Bardziej myślalem o tym że może być uszkodzone serwo hamulca. Może być wina nieszczelnosci samego serwa lub węża na podciśnieniu który do niego dochodzi. Ogólnie takie gaśnięcie auta przy wciśniętym hamulcu może właśnie świadczyć o problemach w układach sterowanych podciśnieniowy (sparciałe węże, nieszczelności itd).
Uszkodzone serwo.
na mój gust pękniety któryś wężyk od podciśnień, najprawdopodobniej ten między gaźnikiem a serwo hamulca, albo uszkodzone serwo hamulca.
Przyczyną może być uszkodzone serwo hamulca i podczas hamowania podaje powietrze do kolektora.
Nieszczelny układ podciśnieniowy, uszkodzone serwo hamulców (przez które owo podciśnienie ucieka) lub uszkodzona wakupompa
Jeżeli podnosi obroty ,to raczej przewód do serwa ,a nie same serwo. jednak raczej serwo bo zmiana obrotów jest po naciśnięciu pedału hamulca czyli wtedy gdy serwo działa . Gdyby to był uszkodzony przewód podciśnieniowy to nieszczelność jest stała i naciskanie hamulca nic nie zmienia .
Możliwe, że regulatory zawiesiły się nagle w obydwu bębnach? Albo nawet w jednym, czy powodowałoby to taki efekt? Wydaje się, że w takiej sytuacji po prostu trzeba przepchnąć więcej płynu aby wykonać większą pracę tłoczka, natomiast po kilkukrotnym wciśnięciu pedał hamulca powinien stwardnieć i nie opadać, przynajmniej tak by na logikę pasowało. No...
Jednak wystarczy podłączyć podciśnienie pod serwo i pedał hamulca sam się wciska od razu aż do podłogi i problem zaczyna się od początku Wskazuje to na uszkodzone sterowanie serwa.. Może jest zablokowany zawór w serwie.
Albo masz silnik na prawdę ruina albo masz uszkodzone serwo, wciśnięcie hamulca może powodować minimalne wahnięcie obrotów ~50 rpm. Zobacz też czy nie masz benzyny w przewodzie podciśnieniowym regulatora ciśnienie paliwa. Uszkodzony pierścień zgarniający nie powinien mieć wpływu na osiągi, te silniki zazwyczaj biorą olej przez uszczelniacze na prowadnicach...
Witam W napedzie uszkodzony hamulec, w zwiazku z tym pytanie czy znajduje sie w polsce serwis zajmujacy sie naprawa tego typy napedów. Pozdrawiam Proszę poprawić pisownię! Temat znajduje się na brzegu kosza.
Możliwości jest wiele: - zablokowana linka gazu, - uszkodzony czujnik (potencjometr) położenia przepustnicy, - pęknięty przewód podciśnieniowy do serwa hamulców lub regulatora ciśnienia paliwa, - uszkodzone serwo hamulców, - uszkodzony zawór powietrza dodatkowego wolnych obrotów ("silniczek krokowy").
Jak coś to vaccum a nie wspomagania, najpierw trzeba coś posprawdzać a nie od razu wymieniać bo może to być równie dobrze uszkodzone serwo. A czy to czasem nie jedno i to samo? W samochodach z silnikami wysokoprężnymi do wytworzenia podciśnienia dla celów wspomagania potrzebna jest pompa. A i po polsku lepiej brzmi. Natomiast co do meritum, gdyby było...
Wygląda na uszkodzone serwo. Wciąga się samoczynnie i dociska hamulec. Miałem taki przypadek w Audi w automacie. Pompa hamulcowa czegoś takiego nie robiła sama z siebie, jak już to agregat ABS/ESP, jakby był uszkodzony. Ale w Twoim przypadku stawiam na zepsute serwo.
Nie wiem jak to jest w superbkach i nie chcę nikogo w błąd wprowadzić ale czy wartość podciśnienia nie jest za duża co powoduje samoczynne zablokowanie hamulców ?? Może czegoś brakuje co by ograniczało przepływ objętości powietrza potrzebnego do wspomagania hamulców. Może serwo które założyliście też jest uszkodzone ??
