Możliwe uszkodzenie membrany w parowniku.
Czy na benzynie też??? Jeśli nie to uszkodzona membrana parownika gazu. Typowy objaw. Czy było przełączane na gaz na zimnym silniku?
Witam. Szukaj nawet moich odpowiedzi na forum albo innych pod tytułem: uszkodzony parownik lub membrana parownika. Wszystko w temacie. Pozdrawiam.
trzy możliwości 1-zapowietrzony przez: a-uszkodzoną uszczelke pod głowicą-ciśnienie dostaje sie do układu chłodzenia -uszkodzony parownik-pęknięcie lub membrana , gaz dostaje się do układu chłodzenia 2 zanieczyszczony dolot lub zatkane zwężenie przy wlocie do obudowy termostatu,przewiercić wiertłem fi 6mm 3 mało płynu
Odpalając tak motor w końcu uszkodzisz membranę w parowniku, za zimno.
Membrana nie musi wyglądać na uszkodzoną wystarczy że już nie ma swojej elastyczności niedawno miałem taki problem w tipo 1,4 parownik brc tecno membrana stwardniała tylko w okolicy wylotu gazu do silnika założyłem z innego parownika membranke i jak ręką odjoł.
Najpierw to odpowietrz cały układ. Jeśli masz LPG to może być uszkodzona membrana w parowniku.
Witam. Na 99% to wina uszkodzonej membrany w parowniku.
a mi sie wydaje na 90%ze jest to wina uszkodzonej membrany w parowniku.
Jak Ci zamazł parownik to mogła się uszkodzić membrana w nim a to jest miejsce kontaktu płynu z ... gazem!!! Po za tym w układ z LPG wchodzi więcej płynu.. Poszukaj czy nie ma miejsc porytych białym nalotem i w pobliżu nich ( nad nimi) szukaj ubytków ale zaraz po jeździe-leci jak jest ciepły i pod cisnieniem. U mnie w passacie w 9 letniej instalacji...
a jaka masz instalację LPG, sekwencja? czy zwykła na mikserze i z jakims emulatorem coby silnik oszukać? z reguły zalewanie gazem to uszkodzona membrana parownika - zbyt sztywna i sie zacina, dajac max przepływ gazu... no chyba, że nie wyregulowana instalacja, pootwierana na maxa... jeśli sekwencja to zła regulacja kompa jeszcze wchodzi w rachube jeszcze...
Witam! mam maly problem, a mianowicie, nie mam widocznego wycieku, a mimo to, w ciagu jednego dnia, z pelnej chlodnicy zniklo sporo wody. Uszczelke pod glowica bym wykluczyl gdyz wlasnie byla robiona (chyba ze zle, ale nie podejrzewam), a na ziemie nic nie wycieka. Czy mozliwe jest zeby woda z ukladu chlodzenia przedostawala sie przez uszkodzone membrany...
Zanim oddasz samochód na wymianę pompy zrób to,co radzi kkknc- bo może to być uszkodzona membrana w parowniku. Mechanik wymieni pompę, a usterka pozostanie.
Zamień na próbę parownik , raczej po regeneracji parownika ( jeśli poważna firma ) nic się nie dzieje , ale opis pasuje do uszkodzonej membrany w parowniku.
Uszkodzone membrany w parowniku i wbija gaz LPG bezpośerdnio do układu chłodzenia pięknie go zapowietrzając. Miejsce zamontowania parownika niby dobre,skoro 4 lata było OK. to nie widze potrzeby montowania go w innym miejscu. Zamarzanie parownika(którego niby wcześniej nie było)też świadczy o nieszczelności membran.
Z mojego doświadczenia stawiam na uszczelkę pod głowicą. Jeżeli auto jest zasilane LPG to może by uszkodzona membrana w parowniku, niewielki ilości gazu przedostają się do układu chłodzenia i go zapowietrzają.
Mój "koleś" miał podobne objawy n a LPG ( co prawda w Hondzie ;) ) i okazało się, że winna była uszkodzona membrana w parowniku...
Uszkodzona membrana w parowniku, uszkodzony lub zabrudzony zawór regulacji gazu na wężu do miksera, pęknięty wąż miedzy mikserem a kolektorem ssącym. Pamieć przynosi mi na myśl, szczególnie w zimowych czasach, kiedy to w butlach, poza gazem nie rzadko znajduje do 2 litrów wody, trzeba by to sprawdzić.
