Duży przebieg tego wozu? Na moje ucho, to albo serwo hamulca straciło szczelność, albo przewód między pompą podciśnienia a serwem. Ale raczej stawiałbym na serwo. Schyl się pod kierownicę i nasłuchuj w okolicach popychacza łączącego pedał hamulca z tłokiem serwa.
Zrobiłem w Pandzie hamulce. Panda z roku 93, silnik fire 1,0. Mechanicznie jak Uno. Zamontowana nowa pompa, nowe cylinderki, nowe zaciski, klocki, szczęki. Wszystkie części fabrycznie nowe, oryginalne zaciski Fiat, szczęki Fiat, klocki Fiat a cylinderki Metelli. Przed remontem wszystko działało prawidłowo ale pompa puszczała płyn do serwa i jesienią...
Czyli musi mieć dokładnie te same numery? Czy może być jakieś inne ATE? Pozdrawiam
Padło serwo hamulca .
Jeśli podczas pracy silnika - jazdy, pedał hamulca będzie "twardy", to albo serwo zamarzło, albo pompa próżniowa niesprawna (nie wytwarza podciśnienia). Wciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli pedał wyczuwalnie "wpadnie", to wspomaganie hamulca (serwo) sprawne.
Sprawdź serwo hamulców. Napompować pedałem hamulca aż się zrobi twardy i z wciśniętym pedałem hamulca odpalić silnik. Przy sprawnym serwie pedał powinien w miarowym tempie "zejść" do połowy jeśli tak jest to z serwem powinno być ok. Do sprawdzenia przewody elastyczne ew. pompa hamulcowa.
Przewody podciśnieniowe mogą być popękane i nieszczelne w niewidocznych miejscach, odłączaj je od króćców na kolektorze i zatykaj króćce. Odma i serwo hamulców (tu również przepona)- te wziąłbym na pierwszy ogień.
Pytanie czy serwo od hamulca jest sprawne i nie puszcza bokiem, nie słychać czasem syczenie w obszarze pedałów? Przydało by się załatwić wakuometr i sprawdzić ile pompa daje, z podpiętym całym układem powinno być koło -0,8 minimum to -0,6.
"Wyczaruj" dłuższy wężyk, podjedź drugim autem i podłącz "na krzyż", a przekonasz się, czy pompa, czy serwo.
Musisz sprawdzić szczelność przewodu który dochodzi z silnika do serwa a zwłaszcza jego szczelniość to jest najważniejsze:):)
Witam. Czy ktoś zna jaki rozmiar przewodu co wychodzi z krótca pompy vacum leci do trójnika i łączy serwo hamulca. 1.9 TDI axr pompa Luk https://allegro.pl/oferta/przewod-podcis...
Mam taki problem(ponowiłem temat, bo nadal coś nie tak):Serwo działa powiedzmy trzy razy a potem już nie, przejadę kawałek i znowu działa przez trzy naciśnięcia. Co jest przyczyną? Silnik 1.9D, podciśnienie do serwa jest podawane przez pompę próżniową przykręconą do głowicy, ma napęd od wałka rozrządu. Przwód wymieniłem, pompa próżniowa chyba działa...
Na falowanie obrotów ma jeszcze wpływ serwo hamulca. Sprawdź serwo hamulca czyli odłącz przewód podciśnienia i zaślep przewód.
Jednak wystarczy podłączyć podciśnienie pod serwo i pedał hamulca sam się wciska od razu aż do podłogi i problem zaczyna się od początku Wskazuje to na uszkodzone sterowanie serwa.. Może jest zablokowany zawór w serwie.
Jest to element odpowiadający za wspomaganie hamulca tzw. serwo hamulcowe.
Masz wyjście na hamulec może ono ci się przyda, nie wiem do czego chcesz to wykorzystywać, ale kiedy serwo będzie pracowało, to hamulec jest zluzowany, czyli przekaźnik miałbyś załączony.
Wszystkie uszczelnienia w typowych siłownikach pneumatycznych tłokowych doszczelniają się dzięki nadciśnieniu. Podciśnienie będzie powodować zasysanie powietrza przez uszczelnienia, głównie dławicę. Dla tego do vacu stosuje się zwykle siłowniki przeponowe/ miechowe (vide siłowniki od pneumatycznych tempomatów lub serwo hamulców).
