Coś się dzieje z 4-tym cylindrem, albo słabsze sprzężanie, albo uszczelniacz pompki, albo sama pompka. Ujemna synchronizacja zwiększa wskazania spalania. Będziesz robił sam czy mechanik? Na początek proponuję regulacje pompek i poprawa konektorkow w wtyczce pompki oraz pomiar ciśnienia sprężania, przy okazji wymienisz świece.
Wszelkie objawy wskazują na uszczelniacze na pompkach.
Często robię hamulce w tych sprzętach i trafia uszkodzona nowa pompka i uszkodzony nowy wyrównywacz. a gdy jest sytuacja taka jak autor postu opisuje spinam 2 pedały i robię rundę ciągnikiem po placu hamując i nie wiadomo czemu hamulec na kole na którym nie było znajduje się sam. ważna sprawa to regulacja tego bolca co popycha tłoczek pompki tak aby...
Problem rozwiązany, wymienione uszczelniacze pompek, oraz przy okazji zregenerowane 4szt pompek.
Silniki się "przezwaja" :D . I nie jest to trudne (dla przezwajacza!). Jedna z moich HD1090 była przezwajana, chyba przed pięcioma laty, bo kupiłem ją spaloną. Wtedy - przezwojenie - chyba ok. 450 zł. I właśnie wtedy, przy okazji rozbiórki, zrobiłem remont kapitalny (naprawdę - kapitalny, bo była okazja). Pytasz o części? Jeśli zrobisz prawidłowy remont,...
Np uszczelniacze na pompkach,nieszczelnoiśc tandem, i inne cuda
Pompka wstępna,przepustnica do sprawdzenia czy się nie zacina, uszczelniacze na pompkach, podstawy takie jak filtr paliwa, pompa tandemowa,pompki, ogólnie może być dużo rzeczy.
Ja dzis wymienilem uszczelniacze pompek :/ [url=https://obrazki.elektroda.pl/731386... Dalej szarpie :/
Wystarczy zestaw naprawczy pompki długiej, zawiera wszystkie uszczelniacze i cały nowy wyrównywacz. Rozbierz i oceń czy gładzie pompki są w porządku, jak przytarte to nie warto regenerować, tylko wymienić na nową kompletną. Pozdrawiam.
Jaki przebieg? Silnik 105km pompowtryski i ich wada konstrukcyjna się może odzywa, jeżeli nie ma błędów, odczyty czujników w normie, ewentualnie na płaka odpalic, jak zapali i będzie chodził to do weryfikacji parametry vag 013, 018 021, pompa tandem, potem uszczelniacze pompek i głowica. Dodano po 19 Kiedyś pisałem w innym temacie. Jak silnik był ciepły...
[quote="kames76"]Wymieniłem uszczelniacze pompek podobno były nieco wyrobone na razie autko pali trzeci dzien Mam taki sam problem można wiedzieć o jakie" pompki "chodzi?
Jak dwa stany oleju w misce, to puścił tandem albo uszczelniacze na pompkach, ale rozbieganie się silnika/olej w dolocie, to trzeba zajrzeć do turbo.
Przebieg? Może vacum, może wstępna jeśli jest, może uszczelniacze na pompkach.
Sprawdź filtr paliwa. Czy nie jest czarny jak smoła. Jak jest czarny to albo wacupompa albo uszczelniacze na pompkach.
gniazd nie sprawdzałem ,zmieniane były uszczelniacze komplet 4 szt pompki .Był podłączony VAG wszystko było oki pompki niby dobre według kompa , niby nie znalazł nic podejrzanego raczej wszystko było ok . przymierze się jeszcze raz do wymiany uszczelniaczy i wymienię śruby na nowe co myślicie o nowych śrubach obecnie są stare może nie dociskają ? Śruby...
Sprawdź korekcję (grupa 013) Jak gaśnie i trudno odpalić stawiam na uszczelniacz pompki (korekcja ponad +2.00) Zrób LOGI grupy 013, 023
A uszczelniacze pompowtrysków kiedy były wymieniane? Ja w swoim 1.9 tdi 101KM też miałem problemy z odpalaniem zimny czy ciepły ( trzeba było się nakręcić ), więc mój mechanik stwierdził, że do wymiany uszczelniacze na pompkach. Po tej wymianie nie zależnie od temperatury VW palił na dyg. Stare uszczelniacze były już powypalane. Ja bym jeszcze na twoim...
