Często robię hamulce w tych sprzętach i trafia uszkodzona nowa pompka i uszkodzony nowy wyrównywacz. a gdy jest sytuacja taka jak autor postu opisuje spinam 2 pedały i robię rundę ciągnikiem po placu hamując i nie wiadomo czemu hamulec na kole na którym nie było znajduje się sam. ważna sprawa to regulacja tego bolca co popycha tłoczek pompki tak aby...
Ja miałem taki sam problem , więc wymieniłem pompki ale też nic to nie dało dopiero uszczelniacze na półośce . Od roku jest spokój.
gniazd nie sprawdzałem ,zmieniane były uszczelniacze komplet 4 szt pompki .Był podłączony VAG wszystko było oki pompki niby dobre według kompa , niby nie znalazł nic podejrzanego raczej wszystko było ok . przymierze się jeszcze raz do wymiany uszczelniaczy i wymienię śruby na nowe co myślicie o nowych śrubach obecnie są stare może nie dociskają ? Śruby...
Wystarczy zestaw naprawczy pompki długiej, zawiera wszystkie uszczelniacze i cały nowy wyrównywacz. Rozbierz i oceń czy gładzie pompki są w porządku, jak przytarte to nie warto regenerować, tylko wymienić na nową kompletną. Pozdrawiam.
Dziwne bez pompki powinien pochodzić chwile i zgasnąć i ne dawać się odpalić. Należało by sprawdzić ciśnienie pompy tandem podczas problemu. Przewody z filtra do pompy tandem. Czy czasem nie zamienione przewody do filtra. Samą pompę tandem. Plus uszczelniacze na pompach oraz przy okazji czy nie ma rantów w gniazdach pompek.
Klocki hamulcowe w hamulcu tarczowym zawsze będą dotykały tarczy hamulcowej, w związku z tym będzie występowało delikatne tarcie. Podobne tarcie wprowadzają uszczelniacze piasty i napędu licznika oraz napięcie osiowe pomiędzy łożyskami. Skuter to nie rower, gdzie liczy się wszystkie straty powodowane oporami toczenia. To nie hamulec bębnowy, gdzie szczęki...
To czarne to syf z pompek i dorzucić sprzęgło pompki trzeba, plyn hamulcowy nie ma dobrych właściwości smarnych dlatego wycierają się stopniowo uszczelniacze jak i cylinder jak pompka plastikowa . Jak ktos często wymienia to tego problemu nie zauwarzy ale i tak na nowym plynie się wycierają tylko nie gromadzi się opiłki gumy i plastiku.
Do sprawdzenia wałek rozrządu i szklanki, przy okazji można wymienić uszczelniacze pompowtrysków. Same pompki zostaw w spokoju
[quote="kames76"]Wymieniłem uszczelniacze pompek podobno były nieco wyrobone na razie autko pali trzeci dzien Mam taki sam problem można wiedzieć o jakie" pompki "chodzi?
Czyli remont robiony u Zenka w szopie. Pasek ma automatyczny napinacz i starcza na 5000h. Pompki mają różną wysokość podkładek, dzięki czemu ustawia się dokładnie zapłon na poszczególnych cylindrach, kręcąc lewo-prawo ustawiasz dawkę paliwa. Czego akurat się nie robi, bo po co, ustawiasz pompkę na znaki, kołkujesz i wkładasz. Ale podkładki pod pompki...
Kiedyś szukałem i nie znalazłem nowych. Tłok od pompki zawsze wyrobiony jest w obudowie i nawet nowe uszczelniacze nic nie dadzą. Ja poprawiałem pompkę i dorabiałem tłok z kanałami pod o-ringi. Na tłoku siłownika zamiast tego uszczelniacza dorobiony stalowy krążek i w nim kanał pod standardowy uszczelniacz od siłowników hydraulicznych. Pomierz pompkę...