Jeżeli podnosi obroty ,to raczej przewód do serwa ,a nie same serwo. jednak raczej serwo bo zmiana obrotów jest po naciśnięciu pedału hamulca czyli wtedy gdy serwo działa . Gdyby to był uszkodzony przewód podciśnieniowy to nieszczelność jest stała i naciskanie hamulca nic nie zmienia .
na mój gust pękniety któryś wężyk od podciśnień, najprawdopodobniej ten między gaźnikiem a serwo hamulca, albo uszkodzone serwo hamulca.
wartość napięciowa EGR ,to max 1.24V - wszystko powyżej ,to już uchylony EGR ,ale wtedy miałbyś wygenerowany DTC. Przepustnicę zostaw w spokoju, bo to nie ona. Komplet rozrządu do wymiany,i koniecznie przeczyść smoka w misce olejowej(dobra rada).
Nie polecam firmy METZGER bo takiej zamienniki się pojawiają. Patrz rys. Opel Tech to nr oryginałów z zamienników ciężko szukać i ta zabójcza cena . https://obrazki.elektroda.pl/4862780800_... 1247094 OPEL 13505410 GENERAL MOTORS 6237250 OPEL 13582928 GENERAL MOTORS Nr OEM: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GENERAL MOTORS (13582928) GENERAL...
A wężyk od pompy do serwa nie przepuszcza? Sprawdź wspomaganie. Wciśnij hamulec dwa razy a za trzecim wciśnij i trzymaj, odpal silnik i daj znać czy pedał się cofnie. Jak pompa sprawdzona i wężyk szczelny to pewnie membrana..
Bardziej myślalem o tym że może być uszkodzone serwo hamulca. Może być wina nieszczelnosci samego serwa lub węża na podciśnieniu który do niego dochodzi. Ogólnie takie gaśnięcie auta przy wciśniętym hamulcu może właśnie świadczyć o problemach w układach sterowanych podciśnieniowy (sparciałe węże, nieszczelności itd).
Witam Wymieniłem ostatnio serwo hamulca na nowe ATE i po tej wymianie zauważyłem ze po przejechaniu około 5km zaświeca się lampa ESP i oczywiście nie działa... Czy może to być spowodowane wymianą serwa hamulca? Czy mechanik montując nowe serwo mógł zapomnieć o czymś lub coś źle ustawić? Dodam jeszcze jedno że clipem nic nie wychodzi na komputerze...
Czy działa Ci serwo (wspomaganie), a jeśli nie i pedał hamulca jest "twardy", to będzie słabszy efekt hamowania. Naciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli odczujesz opadnięcie pedału, to będzie znaczyć, iż serwo działa. Czy nagle hamulce osłabły, może masz zapieczone cylinderki (szczególnie) w przednich kołach - sprawdź.
Pompa wspomagania to w domyśle pompa hydraulicznego wspomagania kierownicy. Której w tym samochodzie nie ma, bo wspomaganie kierownicy jest elektryczne. Za niedługo podciśnieniowe wspomaganie hamulców też odejdzie do lamusa. W moim niedawno kupionym autku serwo hamulców jest elektryczne. Serwo może być uszkodzone w ten sposób, że po wciśnięciu pojawia...
Zobacz to: https://www.youtube.com/watch?v=gCkw-eTT... podobny problem. Równie dobrze może być sama pompa ,serwo, przelotka gumowa itd.
raczej na 90% serwo
Uszkodzone serwo.
A tymczasem witajcie samochody z elektrycznym serwo hamulca zasadniczego. A moze byś tak przestał bajki wypisywać i zajął się czymś pożytecznym? Elektryczne serwo hamulca dla potrzeb systemów ABS wynaleziono dobre 50 lat temu, choćby popularny system TEVES II, spotykany jeszcze na początku lat '90. W pełni elektrohydrauliczny system hamulcowy? Proszę...
Właśnie w Audi powinno to być nieregulowane ,chyba że serwo to marna podróbka.
Zadna elektronika,serwo hamulca się kończy
czyli należy zainstalować serwo pod pedał sprzęgła np: od seicento i podłączyć pod ten sam przewód co fabryczne serwo hamulca? ktoś poleci od czego serwo założyć ?
alternator może wpływać na obciążenie silnika i przez to na obroty. Sprawdź też serwo hamulca.
Czyli olej poszedł na serwo hamulca - nie może być tam oleju -> wysokie ciśnienie oleju.
