który przekaźnik odpowiada za tą usterkę czyli załącza świecę żarowe i pompę paliwa. Te elementy załącza sterownik silnika, a u Ciebie ewidentnie jest uszkodzony przekaźnik sterownika silnika. Znajduje się przy ECU (pod plastikową osłoną po stronie kierowcy, na podszybiu); numer 219.
Najprawdopodobniej BYV16.
Witam. Niestety grzałka nie jest sprawna, bo na 99% ma upłynność na masę. Podmień grzałkę i zobaczysz. A napięcie na grzałke dociera? Druga opcja to uszkodzony przekaźnik grzałki na sterowniku.
Witam. Sprawdź ten przewód do świec czy nie zwiera do masy. Może być uszkodzony przekaźnik lub sterownik świec, jak również bezpiecznik.
Prawdopodobnie uszkodzony sterownik (wyglądający jak przekaźnik) w skrzynce z przekaźnikami i bezpiecznikami. Numer chyba 19.
Witam, sprawdź co fizycznie jest w sterowniku na tym wyjściu, tranzystor czy przekaźnik , czy są sterowane, a może uszkodzone?
Albo w ustawieniach ktoś zmienił nastaw minim. obrotów na max. wentylatora (nieświadomie), albo czujnik uszkodzony, albo przekaźnik w sterowniku zwarty, zablokowany.
Uszkodzony przekaźnik lub przekaźniki w sterowniku centralnego zamka (moduł z bezpiecznikami).
A przeprowadziłeś pomiary, o których wcześniej pisałem? Bo to jest teraz kwestia tego, czy uszkodzony jest przekaźnik w sterowniku, czy złe połączenia, czy też przerwany przewód.
Temat ogarnięty. Uszkodzony był przekaźnik mocy w sterowniku start-stop.
silnik 3,5l 16V 250KM Spaliła się cewka na pierwszym Cylindrze. Okazało się że po włączeniu zapłonu na cewkę idzie ciągle 12V. Tam zawsze jest na cewkę 12V po włączeniu zapłonu, a sterowna jest masą ze sterownika silnika. A jeżeli jest tak, że po odpięciu sterownika to 12V znika to dlatego że idzie ono z przekaźnika, który sterownik załącza.
Hmm... nie sądzę aby nieszczelność dolotu miała wpływ na brak napięcia na wtrysku rozruchowym i nastawniku wolnych obrotów. Na brak napięcia nie ale i bez tego powinien bez większego trudu zapalać. Na zaworze obejściowym(nastawniku wolnych obrotów) sprawdź tylko czy + się pojawia po przekręceniu kluczyka, masa idzie ze sterownika. Jakby przekaźnik...
Może jaki ups? Na jakim sterowniku? Wygląda jakby jakiś sterownik / kontroler zdechł...
Masz wszystko. jeśli podłączone zgodnie ze schematem a na pompie nie ma zasilania, nie używaj miernika bo wywiedzie Cię w pole, to problem może być brak zasilania na sterownik, uszkodzony sterownik, uszkodzony przekaźnik załączający pompę, źle podłączone immo. Teraz eliminuj błędy. Możliwe też, że wcale nie masz kompletu z jednego auta. Tutaj już potrzeba...
Trzeba sprawdzić czy podczas opcji zamykania/otwierania dochodzi napięcie do siłownika. Jeżeli otwiera a nie zamyka to kondensator może być uszkodzony, albo na sterowniku przekaźnik Dodano po 3 Jedno ze skrzydeł bramy nie otwiera się jak otwieram wszystko jest okej to które jest prawdziwe - otwiera się czy nie otwiera się
skąd sterownik wie , że styki od grzałki są uszkodzone, Bo sterownik na starcie sprawdza przekaźnik załączając go na ok. pół sekundy. Możliwe, że przekaźnik jest sprawny a tylko ma zimne luty.
