Chodziło nam o Twój silnik i Twoje auto. Jeśli chodzi o olej to normalne, mało kto demontując wtryski dokręca szpilki trzymające pokrywę zaworów. Płyn może wyciekać albo z magistrali wodnej ( plastykowe węże) gdzie często się uszkadza w tym miejscu co pokazujesz a wymiana jest bardzo czasochłonna i kosztowna bo węże idą aż za silnik, lub tez z uszczelki...
To uruchom go rano na 5 sekund i wykręć obejrzyj świece, albo wykręć świece na noc, a rano przy uruchomieniu niech ktoś patrzy z ilu cylindrów będzie "walić". Mimo wszystko uszczelka pod głowicą to sporo pracy i pieniędzy. Uważam że sprawdzenie ciśnienia sprężania to konieczność. Żebyś nie zdjął głowicy, a tam nie będzie śladu, i dalej w d... 😎
A skąd w sprężarce Klimy olej silnikowy? w tych okolicach masz pompa vacum albo odpowietrzenie układu korbowodowego. A ciut wyżej jest kanał powrotny oleju z głowicy (to bardzo częsta usterka uszkodzona uszczelka pod głowicą z tym przebiegiem). I bardziej bym właśnie stawiał na ten kanał albo na odpowietrzenie dołu silnika. Oczywiscie mowa o silniku...
Nie miałem uszczelki nowej pod cylinder a stara jest pouszkadzana. Przy tej czynności uszczelki wymienia się bez względu na stan starej a zwłaszcza uszkodzonej. Jeżeli uszkodzona uszczelka pod głowicą to może być powodem. Czy jest iskra oraz paliwo?
Nie wydaje mi się żeby była to uszczelka pod głowicą. Zazwyczaj jak jest uszkodzona uszczelka pod głowicą to nie ma szans na utrzymanie płynu chłodniczego w układzie. Kwestia rozgrzania silnika i cały płyn wylatuje. Oczywiście można to sprawdzić za pomocą testu na CO2 w układzie. Koszt okolo 15 zł. Majonez pod korkiem to niedogrzany silnik, krótkie...
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo jeszcze gorzej - pęknięcie głowicy, możliwość sprawdzenia tylko po zdemontowaniu głowicy.
czyli co uszkodzona uszczelka pod głowicą czy głowica a może jednak ta chłodniczka oleju? a skąd to kto może wiedzieć ? wywal na chwilę chłodnicę oleju i zmostkuj przewody wodne co tam wchodzą. potem wyczyść obieg wody i zobacz czy to samo się dzieje. Jak się nie dzieje to tak zostaw a jak się dzieje to uszczelka. Masz tu rozwiązanie tańsze i sam sobie...
kurcze ale same problemy juz sam nie wiem jutro rozbiorę to egr a teraz zauważyłem ze w ciągu 170km wciągną cały pojemnik płynu chlodzacego Nie rozbieraj na pałę auta bo nic ci to nie da. Narobisz się a niektóre rzeczy są jednorazowe tak jak cybanty np. Obejrzyj lepiej układ chłodzenia pod kątem wycieku płynu. Sprawdź czy olej jet czysty czy nie zmienił...
Dolałem w domu 2 litry i było mało
Haha - a piszą gdzie nie gdzie, że moderatorzy są pozbawieni poczucia humoru :). Ale tak już na poważnie - jako 6 letni użytkownik "kaszla" stanowczo stwierdzam że na takie objawy pracy silnika - to należy ustawić prawidłowo kąt wyprzedzenia zapłonu - odbijanie wału korbowego oraz nierównomierna praca na wolnych obrotach świadczy o zbyt przyspieszonym...
To szukaj nie trupa z uszkodzona uszczelka pod głowicą.
Możesz mieć 2 usterki - akumulator : padnięty alternator / regulator a w tym roczniku po prostu szczotki , luźny pasek napędowy , trochę gorzej jest z układem chłodzenia - wygląda to jak uszczelka pod głowicą , miałem tak i prawie mi się udało przerobić auto na wodę , dość dużo paliło bo co stacja paliw tankowałem samochód 5 l wody i brałem kanisterek...