Kolego w filtrze gazu nie ma żadnej sprężynki w pewnych filtrach występuje mały wałek który jest magnesem ściągajacym opiłki a gaśnięcie na wolnych obrotach mogą być od silnika krokowego jeżeli jest i od parownika, może trzeba go podregulować lub sama membrana się uszkodziła jedź do zakładu z gazem sam się nie dotykaj jeżeli nie masz pojęcia o regulacji...
Witam. Odnośnie wypowiedzi vvaldka to się w pełni z nim zgadzam że może nastąpić taka sytuacja ale żeby ją wyeliminować ściągnij przewód podciśnieniowy z reduktora przerzuć na gaz wylącz auto i zaraz ponownie go uruchom jeśli odpali bez problemów to faktycznie uszkodzona membrana w parowniku ale jeśli problem nie zniknie to daj znać. Przewód +12V po...
Cześć. Pytanie jaki przewód podciśnieniowy odłanczaleś? Jeżeli przewód od parownika do kolektora ,to masz instalację podciśnieniową i nie powinno się jej montować do twojego samochodu. Jeżeli masz jednak zamontowany taki parownik tzn. podcisnieniowy to na 99% masz uszkodzoną membranę czujnika w parowniku. Antek
Napisz jaki posiadasz parownik w instalacji.Niekiedy w parowniku potrafi się uszkodzić zawór nadmiernego wzrostu ciśnienia (oring),wtedy po zgaszeniu silnika, gaz który pozostał w parowniku ,uchodzi do kolektora ssacego przez wężyk podciśnieniowy podłączony do parownika można to sprawdzić zdejmując ten wężyk z kolektora ssącego. warto wtedy przeczyścić...
Problem z obrotami podczas jazdy rozwikłany. TZN: rozkręciłem cały wtrysk przeczyściłem benzyną ekstrakcyjną wymieniłem wszystkie uszczelki zaczynając od tej gumowo metalowej od kolektora ssącego i wszystko jest jak należy(krokowiec też wymieniony tyle że dużo wcześniej)obroty spadają normalnie.pompę hamulcową zamierzam wymienić w przyszłym tygodniu...
Witam. w pierwszej generacji zasada sterowania jest następująca. Podciśnienie silnika ustala naciąg membrany gazowej, która wywiera wpływ na membranę wodną otwierającą wlot gazu płynnego do parownika. Istnieje również tak zwany bypas na parowniku który omija te membrany i na wolnych obrotach podaje przez cały czas gaz do parownika bez wpływu na podciśnienie....
Zła praca na benzynie to już jest problem. Musisz sprawdzić czy w momencie gdy silnik pracuje na benzynie nie leci dodatkowo do niego gaz. Może wogóle nie odcina gazu. Najlepiej zakręcić go przy butli. Co do samego spalania gazu to prawie niemożliwe ze tyle gazu jest w stanie przelecieć przez silnik. Podjedź na stacje diagnostyczną gdzie mają czujnik...
to może być wysłużona membrana a powód jest jeden jak tu wszyscy mówią za niska temperatura na parowniku . w moim samochodzie było to samo i jest coraz gorzej teraz ale sie jeszcze meczę i myślę jak uzdrowić membrame bo pewnie jest sztywna jak blacha . raz namoczyłem w ropie z olejem delikatnie bo sie bałem by nie uszkodzić i naprawiłem ale na okres...
to żę dużo pali może być spowodowane uszkodzeniem lub zbytnim wyrobieniem się membran parownika ,co do obrotów to może być uszkodzone serwo lub zawór w nim.Z czymś takim spotkałem się u siebie w dużym fiacie i u kolegi w polonezie 1,6GLI
zastanawiam sie czy zestaw naprawczy wystarczy, 90zł, czy kupic cały nowy BRC ale 140KW???? Czy cos jescze w parowniku mogło sie uszkodzic? Acha i słyszałem ze wymiana membran wymaga namaczania ich wczesniej w ropie przez jakis czas, czy to prawda?