Uszkodzony przekaźnik w sterowniku wycieraczek-wypalony styk hamowania wirnika. Klasyczny 30A przekaźnik Siemensa. Tylko nie pytaj co to jest ten przekaźnik, gdzie to się znajduje, i jak to naprawić. Dostałeś wystarczającą pomoc.
Jaką masz pewność że wcześniej nie odpalał przez uszkodzony przekaźnik świec? Sterownik pompy dostaje zasilanie?
Te zanieczyszczenia modułu sterującego to normalny objaw i oczywiście warto go już przeczyścić choćby pędzelkiem skoro został zdemontowany i awaria tkwi w tym module, ale w przekaźniku grzałki, który uległ uszkodzeniu poprzez zgrzanie się jego styków i dlatego grzałka jest zasilana cały czas. Zlokalizuj w które złącze wchodzi wiązka zasilająca grzałkę...
Powinny być jak na rysunku TERAZ.jpg Dodano po 3 Najprawdopodobniej po takim podłączeniu będą grzały tylko dwie świece bo sterownik jest uszkodzony. Stąd też ktoś zmostkował a tylko doprowadzi do całkowitego zniszczenia sterownika.
Uszkodzony był przekaźnik 30A.
Zobacz przekaźnik pompy : -Sklejone styki. -Zwarty do masy przewód od sterownika silnika do przekaźnika. -Uszkodzony sterownik silnika (podaje cały czas masę na przekaźnik).
Wygląda na uszkodzony sterownik/przekaźnik świec.
co moze byc powodem takiego zachowania tegop sterownika?? Może być sklejony (uszkodzony) przekaźnik. Jednak zanim zaczniesz go wylutowywać sprawdź dokładnie ustawienia sterownika i wszystkie połączenia elektryczne.
Płytka połatana, dodatkowo zauważyłem, że uszkodzony jest sterownik przekaźników, ma ktoś może info co to za układ? ULN2004???
Objawy wskazują bardziej na uszkodzenie elementu sterującego grzałką, przekaźnika lub triaka. Więcej będzie dało się powiedzieć jak wstawisz zdjęcia sterownika na forum ;)
Napisz, jakiej firmy i jakiego typu jest sterownik. W zależności, czy brama ma się zamykać lub otwierać, napięcie 230 V powinno pojawić się na zaciskach 7-8 lub 8-9. Jeżeli tak nie jest, to uszkodzony jest sterownik. Prawdopodobnie przekaźniki.
Zatem uszkodzony triak w sterowniku zmywarki, albo przekaźnik grzałki w zależności od tego, co tam zastosowano.
Z tego co pamiętam błąd F06 powodował u mnie uszkodzony przekaźnik w sterowniku. Sprawdziłbym przekaźniki, oraz szczotki silnika, a najlepiej sam silnik na stole, czy nie ma zwarcia bądź przebicia. W razie czego pytaj, pralka Whirlpool jest łatwa do zrobienia. :arrow: Poprawiłem TONI_2003
Takie zchowania kojarzą mi się z uszkodzonym sterownikiem,ale głowy bym nie dał.
Rozumiem to w ten sposób że mam sprawdzić czy w gnieździe przekaźnika pompy jest napięcie ? W gnieździe przekaźnika sprawdzisz czy jest prąd na pinie 30. Jak jest,to można zrobic zworę do pinu 87 . Wtedy prąd popłynie na bezpiecznik pompy i pompę to sobie zobaczysz czy wtedy działa. Jak działa to uszkodzony przekaźnik albo jego sterowanie. Sterowanie...