Tak Była planowana, wymienione wszystkie uszczelniacze pompek, uszczelniacze pompy diesla, szklanki i rególowane pompki(rególacja była robiona jeszcze w polsce przez obeznanego mechanika bo głowice miałem w Polsce do planowania). Tu na miejscu była zakładana do silnika wymiana rozrządu rolek pasków itd.
uszczelniacze uszczelniaja kanaly zalilanie i powrot paliwa miedzy glowica a pompka, a wszystko od cylindra uszczelnia podkladka
Witam pacjent to passat b6 2.0tdi bmp problem polega na tym że kopci na biało głowica była regenerowana uszczelniacze pompek wymienione i uszczelka pod głowica. Wyskakuje błąd sondy lambda. Czy to może być powodem kopcenia na biało?
myślisz, że przez wadliwe uszczelniacze w pompce hamulcowej płyn hamulcowy wycieka do układu hydraulicznego?
Do pompki leci przez uszczelniacz popychacza. Nie ma tam nic takiego. Jurek, piszę bardziej z pamięci tych prostych silników, więc może i nie ma. Niemniej przez popychacz zasuwa olej do pompki. A co dalej się z nim dzieje, to zależy od samej pompki.
Ja miałem taki sam problem , więc wymieniłem pompki ale też nic to nie dało dopiero uszczelniacze na półośce . Od roku jest spokój.
Do sprawdzenia wałek rozrządu i szklanki, przy okazji można wymienić uszczelniacze pompowtrysków. Same pompki zostaw w spokoju
Witam glowica po kapitalce(nowe zawory,gniazda,uszczelki) nowy walek,szklanki,uszczelniacze pompek-wszystko ustawione.Dla pewnosci pierscienie wymienione. Auto poskladane i olej w zbiorniku wiec nowa vacum(nic) jakies rady vcds 0 bledow wtryski super norma zaplon na "0" dymi niebiesko i strasznie smierdzi.[/i]
NAjcześciej puszcza uszczelniacz w pompce i olej dostaje się na komutator .
Nie. Uszczelniacze wraz z pompkami wymienione na nowe, ponownie sprawdzone.
Prawdopodobnie za ciasny simering.
Ja skłaniam się raczej ku uszczelniaczom pompek, chociaż raz zdażyło mi się, że pompa tandemowa w ciągu 40 min. pracy na biegu jałowym napompowała paliwa pod sam korek. Zaciągnęło wtedy paliwa przez odmę na tłoki i silnik gwałtownie stanął. :-) ( takie tam przygody z używkami...)
Sprzęgło przecież jest nowe ma 400km przebiegu docisk łożysko, tarcza. Reklamuj wykonaną usługę. Czy było tak przed wymianą sprzęgła, i czy mechanicy o tym wiedzieli? Do sprawdzenia dźwignia wyłączająca sprzęgło, problem może też być po stronie hydraulicznej, uszczelniacze pompki i siłownika, ewentualnie rozwarstwiony przewód hydrauliczny.
Odkręć korek spustowy oleju z pompy paliwa. Jeśli będzie ropa zamiast oleju. To wyciągnij ją wymień uszczelniacz na wałku, i przy okazji napraw pompkę zasilającą.
Prawdopodobnie uszczelniacz osi pompki do wymiany.
Witam wszystkich mam problem z odpaleniem auta pacjent vw passat b5 fl 2001 rok 130km . Gdy juz odpali trochę kopci na bialo po chwili ustaje kopcenie. Następne odpalenia auta bez najmniejszych problemów, w ymienione uszczelniacze pompek, świece źarowe ,filtr paliwa ,co może być przyczyną ciężkiego odpalania ? Z góry dziękuję za podpowiedzi
Wymieniałeś uszczelniacze na pompkach?
Pompki pracują bardzo ładnie, jaki masz przebieg? Coś się dzieje z Garem 4, proponuje profilaktycznie wymienić uszczelniacz pompki 4, pozostałych bym nie ruszał, lepiej zostawić niż oddać w ręce jakiegoś "paproka" który narobi tylko szkód. Niebieski dymek może się brać z nagromadzonego oleju w dolocie. Posprawdzał bym jeszcze układ zasilania paliwem...