Cześć. W korku od chłodnicy tym dużym do nalewania wywierciłem kiedyś dziurkę która przeszła na wylot przez cały korek, uszkodziłem plastik od góry a od dołu taką szczelinę z gumową membranę. Odpowietrzało się automatycznie ale nie było nadciśnienia w układzie wody dlatego parownik od LPG nie był podgrzewany właściwie przez węże wodne. http://obrazki.elektroda.pl/9451698700_1...
może masz sztywną membranę w parowniku lub uszkodzona śrubę od regulacji w parowniku (ukręcona mosiężna śruba zakończona szpicem)
Czytałem już wcześniej o zwróceniu uwagi na porównanie czasu wtrysków i wczoraj na to też spojrzałem :) Mapa - czasy wtrysków się nie zmieniają. Szukałem Twojego hasła w allegro i kalibracji w mojej okolicy nie widzę. Zastanawiam się czy nie prędzej i lepiej było by wymienić moje wtryskiwacze? Czy po kupnie nowych sam dobiore dysze? Co kupić do tego...
Zapewne masz problem z parownikiem :) Takie są objawy jak membrana jest brudna albo cały parownik jest w ogóle uszkodzony. Niech zajrzy też w mixer.
Taka Astra powinna spalać około 11/100 gazu, jeśli tak nie jest świadczy to o tym że spalanie nie jest stechiometryczne a dawka gazu jest bardzo uboga. Takie auto będzie jeździło ale spalanie ubogiej mieszanki skutkuje wydłużonym czasem spalania mieszanki paliwowo powietrznej tj dłuższym przebywaniem płomienia w komorze spalania, a co za tym idzie silniejszym...
Elektrozawór w butli wymaga podłączenia zasilania 12V po przełączeniu auta na gaz. Powinieneś wtedy usłyszeć puknięcie zaworu. Jeśli nie wiesz jak podłączyć przewody i nie jesteś pewien czy instalacja działa podłącz tymczasowe zasilanie do elektrozaworu w butli i spróbuj odpalić auto. Sprawdzisz w ten sposób czy elektrozawór jest sprawny. Spróbuj także...
Bardziej ma to sprawdzić czy membrana w parowniku nie jest uszkodzona przez co po zgaszeniu gaz dostaje się poprzez wężyk podciśnienia do kolektora ssącego i go zalewa, można też to sprawdzić po prostu odpinając wężyk od kolektora i wkładając jego koniec w wodę. Albo instalacje jest źle wyregulowana i rozjeżdża mapy w sterowniku silnika.
Jeżeli szarpie na benzynie to prawdopodobnie problem tkwi we wtrysku a jeśli na gazie to w zależności od instalacji parownik (sztywne lub uszkodzona membrana, niedrożne dysze, zanieczyszczony kondensatem z gazu), filtr gazu, nieodkręcony (100% otwarcia)zawór gazu na butli lub sterownik (ustawienie).
A czy sprawdziles pompe plynu?Mialem kiedys przypadek uszkodzenia wirnika,tez byl podobny objaw,zdejm jeden waz z doplywu do parownika i odpal silnik,powinno niezle sikac,jesli nie,ta uszkodzona pompa albo niedrozny przewod.
Ech -jak mus to mus.Kiedyś wróciłem na kawałku dętki(wożę skrzyneczkę z pierdołkami -od tamtego czasu jeszcze gorliwiej) zamiast membrany.Zaklepywanie nita i wycinanie przy świetle postojówek -bezcenne.Miałem resztkę paliwa więc musiałem mieć gaz.Wszystko jak w horrorze -ciemno ,daleko ,samotnie i nawet brak zasięgu komórki wystąpił hehe.Jechać się...
Sprawdź jeszcze parownik, czy nie ma uszkodzonej membrany. Przez nią możesz mieć wodę w spalinach no i skoki ciśnienia w układzie chłodzenia. Dajcie już spokój z tym kombinowaniem i domyślaniem się. Na początek kontrola układu chłodzenia pod kątem obecności CO2. Ile znasz warsztatów i gdzie które to robią ? I za ile ?
aha i kolega r biesiada niestey niedokladnie czyta albo czytac nie umie, bo jak napisalem ze wyciagnalem plyn do minimum to po odpaleniu auta gdy temp wzrosla do 3 kreski zbiornik sie napelnil i wtedy bylo widac peczherze (pisalem o tym wczesniej. Dodano po 5 kolega rbiesiada to poprostu zwykly internetowy madrala Nie mam zamiaru się z tobą kłucić...