Hamulce w Skodzie Fabii działają dziwnie Podczas hamowania hamulce jakby nie odbijają. Pedał robi się coraz bardziej twardy. Jakby skok robi się coraz krótszy. I po kilku naciśnięciach autko hamuje samo tak że nie da się jechać. Wystarczy zgasić auto, wcisnąć kilka razy hamulec i koła się luzują. W aucie było wymieniane serwo i pompa z powodu kolizji....
Serwo uszkodzone. Nie ma to żadnego związku z układem hydraulicznym.
Możesz mieć uszkodzony wąż od serwa lub samo serwo
Po przejechaniu paru kilometrów pedał twardnieje i blokują się przednie hamulce.Prawe koło więcej.wymienione zestawy naprawcze obu zacisków, w zaciskach wszystko sprawdzone i nasmarowane,wymienione przewody elastyczne,rurki przedmuchane,pompa nowa.Stara pompa miała wyciek na popychaczu i płyn hamulcowy spływał do serwa. Odessałem z serwa około 0,5 litra...
przepuszczało juz wczesniej tylko nie piszczało, uszkodzone serwo zaczyna piszczec jak jest juz ciepło.... hamulce beda, po pompuj szybko kilka razy z rzedu i zobaczysz jak zacznie twardniec pedał hamulca :) trza wymienic :)
Nie znam tego silnika ale nie bardzo wyobrażam sobie dlaczego z powodu sondy silnik miałby wchodzić na wysokie obroty. Najczęściej winę za coś takiego ponosi awaria czujnika położenia przepustnicy/pedału przyspieszenia (i jest to tryb awaryjny na okoliczność braku lub niestabilnego odczytu tego parametru), nastawnik obrotów biegu jałowego (jeśli jest),...
Co tu drążyć temat.Albo masz uszkodzone następne serwo.Albo np oring na pompie.Oczywiście wykluczając złe podciśnienie i spartoloną robotę.
Jak syczy po naciśnięciu na pedał, to jest uszkodzone serwo i żaden przewód ani zaworek nie ma nic do tego
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
Okazalo sie ze walniete serwo . Dodano po 56 Uszkodzone serwo
Witam. Mam golfa na gaźniku 2 EE. Problem jest taki,że kiedy silnik pracuje na wolnych obrotach wciśnięcie hamulca powoduje duży spadek obrotów. Czy przyczyną może być uszkodzone serwo?
Uszkodzone było serwo i przepuszczała pompa hamulcowa Po wymianie kompletu przy lekkim wciśnięciu pedału hamulca można już zmienić biegi lecz zaczyna hamować co nie umożliwia jazdę. Wiem że mogą być komentarze jedź do mechanika. Pomoże ktoś?
Zmień stacje diagnostyczną... :D Choć to śmieszne wcale nie jest (znaczy brak hamulców). Moim zdaniem uszkodzone serwo. Ale skoro diagnosta usterki nie znalazł, to chyba nikt tu na EL "Kaszpirowskim " nie jest.
Napisałem sprawdż PLAKIEM ----jeżeli zwiększy obroty to ma nieszczelność i omija przepustnicę --jak hamulce --może uszkodzone serwo
Jezeli pompa podcisnieniowa jest sprawna przewody szczelne to uszkodzenie musi tkwic w serwie. Coprawda nie ma tam zbyt wiele elementów które mogą się uszkodzic ale usterki sie zdarzaja. Powinien byc na drodze od pompy do serwa zaworek powrotny moze byc zablokowany. Pasowalo by sprawdzic czy po przegazowaniu silnika nie slychac szumu powietrza w okolicach...
To jest potencjometr z zasilaniem dwuprzewodowym i sygnałem zwrotnym na trzecim przewodzie. Zasilanie ma albo 12, albo 5V, pytanie jaki jest prawidłowy sygnał powrotny. Na tej podstawie może dowiem się, czy przypadkiem nie jest uszkodzone serwo ( wydaje dziwne dźwięki ). Dodatkowo podejrzana jest wiązka elektryczna, tak więc przyczyn może być kilka....
Tam gdzie idzie przewód od sprzęgła (rurka) będzie w jego okolicy odpowietrznik. Twój opis bardziej pasuje do uszkodzonej pompki sprzęgła bądź wysprzęglika. Możesz spróbować odpowietrzenia, lecz efekt może być niezadowalający. To że nie masz wspomagania hamulców (serwo nie działa) może być spowodowane uszkodzonym przewodem podciśnienia, pompa vacum,...