Turbo późno wstaje, stąd "muł" przy dolnych obrotach, ale z olejem w ropie czy ropą w oleju związku raczej nie ma. Bipy bardzo ujemne co świadczy o zbyt "słabym" zasilaniu pompowtryskiwaczy paliwem, zapchany filtr, słaba pompa, nieszczelny układ paliwowy. Jak pisali poprzednicy: 1. Uszczelniacze pompek 2. Pompa Tandem 3. pęknięta głowica (nie życzę)...
To czarne to syf z pompek i dorzucić sprzęgło pompki trzeba, plyn hamulcowy nie ma dobrych właściwości smarnych dlatego wycierają się stopniowo uszczelniacze jak i cylinder jak pompka plastikowa . Jak ktos często wymienia to tego problemu nie zauwarzy ale i tak na nowym plynie się wycierają tylko nie gromadzi się opiłki gumy i plastiku.
Żeby nie zakładać następnego tematu mam kolejne pytanie odnośnie piły jak w temacie. Przy demontażu wału z obudowy piły na wale pomiędzy uszczelniaczem a pompką oleju jest taka sprężynka i jeszcze jakaś "podkładka, uszczelka" tak jakby z filcu. Podkładka ta była zniszczona, nie mogę jej znaleźć w sklepach a na rysunkach technicznych wcale nie jest ona...
Witam, post zakładam ponieważ na dniach będę robił uszczelniacze na pompkach. Chciałbym zapytać jak do tego zabrać się, wiele już czytałem oglądałem i już coś tam wiem ale jak by jeszcze ktoś coś podsunął to by było super :-). Dzięki.
Kiedyś szukałem i nie znalazłem nowych. Tłok od pompki zawsze wyrobiony jest w obudowie i nawet nowe uszczelniacze nic nie dadzą. Ja poprawiałem pompkę i dorabiałem tłok z kanałami pod o-ringi. Na tłoku siłownika zamiast tego uszczelniacza dorobiony stalowy krążek i w nim kanał pod standardowy uszczelniacz od siłowników hydraulicznych. Pomierz pompkę...
pompka jest jedna na dwa fronty poprostu spuchly uszczelniacze w niej i nie domyka.wymiana na nowa zalatwi sprawe
Korekty na pierwszym screenie dramat. Na drugim już ok. Wygląda to na brak paliwa do pompek. Jak pojawi się problem zgaś silnik i zajrzyj do filtra. Wystarczy zdjąć zawleczkę i do góry wyjąć przewód paliwowy. Poziom paliwa ma być ponad materiałem filtrujacym. Możesz sobie porównać z poziomem jak silnik jest rozgrzany i nie ma problemu. Jak tu będzie...
Rozbierz pompkę jeśli jest pod uszczelniaczem woda to wymień pompkę .Dlatego że wolniej wypompowuje i pralce brakuje zaprogramowanego czasu ma resztę funkcji.
Witam. Problem polega na tym, że paliwo dostaje się do oleju i wzrasta poziom. Zostały wymienione uszczelniacze na pompkach ale nie pomogło. Jest jeszcze problem z hamulcem bo jest twardy, czy to może mieć związek z sobą? Ogólnie silnik pracuje prawidłowo, ma problem z odpalaniem, tak jakby brakowało paliwa.
2 razy w takim przypadku miałem uszkodzoną pompkę sprzęgła, (napuchły w niej uszczelniacze i przestał się płyn cofać do zbiorniczka ) efekt twardy pedał, uślizgi sprzęgła Nie naciskając sprzęgła popuść odpowietrznik jak wypłynie trochę płynu zakręć i sprawdź cz się ślizga
witam mam problem z galaxem. Po wymianie głowicy, uszczelniaczy pompek, filtru paliwa , wężyków samochód po postoju większym niż godzina zapowierza się że trzeba go strasznie długo kręcić.Gdy już załapie chodzi równiutko i bez zarzutu, pompa w zbiorniku pracuje i tłoczy,lecz co mnie zdziwiło zaraz po zgaszeniu odkręciłem korek na pompie tandemowej do...
W aucie oryginalnie było z 6 otworami -pk5 ale pompka siadła i nie mogłem dostać identycznej w rozsądnej cenie więc kupiłem z 4 otworami -pk6 i chciałbym założyć oryginalne koło pasowe bo to które teraz mam ma inne odsadzenie i pasek mi trochę po piskuje Czy jak podgrzeję koło to nie spalę uszczelniaczy w pompce? Nie ma innego sposobu na zdjęcie?