Nasuwa mi się jeszcze jedno brak przepływu gazu przez okład wolnych obrotów ale jeśli jest przepływ to jest czymś spowodowana spóźniona reakcja membrany . Spowodowane może być lewym powietrzem układu dolotowego, ograniczonym przepływem mikser- parownik ( zabrudzony mikser ) błąd montażu membrany (uszkodzona), uszkodzony zabrudzony pogięty mechanizm...
Jezeli masz instalacje gazowa, to moze np. membrana w reduktorze jest uszkodzona... Odlacz podgrzewanie od parownika i zobacz co sie bedzie dzialo. Wina moze tez byc po stronie pompy wodnej (brak obiegu) lub np. termostat moze byc uszkodzony. Pozdr.
W jakiej odległości jest elektrozawór od parownika ? Parownik puszcza gaz do kolektora. Jak silnik jest zimny to mu łatwiej zapalić, ale jak jest gorący to mieszanka jest za bogata i jest problem. Albo jest parownik lekko uszkodzony tzn puszcza uszczelka na dźwigni od dawki, albo gazownik Ci rozregulował wstępne napięcie membrany. Jeśli Cię to interesuje...
Witaj, Czy reduktor był już robiony (regenerowany)? U mnie przełączanie na benzynę następowało zawsze po spadku ciśnienia, a przyczyną był stan parownika. Po pierwsze, uszkodzona membrana, przepuszczała gaz wężykiem od podciśnienia, a po drugie radiator gazu był tak zapchany, że gaz w fazie ciekłej miał duże problemy, żeby się przedostać przez zaklejone...
(at)Ricoh_220 Nie wiem jakiego masz BRC-ka ale właśnie dlatego napisałem że "większość" a nie "wszystkie" instalacji idzie odpalić awaryjnie na samym gazie, sam raz miałem przypadek że sekwencja AKME nie miała takiej możliwości. Co do tematu, objawy wyglądają na zalewanie się silnika, nie wiem czy EGR by miał coś z tym wspólnego, warto by zobaczyć...
kurde jeszcze wam powiem ze tak sie dzieje podczas jazdy i to nie ma nic wspolnego z tym czy silnik jest zimny czy cieply ;/ Dodano po 3 wyczytałem też że to może być uszkodzona membrana wymiennika ciepła tylko gdzie to jest ? czy to chodzi o parownik ?
Witajcie. Może ktoś mi pomoże? Od dwoch miesięcy walczę z niesprawnością mojej instalacji Tartarini sekwencja. Problem jest taki że po przełączeniu na gaz następuje mocne szarpnięcie i powrót na benzynę. Program od gazu pokazał uszkodzenie czujnika gazu, wymieniłem obywda i na listwie wtrysków i w parowniku. Nie pomogło. Następnie czszczony był elektrozawór...
Golf VI 1.4-16V AHW sekwencja, sterownik Sirocco ZJ-200, parownik KME silver, listwa Valtek czerwona. Po zapaleniu, po nocy na benzynie auto pracuje dobrze po włączeniu się instalacji gazowej (elektrozawory na butli i parowniku) gaśnie i trudno się uruchamiania (jak by zalany), rura gazu fazy lotnej miedzy parownikiem a listwą bardzo twarda (duże ciśnienie)....
Ja na tej membranie zrobilem jakies 15kkm, a ile wczesniej bylo zrobione to juz tylko mozna sobie gdybac. Samochod ma przejehane 225kkm. Jest mozliwe ze gaz zostal zainstalowany jak auto bylo nowe - wiec membrany sa tam bardzo dlugo... Przy rozbieraniu parownika trzeba sie czyms specjalnie kierowac, jak rozbiore parownik to co trzeba wymienic (uszczelki...
