Prawdopodobnie chodzi o to: http://obrazki.elektroda.pl/2563528000_1... Nie do dostania - co najwyżej z demontażu podobnej elektroniki. Jak wygląda płytka drukowana po której "jeździł" ślizgacz? Może da się coś innego podłączyć.
To jest hallotron, wydłubiesz coś takiego z wiatraczka zasilacza PC, starej stacji dyskietek lub dysku twardego.
Wyjmij całość,zakręć wkrętarką i zobacz co będzie.
Tak przyglądam się temu tematowi bo mam tez stacje lutownicza w której przydało by się wymienić elektronikę na "lepiej działającą " przyglądając się konstrukcji tej stacji oraz bardzo podobnej RL1 ( AVT-987) widzę że układ został żywcem z kopiowany a wraz z nim powielone pewne błędy i niedopracowania. po1 to chciał bym zadać pytanie autorowi projektu...
Cewke zaplonowa już wymieniłem. Tak samo fajke bo miałem metalową beru. Ten sensor będzie ciężko samemu wymienić?
Rozumiem że niniejszym gwarantujesz bezawaryjną pracę na dowolnej cewce. Ciekawe tylko na jak długo. To czysta manipulacja. Jak mogę gwarantować bezawaryjna pracę??? Mogę zagwarantować, że prawidłowe(!) podłączenie prawie dowolnej (o tym niżej) cewki WN nie uszkodzi prawidłowo(!) skonstruowanego CDI. Czy silnik będzie działał i jak długo ? To mnie...
Wrzuć zdjęcie modułu pewnie jest uszkodzony. Impulsator jak sama nazwa wskazuje wytwarza impulsy i tym miernikiem tego nie zmierzysz.W dodatku podłączając tak wysokie napięcie zamiast impulsatora spalisz moduł.Czy jak podłączyłes to "dobre " napiecie to iskrzyło na kablach?.Pomiarami tym miernikem sie nie sugeruj.
jest to błąd komunikacji impulsatora z tachografem dwa tematy są do sprawdzenie 1. uszkodzony impulsator 2. uszkodzona wiązka łącząca tachograf z impulsatorem Dodano po 37 najczęściej uszkadza się wiązka gdzieś na ramie jest przetarty przewód lub zaśniedziałe styki
Na 99% uszkodzony impulsator bądź wiązka od niego, miałem identyczny przypadek w Passacie B5 że przy uszkodzeniu impulsatora świrował wskaźnik poziomu paliwa, podobno te zegary tak mają. Po wymianie impulsatora i prowizorycznie położeniu nowej wiązki jego do zegarów problem się rozwiązał.
Co powoduje kod P0008? Kod dotyczący Wydajności Systemu Pozycji Silnika może mieć kilka przyczyn: Nieprawidłowo ustawiony rozrząd, lub przeskoczenie paska na kołach zębatych. Zużyte elementy rozrządu (łańcuchy, koła zębate, prowadnice) Uszkodzenia wału korbowego lub rozrządu Uszkodzenia kół zmiennych faz rozrządu Uszkodzenie impulsatora na wale lub...
Masz uszkodzony impulsator,po nagrzaniu się silnika na cewce występuje przerwa w uzwojeniu i brak jest iskry. Wymień impulsator i problem z głowy. Jeśli chodzi o zamiennik modułu mogę dopasować bez problemu. kontakt http://serwis.sklep-czesci.pl
No to na szczęście masz tylko impulsator uszkodzony. Stator do wymiany, chyba że znajdziesz gdzieś sam impulsator i go wymienisz od reszty statora.
Odłącz radio całkiem i sprawdź co się dzieje. Typowy problem dla takich objawów to uszkodzony impulsator. W astrze F znajduje się on w liczniku za prędkościomierzem. Pisałem o radiu bo czasami przewód z impulsatora biegł także do radia(informacja o prędkości dla funkcji Gala)
Najdziwniejsze jest to że licznik działa a tu nagle przestaje działać. A po jakimś czasie znowu zaczyna. To wcale nie jest dziwne - to normalne objawy przy uszkodzonym impulsatorze/czujniku ale lepiej go sprawdzić przed wymianą.