Witam Was. Mam problem w silniku BKC z pompowtryskiwaczami. W styczniu zaczął mi trochę kopcić. Po wymianie uszczelniaczy wszystko wróciło do normy. Lecz po 25tys km problem jakby powrócił. Wymieniłem uszczelniacze ponownie. Komputer pokazał wartości każdej pompki w normie. Obecnie auto jeździ, nie kopci ale mam wrażenie że kiedy stoję na biegu jałowym,...
Sprzęgło przecież jest nowe ma 400km przebiegu docisk łożysko, tarcza. Reklamuj wykonaną usługę. Czy było tak przed wymianą sprzęgła, i czy mechanicy o tym wiedzieli? Do sprawdzenia dźwignia wyłączająca sprzęgło, problem może też być po stronie hydraulicznej, uszczelniacze pompki i siłownika, ewentualnie rozwarstwiony przewód hydrauliczny.
Chmura przy odpaleniu skoro pompki i turbina sprawne to mogą być uszczelniacze zaworów ale po własnych doswiadczeniach to przy tego typu aucie i to 20letnim z przebiegiem pewnie 400 -600 tys to i prowadnice zaworowe mogą już być out i wymiana uszczelnień wiele nie pomoże. Druga sprawa jak turbina będzie na gorącą stronę puszczałą olej to we wlocie będzie...
Koła starczają w zasadzie do końca życia silnika. Za to uszczelniacze już nie. Do odkręcenia koła jest przyrząd do jednego i drugiego. A kołem na wałku rozrządu ustawiasz wlasnie rozrząd. Co wpływa też i na zapłon. A potem podkładki pod pompki o odpowiedniej wysokości i ilości.
Dziwi mnie tylko jedno. W serwisie sthila wymieniają na pałę uszczelniacze bo może to one??? Taki serwis nie ma pompki podciśnieniowej??? Taka pompka chińczyk to koszt około 100zl. Sam mam taką i daje radę. Wszystkie ewentualne nieszczelności zaraz wyjdą. Czy to uszczelniacze czy króciec itp.
Witam mam lagunę 2 1.9 dCi (88kw)2003 rok. Musiałem wymienić pompkę sprzęgła tą przy pedale. I problem polega na tym że słychać jak wysprzeglik chodzi lecz, nie da się wbić biegu. Odpowietrzyłem grawitacyjnie, przez strzykawkę, i tradycyjnie. Nic nie pomaga. Uszczelniacze na przewodach wymienione. Dodam jeszcze że jest luz na pedale odciągając go do...
Auto naprawione, jeździ tak jak powinno. Wałek wyglądał ładnie. Podczas demontażu pompowtrysków okazało się, że śruba 2 pompki prawie w ogóle nie trzymała. Ktoś tam wcześniej już grzebał i przeciągnął gwint w głowicy, dodatkowo o-ringi na pompowtryskach poskręcane. Po naprawie gwintu, zmieniłem uszczelniacze na pompkach, były już w bardzo kiepskim stanie...
Witam wszystkich po długim czasie problemem jest szybo przybywającą ropa w oleju silnika samochód passat B5 fl auto ma usunięty filtr DPF zarówno mechanicznie jak i elektronicznie wymieniony silnik z bgw na awx w obu przypadkach ta sama przypadłość uszczelniacze na pompkach nowe jak również pompa tandemowa nowy silnik z pewnych rąk i przy pewnym przebiegu....
witam mam Passata b6 silnik Bmr na pompkach Siemens, czy są różnice między uszczelniaczami Bosch 1 417 010 996, 1417010996 a ori vw 03G 198 051 D chodzi mi głównie o te dwa uszczelniacze reszta to wiem trzpienie sa inne. Nie ukrywam że zamienniki ori są drogie np Victor Reinz 15-42119-01, Elring 690.170 inne zamienniki mnie nieinteresuja kiedyś kupiłem...
Membrana pomiarowa nie była twarda? Problem z falującymi obrotami biegu jałowego to często objaw zużytych uszczelniaczy wału korbowego lub niewłaściwej regulacji mieszanki biegu jałowego (śruba/dysza L). Problemy z gaśnięciem i zupełną niemożnością odpalenia to często objaw zbyt słabej energii iskry (długości iskry), doraźnie pomaga radykalne zmniejszenie...
