Immo nie odcina kontrolek, alarm oryginał czy dokładany ? Prędzej ostawiam uszkodzoną kostkę stacyjki.
Auto na podwoziu golfa 4 a w.w objawy wskazują na uszkodzoną kostkę stacyjki.
Masz uszkodzoną kostkę stacyjki lub wkładkę, to są bardzo tanie rzeczy dlatego można wymienić komplet i mieć spokój do końca tego samochodu.
Słyszysz pewno klikanie wtryskiwacza - tak ma być, jak go nie ma to znaczy że nie dostaje sygnału z czujnika Sprawa może być tego rodzaju że masz uszkodzoną kostkę stacyjki dlatego przy kręceniu wałkiem na włączonym zapłonie masz iskrę a w pozycji kuczyka na rozrusznik już nie
Proszę wybaczyć, ale mało orientuję się w elektryce. Wiec oddaj auto do kogoś kto się zna zanim coś puścisz z dymem. Do stacyjki musi dochodzić skoro załączają się kontrolki, może nie wychodzić na rozrusznik co wskazuje na uszkodzoną kostkę stacyjki. Skoro wymieniłeś i dalej to samo to wskazuje na złe sprawdzanie obecności napięcia, albo nowa kostka...
Sprawdź dokładnie może masz kostkę stacyjki uszkodzoną
Czy winna może być kostka stacyjki ?. Jak to zweryfikować bez rozbierania połowy kokpitu ? Można zamiast oscyloskopu i testera użyć żarówki a kokpit zostawić bez rozbierania.
Weź żarówkę od przedniego postojowego i sprawdź czy zaświeci na włączonym zapłonie, na włączonych światłach gdy podłączysz ją pomiędzy masę i czerwono-biały, masę i niebiesko-szary oraz masę i czarny w kostce z 4 przewodami. Jeżeli bezpieczniki sprawne to mogła uszkodzić sie kostka stacyjki - styk S. Jak sprawdzisz opisane powyżej to będzie wiadomo...
Mogła tym razem uszkodzić się kostka stacyjki. Trudno zgadywać, trzeba diagnozować.
Masz uszkodzoną kostkę stacyjki, poruszyłeś, zadziałało ale usterki nie usunąłeś. Nie ma ona nic wspólnego z immo. Immo i reszta po prostu nie dostaje zasilania.
Sprawdź jeszcze raz bezpieczniki w kabinie - te pod maską zostaw w spokoju. Masz nie fabryczne radio i stąd problem z kasowaniem pamięci - wystarczy zamienić ze sobą przewody żółty i czerwony na radiu. Moim zdaniem nie jest to wina bezpiecznika (mogę się mylić) tylko uszkodziłeś sobie kostkę stacyjki.
Czy po odpaleniu nie działa coś jeszcze? Wygląda na uszkodzoną kostkę stacyjki.
TYPOWA USTERKA. Uszkodzoną masz kostkę stacyjki. Tak jak w Polonezie, Żuku, Nysie, Tarpanie. W kostce stacyjki są osobne styki na "ZAPŁON" i drugi na "ODBIORNIKI" (stop, kierunki, zegary, wycieraczki). Przestaje wtedy działać wszystko zasilane +15 poza zapłonem.
Może masz uszkodzoną kostkę stacyjki?
Ma być 12V masz uszkodzoną kostkę stacyjki.
Masz uszkodzoną "kostkę" stacyjki.
Jak kręci poprawnie a nie pali to jest kilka opcji. Np chwilowy brak zasilana ECM ,przez np. uszkodzoną kostkę stacyjki,alarm, lub często przekaźnik silnika. Czujnik wału itp (podłącz tester) Pompę paliwa masz pod siedzeniem, więc se styki sprawdzisz choć to nie diagnoza a zgadywanki. Musisz wiedzieć podstawowe rzeczy czy jest iskra,czy dochodzi paliwo...