Zapewne masz uszkodzony zawór w parowniku (na postoju gromadzi Ci się gaz w kolektorze) jak i sam parownik (membrany - nie trzyma ciśnienia). Do tego pewnie zapowietrzony układ chłodzenia lub nieprawidłowo włączony parownik w obwód chłodzenia. ...abstrahuję już od sensowności zakładania LPG do Matiza.
a to znaczy,ze masz uszkodzona membrane,grzebie w gazie juz ponad dwadziescia lat i w omwilach tak sie to objawia,pod plastikowa podkladka jest membrana,brak reakcji - parownik do rozbiorki,ewentualnie blad skladania przy regeneracji
Jeśli posiadasz instalację gazową miałem taki problem z Vectrą 1.6 l 16V(Ecotec) instalacja gazowa tradycyjna (nie na wtrysku) powodem takiego stanu był uszkodzony parownik, w momencie odpalania samochodu dostawało się paliwo (tj benzyna) i gaz . Silnik był "zalany" za bogata mieszanka paliwowa, pomogła wymiana membrany w parowniku męczyłem się z autem...
Nie kolego ! Nie jest możliwe aby gaz z LPG przedostawał się do płynu chłodzącego i powodował powstawanie poduszki gazowej w układzie chłodzenia . Podgrzewanie parownika jest oddzielone metalowa scianką od komory gazowej z membraną i nawet gdy membrana czyli przepona jest uszkodzona to nie ma możliwości przenikania gazu do płynu chłodniczego . Stary...
Coś jest pod spodem, a pytanie jest takie, czy są dokręcone, czy się ruszają, bo/ale poluzowanie to ewentualna nieszczelności na tym oringu. Ja nie mam, i do środka nie zajrzę, ale do regulacji może być tylko ta centralna śruba. Może jest gdzieś przekrój parownika, zresztą rozbierałeś, trzeba było się przyjrzeć :| Tak w ogóle, w temacie jest 2017 rok...
Przyczyn może byc kilka 1.Błędy w jednostce sterurącej silnika 2.Zuzyty element instalcji - parownik, po kilku latach jego membrany sztywnieją i tak się to objawia 3. Moze tez być uszkodzony element informujący jednostkę sterującą o położeniu przepustnicy 4. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej 5. Nawet sonda lambda Więc przyczyn sporo - raczej bez...
Faktycznie,uszkodzona była uszczelka pod głowicą. Uszkodzony kanał wodny i płyn dostawał się do komory spalania. Po złożeniu auto odpala super.Nawet na LPG po dłuższym postoju. Wymieniłem też membrany w parowniku. Spala mniej gazu i po uruchomieniu pracuje bez ssania na wolnych obrotach
Zamieniałem już krokowca z przepustnicy. Bez zmian. Jest tak samo "tępy" na ręczne wysuwanie co ten z rozdzielacza. Z nowego zaś ulatnia się gaz z tego miejsca co opisywałeś. Nie wiedziałem że można go w tym miejscu rozebrać i że jest tam oring. jutro spróbuję go uszczelnić. Czy na krokowcu musowy jest ten drucik co jest zaczepiony o tłoczek? Gaz zazwyczaj...
auto ford 3.0 v6 90r wielopunkt ,instalacja stara 1 generacji brc membrany wymieniane ok.2mies.temu brak jest zwiekszenia obrotów wzgledem benzyny wczesniej róznica była niezauwazalna na starych membranach teraz srubka jest wkrecona do konca a ta na imbus to chyba woóle niereaguje jak ten parownik wyregulować i jeszcze jedno auta nieoddawałem do gazownika...
Najpierw piszesz tak "Dzieje sie tak na benzyna i na gazie" potem " na benzyna jest wszystko ok obroty sie trzymają równo" to w końcu jak jest? Jeśli masz parownik ok. 3 lat a nie spuszczałeś z niego szlamu śrubką na dole przy rozgrzanym parowniku to raczej na pewno szlak go trafił.Ten szlam po zastygnięciu robi się jak margaryna i zlepia membranę z...
Sprawa wydaje się dość oczywista. Prawdopodobnie uszkodzony jest reduktor (parownik) i wycieki gazu do podciśnienia powodują zwiększone zużycie gazu, a zbyt bogata mieszanka wpływają na niższe obroty biegu jałowego i gaśnięcie silnika przy wysprzęglaniu. Prawdopodonie wystarczy wymienić membranę w reduktorze i wszystko wróci do normy. Koszt membrany...
Witam Z tego co napisałeś to jedno z drugim ma duży związek tzn zbyt duże spalanie gazu z tym, że jak zgaśnie to nie możesz go zapalić. Zacznijmy od dużego spalania, powodów może być parę: 1. nie napisałeś ile parownik ma przejechane, jak dużo to membrany mogą być już twarde i podają za dużo gazu, 2. możliwe, że parownik jest od nowości uszkodzony i...