Coś się dzieje z 4-tym cylindrem, albo słabsze sprzężanie, albo uszczelniacz pompki, albo sama pompka. Ujemna synchronizacja zwiększa wskazania spalania. Będziesz robił sam czy mechanik? Na początek proponuję regulacje pompek i poprawa konektorkow w wtyczce pompki oraz pomiar ciśnienia sprężania, przy okazji wymienisz świece.
Witam towarzyszy. Dane pacjenta: VW Touran 2007r 1.4TSI 103kW BMY Auto zakupione z rozebranym silnikiem w kartonach. Bliższa historia auta nie jest znana oprócz powodu rozebrania silnika, którym był rozrząd. Kolizja z zaworami. Po złożeniu silnika jest problem z jego odpaleniem. Zaskakuje na chwile obroty idą ~1200 obr/min (rozruch silnika) następnie...
Co mają gniazda i uszczelniacze albo regulacja pompek wspólnego z gaśnięciem na ciepłym to nie wiem - nie potrafię sobie tego wyobrazić. To że pcha kompresję w układ paliwowy i zapowietrza układ, chyba nie miałeś nigdy doczynienia z walniętymi uszczelniaczami w PD. Pobawić się w osobne zasilanie paliwa można, wykluczy układ paliwowy, jeśli to nic nie...
Witam. Kilka dni temu dostałem od kuzyna taka pilarkę Oleo-Mac GS 350. Po usunięciu kilku usterek - teraz nie mogę rozwiązać problemu wysokich wolnych obrotów. Nie reaguje na regulację śrubą T. Śrubą L - trzeba odkręcić ok. 3 obroty, ale i tak obroty są wysokie, a dalsze odkręcanie tej śrubki nie mniejsza ich. Wydaje się że reaguje dobrze na dodanie...
Wyciągłem pompki i faktycznie oringi zużyte. Gniazda wyrobione, więc na razie założyłem nowe uszczelniacze auto przestało szarpać i ma więcej Nm na wolnych obrotach. Jak uzbieram kasę głowica pójdzie do roboty i przy okazji rozrzad zrobię. Dzięki za pomoc!
Cylinder i głowica są przykręcone do skrzyni korbowej czterema szpilkami i nakrętkami. Po ich odkręceniu można głowicę ostukać np. drewnianym młotkiem lub podważyć równomiernie z obu stron. Trzeba się liczyć z uszkodzeniem uszczelki pod cylindrem. Nie sądzę jednak, by powodem takiej pracy silnika była dołożona uszczelka pod głowicą - to wygląda raczej...
W/g producenta ten silnik ma normę 0/7l na 1000 km . Równiedobrze mogą już pompki lać Jeśli juz to wtryski i pamiętaj że są to dwucisnieniowe. Moze popuszczać uczczelnienie turbo, bądz uszczelniacze zaworowe.
Oczywiście błędy skasowane :) zostaje tylko jeden z dpf http://obrazki.elektroda.pl/8348719100_1... Check znikł, po ruszeniu z miejsca czasami wyskakuje błąd z pompki drugiego cylindra lub 3 z 4 tez się zdarzył :/ nawet na tym pojedynczym błędzie ciężko ma z paleniem gdy jest wpięty czujnik temperatury paliwa. Po odłączeniu tego czujnika...
Dzięki co to jeszcze może być ,bo problem taki ze jestem w trasie koło francji w pl będę 25 grudnia , czy dojadę ?? , a jeżeli pompki czy uszczelniacze ,to nie powinien od razu po odpaleniu telepać ,dlaczego telepie po jakiejś dłuższej chwili? w chwili rozruchu przez około min chodzi idealnie.