Brak sygnału z czujnika prędkości na skrzyni przez to szaleje wskaźnik i prędkościomierz. Uszkodzony impulsator w skrzyni lub przerwana wiązka elektryczna. Czasem strzela miedzy korytkiem z którego wychodzi a skrzynią biegów. Sprawdzic ciągłość przewodu z czujnika do licznika, zobaczyć czy czujnik ma zasilanie i wtedy wiadomo czy czujnik do wymiany.
Witam Najlepiej użyć kosci TP-UART i problem rozwiązany ale cena 150zl netto powala!!! Wlasnie jestem na etapie testowania rs485 MultiMaster i tak: Kosc sn75176 docelowo sn75lbc184 obsługa do 128 nadajnikow. Kanal A poprzez rezystor podciągniety do VCC Kanal B poprzez rezystor do GND. Tylko w jednym sterowniku calej sieci i terminatory 120 na koncach,...
Nic tam nie wyczuwam. Dodam iż było tam mnóstwo złotych opiłków.Czy mogło go całkiem przemielić?
150 ohm? 200 ohm? W obiegu jest kilka typów chińskich impulsatorów, dopóki nie podasz jakichkolwiek danych i zdjęcia, to chyba nikt dokładnie nie trafi z odpowiedzią.
Wszystko wskazuje na uszkodzenie układu impulsator-wiązka kitas-tacho. Któryś z tych elementów powoduje usterkę.
To typowe uszkodzenie enkodera (impulsatora) było setki razy na forum opisywane.
więc wyszło na to że zapłon od gpr nie pasuje kupiłem chciałem przypasowaći wszystkie wymiary są ok ale mój wał jest fizycznie grubszy i mimo podobności w kształtach i wymiarach nie pasuje na stożku i teraz pytanie czy ktoś by się podjął przełożenia stożka z oryginalnego magneta do tego co mam
Te wyniki pomiarów nam się nie przydadzą, poza tym są wykonane nieprawidłowo. Zmierz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Miernik ustawiony na 2000 lub 2k gdzie masz zakres "Ω", jedna końcówka miernika do masy silnika, druga do przewodu z cewki lub impulsatora, przy odłączonych przewodach statora od instalacji. Poza tym sprawdź czy stacyjka...
A wszystko reszte dziala poprawnie ? Np. co z predkosciomierzem , przebiegiem tzw. dziennym , temperatura itp. Bo jezeli nie chodzi Ci tylko predkosciomierz i licznik km to moze byc uszkodzony impulsator w skrzyni biegow . A jak masz jeszcze inne dziwne historie przy liczniku to ktos mogl w nim grzebac przestawiajac przebieg i cos tam jest nie tak w...
prawdopodobnie jest uszkodzony układ impulsatora przy silniku napędu talerza , jest tam fototranzystor i dioda świecąca (albo żarówka i fotoopornik -nie pamiętam dokładnie) . Można łatwo go sprawdzić kręcąc powoli talerzykiem z otworami i mierząc napięcie na fototranzystorze -powinno skakać w rytm przesłaniania diody świecącej.Jeśli układ impulsatora...
ze skrzyni wychodzi tylko ślimak napędzający impulsator i tam wygląda wszystko dobrze, czy skrzynia może uszkodzić impulsator?
Moim zdaniem nie warto. Uszkodzony może być impulsator, ale równie dobrze procesor (miałem taki przypadek). Poza tym ten sprzęt to "jednorazówka" - pierwsza usterka i do kosza. Chyba, że cena wyjątkowo niska - wtedy warto wziąść na części.
Kolego Jack, uszkodzony impulsator jest w stanie generować nieprawidłowy sygnał wywołujący np. iskrę w kilku miejscach. Pomiar sondą szczytową wykaże tylko prawidłowe napięcie sygnału. Oscyloskop cyfrowy ew. analogowy "z pamięcią" jest wskazany, mam najprostszy oscyloskop analogowy i na takim ciężko ogląda się przebiegi przy małej podstawie czasu. Można...
