w stanie wymienić tak by mi on posłużył a tym to się boję z domu ruszyć by mi gdzieś zaraz nie nawalił
Opisana przez Jerzego metoda nie jest właściwa,gdyż w czsie gdy puszczają uszczelniacze zaworów na trzonkach zaworów wydechowych osadza się nagar, ktry powoduje podwieszanie się zaworów a w efekcie ich podpalanie. Z doświadczenia wiem, że przy wymianie uszczelniaczy konieczne okazuje się usunięcie tego nagaru i najczęściej dotarcie zaworów wydechowych....
Spokojnie poczytaj. Jeszcze jedno rozumiem że robiłeś głowice w całości, a nie tak sobie wymieniłeś uszczelniacze zaworów -to bardzo ważne?
Może banalne pytanie... Nie ma nigdzie wycieków ? Pomóc może w tym wypadku jedynie ceramizer, sam miałem problemy z kompresją i uszczelnieniem do tego stopnia, że rano musiałem kręcić go parę razy zanim odpali. Drogi jest, około 70 zł za tubkę ale się opłaca ! Lepsze to niż dawać na remont silnik, nie kupuj żadnych Moto doktorów bo nie przyniesie efektów,...
Hej. Mam następujący problem z moim Fiatem. Niedawno została wymieniona uszczelka pod głowicą, póżniej okazało się że cała głowica musi być wymieniona, znajomy mechanik wymienił w niej uszczelniacze zaworów. Podczas planowania głowicy była sprawdzona pod kątem szczelności zaworów. Uszczelki pod wtryskiem i termostatem nowe. Ciśnienie na cylindrach równe....
Rozebralem i góre i dół bowiem nna dół nalegał mechanik. Pierścienie ok nie zapieczone czy pęknięte. Myslę wiec , ze to były tylko uszczelniacze zaworów
Chmura przy odpaleniu skoro pompki i turbina sprawne to mogą być uszczelniacze zaworów ale po własnych doswiadczeniach to przy tego typu aucie i to 20letnim z przebiegiem pewnie 400 -600 tys to i prowadnice zaworowe mogą już być out i wymiana uszczelnień wiele nie pomoże. Druga sprawa jak turbina będzie na gorącą stronę puszczałą olej to we wlocie będzie...
to nie wyciek z turbiny ,to są nieszczelne uszczelniacze zaworów ,odkręć turbinę ,uruchom silnik ,doprowadż go do temperatury eksploatacyjnej ,żeby olej miał swoją temperaturę i będzie ci kapało nawet na wolnych obrotach,już to przerabiałem w silniku mazdy
Witam!Podaj jaki twój Matiz ma przebieg.Objawy wskazują na uszczelniacze zaworów lub zużyte pierścienie tłokowe, wówczas z rury kopci na niebiesko.
Witam ma taki sam problem . Co Zrobiłem do tej pory Wymienione Tuleje Prowadzące Podkładki miedziane Uszczelniacze Wtryskiwaczy Nowa uszczelka i nowy dekiel zaworów Nowe uszczelki Kolektora Nowe szpilki z nakrętkami do wtryskiwaczy i jak leciało tak dalej leci juz nie wiem co moge jeszcze zrobic
Przyczyną kopcenia byly uszczelniacze zaworów a tworzenia sie cisnienia w ukladzie oczywiście pęknięta głowica.
Możliwe że uszczelniacze zaworów puszczają.
opłaca się wymienić panewki bo wał w stosunku do panewek niewiele się zużywa. Jak wymienisz prowadnice, to trzeba wówczas obrobić gniazda a obróbka gniazd najlepiej jest zrobić pod nowe zawory (albo przeszlifowane obecne). A to juz się zaczyna rzeźba. Wymień same uszczelniacze zaworów - warto.
Wyrzuca olej spod wtrysków Jumper 2.0. Dodano po 3 Motor 2.0 bluehdi. 2017r. Jest założona nowa uszczelka pomiedzy pokrywę zaworów a obudowę wałka rozrządu ( mam na myśli ta która przechodzi przy wtryskiwaczach ). W dalszym ciągu wyrzuca olej do góry. Był generalny robiony wcześniej. Pytanie brzmi czy gdzieś pod pokrywą są jeszcze jakieś uszczelki których...
Mam taki problem. Robiłem regeneracje wszystkich wtryskiwaczy ze 3 razy sprawdzane i ok. Przed remontem korekcje 1 +1.4 2 0.03 3 +6.01 4 0.03 Silnik remontowany. Na jednym garku pokrzywione zawory i brak kompresji. Wymienione panewki głowne i korbowodowe pierscienie tłok , uszczelka głowicy, głowica splanowana i 16 nowych zaworów uszczelniacze i gniazda....
Tylko nie daj sobie wmówić, że do wyciągnięcia uszczelniaczy trzeba zdejmować głowicę. Owszem serwisówki tak radzą, bo inaczej nie ma jak podeprzeć zaworów do odpięcia sprężyn, jednak jak ktoś ma głowę na karku to sobie z tym poradzi bez ściągania głowicy.
Mam tzn jeszcze nie mam ale już do mnie jedzie :Asta Ściągacz do sprężyn zaworowych A-EVS3 (Miałem sam taki sciagacz zrobić ale niestety trochę mało czasu mam ostatnio) oraz szczypce do gumek. Widziałem film na yt jak w podobnym silniku była przeprowadzona taka wymiana i właśnie ktoś sugerował że zamiast pęsety lepszy magnes mały. Magnes mały teleskopowy...