Masa podawana jest ze sterownika silnika. Przyczyną braku sterowania przekaźnika może być przerwa przewodu pomiędzy ECU a przekaźnikiem, uszkodzone ECU bądź nie spełnione warunki do załączenia świec i ECU nie załącza ich (czyli uszkodzony np. czujnik temperatury)
Podepnij wentylatory na krótko żeby sprawdzić czy w ogóle działają Do tego trzeba sprawdzić czy dochodzi sygnał na kostkę od wentylatorów może być uszkodzony sterownik przekaźnik bezpiecznik lub sama instalacja
Dokopałem się do Twoich zdjęć https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Masz klasyczny, prosty układ pompowy. Te czarne nakrętki to elementy mocujące pompkę, łatwo je odkręcić, bo pompka siedzi na gumowych uszczelkach. Piszesz, że pompka uszkodzona- na jakiej podstawie tak twierdzisz? Wygląda na to, że jest zasilana ze sterownika...
testy zamków przebiegły pomyślnie Np. uszkodzony przekaźnik sterujący zamkami w module sterownika.
ECU to sterownik silnika więc wątpię że z niego są sterowane światła, coś pokręciłeś. Uszkodzony może być przekaźnik w tym sterowniku nadwozia.
Weź probówkę 12v i sprawdź czy po zapłonie (a na pewno powinno być uruchomieniu silnika) jest zasilanie grzałki. Na sondzie przed katem powinien to być pin 3 . A masa grzałki ktorą steruje komputer powinna być na pinie 1. Tak czy tak masa leci do komputera do pinu 4. Jak jest zasilanie ,a przewód do komputera jest dobry to masz dwie opcje. Zła sonda...
Przekaźnik sterowany masą, bezpośrednio z pinu pierwszego sterownika. Nie ma nic po drodze. Prześwietl ten przewód, od sterownika do przekaźnika. Jeśli wszystko OK, masz uszkodzony sterownik (sprawdź małą kontrolką, czy wystawia masę na ten pin). Jeszcze możesz szukać dokładanych zabezpieczeń lub resztek instalacji gazowych. Najlepiej, na próbę połącz...
Tak w ogóle ,to kupiłem używany sterownik z uszkodzonym przekaźnikiem i popaloną ścieżką , i po szybkiej naprawie wszystko hula , że hej ;) - więc temat do zamknięcia.
Przekaxnik oznaczony jako 102 juz wymieniony, natomiast kolega pisze o jakims czujniku wlaczania sterownika.
Witam Udało mi się naprawić taki sterownik napędu typu Nice Cl202. Objawy - Jedne ramię tylko zamykało bramę. Nie można było zaprogramować ustawień sterownika, gdyż po powrocie do pozycji zamkniętej sterownik zgłaszał błąd. Usterka - Na płytce sterownika okazała się być uszkodzona przelotka lub ścieżka sterująca przekaźnikiem. Połączenie między ULN2004...
Geco chłodniczych do napraw przywozi mi znajomy chłodniarz, pracując na wsiach w schładzalnikach mleka, często padają. Jeszcze żaden mi się nie trafił z uszkodzonym zasilaniem, większość to wypalone przekaźniki.
Tak, uszkodzony sterownik silnika, nie steruje po stacyjce.
nie dochodzi prąd ze sterownika na grzałkę Sterownik działa normalnie i pokazuje załączenie grzałki prawidłowo? Jeżeli tak, to zapewne któryś przekaźnik jest uszkodzony.
Witam kolego SP8JZ jakie tranzystory i przekaźniki do tego zamontować? Zakładam że układ trzeba zrobić przy prawych i lewych drzwiach , czy jest jakiś model przekaźnika który jest najlepszy do tego?
Po paru latach problem rozwiązałem, uszkodzony był jeden z przekaźników w sterowniku. Może ta informacja się komuś przyda. Po wymianie przekźnika pralka działa jak nowa.
Ze sterownika klimy wychodzi w ogóle sygnał na przekaźnik sprzęgła? Może uszkodzony sterownik skoro parametry w blokach ok a nie chodzi
Nie rozłączający przekaźnik, uszkodzona stacyjka, dodatkowe zabezpieczenia założone przez poprzedniego właściciela. Możliwości jest dużo. Bądź w ostateczności uszkodzony sterownik.