Sprawdź co odcina ci ten alarm, bo może się okazać, że masz uszkodzoną kostkę elektryczną stacyjki lub jakiś luźny wtyk. Jeśli nie chcesz rozbierać auta to zamknij drzwi a następnie zasymuluj włamanie i podczas alarmowania przekręć kluczykiem stacyjkę jeśli zaświecą się kontrolki na desce to pewnie odcina paliwo albo rozrusznik i wtedy alarm raczej...
Możesz zdemontować bębenek w stacyjce (przekręcasz w pozycję 1 i wkładasz drut w otwór w bębenku) i zobaczyć czy zapłon się wyłączy jak przekręcisz śrubokrętem. Można też wymontować kostkę stacyjki i zobaczyć czy działa prawidłowo przekręcając ją śrubokrętem. Masz albo uszkodzoną kostkę stacyjki lub uszkodzony mechanizm.
A nie lepiej (prościej) wymienić uszkodzoną kostkę stacyjki na nową ?
Wygląda na to że uszkodziła się kostka stacyjki a fachowiec przekręcając na siłę całkowicie kostkę uszkodził.
Musisz kupić używaną stacyjkę tego elementu inaczej nie kupisz. Cena używek od 40 zł.
Albo masz uszkodzoną kostkę stacyjki, lub przewód od od elektromagnesu rozrusznika podłączyłeś nie pod ten styk w kostce
Dość. Wszystko w temacie już powiedziano. A uszkodzoną kostkę stacyjki się wymienia, dokonuje pseudo napraw poprzez dodawanie pstryczków elektryczków.
zobacz czy jak podasz zasilanie na bezpiecznik dmuchawy czy ruszy dmuchawa Dodano po 4 mi ze schematów wychodzi ze na dmuchawę zasilanie idzie z bezpiecznika F20 zasilanie po kluczyku z kostki stacyjki, pewnie masz uszkodzoną kostkę stacyjki miałem tak ostatnio w Xsara Picasso.
Uszkodzona kostka stacyjki.
Kolego wygląda to na uszkodzoną kostkę elektryczną stacyjki , bynajmniej od tego bym zaczął sprawdzanie .
Tak jak pisali poprzednicy, masz na 99% uszkodzoną kostkę stacyjki koszt zamiennika ok. 25 zł. lub Febi za ok. 80zł. http://obrazki.elektroda.net/63_12759863... Pozdrawiam.
podjedź do chłopa jeszcze raz i zobaczcie czy + po satacyjkowy znika na czas wyłączonego zapłonu (w module zc), bo może masz uszkodzoną kostkę stacyjki i jakiś śmieć pozostaje
wygląda na uszkodzoną kostkę stacyjki (w pozycji na rozrusznik nie podaje napięcia na zapłon) W momencie gdy nie pali trzeba by sprawdzić czy jest iskra To jest na gaźniku?
Uszkodzona kostka stacyjki. Choć nie tłumaczy mrugania świateł.
Sprawdź plecionkę od skrzyni do lewej podłużnicy. Dodano po 47 Masz uszkodzoną kostkę stacyjki lub wkładkę. Nie popisałeś się.
Dzięki zamieszczonemu tu zdjęciu udało się i mnie wymienić starą, uszkodzoną stacyjkę na nową. Dziękuję i pozdrawiam. Marta
Tak, za schowkiem pasażera, trzeba zdemontować schowek. Jeszcze ewentualnie kiedyś widywalem uszkodzone kostki stacyjki.
Zmień ostatni lub przedostatni bezpiecznik w skrzynce pod nogami lub uszkodzona kostka stacyjki.
A może oznaczać - uszkodzoną kostkę stacyjki tak jak domniemywałem. Dodano po 47 Widzisz przecież, że mam 24/h. Czytałeś PW?
