Sprawdzać będzie spec w czwartek, ale mówił że zęby już zjadł na hamulcach i to na 99% będzie pompa. A uszkodzona pompa vacuum ma jakiś związek z turbosprężarką?
Nie
uszkodzona pompa vacuum, lub gdzieś nieszczelność.. moze przy serwie.
powodem usterek była uszkodzona pompa vacuum oraz pęknięty waz od coolera, śnieg wdarł się do cooera i zablokował dolot, dla tego tez przeskoczył na rozrządzie znaki "namalowane" przez poprzednika były złe oznaczone teraz jest ustawione po seryjnych znakach i jest gites :D
Peugeot 407 1.6 HDi Turbina nie doładowuje ok 200-300 bar, rok temu był podobny problem ale winowajcą okazała się uszkodzona geometria, teraz żeby wszystko wykluczyć zacząłem szukać i pompa vacuum daje 0,9 a na przewodzie przy turbo jest 0.5-0.6 a przy pompowaniu pedałem hamulca spada nawet do 0. Przewody wymieniłem i szczelność też sprawdzona, zostaje...
Wężyki tu nie mają żadnego wpływu na vacum i na gwarancję a podają wodę demi do wytwornicy pary i odprowadzają skropliny / użytkownik sam je montuje / W teście vacum obniża się ciśnienie w komorze do -0,8bar i vacum powinno być stabilne w jakimś przedziale czasu. Dopuszcza się tylko niewielkie wahnięcia ciśnienia np 1,3 mbar/min. Może być uszkodzona...
Jeżeli masz olej w servo, to uszkodzony jest zaworek na wężu podciśnieniowym między vacuum pompą a servem.
A czy to czasem nie jedno i to samo? Pompa wspomagania to w domyśle pompa hydraulicznego wspomagania kierownicy. A vacuum to w tłumaczeniu przecież podciśnienie a nie wspomaganie :) Serwo może być uszkodzone w ten sposób, że po wciśnięciu pojawia się nieszczelność która "upuszcza" całe podciśnienie. Oczywiście, że trzeba posprawdzać, ale skoro autor...
A przy pompie podciśnienia króciec jest szczelny? Wiem ze był uszkodzony przewód podcisniowy przy vacuum i trochę czasu było jedzone było na tym i zastanawiam wie czy vacuum daje prawidłowe podciśnienie jutro będę miał zegar i zmierzę jakie vacuum daje podciśnienie
w serwie nie powinno być oleju,( jeżeli się znajduje to powoduje od uszkodzenie membrany) sadze ze powinieneś sprawdzić pompę vacuum i zaworek zwrotny miedzy pompa a serwem.
Dziś złożyłem ponownie pompę i założyłem brakujący pierścień zabezpieczający Segera 20Z jak piszecie. Między pierścień a sprężynę dałem jeszcze podkładkę o grubości 1mm. Po godzinie pracy wyciekło kilka kropel więc chyba jest dobrze. Przy rozbieraniu pierścień zabezpieczający musiała zeżreć rdza a opisy pompy na stronie hydro-vacuum dotyczą modeli nowszych...
Taki efekt to nieszczelność na rurach po stronie zasysania tz. kosz w studni , zawór zwrotny . ale z tego co widzę to jest to pompa z uszczelniaczem osi wirników na sznurze z grafitem i śrubą do jego uszczelniania .jeśli brak szczelności to niestety pompa ma problem z zasysaniem wody , trzeba to dokładnie sprawdzić tym bardziej że pompa nie pracował...
No a taie ptanie mam, bo ta moja pompa ma ciśnienie max 5,6 bara .U mnie jest studnia wyżej domu i jest w domu prawie 6 bar przez co zawór bezpeczeństwa czasem puszcza.Czy jak bym kupił tę pompę Pompa głębinowa 3" GTB 3.16 230V HYDRO-VACUUM która ma ciśnienie max.6,2 bara to ile będzie u mnie w domu? Bo nie mam żadnego reduktora ciśnienia i ni mam za...
Czytasz jakieś głupoty i tylko błądzisz. Jakby ten przekaźnik był uszkodzony to pewnie byś go nawet nie odpalił, a na pewno była by długa lista innych błędów. Sprawdź sprawność vacuum pompy i wężyki, potem przepływomierz. Sam zawór EGR oczywiście sprawdzony?
(-) mam problem z twardym pedałem hamulca. Haynes wylicza następujące przyczyny "twardego hamulca", inaczej "Excessive brake pedal effort required to stop vehicle / Nadmierny nacisk na pedał hamulca potrzebny do zatrzymania pojazdu" : 1. Uszkodzone vacuum servo (siłownik podciśnieniowy) 2. Uszkodzona pompa podciśnienia (na przedłużeniu wałka rozrządu)...
Witam Temat stary, ale mam teraz ten sam problem, dokładnie te same błędy na desce, te same odczyty błędu P2263, tryb awaryjny. Chłodnica EGR była uszkodzona, klapka odpadła i jej nie znalazłem, wszystko złożone i nadal tryb awaryjny. Podmienione zawory sterujące N75 i chyba N18 i MAP sensor, i przewody sprawdzone, i dalej nic. Czy klapka od chłodnicy...
1. Spadek mocy, check engine i po paru przejechanych km całkowity spadek mocy - mechanik zdiagnozował, uszkodzoną turbina. Zregenerowali i moc wróciła na miesiąc. 2. Po miesiącu znowu check engine i spadek mocy, wróciłem do mechaników od turbiny, trzymali auto tydzień, sprawdzili turbo, wyeliminowali zawór N75, przeczyszczyli EGR - nic to nie dało,...