Serwo jak pada to znaczy, że jest dziurawe i powinno coś syczeć, można je sprawdzić pompą podciśnienia - ręczną pompa i zobaczyć czy podcisnienie spadnie i wtedy bedzie wiadomo. Usterki serwa zdarzają się, ale rzadko, prędzej przewody się uszkadzają, złączki.
Witam. Co do kontrolki ładowania. Jest coś na rzeczy z samym regulatorem. Podczas pomiarów ładowanie jest a kontrolka świeci. Robiłem to już ze 3 razy. Regulator choć wygląda na sprawny - jest do wymiany. Tłumaczył mi to elektryk. Nie chcę w błąd wprowadzać ale tam chodzi o jakiś sygnał z komputera na licznik. Co do sztywniejącego pedału hamulca podczas...
Pytanie, czy nie ma charakterystycznego syczenia pedała, może podciśnienie na serwo ucieka.
Zauważyłem ostatnio, że z okolic pedału hamulca, a dokładniej z serwa hamulca słychać świst powietrza (takie krótkie pssss) w momencie gdy puszczam pedał. Nie przypominam sobie, żeby wcześniej dochodził stamtąd taki dzwięk. Co to może być? Czy ktoś może mi wyjaśnić jak działa serwo hamulca. Wiem, że powietrze jest doprowadzane z kolektora do serwa,...
wszystko było sprawdzane co wiązane z turbo. A co ma do tego serwo hamulca bo nie rozumiem Dodano po 6 wszystko było sprawdzane co wiązane z turbo. A co ma do tego serwo hamulca bo nie rozumiem tam do serwa dochodzi taka jak by plastikowa rurka skrętka. ona mi którejś zimy pekła i aktualnie załozony jest kawałek zbrojonego weza co prawda na zgięciach...
Przyczyną może być uszkodzone serwo hamulca i podczas hamowania podaje powietrze do kolektora.
Rośnie, czy serwo opróżniasz.
Do sprawdzenia serwo hamulca, prawdopodobnie puszcza "lewe" powietrze do kolektora ssącego. Ostrzegam Kolegę, proszę na przyszłość przemyśleć swoje rady!
Kolego może się mylę (jeżdżę dieslami), ale z tego co pamiętam serwo-wspomaganie hamulców łączy się zwykle z czwartym cylindrem i ja tam bym szukał ewentualnej usterki. Twierdzisz, że iskra i ciśnienie ok. - więc pytam, czy masz sprawny hamulec nożny tj. czy działa Ci poprawnie, czy musisz mocno naciskać na pedał aby się zatrzymać. Sprawdź przewód-rurkę...
A ciągnie przyczepy z hamulcami pneumatycznymi ??
Passaty też miały kiedyś to mniejsze serwo a później nastąpiła zmiana i miały montowane to większe, więc myślę że śmiało można je zastosować. To większe teoretycznie powinno być lepsze gdyż ma większą średnicę i przy tym samym podciśnieniu daje większą siłę - czyli bardziej czułe hamulce. Pozdrawiam. PS. A Pan Błażej taki ostry...
Witam sprawdzałeś poprawnośc podłączenia przewodów podciśnieniowych,a jak zachowóje się serwo hamulca bo to dosyć potrzebuje podciśnienia
noi przy postoju naciskajac chamulecpare razy jak go przestane naciskac to gubi wolne obroty gasnie i wraca do normalnych gdzie szukac usterki. Serwo hamulca lub przewód podciśnienia do tego serwa i zawór w tym przewodzie .
Poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym: EGR, EVAP, serwo hamulców etc.
Cewki z pierwszego na czwarty nie zamieniłeś? Pierwszy jest od skrzyni biegów. Białe świece na 1 i 2 czyli uboga mieszanka. Lewego powietrza nie ssie? Ciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych jest trochę za wysokie. Powinno być około 30kPa. Może serwo hamulców dziurawe?
jeśli syczy spod pedału hamulca to serwo
Do sprawdzenia urządzenia wspomagania hamulca czyli serwo, przewody, pompa.
Tak jak napisał ZUN, Turbina nie jest sterowana przez sterownik. Wężyk z pompy próżniowej idzie trójnikiem do serwo hamulca oraz do elektrozaworu od EGR. Nie ma więcej elektrozaworów w tym samochodzie.
przewody sprawdzałem tysiąc razem, są oki, a dokładnie w moim aucie idą dwa... Kolektor ssący <-> serwo hamulca oraz od przepustnicy do zaworu regulujacego pary paliwa... i to wszystkie przewody w tym motorze... jest to jednostka 1.4 16 V 72kw....