Nad czym się głowisz. Masz tam gałkę a ona steruje tzw impulsatorem. Widocznie albo zimny lut na płytce albo sam impulsator się uszkodził i "nie łączy" co powoduje że uC w radiu myśli że to człowiek kręci rozmyślnie volume. Usterka pewnie jest związana z dziurawymi drogami. 2005 to pewnie jeszcze masz rękojmie/gwarancję - użyj jej.
auto nie pokazuje błędów Dla wiedzy innych z tym problemem to prawdopodobnie impulsator jest uszkodzony Nie ma się co złościć akurat Koledzy maja częściowo rację, pytanie czy są kody zapamiętane ??? Dla samej usterki impulsatora pokażą się błędy w TCO oraz BWS.
Możesz śmiało przełożyć , w 99,99% uszkodzony jest procesor a nie impulsator.
Typowe uszkodzenie impulsatora za mocnym neodymowym magnesem !!!!
Po pierwsze zdejmij prowizje. Silnik krokowy w stanie bezprądowym nie będzie trzymał z odpowienią siłą i powinien działać przy zerowych obrotach. Co to jest impulsator?
Uszkodzony przewód impulsatora
Tak na mój rozum, to przy demontażu lub montażu tarczy hamulcowej uszkodziłeś pierścień impulsatora lub go nie wyczyściłeś szczotką drucianą. Jeśli w szczelinę koła impulsatora dostanie się rdza, to czujnik odczyta to jako błąd lub choćby przypadkiem potraktowałeś pierścień młotkiem, to efekt będzie taki sam.
U znajomego w tym samym modelu było to samo. Uszkodzony był jeden z dwóch impulsatorów, po rozgrzaniu dostawał przerwy. Po wymianie na inny iskra wróciła i motocykl jeździł dalej.
W kostce cewki jest to połączone tak: U U jeden zielony do komputera, drugi zielony do modułu (kluczowanie cewki), druga zwarta para to czerwony do zasilania modułu i pomarańczowy, czyli plus po stacyjce, cewka zwiera te dwie pary przewodów, czyli wiarygodny pomiar można robić tylko przy podłączonej wtyczce, ale skoro napięcie nie zanika, to stawiam...
A może zwarłeś bazę do +zasilania? To rzeczywiście musiałoby uszkodzić tranzystor.
Podczas legalizacji jedzie się na tzw ''słupki'' czyli ustala się rzeczywistą ilość impulsów na przejechany km, ta ilość wprowadzana jest do tacho które potem na tej podstawie odczytuje dane i przelicza dane z impulsatora, podczas eksploatacji możliwy jest tylko błąd spowodowany zużywaniem opon ale jest wielkość rzędu około 3-4 km/h maksymalnie pomiędzy...
Nie można tego wykonać z żywicy epoksydowej i formy zrobionej do pokrętła? Co, uszkodzony impulsator?
Uszkodzony impulsator. Raz zastąpiłem takim samem impulsatorem który był w starym module od kuchenki mikrofalowej. W kolejnym piekarniku dałem podobny nowy ( trzeba było zmienić podłączenie bo działał odwrotnie).
Uszkodzony impulsator w skrzyni-zalany olejem. Dojście trudne ale wyjmiesz go od góry.
Bezwzględnie tachograf powinien działać. :!:A uszkodzony impulsator po wymianie i tak musisz zaplombować.
Witam Panowie dzisiaj próbowałem podłączyć impulsator zgodnie z wytycznymi ale dalej licznik nie ruszył. Ustaliłem że 4 kable od impulsatora biegną do żółtego gniazda pod radiem w żółtym gnieździe z 4 kabli wychodzi tylko 3 odrazu na licznik na dużą niebieska kostkę. Kable sprawdzone miernikiem jest przejście. Pytanie czy nie uszkodziłem impulsatora...