WItam Wszystkich Moje auto to Cygaro Audi 100 poj. 2,2l Już od jakiegoś czasu ciagle falują mi wolne obroty, a szczególnie gdy puszczam pedał gazu (np przy dojeżdżaniu do skrzyżowania). Instalacja gazowa jest na sterowniku STAG 50, parownik Lovato zwykły. Byłem już u kilku gazownków i jakoś nic nie pomogli, ostatni powiedział że przyczyną może być jakieś...
no wiec w czwartek odstawiłem samochód na czyszczenie reduktora tym razem tylko stówka (membrany w dobrym stanie). Dzisiaj wieczorem zaczęło strasznie śmierdzieć gazem w kabinie. Obejrzałem wszystkie złączki (opaski) na przewodach gazowych i nie stwierdziłem luzów, okazało się natomiast że moduł z filtrem fazy ciekłej i z elektrozaworem był bardzo słabo...
po odpowietrzeniu sprawdzałem ruru rozprowadzające i mieszalnik byl bardzo zimny co powodowało przerywanie silnika na gazie(tak sadze) przewody w całym układzie są gorące.. Uszkodzona membrana w parowniku.Tłoczy LPG do układu chłodzenia i go zapowietrza. Pozatym ciągle zapowietrzony układ-nieszczelności/przecieki,początki uszkodzenia uszczelki pod...
Dzięki za zainteresowanie. Udało się zakręcić zawór, rozebrałem parownik, elektrozawór z filtrem, ale oprócz syfu nie widzę tam uszkodzeń. Membrany ok. Spróbuję złożyć i zobaczę. Podejrzewam, że było wszystko ok z gazem, bo znalazłem uszkodzony elektrozawór benzynowy, nie zamykał. Pracując na gazie brał też benzynę, stąd może dławienie się przy próbie...
Witam, Mondeo mk3 2.0 - gaz od 150kkm. W miedzyczasie dwie regulacje zaworów oraz jeden raz (około 15kkm temu) zdjęta głowica i regulacja/renowacja gniazd zaworów w profesjonalnym zakładzie. Od powiedzmy 3-4 tyg. pojawił się problem z gazem. Silnik zaczął nierówno pracować na LPG, tak jakby to była sprawka zaworów. Jednak na benzynie pracuje idealnie...
Załóz jeśli nie ma emulator sondy na lpg ( nie zwalnia to od wymiany sondy jeśli jest uszkodzona bo na pb nie pojedziesz poprawnie), i jak nie masz załóż śrubę na wężu lpg i jedz do gazownika niech ci ustawi dawkę i wolne na parowniku. Parownik jeśli umarł (membrana sztywna i syf w środku)to trzeba te 150zł wydać na nowy (żadnej regeneracji) i sie cieszyć...
Nie znam się wogóle na instalacji II generacji stąd moje pytania, sam użytkuję I generację którą sobie sam ustawiam jak chcę śrubami. Robocop: w instalacji I generacji mam ustawione obroty jałowe na 700 obr/min na zimnym silniku - mam wyregulowane zawory więc auto się nie trzęsie. Więc - da się! Może da się w II generacji, na jakiej podstawie twierdzisz...
Witam, mam problem z skodą felicją 1,3MPI '98 z instalacją BRC z parownikiem AT90E. Przez pewien czas były problemy z pracą na gazie jak i benzynie jednak ojciec nie przejmował się zbytnio. Po pewnym czasie postanowił zrobić z tym porządek: - wymienił listwę zapłonową - filtr powietrza - filtr gazu - ustawienie luzu zaworów - sprawdzenie kompresji -...
Tak, chodzi o podciśnienie. Tak myślałem, że musiałem coś skopać. Chociaz nie wiem dokładnie co, bo wszystko wyglądało i pasowało w swoje miejsce. A sama budowa na mega skomplikowaną nie wyglądała. A przynajmniej tak mi się wydawało. Z wierzchu parownik wyglądał normalnie jak każdy inny, w środku elementy też nie wyglądały na zużyte, były po prostu...
