Chodziło nam o Twój silnik i Twoje auto. Jeśli chodzi o olej to normalne, mało kto demontując wtryski dokręca szpilki trzymające pokrywę zaworów. Płyn może wyciekać albo z magistrali wodnej ( plastykowe węże) gdzie często się uszkadza w tym miejscu co pokazujesz a wymiana jest bardzo czasochłonna i kosztowna bo węże idą aż za silnik, lub tez z uszczelki...
To uruchom go rano na 5 sekund i wykręć obejrzyj świece, albo wykręć świece na noc, a rano przy uruchomieniu niech ktoś patrzy z ilu cylindrów będzie "walić". Mimo wszystko uszczelka pod głowicą to sporo pracy i pieniędzy. Uważam że sprawdzenie ciśnienia sprężania to konieczność. Żebyś nie zdjął głowicy, a tam nie będzie śladu, i dalej w d... 😎
Zapowietrzony układ. Może być uszkodzona uszczelka głowicy, może sama głowica. Co robić? Skoro nie wiesz nawet co sprawdzić to oddać do mechanika.
Przyczyną dużego ciśnienia w układzie chłodzenia może być uszkodzona uszczelka głowicy, lub uszkodzenie parownika gazu. Można to sprawdzić na węch. Powąchaj otwór przy odkręconym zbiorniczku wyrównawczym. Jeśli czuć spaliny - uszczelka pod głowicą; jeśli czuć gaz - uszkodzony parownik. W obu przypadkach mogą być wydobywające się bąbelki w zbiorniczku...
Witaj,jak zdejmiesz głowicę to będzie wiadomo-może to być wina zaworów,pierścieni na tłoku,a nawet czasami potrafi wypalić dziurę w tłoku. Równie dobrze może to być uszkodzona uszczelka głowicy.
Objaw dość typowy - uszkodzona uszczelka pod głowicą. Kupa roboty albo do warsztatu i zapłacić. Ja wymieniałem sam... :D
Nie wydaje mi się żeby była to uszczelka pod głowicą. Zazwyczaj jak jest uszkodzona uszczelka pod głowicą to nie ma szans na utrzymanie płynu chłodniczego w układzie. Kwestia rozgrzania silnika i cały płyn wylatuje. Oczywiście można to sprawdzić za pomocą testu na CO2 w układzie. Koszt okolo 15 zł. Majonez pod korkiem to niedogrzany silnik, krótkie...
Witam serdecznie prawdopodobnie uszkodzona uszczelka głowicy. Do sprawdzenia węże połączeniowe układu chłodzenia, nie cieknie ale zasysa powietrze.
Nie miałem uszczelki nowej pod cylinder a stara jest pouszkadzana. Przy tej czynności uszczelki wymienia się bez względu na stan starej a zwłaszcza uszkodzonej. Jeżeli uszkodzona uszczelka pod głowicą to może być powodem. Czy jest iskra oraz paliwo?
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo jeszcze gorzej - pęknięcie głowicy, możliwość sprawdzenia tylko po zdemontowaniu głowicy.
To szukaj nie trupa z uszkodzona uszczelka pod głowicą.
A skąd w sprężarce Klimy olej silnikowy? w tych okolicach masz pompa vacum albo odpowietrzenie układu korbowodowego. A ciut wyżej jest kanał powrotny oleju z głowicy (to bardzo częsta usterka uszkodzona uszczelka pod głowicą z tym przebiegiem). I bardziej bym właśnie stawiał na ten kanał albo na odpowietrzenie dołu silnika. Oczywiscie mowa o silniku...
Uszkodzona uszczelka albo głowica. Zdejmij, zawieź do sprawdzenia, jeśli głowica cała, nie pęknięta, planuj, zakładaj nową uszczelkę i do przodu.
Wygląda na to że nie masz kompresji na trzecim :(. Podejrzewam że podstawienie drugiego wtryskiwacza nie pomoże. Powodem może być; niedomykający się zawór, popękane lub zapieczone pierścienie, pęknięty lub wypalony tłok, uszkodzona uszczelka, pęknięta głowica.