Z tego co piszesz to najbardziej prawdopodobne jest uszkodzenie kostki stacyjki, lub przekaźnika zapłonu.
do którego konkretnie bezpiecznika mam to wpiąć? Jak tylko rejestrator po możesz pod nr 37, ten środkowy na samym dole. Tam będziesz miał napięcie dopóki kluczyk będzie siedział w stacyjce. Tylko żadnych większych obciążeń tam nie możesz podłączać bo uszkodzisz kostkę stacyjki. Zwróć też uwagę którą stroną wkładasz ten adapter, ma być tak żeby nie...
masz uszkodzoną kostkę w stacyjce, weż ją odepnij na noc i będzie wszystko oki
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
A bezpiecznik dobry ? Jak tak to podaj tam prąd przed dodatkowy bezpiecznik max 10A i sprawdź czy ruszy wszystko. Jak tak to prawdopodobnie uszkodzona kostka stacyjki albo stacyjka. Choć tego ci sto procent nie powiem teraz.
Nic się nie dzieje tzn nie kręci rozrusznik ? Może być uszkodzona kostka stacyjki albo sam rozrusznik lub jego zasilanie.
Skoro z popychu odpala, to wszystko wskazuje na uszkodzenie kostki stacyjki bądź słaby akumulator, obstawiam ze kostka stacyjki do wymiany.
To co jest? Może padło ładowanie i akumulator zdechł? Może uszkodziła się kostka stacyjki.
Tak jak napisał jurand87sca - sprawdzić\wymienić bezpiecznik. Proszę zamieścić zdjęcie tego połączenia, bo wygląda na to, że przewody żółty i czerwony od strony radia ma Pan wpięte do przewodu żółtego od strony kostki samochodu, który podłączony jest do słaboprądowego obwodu stacyjki. Tak nie wolno. Pomijając gubienie pamięci, można uszkodzić kostkę...
Masz uszkodzoną mechanicznie stacyjkę (kostkę) trzeba ją wymienić .
Witam. Można jeszcze za radiem połączyć ze sobą przewody od zasilania radia (czerwony i żółty) wówczas będzie grało niezależnie od stacyjki. Prawdopodobnie masz uszkodzoną kostkę w stacyjce. pzdr
Wystarczy połączyć fakty i wniosek nasuwa się sam. Sterownik nie widzi że nie ma klucza w stacyjce. Przez co radia nie wyłącza, nie załącza lampki automatycznie po wyjęciu klucza i nie pozwala na pracę centralnego zamka z pilota. Prawdopodobnie uszkodzoną jest kostka stacyjki. Co pokazuje VCDS - że co jest zaprogramowane? Skoro masz dostęp do VCDSa...
Do kostki dochodzi 12v (czerwony kabel) ,po przekręceniu kluczyka o jeden skok pojawia się napięcie 12v na przewodzie żółtym , dalsze przekręcanie kluczyka nie powoduje pojawiania się napięcia na jakimkolwiek z pozostałych przewodów. Natomiast pociągnięcie kluczyka na pozycję "rozruch" powoduje zanik napięcia na przewodzie żółtym.
Sam bit wystarczy, ja akurat mam taki nacięty z zadniej strony, co mi pozwala nim łatwiej pokręcić. W T4 masz miodzio dostęp.
Sprawdż cewkę i kopułkę .Możesz mieć także uszkodzoną kostkę w stacyjce.
Tego nie wiem, na tych schematach nie ma zaznaczonych bezpieczników związanych z silnikiem. Diesel ma... Mogła ewoluować i dostać później - nie wiesz - szukasz innych informacji, np opisów skrzynek bezpieczników. Serio nie ma :?: hmm, jednak bym założył. Jakby sporadycznie była jakaś usterka, to za chwilę na jakimś wyboju znowu uszkodzisz sobie ewentualną...