To co opisałeś wskazuje na uszkodzoną uszczelkę głowicy. Głowica do planowania.
postrzelały kurćce przy komorze silnikowej i uszczelka pod głowicą też . Ogólnie silnik nie miał warunków do przegrzania i zatarcia bo było dość chłodno . Moje pytanie jest takie : skoro dostał taką temperature , to jest już poprostu do wyrzucenia czy mam o niego walczyć Silnik jest przegrzany i nie wiadomo czy gładzie są ok,przy przegrzaniu mogły...
Nie ma żadnych problemów,przynajmniej u mnie nie było.Nie rozumiem co będziesz tam ustawiał po robocie i po co.A tytaj wywalona na drugim. http://obrazki.elektroda.pl/9611853500_1...
Gdybyś miał kamerę termowizyjną lub pirometr, mógłbyś sprawdzić temperaturę głowic poszczególnych cylindrów, choć taki pomiar jest mało dokładny ze względu na emisyjność powierzchni metalowych. Zapewne temperatura ostatniego cylindra jest wyższa, a powodem jest zapowietrzenie układu chłodzenia. Równie dobrze może być uszkodzona uszczelka pod głowicą...
Witajcie. Citroen Berlingo rok 2004 pojemność 1.4L wersja pierwsza po liftingu, benzyna. Ostatnio w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego zauważyłem oleisty płyn. Płyn nie śmierdzi benzyną lub spalinami tak jak olej w silniku. Mechanik twierdzi że jest to uszkodzona uszczelką pod głowicą lub uszczelka pod cylindrami czy jakoś tak. Wiem że w innych...
Panowie a może cuda się jednak zdarzają i faktycznie kolega ma w zbiorniczku paliwo . Tyle że ono się tam dostaje tylnym wejściem . Może jest uszkodzona uszczelka pod głowicą lub chłodnica oleju ? Jednak w tym silniku oleju już nie ma lub jest z dużą domieszką paliwa . Niestety nic o oleju nam nie wiadomo , więc może faktycznie wtryski leją i paliwo...
Uszczelka pod głowicą do wymiany
uszkodzona uszczelka pod głowicą lub chłodnica spalin.
Pierwsze nie wiesz czy wystarczy wymienić pierścienie. To się okaże po rozebraniu. Może się np okazać że uszczelka pod głowicą puściła między 3 i 4. Można to sprawdzić blokując wał w GMP lub blisko GMP suwu sprężania pracy 3 cylindra i podając sprężone powietrze przez otwór świecy. Wtedy albo będzie syczeć do cylindra 4 ( wystarczy wykręcić świece)...
Opel zafira B 2010r. Czy można się w jakiś prosty sposób dowiedzieć czy uszkodzona jest uszczelka pod głowicą czy uszczelka od pompy oleju? Podobno można sprawdzić uszczelkę pod głowicą tym testerem to nakłada się na zbiornik od płynu chłodzącego? Jest wyciek oleju kapie na rurę od katalizatora ale wygląda to na wyciek z pod uszczelki miski oleju bo...
Byłem u mechanika (w Skarżycach) okazało się że sterownik jest uszkodzony, oraz potrzebny jest remont silnika. Jest uszkodzona uszczelka pod głowicą oraz cylindry do roboty.
Problemów może być kilka : niesprawny układ chłodzenia np. wentylatory , termostat , uszkodzona pompa wody , uszkodzona uszczelka pod głowicą . To ostatnie powinno dać się sprawdzić testerem zawartości CO2 w płynie chłodzącym .
Może być uszkodzona chłodnica oleju , uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica .
Koledzy bardzo proszę Was o pomoc. Ja spotykam się z czymś takim pierwszy raz, a dla Was to pewnie chleb powszedni. Mam wyciek z pompy wody, myślę, że powstał on nie bez powodu. Powodem prawdopodobnie jest uszkodzony termostat i wzrost ciśnienia w układzie. Nie wiem jak długo tak jeździłem, owszem czasem było czuć ciepło od silnika i zapach płynu, ale...