Oczywiście, można zmierzyć podciśnienie w układzie wakuometrem
Sprawdź czy przypadkiem nie buczy serwo hamulca bo mam to samo i prawdopodobnie padnięty zawór od klapek w kolektorze dolotowym ( na wolnych obrotach spuszcza trochę podciśnienie i pulsuje w serwie).
Jeździć nie powinieneś puki nie zdiagnozujesz miejsca wycieku. Lekka nieszczelność może doprowadzić przy ostrym hamowaniu do rozerwania przewodów itp... Od czego zacząć sprawdzanie. No zapewne trzeba obejrzeć cały układ hamulcowy. serwo czy nie jest mokre wszystkie przewody, pompę, zaciski.
Witam.Mam problem z hamulcami.Otoz jak zapale silni to pedal powinien byc miekki.A u mnie jest bardziej twardy jakby serwo nie dzialalo.czy da sie jakos naprawic czy trzeba to wymienic.Pomozcie.Pozdrawiam.
Podnieś auto zdejmij koła zobacz gubść klocków hamulcowych, czy tarcze nie maja za dużych kołnierzy na krawędziach, co do ściągania to objaw nierównomiernej siły hamowania (zakładam ze masz "zbieraniny" opon) jeśli to co wymieniłem jest OK będziesz musiał sprawdzić przewody. Wsiądź do auta puść ręczny wciśnij hamulec i zapal auto jeśli pedał hamulca...
Nie wiem jak u Ciebie ale w większości przypadków to czujnik połączony wężykiem z podciśnieniem kol ssącego. inaczej czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. w większości przypadków fiksuje w przypadku nieszczelności. sprawdź jeszcze czy serwo hamulca nie łapie lewego powietrza
Nieszczelny układ podciśnieniowy, uszkodzone serwo hamulców (przez które owo podciśnienie ucieka) lub uszkodzona wakupompa
1 raz odpowietrzyłem cały uklad- pedał dalej miekki nie rośnie. 2 raz odpowietrzyłem po wymianie pompy ABS dalej to samo. 3 raz po wymianie pompy hamulcowej dalej to samo. 4 raz po rozłożeniu i złożeniu zaciskow i dalej to samo. Odpowietrzałem na różne sposoby. Samą pompe jak i przez odpowietrzniki w zaciskach. Dalej hamulec tylko zwalnia samochód,...
Jak najbardziej sprawdź wszystkie przewody od Serwa hamulca czy ci się gdzieś nie wypiął przewód lub nie został przeciętny/naderwany?
Zawór sprawdzony - jest OK. Ale już wiem, że winne całej sytuacji jest serwo hamulca. Ono jest też przyczyną dodatkowego kłopotu, polegającego na wchodzeniu na wysokie obroty po ponownym odpaleniu rozgrzanego już silnika. Wyciągnięcie rurki z serwa i zaślepienie jej przywraca pracę silnika do normy, auto przestało szarpać po puszczeniu nogi z gazu i...
Serwo ma zaworek który nie jest szczelny.Jak wypompujesz z niego powietrze to po zgaszeniu silnika cofa się ono powoli z powrotem do serwa.
Sprawdź, czy przewód powietrzny serwa nie jest luźny, który może być też luźny przy pompie wacum. Czy masz "dobry" hamulec nożny (np. twardy pedał i kiepski efekt hamowania). Ponadto jak pracuje silnik tj. czy sterowanie turbiną nie odbiega od normy. To, że cichnie szum przy ruszaniu kierownicą tłumaczyłbym właśnie jakimś pośrednim naciskiem na ścianę...
Serwo wygląda na dobre. Zapąpuje hamulec i odpalam silnik i pedał spada w duł. Czyli serwo działa.
Prosiłbym ompodanie lokalizacji tej kostki. Pojęcie "fotel pasażera" jest ciut mylące w moim przypadku. Ale nie sądzę, żeby Renault coś bardzo zmieniał. Grand Scenic II jest jak do tej pory najgorzej "zlokalizowanym" autem które widziałem. Nie dość, ze serwo hamulca jest po lewej, to jeszcze położenia wycieraczek nie zmienili. Scenic I miał wszystko...