Nad sterownikiem silnika znajduje się czerwony przekaźnik który zasila plusem pompę paliwa oraz cewki zapłonowe, wtryskiwacz, zawór evap i podgrzewacz sondy lambda. Jeśli jest uszkodzony to sterownik zgłosi błąd cewek wtryskiwacza i evap-u. Zobacz czy po wyjęciu przekaźnika z gniazda i zwarciu grubym drutem większych wejść w gnieździe pompa wystartuje....
Dziękuje wszystkim za pomoc. Regulacja foteli już działa, uszkodzony sterownik.
jeżeli to dokładnie taki sam moduł to po wymianie wszystko będzie ok. po rozkręceniu modułu można wymienić przekaźniki. oczywiście na wszelki wypadek zgraj program ze sterownika.
Przecież jest napisane w opisie błędu - przerwa w obwodzie sterowania dużej prędkości. Odpowiadają za to dwa przekaźniki połączone równolegle - R2 i R10. Przekaźniki te są pod maską, oznaczenia są w gnieździe pod przekaźnikami. R2 to mały przekaźnik z brzegu skrzynki, R10 to duży obok nakrętki, bliżej środka. One są sterowane przez sterownik silnika...
Odepnij sterownik gazu i porób zworki na jego złączu żeby wtryskiwacze benzyny działały. Może Ci któryś w ogóle nie pracuje przez uszkodzenie przekaźnika w sterowniku lpg.
1. Mogą być zimne luty na przekaźniku do sterowania pompą wody. 2. Uszkodzony styk w przekaźniku. 3. Uszkodzony obwód sterowania pompy. 4. Uszkodzona wiązka kablowa od sterownika do pompy. To takie pomysły na początek :D
http://obrazki.elektroda.pl/2805626900_1... Patrząc na przekaźnik od dołu do styków oznaczonych na czerwono podłącz 24V prądu stałego, a do styków oznaczonych na zielono podłącz omomierz (zakres 200Ω). Jeżeli omomierz wskazuje ok. 0Ω, to przekaźnik jest sprawny, w przeciwnym wypadku uszkodzony. Przy podłączeniu 24V powinieneś...
Wymień kondensator i sterownik. Przekaźnikiem będziesz się martwił jak zasilacz ruszy i procek cały.
Dlaczego po włączeniu napięcia w zmywarce na przewodach od grzałki jest ok. 50-70 V? Oczywiście bez uruchamiania programu. Najprawdopodobniej jest gdzieś uszkodzona wiązka elektryczna albo sam przekaźnik grzałki na module.
Komputer pokazał błędy Zwarcia na wtryskach 1, 3, 4, 5, 6 Zwarcie w obwodzie pompy paliwa Zwarcie w obwodzie czujnika przewietrzania zbiornika Elektryczne uszkodzenie przekaźnika pompy paliwa Czy winny może być uszkodzony sterownik silnika?
A propo postu #15. Brak komunikacji z sterownikiem wtrysku ( 120) . Brak zasilania sterownika lub uszkodzona sieć CAN pomiędzy sterownikami lub uszkodzony sterownik. Do postu #17. Przekaźnik który zwierasz to przekaźnik do zasilania sterownika wtrysku . Jest on sterowany wewnętrznie przez sam sterownik wtrysku. Uruchomisz sterownik wtrysku to przekaźnik...
uszkodzony sterownik silnika, przekaźnik podwójny, stacyjka...
Bez filtrów, czy z filtrami, to ten kanał w tej lodówce i tak się z czasem zamraża. Być może uszkodzony sterownik, przekaźnik grzałki, kondensatory. Sprawdź odpływ skroplin czy jest drożny, czasami się zapycha na samym końcu tuż nad kompresorem.
Nie, należałoby zlokalizować usterkę i ją naprawić. To może być luźny konektor, uszkodzony przewód, lub niesprawny przekaźnik w sterowniku.
ULN2003 nawet w SMD jest to tak popularny układ, że każdy sklep powinien go mieć. Na module ten co ma skazę na obudowie, jest odpowiedzialny za sterowanie przekaźnikami. Być możliwe, że uszkodzony przekaźnik, go uszkodził i być może powoduje błędne działanie wyświetlacza.