Nagrałem całą operację: https://youtu.be/8c6CYfAcl3E Tak to wygląda.
Witam, (trochę się rozpisałem ale chciałem podać dokładny opis) Mam pewien problem z głowicą silnika C18NE od Opla Ascony 1986r.i proszę o rady, a zaczęło się tak: przedwczoraj stałem w korku, i w pewnym momencie zauważyłem, że wskaźnik cieczy chłodzącej wszedł na czerwone pole. Oczywiście woda w silniku się zagotowała i dodatkowo przez nieszczelność...
Z twojego opisu wynika iż masz uszkodzoną uszczelkę głowicy, przed zamontowaniem nowej uszczelki z planuj głowicę będzie wyprężona co do pompy nie musi być uszkodzona.
Przyczyną usterki może być uszczelka, uszkodzona głowica, uszkodzenie układu chłodzenia (wentylator na chłodnicy) co do uszczelki lub głowicy jest specjale urządzenia do sprawdzenia szczelności układu chłodzenia, co do wentylatorów na chłodnicy to chyba nie trzeba opisywać jak sprawdzić.
Uszczelka pod głowicą do wymiany
Jeżeli układ zapłonowy masz 100% sprawy, a układ zasilania odpada, bo to samo dzieje się na benzynie i gazie, pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Może być też uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub sama głowica.
mozesz miec wode w oleju- np uszkodzona uszczelka pod głowicą. biały kolor oleju to objaw zawartości w nim wody. sprawdz czy nie pluje olejem przez filtr
Halo, nie można wykluczyć pęknięcia kadłuba, ale jest to stosunkowo mało prawdopodobne. Najczęściej jest uszkodzona uszczelka, objawy są typowe
Dolałem w domu 2 litry i było mało
Sprawdz jeszcze czy nie jest uszkodzona uszczelka pomiedzy kolektor - gaznik(może ssać lewe powietrze ) obroty wtedy są nie równe. Robiłem kiedyś takiego cienkasa ,objawy takie jak piszesz po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowica.
po prostu uszkodzona uszczelka pod głowicą,nic więcej.
Prawdopodobnie do jednego z cylindrów dostaje się woda, co potwierdza nierówna praca silnika. Według internetowych poradników uszkodzona jest uszczelka pod głowicą. Skoro było coś grzebane przy wale korbowym, to możliwe że w tym wypadku problem jest z uszczelnieniem cylindrów w tej okolicy.
A oleju ubywa ? Nie jest to czasem olej ze spalin wydmuchiwany do wody ?
Białe spaliny to: 1)skroplona woda w ostatnim tłumiku. Należy przejechać na dłuższej trasie aby zdążyła się wygotować. 2) Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Należy: a) w czasie pracy poobserwować czy w płynie chłodniczym nie "bąbelkują" pęcherzyki powietrza. b) sprawdzić ciśnienie w cylindrach (tam gdzie jest dziura może być niższe) 3) zjawisko normalnej...
Uszkodzona głowica, uszczelka, bądź pęknięcie w bloku (może również być w głowicy).
do kolegi "jorge83" założyłem temat ponieważ takie informacje udzielił mi mechanik który pracuje w serwisie toyoty. Stwierdził że nie koniecznie się to może stać jednak bywają takie przypadki. A co do wypalonych garów to mogę Ci z chęcią pokazać swoje bo w piwnicy mam 3 silniki właśnie po uszczelkach.
Haha - a piszą gdzie nie gdzie, że moderatorzy są pozbawieni poczucia humoru :). Ale tak już na poważnie - jako 6 letni użytkownik "kaszla" stanowczo stwierdzam że na takie objawy pracy silnika - to należy ustawić prawidłowo kąt wyprzedzenia zapłonu - odbijanie wału korbowego oraz nierównomierna praca na wolnych obrotach świadczy o zbyt przyspieszonym...