Jak nie działa pompa vacum to nie działa serwo hamulca przez co hamulce są bardzo słabe. Nie patrz na podciśnienie za N75 tylko na podciśnienie przed. Masz na nim opis. Powinno być tam napisane VAC i na tym wężyku powinno być podciśnienie po odpaleniu. Możesz to sprawdzić wakuometrem bądź amatorsko za pomocą języka.
Panowie jak rozdzielić serwo od hamulca ? Gdzie mam włożyć srubokrecik w ten plastik ,bo od paru godzin się męczę i nic https://obrazki.elektroda.pl/8568215200_... https://obrazki.elektroda.pl/7944255000_...
Serwo hamulca pracuje na podciśnieniu , a podciśnienie bierze się z kolektora ssacego <niektóre auta mają pompę podcisnieniową-vacum> jak coś jest nie halo z szczelnością to się dzieją takie i i inne rzeczy. Pożycz-podłącz-kup zegar do podciśnienia i sprawdz ja to wygląda.
Generalnie cała idea polega na tym, aby siłownik posiadał odpowiednią prędkość min. 20 mm/s i sprzężenie zwrotne, aby można było płynnie sterować i kontrolować położenie oraz pracę. Sprzężenie zwrotne występuje w postaci potencjometrycznej lub impulsowej. Wspomniany Super Power Jack ma impulsowe wyjście z kontaktronu, ale można również zastosować siłowniki...
A co tu ustalać. Gaźnik do regulacji, bo zalewa. Chcesz władować się w koszty - grzeb. Ewentualnie zainteresuj się, czy w trakcie jazdy też masz pedał hamulca twardy - jeśli tak, to albo przewód serwa, albo samo serwo do wymiany.
Jest jeszcze problem, że migają mi świece żarowe po zmianie serwa, ale ułamał mi się plastik w pedale hamulca. Zamówiłem nowy, jak zmienię, to sprawdzę, czy to znikło.
Nieszczelność podciśnienia lub samo serwo.
A probowalem po odpaleniu sprawdzac czy hamulec idzie w dol i robi sie miekki? Jesli nie to znaczy ze serwo.
W B3 masz miejsca na grodzi od groma! Poświeć latarką to znajdziesz gumowe przelotki które należy tylko naciąć na krzyż nożem do tapet i przeciągasz kabel jak Ci tam pasuje , ba nawet można go przecisnąć z główną wiązką kabli idąca do kabiny (obok serwo hamulca) .
Trzeba sprawdzić szczelność wężyków na podciśnieniu, a nawet czy serwo hamulca nie ma dziurawej membrany. Silnik jest leciwy, może być również wyrobiona ośka przepustnicy i łapie "dzikie" powietrze. Możliwości jest wiele, czasem może pomóc mechanik.. Trzeba było zmierzyć ciśnienie przed wymianą i po wymianie, aby potwierdzić zasadność wymiany, ale zobaczymy.
Jakie ciśnienie panuje w układzie podczas wbicia pedału hamulca? Jaka pewność, że serwo i pompy zostały wymienione na sprawne? A co z cylinderkami hamulcowymi nie są przypadkiem zapieczone? To one mogą stawiać ten opór na pedale. Przy sprawnej pompie i reszcie to prędzej nie odpuści jakby miał nie zacisnąć.
Skoro nie widać wycieku na zewnątrz, to pompa puszcza do serwa.
Masz nieszczelność w okolicach serwa hamulców lub na przewodzie podciśnieniowym zasilającym serwo.
Serwo
Witam Jeśli chodzi o ubytki oleju to są w granicach 1l na 10 tyś km. Rano jak zapalam to widzę za samochodem dymek później jest spoko, winą tego są prawdopodobnie uszczelki zaworowe, ale mnie zaniepokoiło to najmniejsze sprężanie na jednym cylindrze, gdzieś słyszałem że przyczyną może być to że on obsługuje serwo hamulca nie wiem czy to jest prawda.
Tak pisałem, że kompresja była mierzona. Zawory są ok. Zastanawiam się czy może z tym mieć związek serwo wspomagania hamulców. Zauważyłem, że jak długo pompuje pedał hamulca, to przez jakiś czas jazdy ten efekt albo jest nieznaczny albo znika całkowicie. Poprawia się też siła hamowania. Zawór zwrotny serwa sprawdziłem i wydaje się być ok. Przynajmniej...
Silnik to 220CDI. Jak sprawdzić to serwo? Czytałem, że jeśli po odpaleniu auta pedał hamulca lekko się zapada to znaczy, że serwo szczelne..