Na pozór wygląda na uszkodzoną kostkę stacyjki i brak +15. Ale zacznij sprawdzać od dużych bezpieczników pod maską. Tam, gdzie szukałeś znajdziesz dwa przekaźniki: czarny od świateł mijania i brązowy z bezpiecznikiem 15A od świateł długich i mrugania nimi. Rozkręciłbym jeszcze moduł komfortu, jak już tam wlazłeś, i obejrzeć na okoliczność zasolenia...
coś tam żle mierzysz i nie w tym miejscu,ale mniejsza o to ,jak ci pompa paliwa się rozłącza podczas kręcenia to wygląda na uszkodzoną kostkę w stacyjce ,spróbuj na pych.
Można to w bardzo prosty sposób sprawdzić podłącz kontrolkę w układ w którym powinno być napięcie po stacyjce i zakręć rozrusznikiem jeżeli w tym momencie kontrolka zgaśnie to na 100% masz uszkodzoną kostkę w stacyjce.
Najprawdopodobniej masz uszkodzoną kostkę stacyjki. Możesz na próbę zrobić zworkę pomiędzy "30" (czerwony przewód) a "75" (czarno-czerwonym). "75" zasila światła i przekaznik J59 który zasila "75/X". "75/X" zasila wentylator kabiny i kierunkowskazy, to tzw styk X. J59 to przekaźnik styku X, drugi od lewej w dolnym rzędzie, oznaczenie na obudowie przekaźnika...
czerwono żółty 12v po stacyjce (kluczyk w stacyjce), bez miernika to nie robota sprawdzaj tu nic nie uszkodzisz
Sprawdź czy nie odczepił się jakiś kabelek przy cewce od immo.To taki pierścień przy stacyjce,może coś się uszkodziło podczas wymiany kostki stacyjki.
Czy ktoś wie co to jest ? Tak, na 99 procent zimne luty w przekaźniku zasilającym sterownik silnika. Trzeba zdjąć maskownice plastikową pod kierownicą i dostać się do przekaźnika rozebrać i skontrolować jego stan, naprawić lub wymienić. 1% to uszkodzona kostka stacyjki.
Koledzy dzięki za pomoc. Problem rozwiązany. Zakupiłem nową kostkę i po problemie. Stacyjka którą kupiłem miała także uszkodzoną kostkę. Temat zamknięty.
Szefu pierwsza rzecz to sprawdź w kostce stacyjki czy jest stały plus, potem załącz zapłon i zobacz czy na innych kabelkach jest prąd, potem w pozycje rozrusznika przekręć i zobacz prąd na innym kabelku w ten sposób się sprawdza czy kostka stacyjki jest dobra i jeśli są kable na których nigdy nie ma prądu to kostka jest uszkodzona, dlaczego mówisz że...
Mi kiedyś uszkodziła się kostka stacyjki i nie włączała pompy paliwa. Sprawdź przekaźnik pompy paliwowej czy dostaje napięcie gdy kręcisz. Ja miałem Seicento 900 ale warto byłoby zajrzeć do niego. W moim przekaźnik pompy był pod maską, przed kierowcą, na ścianie grodziowej.
Raczej nie jest to normalne, zlokalizuj przekaźnik zazwyczaj w jego okolicy jest opis po Niemiecku do czgo służy. Niewykluczone, że masz uszkodzoną kostkę pod stacyjką i nie wyłancza się poprawnie któryś styk.
Błędy CAN i CODE mogą mieć związek z zasilaniem ECU, np. uszkodzona kostka stacyjki, zawilgocona skrzynka przekaźników.
No to wygląda, że uszkodzona jest kostka stacyjki, nie podaje plusa po zapłonie, albo przewody są gdzieś uszkodzone.
Wygląda na brak zasilania ECU, możliwe że uszkodzona kostka stacyjki lub przekaźnik główny, stawiam na przekaźnik.