Mechaniczna pompka paliwa do gaźnika, jak tą dziurką leci olej to znaczy, że puścił uszczelniacz na trzpieniu popychacza.
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
A jest generalnie jakiś kupny ściągacz który podejdzie pod koło walka z pompkami?
Jak w temacie 1,9BKE jak ciepły to po zgaszeniu i odczekaniu minuty nie chce zapalić. Trzeba długo kręcić. Nie ma błędów,kąt wtrysku ok,dawka ok. Wymieniłem uszczelniacze na pompkach żeby je wykluczyć. Co jeszcze mogę sprawdzić. czo jeszcze morze powodować takie problemy z odpalaniem?
Dziwne bez pompki powinien pochodzić chwile i zgasnąć i ne dawać się odpalić. Należało by sprawdzić ciśnienie pompy tandem podczas problemu. Przewody z filtra do pompy tandem. Czy czasem nie zamienione przewody do filtra. Samą pompę tandem. Plus uszczelniacze na pompach oraz przy okazji czy nie ma rantów w gniazdach pompek.
Witajcie w tej pilarce drugi uszczelniacz znajduje sie na pompce oleju?
Znajomemu, taki "złota rączka", też przeciekał 15 letni kocioł. Przez 4 lata co roku go spawał. Ostatni rok jak nie było co spawać użył uszczelniacza do chłodnic. Przy użyciu tego środka w układzie był sam kocioł i pompka obiegowa. Później rozebrał i wyczyścił pompkę. Z uszczelniaczem kocioł wytrzymał jeszcze sezon i poszedł na złom jako 20 tetni kocioł.
Witam Posiadam jeszcze stary automat do ubijania śmietany z pompką napowietrzającą.Co jakiś czas wymieniam uszczelniacz i łożysko znajdujące w kole pasowym które jest napędzane z silnika.Wydaje mi się że z przodu automatu od strony pompki też powinien być uszczelniacz i łożysko.Jeśli tak jest,to jak się do tego dostać? Pozdrawiam.Andrzej.
Piła była używana do korowania drewna dębowego, śruba dozująca olej musiała być zakręcona przez rok. Teraz założyłem prowadnice, odkręciłem śrubkę, olej podawany jest za mocno, płynie po prowadnicy, brak regulacji, myślę o odkręceniu tej pompki, podgrzewając czy nie uszkodzę uszczelniacza?
Sprawdź membranę w pompce paliwowej i uszczelniacze na wale. Problem z iskrą też powoduje takie objawy ale wtedy silnik szarpie.
witam posmaruj uszczelniacz jakimś płynem do mycia garów, ale sprawdziłbym jeszcze łożysko na pompce od strony uszczelniacza czy przypadkiem nie jest rozleciane pozdrawiam
Paleciak już zabytkowy, prawdopodobnie polski, tabliczka nie czytelna. Chce wymienić uszczelniacze na pompce. Tłoczek ze sprężyną wychodzi do góry. Na wysokości zielonej linii jest uszczelniacz. Jak się do niego dobrać? Element zaznaczony na czerwono nie ma żadnych "zaczepów" na klucz ale widać, że jest połączony na wcisk lub na gwint z dołem. Kluczem...
Sa dwie możliwości ale raczej stawiał bym na tą pierwszą, uszkodzona pompka uszczelniacz uległ uszkodzeniu i zasysa powietrze a łopatki z tym mieszają, druga opcja to przewód zasilający niedrożny.
Witam wszystkich po długim czasie problemem jest szybo przybywającą ropa w oleju silnika samochód passat B5 fl auto ma usunięty filtr DPF zarówno mechanicznie jak i elektronicznie wymieniony silnik z bgw na awx w obu przypadkach ta sama przypadłość uszczelniacze na pompkach nowe jak również pompa tandemowa nowy silnik z pewnych rąk i przy pewnym przebiegu....
Co mają gniazda i uszczelniacze albo regulacja pompek wspólnego z gaśnięciem na ciepłym to nie wiem - nie potrafię sobie tego wyobrazić. To że pcha kompresję w układ paliwowy i zapowietrza układ, chyba nie miałeś nigdy doczynienia z walniętymi uszczelniaczami w PD. Pobawić się w osobne zasilanie paliwa można, wykluczy układ paliwowy, jeśli to nic nie...