Witam. Prawdopodobnie masz uszkodzone serwo lub zaworek zwrotny osadzony w rurce laczacej serwo z "silnikiem".Napisz czy po spuszczeniu nogi z hamulca obroty wracaja do normalnego stanu.
Wymienilem pompke na nowa narazie niemialem okazji sprawdzic rosniecia pedalu ale teraz jak hamuje to musze dosc osro docisnac pedal czy to jest powod nowej pompki czy serwo jest uszkodzone i oczywiscie przy postoju na wlaczonym silniku przy dociskaniu hamulca slychac jak ucieka skas powietrze czy to normalne?
Tym autem jeżdżono tak od około 10 lat i nie pokonywał dziennie max 10 km, jazda tylko w trybie miejskim, przeszedł przez kilku "mechaników" i tak tego nie zrobili a wiadome $$ zapłacono. A że teraz jest w moim posiadaniu chce go doprowadzić do stanu w jakim powinien być. Mam możliwości, więc chciałbym to zrobić. Pytam tutaj tylko o radę/spostrzeżenia...
Brak wspomagania hamulców. Uszkodzona pompa podciśnienia, dziurawy przewód lub pęknięta membrana w serwo. Zdejmij przewód podciśnienia z serwo. Zapal silnik i zatkaj przewód palcem jeśli efekt będzie podobny ja przy zatykaniu rury od odkurzacza to przewód i pompa są sprawne. Pozostaje serwo.
Witam, Mam problem z zdiagnozowaniem usterki usterki układu hamulców w Golfie. System ABS nie posiada żadnych błędów a hamulców praktycznie w ogóle nie ma. Trzeba bardzo mocno cisnąć. Nie wiem co może być uszkodzone ponieważ czujnik ciśnienia układu hamulcowego podczas naciskania pedału hamulca osiąga wartość ok 40Bar i nie wskazuje to na uszkodzenie...
Brakuje podciśnienia, czyli albo króciec pompy tandemowej albo przewód elastyczny uszkodzony, serwo stoi w wodzie, lub od waszej tradycyjnej metody serwo zwyczajnie szlag trafił.
Dziękuję za odpowiedź, choć nie koniecznie o to pytałem. Objawy: twardy pedał hamulca - nie ma żadnej różnycy przy zapalonym lub zgaszonym silniku; serwo pełne oleju, przewody wymienię na nowe choć nie są uszkodzone ani załamane.
Witam, borykam się z problemem twardego pedału hamulca. Podciśnienie wynosi -0.75 bara. Serwo trzyma ciśnienie, po naciśnięciu pedału ciśnienie spada do zera. Jeżeli pompa nabije ciśnienie to hamulce są, ale do pierwszego hamowania. Pompa podmieniona na używaną i nadal to samo. Zaworek jednokierunkowy sprawny, układ szczelny. Jeżeli serwo trzyma cieśnienie...
Jeśli zmierzyłeś podciśnienie sprawnym przyrządem i wynosi tyle co podałeś, to sprawdź dokładnie serwo. Może być uszkodzona "przepona" lub dziurawa (skorodowana) obudowa. Czy ktoś robił coś przy pompie hamulcowej, może potrzebna jest regulacja.
Powinno być, jak nie ma to pompa uszkodzona, lub serwo nie pozwala cofnąć się tłoczkom, ale to chyba wykluczone.
Najpierw do sprawdzenia czy jest szczelny, jak nie to uszczelnić, a jeśli tak to zmierzyć wartość podciśnienia i jak będzie powyżej -0,6b(to mógłby ktoś zweryfikować, bo dawno nie sprawdzałem ile powinno być, ale chyba -0,6b) to sprawdzić wszystkie wężyki podciśnieniowe. A jak wszystkie są dobre, to zostaje uszkodzone serwo... edit: Tak to jest, jak...