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka głowicy sprawdź jeszcze o ring w korku zbiornika wyrównawczy.
Witam, jak objawia się uszkodzenie uszczelki pod głowica?
To co opisałeś wskazuje na uszkodzoną uszczelkę głowicy. Głowica do planowania.
Znane mi powody przegrzewania silnika: Brudna chłodnica (zakurzona). Uszkodzony termostat. Uszkodzona pompa płynu chłodniczego. Uszkodzona uszczelka głowicy - objawem są spaliny w płynie chłodniczym i płyn chłodniczy w oleju silnikowym. Zbyt niski poziom płynu chłodniczego. Zakamieniona chłodnica (popularnne ponad 40 lat temu, kiedy były problemy z...
uszkodzona uszczelka pod głowicą lub chłodnica spalin.
Byłem u mechanika (w Skarżycach) okazało się że sterownik jest uszkodzony, oraz potrzebny jest remont silnika. Jest uszkodzona uszczelka pod głowicą oraz cylindry do roboty.
Jak twardnieją przewody to napewno jest uszkodzona uszczelka głowicy lub pęknięta głowica.
Może to być uszkodzona uszczelka pod głowicą lub wciąga olej.
postrzelały kurćce przy komorze silnikowej i uszczelka pod głowicą też . Ogólnie silnik nie miał warunków do przegrzania i zatarcia bo było dość chłodno . Moje pytanie jest takie : skoro dostał taką temperature , to jest już poprostu do wyrzucenia czy mam o niego walczyć Silnik jest przegrzany i nie wiadomo czy gładzie są ok,przy przegrzaniu mogły...
Okazała się uszkodzona uszczelka pod głowicą.
czyli co uszkodzona uszczelka pod głowicą czy głowica a może jednak ta chłodniczka oleju? a skąd to kto może wiedzieć ? wywal na chwilę chłodnicę oleju i zmostkuj przewody wodne co tam wchodzą. potem wyczyść obieg wody i zobacz czy to samo się dzieje. Jak się nie dzieje to tak zostaw a jak się dzieje to uszczelka. Masz tu rozwiązanie tańsze i sam sobie...
Wszystko wskazuje na uszkodzona uszczelkę głowicy. Wiem, że starasz się nie myśleć o tym bo ciągle szukasz przyczyny w powietrzu w układzie, ale jak tak będziesz co kilka dni dolewal i odpowiertzal to może być za późno na uratowanie głowicy bo może pęknąć
uszkodzona uszczelka pod głowicą Dodano po 37 uszkodzona uszczelka pod głowicą
Albo uszkodzony termostat (nie otwiera), albo uszczelka pod głowicą :cry: . Wentylator działa ??
Problemów może być kilka : niesprawny układ chłodzenia np. wentylatory , termostat , uszkodzona pompa wody , uszkodzona uszczelka pod głowicą . To ostatnie powinno dać się sprawdzić testerem zawartości CO2 w płynie chłodzącym .
Trafna diagnoza z uszczelką głowicy, gdy płyn miesza się z olejem jednocześnie najbardziej "łagodna" i tania w naprawie . Gorsza droższa opcja to pęknięcie głowicy , daje podobny efekt co uszkodzona uszczelka . Tak czy siak "czapka w górę ". będzie widać czy uszczelka wypalona , planowanie głowicy i sprawdzenie szczelności , wskazane .
Uszczelniacze zaworowe, odma, uszkodzona uszczelka pod głowicą, uszkodzone lub zapieczone pierścienie tłoków.
Panowie a może cuda się jednak zdarzają i faktycznie kolega ma w zbiorniczku paliwo . Tyle że ono się tam dostaje tylnym wejściem . Może jest uszkodzona uszczelka pod głowicą lub chłodnica oleju ? Jednak w tym silniku oleju już nie ma lub jest z dużą domieszką paliwa . Niestety nic o oleju nam nie wiadomo , więc może faktycznie wtryski leją i paliwo...