Witam zgodnie ze wskazówką rozciąłem plastyk od pompki i wygrzebałem zaworek z pompki. Tylko jest jedno ale przy okazji uszkodziłem silikonową uszczelkę teraz nie mam skąd jej zdobyć. mam model pompki EP4GW 48 W. po rozebraniu przewodu grzałki znalazłem dwa uszczelniacze koloru czerwonego po spasowaniu całości (przed wyjęciem pompki) wyciekała mi z...
Fakt - moja pomyłka, autor nie podał bliższych danych dot. silnika a ja jakoś pomyślałem o silniku podkaszarki 2T. Wiem, że w silniku 4T uszczelniacze wału chronią skrzynię korbową przed wyciekiem oleju. Uwagi dot. pompki paliwa pozostają aktualne.
Mam tą NAC-o podobną piłę i mogę podpowiedzieć co nieco jak sobie poradzić z niedomaganiem pompki oleju. Ta pompka ma tragiczną jakość, czy zwykła z której wylatują kulki zaślepiające czy ta niby wzmocniona - wymieniłem ich już z 10. Ogólnie to początkowo lałem tam dedykowany olej i było kiepsko, teraz przepracowany syntetyk z samochodów na benzynie...
Witam, taka mała sugestia - miałem podobny przypadek do opisywanych. Cuda niewidy były robione - wymieniona pompa główna podnośnika, rozdzielacz, uszczelniacze na tłoku i dalej d....a. Przyczyną złego podnoszenia lub jego całkowitego braku był opiłek mosiężny sporych rozmiarów w pompce pomocniczej. Zawiesił się zaworek i "kicha". Doszedłem do tego zaślepiając...
Chciałbym zamiast ręcznej pompki zastosować pompę ABS + sterowanie zaworkami. Tylko uszczelniacze pompy nie tolerują oleju a uszczelniacze siłownika nie tolerują Płynu hamulcowego. Co począć w tej sytuacji.
Witam.Auto jak w temacie ciężko odpala zimny(po postoju)-długo kręci,kopci-pochodzi chwilkę i pali na strzała .Dotychczas sprawdzone:pompa podająca paliwo sprawna,brak powietrza w przewodzie zasilającym,świece sprawne i grzeją,czujnik temperatury paliwa i płynu ok,na vagu kanał 13-wszystkie w okolicy 0,04-0,14, kanał 18-wszystkie 0,kanał 23-trochę wysoko...
Pompki miejscami były zmieniane, jest to ewidentnie wina na jednym cylindrze. Uszczelniacze są wymienione, połączenie też jest ok. Rozumiem że reszty bez mechanika nie sprawdzę? Korekty na 3 cylindrze są tak -2. 5 do -2. 9 a na 2 cylindrze jest +2, 5 do +2,9
Wszelkie objawy wskazują na uszczelniacze na pompkach.
Co może być przyczyną głośnego pisku występującego podczas wciskania pedału gazu. Pisk ten występuje tylko w jednej pozycji wciśniętego pedału gazu na każdym biegu, na postoju tego nie ma. Jeśli pedał gazu dochodzi do tej samej pozycji i zaczyna piszczeć i utrzymuje w tej pozycji pedał gazu piszczenie jest ciągłe (samochód jedzie z tą samą prędkością)...
Jak nie masz pompki do odpowietrznia przelewu to zalej filtr paliwa do pełna popuść wszystkie przewody wysokiego cisnienia przy wtryskiwaczach , kręć rozrusznikiem az poleci paliwo przy wtryskach dokręc przewody i powinno zaskoczyć . Czasami nawet oryginalna pompa kent moora nie daje rady i trzebaz tak robić . Cząsto padają uszczelniacze na wtryskach...
Witam. Ostatnio wymieniłem pompowtryskiwacz na 1szym cylindrze i po jakimś czasie zaczęło się sączyć paliwo (1szy cylinder) po przez otwór w śrubie, która mocuje listwę paliwową do głowic (jest ich 6). Nie wiem czy wymianę pompki należy łączyć z tą usterką. O ile pamiętam między listwą a głowicami są uszczelniacze i jeśli któryś byłby nieszczelny to...