Równie dobrze może być uszkodzona wiązka do czujnika temp. objawy takie same. Przydała by się diagnostyka i podejrzenie temp. jaką widzi sterownik.
Po wymianie przekaźników, centralka zaczęła pracować, ale uszkodzony była jeszcze krańcówka w wózku
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników. Jeżeli odpala na plaka to znaczy że sterownik silnika działa więc możliwe że uszkodzony jest bezpiecznik od pompy paliwa bądź przekaźnik pompy.
żarówka świeci cały czas, Mechanika jest OK, przerabiałem to wcześniej. Wygląda na uszkodzony mikrokontroler PIC16f630., który prawdopodobnie wystawia sygnał na wszystkie przekaźniki
Z mojej praktyki wynika, że najlepiej zawsze stosować przekaźniki separujące wyjście PLC (bez znaczenia czy jest to wyjście tranzystorowe, czy przekaźnikowe) od obciążenia, niezależnie do jest do niego podłączone. Jest to bardzo praktyczne rozwiąnie w przypadku konieczności jakieś modernizacji typu: "a dołóz mi lampkę", ale przede wszystkim oszczędza...
okazuje się że szukam nie tej usterki ktoś mi podał że przekaźnik pompy jest pod maską okazuje się tym jedynym przekaźnikiem jest główny podający sterowanie i po połączeniu styku głównego włącznikiem wszystko działa bez błędów dlatego komp.nic nie pokazywał bo urywała się łączność i teraz należy znaleźć łączność między sterownikiem a cewką tego przekaźnika...
Czy ktoś wie co to jest ? Tak, na 99 procent zimne luty w przekaźniku zasilającym sterownik silnika. Trzeba zdjąć maskownice plastikową pod kierownicą i dostać się do przekaźnika rozebrać i skontrolować jego stan, naprawić lub wymienić. 1% to uszkodzona kostka stacyjki.
Tak jak w temacie .Tyle co doczytałem to winny jest spalony przekaźnik. Czy może być coś jeszcze uszkodzone oprócz przekaźnika? Przekaźnik ma opis HF115F 012-2ZS4 8A250VAC Czy będzie pasował ten przekaźnik? https://allegro.pl/oferta/przekaznik-5v-... Jeszcze jedno pytanie czy teraz mogę jakoś podłączyć napęd ślimaka...
Witam kolegów. Troszkę czasu minęło od ostatniego wpisu ale może ktoś pomoże. Mam EHR od JCB Fastrac Bosch 0 538 201 048 ( w środku wygląda identycznie na zdjęciach powyżej) Był na wymianę sprzęgła i teraz nie działa podnośnik zero reakcji o nie pali ze stacyjki, to znaczy na 3 pozycji stacyjki nie kręci rozrusznik nie ma prądu, Na krótko zapali. Ma...
Albo w pilocie uszkodzony switch, albo przekaźnik w sterowniku centralnego lub elementy sterujące nim.
Co do wycieraczek ro masz uszkodzony sterownik wycieraczek siedzi pod nogami kierowcy na listwie przekaźników taki duży podwójny w środku będzie wypalony styk na przekaźniku a co do ładowania to sprawdź instalacje Piszesz że kabel od alternatora masz wymieniony na nowy ale nie chodzi nam o ten gruby co idzie do akumulatora lecz cienkie na kostkę sprawdź...
To uszkodzony jest sterownik, a prawdopodobnie przekaźnik zasilający go. Masz dwie opcje: zakup drugiej pompy sprawnej bądź wymianę przekaźnika.
Do sprawdzenia, w chwili gdy nie odpala, zasilania - wiązka silnika plus sterownika. Wystarczy uszkodzony, wypalony przekaźnik lub sama kostka stacyjki.