Może być uszkodzona chłodnica oleju , uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica .
Uszkodzona była uszczelka pod głowica
Podobny efekt daje uszkodzona uszczelka głowicy lub jej pęknięcie. Sprawdź układ chłodzenia na zawartość CO2.
Test na CO2. Możliwe uszkodzenie uszczelki głowicy.
Witam Auto długo stoi w garażu bo emigruję. Dwa lata temu wypaliło mi dwa zawory wydechowe i świecę zapłonowa na cylindrze 2 od strony rozrządu oddana do sprawdzenia splanowana sprawdzona itp.. Wszystko ok po przejechaniu 40 Tys przez dwa lata ostatnio zaczyna się robić problem, dwie cewki mi spaliło wymieniłem cewki od TFSi pasujące do 1.8t, ale już...
A co ruszałeś rozrząd ze masz źle ustawiony zapłon? Sprawdź kompresje i pompki wtryskowe. Przyczyna dymienia i ubywania oleju uszkodzona uszczelka pod głowica lub wytarte prowadnice zaworowe. Nierówna praca z rana i dymienie niespalonego paliwa to uszkodzona pompka wtryskowa lub jej zaworek. Ile ma godzin?
Jeżeli wszystko jest dobrze to trzeba sprawdzić ,po jeżdzie czy węże sa twarde i czy nie wyrzuca płynu.Może uszkodzona uszczelka głowicy
Jeżeli nie ma widocznych wycieków to przyczyną może być uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Wlany niewłaściwy olej, uszkodzona uszczelka głowicy, pęknięta głowica, pierścienie, (jak się wlewa zimny olej do gorącego silnika) brak płynu chłodzącego, itp...............?
Dzisiaj zauważyłem we wlewie oleju taką maź, wcześniej tego nie bylo ,może blokowała ja ta klapka która tam jest nie wiem po co ? Może być to uszkodzona uszczelka pod głowicą? Test na spaliny w płynie nic nie pokazał.
A sprawdzałeś czy po tych 5min chłodnica była gorąca ? Bo jeżeli nie to na 98% pompa wody uszkodzona, jeżeli zaś była gorąca ( też około 90 stopni ) to na 95% uszkodzona uszczelka pod głowicą. Możesz przeprowadzić jeszcze jeden test na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą - na zimnym silniku odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i uruchom silnik. Dodając...
Problemem okazała się uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Proponowałbym na początek sprawdzić szczelność układu chłodzenia i zmierzyć szczelność cylindrów (nie mylić z ciśnieniem). Pomiar wykonać przy otwartym zbiorniczku wyrównawczym. Szczelność i poziom w zbiorniczku obserwować przez co najmniej kilka minut na każdym cylindrze. W Twoim przypadku może być uszkodzona uszczelka głowicy pomiędzy cylindrem a...
Powodem zapowietrzenia może być: uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica, nieszczelne obsady wtrysków, awaria sprężarki powietrza, opadnięte lub pęknięta tuleja cylindrowa, niedostateczne odpowietrzenie układu chłodzenia np. po wymianie płynu. Wykonanie testu na CO2 pomaga w diagnozie.
Jeżeli nie widać na 100% wycieków (i nie przedostaje się do miski olejowej), to najprawdopodobniej płyn dostaje się do cylindrów (pęknięta głowica, uszkodzona uszczelka pod głowicą etc) i zostaje odparowany do atmosfery.
Uszkodzona uszczelka pod głowica i przedmuchuje do kanałów z płynem chłodniczym
Kupiłem ostatnio e46 z silnikiem m52. Kupiłem jako z uszkodzona uszczelka głowicy. Tak zdiagnozowal jakiś warsztat. Naprawa zajęła 30 minut. Wymian termostatu plus wymiana zbiorniczka który pękł od ciśnienia. Silnik chodzi idealnie
Witam, jak w moim straciło moc i zgasło w drodze. Próba odpalenia. Ciężko odpaliła i zaczęła dymić na biało uszkodzona była uszczelka pod głowicą.