Słuchajcie ogólnie dziwna sytuacja Ogólnie samochód jeździ wszystko w porządku brak hamulców tzn Twardy pedał ,więc uszkodzone serwo ,postanowiłem wymienić jeszcze zaworek między vacum pompa a serwo (trójnik) i po włożeniu "nowego" o dziwo serwo zaczęło działać ,lecz nie działa turbo ,po zmianie spowrotem turbo działa ,zaś serwo nie
Witam. Co do kontrolki ładowania. Jest coś na rzeczy z samym regulatorem. Podczas pomiarów ładowanie jest a kontrolka świeci. Robiłem to już ze 3 razy. Regulator choć wygląda na sprawny - jest do wymiany. Tłumaczył mi to elektryk. Nie chcę w błąd wprowadzać ale tam chodzi o jakiś sygnał z komputera na licznik. Co do sztywniejącego pedału hamulca podczas...
sprawdź czy po wciśnięciu hamulca na postoju przy zapalonym silniku masz ten sam objaw który opisujesz, jeśli tak to masz uszkodzone serwo, jeśli nie to sprawdź silnik krokowy. Alternator też powinieneś naprawić bo za każdym razem jak go odłączasz to go resetujesz i później świruje.
Z tego co pamiętam to z głównego przewodu podciśnienia /pompa- serwo/ przy zaworze zwrotnym podpięte są dwa przewody. Odłącz jeden, podepnij miernik i sprawdź co pokazuje. Zaciśnij drugi /cienki/ przewód i sprawdź co pokazuje. Jak dalej "faluje" to uszkodzone może być: serwo, przewód serwa /plastikowa rurka popękana/, pompa. Z tym że nie tyle sama pompa...
Jeżeli masz twardy hamulec to tak jak pisze kolega wyżej możesz mięć nieszczelność na przewodzie do serwa. Albo uszkodzone serwo i też dopuszcza lewe powietrze. Sprawdź ren przewód do serwa, jeżeli jest ok to odepnij go od serwa i zaślep. Jeżeli będzie poprawa to serwo do wymiany.
Objawy wskazują na nieszczelność zasilania serwa hamulca. Dokładnie sprawdź wąż podciśnienia idący do serwa. Możliwe jest też uszkodzenie samego serwa ale to już ogromna rzadkość.
Mialem przypadek z raz dzialajacym a innym razem nie wspomaganiem hamulcow ale to bylo w starszym pojezdzie - winny byl uszkodzony przewod podcisnienia (wspomagania hamulcow) laczacy kolektor dolotowy z serwo wspomagania. Objawy - hamulce dzialaja ale trzeba bardzo mocno wcisnac pedal.
Witam U mnie była identyczna sytuacja , oczywiście w innym aucie , to wina wspomagania hamulców . Ja zdjąłem przewód z serwa i w ten przewód po prostu wdmuchnąłem ustami powietrze i takim sposobem znalazłem pęknięty przewód . Dlatego żeby sprawdzić pompę VACUM potrzebny będzie wakuometr . Podpinasz się w przewód [ na pewno miejsce się znajdzie ] uruchamiasz...
Samochód to Opel Corsa D, silnik benzyna 1.2 A12XER, problem objawia się nierówną praca na biegu jałowym (przebieranie), oraz kiepskimi hamulcami (twardy pedał) Brak błędów w sterowniku. Po dodaniu gazu trzymając jednocześnie drugą nogą wciśnięty pedał hamulca, czuć że pedał mięknie. Zostało wymienione serwo hamulcowe, problem nadal występuje. Wykluczony...
No i sprawdziłem żarówką ten elektrozawór i na gazie świeci a jak przełącze na benzyne to nie świeci czyli wszystko dobrze. Ale czy jeżeli mam uszkodzone serwo albo ten zawór na serwie to będzie sie tak działo? Bo jak silnik jest zimny i odpale to pedał hamulca powinien dać sie jeszcze bardziej wcisnąć do dołu, a u mnie tak sie nie dzieje. Dopiero jak...
Jeżeli pedał wpadł w podłogę to można podejrzewać nieszczelność i wyciek płynu (tu z reguły jest miękki pedał hamulca), albo uszkodzenie sprężyny powrotu lub może serwa, ale trzeba dokładnie sprawdzić.
Witam. Borykam się z problemami z hamulcami, a mianowicie - rozpędzam auto do przykładowo 60KM/H energicznym ruchem wciska pedał hamulca do końca, koła się blokują, hamuje ok (no może trochę mocniej trzeba wcisnąć pedał niż rok temu jak narzeczona kupiła samochód). Rozpędzam 2 raz, lekko hamuje pulsacyjnie, hamulec robi się twardy, skok pedału znikomy,...