Tylko wtedy sprzęgło byłoby do d.. od razu po odpowietrzaniu. Jemu pedał stopniowo wpada w podłogę aż przestaje odbijać, czyli wysprzęglik cofnięty a tłoczek pompki wepchany - płyn przeszedł przez uszczelniacz tłoczka w pompce do tyłu tłoczka a zewnętrzny uszczelniacz trzyma i płynu nie ubywa. Podnosi pedał. tłoczek się cofa i wszystko wraca do normalności....
Możliwe,bo ciągnie lewe powietrze i robi co chce. Ja obstawiam lewe powietrze czyli uszczelniacze wału, może być też gdzie indziej. Ja mam pompkę która robi ciśnienie i podciśnienie i po zbadaniu wychodza wszystkie nieszczelności. Pompka najtańsza z alledrogo.
sprawdź pompkę bo może uszczelniacze przepuszczają i wycieka w miejscu gdzie przez korpus przechodzi wałek wirnika.
Mam ciekawy przypadek Octawii 1.9 z 2007 roku na pompkach. Parkowana przodem pod górkę, nawet lekką po nocnym postoju odpala po 10-cio sekundowym kręceniu. Zaparkowana przodem niżej pali od strzała. Podczas wymiany filtra zauważyłem,że ma czarny kolor. I teraz czy wymieniać uszczelniacze na pompkach czy tandem pompę, dodam że pompa paliwa Lucas. Klient...
Witam. Galaxy 350 tys km po sprawdzeniu szczelności układu paliwowego, rozrządu, układu grzania świec żarowych, wymianie filtrów oraz uszczelniaczy pompek ciężko palił w temp. poniżej 0. Po sprawdzeniu ciśnienia sprężania okazało się że ma tylko po 21 na każdym garze. Po remoncie kapitalnym dołu silnika i głowicy z regenerowanymi gniazdami pompowtrysków,...
Witam Pompka 1 prawdopodobnie leje 018 - 4 mała dawka wtryskiwanego paliwa - po dodaniu gazu na jałowym objaw normalny 018 - 6 - zapowietrzony 023 - bipy -70 - słaba wydajność pompy tandem, nieszczelności w "listwie" paliwowej, uszkodzone pompki. Na pewno poskładałeś pompki prawidłowo, nowe uszczelniacze? Jak wyglądały gniazda pompek? Jeżeli przed naprawą...
Witam, Ten problem był już opisywany, ale nie wyczytałem jednoznacznej odpowiedzi. Problem pojawił się pewnego dnia po dobrym nagrzaniu silnika i postoju dłuższym niż 20 minut. Jeśli odpaliłem przed upływem 20 minut, to wszystko było ok. Wymieniłem filtr paliwa oraz oringi na oryginalne, sprawdziłem kulkę w odstojniku, sprawdziłem sitko w baku (niedziurawe),...
Jak jest zimny odpali na strzał na sekundę (coś podobnego jak rozłączone immo) i zgaśnie. Potem trzeba kręcić z 20s i odpali. Dodanie odrobinę plaku przy starcie eliminuje usterkę. Ciśnienie paliwa 0,5 bar gdy już zaczyna odpalać wskazuje 1-1,5 bar jak odpali wzrasta do 4 bar i wyżej. Wystarczy że pochodzi 5s i problem znika. Korekcja pompek nie przekracza...
Potwierdzam, pompka paliwa do wymiany, to jest otwór technologiczny, w przypadku uszkodzenia membrany pompy wycieka z niego paliwo, w przypadku uszkodzenia uszczelniacza olej, nie może być zaślepiony
Cześć Mam problem z T5 2009r bnz 130 koni 271.000 .Auto świeżo kupione więc nie wiem o nim za dużo! kilka miesięcy stało nie używane problem w tym że bardzo dymi na biało niebiesko,ciepły silnik czuć w spalinach olej auto zapala na zimnym i ciepłym od strzała chodzi idealnie! Odstawiłem do mechanika na naprawę i: zrobiona płukanka silnika,wałek szklanki...
Auto naprawione, jeździ tak jak powinno. Wałek wyglądał ładnie. Podczas demontażu pompowtrysków okazało się, że śruba 2 pompki prawie w ogóle nie trzymała. Ktoś tam wcześniej już grzebał i przeciągnął gwint w głowicy, dodatkowo o-ringi na pompowtryskach poskręcane. Po naprawie gwintu, zmieniłem uszczelniacze na pompkach, były już w bardzo kiepskim stanie...