U mnie idzie bezpośrednio z kolektora do serwa podciśnienie. Tak już kiedyś sprawdzałem, po odłączeniu serwa jest tragicznie, z podłączonym jest słabo. Jeździłem druga taka sama A6 i tam hamulce były na dotyk i w miejscu stawał, u mnie jest efekt gumowej piłki pod pedałem, żeby ABS zadziałał na suchym muszę ponad 50kg wcisnąć w pedał, zanim zadziała...
Jak pedał hamulca jest twardy i wysoko bierze, zakładając że serwo hamulca działa poprawnie, przyczyną może być np: - Zapieczone klocki hamulcowe z przodu. - Zapieczony cylinderek hamulcowy w zacisku z przodu (bardzo rzadko z tyłu) - Zapieczone tulejki poprzeczne przy zacisku hamulca z przodu - Niekiedy też przyczyną są bardzo twarde klocki h-ca. Najlepiej...
może wystepuje gdzieś nieszczelnośc w układzie dolotowym może to być nawet rurka od czujnika podcisnienia lub serwo hamulca i silnik łapie lewe powietrze i automatycznie podaje wiecej paliwa aby silnik nie zgasł co daje wysokie obroty o nieszczelności w układzie dolotowym juz było ale nie wiem czy koledzy to sprawdzali?
Serwo
Silnik zawsze będzie miał podniesione obroty jeżeli samochód toczy się wybiegiem. To prawda ale jeśli chodzi o drugą część problemu jaką jest spadek obrotów przy hamowaniu winy trzeba szukać w układzie podciśnienia zasilającym serwo hamulca obajwy zapewne ujawniają się szczególnie w czasie gwałtownego hamowania - jeśli tak trzeba sprawdzić drożność...
Miałem taki przypadek osobiście przy demontażu podstawy pedału hamulca popuściłem nakrętkę do regulacji pedał - serwo i stąd cały czas lekko naciskał na hamulec.
Dolot i serwo hamulców szczelne?
Możliwe, że regulatory zawiesiły się nagle w obydwu bębnach? Albo nawet w jednym, czy powodowałoby to taki efekt? Wydaje się, że w takiej sytuacji po prostu trzeba przepchnąć więcej płynu aby wykonać większą pracę tłoczka, natomiast po kilkukrotnym wciśnięciu pedał hamulca powinien stwardnieć i nie opadać, przynajmniej tak by na logikę pasowało. No...
Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
Sprawdź przewód podciśnieniowy do serwa hamulca i samo serwo.
Ależ właśnie wysokorozprężną, wyjdzie większa wydajność z pojemnika.. Wstrzykujesz 1/3 powierzchni dziury i się wypręży. Nie daj się zwariować- to ciśnienie jest znikome- skutki można zobaczyć dopiero w przestrzeniach o dużym polu powierzchni. Wiesz jak działa serwo podciśnieniowe hamulca? Jak chcesz przebidować tą zimę tylko zatykając dziurki, i grzać...
W samochodzie jest pompa wytwarzająca podciśnienie, które obsługuje serwo hamulca i układ sterowania silnika. skoro nie stwierdziłeś ,że hamulec jest twardy i mało skuteczny to znaczy że podciśnienie jest. Znajdź schemat podciśnienia dla twojego silnika i sprawdzaj wszystko po kolei. Element który wskazałeś to nie żaden moduł tylko elektrozawór a pod...
Jaki silnik benzyna czy diesel? Sprawdź serwo, opisane objawy na to wskazują. Jeżeli to diesel to do sprawdzenia pompa vacum, jeżeli benzyna wszystkie połączenia do serwa.
Serwo hamulców jest "zasilane" podciśnieniem z silnika.
Mam Mondeo z czerwca 1996r. Też miałem problem z ogrzewaniem. U mnie brak było podciśnienia w sterownikach kierunku nawiewu powietrza i nie domykała się klapka przełączająca powietrze zimne/ciepłe. Sterowniki są zasilane podciśnieniem powietrza - tym samym co serwo hamulca i po prostu zapchał się jeden z przewodów na rozgałęzieniu. A klapka przełącznika...
serwo hamulca peugeot serwo hamulca renault rozebrać serwo hamulca
honda civic sterownik schemat tranzystory mutujące zasięg telewizji naziemnej
fronius wentylator fronius wentylator
Rysunek koła zębatego HTD 5M 18 zębów do druku 3D Inwertery hybrydowe Huawei a niskie napięcie