Nadal nie wymieniłem tranzystorów cewek. Mierzyliśmy jeszcze raz ciśnienie oleju jest po rozgrzaniu 1.5bar, na wysokich obrotach do 4bar. Znajomy sprawdzał jakie podaje producent i rzekomo powyżej 1bara na wolnych obrotach. Wszyscy mi mówią że to nie pompa oleju, ale klekot podczas odejmowania i dodawania gazu jest taki jakby to klekotał vanos lub regulatory...
Panowie raz kolejny podbijam teze że to nie serwo. Jak znam życie hamują tylko zaciski z przodu a tył prawie wcale lub wcale prawie :D . Wrażenie jak by hamulce były zbyt ostre bierze się (moim skromym zdaniem) stąd że.. Po wdepnięciu hamulca auto nurkuje do przodu a tył chce na nas wyskoczyć. Mieliśmy słoneczne lato, suchą nawierzchnie, więc nie dało...
Witam mam problem z hamulcem nożnym w Lagunie, pedał jest twardy,- hamulce delikatnie biorą dopiero po użyciu sporej siły i zaparciu się w fotel. 1.Przewód pomiędzy pompą vacum a serwem w porządku (puszcza powietrze tylko w jedną stronę-ssie) 2.Serwo zostało wymienione na inne, - bez rezultatu pedał nadal twardy, hamulce praktycznie nie biorą 3. Cały...
Podają inne objawy uszkodzonego serwo.
Masz jakieś zakłócenia prędkości któregoś koła według mnie, jeśli hamujesz na suchym bez pisku i ABS Ci ingeruje.... Serwo sprawdzić jest bardzo łatwo, więc do dzieła. I weź VAGa i podejrzyj podczas takiego hamowania prędkości danych kół, a najlepiej loga zrób.
Hamulec jest twardy przy wyłączonym silniku i ma mały skok. Przy właczonym podobnie. Zastaniawiam się czy czasem przetoczyć nowy płyn, być może gdzie w "środku" instalacji hamilcowej jest powietre. Choc usuwałem powietrze z hamulców i było ok. Dodano po 48 W porządku, więc serwo jest uszkodzone. Dlaczego?? Przecież serwo musi być szczelne
Mają i to dużo, wspomaganie hamulców jest "zasilanie" podciśnieniem wytwarzanym przez pracujący silnik w kolektorze dolotowym. W razie powstania nieszczelności (uszkodzone serwo, pęknięty przewód podciśnieniowy) silnik może tą drogą zasysać dodatkowe powietrze, poza przepustnicą.
W wężu łączącym kolektor ssący z serwem jest zawór przeciwzwrotny, jednostronny... czy jak to kto sobie nazwie. Zawór ten utrzymuje podciśnienie w serwie, i siłowniku zamykającym przepustnice klimatyzacji-wentylacji. Nie może być tak żeby podciśnienie w kolektorze cały czas "siłowało się" z podciśnieniem wytworzonym w serwie. Wolne obroty by cały czas...
Przyczyn moze byc kilka. Czy samochod tak sie zachowuje od poczatku zamontowania gazu? Jezeli tak, to prawdopodobnie masz zle ustawiony dolot powietrza. Jezeli silnik pracowal prawidlowo, a usterka nastapila dopiero po pewnym czasie, to moze byc problem z emulacja sondy lambda (masz emulator/komputer "gazowy"). Wtedy sterownik silnika (ten od benzyny)...
Serwo uszkodzone?
A co ma serwo z tym wspólnego?? ono albo pomaga jak sprawne albo nie jak popsute... Jak płyn ubywa to raczej coś rozwalone z tyłu (skończyły się okładziny lub uszkodzony cylinderek).. Jak nie znika to uszkodzona Pompka hamulcowa lub zapadka szczek hamulcowych. Ale raczej myślę że to coś z tyłu bo coś z tyłu hałasuje...
Witam! Mam taki problem. Mieszkam w UK i byłem ostatnio na MOT(przegląd) z moim Punto I i niestety wykryto usterkę hamulców. Jedna strona hamuje bardziej niż druga. Hamulce były odpowietrzone i klocki też w porządku. Mechanik mówił mi że to może serwo jest uszkodzone. Ręczny też mi nie przeszedł przez MOT choć linka jest na maksa naciągnięta. Co to...