Kolego ustawienie czyli czy bokiem do kierunku jazdy czy przodem lub tyłem . Funkcje o której piszesz miały dopiero stag50 i wyżej .Krokowym odradzam się bawić bez korpusu bo może wyjechać za bardzo i jak nie masz sterownika silnika bipolarnego to będzie problem to poskładać lub uszkodzisz sam silnik. Kolego masz tylko emulator sondy który z fabrycznie...
no właśnie na gaźniku 2e2 pierburg parownik miał zły obieg bo szedł płyn na chłodnice bo termostat był uszkodzony wymieniłem ale nadal dużo pali, silnik na benzynie co jakiś czas przerywa i tak jak by paliwa nie dostawał podejrzewam że pompka już przytarta bo jak go kupiłem to gość nie miał nic benzyny w nim i tak jeździł a ten elektrozawór benzyny...
Renóweczka 21 nevada z 91 roku, Silnik F3N 1,7 B+G, 90 KM. Problem polega na tym, że ubywa płynu z chłodnicy. Doleje na maks za 2-3 dni jest poziom minimalny. Przeprowadziłem obdukcję :) Obejrzałem chłodnicę, połączenia przewodów gumowych, opaski itp, silnik dookoła . Nie widać wycieków. Membrany w parowniku wymienione latem ubiegłego roku. Płyn w chłodnicy...
Witam Mam przepalone dwie cewki w Smarcie i pytanie czy ktoś nie ma już zezłomowanego smarta żeby spróbować się do nich dostać (tzn usunąć tą zieloną żywicę ). Myślałem o wymianie na nowy ale 1200 zł i brak gwarancji skutecznie mnie zniechęciło do tego pomysłu. Pozdrawiam Darek Witam taka naprawa nie wchodzi w grę ja kiedyś myślałem ,że zrobię coś...
...a plastikowa śrubka odpowiadająca za wolne obroty została przezemnie wkręcona z tą samą ilościa obrotów z jaką była wykręcana i tyle regulacji... Z tego co wiem to plastikowa śruba wcale nie jest od wolnych obrotów. Powiedziało mi o tym już kilku gazowników. Jak ją wkręcisz za bardzo to obroty zaczną spadać a silnik zacznie się dusić co może mylić...
A wiec tak, filtr powietrza był wymieniany, silnik to nie znam oznaczenia ale o mocy 75 KM (wygląda identycznie jak 1.4), Spalanie na trasie przy ok. 90 to ok. 7,5l, Centralka gazu Razmus AF800,parownik tomasetto po wymianie membran. Gdy go kupiłem instalacja gazowa była zrobiona "na śrubę", pojechalem do gazownika , on stwierdził ,że pewnie sonda lambda...
Wiatam. Mam taki problem iż autko mi nie chce odpalać na LPG po dłuższym postoju, nie ważne czy po nocy czy po 15 minutach od zgaszenia nawet gdy jest silnik ciepły. (zaraz po zgaszeniu pali od razu) Moje auto to peugeot 405 1,4 gaźnik LPG I gen. Objawy są takie: po przekręceniu kluczyka słychać puknięcie przekaźnika w sterowniku a nie słychać tego...
To zależy. U mnie większość problemów znikła. Wahały się obroty na luzie - problem znikł. Silnik gasł po wrzuceniu na luz po hamowaniu silnikiem - problem znikł. Samochód "nie szedł na gazie" - winna była całkowicie sztywna membrana. Generalnie w środku był totalny pasztet. Nawet powstały wżery w obudowie parownika, cały był zawalony czarnym syfem,...
Witam... Najpierw opis instalacji: Autko: Renault 19 1,7 monowtrysk. Instalacja LPG: BRC Blitz, Attuator (tzw. gruszka), parownik BRC AT90E. Parownik świeżo po regeneracji, membrany, sprężynki itp. Wymieniony filtr gazu. Mam wrażenie że źle go reguluję. Ewentualnie mam coś uszkodzone. Wykonałem sobie pseudo Diagnostic Box. Nie na diodach lecz na At-mega8,...
parownik membrana membrana parownik uszkodzić membrana
bulgocze lodówka resetu volvo telewizory jedna antena zwrotnica
telewizor technika przyciski kenwood ddx4015bt
Volvo XC60 2013 - Telepanie silnika na zimno Zanussi ZDLN6631: Rozwiązanie błędu 54 w zmywarce