"Nie miała baba kłopotu kupiła sobie Ardo" Niestety potwirdze fakty na ten temat. Mam TL600 7 lat, co rok wymiana łożysk i uszczelniaczy a teraz pompka cieknie ale już nic nie robie tylko czekam aż czałkiem padnie i kupie inną. Posiadaczom życzę powodzenia w naprawach.
Witam. Oczywiście może to być problem z nieszczelnością silnika, np na uszczelniacz wału, łączeniu karterów. Gaźnik był czyszczony ? Może wystarczy przestawić iglice i wyregulować gaźnik. Przy składaniu silnika dobrze złożyłeś pompkę olejową (chyba że nie rozbierałeś od strony zapłonu)
Na tym zdjęciu opaska nie jest zacisnieta. Mozesz zastosowac uszczelniacz pod tego węża. Jeżeli z pompki jest też przeciek ją łatwo ściągnąć- jest plastikowa blokada na obudowie. Tutaj tez jest stosowany uszczelniacz- też można dodatkowo posmarować.
Rozbierz jeszcze raz gaźnik. Coś przeoczyłeś. Wykręć śrubę h i otwór psiuknij wd 40, zwróć przy tym uwagę czy wd wydostaje się dyszą główną i otworem w gaźniku. Bo może jest przytkany. filtr paliwa sprawdzony - w porządku Ale czy na pewno ?. Świeca zmieniana? Paliwo świeże? Karencja na benzynę z olejem wynosi od jednego do dwóch miesięcy max. Jeśli...
Czy regulator ciśnienia to z opisu zawór nadmiarowy? Regenerowąłem swoją dysze i teraz mam że jak ustawie na maxa i tak włącze, to przerywa - pompa włącza się i wyłącza. Jak ustawie pierw małe cisnienie i dokręce powoli na maxa to już ciągnie, ale często zaczna znowu pulsować. Oringi też dałem nowe- już myślałem ze może dysze zrobiłem za ciasną i pompa...
Dziwi mnie tylko jedno. W serwisie sthila wymieniają na pałę uszczelniacze bo może to one??? Taki serwis nie ma pompki podciśnieniowej??? Taka pompka chińczyk to koszt około 100zl. Sam mam taką i daje radę. Wszystkie ewentualne nieszczelności zaraz wyjdą. Czy to uszczelniacze czy króciec itp.
Na próbę podlej na tłok nieco paliwa np. 1 cm 3 i bez ssania próbuj uruchomić silnik. Jeśli silnik zapali, to szukaj usterki m.in. w gaźniku, uszczelniaczach wału, uszkodzonych wężykach pompki paliwa i zbadaj też ciśnienie w cylindrze. Możesz też podglądnąć stan tłoka, cylindra i pierścieni, po zdemontowaniu tłumika, jeśli masz podejrzenie o "przytarciu"...
Może źle ustawione pompki .
Dzięki co to jeszcze może być ,bo problem taki ze jestem w trasie koło francji w pl będę 25 grudnia , czy dojadę ?? , a jeżeli pompki czy uszczelniacze ,to nie powinien od razu po odpaleniu telepać ,dlaczego telepie po jakiejś dłuższej chwili? w chwili rozruchu przez około min chodzi idealnie.
spróbuj jeszcze raz odpowietrzyć a może na którymś cylinderku puścił uszczelniacz i po cofnięciu się pompki zaciąga powietrze a ubytek płynu może być znikomy i dlatego będziesz widział ze jest stan
W/w ekspresie do kawy musiałem ponownie zamontować pompkę która teraz już pracuje. Jakiego uszczelniacza użyć w oznaczonych miejscach? Czy objemki też muszą być nowe . pozd.
To jest PD? Jeśli tak ja bym się zainteresował pompkami a dokładnie uszczelniacze przy nich gdyż Auto codziennie odpala od strzała. Po przejechaniu kilku km zaczyna się szarpanie, dedukując wychodzi objaw temperaturowy, jeśli nie były wymieniane po 300k może już ich niewiele jest, koszty niskie bo komplet na 4 około 120 zł.
Sorry, że ciągnę ten temat ale nie wiem jak się zabrać do wymiany łożyska i uszczelniacza...
Witam mam problem z moim pasatem. Do temperatury 50 stopni silnik kuleje tak jakby nie pracował na pół gara. Gdy jadę to nie kopci, odpala bez problemu. Robiłem wszystko co przyszło mi do głowy, wymieniane uszczelniacze na pompkach, regulowane, sprężanie 4 gary po 26 barów, przepływka ok, korekcje do-0.5mg. W końcu odkryłem że pompowtryskiwacze które...