Jest możliwe ale raczej podejrzewam uszkodzenie kostki stacyjki. Czy po jeździe kluczyk wyjęty ze stacyjki nie jest ciepły? Druga rzecz - to uszkodzenie połączenia masy. Przekaźnik #53 nie powinien się grzać, możesz go zastąpić innym przekaźnikiem a pojedynczym stykiem zwiernym o obciążalności 40A. VW ma manię oznaczania przekaźników numerkami, ale...
Jeszcze mozliwa jest uszkodzona kostka pod stacyjka. Autko swoje lata ma i moze sie juz wyrobila. Pozdrawiam.
Uszkodzona kostka stacyjki.
Tak, przez stacyjkę jest zasilana dmuchawa, dokładnie przez dodatkowy styk rozłączany w chwili rozruchu. Sprawdź połączenie stacyjki z instalacją auta, może być wypalony pin. Możliwe też uszkodzenie samej kostki stacyjki.
Proponuję wymienić stacyjkę i kostkę pod stacyjką Nie uszkodzić pętli IMO przy wymianie. Przy zakupie nawet używki, podać rok i pojemność. Dodano po 2 Dodam jeszcze że kluczyk można dopisać>
spoko. Pytanie z innej beczki też na temat golfa. Może być powiązane Najprawdopodobniej mam uszkodzoną kostkę przy stacyjce ukazuje się bólem między innymi: Licznik się świeci (przebieg) bez kluczyka w stacyjce, wolne obroty wycieraczek mi nie chodzą (niskie napięcie ) tak samo nadmuch. Przy ładowaniu akumulatora muszę ściągnąć kabel masy bo przekaźniki...
Skoro wariowały też zegary i przełącznik od LPG to na pewno jest to problem z zasilaniem. Może masz jakieś zwarcie i uszkodziło Ci kolejną kostkę stacyjki?
Uszkodzona kostka stacyjki. Masz załączony stale zapłon i nie czyta immo. Zdejmij klemę, włóż klucz do stacyjki, przekręć na zapłon i zdecydowanym ruchem załóż klemę. Komunikat o immo powinien zgasnąć. Zakładam, że nie rozebrałeś kluczyka i nie zgubiłeś/uszkodziłeś elementu immo znajdującego się w kluczyku.
Wszystko wiadomo, szczotko trzymacz się rozsypał i wirnik uszkodzony, po regeneracji wszytko działa auto pali. Ale dlaczego padła kostka stacyjki czy zwarcie na rozruszniku ją uszkodziło, dlaczego bezpiecznik nie zadziałał ?
Dość typowy objaw uszkodzonej kostki stacyjki
Jeśli masz wprawne ręce to możesz rozebrać usunąć stary zbrylony smar i nasmarować nowym sylikonowym np. Tylko trzeba mieć cierpliwość w środku jak w zegarku delikatny mechanizm coś źle złożysz i nie będzie działać można też uszkodzić
Tą diodę raczej bym sobie odpuścił. Poza bezpiecznikiem przy złączu radia stosuje się też czasami bezpiecznik na przewodzie zasilającym. Można też wziąć miernik i sprawdzić czy są napięcia 12V na przyłączu które przychodzi do radia. Oczywiście te napięcie powinno być na czerwonym i żółtym przewodzie (+) a masa oczywiście na czarnym. Możliwe też jest...
Najprawdopodobniej uszkodzona kostka stacyjki, a co do kierunków to często w tych modelach przełącznik zespolony padał.
Stacyjka odbija po tym gdy odpalisz auto? Za każdym razem? Może uszkodzona kostka przy stacyjce.
Uszkodzona kostka stacyjki.
Albo stacyjka się wewnętrznie uszkodziła, że nie przełącza styków w kostce elektrycznej lub sama kostka elektryczna znajdująca się na samym końcu stacyjki, ale z tego, co opisałeś to uszkodziła się sama stacyjka, wymienisz ją i śmigasz dalej.
A może kolega bardziej dokładnie opisać ? Nie chcę czegoś uszkodzić i dlatego wolę zapytać .