Gerri w tych rocznikach nie było fabrycznego immo... No właśnie! Co ja za pierdoły wypisuję!:D (rocznik mi się w oczy nie rzucił...) Jeżeli będzie słabe podciśnienie z vacuum pompy, to będzie twardy hamulec. Najprawdopodobniej uszkodzony jest ten membranowy siłowniczek na pompie wtryskowej - ale stuprocentową diagnozę najlepiej przeprowadzić korzystając...
WITAM WSZYSTKICH POSIADACZY OPLA VIVARO BORYKAJĄCYCH SIĘ Z PROBLEMAMI BRAKU MOCY W SWOIM VIVARO PO WYMIANIE CZUJNIKA TEMPERATURY PRACA SILNIKA WRÓCIŁA DO NORMY . ALE PROBLEM Z MOCĄ KTÓRA PRZEPADŁA JEST W DALSZYM CIĄGU . SPRAWDZIŁEM WSZYSTKO OD TURBINY DO CZUJNIKÓW PODCIŚNIENIA ŁĄCZNIE Z ZAWOREM STERUJĄCYM TURBINĄ .I ŻADEN MECHANIK W SERWISIE NIE WPADŁ...
(at)m.siupik Component N65/3 (Brake booster vacuum pump control module) is faulty or the lead has open circuit Komponent N65 / 3 (moduł sterujący pompą podciśnienia wspomagania hamulców) uszkodzony lub przerwa w obwodzie* *tłumaczenie własne:)
Witam posiadam pompę Hydro Vacuum SKA 4.03 i hydrofor 300 dm3. Problem jest w tym że pompa pompuje strasznie długo około 9 min i mam z tego 4 konewki około 40 litrów, pompa włącza się na 0,2 i jedna kreska a wyłącza na 0,4, ciągnie wodę z około 22 metrów, wiek studni około 10 lat, wymieniłem dwa zawory zwrotne, przy hydroforze i pompie, pompę uszczelniłem...
Witam. Posiadam Vectrę B 2.0 DTI po lifcie, 101 KM. Z samochodem tym było dużo różnych przygód (usterek), ale do rzeczy. Samochód był u mechanika na wymianie turbosprężarki po regeneracji (650zł za turbo), samochód sobie jeździł i jeździł, w międzyczasie były wymieniane wtryskiwacze, przegląd rozrządu i oględziny pompy wtryskowej. Przy odbiorze samochodu...
Pompa paliwa elektryczna oraz Vacuum - ok, paliwo bije i wraca. Tylko akcją jest to, że nie idzie prąd na wtryskiwacze, bo po wypięciu kostki w głowicy, czyli na pompie wtryskiwaczy, silnik pracuje tak samo na 5 cylindrów. Po wypięciu całkowicie sterownika nr 2, to samo pracuje tylko prawa strona, więc prawdopodobnie 99% to ECU nr 2. Dzięki za dodatkowe...
BMW E90 320i N46B20B 150KM. Problemy: - auto gaśnie na wolnych obrotach, nie wkręca się poprawnie do 2000 (jak się muśnie pedał gazu to wydaje dźwięk jakby nie chodziło na wszystkie cylindry). Powyżej wydaje się, że jest OK. W pozycji skrzyni D jest lepiej ale też zdarza się że gaśnie. Poza tym moim zdaniem nie ma mocy. - po płukance i wymianie oleju...
Witam. Poszukuję przewodu wody od Audi A4 B5 2001r 110PS silnik AJM Przewód znajduje się pod pompą vacuum, wchodzi do bloku silnika, muszę go wymienić po uszkodzeniu pompy vacuum (wyciek paliwa) uszkodził wąż. Na allegro nie mogę wyszukać, może zna ktoś numer katalogowy tego przewodu lub jakaś pomoc... Na zdjęciu przewód zaznaczony zieloną obejmą
Dzień dobry, Żona używa autoklawu Woson Tanco 8l. Ostatnio doszło do awarii pompy podciśnienia - spaliło się uzwojenie silnika. Po przewinięciu i zmontowaniu okazało się, że podczas pracy w cyklu bez wykorzystania pompy podciśnienia (Preheating, pressurize, exhausting, sterilization) podawane jest napięcie 120-150V, a dioda przy optotriaku nie świeci. Szukam...
Witam mam taki problem z hamulcami że hamują dopiero bardzo ostro gdy przytrzymuje lekko cokolwiek pedał gazu (na obrotach ponad tysiac )i dopiero wciskam hamulec bez wciskania sprzęgła. Natomiast gdy tradycyjnie wcisnę sprzęgło i następnie hamulec to hamowanie jest przeciętne. Hamowanie z lekko wciśniętym pedałem gazu jest bardzo ostre ale rzecz jasna...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Witam, miesiąc temu wymieniłem vacuum pompe ze względu na luzy na króćcu. Objaw jaki występował na starej to brak pracy klapy gaszącej podczas gaszenia auta. Po wymianie na nową klapa zaczęła funkocjonować. Jednak od jakichś 2 tygodni (a może i wcześniej ale nie zwracałem uwagi) jedynie po nagrzaniu zacząłem słyszeć dziwne terkotania. Dźwięk ten najbardziej...
pompa vacuum vacuum pompa uszkodzi pompa vacuum
schemat magnetofon naprawić wzmacniacz kraków szyba wewnętrzna
pralka electrolux panel sterowania kontrolkę poduszki powietrznej
Rozróżnienie dyferencjałów w Mercedes Sprinter 906 Lutowanie przewodów ze stojana - techniki i wskazówki