Uszkodzony parownik, uszkodzona głowica, uszczelka pod nią itp itd.
Płyn chłodzący się nie przegrzewa podczas jazdy? Jeśli usterka nie występowała wcześniej przed wymianą rozrządu do sprawdzenia pompa cieczy (przesłona ,podłączenie instalacji do cewki przesłony w pompie cieczy). Do sprawdzenia stary korek zbiorniczka wyrównawczego (przy jakim ciśnieniu puszczał płyn powinien puszczać przy 1.6-1.8 bar) Jakie ciśnienie...
przegrzac się, zobacz ile masz wody w zboirniczu i czy niema tam oleju przyczyna tego co sie stalo jest uszkodzony obwód wentylatora, mogła paśc uszczelka lub głowica
Pompa płynu chłodzącego-sprawdż czy nie ma wycieku przez otwór pod spodem pompy.Chłodnica ewentualnie wymiennik ciepła nagrzewnicy[nie masz czasem mokrej wykładziny w okolicy nagrzewnicy?],na wężach to zobaczysz i jeszcze ewentualnie uszkodzona uszczelka głowicy.
Winna może być uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Chyba uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Uszkodzona uszczelka albo głowica .
Witam. Jak się okazało przyczyną nierównej pracy silnika była uszkodzona uszczelka pod głowicą. Pozdrawiam.
to jak jest uszkodzona uszczelka pod głowicą to też może się tak dziać
A może nieszczelna (uszkodzona) uszczelka pod głowicą? A smarowanie jest poprzez kalamitkę o ile jest taka...
Szukaja aut do Wrak Race czesto na FB Do Wrak Race z uszkodzona uszczelką pod głowicą? No proszę cie..
Na jałowym auto może stać godzinami i sie nie grzeje temperatura na wskazówce dochodzi do połowy i stoi ogrzewania ciepłego w środku brak . Świadczy to o słabym obiegu cieczy chłodzącej czyli uszkodzonej pompie wody lub mocno zapowietrzonym układzie chłodzenia. Termostat wymieniony? Natomiast po trasie gdy przejadę kilka kilometrów auto zaczyna się...
Niestety okazała sie uszkodzona uszczelka pod głowicą . Pozdrawiam.
Kolego , a może przyczyna jest uszkodzona uszczelka pod głowica?
Jeśli ten dym wychodzi spod głowicy no to uszkodzona uszczelka pod głowicą jest przyczyną oczywistą. Silnik dymi ,chodzi równo, mocy nie ubyło lub wystąpiły jakieś inne objawy?
Uszkodzona uszczelka pod głowicą, albo po prostu trzeba układ odpowietrzyć.
Termostat, zapowietrzony układ, uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Jeżeli będzie rosło ciśnienie w układzie chłodzenia , to może być uszkodzona uszczelka pod głowica lub pęknięta głowica , ale jest i druga opcja że wywala płyn przez wydech a ciśnienie w układzie chłodzenia jest w normie , wówczas pęknięcie głowicy pojawia się na wydechu , [ w kolektorze ] poza zaworem wydechowym . Pozdrawiam Zbigniew
Równie dobrze może być uszkodzona uszczelka głowicy (ucieka płyn chłodzący i/lub wyżuca płyn korkiem z jednoczesnym wzrostem ciśnienia (nadmiernym) w układzie i zapowietrzeniem go. Czasami jest to ugięty korbowód (nieznaczny spadek ciśnienia sprężania w 1-nym cylindrze) Pozdro.
Woda na podszybiu to raczej wina zatkanego spustu w okolicy akumulatora. Co do płynu w silniku to może być nieszczelna chłodnica oleju, uszkodzona uszczelka/głowica, raczej woda z podszybia nie przedostałaby się do silnika w normalny sposób. Ubyło płynu w zbiorniczku wyrównawczym?