Witam, auto o którym mowa to Volkswagen Passat B5FL, 1.6 ALZ (benzyna bez gazu), rocznik 2002. Od kilku miesięcy ubywa płyn chłodniczy ze zbiorniczka w dość szybkim tempie - co 400-500 km muszę dolać cały zbiorniczek. Płyn ubywa TYLKO podczas jazdy, gdy auto stoi w garażu poziom płynu się nie zmienia ani nic nie kapie. Zacząłem badać temat: chłodnica...
Nie, tutaj napewno nikt Cię nie zapewni o usterce, bo nikt o zdrowych zmysłach nie widząc wozu, nie sprawdzając kilku elementów nie wyda opinii o uszkodzeniu uszczelki. Uszkodzona może być głowica, blok, uszczelka pod głowicą, pompy wody, termostat, chłodnica, zbiornik wyrównawczy, korek zbiornika. Jest wiele potencjalnych usterek. Koszty wymiany uszczelki...
Może to być uszkodzona uszczelka pod głowicą lub wciąga olej.
Witam, (trochę się rozpisałem ale chciałem podać dokładny opis) Mam pewien problem z głowicą silnika C18NE od Opla Ascony 1986r.i proszę o rady, a zaczęło się tak: przedwczoraj stałem w korku, i w pewnym momencie zauważyłem, że wskaźnik cieczy chłodzącej wszedł na czerwone pole. Oczywiście woda w silniku się zagotowała i dodatkowo przez nieszczelność...
Witam ! Taki efekt kiedyś miałem jak była uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo źle została założona . Jak był taki efekt w samochodzie osobowym to było mikro-pęknięcie w bloku i dopiero jak się silnik nagrzał to wywalało płyn z chłodnicy. Brak termostatu powodowałby dłuższe nagrzewanie się silnika.
Cześć.Ja swojego problemu nie rozwiązałem.Takie auto sprzedałem.Ale prawdopodobnie,dlatego tak się u mnie działo,że była albo uszczelka pod głowicą na 4,5,6 cylindrze uszkodzona albo i głowica
Robię codziennie 120 km po autostradzie. Efekt się nasila, kiedy nagle dodam gwałtownie gazu, ale bywa to bardzo rzadkie. Dodano po 55 Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik pokonuje dziennie długą trasę (120 km po autostradzie), więc układ dolotowy i silnik osiągają temp. roboczą. To znacząco zmniejsza prawdopodobieństwo, że mamy do czynienia...
Pewnie uszczelka poszła Ci, a jak zdiagnozować hmm.., odkręcić musisz korektor wydechowy no i wtedy przekonasz się z której głowicy wydostaję się płyn chłodniczy. Dość prosta metoda.Nie wiem ja bym wszystkie uszczelki powymieniał pewnie reszta też w nie najlepszym stanie. No jeszcze w 100 % nie wiadomo czy to uszczelka, mogą być oringii na tuleii patrz...
Może być zapowietrzony duży obieg i dopiero po otwarciu termostatu płyn dociera do całego układu chłodzenia. Może też być uszkodzona uszczelka pod głowicą (trzeba sprawdzić czy płyn nie pojawia się w oleju) jak również uszczelka kolektora ssącego (płyn dostaje się do cylindrów i jest spalany). Po więcej informacji zapraszam na forum.roverki.eu
uszkodzona jest uszczelka pod głowicą za kolektorem wydechowym wydostaje się olej z pod uszczelki głowicy z kanału olejowego na smarowanie głowicy norma w tych silnikach
A sprawdzałeś czy po tych 5min chłodnica była gorąca ? Bo jeżeli nie to na 98% pompa wody uszkodzona, jeżeli zaś była gorąca ( też około 90 stopni ) to na 95% uszkodzona uszczelka pod głowicą. Możesz przeprowadzić jeszcze jeden test na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą - na zimnym silniku odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i uruchom silnik. Dodając...