Impulsator na najczęściej magnesik na osi wyprowadzenia ze skrzyni biegów ( tam gdzie podłącza się w klasycznym układzie linkę licznika) i układ hallotronowy. Czasem uzupełniony elektroniką dopasowującą ( lub wprost podłączony do elektroniki licznika który mimo klasycznego wyglądu jest.... elektroniczny.) Bardzo proste i przymitywne układy tego typu...
Bardzo częstą usterką, wręcz modelową, były w CDR 2005 pęknięte luty na włączniku radia. Nieraz udawało się włączyć radio z takim uszkodzeniem dość mocno naciskając gałkę tak, by siłę nacisku kierować w stronę górnej krawędzi radia lub górnej krawędzi i prawego czy lewego rogu. Trzeba to jednak robić z wyczuciem bo można uszkodzić impulsator czy połamać...
Najprawdopodobniej pomyliłeś przewody przy podłączaniu iskrownika :P . Porównaj czy przewody od cewek idą w te same miejsca w kostce (bo potrafią pozamieniać w chińczykach). Nie sugeruj się kolorami! Jest też taka opcja, że po prostu kupiłeś inny iskrownik. Względnie źle przykręciłeś impulsator lub wręcz uszkodziłeś koło magnesowe które teraz nie wyzwala...
Jeśli cewki są sprawne, to skupiłbym się na impulsatorze. Sprawny zwykle ma ok.140 omów. Musisz zamontować go tak, aby odległość od koła magnesowego wynosiła ok. 0,3 mm (nie może ocierać). Zwróć uwagę na "występ, garbik" na kole magnesowym, bo odległość ta liczy się właśnie od tych "elementów" i ma wpływ na jakość iskry. Przed uruchomieniem silnika...
Wcale to nie wskazuje na impulsator a na przewody które idą do niego. Raz łączą a raz nie, w zależności od przechylenia silnika. Masz uszkodzone przewody idące ze skrzyni biegów na podłożnicę. One powinny być na skrzyni w korytku i zazwyczaj łamią się na wejściu do korytka. Zobacz jaki masz kolor przewodów we wtyczce impulsatora i takich szukaj na wejściu...
Na 99% "mechanik" założył odwrotnie łożysko :) Trzeba kupić nowe i wymienić bo przy demontażu piasty uszkodzi się.
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Czy impulsator jest w całości? Jeśli nie to jest uszkodzony.
Tam będzie zapłon DC-CDI, więc trzy możliwości: 1. Brak zasilania po stacyjce 2. Uszkodzenie impulsatora 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego (z tym będzie większy kłopot z dostępnością).
Wygląda na to że masz impulsator, pytanie tylko czy działa, chociaż przy uszkodzonym impulsatorze powinno ci szarpać autem przy zwalniania.
Cześć, udało się może ustalić przyczynę? Uszkodzony impulsator być może? Ja szukam powodu - licznik przestał wskazywać przebieg ODO. Jeśli nawet przejedzie się kawałek to po ponownym odpaleniu kasuje się przebieg ponownie.
Witam , rzuć okiem na wtyczkę impulsatora na skrzyni biegów albo masz tam luz albo musisz wyciągnąć impulsator i sprawdzić czy nie jest uszkodzony . http://obrazki.elektroda.pl/8691169100_1...
Uszkodzenie impulsatora. Podstawa statora do wymiany. Koszt ok. 100 zł, ale trzeba zwrócić uwagę na prawidłowe wykonanie części, zwłaszcza średnicy 110 mm która w podróbkach jest dużo mniejsza i nie pozwala wycentrować statora w karterach (o ile gniazdo zapłonu w karterach nie jest wybite). Wymiana jeszcze ma sens jeżeli masz zapłon oryginał DDR, ale...
Może w nowszych jest hallotron - musi mieć dodatkowy wzmacniacz. U mnie w nieco starszym takim siłowniku jest zwykły kontaktron - sprawdź - może ( jak takowy jest) jest uszkodzony/ sklejony
Przejrzyj instalacje od impulsatora do grodzi czy podczas wymiany nie został uszkodzony.