Niby udało się wyregulować i nie wręcza się na obroty. Tylko że 3 razy zapaliła i strasznie dymiła jak diesel stary. Teraz nie chce zapalić. Dostałem się znów do zaworów i moim zdaniem za dużo oleju tam jest. Czy puściły uszczelniacze zaworowe? Jeżeli tak to nie mogę przez to odpalić? Mogę działać sprężyny i dobić uszczelniacze? Takie filmiki też widziałem....
Napsikaj mu do filtra samostartem. Możliwe, że uszczelniacze zaworów puszczają olej do komory spalania. Jeśli problem nie zniknie po odpaleniu to naprawa będzie konieczna.
A uszczelniacze zaworów może przy składaniu coś się uszkodziło.
Niczego podobnego nie kupisz za 6k. a jeszcze możesz dołożyć 4k jak będziesz miała pecha. Dołóż te 4k do remontu i będzie pani zadowolona. Olej może brać przez wytarte uszczelniacze zaworów jeżeli kopci na niebiesko po odpaleniu. Jeżeli w czasie jazdy, to albo pierścienie stoją zaklejone nagarem i pomoże płukanka albo już się skończyły i to już większy...
I ponoć po wyjmowaniu częstym zaworów niszczą się uszczelniacze zaworowe.
odgrzeje troszkę kotleta. mianowicie chodzi mi u uszczelniacze zaworów, chciał bym je wymienić. mam obecnie zdjętą pokrywę silnika bo muszę ja wymienić a co do uszczelniaczy to sie głowice zrywa, ale gdzieś kilka razy słyszałem że w masterze sie głowicy nie zrywa, do wymiany uszczelniaczy, podobno wystarczy odkręcić sprężyna na popychaczach zaworów...
Jeśli olej miał podobno klasę api i c3 to nawet lepiej może tak dać cerateka a ogólnie tsi 1.2 to niezbyt udana jednostka właśnie ona bierze olej. Przy już niewielkim przebiegu a lancuch rozciąga się jak ten papierowy na świątecznym drzewku. Pierścienie na tloku usczelniacze zaworów lub uszczelniacze wal skrzynia to pierwsze i najczęstsze mechaniczne...
jerzeli olej ubywa i niewyłazi na zewnątrz to jedyne gdzie może pujść to albo do ukłądu chłodzenia (płyn w chłodnicy robi się "inny" :P)albo idzie do spalenia przez walnięte pierścionki lub uszczelniacze zaworów piotr32 jeżeli jesteś pewny co do mechanika że nie wpakował ci jakiegoś bubla a tylko powiedział że niby orginały zakłada to wina braku kompresji...
Więc tak,,,,,, Też miałem ten problem, kupiłem sobie płytę gazową szklana Beko HSLG64425ST i zmiana gazu z ziemnego na propan-butan. Dysze wymienione, ale pozostaje regulacja płomienia minimalnego i mocy palnika.... Naszarpałem się i próbowałem zdjąć te pierścienie pod gałkami, łącznie z tym białym uszczelnieniem ze szklanej płyty i tzw. D U P A. ,,,,...
Nie miałem na myśli że to jest silnik turbo doładowany więc uszczelniacze zaworów nie pomogą bo w kolektorze większośći jest ciśnienie a nie podciśnienie. Więc by dmuchało do silnika a nie ciaglo oej...
Do wymiany mam też jeden wałek porysowany na prowadzeniu w głowicy do tego komplet zaworów uszczelniacze itp. Myślałem nad głowica po regeneracji
Błagam o pomoc!!! Moja historia niezdiagnozowanej przyczyny spadku ciśnienia na piecu trwa już prawie 3 lata. Jestem w totalnej rozsypce psychicznie. Sprawa przedstawia się następująco: 1. Marzec 2022 kupuję mieszkanie z rynku wtórnego i inwestuję w nowy piec Junkers Cerapur. Od początku są problemy ze spadkami ciśnienia do 0. (Mieszkanie wynajmowane,...
Nie działo się tak czasem w Mack a nie Dxi?Niech sprawdzi co to za substancja.Ciekawe ile to ma przelatane bo może już uszczelniacze zaworów nie trzymają i spływa przez noc w cylindry.
Właśnie wróciłem od mechanika. Głowica zdjęta i ewidentnie uszczelka pod głowicą do wymiany. Czy uszczelniacze zaworów też, to tego nie wiem, mechanik nie zdążył sprawdzić. IC jest czysty, to znaczy w normie tak jak standardowe auto z tego rocznika, filtr powietrza czysty więc turbina nie puściła oleju na IC. Mam jeszcze dwa pytanka. Jeżeli do wymiany...
Jeżeli po dłuższym postoju np. przez noc przy odpaleniu puści dymek to uszczelniacze zaworów ,ale po opisie można przypuszczać że pierścienie też jeżeli szary jeżeli biały to woda uszczelka lub pęknięta głowica sprawdzić ciśnienie na cyl. czy niema masełka pod korkiem oleju i w zbiorniku wyr. czy nie ubywa płynu i nie ma pęcherzy powietrza
Ciśnienie sprężania sprawdż i jak jest ok,pewnie uszczelniacze zaworów do wymiany.
Uszczelniacze zaworów do wymiany
uszczelniacze zaworów astra wymienić uszczelniacze zaworów uszczelniacze zaworów sprawdzić
wiertło tytanowy passat tylny szyba microsoft windows ultimate
passat sygnał dźwiękowy lodówka samsung
Gorenje – komunikat ERROR ON na wyświetlaczu piekarnika: przyczyny, diagnostyka, modele Buderus Logamatic TC100 i RC310 – czy można podłączyć oba regulatory do jednego kotła?