Jako serwisant powinieneś wiedzieć że jeżeli coś jest uszkodzone to wymieniasz na nowe nie bawisz się w żadne nitki. Jestem ciekawy czy jak uszczelniacze są do wymiany też ich smarowałeś sylikonem żeby nie puszczały tak sie nie robi , to czytają ludzie i potem wyrabiają sobie opinie na temat serwisów , współczuje twoim klijentom . ForesT91 poprostu...
Witam. Mam całkiem podobny problem z takim samym atego co w temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic27... temat zamknięty więc piszę nowy. Sprawdzałem wtryski w serwisie są OK. Wymieniłem filtr paliwa na oryginalny, zmieniłem uszczelniacze na pompkach, wymieniłem zawór zwrotny, wymieniłem pompę paliwa. Byłem u kilku mechaników to bawili...
Złóż pompkę i obracaj palcem tą plastikową zębatkę, wałek powinien się przesuwać do przodu i do tyłu, za każdym obrotem. Około milimetra, jeżeli się nie przesuwa, to pompka do wymiany. Na plastikowej zębatce jest rowek, jest on zrobiony pod pewnym kątem. W obudowie pompki jest występ, który wchodzi w ten rowek, powodując przesuwanie się wałka pompki....
Kolego jeżeli chodzi o przelewy czy też uszczelniacze trawersów to wszystko zostało wymienione. Jedyne co zauważyłem to po zdjęciu przewodu wychodzącego z filtra na pompę paliwo zaczęło bulgotać i spływać do baku. Czy to normalny objaw?
Tak kolego kkknc pisałeś o tym w drugim poście ,zmyliło mnie to że cewka na stole działała poprawnie a raczej udawała że działa. Dzieki za wartość siły dokręcenia napinacza. A tak na przyszłość czy podpowiesz mi jak prawidłowo ustawić pompki ta maszyna musi jeszcze popracować. Wiem że pytam o wiele ale czy biały dym na zimnym silniku to mogą być uszczelniacze...
Stwierdziłem że membranka od pompki paliwa jest zużyta i narazie czekam na te membranki a wy co myślicie o tym za pomoc z góry dzięki.I jeszcze co do regulacji to próbowałem kręcić i w tą strone i w drugą strone i nic nie pomogło było gorzej.
Kolego grassi20, Domyślam się, że pisząc o dawkach masz na myśli korekty na PD, które odczytujesz. Twoje wcale nie są takie złe jakby się mogło wydawać... Warto wiedzieć, że korekty nie świadczą o tym w jakim stanie są pompki ale o tym w jakim stanie są Twoje cylindry ponieważ dawki na "+" oznaczają, że cylinder jest nieco słabszy i dlatego są one większe...
zamontowałem tą pompkę.działa prawidłowo-nie zapowietrza się. ale chyba będę musiał sprawdzić uszczelniacze wtryskiwaczy bo samochód trzeba odpalać 2 razy.Za pierwszym razem zapala i jesli nie dodam gazu to zgaśnie po okolo 10 sekundach , za 2 razem tego efektu niema.Ogólnie jest ok. Dzieki doktorr za pomoc-temat uwazam za zamkniety. Pozdrawiam
Wiesz, jestem zdania że jak już rozbebeszyć wszystko to raz a konkretnie. Sprawdzisz wtryski jak tam pylą, uszczelniacze pod nimi, oczyścisz ew. wymienisz i święty anielski. Wtedy można zabawić się z bakiem. Nastanie czystość i zostanie zabawa z układem zapłonowym. Wydajność pompki paliwa trzeba zobaczyć. Jak już masz sobotę to i niedzielę poświęć :-)...
uszczelniacze stihl toyota uszczelniacze uszczelniacze wtryskiwaczy
pneumatyczny układ ch341a pobierz obwód elektryczny mieszkania
webasto sterownik wideodomofon dahua
DIY płytka PCB do lampowego zasilacza anodowego - gdzie szukać? Wzmacniacz WS432: Mostek prostowniczy B80C5000/33000 vs KBL06