Mi wygląda to na uszkodzony impulsator.
Mam takowy odtwarzacz/nagrywacz z uszkodzonym impulsatorem. Widziałem na forum kilka tematów ( w tym jeden nawet z obrazkami) jak zregenerować te encodery. Poszukaj.
Czyli niestety, prawdopodobnie impulsator uszkodzony. Bo moduły działały przy poprzednim zapłonie?
Koło magnesowe nie może mieć uszkodzonych nabiegunników (blach stalowych). Objawy wskazują na uszkodzenie impulsatora. Poza tym, w S51 i pierwszych S53 należy dorobić dodatkowy przewód masy silnika.
Sprawdź styki podłączone do zegara,wg mnie to chyba uszkodzony jest impulsator lub czujnik temperatury
Według mnie uszkodzony impulsator na panelu grupy wspólnej, lub przerwa na okablowaniu. Zdarzyło się ze musiałem odkręcac centrale od podłogi i przelutowywac piorka z tyłu centrali.
Witam, ostatnio wymieniałem poduszke pod skrzynia biegów (Golf III 1,6 101 KM) i od tego czasu nie działa mi predkościomierz, odpiąłem co prawda czujke zeby włożyc klucz ale raczej jej nie uszkodziłem. Czy podnoszac skrzynie od dołu mogłem uszkodzic impulsator ?? z góry dzieki za pomoc
witam to znaczy że były uszkodzone przewody z impulsatora do tachografu? bo mam identyczny problem
Pierw miernik do ręki i sprawdź czy faktycznie oryginalny jest uszkodzony, jeśli tak to szukaj na oryginale oznaczeń. Ważna jest rozdzielczość impulsatora jak i kierunek działania.
Napisałem wcześniej że wystarczy odłączyć kostkę od przewodów statora, gaszenie od stacyjki będzie odłączone i iskra powinna pojawić się przy kopnięciu na kopstarter. Zostaw na razie tą stacyjkę. Jeśli te 115V na przewodzie zielonym było przy podłączonym module zapłonowym, to masz dwie możliwości: uszkodzony moduł zapłonowy lub uszkodzony impulsator.
Przyczyną jest uszkodzony impulsator elektroniczny prędkościomierza. Czasami pomaga wyjęcie i przelutowanie płytki ( zimny lut ).
Masz uszkodzony impulsator- trzeba wymienić lub naprawić, a zmieniarka CD jest zablokowana. Obie usterki wymagają dobrej znajomości tematu- oddać do serwisu. Pozdrawiam.
uszkodzony impulsator Weź go wylutuj rozbierz, nasmaruj i powinno być dobrze.
Witam . Przyczyna tego że nie odpalał był uszkodzony impulsator zakupiłem nowe cewki magneta bo samego impulsatora sie nie dało i wszystko śmiga :D
Znam ten skrót. :D Dobrze to było poruszyć i wyjaśnić do końca, bo to może kogoś wyratować z opresji i pozwoli awaryjnie gdzieś odjechać z uszkodzonym impulsatorem, czy modułem gearbox. pozdrawiam.
Stawiam na uszkodzony moduł zapłonowy lub brak masy na nim. Wg mnie impulsator jest dobry. Można go jeszcze sprawdzić diodą led.
No to skoro na serwisówce masz mieć opór 460-560 Ohm a na nowym masz 260Ohm to już masz rozjazd na dzień dobry. Nowy stator nie trzyma parametrów. Często impulsator można kupić odrębnie i nie trzeba wymieniać całego statora. Dlatego fajnie jakbyś po prostu ściągnął do jakiejś lokalnej hurtowni/sklepu sam impulsator i przed zakupem dokonał pomiaru. A...
A rozrząd nie był zmieniany nie dawno? Ewentualnie pasek pk nie zniknął, lub nie było jakiś przygód w okolicach koła pasowego? (sugeruje uszkodzenie impulsatora).