Jak serwo ma uszkodzoną membranę to hamulec trzeba mocniej wciskać ,powodzenia.
Wygląda na uszkodzone serwo.
układ pozycjonera przepustnicy uszkodzony gdyż: 1. uszkodzony silnik 2. rozregulowany wkręt pozycji 3. korozja na stykach silniczka lub ecu 4. korozja na styku termostatu od temperatury silnika 5. dzirurawe serwo hamulców 6. dziurawa membrana podcisnieniowego regulatora kąta zapłonu / zależy od wersji wtrysku w 2,2 jest w 3,0 nie ma/ 7. niski stan płynu...
Witam. Jestem "szczęśliwym" posiadaczem renault scenica II 1,5 DCi. Autko na gwarancji. Moja wiedza na temat mechaniki samochodowej jest prawie znikoma więc proszę to uwzględnić w dalszej rozmowie :) Objawy usterki wyglądają następująco. Hamulec wciśnięty na postoju powoli wpada prawie do samej podłogi. Powiedzmy 2 cm przed podłogą czuć wyraźny opór....
Witam Sprawdź wąż który idzie do serwa czy nie jest czasem pękniety.... a skoro wydaje Ci sie że kiedys lzej chodziły to wydaje mi sie że serwo padło chyba że jest uszkodzony wąż... a swoją droga to hamulce tez mogą być zapowietrzone... a jak hamujesz to jak sie zachowuje samochód?? wszystkie koła równo biorą?? tzn tył ma brac później ale chodzi mi...
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
właśnie że nie jesli dostaje za duzo powietrza to zbija obroty czasami wtrysków, ale wtedy ma za ubogą mieszankę, zazwyczaj najpierw zaczyna falowac obrotami, bo sobie nie radzi z problemem, później czesto podnośi tak zeby mogl dobrac skład mieszanki pod lambde...... szukać musisz na odcinku od przepustnicy aż do bloku na calej dlugości kolektora ssącego,...
Wspomnę jeszcze o innym istotnym fakcie - przy wciskaniu hamulca silnikowi wyraźnie spadają obroty, a przy hamowaniu w czasie jazdy silnik lubi zgasnąć. Sprawdź przewody metalowe idące od serwa czy nie są pozaginane...jak nie to najprawdopodobniej uszkodzone serwo hamulcowe. Pozdrawiam
Dzięki. Faktycznie uszkodzona membrana na serwie. Prosiłbym jeszcze o pomoc w dobraniu serwa. Wiem że montaż odbywa się na czterech szpilkach. Ciekawy jestem czy można dobrać serwo od innego samochodu z takim samym montażem czy musi być konkretnie od tego modelu? Dzwoniłem do sklepów motoryzacyjnych i pytałem się o takie serwo to każdy odpowiadał że...
Samochód parkuję pod blokiem a aura nie sprzyja naprawom. Sprawdzałem czy pęcznieją przewody (bez odkręcania kół) i nic nie zauważyłem. W poniedziałek podjadę do znajomego do garażu i wtedy znowu trochę porozbieram. Sprawdzę wtedy dokładnie czy czasem nie pęcznieją. Cały czas się zastanawiam czy jest możliwe uszkodzenie serwa tak by hamulec samoistnie...
Więc tak : Wczoraj walczyłem 12h z tymi hamulcami, zamontowałem używaną pompę z tym, że problemów wcześniej nie robiła chociaż stała w samochodzie z 2 lata ... , odpowietrzyłem ją, odpowietrzyłem hamulce 2 razy i : Na wyłączonym silniku po podpompowaniu pedału hamulca już nie wpada, jest opór po 3 krotnym naciśnięciu go mniej więcej na środku brania...
Nie podajesz rocznika auta. Znam przypadek z hamulcem w takim samym aucie z tym, że przód prawie nie hamował a tył od razu blokował koła. Okazało się, że pompa hamulcowa była sprawna i rozdzielała oddzielnie hamowanie na koła przednie i łącznie na tylne koła, poprzez korektor siły hamowania. Po dokładnym odpowietrzeniu układu hamulcowego i naprawie...
witam, Panowie!!! bardzo dziwne te wasze posty, po pierwsze jezeli hamulce zablokowały to logiczne że płyn hamulcowy sie zagotował i pary płynu spowodowaly (jako ze są ściśliwe) brak hamulców, kolega khamował awaryjnym, po drugie przyczyna zablokowania to pompa hamulcowa( jest tam taki otworek którym płyn wraca do zbiorniczka wyrównawczego, możliwe...