Żre olej. Może uszkodzona uszczelka pod głowicą...? Objawy wielce podobne.
Witam ! Taki efekt kiedyś miałem jak była uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo źle została założona . Jak był taki efekt w samochodzie osobowym to było mikro-pęknięcie w bloku i dopiero jak się silnik nagrzał to wywalało płyn z chłodnicy. Brak termostatu powodowałby dłuższe nagrzewanie się silnika.
Jeśli nie jest uszkodzona uszczelka pod głowicą,to przy odpowietrzaniu warto też otworzyć obwód zasilania nagrzewnicy kabiny,
W tym stanie rzeczy jedynie co może być ,to też jestem zdania że uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Nie, tutaj napewno nikt Cię nie zapewni o usterce, bo nikt o zdrowych zmysłach nie widząc wozu, nie sprawdzając kilku elementów nie wyda opinii o uszkodzeniu uszczelki. Uszkodzona może być głowica, blok, uszczelka pod głowicą, pompy wody, termostat, chłodnica, zbiornik wyrównawczy, korek zbiornika. Jest wiele potencjalnych usterek. Koszty wymiany uszczelki...
Zanim zabierzesz się za nagrzewnice sprawdź dokładnie czy nie masz wycieków w innym miejscu, czy w zbiorniku wyrównawczym nie ma zapachu spalin lub tłustych plam, czy na korku oleju nie ma kremowego tłustego osadu. Możesz też sprawdzić testerem czy nie masz spalin w zbiorniku wyrównawczym. Możesz mieć uszkodzona uszczelkę pod głowicą.
Twarde przewody ,brak ogrzewania wskazują jednoznacznie na; 1.uszkodzona uszczelka pod głowicą-wariant optymistyczny 2.uszkodzona głowica-wariant pesymistyczny
dzis pękł wąż od płunu chłodzącego do reduktora. Zauważyłem, ze w zbiorniczku sa ślady tłustej substancji. Płynu niby nie wywala, ale podejrzenie uszczelki głowicy jest. Teraz pytanie. czy uszkodzona uszczelka głowicy może powodowac takie objawy jak w tym przypadku? Dodano po 2 jeszcze dosc mocno dymi na biało nie wazne czy zimny czy ciepły w zbiorniczku...
Uszkodzona uszczelka pod głowicą, zacinający się termostat, uszkodzony korek zbiorniczka lub niedokręcony, zapchany wężyk (cienki od zbiorniczka wyrównawczego), uszkodzona pompa wody.
Nigdy nie wyciągaj termostatu. Być może uszkodzona uszczelka pod głowicą. Lub sama głowica pęknięcia. Tak mi to wygląda. Zdejmij kolektor wydechowy i zidentifikuj wadliwy cylinder.
Witam. Miałem kiedyś podobne objawy w moim poprzednim aucie "golfie" powodem tego była właśnie uszkodzona uszczelka głowicy. Obecnie posiadam volvo i też się obawiam tej samej przyczyny. Znaczy się pierwsze objawy to co jakiś czas wyskakuje błąd p1171, oraz świeci się kontrolka Lambda. Do tego nieznacznie ubywa mi płyn chłodniczy, ale nie widać wycieków...
że nie pali na jeden cylinder, uszkodzona uszczelka pod głowicą na tym cylindrze, I na tym bym sie skupil
W takim razie zrób pomiar ciśnienia sprężania oraz powąchaj płynu w zbiorniku wyrównawczym-jeżeli będziesz czuł spaliny to znaczy że albo uszkodzona uszczelka pod głowicą albo głowicą. Pozdrawiam
matiz uszczelka głowicą daewoo uszczelka głowicą uszczelka głowicą fabia
zniekształcenie obrazu radeon ustawienia moduł zapłonowy kabel
laptop gamingowy laptop gamingowy
Odwrócony obraz z kamery cofania w radiu Android Jak obniżyć napięcie stałe z baterii o 1V?