Piekarnik uruchomiony. Po wymianie potencjometru-impulsatora wszystko działa prawidłowo. Temat uważam za zamknięty. Dodano po 12 Wymieniono uszkodzony potencjometr-impulsator. W miejsce uszkodzonego został wlutowany nowy, pasował idealnie. Jedyna różnica to mniej wyczuwalny skok przy kręceniu potencjometrem w porównaniu do oryginalnego potencjometru....
Witam Doszedłem do tego że w mojej Megi mam uszkodzony impulsator w skrzyni biegów (pin z impulsatora skorodował i został we wtyczce) Moje pytanie brzmi jak jest mocowany impulsator w skrzyni biegów, jak go wyciągnąć ???
Przebadaj całą linie od punktu dołączenia impulsatora do syntezera czy nie ma tam czegoś uszkodzonego. Swoją drogą jaka tam jest synteza?
Nie odpowiem na to pytanie o te 10V ,bo nie miałem okazji to sprawdzać. Lecz takie napięcie może wychodzić z licznika.Ogólnie jak sprawdzałem w innych autach to impulsator masował sygnał i to by się zgadzało.Może być że uszkodzony impulsator.Lecz łatwo to sprawdzić ; podłącz wyjęty impulsator w miejsce przewodu sygnałowego podłącz diodę led jeden koniec...
To raczej wskazuje na uszkodzenie impulsatora. Znajduje się on przy skrzyni biegów (czasem wtyczka zaśniedzieje lub kabelek przegnije) EDIT: nie doczytałem skoro prędkościomierz idzie to nie będzie ten problem
Podaj model miernika żeby lepiej się porozumieć jednak jeśli nie było żadnej wartości w tym wypadku mierzyliśmy rezystancje (Ω) nie napięcie (V) to prawdopodobnie uszkodzony impulsator lub jego przewody. ;)
Nie nabijam postów, miałem identyczny przypadek i był uszkodzony przewód impulsatora.
Witam Mam radyjko jak w temacie w którym był uszkodzony impulsator (mechaniczne uszkodzenie - duże luzy). Zakupiłem na allegro bardzo podobny zamiennik i go wymieniłem. Problem polega na tym że regulacja siły głosu jest ale jak sie przestanie kręcić to siła glosu wzrasta na max. Nie wiem czy to jest problem wymienionego elementu czy może jakaś usterka...
No Damian masz predyspozycje na forumową wróżkę, gratuluje ;) :lol: Co do gałki głośności to masz uszkodzony impulsator/enkoder nie zwróciłem uwagi co tam siedzi.
Er 2 to brak impulsów z impulsatora silnika /ustawienie anteny na krańcówkach mechanicznych, przerwa w obwodzie zasilania silnika lub uszkodzony impulsator.Ale kolego najpierw musisz się zdecydować czy programowany tuner sat jest z transmisja czy tez bez.
Najprawdopodobnie mozesz miec uszkodzony impulsator, urzadzenie ktore poprzez obroty linki licznika przeksztalca je w impulsy a te z kolei leca do kompa pokladowego :) Pozdrawiam
161 - Błąd ten dotyczy ABS/ASR- sygnał poza gama czyli coś jest nie tak z układem ABS-u( czujniki,za duża przerwa,luzy na łożyskach ,uszkodzone impulsatory na tarczach hamulcowych lub jeszcze coś innego)
Witam bardziej wyglądało by mi to na uszkodzenie impulsatora. próbowałeś odłączyć zasilanie na duszą chwilę. jeśli odczytywałeś kod to możliwe ze podczas zapisu coś źle się zapisało i stąd problem napisz coś więcej. pozdrawiam srs
Witam.Wiem że nie mnie spodziewałeś się ale może coś podpowiem.Impulsator jego uszkodzenie mechaniczne spowodowało by stały objaw w tym przypadku brak działania prędkościomierza na stałe.Według mnie przyczyna leży w samym liczniku a dokładniej problem z lutami. Dodano po 11 Zasilanie impulsatora to 12V z bezpiecznika oraz masa w przypadku prawidłowego...