Sprawdzenie podcisnienia: Wejsc rano do samochodu (nie odpalac!). Naciskac pedal hamulca az bedzie twardy. Nacisnac jeszcze raz i trzymac. Wtedy odpalic silnik - jak wszystko jest ok to powinien zmieknac w ciagu kilku-kilkunastu sekund. Jak nie mieknie to albo jakas nieszczelnosc albo uszkodzenie serwa/pompki vacuum
podstawka pod wtryskiem sprawdzona jest szczelna, ale mam coś takiego na biegu jałowym jak wcisnę hamulec to lekko falują mi obroty na benzynie i na gazie czy tak powinno być ? może gdzieś czsem przez serwo robi się jakaś nieszczelnośc. sprawdziłem też wszyskie styki elektryczne idące do komputera i wszędzie jest przejście. czyli wszysko wskazuje na...
Jak auto będzie Hamować to weź przygotowany wcześniej klucz pasujący do odpowietrznika i sprawdź czy jest ciśnienie. Wystarczy skecić koła i w kazdym samochodzie dostęp do tego jest. Ważne jest sprawdzenie na obu przednich kołach . Tył możesz sobie odpuścić. Nie dokręcaj mocno,dokręć tylko tyle ile trzeba. Częstą przyczyną czegoś takiego jest (jw.)...
Siemka pamięta ktoś jakie rezystencje powinny mieć czujniki Abs tył i przód w bmw e36 1.6 95 rok tył jest 2 piny a przód pewno 3 ale nie jestem pewien. Jaką rezystencje powinien mieć czujnik położenia pedału hamulca co jest wmontowany w serwo hamulcowe. Ponieważ znajomemu świecił abs i komp mu pokazał czujnik tył lewy zmierzyłem oporność i wyszła 1005...
Witam. Mam następujący problem. Auto stało jakieś 3 miesiące, z powodu uszkodzonego silnika. Wymieniłem silnik i serwo z pompą hamulcową. Pompę hamulcową włożyłem od BMW e34 TSD Turing. Podwójne bo mi nowy silnik nie mieścił się ze starym serwem. Ogólnie po odpaleniu trzymają hamulce. Dziś przejechałem 10km i auto zostało unieruchomione przez hamulce....
Auto hamuje jak żyleta ale jak zadziała ABS to popuszcza i lecie do przodu. Sprawdziłem podłączenie rurek jest tak jak wyżej podawał kolega. Sprawdziłem podłączenie czujników, uniosłem na ponośniku i kręciłem kołami każde koło zgłasza się na odpowiednim wykresie. Trochę skrzypi serwo przy hamowaniu, ale to raczej nie jego wina bo bez ABSu też był by...
Witam mam problem z hamulcami, ale opowiem od początku. Mam Opla Astrę G z silnikiem 1.6 8V. Byłem na stacji diagnostycznej, doradzili mi abym rozebrał hamulce, wyczyścił, nasmarował i złożył, po powrocie zabrałem się do pracy, rozebrałem tylny prawy wszystko ładnie złożyłem, musiałem lekko wkręcić tłoczek bo ciężko wchodził zacisk. Założyłem koło,...
Może masz uszkodzone serwo i ciągnie lewe powietrze.
a jaki jest powód, że nie działa wspomaganie przez pierwsze parę kilometrów? Serwo nie trzyma podciśnienia, sprawdź jej szczelność i zaworek. Dzisiaj mechanik jechał autem i próbował hamować na szlag wiele razy, aż w końcu sam zauważył, że hamulec się wzmacnia. Z tego co opisujesz, to wygląda na to, że masz słabe hamulce i za którymś razem zaczyna...
Mieliście kiedyś przypadek by to pompa abs powodowała taki problem ? (W takim wspaniałym 20letnim dieslu które ma oczywiście 220tys km na liczniku ;D) Tak, miałem. Powodem takiej sytuacji była zapowietrzona pompa ABS. Z kolei w drugim przypadku była ona uszkodzona. Do uruchomienia pompy potrzebujesz VCDS. Próbowałem dziś odwietrzyć pod ciśnieniem i...