Cześć. Stawiam na zużyte manczety pompki/pompek hamulcowych lub cylinderków (czyli uszczelniacze). Tamtędy zaczął zapewne łapać tzw. lewe powietrze. Wyciek nie musi być wcale widoczny. No chyba że coś widać na przewodach itp.
W Twoim aucie nie ma żadnej innej pompki poza pompą wtryskową. Poczytaj na forum, jest masa tematów, od uszczelniacza czołowego pompy, po trawersy i przelewy.
A ten zaworek od opuszczania podnośnika jest sprawny? Może on nie trzyma i olej wraca sobie do zbiornika. Jakby problem był z zaworem zwrotnym to po wciśnięciu dźwigni na dół ta wracała by sama do góry. Olej z siłownika napierałby na tłoczek. Oczywiście po przyłożeniu odpowiedniej siły. Np. pod naporem podnoszonego auta. Skoro po wykręceniu całkowicie...
witam sprawdź również stan wałka na którym pracuje uszczelniacz, jeżeli ma już nacięty rowek przez uszczelniacz to nie kombinuj i wymień całą pompkę pozdrawiam
Tak chodzi o ten wałek ,za uszczelniaczem jest kanał ssący dlatego pompka przetłaczająca zasysa troche powietrza (ważne by wałek nie miał za dużego luzu poprzecznego ) Szukaj w DCP Krakowiaków 55 W-wa
Czy wie ktoś jak w tej zarazie wymienić uszczelniacz wału od strony sprzęgła?Ten ślimak od napędu pompki olejowej jest na stałe czy się jakoś demontuje?
U mnie tego gwinu nie idzie wykręcić. A ten uszczelniacz jest od wewnętrznej strony? Tak jak sądziłem oring pompki tloczka był winny. Wymieniony i działa jak należy. Oczywiście inny rozmiar jak z tych zestawów od mizara.
Witam, podepne się pod temat ponieważ również mam problem z uruchomieniem na zimnym silniku. Golf 4 115 KM AJM. Silnik odpala po wielkich bólach dopiero za 3, 4 razem. Świece żarowe ok. Jak już odpali to przez 5 min strasznie kopci na biało niebiesko. Uszczelniacze pod pompkami zostały wymienione.Niepokoi mnie dawka paliwa na zimnym silniku cyl 1 -1,6...
Jeśli chodzi o gaźnik to mam dwa (ssanie w obu sprawne), na obu tak samo, po za tym nie da się go wyregulować. Zmieniłem też membranę na nową. Jeśli chodzi o kompresję to udało mi się dopiero wczoraj ją zmierzyć, i na zimnym silniku wychodzi 7 Bar (z powodu problemu z odpaleniem i że mam zdjęte magneto, nie mogę sprawdzić na ciepłym). Trochę mnie to...
Shinto masz umowę z Extechem..?? i pytanko do Ojdyra - pompkę podciśnienia masz, używasz do sprawdzania uszczelniaczy czy to zbędny wydatek..??
Posiadam ekspres ciśnieniowy do kawy Jura Impressa S95. Pojawiła się pod nim solidna plama wody, okazało się że pompka ma wyciek oraz pękł wężyk prowadzący do górnego bojlera. Pompkę i wężyk wymieniłem, oraz uszczelniacze w zaparzaczu, który uprzednio wyczyściłem i nasmarowałem, ale na wyświetlaczu pojawia się napis Service Required pulsujący na przemian...
(popychacz poprzez serwo ciśnie w pompkę hamulcową) Byś się zdziwił. Pomiędzy pompką a serwem jeszcze uszczelka, i uszczelniacz na pompie. W swoim samochodzie płyn zalał serwo, a przecież przez serwo popychacz działa na pompkę...
Witam. Może średnica wewnętrzna simeringu jest zbyt mała.
uszczelniacze peugeot uszczelniacze wtrysku uszczelniacze amortyzator
z18xe wymiana silnika gniazdka angielskie silnik pompy hydroforowej
ekspres delonghi zmywarka bosch schemat
Darmowe mapy na Windows CE: MapFactor, MAPLORER i inne Błąd SPN 524248 FMI 2 w wózku widłowym Yale - co oznacza?