Witam, Padł mi prędkościomierz jazdy. Pierwsza rzeczą było sprawdzenie impulsatora w skrzyni biegów. Napięcie na kostce( 3 piny) do impulsatora było następujące: "+" - 12V, 6V środkowy przewód. Czy te napięcia są prawidłowe?.Wyjąłem impulsator i podłączyłem go do wiertarki, kręciłem w jedną i w drugą stronę. Licznik ani drgnął. Czy to znaczy że impulsator...
Przyjzalem sie wiezy od srodka. Prcesor to 87CS71. NIestety na plytce drukowanej brak jest oznaczen jakichkolwiek. Do tego nie moglem zdemontowac plytki z przedniego panelu, poniewaz przeszkadzala galka od impulsatora od zglaszania. W jaki sposob to cos zdjac? BO na sile raczej niechce isc, a nie chcialbym uszkodzic impulsatora. W jaki sposob wy sobie...
Hejka, uszkodzony jest impulsator na plytce mozliwa jest jego wymiana ale trudno go dostać albo wymiana panelu sterowania
temat zamknięty okazało się że jest uszkodzony impulsator (czujnik przykręcony między silnikiem a skrzynia od strony chłodnicy) czujnik nie dawał impulsu w którym momencie ma być iskra pozdrawiam i dziękuje za pomoc
nie działa predkosciomierz uszkodzony impulsator nie dziala spryskiwacz tylnej i przedniej szyby spuchnięte gumki nie dziala wycieraczka tylniej szyby. brak masy
Christophorus - widać tu lutowanie bezołowiowe. Tragiczna technologia. Nie tylko lutowanie jest tragiczne. Jeśli się przyjrzeć pionom tego układu w miejscach gdzie złoty drucik łączy strukturę układu z jego pinami widać zielonkawy nalot jakby coś w rodzaju siarczków. Mimo to myszka działała do końca, a powodem jej demontażu był uszkodzony impulsator...
Sprawdż wszystkie przewody od obrotomierza na całej długości masowy też,może być uszkodzony
To pokrętło to zapewne impulsator, możliwe uszkodzenie.
Zawsze istnieje możliwość uszkodzenia mechanicznego, np. przewodów czy też statora i impulsatora przy demontażu i montażu. Jeśli silnik był wcześniej katowany i został przegrzany, to stator i impulsator mogły też dostać po dupie, a dopiero teraz objawiły swoje uszkodzenie. Sprawdzałeś rezystancję impulsatora? Rozrusznik dobrze kręci? Jakie jest napięcie...
Mogę przypuścić uszkodzenie impulsatora, to częsty problem. Objawia się to tym, że iskra powyżej pewnych obrotów ginie. Możesz to sprawdzić używając wiertarki do napędu wału korbowego przez nakrętkę koła magnesowego, obserwując czy iskra nie ginie. Do bardziej zaawansowanych testów przydałaby się lampa stroboskopowa aby sprawdzić czy nie wariuje kąt...
Witam, Jest problem jak w temacie. Radio miało uszkodzony impulsator; przed wymianą dało się ściszyć, ale zrobić głośniej już nie; po włączeniu radia poziom dżwięku ustawiał się gdzieś na 30-40 i straszył pasażerów samochodu; impulsator wymieniłem. Owszem teraz się reguluje w górę i w dół, ale poziom dźwięku po włączeniu radia pozostaje dalej wysoki....
tachograf impulsator impulsator motocykl impulsator zapłon
wyświetlacz miele zmiana czasu letni zimowy mastercook czujnik bębna
kontrolka renault adblue kontrolka renault adblue
Samsung LTN156AT01 – matryca CCFL, nie LED. Kompatybilność, zamienniki, konwersja USB Selective Suspend wyłączone – bezpieczeństwo dla modemów LTE, portów USB, Windows 11, ASUS, MSI