Chciałem dołożyć do swojej astry tempomat. Zakupiłem wszystkie potrzebne graty - manetka, czujnik sprzęgła i serwomotor sterujący przepustnicą. Czujnik hamulca już był - 4pinowy. Na początku miałem problem z pinem A przy kostce serwomotoru. Nie było reakcji na przycisk "O". Prawdopodobnie jest to przerwa w wiązce gdzieś. Stwierdziłem że olewam ten przycisk...
Cofnąć się musi sam, ta głupia gumka - uszczelniacz to powoduje.:D Oczywiście kolega Owik chciał napisać że tłoczki są wciągane gdyż pompa hamulcowa ma tak specyficzną budowę która powoduje lekkie "wyssanie"płynu w momencie puszczenia pedału hamulca. (No chyba że na wyspach Kanaryjskich tłoczki są wciągane przez gumki które je uszczelniają i osłaniają...
Podatek drogowy jest uzależniony od pojemności silnika w samochodach rejestrowanych do 2001 roku, potem w zależności od ilości wydzielanego co2 a od tego toku w zaleznosci od rodzaju napędu oraz ceny. Olej napędowy jest droższy nie ze względu na koszt wytworzenia ale ze względu na podatek, bo ma wyższą wartość opałową. Jako ciekawostkę mogę podać ze...
Witam Wczoraj wymontowałem skrzynie z auta, i na pierwszy rzut oka zaglądając do środka komory sprzęgłowej w skrzyni zauważyłem mały okrągły kawałek metalu leżący w pyle na dole. Okazało się później po zdjęciu docisku, że to część pochodząca z tarczy sprzęgłowej w której popękały 4 z 6 sprężyn. Wyciągnąwszy skrzynie na warsztat zabrałem się do rozbierania....
A może uszkodzony przewód do serwa(nieszczelny?)
Jak masz serwo to one jest uszkodzone lub pompa podciśnieniowa,ale prawdopodobnie serwo nie szczelne bo syczy .
Do zawracania znacznie lepiej nadaje się kierownica !!! Zapewniam kolegę że nie. Nie wydaje się Wam , że hamowanie jednym kołem przy w łączonym biegu nadwyręża skrzynię biegów , sprzęgło i sam hamulec ??? Nie, nie wydaje się nam - słyszałeś kiedyś o czymś takim jak mechanizm różnicowy? To poczytaj sobie może jak działa i jak np. działa mechanizm skrętu...
(at) nikusert ma rację. Sam to niedawno przerabiałem. Kupiłem VW Caddy i nie zawsze zapalał się stop. Wyjąłem czujnik i przeczyściłem styki. Założyłem. I zaczęły się problemy z zaciskającymi się hamulcami. Po zdjęciu przewodu z serwa od pompy wakuum puszczały. Pojechałem do mechanika żeby z tym coś zrobił. Powiedziałem że problem zaczął się po czyszczeniu...
Myślisz że pompa jest ok. Nie bardzo wiem jak ja oczyścić Serwo może jest uszkodzone? Pedał jest mięki przy pompowaniu i słabo twardnieje.
To syczenie wydobywa się z węża prowadzącego z pokrywy zaworów do kolektora ssącego. jest tam taki trójnik z odejściem na serwo hamulców. W trójniku tym jest takie przewężenie które zapycha się od nagaru . Sprawdź i wyczyść. Dodatkowo w pokrywie zaworów w miejscu odpowietrzenia silnika (część odmy) znajduje się okrągły element który ma cztery wyjścia...
w serwie nie powinno być oleju,( jeżeli się znajduje to powoduje od uszkodzenie membrany) sadze ze powinieneś sprawdzić pompę vacuum i zaworek zwrotny miedzy pompa a serwem.
serwo hamulca uszkodzone serwo serwo hamulca peugeot
wykonac potencjometr wytrzyma kondensator kompresor sprezarki
ciągnik przedni napęd ciągnik przedni napęd
Wiertarka dwubiegowa: MacAllister czy Celma? Renault Espace 5 1.6 160 KM - Ograniczenie obrotów na biegu jałowym