Zgodnie z sugestią zrobiłem zworkę na niebieskiej kostce i po podniesieniu temperatury na kotle załączył się normalnie. Czyli może masz za niską temperaturę ustawioną dlatego sterownik nie załącza kotła albo uszkodzone przewody kocioł- sterownik, słychać przekaźnik albo widać że sterownik się załącza na grzanie jakaś ikonka?
Już wszystko działa uszkodzony był przekaźnik.
Uszkodzona kostka stacyjki.
coś 'prądu' pokazuje Bardzo precyzyjne określenie ! Nie mam pomysłu już co to może być. Użyj próbnika z żarówką 12V, minimum 5W. Podłącz ten próbnik do pinów "silniczka" w zamku i sprawdź czy żarówka "mruga" podczas zamykania/otwierania centralnego zamka. Oczywiście podczas testów wszystkie "drzwi zamknięte". W ten sposób testuj wiązkę przewodów od...
Sprawdziłem płytkę pod kątem innych uszkodzeń i tylko przekaźnik był uszkodzony. Piec pracuje do dziś bez zarzutów na nowym przekaźniku.
Z tej strony dokładnie poprawić luty woda zrobiła swoje. Z drugiej strony maż jakieś elementy SMD wstaw dokładne zdjęcie czy nie są uszkodzone lub nie po od padywało coś z elementów sterowania tymi przekaźnikami.
Dwie opcje przekaźnik na podszybiu od pompy paliwa lub bezpiecznik pompy paliwa (zaśniedziały, luźne wtyki). Druga opcja to uszkodzony sterownik silnika, jak chłodny to działa jak ciepły pada. Zwłaszcza że teraz działa klima - wentylator pod maską podnosi temp. Możesz zrobić tak, że sterownik wyślij do elektro-bip Reda - diagnoza sterownika gratis.
Schemat podłączenia przekaźnika . https://obrazki.elektroda.pl/3609097000_...
Ale to nie wygląda na przekaźnik beznapięciowy. Pojawi się napięcie sieciowe na wyjściu przekaźnika i uszkodzi centralę.
Ja bym jeszcze sprawdził kostkę stacyjki i przekaźnik główny . Najlepiej by było poczekać aż zgaśnie i spróbować nawiązać komunikację ze sterownikiem silnika jeśli jej nie bezie to albo ginie zasilanie na sterownik albo sam sterownik jest uszkodzony. Miałem kilka przypadków z tymi sterownikami że głupiały i kończyło się wymianą na inny .
No to uszkodzony sterownik, przekaźnik, bezpiecznik, kostki, przewody (niepotrzebne skreślić). Sądząc po akcjach z przepalaniem bezpieczników problem jest w przewodach. Edit: Jeszcze czujniki ciśnienia, zwykle są dwa, oczywiście jeśli ze względu na uszkodzenie czujnika temperatury sterownik dostaje info że temperatura wynosi -10°C to też sprężarki nie...
Które to gniazdo ? Bo mi wychodzi gniazdo B pin 46 ?? Nie posiadam już schematu. Na przekaźniku pompy paliwa (kontakty 85,86). Jeden z tych kontaktów otrzymuje 12V przy włączonym zapłonie, drugi masę ze sterownika. Jeśli sterownik uszkodzony, to można ten pin odłączyć od sterownika i połączyć na stałe z masą.