Najprawdopodobniej magistrala olejowa w wałku rozrządu jest właśnie przytkana na tych dwóch ostatnich. Wałek i dźwigienki popychaczy i tak masz do wymiany bo są uszkodzone. Co do układu chłodzenia to jeśli uszczelka pod głowicą była uszkodzona i spaliny dostawały się do płynu a zawór w korku nie upuszczał ciśnienia to musiało ono sobie znaleźć inną...
Jeśli była by uszkodzona uszczelka pod głowicą to raczej miał byś stan płynu chłodzącego wysoki więcej niż miałeś wlane i płyn zimny był by mętny/ a co do takiego wysokiego ciśnienia w zbiorniku może być korek podciśnienia nie sprawny lub zapowietrzony układ chyba że sprawne jest ogrzewanie w samochodzie to w tedy bym się nie zamartwiał/ zobacz jeszcze...
Problem leżał po stronie instalacji LPG, pech chciał że mi padł komputer od gazu i zaprowadziłem do innego gazownika (polecił mi go kolega) on założył nowe wtryskiwacze nowy komputer i całą wiązkę jedynie została butla i reduktor po tej wymianie auto nie do poznania, pojeździłem 2 lata i nic się nie działo aż pewnego dnia jechałem do pracy i auto straciło...
Witam kolego .Niedawno miałem ten sam problem z płynem. W moim wypadku okazało się jednak co na to nie wskazało że uszkodzona jest uszczelka pod głowicą. Jeden z kolegów zasugerował że jak puści uszczelka pod głowicą to będzie samochód dymił na biało. Wcale nie prawda,że musi dymić, jeżeli uszczelka zaczyna dopiero puszczać w małym stopniu w moim wypadku...
Jeżeli nie widać na 100% wycieków (i nie przedostaje się do miski olejowej), to najprawdopodobniej płyn dostaje się do cylindrów (pęknięta głowica, uszkodzona uszczelka pod głowicą etc) i zostaje odparowany do atmosfery.
Sprawdziłem fakturę i na fakturę pisze o 4 sztukach uszczelek pod korektorem. Miałem generalny remont góry silnika bo była uszkodzona uszczelka pod głowicą z 3 lata temu. Co do czyszczenia przepustnicy czyściłem ją, a co do adaptacji to jakoś nie mogę tego zrobić tak podawałem na filmie. Rurki nie raz sprawdzałem i naprawdę nie widzę żadnych uszkodzeń...
uszkodzona uszczelka pod głowicą Dodano po 37 uszkodzona uszczelka pod głowicą
W takim razie zrób pomiar ciśnienia sprężania oraz powąchaj płynu w zbiorniku wyrównawczym-jeżeli będziesz czuł spaliny to znaczy że albo uszkodzona uszczelka pod głowicą albo głowicą. Pozdrawiam
To naprawiaj tubki dalej Auto wróciło od mechanika i była uszkodzona uszczelka pod głowicą Teraz wszystko działa jak należy Nie rozumie cię człowieku pisze że nagrzewnica została już sprawdzona a ty mi piszesz że to wina nagrzewnicy Pomyśl trochę a później pisz!
Problem rozwiązany okazało się że uszczelka pod głowicą jest uszkodzona
Najprawdopodobniej olej z silnika przedostaje się na tłoki i ulega spalaniu razem z paliwem z tąd ten biały dym, a przyczyną tego może być : 1 uszkodzona uszczelka pod głowicą 2 zużyte gumki zaworowe 3 zużyte pierścienie tłokowe
Niestety okazała sie uszkodzona uszczelka pod głowicą . Pozdrawiam.
Jeśli ten dym wychodzi spod głowicy no to uszkodzona uszczelka pod głowicą jest przyczyną oczywistą. Silnik dymi ,chodzi równo, mocy nie ubyło lub wystąpiły jakieś inne objawy?
matiz uszczelka głowicą daewoo uszczelka głowicą uszczelka głowicą fabia
transformator praca równoległa bojlery bosch nvidia niewidoczna
gdzie montować zawór mieszający gdzie montować zawór mieszający
ELMT6886-FG95 (TP.MS6886.PB765) Firmware: Brands, Models, Flashing, Typical Faults Instrukcja po polsku Teltonika T210 – konfiguracja, komendy AT, uruchomienie modemu GSM