Masz uszkodzone styki w kostce w stacyjce. Nie daje napięcia na brązowoczerwony.
Może uszkodzona kostka stacyjki?
Kostka stacyjki typowe uszkodzenie.
Sprawdzić zasilanie modułu LCM po kluczyku (czasami takie objawy daje uszkodzona kostka stacyjki) jak ok. podłożyć inny LCM o tych samych numerach.
Immo nie ma nic do tego. Obstawiam, że gdzieś Ci ginie zasilanie.Szukaj luźnych połączeń, nadgryzionych przewodów...Może to być także uszkodzona kostka stacyjki.
Aku jest dobry , mam przecież tester niczego nie urwałem. Zajmowałem się zawodowo samochodami wszystkie oczywiste błędy odpadają. Nie zrobiłem żadnego zwarcia itp Kontrolki się palą , rozrusznik w ogóle nie startuje nie ma żadnego poboru z jego strony. Mam ten samochód 2 msc , raz mi się tak stało że nie chciał odpalić to obróciłem kluczyk i włożyłem...
Styk X, czyli ten powłaczeniu stacyki - uszkodzona kostka stacyjki lub sama stacyjka; uszkodzenie wewnętrzne radia. powodzenia.
Może być też uszkodzona kostka stacyjki, albo... Dorabiany autoalarm który właśnie zdechł.
nie wiem czy dasz rade bo wkład jest mocowany na końcu segerem ale możesz probować a propos masz uszkodzoną stacyjkę czy kluczyk? Mam uszkodzoną stacyjkę, połamany jest ten "języczek" co wchodzi w kostkę. ryniek100 Idę sprobuję. Dodano po 36 Stacyjkę wyciągnąłem przez poluzowanie śrub od kolumny.Teraz jak mam wyjąć wkład bo tutaj żadnego zabezpieczenia...
Uszkodzona kostka stacyjki
Zaczynamy: Idąc radą kolegi wyżej, przeprowadziłem programowanie metodą "6razy w 10 sekund", którą znalazłem na internecie. Generalnie centralny zamek działał cały czas. Żaden kierunkowskaz nie mrygał, zero reakcji na programowanie. Próbowałem kilka razy. 1. Przeczyściłem masy pod maską, sprawdziłem bezpieczniki pod maską i w kokpicie - wszystko ok...
Uszkodzenie kostki stacyjki.
W picasso częstą usterką jest uszkodzenie kostki stacyjki. Jeden ze styków za mocno obciążony wypala się i traci kontakt. Jeżeli to jest ta przyczyna to wymiana kostki i montaż przekaźnika odciązającego na przyszłość.
Witam. Trochę mało szczegółowo. Rozrusznik się zawieszał? Czyli nie kręci tak? Czy po przekręceniu kluczyka kontrolki przygasają? Trochę to wygląda na uszkodzenie kostki stacyjki (reakcja na wycofanie kluczyka i ponowne użycie). Pozdrawiam.
No to może raczysz sprawdzić wszystkie bezpieczniki i przekaźniki ? Może być jeszcze wina uszkodzonej kostki stacyjki albo złączy w zegarach.
Najprawdopodobniej kostka stacyjki uszkodzona.
W dniu dzisiejszym borykałem się z vw passat b5 usterka braku świateł mijania, świateł drogowych, braku nadmuchu ,kierunkowskazów, wycieraczek. Faktycznie okazała się uszkodzona kostka stacyjki a dokładnie styk 75. Wychodzi z niego żółto czarny kabel na którym po przekręceniu stacyjki powinien pojawiać się plus.
uszkodzić stacyjka kostek stacyjka skoda usterka kostek stacyjka
biale linie naprawa stare telefon wytrzyma kondensator
satel powiadamianie radiowe komunikacja radiowa satel
Zwiększenie pojemności kondensatora w silniku hydroforu: korzyści i zagrożenia Klapka na kasetę magnetofonu nie otwiera się - co robić?