Dzień dobry, Czy na podstawie zdjęcia jesteście w stanie rozpoznać i dopasować uszkodzony, czarny przekaźnik? Cała cześć to sterownik otwieranego dachu do Opla Astry III z 2006 roku, chcę zdobyć ten przekaźnik z uszkodzoną cewką, widoczną z zewnątrz. Z góry dziękuję za poświęcony na to czas. Pozdrawiam, Paweł
Przy wyłączonych wyjściach napięcia nie ma. Przy włączonych jest ale ciężko mi ocenić jakie mam tutaj tylko taki miernik co ma takie słupki no i pokazuje około 160V normalną fazę pokazuje 230. Mogą być te przekaźniki jakoś uszkodzone? Sterownik jest używany
Witam, chodziło mi o to że jak zewre przekaźnik, to klima działa, uszkodzony był sterownik silnika, po naprawie ECU klima śmiga jak miło, dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam
Jeśli dobrze widzę to jest to rezystor 1ohm traktowany w układzie "prawie" jak bezpiecznik. Jeśli pali go bez obciążenia to do sprawdzenia masz tranzystory lub diody ( nie widać oznaczeń ) widoczne na zdjęciu za przekaźnikiem. W sumie do sprawdzenia na obecność zwarć masz całą stronę pierwotną tego zasilacza.
Jeżeli masz pompę paliwa sprawną na 100% to prawdopodobnie jest uszkodzony lub zatkany komponentami ekologicznymi wtrysk paliwa. Bardzo często też uszkadza się przekaźnik znajdujący się w sterowniku gazu który odłącza wtrysk podczas pracy na gazie. Serwisy LPG zazwyczaj wymieniają całe sterowniki za kilkaset zeta, a wystarczy wymienić przekaźnik najczęściej...
Widać szarpnięcie silnikiem - a idę o zakład, że klika przekaźnik silnik i uszkodzony jest inverter. Ps. Jak kolega bd chciał naprawić pralkę, to mam chyba dwa lub trzy używane sterownik. Może zrobimy jakąś rozsądną cena 350-400 (połowa ceny nowego).
W tych nogach na ścianie grodziowej masz sterownik wspomagania, albo on jest uszkodzony, albo czujnik skętu lub sam silnik na przekładni kierowniczej. Bez diagnostyki nie stwierdzisz. To pykanie to przekaźnik w tym sterowniku, który załącza pracę wspomagania,
Witam na początku odpowiem ,wszystko idzie przez sterownik, na początku sprawdź czy jest iskra i czy po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon pracuje pompa , powinna pracować przez około 5 sekund, jeśli nie pracuje to może być walnięty przekaźnik czasowy a w najgorszym wypadku sterownik ,co się rzadko zdarza .Jeśli masz iskrę to jest ok ,jeśli niema...
Witam ponownie, Mając identyczne objawy usterki jak wcześniej koledzy, zdecydowałem się na zakup mostka Gretza oraz dwóch przekaźników. Wymieniłem, od tygodnia pracuje brama bez usterki. Wydaje mi się, że u mnie uszkodzony był tylko jeden przekaźnik, ale nie będąc pewien wymieniłem 3 podejrzewane elementy.
Czy będzie działać? Będzie jeśli przyczyną usterki są wady w sterowniku. Jeśli uszkodzony jest silnik lub okablowanie, to będzie działać bardzo krótko. Podstawa udanej naprawy, to lokalizacja przyczyny uszkodzenia i usunięcie jej. Usuwanie objawów jest bezskuteczne i prowadzi do kolejnych uszkodzeń (np. stosowanie bezpieczników o większym prądzie zadziałania...
Trzeba rozebrać sterownik i po kabelkach zobaczyć gdzie na płytkę "idą" ścieżki od pompy CO - albo wrzuć zdjęcie tej płytki. Tak jak przedmówca pisał, uszkodzony triak albo przekaźnik.
Czyli padł element sterujący (tranzystor, driver) lub kawałek elektroniki od wejścia Otwórz do przekaźnika. Proponuję wymienić moduł na inny (oryginalny) lub przy odrobinie wiedzy i wprawy, zamienić uszkodzony fabryczny na uniwersalny sterownik centralnego zamka.
uszkodzony impulsator sterownika uszkodzony wyświetlacz sterownika przekaźnik zasilania sterownika
przewod ethernet haslo linux pomiar krótkiego czasu
truma schemat peugeot długo kręci
Kod błędu 22 w Saabie 9-5 - przyczyny i rozwiązania Demontaż płyty czołowej meblowej w zmywarce Whirlpool 7340